Να ‘μαι και εγώ
μετά από αρκετές ημέρες! Πόσες μέρες παλεύω για αυτή την ανάρτηση δεν μπορείτε
να φανταστείτε!! Όχι για να βρω θέμα αλλά για να βρω χρόνο. Κυρίως να βρω πρώτα
χρόνο για να διαβάσω όσες περισσότερες αναρτήσεις έχασα και μετά για να γράψω.
Βρε παιδάκια μου... οίστρος τρελός σας έπιασε είδα!! Ακόμα μου έχουν μείνει
αναρτήσεις στη «wanna read soon» λίστα μου! Άλλα όσο περνάει ο καιρός
τόσο μαζεύονται και άλλες. Είναι να μην χάσεις την σειρά σου για λίγες μέρες
τελικά.
Τόσο καιρό ως επί
το πλείστον βρίσκομαι σπίτι μου. Τα ντουβάρια το γνωρίζουν καλά αυτό καθώς
νομίζω ώρες ώρες ότι μου μιλάνε κιόλας. Όταν δε βλέπω την κολλητή και την
παλιοπαρέα συνήθως σε σπίτι καταλήγουμε και πάλι. Άντε με εξαίρεση τίποτα
καφέδες και τίποτα μασαμπουκώματα σε ταβερνάκια. Διότι ναι, έχουμε φτάσει στο
σημείο να βρίσκουμε περισσότερο ενδιαφέρον σε ένα λαχταριστό πιάτο παϊδάκια
παρά σε ένα μπουκάλι ουίσκι. Τουλάχιστον αυτό συμβαίνει με την παρέα μου. Όμως,
όπως προείπα, κατά κύριο λόγο είμαι σπίτι μου- εκεί θα με βρείτε!! Έχω φωλιάσει
περιμένοντας αυτά τα ΠΣΚ για να χτυπήσει το τηλέφωνό μου μπας και κανονιστεί
καμιά συνάντηση και βγω και λίγο έξω. Έ, λοιπόν αυτό το ΠΣΚ που μας πέρασε ήταν
η μεγάλη μου έκπληξη. Ένας χαμός από εξόδους, κώλο δεν έβαλα σπίτι παρά μόνο το
βράδυ για τον ύπνο. Παρασκευή μπουζούκια, Σάββατο καφεδάκι και μετά το βράδυ
ταβέρνα για μπριζολάκια. Κυριακή ξαμολήθηκα στην εξοχή να φαω επίσης τα ψητά
μου, να πιω καφεδάκι παραλία και να γυρίσω Αθήνα να δω και μια ταινιούλα με την
κολλητή σπίτι της. Εξαντλήθηκα. Πώς να μην ανεβάσω μετά πυρετό Δευτέρα
ξημερώματα και να είμαι ακόμα και σήμερα χάλια? Καλά να πάθω!
Θα σας μιλήσω
λεπτομερώς μόνο για την Παρασκευή, για την οποία είδα κάνατε πολλοί από εσάς
αναρτήσεις μιας και ήταν αφιερωμένη στην γυναίκα. Να μας χαιρόμαστε λοιπόν! Ποτέ δεν μου άρεσε αυτός ο κακός χαμός
που ξεχύνονται όλες οι γυναικοπαρέες στα μαγαζιά και τρελαίνομαι ειδικά όταν
ακούω ότι το τάδε μαγαζί διοργανώνει ειδική μέρα για τις γυναίκες προσφέροντας
τα πρώτα ποτά δωρεάν και διάφορα ανάλογα. Δηλαδή ρε φίλε επιχειρηματία, τι άλλο
θα σκεφτείς για να τραβήξεις κόσμο? Και να σέρβιρες και κανένα ποτό της
προκοπής να το καταλάβω. Αλλά όλα είναι για πλύση στο στόμα και βεντούζες για
το κρύωμα. Και παρόλο που δεν μου αρέσει να βγαίνω τέτοιες ημέρες τελικά βγήκα
και φυσικά όχι για αυτό τον λόγο. Την τύχη μου μέσα ήμασταν και μόνο γυναίκες
στο τραπέζι, ούτε επίτηδες να ήταν!! Ας όψεται που είχαμε δύο μουσαφίρισσες από
την Κρήτη και έπρεπε να τις βγάλουμε έξω.. και που αλλού να τις πάμε εκτός από
μπουζούκια? Άσε που το ζήτησαν κιόλας. Και για να μην πάμε Σάββατο και χάσουμε
μετά την Κυριακή μας από το ξενύχτι, είπαμε να πάμε Παρασκευή να έχουμε μετά
όλο το ΣΚ μπροστά μας για να συνέλθουμε. Πράξαμε το καλύτερο τελικά!
