Intro
Όχι δεν μπήκατε
σε λάθος blog! Το μελοκάνελλο είμαι, απλά είπα να αλλάξω ονομασία γιατί αυτό το
«Άρωμα μελοκάνελλου» μου θύμιζε μελομακάρονα και όσο να’ναι και τα Χριστούγεννα
πέρασαν αλλά είμαι και σε φάση διατροφής. Δεν λεω, ωραία τα μελομακάρονα αλλά
άντε να τα βρεις κάτι τελειωμένες ώρες και τέτοια εποχή...ενώ για παράδειγμα η
σοκολάτα ποτέ δεν λείπει από το σπίτι. Αλλά αν το έκανα «Choco» τότε είναι που θα ψαχνόσασταν τελείως. Και εσείς
και εγώ μαζί για να δω από που απέκτησα τα επιπλέον κιλά. Όπως είχε πει το
Μαρινάκι μου, όποτε θα μιλάω για σοκολάτες να βάζω warning, οπότε ALERT Μαρίνα μου, ALERT!!
Anyway... αλλαγές στον καιρό, αλλαγές στην
διάθεση αλλαγές και στο blog μου. «My essence» λοιπόν το νέο όνομα και αυτό γιατί πάντα
θα υπάρχει μια δόση από εμένα στα γραπτά μου, ανάλογα πάντα της διάθεσης.
Μπορεί να άλλαξα την εμφάνιση και το όνομα αλλά όχι το ύφος. Σε αυτό ήμουν
ξεκάθαρη με τον εαυτό μου.
*
*
*
Μύρισε αναμνήσεις
στο μπαλκόνι μου...
Κάθε τέτοια εποχή
το μπαλκονάκι μου αρχίζει να το λούζει ο ήλιος, από τις πρώτες πρωινές ώρες που
θα ανατείλει μέχρι νωρίς το απόγευμα πριν δύσει. Μαζί του φυσικά λούζει και εμένα,
διότι δεν έχω ομορφότερη συνήθεια από το να κάθομαι ακουμπισμένη στα κάγκελα,
να χαζεύω τον δρόμο και τους περαστικούς και να νιώθω τις ακτίνες του ήλιου
επάνω μου. Δεν ξέρω γιατί, αλλά πάντα ένιωθα πως ο ήλιος μου δίνει επιπλέον
ενέργεια. Λετε να έχω συλλέκτες ηλιακής ενέργειας επάνω μου και να μην το
γνωρίζω? Όπως και να έχει, θεωρώ πως είμαι παιδί του ήλιου, γιατί πάντα με τις
ηλιοφάνειες η καρδιά μου βγάζει φτερά.
Θα δυσκολευτώ
πολύ να το αποχωριστώ το μπαλκονάκι μου και αυτό είναι κάτι που το γνωρίζω
πλέον καλά και προσπαθώ να το αποδεχτώ μέσα μου. Θα μου λείψει η θέα του, τα
ήσυχα καλοκαιρινά βράδια (με εξαίρεση εκείνα τα βράδια που όλα τα κανισάκια της
γειτονιάς αφηνιάζουν ταυτόχρονα), οι ατέλειωτες ώρες στο τηλέφωνο
πηγαινοερχόμενη στο μάρμαρο, οι φωνές και τα γέλια των παιδιών από την κοντινή
παιδική χαρά και ένα σωρό άλλα. Κατά ένα περίεργο λόγο κουβαλάει ένα σωρό
αναμνήσεις, ίσως περισσότερες και από το ίδιο το σπίτι.
Όμορφη ημέρα
σήμερα και ακόμα μια φορά βρίσκομαι στο μπαλκόνι με τα χέρια μου ακουμπισμένα
στα κάγκελα. Από την παιδική χαρά δεξιά μου διακρίνω τα παιδάκια που τρέχουν
γύρω από τις κούνιες και παίζουν. Οι φωνές και τα γέλια τους μου αποσπούν την
προσοχή και χάνομαι ακόμα μια φορά στις δικές μου αναμνήσεις.
Ξαφνικά μου
μυρίζει γιασεμί από τον διάδρομό μας και ας μην έχει νυχτώσει. Αυτή η
μυρωδιά...Το γιασεμί που κοσμούσε την σιδερένια πόρτα στο σπίτι του θείου και
πλημμύριζε τα μικρά μας ρουθούνια κάθε φορά που βρισκόμασταν κοντά στο σπίτι
μας. Εγω που πάντα ήμουν με ένα "γιατί" στο στόμα μου, κατά τις ομολογίες της μάνας μου, δεν άργησα να αναρωτηθώ για αυτό που μύριζα για πρώτη φορά και να ενημερωθώ από την μητέρα μου.
-Μαμά τι μυρίζει
τόσο όμορφα? Από που έρχεται αυτή η μυρωδιά?
-Αυτό είναι
γιασεμί παιδί μου. Τα βλέπεις τα μικρά άσπρα ανθάκια του στην πόρτα του θείου?
Αυτό είναι το γιασεμί και μόνο το βράδυ μυρίζει τόσο έντονα και όμορφα.
Από εκείνη την
στιγμή ανυπομονούσα πότε θα βραδιάσει για να βγω στο μπαλκόνι και να νιώσω στα
ρουθούνια μου την μυρωδιά του. Αυτός ίσως και να ήταν ο πρώτος μου μεγάλος
έρωτας, κάτι που με κάνει να διαπιστώνω σήμερα πως τελικά από μικρή είχα την
τάση να ερωτεύομαι εύκολα. Οτιδήποτε ξυπνούσε τις αισθήσεις μου το
ερωτευόμουν, γέμιζα μέσα μου έρωτα και ζωή και κυκλοφορούσα σαν μεθυσμένη.
Οι φωνές από την
παιδική χαρά με επαναφέρουν από το άρωμα του γιασεμιού και με μεταμορφώνουν στην
φιγούρα της μάνας μου. Νιώθω να βλέπω μέσα από τα μάτια της εμάς, την αδερφή μου και εμένα, που παίζουμε
στην παιδική χαρά και εκείνη από μακριά, μητέρα κατάσκοπος, να μην μας αφήνει
λεπτό από την βολή της. Γυρνάμε και χαιρετάμε και εκείνη μας χαμογελάει
γνέφοντας το κεφάλι της. Από αυτό το μπαλκόνι τίποτα δεν της ξέφευγε, ακόμα και
σήμερα.
Η παιδική χαρά
της γειτονιάς μας. Πόσα παιχνίδια δεν κάναμε σε αυτή την παιδική χαρά. Αλλά και
πόσα χτυπήματα στα χαλίκια και στο τσιμέντο της. Γιατί τότε είχε χαλίκια και
όχι ειδικό δάπεδο, όπως έχει τώρα, για να μην χτυπάμε. Και εκείνο το οξυζενέ
που τσούζει με στοίχειωνε σε κάθε μου χτύπημα. Προσπαθούσα να μην χτυπάω για να
το γλιτώσω γιατί κάθε φορά που χτύπαγαν τα άλλα παιδιά έτρεχα και εγώ να δω από
κοντά τις πρώτες βοήθειες. Τι το θελα? Η έκφρασή τους και τα κλάματα όταν έπεφτε το οξυζενέ στην πληγή με είχε
στοιχειώσει. Ώσπου δεν το γλίτωσα και το γεύτηκα και εγώ με την σειρά μου.
