Τρίτη 19 Μαρτίου 2013

Εξήγηση...με αφορμή ένα ακόμα βραβειάκι!!




Καλημέρα και πάλι μετά από ένα όμορφο τριήμερο. 
Καλή Σαρακοστή να έχουμε!

Ελπίζω όλοι σας να διασκεδάσατε με την ψυχή σας και να καταφέρατε να γεμίσετε τις μπαταριούλες σας. Έλα δεν θέλω γκρίνιες που επιστρέψατε πίσω στις δουλειές σας. Υπομονή και το επόμενο τριήμερο πλησιάζει, έχουμε και την 25η Μαρτίου μπροστά μας. Και αν δεν καταφέρατε να πάτε κάπου το τριήμερο που μας πέρασε, ελπίζω να καταφέρετε να το κάνετε σε αυτό που μας έρχεται.

Επιστροφή στο blog μου με βραβειάκι! Ένα όμορφο βραβειάκι που απέκτησα και πάλι είς διπλούν από δύο αγαπημένες μου φίλες blogger, την Ιωάννα (Ιστορίες της Ημέρας και της Νύχτας) και την Σόφη (Η γιαγιά μου η Κασσιανή). Σας ευχαριστώ και τις δύο που με τιμάτε με το βραβειάκι γιατί έχετε δύο απο τα πολύ αγαπημένα μου blog.

Η Ιωάννα με το Ιστορίες της ημέρας και της Νύχτας με ταξιδεύει μέσα από τις ιστορίες της με τρόπο ιδιαίτερο και ξεχωριστό. Το blog της είναι το βιβλιαράκι μου τσέπης το οποίο περιμένω πως και πως πότε θα κυκλοφορήσει για να ετοιμάσω μια μεγάλη κούπα από το αγαπημένο μου αφέψημα, να κάτσω στην καρεκλίτσα μου και να χαθώ στις σελίδες του.

Η Σόφη με το Η γιαγιά μου η Κασσιανή με ταξιδεύει κάθε φορά μέσα από τις ιστορίες της γιαγιάς της Κασσιανής στα παιδικά της χρόνια. Οι αφηγήσεις της γίνονται μέσα από τα δικά της παιδικά μάτια, όπως έζησε την γιαγιά της τότε που ήταν μικρή, και αυτό με κάνει να νιώθω και εγώ λίγο παιδί κοντά της. Γίνομαι η παιδική της φίλη που ζεί την γιαγιά Κασσιανή παρέα με εκείνη.

Σας ευχαριστώ λοιπόν και τις δύο από την καρδιά μου!

Μαζί με το βραβειάκι υπάρχουν και 4 απαντήσεις στις οποίες πρέπει να απαντήσω. Ξεκινάμε λοιπόν...

Γιατί δημιούργησα το blog μου;
Το blog αυτο δημιουργήθηκε πριν απο 4μήνες περίπου, σε μια περίοδο πάρα πολύ δύσκολη για εμένα, ψυχολογικά. Πάντα μου άρεσε να γράφω και πάντα η ιδέα του να γράψω με περιτριγύριζε στο μυαλό μου. Ο γάτος μου, που πάντα διάβαζε blogs στον ελεύθερό του χρόνο, μου έριξε την ιδέα να ετοιμάσω το δικό μου blog μια μέρα γεμάτη κλάματα και στεναχωρίες... Ξεκίνησα δοκιμαστικά με την πρώτη ανάρτηση, το όνομα ήρθε τελείως στο άσχετο, με διάβασε και με ενθάρρυνε να το κρατήσω. Δεν είχε άδικο..με έχει βοηθησει πάρα πολύ απο τότε και τον ευχαριστώ πολύ που πίστεψε σε εμένα.

Ποιά blogs επισκέπτομαι συνήθως;
Συνήθως προσπαθώ να επισκέπτομαι όλα όσα έχω γίνει μέλος. Βέβαια, όσο η λίστα μου μεγαλώνει τόσο δυσκολεύομαι να τα παρακολουθώ όλα. Η σωστή ερώτηση θα ήταν σε ποια blogs έχω γίνει μέλος. Γίνομαι σε εκείνα που απλά μου κάνουν ένα κλίκ από τον τρόπο γραφής τους. Θα υπάρξουν αναρτήσεις τους που δεν θα με αγγίξουν τόσο αλλά θα υπάρξουν και αναρτήσεις που θα λατρέψω. Σε όλους μας συμβαίνει αυτό νομίζω.  Είναι κάτι τελείως φυσιολογικό. Αν και εδώ που τα λέμε, υπάρχουν blogs, δεν θα μαρτυρήσω ποιά,  πού όλες τους οι αναρτήσεις είναι απλά καταπληκτικές.

Ποιά είναι τα αγαπημένα μου θέματα;
Οτιδήποτε εκτός απο πολιτικά. Τελεία και παύλα. Σε ελάχιστες (μετρημένες στα δάχτυλα του ενός χεριού μου) αναρτήσεις πολιτικού περιεχομένου έχω σχολιάσει και αυτό γιατί απλά ένιωσα πως είχα να πω πράγματα. Συνήθως όμως δεν θέλω να πω και ας έχω. Διότι πολύ απλά είμαι εξοργισμένη με όλη την πολιτική επικαιρότητα. Προσπαθώ να κρατάω τις απόψεις μου για την κατάλληλη ώρα και στιγμή. Επίσης, συνήθως σε πολιτικές αναρτήσεις καταλήγεις να τσακώνεσαι, κάτι που επίσης δεν θέλω. Να τσακώνομαι όταν πολύ απλά μπαίνω για να διαβάσω και να ξεχαστώ? Ευχαριστώ δεν θα πάρω.

Μία λέξη που χρησιμοποιώ πάντα στο blog μου
Χμμμμ δεν έχω παρατηρήσει κάτι. Ίσως το "πάντα" και το "σας φιλώ γλυκά" με το οποίο κλείνω τελευταία τις αναρτήσεις μου.

Τώρα το βραβειάκι πρέπει λεει να το δώσω σε 5 blog που διαβάζω.. Επειδή δεν ξέρω πόσοι το πήρατε και πόσοι όχι, θα προσπαθήσω να το δώσω σε blogs που διαβάζω τελευταία αλλά και σε κάποια πιο παλιά που θεωρώ δεν το έχουν πάρει. Ελπίζω να μην έχω πέσει έξω.