Έτσι κανονίστηκε
λοιπόν η Παρασκευή για τον Κιάμο. Το ότι έχω να πατήσω σε μπουζούκια από το bachelor της αδερφής μου, δηλαδή πριν 3 χρόνια πάνω κάτω,
αυτό είναι γεγονός. Και τότε Κιάμο είχαμε πάει, καμία πρωτοτυπία. Το ότι με την
κολλητή δεν έτυχε ποτέ να πάμε μαζί μπουζούκια στα όσα χρόνια την γνωρίζω είναι
επίσης ένα γεγονός αξιοσημείωτο και αξιοπερίεργο. Οπότε διπλή χαρά για αυτή την
κοινή μας έξοδο. Το ότι με έπιασε και εμένα και εκείνη μια απίστευτη υπνηλία
λίγο πριν συναντηθούμε είναι ένα ακόμα γεγονός αλλά και αποτέλεσμα της ηλικίας.
Όπως επίσης της ηλικίας είναι το ότι κρύωνα και φόρεσα ότι πιο απλό και
μακρυμάνικο είχα (θα φορούσα και τις πυτζάμες μου ευχαρίστως) λες και πήγαινα
για καφεδάκι στην πλατεία της περιοχής. Το μετάνιωσα μέσα στο μαγαζί γιατί έσκασα.
Κάτι ήξερα όταν ήμουν νιάτο τρελό που φορούσα το στράπλες μες στο καταχείμωνο
και δεν χαμπάριαζα τίποτα. Επίσης, το
ότι σκαρφάλωνα στα τραπέζια και χόρευα σαν το αρκούδι της Duracel για ώρες ατελείωτες ενώ τώρα δεν αντέχω το
τακούνι ούτε για μισή ώρα συνεχόμενης ορθοστασίας- βαράει στην μέση βλέπεις-
πάλι της ηλικίας είναι. Παρόλα αυτά, η χαρά μας μεγάλη για την συγκεκριμένη
έξοδο! Τρομάρα μας.
Φτάνουμε έξω από
το μαγαζί και διαπιστώνω αυτά που δεν θα ήθελα να διαπιστώσω. Αν ήμουν ο
Μουτσινάς κάθε λεπτό θα μου ξέφευγε η έκφραση «Τσιρκολίιι». Βρε κοριτσάκια μου
γιατί? Πείτε μου γιατί??? Καρναβάλια έχουμε δεν λεω, αλλά αν θες να ντυθείς
τσίρκο κάντο σωστά τουλάχιστον να καταλαβαίνουμε ότι το κάνεις για τα
καρναβάλια και όχι ότι αυτό είναι το καλύτερό σου για όλο τον χρόνο. Όσο
πλησιάζαμε προς την είσοδο τόσο μετάνιωνα που δεν είχα βάλει τις πυτζαμούλες
μου. Σίγουρα θα ήμουν και πάλι πιο σέξι σε σχέση με όσα αντίκριζα μπροστά μου.