Αυτή η παιδική
χαρά μπορεί να αποτελούνταν μόνο από τις κούνιες, το γύρω γύρω όλοι, δυο
τραμπάλες και μερικά μονόζυγα, αλλά είχαμε τον τρόπο μας να παίζουμε και ένα
σωρό άλλα παιχνίδια στον χώρο της. Από αγαλματάκια ακούνητα, τα μήλα, κυνηγητό
μέχρι και μακριά γαϊδούρα και αμπάριζα. Και σε αυτά τα μονόζυγα και δίζυγα είχα
μάθει να γίνομαι πραγματικός αίλουρος και ακροβάτης. Ώσπου η μάνα μου μια μέρα
με αντιλήφθηκε ότι κρεμόμουν σαν το πιθηκάκι και ακροβατούσα και με κατσάδιασε
να μην ξαναπάω για να μην πέσω και σπάσω ότι έχω και δεν έχω. Φυσικά δεν τολμούσα
να παρακούσω γιατί αυτό το κατσάδιασμα ήταν το χειρότερό μου.
Κάθε φορά λοιπόν
ανακαλύπταμε και ένα παιχνίδι και ναι ήμασταν πάρα πολλά παιδιά και αυτό έκανε
τα παιχνίδια ακόμα πιο απολαυστικά. Εγώ μαζί με τα δύο ξαδερφάκια μου ανήκαμε
στους βενιαμίν της γειτονοπαρέας καθώς όλα τα άλλα παιδιά ήταν αρκετά
μεγαλύτερα από εμάς. Βέβαια, δεν μας κάνανε πέρα και μας παίζανε διότι κάθε
ένας μας είχε και το μεγαλύτερο αδέρφι από κοντά για να μας προσέχει. Φυσικά
αυτό τους προκαλούσε δυσαρέσκεια και με την πρώτη ευκαιρία προσπαθούσαν να μας
ξεφορτωθούν αλλά δύσκολα το καταφέρνανε αυτό διότι ξέρανε πως αν πάθουμε κάτι
θα έχουν και την ευθύνη και το ανάλογο κατσάδιασμα. Ναι οι γειτονιές τότε ήταν
γεμάτες από παιδιά που τρέχανε στους δρόμους και τις αλάνες, γιατί τότε τα
περισσότερα οικόπεδα ήταν αλάνες. Οι δικές μας αλάνες που τις κάναμε ότι
θέλαμε.
Οι
αλάνες...Στρέφω το βλέμμα μου προς τις δύο πολυκατοικίες που υπάρχουν απέναντί
της δικιάς μας. Οι δύο μεγάλες αλάνες που χάθηκαν σχεδόν ταυτόχρονα όταν
πουλήθηκαν τα οικόπεδα από τους ιδιοκτήτες τους. Στην δεξιά αλάνα έχασα το
χρυσό μου σκουλαρίκι όταν σε τσακωμό με μια γειτονοπούλα μου το τράβηξε από το
αυτί και χάθηκε ως δια μαγείας. Ένα ακόμα κατσάδιασμα που δεν θα ξεχάσω. Στην
αριστερή είχαμε κάνει την πρώτη μας κηδεία, όταν το γατάκι που προσπαθήσαμε να
μεγαλώσουμε με λίγο γάλα βρέθηκε να μην αναπνέει. Όλα τα παιδιά κλαίγαμε και
μαζευτήκαμε να το θάψουμε, εκεί στην γωνία του οικοπέδου βάζοντας από πάνω έναν
ξύλινο σταυρό και ένα στεφανάκι από μαργαρίτες. Αξιοπρεπέστατη τελετή για το
γατάκι.
Γιατί μαργαρίτες? Γιατί τότε τα οικόπεδα αυτά ήταν γεμάτα μαργαρίτες και παπαρούνες, και άλλα λουλούδια δεν είχαμε γνωρίσει. Μαδούσαμε τις μαργαρίτες απανωτά για να δούμε αν μας αγαπά ή δεν μας αγαπά ο κάποιος, και ας μην υπήρχε αυτός ο κάποιος ή τις μαζεύαμε για να μας τις περάσει η μάνα μας μέσα από κλωστή και βελόνα για να μας τις κάνει κολιέ και στεφανάκια. Αλλά ούτε και οι παπαρούνες γλίτωναν. Μαδούσαμε τα μπουμπούκια τους μαντεύοντας πρώτα τι χρώμα είναι το άνθος που κρύβει μέσα του. Το να έχουμε πετύχει το χρώμα ήταν η μεγαλύτερη έκπληξή μας. Όχι δεν ήταν πάντα κόκκινο, διότι δεν είχαν ακόμα πάρει το τελικό τους χρώμα, έτσι πότε ήταν άσπρο, πότε ρόζ, πότε μωβ και πότε κοκκινάκι.
Γιατί μαργαρίτες? Γιατί τότε τα οικόπεδα αυτά ήταν γεμάτα μαργαρίτες και παπαρούνες, και άλλα λουλούδια δεν είχαμε γνωρίσει. Μαδούσαμε τις μαργαρίτες απανωτά για να δούμε αν μας αγαπά ή δεν μας αγαπά ο κάποιος, και ας μην υπήρχε αυτός ο κάποιος ή τις μαζεύαμε για να μας τις περάσει η μάνα μας μέσα από κλωστή και βελόνα για να μας τις κάνει κολιέ και στεφανάκια. Αλλά ούτε και οι παπαρούνες γλίτωναν. Μαδούσαμε τα μπουμπούκια τους μαντεύοντας πρώτα τι χρώμα είναι το άνθος που κρύβει μέσα του. Το να έχουμε πετύχει το χρώμα ήταν η μεγαλύτερη έκπληξή μας. Όχι δεν ήταν πάντα κόκκινο, διότι δεν είχαν ακόμα πάρει το τελικό τους χρώμα, έτσι πότε ήταν άσπρο, πότε ρόζ, πότε μωβ και πότε κοκκινάκι.
Έπειτα, στην
δεξιά αλάνα ήταν που αποφάσισε ο δήμος να αφήσει εκείνους τους μεγάλους τσιμεντένιους
κυλίνδρους που θα χρησιμοποιούσε για τα έργα του στους δρόμους. Όπως ήταν
αναμενόμενο για εμάς που δεν χάναμε ευκαιρία να σκαρφιστούμε νέα παιχνίδια,
αρπάξαμε ότι κουρέλια είχαμε από τα σπίτια μας και μετατρέψαμε τους κυλίνδρους
αυτούς σε σπιτάκια όπου καθόμασταν εκεί μέσα με τις ώρες και παίζαμε. Τους χαρήκαμε αρκετά μέχρι που ήρθαν μια μέρα και μας τους μάζεψαν.