Να τονίσω πως δεν είστε υποχρεωμένοι να κάνετε ανάρτηση επειδή σας το δίνω. Μπορείτε απλά να το πάρετε και να το μοστράρετε στην σελίδα σας.

Γιατί είναι από τα λίγα blogs με ποίηση που με συγκινούν

Γιατί την λατρεύω έτσι απλά και τελευταία δεν πολυγράφει κιόλας. Είχε και τα γενεθλιάκια της το blog οπότε είναι το δωράκι μου για εκείνη

Γιατί πάντα με αγγίζει με τα γραπτά της και θα ήθελα πολύ να στείλω το βραβειάκι μου ταξιδάκι στο εξωτερικό

Γιατί κάνει μια μεγάλη προσωπική προσπάθεια για την υγεία της και τα βραβειάκια πάντα φτιάχνουν την διάθεση

Γιατί μου αρέσει πάρα πολύ ο ευαίσθητος τρόπος που προσεγγίζει την καθημερινότητα και αυτό το αναγνωρίζω διπλά στους άντρες.

Και επειδή μου αρέσουν οι εξαιρέσεις στον κανόνα θα δώσω το βραβειάκι σε ένα ακόμα μπλογκ που θα ήθελα πολύ να το παραλάβει μιας και ταιριάζει πολύ και στο μπλογκ..

Nice Things!
Γιατί ασχολείται με την μόδα (και όχι μόνο) και σαν κορίτσι της μόδας που είμαι δεν θα μπορούσα να μην την επιλέξω. Επίσης, παρουσιάζει τα θέματα κάθε φορά με πολύ όμορφο τρόπο που το απολαμβάνω. 

*
*
*

Και τώρα κάτι τελευταίο και σημαντικό.. Επειδή ήθελα να ετοιμάσω μια ανάρτηση σχετικά με το blog μου και εμένα, νομίζω ότι μπορώ να το ενσωματώσω το όλο θέμα εδώ, σε αυτή την ανάρτηση.

Για να εξηγούμαι λοιπόν και να μην παρεξηγούμαι...

To blog αυτό δεν το ξεκίνησα για να προσελκύσω λαό που θα με προσκυνάει και θα τους προσκυνάω. Στην ουσία ούτε καν περίμενα ότι θα υπάρξουν τόσα ενεργά μέλη που θα συμμετέχουν στις αναρτήσεις μου. Ειλικρινά πάνω σε αυτό σας ευχαριστώ πολύ. Όμως, επειδή συνέβησαν διάφορα τελευταία και έφτασαν πολλά στα αυτιά μου και στα μάτια μου, φτάνω στην θέση να σας πω πως έγω μέλος κλίκας δεν θα γίνω ποτέ. Ούτε ήμουν και ούτε θα γίνω. Όχι μόνο στο χώρο των blogs αλλα γενικά στην ζωή μου. Έχω μάθει να λειτουργώ από μόνη μου, βάση των δικών μου αξιών και πεποιθήσεων.

Σας ευχαριστώ πολύ όσους προσπαθείτε να μου χτυπήσετε καμπανάκι για τους τυχόν κινδύνους. Όμως θα ήθελα η προσπάθειά σας να μείνει έως εκεί. Έχω και μια δικιά μου κρίση και μπορώ θεωρώ να ξεχωρίσω τα "πρέπει" και τα "δεν πρέπει". Η μανούλα μου σταμάτησε να παίζει αυτό τον ρόλο χρόνια τώρα, και αυτό γιατί κατάλαβε οτι δεν το χρειάζομαι τόσο. Άλλη μανούλα ή άλλο πατέρα δεν τον χρειάζομαι, σας ευχαριστώ πάρα πολύ για το ενδιαφέρον σας. Δεν θα ήθελα να φτάσω στο σημείο ούτε να μιλήσω άσχημα ούτε να τσακωθώ. 

Σας εκτιμώ όλους για αυτό που είστε, δηλαδή blogger σαν εμένα, και πιστέψτε με μέσα από τα γραπτά σας έχω διαμορφώσει την άποψή μου για το ποιοί είστε και στην πραγματική ζωή. Μπορεί να είναι λανθασμένη αλλά όπως και να έχει αυτή έχω διαμμορφώσει. Σίγουρα το ίδιο έχετε κάνει και εσείς για εμένα. Με κάποιους από εσάς έχω έρθει πιό κοντά και έχω πεί και δέκα κουβέντες παραπάνω. Δεν αναγκάστηκα να έρθω κοντά σας ούτε αποσκοπώ σε κάτι. Απλά είμαι πάντα ανοιχτή και κοινωνική σε ανθρώπους που είναι το ίδιο ανοιχτοί και κοινωνικοί μαζί μου. Κάπως έτσι ξεκινάνε άλλωστε και οι φιλίες.

Αν κάποιος δεν με γουστάρει ή νιώθει οτι δεν πρέπει να έχει πολλά πολλά μαζί μου, μπορεί απλά να το πράξει και να απομακρυνθεί από εμένα. Δεν έχω υποχρεώσει κανέναν να είναι φίλος μου. Ξεκίνησα να γράφω για εμένα και ναι μου αρέσει που μέσα από τα γραπτά μου επικοινωνώ με κόσμο και ανταλάσσω απόψεις. Αν μέσα από όλο αυτό προκύψει και μια καλή φιλία εννοείται πως θα είναι διπλή χαρά για εμένα. Αλλά αυτά προκύπτουν..δεν γίνονται με το ζόρι. Ή δένεις με κάποιον ή δεν δένεις. Τόσο απλά.

