Πλησιάζει ο Μάρτιος
στο τέλος του και η θερμοκρασία όσο πάει και ανεβαίνει! Αν και μας κάνει λίγο
τα νερά του ακόμα ο καιρός, η αύξηση της θερμοκρασίας είναι πλέον αισθητή. Να μην
ξεχάσετε την Κυριακή τα ξημερώματα να γυρίσετε τα ρολόγια σας μια ώρα
μπροστά για να μεγαλώσει η ημέρα και στα ρολογάκια μας.
Μπορεί η
θερμοκρασία να έχει αρχίσει να ανεβαίνει από μόνη της αλλά ένα παλιοκόριτσο φρόντισε
πριν μερικές μέρες να την ανεβάσει ακόμα περισσότερο, μοιράζοντας αυτό το
βραβειάκι που θα δείτε σε όλες τις γυναίκες αναγνώστριες της. Φυσικά υπήρχε και
το αντίστοιχο αντρικό και φαντάζομαι ότι η θερμοκρασία ανέβηκε και για τους άντρες.
Βέβαια, ακόμα δεν είδα να κάνουν ανάρτηση για αυτό, οπότε μάλλον πιστεύω πως ακόμα
προσπαθούν να συνέλθουν.
![]() |
Δεν αντιλέγω η θερμοκρασία
άγγιξε τα ύψη και πήραν φωτιά τα γυναικεία blogs που στόλισε.
|
Σε αυτό το σημείο, και επειδή έχω γάτο ζηλιαρόγατο και τριγυρνάει και παραμονεύει, θα ήθελα να πω το εξής (αν και στο τέλος θα με κάνει να ζηλέψω εγώ...το έχω ξαναδεί το εργάκι)
"Καρδιά μου σου ορκίζομαι είσαι πολύ καλύτερος!! Τί να φτουρίσει αυτός ο χλεχλές μπροστά σου?? Και φέτες μερέντας να μου δίνανε πάλι τις δικές σου θα επέλεγα, που ξέρεις πόσο πολύ αγαπώ μερέντα! Χίλιες φορές να την αλείψω επάνω σου ;)"
Και αφού το τακτοποίησα και αυτό το θέμα (πιστεύω) ας συνεχίσω..
Αυτό το να γυρνάω
από τριήμερο και να έχω βραβείο να με περιμένει θα έπρεπε κάποια στιγμή να
σταματήσει!! Δυστυχώς, άλλα τριήμερα δεν πλησιάζουν αλλά για τα βραβειάκια που
τριγυρνάνε στην blogoσφαιρα κρατάω τις επιφυλάξεις μου. Ευτυχώς
το συγκεκριμένο δεν συνοδεύεται από ερωτήσεις και απαιτήσεις τρελές, παρά μόνο
να αφιερώσω ένα τραγουδάκι στην δημιουργό του.
Μπορεί Ματινάκι
να σε γνωρίζω στην ουσία μέσα από αναρτήσεις και σχόλια και ποστ στο facebook αλλά δεν δυσκολεύτηκα καθόλου να σκεφτώ το τραγουδάκι που θα σου αφιερώσω! Όχι
δεν έψαξα στην λίστα μου με τα ελληνικά/ ξένα rock και metal και οτιδήποτε άλλο ανάλογο στυλάκι τραγούδια
που ξέρω ότι πολύ σου αρέσουν (και ενίοτε αναλόγως τα κέφια μου, μου αρέσουν
και εμένα, το ομολογώ, δηλώνω ένοχη).
Ξέρω θα περίμενες
τραγουδάκι στα γούστα σου. Αλλά εγώ θα σου κάνω την έκπληξη και θα σου αφιερώσω
ένα τραγούδι καύλας ταύλας , προσεγγίζοντας τα άλλα σου γούστα. Το βιντεάκι το ετοίμασα εγώ η ίδια με τα χεράκια
μου μια φορά και έναν καιρό έχοντας σαν έμπνευση τι άλλο (?) από τις δικές μου
ταύλες!! (δεν θέλω σχόλια και μορφασμούς παρακαλώ). Οι φωτογραφίες έχουν επιλεχτεί
μια μια με μεγάλη προσοχή και μεράκι οπότε να δώσεις βάση (ειδικά στην τελευταία).