Αυτή όμως δεν
ήταν η πρώτη και μοναδική ευκαιρία που αρπάξαμε σε κάτι που έφερε και παράτησε
ο δήμος στα πόδια μας. Η δεύτερη ήταν τότε που στο πάρκο δίπλα από τις κούνιες,
το πάρκο που δεν είχε γίνει ακόμα πάρκο δηλαδή και ήταν απλά μια αλάνα με χώματα, ο
δήμος ήρθε και παράτησε ένα παλιό βαγόνι που ήταν καμένο και διαλυμένο. Όλοι οι
γονείς προειδοποίησαν να μην πλησιάζουμε εκεί όμως πώς να μείνουμε ήσυχα με
τέτοιο δέλεαρ κοντά μας! Δεν αργήσαμε
και το βαγόνι μετετράπη σε σταθμό πρώτων βοηθειών για τους τραυματίες
από τον πόλεμο που δήθεν παίζαμε. Οι μεγαλύτερες κοπέλες, οι νταρντάνες όπως
τις φώναζαν χωρίς να αντιλαμβανόμαστε εμείς τα μικρότερα, έπαιξαν επάξια τον
ρόλο των νοσοκόμων που ξάπλωναν τους ασθενείς στα παλιά καθίσματα του βαγονιού
για να τους προσφέρουν τις δήθεν πρώτες βοήθειες. Όλα αυτά στα δικά μου μάτια
φάνταζαν σαν ταινία. Και πόσο περίεργο να σταματούν οι αναμνήσεις μου από αυτό
το βαγόνι εκεί, στις λίγες αυτές εικόνες... υποθέτω αυτό το παιχνίδι δεν το
πολυμοιράστηκαν με εμάς τα μικρότερα για αυτό δεν θυμάμαι και πολλές λεπτομέρειες.
Εκεί λοιπόν που
βρισκόταν το βαγόνι το οποίο μας το πήραν και αυτό ξαφνικά μια μέρα, φτιάχτηκε το μελλοντικό πάρκο, με το γρασίδι, τα φυτά και
τους διακοσμητικούς βράχους, τα δέντρα και τους φοίνικες και τις
τριανταφυλλιές. Για να ξεκουράζονται οι περαστικοί στήσανε τα ομορφότερα
και μεγαλύτερα παγκάκια που είχα δει ποτέ με εκείνη την μεγάλη τριγωνική ξύλινη σκεπή
τους. Πόσες φορές καθίσαμε να συζητήσουμε εκεί όταν αφήναμε στην άκρη τα
παιχνίδια! Και πόσες φορές μας μάλωσε η απέναντι γειτόνισσα, μια ασπρομάλλα
γριά με τσιριχτή φωνή, που την ενοχλούσε η παρουσία μας και μας έκανε συνέχεια
παρατηρήσεις. Φυσικά η σφραγίδα μας δεν άργησε να μπει και στα παγκάκια αυτά,
όταν αρχίσαμε να τα σκαλίζουμε και να γράφουμε με μαρκαδόρους οτιδήποτε μας
ερχόταν στο κεφάλι μας, από τα αρχικά μας, τους δήθεν έρωτές μας, μέχρι και
στίχους από τραγούδια. Τότε ήταν που για πρώτη φορά διάβασα τους στίχους από το
«I’ll be there for you- Bon Jovi» που είχε γράψει
η ξαδέρφη μου με μαύρο μαρκαδόρο. Σαν περίεργη όπως ήμουν την ρώτησα τι λεει αυτό που έγραψε και δεν καταλάβαινα και όταν εκείνη μου εξήγησε μου άνοιξε ταυτόχρονα τον δρόμο
για να το ερωτευτώ, ακόμα και αν δεν το είχα ακούσει ποτέ μου. Όταν δε το
πρωτάκουσα μελλοντικά στο ράδιο μόνο που δεν είχα κλάψει όταν συνειδητοποίησα πως οι στίχοι που άκουγα ήταν
εκείνος ο έρωτάς μου από το παγκάκι.
Τα παιχνίδια όμως
δεν σταματούσαν εκεί. Συνεχίζονταν σε όλες τις γωνιές της γειτονιάς μας, με το
βασικότερο παιχνίδι να εκτυλίσσεται στην γωνία απέναντι από το σπίτι μου. Το κεντρικό σημείο που χώριζε τρεις δρόμους και ένωνε τα παιδιά από τρεις
διαφορετικές γειτονιές. Εκεί λοιπόν διαδραματιζόταν το μεγαλύτερο σε συμμετοχή παιχνίδι, το κρυφτό. Σε εκείνη την ξύλινη κολόνα της ΔΕΗ που μύριζε πίσσα και πετρέλαιο καθόταν κάθε φορά και
ένας από εμας για να τα φυλάξει και όταν ξεκινούσε το μέτρημα οι υπόλοιποι άρχιζαν να τρέχουν προς
τις τρεις διαφορετικές κατευθύνσεις, πάντα μέσα στα όρια που είχαμε προκαθορίσει.
Φυσικά οι κρυψώνες ήταν πολλές, πάρα πολλές και αυτό είχε και το μεγαλύτερο
ενδιαφέρον και δυσκολία, το να έχεις μάτια προς όλες τις πιθανές διαδρομές.
Όχι δεν φοβόμασταν τους δρόμους και κυκλοφορούσαμε σε όλα τα γύρω τετράγωνα με άνεση, ίσως με τον μοναδικό μας
φόβο να μην νυχτώσει και μας ψάχνουν. Διότι εκεί γύρω στις 9 το πολύ 10 το
βράδυ έπρεπε να βρισκόμαστε κοντά στα σπίτια μας για να ακούσουμε τους γονείς
μας να μας φωνάζουν από τα μπαλκόνια για να επιστρέψουμε σπίτια μας. Ήταν
αστείο γιατί σχεδόν την ίδια ώρα όλοι οι γονείς ξεπρόβαλλαν στα μπαλκόνια τους
για τον ίδιο ακριβώς λόγο. Άλλοι φώναζαν, άλλοι σφύριζαν, άλλοι απλά έκαναν ένα
νεύμα στο παιδί τους. Η δικιά μου μάνα ανήκε στην πρώτη κατηγορία, της
φωνής. Έβγαινε στο μπαλκόνι και μας
φώναζε με τα ονόματά μας. Φυσικά όσο μεγάλωνα αυτή η φωνή γινόταν ολοένα και πιο
εκνευριστική διότι είχα φτάσει σε σημείο να είμαι ίσως από τα μοναδικά παιδιά
που σε αυτή την ηλικία έπρεπε να γυρίσω νωρίς στο σπίτι ενώ όλα τα άλλα
παρέμεναν. Όταν δε είχα αρχίσει να έχω τα πρώτα μου αθώα φλερτ αυτό μου
δημιουργούσε μεγαλύτερη ντροπή και νεύρα. Τα παρακαλετά και ο διάλογος
διαπραγμάτευσης από το δρόμο στο μπαλκόνι δεν άργησαν να έρθουν και κάθε φορά
κατάφερνα να ξεκλέψω και λίγα λεπτά παραπάνω.
Έτσι περνούσαν τα
χρόνια στις γειτονιές μας και όσο μεγαλώναμε τόσο το παιχνίδι έπαυε να υφίσταται
και απλά καθόμασταν στο πάρκο ή τις πιλοτές και συζητούσαμε για ώρες
ατελείωτες. Ώσπου σιγά σιγά οι παρέες αραίωσαν και διαλύθηκαν. Μαζί με τις
παρέες χάθηκαν και οι αλάνες, χάθηκαν και τα παιχνίδια μας και όλα τα υπόλοιπα
αλλά αυτό ποτέ δεν μας πείραξε γιατί μέσα μας νιώσαμε πως είχαμε πια μεγαλώσει.
Γιατί αρχίσαμε να έχουμε άλλες παρέες, άλλη διασκέδαση πολύ μακριά από τα
σπίτια μας και αυτό ήταν για εμάς κάτι το τελείως φυσιολογικό. Έτσι πίσω μας
αφήσαμε μόνο αναμνήσεις να μας δένουν σαν παρέα.