Ένα ακόμα θέμα, το οτι τα έχω καλά με ορισμένους που μεταξύ τους έχουν σφαχτεί επίσης δεν είναι κάτι στο οποίο θα πάρω θέση. Όσο τα έχω εγώ καλά δεν έχω και λόγο να χαλάσω καμία σχέση ή να μπλέξω με διαμάχες. Αν δεν τα πάτε καλά μεταξύ σας τότε δικό σας πρόβλημα και όχι δικό μου. Επίσης, δεν θα λάβω θέση ποτέ σε σπασμένα τηλέφωνα. Δεν θα έρθεις να μου πείς και να τρέξω να πώ και μετά να τρέξεις να πας αλλού. Λέω αυτά που είναι να πω εκεί που ξέρω πως μόλις τα πω θα παραμείνουν εκεί που τα είπα. Πουθενά αλλού. Παιδάκι δεν είμαι. Κάποτε ήμουν, όχι πια.  Αν το έκανα αυτό, τότε ήδη θα είχα μαλλιοτραβηχτεί με όλους. Διότι ειλικρινά, μου έχουν πεί πολλά για πολλούς. Απλά έχω επιλέξει να μην ασχοληθώ γιατί στην τελική δεν έχω και λόγο.

Τέλος, όλοι λίγο πολύ γνωρίζετε για την σχέση μου με τον γάτο. Το ότι γνωρίζετε είναι σαφώς δικιά μου και δικιά του επιλογή. Αν θέλετε να ασχολείστε πίσω από την πλάτη μας με αυτό τότε είναι δικό σας θέμα. Δεν μας απασχολεί αν γίνουμε εμείς η ασχολία σας η καθημερινή. Εμείς λέμε αυτά που θέλουμε να πούμε σχετικά με την σχέση μας μέχρι εκεί που το αντέχουμε και το γουστάρουμε. Αν θέλετε διαβάζετε, αν όχι πάλι δικιά σας επιλογή. Είπαμε, εδώ είμαστε για να κάνουμε το κέφι μας και όχι να αγχωνόμαστε και ούτε να χαλάμε τις καρδιές μας. Και όχι, δεν με φοβίζει το αν γνωρίζετε τα ελάχιστα για εμένα και εκείνον. Διότι πολύ απλά η σχέση μας υφίσταται εκτός blog και δεν στηρίζεται απο αυτό καθεαυτό.

Λυπάμαι που έφτασα στο σημείο να γράψω όλα αυτά και μάλιστα μέσα απο ένα blog, το δικό μου, που δεν θα ήθελα με τίποτα να γίνει το μέσο ξεκατινιάσματος, αλλά δεν είχα και άλλη επιλογή. Το προτίμησα να το κάνω εδώ παρά να κάθομαι να τα λέω στον κάθε ένα ξεχωριστά και να τσακώνομαι και στο τέλος. Και θα εκτιμήσω δεόντος αν δεν με πιάσετε να με ρωτήσετε αν όλο αυτό απευθύνεται συγκεκριμένα σε κάποιον. Απευθύνεται σε όλους όσους με διαβάζουν, είτε έχουν ανάμειξη προσωπική είτε όχι.

Είναι μια εξήγηση για να αποφύγω την οποιαδήποτε παρεξήγηση.


Σας φιλώ γλυκά!


*** Τις απόψεις μου περί blogs και bloggers τις υπογράφει και ο γάτος μου, μιας και έγινε μια μίνι συζήτηση επάνω σε αυτό το θέμα και συμφωνεί απόλυτα σε όλο αυτό.



53 σχόλια:

  1. Μιά χαρά όλα,αλλά ακόμα καλύτερη η εξήγα στο τέλος!!!
    Το πόσο μου τη δίνουν και το ξέρεις αυτά τα άτομα δε λέγεται,το διάβασες άλλωστε και σε σχετική ανάρτησή μου!
    Άσε το χειρότερο δε...υπήρξαν άτομα που δεν τους το είχα,που αμέσως μου στείλανε μήνυμα να με ρωτήσουν για ποιά άτομα λέω...νεύρααααα στο φούλ!!!
    Κοίτα μελοκάνελλό μου να κάνεις εσύ αυτό που γουστάρεις και όπως το γουστάρεις και όλοι αυτοί στο πυρ το εξώτερον...
    Φιλώ σε και keep on ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ματίνα μου..

      Αποφάσισα να μην ασχοληθώ με τον κάθε ένα ξεχωριστά. Κρατάω την στάση που πρέπει να κρατήσω και είμαι σίγουρη πως με τον τρόπο μου καταλαβαίνουν με ποιόν τα έχω καλά, με ποιόν όχι, με ποιόν είμαι απλά ουδέτερη κτλ.

      Αν με ζορίσουν περισσότερο όμως δεν το έχω σε λίγο να αρχίσω καντήλια και διαγραφές.

      Θέλω να περνάω καλά και να είμαι καλά με το χόμπι μου.

      Φιλούρες!

      Διαγραφή
  2. Πολλά μπράβο για το βραβείο!
    συνέχισε έτσι και μην δίνεις σημασία σε κριτικές, συμβουλές κτλ.
    Αν και νέος στο blog σου, τα γραπτά σου είναι μια ομορφη συντροφιά. και στην τελική σε όποιον/α αρέσουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιό σου!

      Απορώ πως μερικοί έχουν διάθεση ακόμα και μέσα στα μπλογκς να ασχολούνται με το τι κάνει και δεν κάνει ο καθένας. Υποτίθεται γράφουμε για να είμαστε καλα..

      Καλημέρα!

      Διαγραφή
  3. Μελένια μου σ' ευχαριστώ καταρχήν για τα καλά σου λόγια για τη γιαγιά Κασσιανή και να σου πω ότι κι εκείνη σ΄έχει στην ψυχή της !
    Δεύτερον καλά κάνεις και τα ξεκαθαρίζεις γιατί είναι πολύ σπαστικό να φυτρώνουν ξαφνικά μαμάδες και μπαμπάδες από το πουθενά να σου λένε (ή να μας λένε) πώς να γραφτεί κάθε πράγμα που εσύ το ζεις και ξέρεις καλύτερα απ' τον καθένα.
    Η ζωή σου να είναι ρόδινη πάντα εύχομαι...όχι άλλα κλάματα γλυκούλα μου !
    Και ο Γάτος να είναι καλά επίσης και να ζείτε γουργουρίζοντας από ευτυχία μέσα σε απαλή ζεστή γούνα !!!
    Φιλάκια πολλά
    Σόφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν θα μπορούσα να μην πω καλά λόγια για ένα μπλογκ που έχω λατρέψει!!