Και εκεί που πάμε να στηθούμε στην ουρά για να δώσουμε το ονοματάκι μας για το
τραπέζι, το μάτι της φτωχής- πλην τίμιας- πλην άνεργης- πλην ξέχνα το ότι
είσαι- σχεδιάστριας μόδας άρχισε να
χάνει τον έλεγχο και να εστιάζει πάνω σε κάθε τι κακόγουστο. Όχι καλόγουστα δεν
υπήρχαν, είμαι σίγουρη, θα το θυμόμουν. Και αν υπήρχαν σίγουρα καλύφθηκαν από
τα κακόγουστα που υπερείχαν και έκλεβαν την παράσταση. Άρχισα να νιώθω τα
ματάκια μου να με εκλιπαρούν να τα πάρω από εκεί μέσα γιατί δεν άντεχαν το τόσο
απανωτό μαστίγωμα. Μετάνιωσα που δεν έβγαλα κινητό να κρατήσω φωτοντοκουμέντα. Ούτε με λόγια δεν μπορώ να σας περιγράψω τα
όσα είδα. Και αν όλα αυτά τα είδα σε μπουζούκια ας πούμε της προκοπής, σε
μπουζούκια Γ’ και Δ’ και Ε’ κατηγορίας τότε τι θα έβλεπα? Ούτε που θέλω να το
φανταστώ.
Μιας όμως και δεν
έχει περάσει καιρός από τα Όσκαρ θα ήθελα να δώσω με την σειρά μου δύο Όσκαρ
εμφάνισης. Το Όσκαρ για Α Γυναικείας Εμφάνισης θα το δώσω σε εκείνη την
κοπελίτσα –ρουμάνα υποψιάζομαι- που έσκασε μύτη με την ασημί γοργονέ στράπλες
τουαλέτα, που ήταν τόσο στενή που έκανε μικρά βηματάκια σαν τις γκέισες. Τώρα
που το σκέφτομαι δεν έκανε βηματάκια αλλά μάλλον χοροπηδούσε. Έτσι μου φάνηκε
δηλαδή όταν πέρασε από μπροστά μου. Φυσικά, επειδή δεν ήταν και πρώτο μπόι το
πρώτο πράγμα που εστίασα ήταν το αφάνα μαλλί, κόκκινο, μπουκλε και ξασμένο,
πιασμένο στο πλάι από την μία μεριά του ώμου, η βλεφαρίδα η ψεύτικη, τα χείλια
τα φουσκωτά και το ύφος ψαράκι. Καλέ, τώρα που την ξαναφέρνω στο μυαλό μου
βρήκα τι είχε ντυθεί!!! Ήταν η Jessica Rabbit στην αποτυχημένη καρναβαλίστικη version της. Όπως και να έχει, άξια για την προσπάθειά
της, οπότε το Όσκαρ όλο δικό της με μεγάλη μου χαρά και συγκίνηση. Και επειδή
πρέπει να δώσω και Όσκαρ Β Γυναικείας Εμφάνισης θα δώσω σε εκείνη την κοπελίτσα
που είχε τυλιχτεί μέσα σε ένα παλτό 3 νούμερα μεγαλύτερό της, μαύρο και φθαρμένο,
και από κάτω εξείχε μια άσπρη δαντέλα μέχρι την μέση της γάμπας, καλσόν μπεζ
προς πεθαμενί και μία γόβα 8ποντη μαύρη γεμάτη μικρά κρυσταλλάκια τύπου swarovski . Όχι τα άσπρα τα crystal clear, τα άλλα τα
φανταιζί, ναι αυτά του ουράνιου τόξου. Και τώρα που την θυμάμαι καλύτερα η
δαντέλα δεν ήταν άσπρη αλλά αυτό το μπεζ της δαντέλας της πολυκαιρισμένης.
Μάλλον το ταίριαξε με το καλσόν. Άξια
και αυτή λοιπόν που κατάφερε και τα συνδύασε και ειλικρινά θα ήθελα πολύ να
είχα δει και το υπόλοιπο outfit αλλά δυστυχώς δεν τα κατάφερα. Δεν
αποχωριζόταν το καταπληκτικό παλτό της.