Κοιτάζω γύρω μου
ακόμα μια φορά. Τις πολυκατοικίες τριγύρω που γέμισαν όλες τις αλάνες που
παίζαμε, την παιδική χαρά με το καινούργιο προστατευτικό δάπεδο, τα κάγκελα και
την κατασκευή την τεράστια με τις τσουλήθρες και τις γέφυρες, το πάρκο χωρίς τα
μεγάλα ξύλινα παγκάκια με την σκεπή, τις άδειες γειτονιές από παιδιά και
παιχνίδια. Γυρνάω το βλέμμα μου εκεί στην γωνία του δρόμου και η κολόνα η
ξύλινη έχει αντικατασταθεί από μια τσιμεντένια.. «χάθηκε και αυτή μαζί με το
κρυφτό μας». Από την σιδερένια πόρτα του θείου το γιασεμί έπαψε να μυρίζει
χρόνια τώρα, από τότε που η σιδερένια πόρτα δεν ξανάνοιξε.
Όσες αλλαγές και
αν ήρθαν, όσα και αν χάθηκαν στο πέρασμα του χρόνου αυτό το μπαλκόνι πάντα θα
μου τα θυμίζει με όλες τις λεπτομέρειες αναλλοίωτες. Διότι από αυτό εδώ το
μπαλκόνι που κάποτε τίποτα δεν ξέφευγε στην μάνα μου, μπορώ να ρίχνω κλεφτές
ματιές προς τις τρεις διαφορετικές κατευθύνσεις, τις τρεις διαφορετικές γειτονιές,
και με τα δικά μου μάτια πάντα θα μας βλέπω να τρέχουμε στους δρόμους που
διασταυρώνονται και να παίζουμε τα παιχνίδια μας.
Θα δυσκολευτώ πολύ
να αφήσω πίσω μου αυτό το μπαλκόνι, αυτή την γειτονιά αλλά ξέρω πως εκεί που θα
πάω- τουλάχιστον όπως το έχω φανταστεί- τα δικά μου παιδιά θα έχουν ίσως την ευκαιρία να χτίσουν τις δικές τους αναμνήσεις
από τους δρόμους και τις αλάνες. Γιατί κακά τα ψέματα, όπως έγιναν οι γειτονιές
στην Αθήνα μας τα σημερινά παιδιά δεν μπορούν να παίξουν με τον ίδιο τρόπο που
παίζαμε εμείς. Η ασφάλεια του σπιτιού είναι προτιμότερη από ότι οι σημερινοί δρόμοι
και αυτό είναι απόλυτα φυσιολογικό όταν η ανευθυνότητα και η εγκληματικότητα είναι
στα ύψη της.
Δεν μπορώ να πω
πως όλη αυτή η αλλαγή δεν με πονάει. Όμως κάθε φορά που μυρίζει αναμνήσεις στο
μπαλκόνι μου δεν χάνω την ευκαιρία να ζήσω ξανά για λίγο στο χθες. Τουλάχιστον να το απολαύσω όλο αυτό για όσο ακόμα θα υπάρχω σε αυτό το σπίτι που γνώρισα από την πρώτη στιγμή που γεννήθηκα.
Σας φιλώ γλυκά!
Σας φιλώ γλυκά!
Μου θυμησες τοσα παιχνιδια,τοσες φωνες τις μανας μου καθε που τσακιζομουν!Κανωντας το πιθηκι πανω στα δεντρα,παιζοντας κλεφτες και αστυνομους κλπ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτο κρυφτο μπορω να πω με βεβαιοτητα πως ημουν πααααρα πολυ καλος,με τπτ δεν με εβρισκαν αφου αναγκαζομουν να βγω απο μονος μου για να τελειωσει καποτε το παιχνιδι και επειδη βαριομουν(οταν βαριομουν εφευγα μουλωχτα και πηγαινα να φαω κατι σπιτι και ξαναγυρναγα χαχα).
Τα κανισακια χμμμ τωρα τι να πω αστο καλυτερα θα φανω κακος χαχα!
Πολυ ομορφη αναρτηση καρδια μου,μου θυμησες τις δικες μου σκανδαλιες και παιχνιδια!Τα δικα μου αρωματα..
υγ Να πω οτι ζηλευω και το γιασεμι ή θα φανω υπερβολικος??
Να μην ζηλεύεις και το γιασεμί! Άντε.. γιατί εκείνο μου ξυπνούσε μια αίσθηση (την όσφρηση) ενώ εσύ μου τις ξυπνάς όλες!! Σμουτς
ΔιαγραφήΜε γεια το νεό όνομα..Μας μετάφερες μαζί σου στις αναμνήσεις σου..σαν να ήμασταν κι εμείς εκεί... Αυτό με το γιασεμί και μεις είχαμε και κάθε που νύχτωνε ωχχχ τι όμορφη μυρωδιά...ρομαντικό....κάτι διαφορετικό νοιώθουμε μέσα μας..Φιλούθκια
ΑπάντησηΔιαγραφήΝομίζω οτι εκείνα τα χρόνια το γιασεμί έπαιζε αρκετά στις αυλές στα σπίτια και όλοι έχουμε να το θυμόμαστε!
ΔιαγραφήΚαλημέρα και σε ευχαριστώ πολύ που σου άρεσε! Φιλάκια πολλά!
Πίστεψέ με κι εγώ μεγάλωσα κι ακόμη βρίσκομαι στο ίδιο σπίτι στο οποίο γεννήθηκα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΌλα αυτά που περιγράφεις τα έχω ζήσει έντονα και έχουν μείνει ανεξιτηλα στη μνήμη μου...
Λυπάμαι γιατί τα χρόνια άλλαξαν και τα παιδιά μας ποτέ δεν θα μπορέσουν να έχουν τέτοιες εμπειρίες, από γειτονιές που οι γείτονες δεν ήταν ξένοι αλλά σχεδόν συγγενείς...
Που η κάθε μάνα είχε την υποχρέωση να προσέχει όλα τα παιδιά της γειτονιάς σαν τα δικά της.
Που πέρναμε το απογευματινό κολατσιό στο χέρι και το τρώγαμε παρέα με τα άλλα παιδιά...
Θυμάμαι μελαγχολώ και φοβάμαι πως αυτό, αν συνεχίσω ανεξέλεγχτα, δεν θα είναι σχόλιο αλλά ανάρτηση σε θέση σχολίου.
Καλό σου βράδυ, όπως κι αν άλλαξες το όνομά σου...
Καλημέρα Φλώρα μου! Όμορφες εποχές και όντως είναι θλιβερό να μην γνωρίζεις πλέον ούτε τον γείτονά σου!
ΔιαγραφήΤο προφίλ μου "μέλι κανέλλα" (όπως με γνωρίσατε) παρέμεινε! Στο όνομα του μπλογκ έκανα μια μικρή αλλαγή. Θα είμαι πάντα το μελοκάνελλο και ας θυμίζω μελομακάρονο!! αχαχαχα
Καλημέρα! Φιλάκια πολλά σου στέλνω
** Έχω παραλάβει την καρφίτσα σου εδω και πάρα πολλές μέρες και όλο το ξεχνάω να στο πω, είναι υπέροχη! Δεν έχω λόγια για το πόσο όμορφη είναι! Σε ευχαριστώ πολύ για αυτό το όμορφο δώρο!
Μύρισε αναμνήσεις απόψε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλλά είχαν όλες τους κάτι από μέλι και κανέλα...
Φιλάκια πολλά και σ' ευχαριστώ που μου θύμισες το γιασεμί.