      Και επίσης δεν γινόταν να μην ξεκαθαρίσω την θέση μου στον χώρο αυτόν. Μια φορά έλαβα θέση σε ξεκατίνιασμα διότι πολύ απλά είχα προσωπική εμπειρία (άσχημη) από το άτομο που κράζανε. Μέχρι εκεί όμως..

      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές σου! Να είσαι πάντα καλά! Σε φιλώ γλυκά!

      Διαγραφή
  4. Καταρχήν συγχαρητήρια που είσαι αγαπητό παιδί. Γιατί για μένα αυτό δείχνουν αυτά τα βραβεία!
    Ποτέ δεν μπόρεσα να καταλάβω τις κλίκες όπου κι αν υπήρχαν αυτές! Διαπιστώνω τελικά με μεγάλη λύπη πως κι ο χώρος αυτός δεν μένει αλώβητος! Τι να πω; Κρίμα! Κάποιοι άνθρωποι προφανώς δεν έχουν άλλα πράγματα να ασχοληθούν στη ζωή τους!
    Μου αρέσουν οι θέσεις σου!
    Τα φιλιά μου κοπέλα μου!
    Καλή εβδομάδα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κουκλίτσα μου! Μακάρι να μπορούσα να μοιράσω τα βραβεία σε όλους! Είναι πολλοί που τα αξίζουν. Θέλω να πιστεύω όμως πως στο μέλλον δεν θα αφήσω κανέναν παραπονεμένο!

      Είναι άσχημο να δημιουργούμε μπλογκς για να περνάμε καλά και να είμαστε καλά εμείς πάνω από όλα και όμως να φτάνουμε στο σημείο να γίνονται όλα αυτά. Ζορίστηκα πάρα πολύ και έφτασα στο σημείο να γράψω..τόσο καιρό απλά το προσπερνούσα. Θέλω να πιστεύω πως θα ηρεμήσω στο εξης!

      Πολλά φιλάκια και καλή εβδομάδα να έχουμε!Σμουτς

      Διαγραφή
    2. Είμαι σίγουρη πως θα ηρεμήσεις σύντομα! :)))
      Το βραβείο το πήρα πριν λίγο καιρό και το έπαιξα κι εγώ ! Μην μου ανησυχείς καθόλου!
      Μάκια!

      Διαγραφή
  5. Ενιωσα λες και πηρες οσκαρ και το αφιερωνες χαχα Εγω σευχαριστω μικρο μου γιαυτο που εισαι και αυτο φαινεται ακομα και μεσα απτ'τα γραπτα σου,γιατι ετσι εγω τα βλεπω γραπτα.Πιστευω σε σενα ακομα περισσοτερο και το ξερεις και προσπαθω να στο περασω γιατι το αξιζεις!
    Οσο για τα υπολοιπα δεν χρειαζεται να πω κατι αφου προσυπογραφω,αν καποιο μελος σου δεν μιλιεται με καποιο αλλο εσυ δεν εχεις καμια σχεση και καμια αναμειξη αυτο μονο απο μενα!
    Ο δικος σου γατος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελα μην με γλύφεις άλλο γατούλη μου..δικιά σου είμαι, το ξέρεις ;) αχαχχχχα σε πειράζω! Δεν έχω να πω κάτι άλλο απο εδώ! Σμουτς

      Διαγραφή
  6. Ωωωωωω !!! Χίλια ευχαριστώ για το βραβειάκι, γλυκό μου κοριτσάκι !!! Το παραλαμβάνω δίνοντάς σου μια σφιχτή αγκαλιά κι ένα ρουφηχτό φιλί στο μάγουλο :-) Κι εγώ, η γαϊδούρα, πήγα κι έκανα πολιτική ανάρτηση σήμερα ! Φτου μου, δεν ντρέπομαι !!! :-)

    Όσο για την επεξήγησή σου, έχω την τύχη να μην γνωρίζω τι λόγοι σ' έκαναν να γράψεις αυτά που έγραψες, αλλά θα σου δώσω μια συμβουλή τραγουδιστά (από τα χείλη της Γαλάνη, όχι τα δικά μου, καθότι αν ανοίξω εγώ το στόμα μου να τραγουδήσω, θα νομίσει ο Γατούλης σου ότι σφάζουν κάποιον απ' την οικογένειά του - χαχαχαχαχαα !!!):

    "Σ' όποιον αρέσουμε, για τους άλλους δεν θα μπορέσουμε
    Πώς να χωρέσουμε τόσοι άνθρωποι στο κενό ;
    Σ' όποιον αρέσουμε, για τους άλλους δεν θα μπορέσουμε
    Πώς να συνδέσουμε περιθώρια κι ουρανό ;"

    Φιλί γλυκό σαν κι εσένα σου στέλνω !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγγελική μου!! Ήμουν σίγουρη για εσένα οτι δεν το έχεις λάβει!! Οπότε όλο δικό σου, το έκανα και ένα ταξιδάκι και πολύ χαίρομαι!!

      Θα σε διαβάσω στην πολιτική σου ανάρτηση αλλά δεν σου υπόσχομαι σχόλιο!! αχαχαχαχαχ

      Ωραίο το τραγουδάκι σου! Οτι πρέπει!! Σε ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου! Σου στέλνω πολλά φιλάκια

      Διαγραφή
  7. Καταρχήν νιώθω περίφανος που στη δικιά μου πολιτική ανάρτηση σχολίασες, άσχετα αν σε λάδωσα με θέση υψηλότατης ευθύνης! Μπουαχαχαχαχα

    Δεύτερον τι σου έκανα και τέτοιο ξέσπασμα στο δεύτερο σκέλος; (ΜΠΟΥΑΧΑΧΑΧΑ)

    Έλα τώρα που κάθεστε και σκάτε, κάνε όμως και μια ανάρτηση κραξίματος σε παρακαλώ γιατί είναι οι αγαπημένες μου, ευχαριστώ!

    Καλησπέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν εννοώ βρε συ αναρτήσεις που γίνονται στα πλαίσια αστείου! Με αυτές γελάω! Εννοούσα σοβαρές αναλύσεις πολιτικού περιεχομένου!