Είμαι σίγουρη θα
το απολαύσεις διότι στην τελική είσαι ένα κορίτσι που ξεχειλίζει ταύλα.
Σας φιλώ γλυκά!
** Συγνώμη αν σόκαρα λίγο με την ανάρτηση αυτή ορισμένους
από εσάς, αλλά και οι ταύλες αποτελούν μέρος της ζωής μας.. Υπάρχει και το
παλιοκόριτσο να μας το υπενθυμίζει ;) 
Χαχαχαχαχαχχαα μαρεσει που μου ετρεξες να εξηγησεις σε μενα γρηγορα-γρηγορα για να μην σου κανω τη ζωη πατινι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕτικετα "γατε σε αγαπαω" χαχαχαχχαχα με πεθανες εισαι μεγαλος ερωτας τελεια και παυλα, και ταυλα.
Το τραγουδακι δεν εξηγησες ομως γιατι το εφτιαξες και θα κανω σκηνες απειρου,να μαθεις!
Σε φιλω πολυ γατα μου ή καλυτερα γαταρα μου
Οτι παρόλα όσα έγραψα θα έβρισκες θέμα να κάνεις σκηνή, το περίμενα!!! αχαχααχχα δεν σε πιάνω πουθενά!! :P
ΔιαγραφήΔεν εχω να δηλώσω τίποτα άλλο! Τελεία και παύλα, ναι είμαι και από αυτό! :P Σμουτς
Καλοκαιρακι έρχεται .. Η πιο αγαπημένη εποχή του χρόνου για μένα !! Θερμοκρασία στα ύψη , η λιμπιντο στα ύψη επίσης ! Διαθεση για εκδρομές , παραλίες κ κορμιά ανδρικά κ γυναίκεια αντίστοιχα της φωτο που ανεβάσες !
ΑπάντησηΔιαγραφή(Και ο γάτος σου δεν πρέπει να ζηλεύει τα photoshopαρισμένα κορμιά !! Δεν έχουν σημασία αυτά , αφού είστε ο ενας για τον άλλον ) ;)
Εγω θα προτίμησω πάντως το τραγουδάκι απο την φωτο , ως υποστηρικτής του 1ου είδους ;) και ως παλαίμαχος πια αθλητής , που γυμνάζεις πλέον μόνο τον ενα κοιλιακό!
Να κλείσω την απάντηση μου με πολλά πολλά συγχαρητήρια για το νέο βραβείακι!
Πάντα τέτοια κ ακομη περισσότερα !!!
Λατρεύω καλοκαιράκι αν και οκ, το παραδέχομαι, το καλοκαιράκι είναι μαρτυριάρικο για όλες τις γουρουνιές του χειμώνα!! Όμως όπως σωστά έθεσες μαζί με την θερμοκρασία ανεβαίνει και η διάθεση σε όλους τους τομείς :)
ΔιαγραφήΟ γάτος μου θα ζηλέψει και τον αέρα που αναπνέω και ας μην είναι photoshopαρισμένος ;)
Το περίμενα οτι σαν υποστηρικτής του είδους θα προτιμήσεις το τραγουδάκι! Για τους κοιλιακούς ας μην μιλήσουμε..ακόμα τον ψάχνω τον δικό μου! Επίσης, μιας και μιλάμε για υποστήριξη, σε υποστήριξα και στο Facebook στο προφίλ μου αλλά και αριστερά κάτω απο τα βραβειάκια μου. Επειδη εκτιμώ την προσπάθειά σου!
Σε ευχαριστώ και πάλι για το σχόλιο! Να έχεις μια όμορφη ημέρα
Σε ευχαριστώ ολόψυχα που πιστεύεις σε αυτό που κάνω και αγαπω πολύ και που με υποστηρίζεις ενεργα! Πραγματικά το εκτιμώ πάρα πολυ!
ΔιαγραφήΠιστεύω πως εχεις ταλέντο και σου εύχομαι να εχεις επιτυχίες επειδή το αγαπάς τοσο πολυ!!