Έχω πολύ ωραίες αναμνήσεις από το άρωμα του...
Οπως είπα και πριν αυτό το γιασεμί νομίζω υπήρχε έντονα διότι υπήρχαν και περισσότερες μονοκατοικίες με αυλές. Πάντως το άρωμα του όντως συνδυάζεται με όμορφες αναμνήσεις του παρελθόντος μας..
ΔιαγραφήΚαλημέρα και σε ευχαριστώ πολύ για το όμορφο σχόλιο! Φιλάκια πολλά σου στέλνω!
Καλησπέρα!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΩραία η αλλαγη!!!!!
Μεγεια η ανακαίνιση!!!!
Μαζι σου ταξίδεψα και εγω μέσα απο τις εικόνες που έφερες μπροστά μου στη δική μου γειτονια και στα δικα μου αυτοσχέδια και πολύ διασκεδαστικά παιχνίδια!!! Ευτυχώς που ζήσαμε εκείνες τις εποχές και λυπάμαι πραγματικά που τα δικα μας παιδιά δεν θα μπορέσουν ποτέ να γευτούν!!!
Το τραγούδι του Bon jovi ήταν απο τα αγαπημένα μου! Θυμάμαι το είχαμε μαγνήτοφωνησει σε μια κασέτα απο ραδιοφωνικό σταθμό και το ακούγαμε συνέχεια με την κολλητή!!! Έρωτας μεγάλος!!! Ακόμα το τραγουδαω!! Αν το πετύχω σε κανένα ραδιοφωνικό σταθμό,χαμογελαω,αναπολώντας εκείνα τα όμορφα χρονια που σήμερα μου θύμισες!!!
Ευχαριστώ Μελενια:):(
Καλο σου ξημέρωμα:)
*:):):)
ΔιαγραφήΑχ αυτό το τραγούδι.. ακόμα και τωρα που το ακούω μου θυμίζει εκείνο το παγκάκι με τους καταλαβίστικους για εμένα τότε στίχους μιας και ήμουν τόσο μικρή που δεν είχα πάει ακόμα φροντιστήριο για αγγλικά!!
ΔιαγραφήΆπειρες αναμνήσεις και ακόμα άλλες τόσες που δεν μπόρεσα να τις αναφέρω όλες!! Χαίρομαι που ταξίδεψες λίγο μαζί μου!
Καλημέρα! Σε φιλώ γλυκά!
Αχ αυτό το τραγούδι.. ακόμα και τωρα που το ακούω μου θυμίζει εκείνο το παγκάκι με τους καταλαβίστικους για εμένα τότε στίχους μιας και ήμουν τόσο μικρή που δεν είχα πάει ακόμα φροντιστήριο για αγγλικά!!
ΔιαγραφήΆπειρες αναμνήσεις και ακόμα άλλες τόσες που δεν μπόρεσα να τις αναφέρω όλες!! Χαίρομαι που ταξίδεψες λίγο μαζί μου!
Καλημέρα! Σε φιλώ γλυκά!
Καλορίζικες η αλλαγές Έλλακι μου!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι choco να το έλεγες δεν θα μας χάλαγε τουναντιον!χιχι
Ωραίες οι εικόνες που περιγράφεις,
και δική μου συνήθεια να λιάζομαι στο μπαλκονι!
Ωραία τα λουλούδια αλλά το γιασεμί
καλυτερο απ'όλα!
Φιλάκια πολλά!
ΥΓ:Σταμάτα να λιάζεσαι σαν τα γατιά στο μπαλκόνι και κανόνισε να λιαστούμε καμια μέρα σε κανενα καφέ παρέα!χιχι :)
Σε ευχαριστώ πολύ κοριτσάρα μου! Αυτός ο ήλιος με έχει συνεπάρει!! Και επειδή το λέμε καιρό, σου έκανα ηδη την πρότασή μου!!!
ΔιαγραφήΚαλημέρα! Φιλάκια πολλά!
Με γέμισες αναμνήσεις απόψε!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγώ δεν άλλαξα σπίτι...άλλαξε όμως η γειτονιά!
Πάνε οι αλάνες που παίζαμε.
Μεγαλώσαμε εμείς και η γειτονιά αγνώριστη.
Πριν αιώνες, γύρισα μετά από 1,5 χρόνο στο Δουβλίνο κι έπαθα πολιτισμικό σοκ!
Μα ακόμα και φέτος που έλειψα πολλούς μήνες στο εξοχικό, όταν επέστρεψα, είχαν αλλάξει τόσα.....
Δε θέλω να βλέπω πολυκατοικίες, αγνώστους να μπαινοβγαίνουν στη διπλανή πόρτα........
Θέλω τη μαμά μου και τη μυρωδιά απ' το γιασεμί που έκοψαν.....
Θέλω να γίνω πάλι παιδί.....
Καληνύχτα:))
Και τι δεν θα έδινα να μπορούσα να ξαναγυρίσω τον χρόνο εκείνα τα χρόνια..έτσι για λίγο να τον γυρίσω και να ρουφήξω όσες περισσότερες αναμνήσεις μπορώ που έχουν ήδη ξεθωριάσει!
ΔιαγραφήΣε ευχαριστώ για το όμορφο σχόλιο! Καλημέρα και φιλάκια πολλά!
Διάβασα αυτή σου την ανάρτηση και στο τέλος συνειδητοποίησα ότι είχα μείνει να κοιτάζω με ένα χαμόγελο την οθόνη. Μου ξύπνησες δικές μου μνήμες, αθώα χρόνια, ανέμελα. Θυμήθηκα τον μεγάλο κήπο που είχαμε, γεμάτος χρώματα και αρώματα. Το πάθος της μανούλας. Τα λουλούδια. Μη φαντάζεσαι γκαζόν και αρχιτεκτονική κήπων. Πόσα είχε Θεέ μου. Τριαντάφυλλα εκατόφυλλα, γιασεμιά, φρέζιες, γαρυφαλιές, ντάλιες, ορτανσίες και στη γωνία μιά γαζία. Τι μεθυστικό άρωμα το βράδυ με τα κίτρινα λουλουδάκια του.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠεριγράφεις τόσο όμορφα Μελένια μου και αυτό μου αρέσει σε σένα.
Μας παίρνεις μαζί σου και μας ταξιδεύεις.
Να είσαι πάντα καλά
Καλό μας ξημέρωμα
Γιώργο μου χαίρομαι πάρα πολύ για αυτό που σε έκανα να νιώσεις. Ήθελα πολύ να σας ταξιδέψω λιγάκι στα παιδικά σας χρόνια, στις δικές σας αναμνήσεις, στα δικά σας αρώματα, και μέσα από τα σχόλιά σας να πάρω και εγώ μια μικρή γεύση από εσάς. Και από εσένα μύρισα όλα αυτά τα υπέροχα λουλούδια στον κήπο σας. Ίσως σου φανεί τρελό αλλά σαν να είδα και την μητέρα σου να τα φροντίζει..