      Καλά εντάξει δεν σε θίγω, και εσένα σοβαρή ήταν! Κοτζαμ υπουργείο μου έδωσες!! (την έσωσα την θέση μου??)

      Σιγά μην κάνω και άλλη ανάρτηση βρε! Προτιμώ να γράψω τίποτα άλλο για ξεκατινιάσματα παρα για τα περι μπλογκς!

      Καλησπέραααα!!

      Διαγραφή
  8. Μελοκανελλάκι μου συγχαρητήρια για το βραβείο που πήρες.Εύχομαι να ακολουθήσουν και άλλα πολλά. Εμένα το blog σου μου αρέσει πολύ γιατί πέρα από συναίσθημα μου βγάζει και μια αλήθεια και μια αμεσότητα. Είναι φορές που νιώθω πως σε έχω απέναντι μου και μου τα λες ενώ πίνουμε καφέ. Μπράβο όμως αξίζουν και στον γάτο σου που σε ενθάρρυνε να δημιουργήσεις αυτόν τον όμορφο χώρο και έτσι έχουμε την ευκαιρία να σε διαβάσουμε.
    Εγώ με πολλούς bloggers δεν μιλάω, οπότε στα αυτιά μου δεν έχει φτάσει τίποτα και όπως έγραψα και στην ανάρτηση του παλιοκόριτσου χθες δεν με ξαφνιάζει αυτό το φαινόμενο του "εγώ ξέρω πολλά και κάνω υποδείξεις γιατί αυτός είναι αυτό και ο άλλος εκείνο", γιατί η μπλογκόσφαιρα είναι μια μικρογραφια της κοινωνίας αλλά με στεναχωρεί όλο αυτό. Με στεναχωρεί γιατί δεν το καταλαβαίνω. Οι bloggers δεν έχουν κάτι να χωρίσουν, τώρα γιατί γίνονται όλα αυτά το φτωχό μου μυαλό μου δεν καταλαβαίνει.
    Όπως και να 'χει εγώ κουκλίτσα μου σου εύχομαι να περνάς όμορφα με τον γατούλη σου και σε όλα τα άλλα μην δίνεις σημασία η ζωή είναι μικρή για να ξοδεύουμε χρόνο σε ανθρώπους που δεν το αξίζουν!
    Σε φιλώ γλυκά (αν και έχεις το copyrightχαχαχα).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκιά μου κουκλίτσα!

      Είσαι από τα άτομα εδω μέσα που εκτιμώ αφάνταστα και νιώθω σαν να σε ξέρω και χρόνια! Και να φανταστεί κανείς πως δεν έχουμε μιλήσει περισσότερο παρά μόνο μέσα απο τα μπλόγκς μας, τις αναρτήσεις και τα σχόλια.

      Χαίρομαι που εσύ δεν έχεις φτάσει στο σημείο να ακούς διάφορα όπως έγινε με εμένα, και απορώ κιόλας. Μάλλον το τραβάει ο οργανισμός μου..

      Είναι στενάχωρο όλο αυτό, διότι πίστευα πως όπως εγώ μπήκα για να ξαλαφρώνω, το ίδιο σκόπευαν και άλλοι..τελικά έπεσα έξω.. πολύ έξω.Κάτι που επίσης δεν καταλαβαίνω ούτε εγώ. Τελικά είναι όντως μικρογραφία του κόσμου που ζούμε..

      Προσπαθώ να μην δίνω σημασία! Με φτάσανε λίγο στο αμην! Σε φιλώ γλυκά και ας είναι copyright, εχω δώσει το ελέυθερο!!Καλύτερα να μοιράζουμε απλόχερα γλύκα πάρα πίκρα!

      Διαγραφή
    2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
  9. Ρε πάλι καλά που δεν μου έδωσες βραβείο!
    Μόλις την προηγούμενη βδομάδα το πήρα κι εγώ! Και το έχω ήδη ανεβάσει.
    Αλλά μην μασάς! Τα γουστάρω τα βραβεία, οπότε αν θελήσεις να μου δώσεις, να είναι άλλης θεματολογίας σε παρακαλώ, γιατί...πόσα κρητικά τραγούδια πια να βάλω μέσα σ΄ένα βραβειάκι! Έλεος πια το κόλλημα μου(με τα κρητικά εννοώ!) Σε φιλώ!















    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχα δεν εχω προλάβει να σε διαβάσω καλά καλά!! Αλλα μπορεί να σε έχω στα επόμενα βραβειάκια, αν έρθουν δηλαδή!

      Έχω μείνει πάλι πίσω στην ανάγνωση με τα μπλογκς! Εναν χαμό έχω πάλι απο νέες αναρτήσεις. Να μην με παρεξηγείς αν αργώ στις επισκέψεις μου! Πάντως θα έρχομαι!

      Πολλά φιλάκια σου στέλνω! Σμουτς

      Διαγραφή
  10. Μελίνα μου καλησπέρα! Μόλις σου έδωσα κι εγώ άνα βραβείο από το μπλογκ μου! Δεν έιχα χρόνο να μπω το τριήμερο όπότε δεν ήξερα ότι πήρες κι άλλο βραβείο (αλλά δεν πειράζει τα αξίζεις εσύ και το μπλογκ σου!) μόλις έκανα την ανάρτησή μου και άρχισα να διαβάζω αναρτήσεις που έχασα!

    Δεν ξέρω τι έχει συμβεί και έχεις εξοργιστεί έτσι αλλά λυπάμαι που διαβάζω ότι και η μπλογκγειτονιά έχει κλίκες και ξεκατινιάσματα όπως οι αληθινές γειτονιές! Θα μου πεις τι περίμενες; Τελος πάντων εγώ προτιμώ να μην ασχολούμαι και ίσως γι'αυτό να μην ξέρω τι συνέβη αλλά νομίζω είναι καλύτερα έτσι γιατί όπως είπες και εσύ στα μπλογκς μπαίνουμε για να χαλαρώνουμε και να διαβάζουμε όμορφα πράγματα που μας εμπνέουν!
    Τα φιλιά μου καινα περάσεις για το βραβείο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κουκλίτσα μου ούτε εγώ πρόλαβα να διαβάσω αναρτήσεις! Εχω ενα σωρό σε αναμονή για να διαβάσω και έχουν πάρει τα χέρια μου φωτιά! Δεν σας προλαβαίνω πιά αλλά πολύ μου αρέσει που πάντα έχω κάτι να κάνω και μου γεμίζετε τον ελεύθερό μου χρόνο!!