ΔιαγραφήΕυχαριστώ που με διαβάζεις και με υποστηρίζεις με την παρουσία σου! Οτιδήποτε χρειαστείς που θα μπορώ να βοηθήσω μεσα απο το blog μου να μην διστάσεις να μου το πεις!
Καλημέρα!!!
Ήδη έχεις κάνει αρκετά και σε ευχαριστώ ολύψυχα ! να έχεις ένα όμορφο υπόλοιπο!
Διαγραφήχαχαχαχα είσαι φοβερή!! Το τραγουδάκι είναι από τα αγαπημένα μου!! Τα φιλιά μου!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε ευχαριστώ Κατερίνα μου! Χαίρομαι που το απόλαυσες το ίδιο όσο και εγώ! Ειδικά το τραγουδάκι μου!
ΔιαγραφήΦιλάκια πολλά! Σμουτς
Ελα να βλεπω τα θερμόμετρα στα ύψη...χαχαχα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυγχαρητήρια για το βραβειάκι!!! Υπέροχο και το τραγούδι!!!
Χρόνια πολλά και για τα γενέθλιά σου, τώρα το είδα!!! Πολύχρονη Μελοκάνελλό μου!!! :)
Έχουμε πάρει φωτιά και άντε να την σβήσουμε! χαχααχαχαχ
ΔιαγραφήΣε ευχαριστώ για τις ευχές Φωτεινή μου! Δεν πειράζει που καθυστέρησες να τις δώσεις!
Πολλά φιλάκια σου στέλνω! Σμουτς!!
Eγώ να πω τώρα την πικρή αλήθεια σοκαρίστηκα λιγάκι αλλά θα το ξεπεράσω σύντομα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαίρνω το παιδί να με κάνει λίγο καμμιά αγκαλίτσα μπας και περάσω αυτή την πραγματικά τραυματική εμπειρία που μόλις έζησα...
Δε το περίμενα αυτό ποτέ από σένα!
Και μου φαινόσουν σοβαρή... :((
αχαχαχαχα μα είμαι σοβαρή και να ξέρεις, δεν σκέφτομαι ποτέ το σεξ! Και μόνο που το ειπα τώρα σταυροκοπήθηκα δεκα φορές!
ΔιαγραφήΚαι μετά την ανάρτηση αυτή θα πάω να εξομολογηθώ και να ζητήσω άφεση αμαρτιών!! αχαχαχαχα
Φιλάκια πολλά!! Σμουτς
Eίσαι ψάρι!!!! και μιλάς σ'εμένα ... την προσωπική σου αστρολόγο... αλλού αυτά οκ?
ΔιαγραφήΜάκια! :)
Αυτά είναι βραβεία. Κάπου το ξανείδα εγώ αυτό αλλά δε θυμάμαι σε ποιανού το σπίτι(εχμ μπολογκ) ήταν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπειδή διαβάζεις την Μαρίνα Drama Queen...υποψιάζομαι εκεί το είδες που έκανε ανάρτηση σχετική ;)
ΔιαγραφήΦιλάκια πολλά!! Σμουτς
Λοιπόν μελοκανελλάκι λέω επειδή σε διαβάζω και με διαβάζεις να κάνουμε μια συμφωνία. Κάθε φορά που θα αναφέρεσαι ή εγώ σε σοκολάτα θα βάζουμε choco alert. Να ξέρουμε να προετοιμαστούμε και εμείς οι chocoholic! :P
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυγχαρητήρια για το βραβείο εύχομαι να ακολουθήσουν πολλά ακόμα, που εδώ που τα λέμε είναι σίγουρο.
Σιγά σιγά έρχεται το καλοκαιράκι. Δεν πολυχαίρομαι! Θα ζω πάλι υπό το φόβο των κατσαρίδων, θα πληρώσω τα κέρατα μου στην ΔΕΗ και θα γίνω και φέτος τροφή κουνουπιών. Θρίλερ! :(
Σε φιλώ κοριτσάκι μου γλυκό και σου εύχομαι να έχεις ένα θαυμάσιο απόγευμα!