Αφού μείναμε στην
άκρη του γκισέ μέχρι να περιμένουμε τον κύριο να μας παραλάβει (?) για το
τραπέζι μας εντόπισα και άλλα πολλά αλλά τι να λέμε τώρα. Ευτυχώς βρήκα καναπέ
άδειο και αραδιάστηκα γιατί είπαμε με το τακούνι είχα ένα θέμα. Όλη μέρα
παντόφλα σπίτι, αθλητικά έξω ξεσυνήθισα η έρμη. Όταν κάθισα στον καναπέ
εντόπισα το Β Όσκαρ, διαφορετικά θα το είχα δώσει στην κυρία που καθόταν στον
γκισέ με το tres banal χρυσαφί σατεν φόρεμα μέχρι τον αστράγαλο και άνοιγμα μέχρι λίγο πριν την
κιλότα και την μαύρη χαμηλή θείτσικη
γόβα και το μαλλί το λιγδιασμένο. Το πως κρατάει αυτή την θέση με αυτή την
χάλια εμφάνιση το αφήνω να το σκεφτείτε λίγο μόνοι σας.
Και αφού κράτησα όσες σημειώσεις μπορούσα για τα dont’s μιας εμφάνισης, προχωρήσαμε στο τραπεζάκι μας. Το οποίο για έναν περίεργο λόγο μπορεί να ήταν δίπλα στην πίστα αλλά ήταν στριμωγμένο. Σε μια στιγμή νόμιζα ότι το μοιραζόμασταν με τους άντρες που είχαν ήδη καθίσει και ότι μας περίμεναν. Μετά διαπίστωσα ότι αυτοί οι άντρες ήταν στο διπλανό τραπέζι το οποίο μόνο διπλανό δεν ήταν διότι στην ουσία είχε ενωθεί με το δικό μας. Και αφού ξεκίνησαν όλες μια μια να κάθονται διαπιστώνω ότι εγώ και η κολλητή είχαμε μείνει από καρέκλες μα και από τραπέζι. Το τραπεζάκι μας ήταν για 6 άτομα και όχι 8 όπως είχαμε ζητήσει. Σε αυτό το παιχνίδι με τις καρέκλες ποτέ δεν τα πήγαινα καλά. Πάντα έμενα χωρίς καρέκλα. Έτσι και τώρα. Και αφού στήθηκα πλάτη μπροστά στα υπόλοιπα τραπέζια που βρίσκονταν πίσω μου και ένιωσα άβολα ότι εκατό αντρικά μάτια καρφώνουν τον κώλο μου (διότι το πίσω από εμένα τραπέζι και αυτό γεμάτο άντρες) μου φέρανε μια καρέκλα και παλουκώθηκα στον διάδρομο. Τελικά διαπιστώθηκε πως ήταν ωραία θέση, καθώς είχα άνεση να κουνηθώ και να πάω τουαλέτα χωρίς να σηκώσω όλα τα τραπέζια, όπως και να σηκωθώ και να χορέψω επίσης με άνεση. Επίσης, είχα την πίστα φάτσα κάρτα καθώς και όλα τα μπροστινά τραπέζια και δεν χρειαζόταν να στραβολαιμιάζω για να μιλήσω στις διπλανές μου. Βέβαια, είχε και τα αρνητικά της διότι κάθε φορά που οι λουλουδούδες περνούσαν με τα πανέρια από πίσω μου, έβρισκε ο αγκώνας τους στο κεφάλι μου. Παίζει να με αγκωνιάσανε και εκατό φορές. Στο τέλος κατέληξα πως ο πονοκέφαλος δεν ήταν από το ποτό αλλά από τις αγκωνιές.