      Θα περάσω να το παραλάβω και από ότι είδα πρέπει να το δώσω και αυτό σε 5 μπλογκς, οπότε θα ανεβάσω μια επιπλέον ανάρτηση για να το δώσω!!

      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ κοριτσάκι μου που με σκέφτηκες! Θα ήθελα να κάνω μια εξαίρεση στον κανόνα με το σημερινό βραβείο και να στο δώσω και εσένα, γιατί θεωρώ οτι ταιριάζει πολύ στο μπλογκ σου με τις καρδούλες. Είναι ένα όμορφο αρκουδάκι που θα σου ταίριαζε. Δεν χρειάζεται να κάνεις ανάρτηση! Απλά να το καρφιτσώσεις να φαίνεται! Θα χαρώ πολύ!

      Σε φιλώ γλυκά! Καλό απόγευμα!!

      Διαγραφή
    2. Ξέχασα να πω το σημαντικότερο..και εγώ απόσταση κρατάω από όλα αυτά, και απορώ πως έφτασαν σε εμένα.. ελπίζω να μην το ζήσεις ποτέ, και αν σου τύχει..να πράξεις αναλόγως!

      Διαγραφή
    3. Ευχαριστώ πάαααρα πολύ για το βραβείο!!! Το ότι έκανες εξαίρεση για μένα σημαίνει πολλά! Ελπίζω να μην φτάσουν σε μένα μπλογκο-κατινιές γιατί έχω ζήσει αρκετές στην κανονική μου ζωή και τις έχω σιχαθεί! Φιλιά και καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
    4. Α! Το έβαλα το βραβείο! Φιλιά!

      Διαγραφή
    5. Έκανα την εξάιρεση και επίσημα στην ανάρτηση για να φαίνεται!

      Φιλάκια πολλά κοριτσάκι μου! Να λαμβάνεις πάντα βραβεία και να μην σε φτάσουν οι κατινιές!

      Πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  11. ❥Μελοκανελλίτσα μου!!!
    Πολύ χάρηκα που πήρες το αρκουδάκι εις 2πλούν -το αξίζεις, άλλωστε!

    Σ' ευχαριστώ για τα τόσο καλά σου λόγια και χαίρομαι που είμαι το "τσεποβιβλιαράκι" σου! ツ

    Όσο για όλα τα άλλα -και κατά την προσφιλή τακτική του "σεντονιού"- θα σου γράψω μια μικρή (αλλά πραγματική) ιστοριούλα:
    Προ αρκετών ετών, στον επαγγελματικό μου χώρο, υπήρχαν δύο φίλες κολλητές - αυτοκόλλητες. Το πώς και το γιατί κάποια στιγμή... "σφάχτηκαν" δεν έχει σημασία. Γεγονός είναι ότι ήμουν ήδη φίλη και με τις δύο και βρέθηκα στη μέση, όταν χάλασαν τα... τσανάκια τους!
    Φυσικά, η καθεμία προσπάθησε να μου... ξανασυστήσει την άλλη -και καταλαβαίνεις με τι τρόπο.
    Όπως, λοιπόν, γράφεις κι εσύ στην εξήγησή σου, από τη στιγμή που με την καθεμία ξεχωριστά δεν είχα πρόβλημα, ήταν αποκλειστικά δικό τους θέμα η μεταξύ τους έριδα.
    Τις... βούτηξα και ξεκαθάρισα τη θέση μου και νομίζω ότι και οι δύο το εξετίμησαν, εξ ου και δεν έχασαν την εμπιστοσύνη τους σ' εμένα, αλλά και δεν προσπάθησαν ποτέ ξανά να με στρέψουν η μία εναντίον της άλλης.
    Ωστόσο, το διαδίκτυο δεν είναι το ίδιο. Τον καθένα τον μαθαίνεις από τα "δείγματα γραφής" του (κυριολεκτικώς!) και σιγά-σιγά... Όμως, μεγάλοι άνθρωποι είμαστε, κρίση έχουμε και τελικά... γούστο μας και καπέλο μας ποιους θα συμπαθήσουμε πολύ, λίγο ή καθόλου, σε ποιους θα ανοιχτούμε και ποιους θα αποφύγουμε, με ποιους θα "κολλήσουμε" και με ποιους θα είμαστε τυπικοί.

    Να είστε καλά, εσύ κι ο γατούλης σου! Η ζωή (σας) είναι εκεί, έξω κι όχι εδώ μέσα!
    Πολλά φιλάκια!❀~✿

    ΥΓ. Κάπου, κάτι έκανα μπάχαλο πριν!!! Το 'σβησα, λοιπόν, και το ξαναδημοσιεύω εδώ, το σχόλιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τσεποβιβλιαράκι μου (κατοχυρώθηκε)!

      Η ιστορία σου δείχνει ακριβώς όλο αυτό που ζω. Απλά όπως είπες εδω μέσα είναι λίγο αλλιώς τα πράγματα. Θεωρώ πως δεν θα χρειαστεί να ξανακάνω εξήγηση. Στο εξής θα ασχολούμαι μόνο με τα δικά μου.. και όποιος το δεχτεί στην τελική. Διαπιστώνω πως όσο δίνουμε τόσο μας ξεσκίζουν.. με εξαιρέσεις πάντα! Ευτυχώς έχω ήδη εντοπίσει που πρέπει να δίνω.. ελπίζω να μην πέφτω έξω..και αν πέσω στην τελική, θα μάθω..

      Μου αρέσουν τα σεντόνια σου! Σε απολαμβάνω! Σου στέλνω πολλά γλυκά φιλιά!