Έκανες και εσύ τον συνειρμό με την λιωμένη μερέντα στις φέτες έ?? αχαχαχαχαχ Έγινε, την επόμενη φορά θα αναφέρω red alert για να είσαι προετοιμασμένη!
ΔιαγραφήΜου θύμισες τα κουνούπια και ομολογώ είναι το πιο σπαστικό από όλα!!! Σουρωτήρι με κάνουν κάθε χρόνο! Θα είναι μάλλον επειδή είμαι ΓΛΥΚΟαίματη!! αχααχαχαχαχ
Πολλά φιλάκια κοριτσάκι μου! Καλό βράδυ! Σμουτς
Εγώ πάλι δεν κατάλαβα τι βραβείο ήταν αυτό...
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ φωτογραφία;
Οπως και να χει, συγχαρητήρια!!!
Φιλάκια πολλά πολλά:))
Αααααα σερενάτα μου, τις διευκρινίσεις στο αγαπητό παλιοκόριτσο!! Εκείνη το δημιούργησε και ξέρει..
Διαγραφή(υποθέτω μας έκανε δώρο τις φέτες για να τις χαζεύουμε και να μας έρχεται -ή να μας φεύγει- η έμπνευση!)
Φιλάκια πολλά!
Χαίρομαι που σου κάνω "ποδαρικό" με ρυθμικό μπράβο-ζήτω. :) :P
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυγχαρητήρια για το βραβειάκι.
Θα ήθελα να ευχηθώ και για τα γενέθλιά σου, που ήταν πριν λίγες μέρες. Τι κι αν περάσανε 6 (καλά θυμάμαι;) ημέρες; Η γιορτή κρατεί 40. Και θα σου ευχηθώ να μην κρατά μόνο 40, αλλά κάθε μέρα... και να 'ναι "μια υπέροχη μέρα". Επίσης, θα σου ευχηθώ πολλά και χαρούμενα χρώματα στον καμβά της ζωής σου. Μοναδικά, αρμονικά κι απολύτως δεμένα μεταξύ τους.
Καλωσήρθες ρυθμικά και με αυτή την υπέροχη ευχή! Η οποία μπορεί να καθυστέρησες 6 μέρες-πολύ σωστά- ήταν ίσως από τις ωραιότερες!!
ΔιαγραφήΣε ευχαριστώ πολύ και εύχομαι να είσαι πάντα καλά, γεμάτην ρυθμό και ζωντάνια!
Πολλά φιλάκια! Καλό βράδυ
Καλό βράδυ, "ποτισμένο" με μυρωδιά κανέλας. :)
Διαγραφή(σ' ευχαριστώ θερμά!!!)
Συγχαρητήρια για το βραβειάκι! Μια χαρά ήταν για τα μάτια μας αλλά αυτό που έχεις στην αγκαλιά σου είναι αυτό που μετράει;-)
ΑπάντησηΔιαγραφήΛατρεύω το κομμάτι και το βρίσκω πολύ αισθησιακό!
Σε φιλώ γλυκό μας κορίτσι! :)))
Είπα να γεμίσω λίγο τα ματάκια σας (το παλιοκόριτσο στην ουσία) πριν αρχίσω πάλι τις αναρτήσεις που φέρνουν δάκρυα! Ένα ευχάριστο διάλειμμα στο μπλογκ μου!! :P
ΔιαγραφήΠολλά φιλάκια κοριτσάκι μου! Καλό βράδυ!
Μωρέ λίγο πιο ξεφούσκωτος να ήταν θα ήταν καλός..τώρα είναι σαν το ανθρωπάκι γνωστής εταιρίας ελαστικών..πολύ ποντίκι για το τίποτα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι τι είναι καλύτερο?..ένας γάτος ή ποντίκια (μπλιαχ)?
Φιλιά πολλά!
Εννοείται Μαράκι μου πως διαλέγω γάτο!!! Ασυζητιτί!!
ΔιαγραφήΑυτό με τα ελαστικά πολύ μου άρεσε! αχαχαχαχα Αυτοί οι φουσκωτοί που είναι λες και βγήκαν από την τρόμπα είναι λίγο μπανάλ θα έλεγα!!!