ΔιαγραφήΥπέροχο σχόλιο και σε ευχαριστώ πολύ! Κάθε φορά με κάνεις να νιώθω όμορφα με όσα λες.. Σου εύχομαι να έχεις μια υπέροχη ημέρα! Σε φιλώ γλυκά
Λοιπόν επειδή είμαι ψόφιος και αύριο δεν ξέρω αν θα προλάβω να περάσω θα σου πω μόνο για την ονομασία του βλογιου.Σε μισώ γιατί θα με αναγκάσεις να αλλάξω συνήθειες!Αντί να λέω κάτσε να πάω στου Μελοκάνελλου θα με αναγκάζεις να λέω το ξενικό πάω στο εσσενσ!!Ήμαρτον Θέε μου δηλαδή!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι για τιμωρία δες αυτό!
http://3.bp.blogspot.com/_Nyfwps-dNRU/TCol-vLoNNI/AAAAAAAAAEY/fbjEdX_tNOM/s1600/1and11a.jpg
Ελα μην με μισείς, αφού παραμένω το μελοκάνελλο και ας θυμίζω μελομακάρονο!! Το όνομα του μπλογκ άλλαξα :P
ΔιαγραφήΌσο για την τιμωρία με τις σοκολάτες..θα την πληρώσει ο γάτος που μου άνοιξες την όρεξη και τις θέλω όλες!
Καλημερούδια σε εσένα αλλά και στην όμορφη πόλη που μου κρατάει μακριά τον γάτο μου!!
Καλημέρααααα!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟπως και να σε λένε εμένα μου αρκεί το Μελένια, έτσι που σε λέω δηλαδή !!
Χαχαχχα
Και το νέο όνομα μοσχομυριστό κι αυτό κοριτσάκι μου...
Πολύ όμορφες αναμνήσεις της παιδικής σου ηλικίας...
Τα δικά σου παιδιά θα φτιάξουν τις δικές τους όπου πας
Φιλιά πολλά
Σόφη
Σόφη μου εννοείται πως το Μελένια, Μελίνα, Μελοκάνελλο και ότι άλλο όμορφο έχω ακούσει από όλους παραμένει! Μια αλλαγή στο όνομα του μπλογκ και μια ανημέρωση για να μην ψάχνεστε να δείτε ποια είμαι έκανα!! :P
ΔιαγραφήΜακάρι τα παιδάκια μας να ζήσουν έστω στο ελάχιστο λίγη από την ξεγνοιασιά και αθωότητα που ζήσαμε εμείς!! Θα με κάνει πολύ ευτυχισμένη αυτό!
Καλημέρα και πολλά φιλάκια σου στέλνω!
Μου αρέσει πολύ το νέο σου όνομα!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλλά αλλού είναι η είδηση...
που πας και αφήνεις το μπαλκονάκι σου?
Μήπως σε καμιά γατοφωλιά??
αχαχαχαχ Χριστινάκι μου! Το ήξερα πως εσύ θα ξετρυπώσεις το στόρι! Μήπως να γινόσουν δημοσιογράφος?? :P
ΔιαγραφήΤο στόρι λοιπόν είναι πως ναι, με την πρώτη ευκαιρία τα έχω μαζέψει για την γατοφωλιά που βρίσκεται μακριά από Αθήνα. Θέλουμε να πιστεύουμε πως δεν θα αργήσει να έρθει αυτή η στιγμή διότι προς το παρόν λίγο η απόσταση λίγο η ανεργία μου μας ζορίζει... Πάντως το στόρι αυτό δεν αλλάζει :)
Καλημερούδια με πολλά γλυκά φιλιά!
My name is Bond, James Bond.
ΔιαγραφήΣε παραδέχομαι ;)
ΔιαγραφήΚρητη,ΚΕΡΚΥΡΑ και Νιο μορφονια με μορφονιο κλπκλπ
Διαγραφήαχαχαχαχαχα ενα συρταράκι για τα βρακιά μου θέλω και τίποτα άλλο και σου ρχομαι!! :P
ΔιαγραφήΌπως σου είπα και προχθές μου αρέσει πολύ το νέο όνομα. Έχει τον αέρα της ανανέωσης αλλά η γλύκα παραμένει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜελοκάνελλο μου, υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που καθώς τους διαβάζεις νιώθεις σαν να ζεις τις στιγμές μαζί τους, μία απ' αυτούς είσαι και εσύ. Απλά διαβάζοντας κανείς γραπτά δικά σου δεν ζει κανείς απλά τις στιγμές, γεμίζει και με μια ηρεμία, απόλυτη ηρεμία.
Μας γέμισες αναμνήσεις. Νομίζω, πως οι δικές μας γενιές ήταν τόσο τυχερές. Είχαν γειτονιές για να παίξουν, λιγότερη βία να τις απασχολεί, καλύτερα προγράμματα στην τηλεόραση. Είχαν την ευκαιρία να βιώσουν αθωότητα. Μακάρι με κάποιο τρόπο και τα παιδιά μας να έχουν την ευκαιρία να το ζήσουν αυτό.
Σε ευχαριστώ για το alert, δυστυχώς όμως δεν το είδα έγκαιρα και κολάστηκα!
Σου εύχομαι κάθε νέο σου ξεκίνημα να έχει άρωμα γιασεμιού και γεύση... χμ μελοκάνελλου? χαχα
Σου στέλνω ένα φιλί γλυκό κοριτσάκι μου και ευχές για μια πανέμορφη ημέρα, γεμάτη χρώματα και όμορφες στιγμές.
Το έβαλα το alert η έρμη αλλά δεν σε πρόλαβα! Πάντως μην πεις στον κόπο να κοιτάξεις την φωτό που μου έδωσε ο Ράσκο στο σχόλιό του, γιατί το έπαθα το γερό σοκ μου και δεν προειδοποίησε κιόλας για το περιεχόμενο. Έχω τσακίσει ήδη 4 μινι σοκολατάκια ιον αμυγδάλου και κάνω μεγάλες προσπάθειες να απομακρυνθώ από την σακούλα με τα υπόλοιπα!
ΔιαγραφήΣε ευχαριστώ πάρα πολύ για το όμορφο σχόλιο και τα καλά σου λόγια. Αυτός είναι και ο στόχος μου πλέον όταν γράφω, να σας δημιουργώ κάθε φορά και μερικά συναισθήματα... χαίρομαι που κάποιες φορές το πετυχαίνω!!
Σίγουρα στο επόμενο ξεκίνημα θα επιδιώξω να υπάρχει γιασεμί στο γατοσπιτάκι μας!Να χαρίσω στα παιδιά μου ένα όμορφο άρωμα που θα συνοδεύει τις δικές τους αναμνήσεις!
Σου εύχομαι να έχεις μια υπέροχη ημέρα!! Πολλά γλυκά φιλάκια!
Καταρχήν εύχομαι μια "ηλιόλουστη" καλημέρα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ τελευταία σου ανάρτηση με γύρισε πολλά πολλά χρόνια πίσω.
Για την ακρίβεια 26 χρόνια πίσω!
Θυμάμαι τον εαυτό μου μόλις 8 ετών , να τρέχω στην αλάνα με το ποδήλατο μου!
να πλημμυρίζω απο ευτυχία και ανεμελιά...
το άρωμα από το γιασεμί....
αυτή η μυρωδιά αναλλοίωτη στο χρόνο...
πραγματικά μας ταξίδεψες με εικόνες, που φαντάζομαι όλοι εμείς της ιδίας ηλικίας είχαμε την χαρα και τύχη να τις ζήσουμε...
μακάρι να καταφέρω να παρέχω και στα δικά μου παιδιά, στο μέλλον, την ομορφιά μιας γειτονιάς και όχι 4 τοίχων και 2 μικρών παιδικών ματιών καρφωμένων σε μία οθόνη κινητού ή ενος playstation..