Και αφού κράτησα όσες σημειώσεις μπορούσα για τα dont’s μιας εμφάνισης, προχωρήσαμε στο τραπεζάκι μας. Το οποίο για έναν περίεργο λόγο μπορεί να ήταν δίπλα στην πίστα αλλά ήταν στριμωγμένο. Σε μια στιγμή νόμιζα ότι το μοιραζόμασταν με τους άντρες που είχαν ήδη καθίσει και ότι μας περίμεναν. Μετά διαπίστωσα ότι αυτοί οι άντρες ήταν στο διπλανό τραπέζι το οποίο μόνο διπλανό δεν ήταν διότι στην ουσία είχε ενωθεί με το δικό μας. Και αφού ξεκίνησαν όλες μια μια να κάθονται διαπιστώνω ότι εγώ και η κολλητή είχαμε μείνει από καρέκλες μα και από τραπέζι. Το τραπεζάκι μας ήταν για 6 άτομα και όχι 8 όπως είχαμε ζητήσει. Σε αυτό το παιχνίδι με τις καρέκλες ποτέ δεν τα πήγαινα καλά. Πάντα έμενα χωρίς καρέκλα. Έτσι και τώρα. Και αφού στήθηκα πλάτη μπροστά στα υπόλοιπα τραπέζια που βρίσκονταν πίσω μου και ένιωσα άβολα ότι εκατό αντρικά μάτια καρφώνουν τον κώλο μου (διότι το πίσω από εμένα τραπέζι και αυτό γεμάτο άντρες) μου φέρανε μια καρέκλα και παλουκώθηκα στον διάδρομο. Τελικά διαπιστώθηκε πως ήταν ωραία θέση, καθώς είχα άνεση να κουνηθώ και να πάω τουαλέτα χωρίς να σηκώσω όλα τα τραπέζια, όπως και να σηκωθώ και να χορέψω επίσης με άνεση. Επίσης, είχα την πίστα φάτσα κάρτα καθώς και όλα τα μπροστινά τραπέζια και δεν χρειαζόταν να στραβολαιμιάζω για να μιλήσω στις διπλανές μου. Βέβαια, είχε και τα αρνητικά της διότι κάθε φορά που οι λουλουδούδες περνούσαν με τα πανέρια από πίσω μου, έβρισκε ο αγκώνας τους στο κεφάλι μου. Παίζει να με αγκωνιάσανε και εκατό φορές. Στο τέλος κατέληξα πως ο πονοκέφαλος δεν ήταν από το ποτό αλλά από τις αγκωνιές.
Το σέρβις δεν μπορώ
να πω, άψογο. Ούτε παγάκι μας έλειψε, ούτε φιστίκι, ούτε χυμός για το ποτό μας.
Μπράβο στα σερβιτοράκια που τρέχανε σαν τον Βέγγο και πολύ τα λυπήθηκα. Και οι
λουλουδούδες πάντως πολύ τρέξιμο και αυτές. Τα πανέρια πηγαινοερχόντουσαν και
εκεί να δεις χαρές και χαμόγελα.
Αυτά τα γαρύφαλλα
μπορώ να πω ότι είναι ότι πρέπει για καμάκι. Αν και προσωπικά το θεωρώ γελοίο.
Βλέπεις τον άλλον γουστάρει την απέναντι. Αγοράζει ένα πανεράκι και μια στο
τόσο της πετάει ένα γαρύφαλλο. Το πιάνει εκείνη και ή θα ανταποδώσει ή απλά θα
χαμογελάσει ή στην χειρότερη θα το αφήσει να πέσει χάμω μη δίνοντας σημασία.
Και αν ανταποδώσεις μετά από λίγο να το έχεις σίγουρο πως ο τύπος θα έρθει να
σου μιλήσει. Έτσι έγινε με έναν τύπο στο πίσω τραπέζι ο οποίος όμως αποδείχτηκε
μεγάλο κελεπούρι, διότι ήταν τύφλα και την έπεφτε σε όποια έβρισκε. Εντόπισε
και την δικιά μας την Ε, η οποία ήταν μες στα νάζια και τα σκέρτσα και την
τρέλανε στο γαρύφαλλο. Δεν μπορούσε ούτε να γυρίσει το κεφάλι της προς τα εκεί.
Όμως η Κρητικιά της παρέας δεν μασούσε και τον έβαλε στην θέση του τον κύριο. Ο
οποίος, φορούσε και βέρα στο αριστερό. Βέβαια, η όλη παρέα αποδείχτηκε πως είχε
κελεπούρια διότι όλοι τους λίγο πολύ συνοδευόντουσαν και όμως ασχολήθηκαν με το
τραπέζι μας αρκετά.