Καλό βράδυ! Φιλούρες πολλές!
Μπράβο για το βραβείο!Ευελπιστώ μία απ' τις επόμενες μέρες να κάνω κι εγώ την ανάλογη ανάρτηση...Προς το παρόν,μόνο να σας διαβάζω προλαβαίνω.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο άλειμμα με την Μερέντα δεν ξέρω κατά πόσο συμφέρει όταν έχεις boyfriend Γάτο,γιατί κολλάει στη γούνα και θα μαδηθεί στο καθάρισμα,ο δόλιος.Με τρέσες και εξτέ τριχώματος θα κυκλοφορεί μετά!
Φιλάκια,Μελένια μου. :)
Άντε κάντον κάδρο και εσύ να σε θαυμάσουμε!!
ΔιαγραφήΘα τον αλείψω να του κάνω ριζική αποτρίχωση!! αχαχχααχαχχαχαχ Μετά δεν θα χρειάζεται γούνα! Θα έχει εμένα επάνω του που δεν θα τον αφήνω να κουνήσει ρούπι γυμνος!! :P
Οργανωμένο σχέδιο λέμε!! Φιλάκια πολλά κοριτσάκι μου! Σμουτς
Κοριτσάκι μου το βραβείο έπρεπε να το πάρεις αλλά τη φωτογραφία να την αντικαταστήσεις με αυτή του γάτου....
ΑπάντησηΔιαγραφήΈτσι ο γατούλης σου θα γουργούριζε από ευχαρίστηση...
Όσο για μένα είμαι πια μεγάλη για να παραλάβω τέτοιο βραβειάκι...
Εσείς τα πιο μικρά κορίτσια το χειρίζεστε καλύτερα...
Φλώρα μου αν έβαζα τον γατούλη μου μετά θα έσκαγα από την ζήλια μου και δεν θα εκλεινα μάτι τα βράδυα γιατί θα έχανα και τον ύπνο μου μαζί! Προτιμώ τον γατούλη να τον απολαμβάνω μόνη μου! αχαχαχαχαχαχα
ΔιαγραφήΣτο τελευταίο που είπες θα διαφωνήσω διότι ο έρωτας και η απόλαυση δεν κοιτάνε ηλικία! Αν δεν θες να το παραλάβεις απλά απόλαυσέ το!!
Σε φιλώ γλυκά! Καλό βράδυ!!
** Μέσα σε όλα αυτά διαβάζω και τις ιστορίες για να βαθμολογήσω! Αλλά με τέτοιες φωτό κοντεύω να ξεχάσω και το όνομά μου! Ελπίζω τις επόμενες ημέρες να είμαι έτοιμη πριν λήξει η προθεσμία!
Χαχαχα, γέλασα πολύ με τη μερέντα, την αγαπώ κι εγώ πολύ. Εν τω μεταξύ, καλά τα λες, τι να φτουρήσει αυτός; Στο γυμναστήριο βλέπω μπόλικους τέτοιους, αλλά μυαλό μηδέν. Εξάλλου άντρας με κοιλίτσα είναι σαν καραμελίτσα, τέλος!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚρατάω το τελευταίο διότι πολύ μου άρεσε!! "αντρας με κοιλίτσα είναι σαν καραμελίτσα" ααχαχαχαχα και θα προσθέσω πως και η γυναίκα με κοιλίτσα είναι επίσης σαν καραμελίτσα!! δεν θα βάλουμε και άγχος τωρα για τις κοιλίτσες μας!!
ΔιαγραφήΦιλάκια πολλά κουκλίτσα μου! Καλό απόγευμα! Σμουτς
οοο συγχαρητήρια!!! πάντα τέτοια!! μα τι βραβείο είναι αυτό!! απαπαπαπα
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίδες μανταρινάκι μου?? Σας ανέβασα την θερμοκρασία για τα καλά!!
ΔιαγραφήΦιλάκια πολλά κουκλίτσα μου! Καλό απόγευμα!!