μια γλυκεια καλημέρα σε όλους σας!
Καλημέρα και σε εσένα Βασίλη! Χαίρομαι που κατάφερα να σε ταξιδέψω στις δικές σου αναμνήσεις. Αυτό το γιασεμί νομίζω το ζήσαμε όλοι μας, καθώς εκείνα τα χρόνια οι μονοκατοικίες και οι αυλές ήταν αρκετές και όλο και κάποιο γιασεμί μύριζες τριγύρω.
ΔιαγραφήΣου εύχομαι να κάνεις τα όνειρά σου πραγματικότητα και να καταφέρεις να μεγαλώσεις τα παιδιά σου με όμορφες στιγμές όσο πιο κοντινές στις δικές σου!
Να έχεις μια όμορφη ημέρα! Σε φιλώ γλυκά
Καλή σου μέρα! Με γειά το καινούργιο σου όνομα! Μου αρέσουν οι αλλαγές γιατί νιώθω ότι προσφέρουν ανανέωση από τα ίδια και τα ίδια! Ακόμα και οι αλλαγές στη γειτονιά, στο περιβάλλον μας, στο σπίτι μας ακόμα και όταν δεν μας ικανοποιούν, είναι ευπρόσδεκτες. Αν ήταν όλα ίδια εξάλλου, δεν θα υπήρχε νοσταλγία και δεν θα κρατούσες τόσο ζωντανές τις αναμνήσεις σου!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλή συνέχεια :)
Καλημέρα Ίρμα μου και σε ευχαριστώ! Είναι ωραίες οι αλλαγές και καλοδεχούμενες αρκεί να μπορούμε να τις απολαμβάνουμε με όμορφο τρόπο ώστε να μας μένουν στην πορεία και όμορφες αναμνήσεις από την ζωή μας. Για να υπάρχει αυτή η όμορφη νοσταλγία που αναφέρεις..
ΔιαγραφήΣε ευχαριστώ για το όμορφο σχόλιο! Να έχεις μια όμορφη ημέρα! Φιλάκια πολλά
1) http://www.youtube.com/watch?v=Tad9YHCxS38 και για να μην ξεχνιομαστε
ΑπάντησηΔιαγραφή2)http://www.youtube.com/watch?v=K0Vb80NPOe8 κρατα το κεντρικο φωτογραφικο υλικο να μαθαινεις!σμουτς
Καρδούλα μου εσυ!!! Να αυτα μου κάνεις και χάνω κάθε νόημα! :P <3
ΔιαγραφήΚαλορίζικο!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπό το βαγόνι δεν έχεις αναμνήσεις γιατί τα μεγαλύτερα παιδιά όπως λες έπαιζαν το γιατρό και τις νοσοκόμες εκεί μέσα. Λογικό εσείς να είστε απέξω από αυτό. ;)
Καλησπέρα
Βρε συ Τόμμι αυτό ακριβώς υποψιάζομαι! Να δεις που γυρνούσαν τσόντα και μας λέγανε για πόλεμο και τραυματίες και εμείς το είχαμε χάψει!! αχαχχααχχαχαχα
ΔιαγραφήΚαλησπέρα! τα φιλια μου!
Φωτοσύνθεση λέγεται!! :Ρ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτο ακριβώς! Εγώ και τα φυτά!! αχαχαχαχχα
ΔιαγραφήΚαλησπέρα :)
:)
ΑπάντησηΔιαγραφήΓελώ ξέρεις... ήμουν κάπως από χθες και με έκανες και ένιωσα πολύ όμορφα...
Με ταξίδεψες εκεί που καιρό είχα να πάω... και μου άρεσε...
Επίσης μου άρεσε πολύ η ανακαίνιση του χώρου σου.
Ομορφη ιδέα, πολύ ταιριαστή για αυτό που αποπνέεις... πολύ καλόγουστη!
Κάποια στιγμή πρέπει και γω να το πάρω απόφαση αλλά δεν έχω και πολύ χρόνο να ασχοληθώ...
Να'σαι καλά κορίτσι μου!
Φιλάκια πολλά! ❤
Λιακαδίτσα μου χαίρομαι που σου έφτιαξα την διάθεση!! Θεωρώ τα ταξιδάκια στα παιδικά μας χρόνια πως είναι και τα καλύτερα γιατι ρουφάμε λίγη από την αθωότητα του τότε και επιστρέφουμε με χαμόγελα.
ΔιαγραφήΧαίρομαι που σου άρεσε ο χώρος, μια ανανέωση την ήθελε καιρό τωρα..αν και είμαι σίγουρη δεν θα παραμείνει για πολύ ακόμα! Να δοκιμάσεις τις αλλαγές στην εμφάνιση, δίνουν άλλη πνοή ;)
Καλημέρα και να έχεις ένα όμορφο Σ/Κ! Φιλάκια πολλά!
Με γεια το ονοματάκι, Μελοκάνελλο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜας έκανες, με τον τρόπο σου, να τα ζήσουμε κι εμείς από μια γωνιά, καθώς τα αναβίωνες. Πόσο όμορφες αναμνήσεις! Ευτυχώς, είμαι απ' τα τυχερά παιδιά, που έχουν να θυμούνται παρόμοια πράγματα.
ΠιΕς. Εμείς είχαμε νυχτολούλουδο. :)
Ααααχχχ και το νυχτολούλουδο τέλειο!! Το μύριζα στις διακοπές μου στην Εύβοια από τις αυλές στο χωριό!! Τι μου θύμισες πάλι..
ΔιαγραφήΚαλημέρα κοριτσάκι μου και να έχεις ένα όμορφο Σ/Κ!! Φιλάκια πολλά
Εμένα μου έμεινε το μελοκάνελλο και κάθε φορά που το έλεγα το μύριζα κιόλας....Μα πόσο όμορφα γράφεις μικρή μου ! Πόσο με ταξίδεψες και με μελαγχόλησες γλυκά...όπως ακριβώς τα λες είναι. Η παλιά γειτονιά με τα παιδάκια που έπαιζαν κρυφτό, αντικαταστάθηκε με τα PSP και την TV.. Και εγώ στην Αθήνα με τις αλάνες μεγάλωσα και τίποτα πια δεν θυμίζει το τότε. Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο τυχεροί νιώθουμε που τα παιδιά μας μεγαλώνουν στην επαρχία. Σήμερα για π.χ τα παιδιά έπαιζαν κρυφτό μέχρι τις 21:30 έξω και όταν τελειώσει το σχολειο θα μπαίνουν με το ζόρι μέσα. Κάνουν ποδήλατο όλη μέρα, παίζουν ότι παιχνίδι υπάρχει έξω μαζί με πολλά παιδάκια και είναι ευτυχισμένα. Μιλάω με φίλους στην Αθήνα και τους τα λέω και δεν το πιστεύουν ! Κάνε το βήμα και δεν θα το μετανιώσεις. Η Αθήνα είναι πλανεύτρα και πάντα θα σου λείπει αλλά δυστυχώς εκεί δεν ζεις. Αν σε φέρει ο δρόμος προς τα Χανιά και είναι καλοκαίρι, έλα σπίτι μου να μυρίσεις γιασεμί σε συνδυασμό με αγιόκλημα.....Θα ζαλιστείς και θα ξαναερωτευτείς !
ΑπάντησηΔιαγραφήΦιλιά πολλά και μελένια....