      Διαγραφή
  12. Σ'ευχαριστω πολυυυυυυυυυυυυυυ για το βραβειακι!! Ειλικρινα χαιρομαι πααααααρα πολυ :) Οντως δεν γραφω συχνα αλλα γινονται τοσα που με στεναχωρουν και δεν θελω να γραφω συνεχως στεναχωρα πραγματα! Πολλα λεγονται, ακουγονται και αν μπεις στο τρυπακι παει το εχασες το παιχνιδι.. Κατα καιρους εχω ακουσει διαφορα για εμενα! Ε και; Δεν ασχολουμαι και τελειωσε το θεμα! Η αδιαφορια ειναι το καλυτερο πραγμα! Ζησε την ζωη σου και οτι θελεις να μοιραστεις μαζι μας εδω θα ειμαστε :) Καλα εκανες και τα ειπες ;)

    Μαρουλοφιλακια!

    *Μην μασας ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρουλάκι μου δεν θα μπορούσα να μην δώσω σε εσένα! Για όσο διάστημα σε διαβάζω βραβειάκι δεν είχα δεί και το αξίζεις! Οπότε όλο δικό σου με τα γενεθλιάκια του μπλόγκ!

      Είναι η πρώτη και η τελευταία φορά που ασχολήθηκα με το όλο θέμα. Θέλω να πιστεύω πως στο εξής δεν θα με ζαλίσουν!

      Πολλά φιλάκια σου στέλνω κοριτσάρα μου! Σμουτς

      Διαγραφή
  13. Πρώτον,συγχαρητήρια για το βραβείο,σου αξίζει (και δεν είναι γλείψιμο,το ξέρεις υποθέτω). :)
    Δεύτερον,γιατί τόση κατινιά και "σου 'πα,μου 'πες";Ακόμα κι εδώ,ρε γαμώτο;Είτε εντός,είτε εκτός blog,δεν καταλαβαίνω τους ανθρώπους που θέλουν σώνει και ντε να μπλέξουν τρίτους στα δικά τους.Ας τα λύσουν μεταξύ τους,τι είν' αυτό το πράμα;
    Καλά έκανες,πάντως και ξεκαθάρισες την θέση σου,γιατί φαίνεται ότι για ορισμένους δεν είν' αυτονόητα ούτε τα βασικά.

    Πολλά φιλάκια και καλή Σαρακοστή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να σου πω κοριτσάκι μου ειλικρινά! Θα πω οτι μάλλον "έτυχε" και τα είπαν σε εμένα που δεν τα μπορώ όλα αυτά. Και επειδή δεν ήθελα πριβε εξηγήσεις και χαλασμένα τηλέφωνα, προτίμησα απο εδώ, ανοιχτά και φανερά σε όλους.. συνοπτικές και ξεκάθαρες διαδικασίες!

      Πολλά φιλάκια σου στέλνω! Καλή Σαρακοστή και σε εσένα! Σμουτς

      Διαγραφή
  14. μαρεσει η σταση σου και χαιρομαι που εξηγησαι για να μη παρεξηγησαι
    σε φιλαω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρειάζεται τελικά και αυτό να το κάνουμε γιατί γίνεται τελικά ενα μπάχαλο εδώ μέσα!!

      Καλό βράδυ και καλή Σαρακοστή!

      Διαγραφή
  15. Καλησπέρα φίλη μου!!
    Έκανες ομολογουμένως, μια εντελώς πρωτότυπη ανάρτηση σχετικά με αυτό το βραβείο..
    Είχε απ΄όλα...μυστήριο, αγωνία, έρωτα, γέλιο, ίντριγκα, μα πάνω απ΄όλα είχε εσένα, να προσπαθείς να εξηγήσεις τα αυτονόητα σε κάποιους.
    Επίτρεψέ μου να πω, ότι το δεύτερο μέρος με βοήθησε να σε καταλάβω καλύτερα,
    οπότε έτσι κι αλλιώς ήταν χρήσιμο!!χαχαχα
    Τώρα όσον αφορά εμένα, πρέπει να σου πω ότι με τιμάει, και μόνο που σκέφτηκες να μου το δώσεις, αλλά προπαντός για το σκεπτικό σου..
    Καλό σου βράδυ, και σ΄ευχαριστώ πολύ!

    (θα κάνω χρίση της ελευθερίας επιλογής, που τόσο γενναιόδωρα μας δίνεις)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μία ανάρτηση με απ'όλα! Χαίρομαι που το πέτυχα και αυτό και δεν ήμουν βαρετή!!

      Δεν θα πίεζα ποτέ για βραβειάκι! Εγώ την κίνηση έκανα από εκεί και πέρα όπως είπα ο καθένας κάνει όπως νομίζει. Γράφουμε ότι θέλουμε και όπως το θέλουμε. Μου αρκεί που ήρθες και με ευχαρίστησες!

      Καλό βράδυ και καλή Σαρακοστή!

      Διαγραφή
  16. Κοριτσάκι μου,
    αρχικά ένα μεγάλο μπράβο για το βραβείο....

    Και δεύτερον.... ποιος δεν μιλάει με ποιον;
    ποιος είναι κλίκα;
    ποιος ειναι ο γάτος και τι σχέση έχετε;
    ε;
    ε;


    Δεν φταίω που θέλω να τα ξέρω όλαααααααααααααααααα....


    χαχαχαχαα μπράβο κουκλίτσα μου!! Έτσι σε θέλω!
    Ματς και μουτς!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοριτσάκι μου σε ευχαριστώ πολύ!! Είναι πολλοί που δεν μιλάνε με πολλούς οπότε τι να λέμε τώρα!!Αν πω θα είναι κουτσομπολιό οπότε δεν το κάνω! Απορώ πως στο καλό έφτασαν και σε εμένα χωρίς να ρωτήσω κιόλας!! αχαχχαχαχα κλίκες υπάρχουν.. πολλές επίσης!

      Ο γάτος.. μα δεν ξέρεις τον Gatos seoistro? Κοίτα στα μπλογκς δίπλα και θα τον εντοπίσεις.. είναι ο γάτος μου ο ένας και μοναδικός.

      Καλά κάνεις και θες να μαθαίνεις. Να μαθαίνουμε είναι καλό..για να έχουμε και γνώση πως πρέπει να συμπεριφερθούμε!

      Καλό βράδυ και φιλάκια πολλά!


      Διαγραφή
    2. χαχαχαχαχα...μου αρέσει που έκατσες να μου εξηγήσειςχαχαχααα

      αλλά τον γάτος δεν τον ήξερα και να τον χαίρεσαι και να σε χαίρεται και κείνος....και να σε προσέχει!!