Και καλά εσένα που είσαι νέα κοπέλλα να στο χαρίσει το καταλαβαίνω....αλλά το παλιοκόριτσο να το χαρίσει και σε μένα γριά γυναίκα;
ΑπάντησηΔιαγραφήΟχι πέσμου σε παρακαλώ είναι πράγματα αυτά να τρέχω εγώ με τον κύριο αυτόν χωρίς καν τα εσώρουχά του στο διαδίκτυο σαν την Αστέρω στα όρη νύχτα η ώρα;
θα σας τακτοποιήσω εγώ μικρές αναιδέστατες !!!
Θα κάνω ειδική ανάρτηση γιαγιάς Κασσιανής με τίτλο "Ημαρτον Κύριε το παλιοκόριτσο και μια Μελένια....."ή κάπως έτσι...να γελάσει κάθε πικραμένο χείλι στη χώρα της φαιδράς πορτοκαλέας....
Σας το υποσχομαι !!!
Σε καλή μεριά το βραβειάκι (και σοφά έπραξες που εξήγησες του Γατούλη μην πληγωθεί το παιδί μας από τις ....ταύλες...αυτουνού του ...ξαποδού Θου Κύριε φυλακή τω στόματί μου)
Φιλιά γλυκά
Σόφη μου δεν είχα δει οτι το έδωσε και σε εσενα!! Αλλα τέτοιο παλιοκόριτσο λογικό είναι!!
ΔιαγραφήΘα περιμένω να το δω στο μπλογκ σου!! Και θεωρω οτι τι και αν περνάνε τα χρόνια, οι ορέξεις πάντα μένουν ίδιες ;)
Πολλά γλυκά φιλάκια από την μικρή σου αναιδέστατη!! :P Σμουτς
Εχω να πω απλα συγχαρητηρια για το βραβειο! :Ρ
ΑπάντησηΔιαγραφήΜαρουλοφιλακια!
Καλε τι συγχαρητήρια! Στείλε καμια σακκούλα παγάκια να συνέλθουμε!! :P
ΔιαγραφήΣμουτς κοριτσάρα μου!
Αμάν, που έπεσα ρε παιδιά, στη γιορτή της ταύλας; :)
ΑπάντησηΔιαγραφήΤέλος πάντων, μια συμβουλή από έναν μεγαλύτερο...αυτό με την μερέντα,
μην το δοκιμάσετε στην εξοχή το καλοκαίρι, θα γεμίσετε μύγες, σφίγγες
και κάθε άλλου είδους έντομο, εκτός κι αν είστε εντομολόγοι!!!χαχαχαχα
Καλημέρα, καλά να περνάτε!!!!
Γιατί εσυ το έχεις δοκιμάσει στην εξοχη και ξέρεις;;;;
ΔιαγραφήΘα συμφωνήσω με την απορία της πασπαρτού και περιμένω και απάντηση!! :P
ΔιαγραφήΕυχαριστώ για την συμβουλή κύριε μεγαλύτερέ μας! Θα την έχω στα υπόψιν μου ;)
Καλό απόγευμα! Φιλιά!
Μια χαρά είναι οι ταυλες!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπράβο κοριτσάκι μου πάντα τέτοια!!!
Αν και δεν έχω φέτες δεν βλέπω τον καλό μου να δυσανασχετεί .... εκτός μίας μόνο και δεν έφταιγα εγώ αλλά ο νέγρος που μασαμπούκιασε!
Ετσι για να βάζουμε τα πράγματα στην θέση τους!
Σας εύχομαι μια ζωή μέσα στην ταύλα! Αν μη τι αλλο δεν φορολογείται (ακόμη!)
Φιλιά κοριτσακι μου!!
Σιγά καλέ μην υπολογίσουμε τις φέτες!!! Αίσθημα να υπάρχει να ανεβαίνει το θερμόμετρο και όλα τα άλλα δεν έχουν σημασία!!
ΔιαγραφήΠολλές ταύλες μας λοιπόν που είναι και αφορολόγητες και ηρεμούν σώμα κα πνεύμα!! φιλάκια πολλά! Καλό βράδυ!
Με τις ταύλες που λες είναι και σε οίστρο το παιδί, τι περίμενες να μην κάνιε σκηνή;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγώ μαζί του είμαι!