Υ.Γ. Το σχόλιο ήταν ανάρτηση ε;
Σε ευχαριστώ πολύ για το υπέροχο σχόλιο και όχι δεν ήταν καθόλου ανάρτηση! Τα λατρεύω τα μεγάλα σχόλια :P
ΔιαγραφήΑυτό με την επαρχία το γνωρίζω καλά από τα παιδιά που έχουν κάνει οι ξαδέρφες μου που βρίσκονται όλη μέρα έξω και όχι κλεισμένα στους υπολογιστές και τις τηλεοράσεις.
Το οτι θα φύγω από Αθήνα είναι δεδομένο. Απλά θα προσπαθήσω να επισκέπτομαι το πατρικό μου όσο πιο συχνά γίνεται γιατι είναι όμορφο να κρατάς "επαφές" με το παρελθόν σου, την μισή ζωή σου για την ακρίβεια..
Θα ήθελα πολύ να κάνω ένα ταξίδι Χανιά, οπότε αν το καταφέρω θα χαρώ πολύ να γνωρίσω απο κοντά και εσένα και όσους άλλους μένουν εκεί!! Σε ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση!
Να έχεις μια υπέροχη μέρα και ένα όμορφο Σ/Κ!! Φιλάκια πολλά!
Με γεια το νέο όνομα. :)
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτην αρχή,αντί για "Μύρισε αναμνήσεις" διάβασα "Μύρισε μηνύσεις" και λέω οπ,ίντριγκα!
Εγώ,όπως αντιλαμβάνεσαι,τέτοιες αναμνήσεις δε γίνεται να έχω.Κάτι λίγες απ' τα καλοκαίρια στο χωριό μόνο...Τα πράγματα τότε ήταν τόσο αθώα,ενώ τώρα...
Φιλάκια πολλά,κοριτσάκι μου. :*
Κατι πρέπει να κάνω με το λεξιλόγιό μου.. το μελοκάνελλο θυμίζει μελομακάρονο και οι αναμνήσεις μηνύσεις!! αχαχαχαχχααχ Το έχεις πάντως στο πετσί σου το δικηγοριλίκι!!! Πάντως με μηνύσεις δεν νομίζω να ασχοληθώ ποτέ, αν και ποτέ δεν ξέρεις :P
ΔιαγραφήΛογικό κοριτσάκι μου να μην τα έζησες όπως εγώ.. μπορεί να μην έχουμε τεράστια διαφορά ηλικίας (έτσι μου λεω για να παρηγοριέμαι) αλλά οι αλλαγές στον τρόπο ζωής και διασκέδασης είναι τεράστιες.. λες και μας χωρίζουν ολόκληρες δεκαετίες!! Πάλι καλά που έχεις αναμνήσεις και από το χωριό σου.. είσαι από τις τυχερές θα έλεγα που μπόρεσες να χαρείς χωριό!
Καλημέρα και πολλά φιλάκια! Να έχεις ένα όμορφο Σ/Κ!
Ωωωω μεγειές μεγειές!! Μου αρέσουν πολύ οι αλλαγές γιατί σηματοδοτούν νέα ξεκινήματα! Πολύ όμορφη και συγκινητική η ανάρτησή σου..Είμαστε κοντά ηλικιακά και μου θύμισες τα δικά μου παιδικά χρόνια.. Έχω το ίδιο ακριβώς με τις αισθησεις.. Και με τον ήλιο και με το γιασεμί πολύ πάθος βρε παιδί μου!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΌπου και να πας, αν κάνεις αυτά που αγαπάς θα είσαι γεμάτη και ευτυχισμένη και εύχομαι όλα σου οι δυσκολίες να τελειώσουν.. Πολλά φιλάκια κοπέλα μου!!
Σε ευχαριστώ πολύ Κατερινάκι μου για τις όμορφες ευχές! Έτσι είναι, προσπαθώ μέσα από τις αλλαγές να μην χάνω τον στόχο μου..
ΔιαγραφήΑυτό με τις αισθήσεις, το να ερωτεύομαι κάθε τι που μου τις διεγείρει είναι άλλο πράγμα.. πρέπει να το κοιτάξω!:P
Καλημέρα και καλή εβδομάδα! Φιλάκια πολλά
Στο συνειδητο και στο υποσυνειδητο...
ΑπάντησηΔιαγραφήχιλιαδες κομματακια απο το παζλ
που λεγεται ζωη.
Καλο απογευμα,Κανελλιτσα
Πάντα μου άρεσαν τα παζλ.. να ψάχνω να βρίσκω από το πρώτο μέχρι το τελευταίο κομμάτι..
ΔιαγραφήΚαλημέρα και καλή εβδομάδα! Φιλάκια πολλά
http://www.youtube.com/watch?v=p9MfzqheGRA
ΑπάντησηΔιαγραφήοι μυρωδιές είναι κομμάτι της ζωής μας και κρύβουν πάντα ιστορίες...είδες ποσο εύκολα σε πήγαν πίσω;
Αν και καθυστερημένα σου απαντώ, σε ευχαριστώ πάρα πολύ για το τραγουδάκι!! Είναι από τα αγαπημένα μου μιας και το αφιερώνει συνέχεια ο γάτος μου!
ΔιαγραφήΕύχομαι να έχεις πάντα όμορφες μυρωδιές(αναμνήσεις) στην δικιά σου ζωή...
Σε φιλώ γλυκά!
Με γύρισες χρόνια πίσω καλή μου!!! :)
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε γεια το νέο όνομα!!! Αν και πάλι "μυρίζει" μέλι και κανέλα εδώ!!!
Ελπίζω να είσαι καλά :)
Σε φιλώ!!! :*
Φωτεινή μου συγνώμη για την καθυστερημένη απάντηση! Όπως θα δεις στην επόμενη ανάρτηση είχα τρεχάματα.
ΔιαγραφήΣε φιλώ γλυκά! Να έχεις ένα όμορφο βράδυ
Κοριτσάκι !!! Πού χάθηκες ;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγγελική μου δυστυχώς ειχα τρεχάματα και η ψυχολογία μου με κράτησε μακριά από οποιαδήποτε άλλη ασχολία. Άσε που είχα ανάγκη να ξεκουραστώ και να ηρεμήσω. Όλα καλά τωρα, επέστρεψα σιγά σιγά στους παλιούς ρυθμούς μου.
ΔιαγραφήΔιάβασε την νέα ανάρτηση να καταλάβεις..
Σε φιλώ γλυκά! Καλό βράδυ να έχεις
κορίτσιιιι ! Όποτε βλέπω πως κάποιος ετοιμάζεται να φύγει σκέφτομαι..."άλλος για τη βάρκα μας;". Αυτές τις σκέψεις τις κάνω και γω. Τι θα σκέφτομαι λέω κοιτώντας τη θέα από το μπαλκόνι της άλλησ χώρας. Λοιπόν, αυτής τη φάσης του φεύγω-δε φεύγω του πως θα είναι εκεί κλπ την οποία περνάω και γω, νομίζω πως της πάει ο τίτλος "το μετέωρο βήμα του πελαργού"!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜερικές φορές η φυγή και η αλλαγή στην καθημερινότητά μας επιβάλλεται.. λίγος φρέσκος αέρας στα πανιά μας για να πάρουμε φόρα για το υπόλοιπο ταξίδι της ζωής μας!
ΔιαγραφήΩραίος ο τίτλος που έδωσες με τον πελαργό!
Σε φιλώ γλυκά! Να έχεις ένα όμορφο βράδυ!!