      Θα τον επισκεφτώ..... με τέτοιο κορίτσι σκέψου τι γάτος θα είναι!!

      Φιλιά πάω για δουλεια!!

      Διαγραφή
  17. Μετά από αυτή την εξήγηση σε πάω ακόμα περισσότερο!!
    Δεν θα σχολιάσω τίποτα γιατί δεν χρειάζεται, με κάλυψες υπέρ του δέοντος..!
    Να πω μόνο συγχαρητήρια για τα βραβειάκια και για την κίνηση να παρουσιάσεις όσους σου τα δώρισαν!Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που μέσα απο την εξήγηση αυτή δεν έστρεψα κόσμο απέναντί μου. Το φοβόμουν λιγάκι μην στρέψω και εκείνους που εκτιμώ.. αλλά από την άλλη είπα πως στην τελική, έτσι νιώθω, έτσι εχουν τα πράγματα, όποιος το αντέξει και σε όποιον αρέσει.. όπως είπα, είμαι ευγνώμων για τα τόσα ενεργά μέλη διότι δεν το περίμενα και ποτέ, αλλά δεν επεδίωξα ποτέ να έχω τυφλούς αυλικούς!

      Το να παρουσιάσω τα δύο μπλογκ που με βράβευσαν ήταν το λιγότερο. Όπως επίσης να παρουσιάσω και τα μπλογκς που επέλεξα να το δώσω. Είναι τόσα πολλά τα αγαπημένα μπλόγκ που αν ηταν να γράψω για όλα θα έγραφα για μέρες!

      Σου στέλνω πολλά φιλάκια! Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  18. ε μα, κλίκες και στα βλογκς??? αν είναι δυνατόν..κι εδώ άγχος? υπάρχει παντού μέσα στη ζωή, όχι και σ αυτά που υποτίθεται ότι ασχολείσαι για να σε χαλαρώνουν!!!

    Ένα εχω να ρωτήσω: παιδάκι μπορεί να μην είσαι, αλλά ένα παιδί δεν το κρύβεις μέσα σου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και όμως υπάρχουν..διότι τελικά ο χώρος των Blogs είναι η μικρογραφία του κόσμου στον οποίο ζούμε. Κλίκες λοιπόν παντού..ευχαριστώ αλλά δεν θα πάρω!

      Όλοι κρύβουμε το παιδάκι μέσα μας.. αλλά όταν χρειάζεται ωριμότητα, το παιδάκι απλά παίζει κρυφτό!

      Πολλά φιλάκια σου στέλνω!

      Διαγραφή
  19. Για ένα γεια πέρασα... απόλαυσα το βραβείο σου, μου άρεσε γενικότερα η στάση σου... Θα έρχομαι γιατί μου αρέσει... Οι κλίκες είναι ανώφελες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ που πέρασες Φλώρα μου! Δεν θέλω να ακούω για κλίκες... τα καταφέρνω και μόνη μου μια χαρά..

      Σου στέλνω πολλά φιλάκια! Καλημέρα!

      Διαγραφή
  20. Καλημέρα Μελένια,
    Ξέρεις τι μου αρέσει στο blog σου? Είναι σαν να έχεις
    κάποιον δίπλα σου. Δεν νιώθεις ότι διαβάζεις κείμενο,
    αλλά ότι καποιος σου το αφηγείται. Είναι αυτή ή αμεσότητα
    στη γραφή σου που το κάνει ενδιαφέρον και σταθερό
    προορισμό στις διαδικτυακές μου βόλτες.
    Αξιο το βραβειάκι λοιπόν.
    Από την "εξήγηση" όμως που βλέπω πιο κάτω, διαπιστώνω ότι
    είσαι και άνθρωπος ευθύς και όχι των δημοσίων σχέσεων.
    Διπλή η εκτίμησή μου λοιπόν.
    Να έχεις μιά όμορφη μέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιώργο μου ειλικρινά χαίρομαι που το έχω καταφέρει, διότι στην ουσία όταν γράφω ακριβώς έτσι νιώθω. Σαν να σας έχω απέναντί μου. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!

      Και επειδή ήθελα να έχεις και εσύ βραβειάκι για τους δικούς μου λόγους, δες την επόμενη ανάρτηση για να το παραλάβεις..

      Να έχεις μια όμορφη ημέρα!

      Διαγραφή
  21. Α, τι ωραία!!!!

    Κάτω οι κλίκες κι εκεί θα με βρεις σύμφωνο! Πάω κι εγώ να παίξω τώρα σαν παιδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τρεμενάκο μου, μακριά οι κλίκες.. Το μόνο κλικ που θέλω να αναγνωρίζω είναι από το ποντίκι μου!

      Εννοείται πως δεν γλυτωνες βραβείο. Το έχεις στην επόμενη ανάρτηση!

      Πολλά φιλάκια σου στέλνω! Σμουτς

      Διαγραφή
  22. Μπορείς να βρείς το σχόλιό μου στο blog σου.

    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Είστε όλες σας αγάμητες, κακάσχημες, κατίνες κι εμείς πεντάμορφες ανώτερες και γαμάμε. Bloggers ιππότες κορίτσια μαύρες κότες! ;p;p;p

    (καλά τα είπες αλλά οι κυράτσας και κατίνας γωνία, μόλις πήραν υλικό να ανταλάσσουν email με εκσκαφείς μέχρι τη δευτέρα παρουσία. Κοινώς you made them their faces meat.....)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχχα γελάω με το σύνθημα! αχααχαχχααχαχ

      Μωρέ, δεν πα να με συζητάνε μεταξύ τους και μέχρι να αποθάνει το πισί τους? Σκοτίστηκα! Εμένα να μην μου ζαλίζουν τα παπαρς! Την επόμενη φορά απλά θα διαγράψω εμαιλ! Και αν συνεχίσουν εννοείται θα διαγράψω και μέλη και προφίλς.. την ησυχία μου θέλω και την διάθεση μου στα ύψη. Αν ήθελα κουτσομπολιά θα σύχναζα σε κανα ξεκατινάζ κομμωτήριο ή σαλον ντε καβλέ!

      Σε φιλώ στην μουράκλα σου! σμουτς

      Διαγραφή