Εμ βέβαια.. αλληλεγγύη ανδρών!!
ΔιαγραφήΚαλά του κάνω!! Με τίποτα δεν είστε ευχαριστημένοι! Κάνουμε κάτι, με την μια γιατί κάνουμε.. δεν κάνουμε πάλι μας την λέτε! Αποφασίστε επιτέλους!!
Πάντως εχθές με ρήμαξε στα νιαουρίσματα γκρίνιας!!! χαχαααχχαχαχα
Καλό βράδυ!
Σα να ζεστάθηκα λιγάκι λοιπόν :) :) πολύ καλό μεσημέρι εύχομαι!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΘέλω να πιστεύω οτι ζεστάθηκες από το τραγουδάκι!!
ΔιαγραφήΚαλό μεσημέρι και βραδάκι και ότι άλλο θες!!! Φιλάκια!!
Πολύ όμορφο το τραγουδάκι μελοκάνελλό μου...συγνώμη που άργησα να το δω,αλλά θα καταλάβεις από την ανάρτηση που ετοιμάζω το λόγο...
ΑπάντησηΔιαγραφήΦιλώ σε γλυκά και χαλάλι σου το βραβειάκι ;-)
Κοριτσάκι μου σε διάβασα εδώ και ώρες και σου έστειλα τα περαστικά μου! Ευτυχώς δεν ήταν και τίποτα χειρότερο αν και φαντάζομαι πόνεσε πολύ!
ΔιαγραφήΠάντως δεν μπορείς να πεις τίμησα το βραβειάκι σου με το παραπάνω!! Φιλούρες πολλές!!
Κώλοι βυζιά κοιλιακοί πέη - μα πού οδεύουμε πλέον ωσάν κοινωνία;
ΑπάντησηΔιαγραφήΧανόμαστε που χανόμαστε τουλάχιστον ας χαθούμε χαμογελόντας από ηδονή!!
ΔιαγραφήΜετά από την ανάρτησή μου μπορείς να συνεχίσεις την νηστεία σου! :P
Καλό βράδυ!!
Μυριζα τόσο καιρο μέλι κανελα...μελι κανελα .. λέω ας μπώ να μυρίσω....και νομίζω οτι ήρθα στην καταληλη στιγμή........χι.χιχ.. οχι καλέ για τις φέτες και τα τοιαύτα....οσο για το ομορφο βίντεο.. που είδα......αν δεν ειναι αυτό ζωή...... τοτε τι είναι;;;... οταν οταν μια ερωτική απολαυση συνοδευτεαι και απο την αγαπη...τότε ειναι η ολοκλήρωση της ζωής......εγω θα κανω παρεα της Γιαγιας Κασιανης........χι..χιχ.. μέρες που ειναι..... αλλα την αλήθεια θα την πώ.......χαρηκα που περασα... να σου ευχηθω και για τα γενεθλια σου... λιγο αργά ειναι βέβαια.. αλλα παρα καθόλου;;;;..χι.χιχ.. φιλια.. θα τα λέμε..Αχ!!!!! αυτο το παλιοκόριτσι τι κανει..!!!!!!χι..χχι..
ΑπάντησηΔιαγραφήΠέτυχες όντως την κατάλληλη στιγμή διότι δεν έχω ξανακάνει ανάλογη ανάρτηση και δεν είμαι σίγουρη αν ξαναπροκύψει!! Διότι σήμερα μόλις ανέβασα άλλη ανάρτηση τελείως άλλου περιεχομένου! Δέστο αυτό το βραβειάκι σαν ένα ευχάριστο διάλειμμα στο μπλογκ μου!
ΔιαγραφήΠάντως έχεις απόλυτο δίκιο σε όσα λες περί έρωτα αγαπης ζωής και τα λοιπά!
Καλωσήρθες και θα σε επισκεφτώ και εγώ με την πρωτη ευκαιρία να αρπάξω λίγο μυρωδιά από σμαράγδι που τόσο μου αρέσει το χρώμα του!!
Φιλάκια πολλά! Καλό βράδυ