Στο παραπέρα
τραπέζι κάποιοι άλλοι φρόντιζαν για τα PR τους. Να σου λοιπόν η μαντάμ τσατσά πολυτελείας, όχι δεν θα σας πω το
όνομά της, μπορεί στην τελική να εννοώ και «άντρα».Εκείνη με τα κοριτσόπουλα
που θέλουν να πάρουν τίτλο στα καλλιστεία και να κάνουν όνομα στις πασαρέλες και
όχι μόνο. Είμαι σίγουρη πως αυτά τα φιλόδοξα κοριτσάκια δεν κάνουν όνομα μόνο
μπροστά στα φώτα της κάμερας αλλά και πίσω από τα φώτα, της (κρεβατο)κάμαρας.
Είπε λοιπόν να κυκλοφορήσει το εμπόρευμα να το βγάλει να ξεσκάσει στα
μπουζούκια. Όλα και όλα, σωστή επιχειρηματίας. Και εγώ στην θέση της στα
μπουζούκια θα τις ξαμολούσα. Και φυσικά έγινε και χαιρετούρα από τον
τραγουδιστή. Έτσι για ανακοίνωση για όσους δεν είχαν πάρει πρέφα.
Βέβαια, αν εσύ
δεν γουστάρεις πολυτελείας και νιώθεις ότι παραείσαι γέρος για να αντεπεξέλθεις
και αναζητάς σοβαρή κυρία που να σου πλέκει και κανα πουλόβερ, τότε μην σκας.
Γιατί δεν ξέρω αν τα έμαθες, αλλά στα μπουζούκια πλέον κυκλοφορούν και τα ΚΑΠΗ.
Στην τελική, έχουν σύνταξη να σπαταλήσουν. Μην κοιτάς εμάς τα άνεργα. Μπορεί να
μην καθόντουσαν πρώτο τραπέζι πίστα όπως η μαντάμ τσατσά αλλά καθόντουσαν πρώτο
τραπέζι εξώστη. Και μπορεί να μην σφύζανε από ζωντάνια και να μην ανέβηκαν στα
τραπέζια να χορέψουν αλλά σε πληροφορώ ότι φύγανε τελευταίες από το μαγαζί.
Τώρα που το σκέφτομαι, μπορεί να περίμεναν να ξεκινήσει το πρώτο πρωινό
δρομολόγιο του ΚΤΕΛ για να επιστρέψουν πίσω. Εκτός και αν περίμεναν να
ξεκινήσει η λειτουργία. Δεν εξηγείται το ξενύχτι τους διαφορετικά. Πάντως εγώ πολύ τις χάρηκα διότι ήταν κυρίες με τα όλα τους και είχαν και μεγαλύτερες αντοχές από εμένα!
Επίσης, άλλοι φρόντιζαν
για τα PR τους από την πίστα. Και πολύ σωστή επιλογή θα έλεγα, μιας και όλα τα βλέμματα
είναι στραμμένα στην πίστα. Είχαμε που λετε 2 κοριτσάκια με τα μίνι τους να μην
έχουν βάλει κώλο κάτω. Εκεί, στην γωνίτσα της πίστας, μπροστά από το τραπέζι
τους κουνιόντουσαν σε όποιο ρυθμό και αν ακουγόταν. Μάλιστα ο τραγουδιστής έφτασε
σε σημείο να σχολιάσει πως οι κοπέλες δεν αποτελούν μέρος του χορευτικού αλλά ότι
είναι πελάτισσες του μαγαζιού! Έτσι για να μην μπερδευόμαστε κιόλας και νομίζουμε
ότι το μαγαζί έχει και κέρδος από την όλη υπόθεση. Ελπίζω να έπιασε τόπο το κούνημά
τους πάντως γιατί ειλικρινά κουράστηκα και μόνο που έβλεπα.
Για το τέλος, σας
έχω το καλύτερο. Καλύτερα να φοράς pumpers. Διότι για ένα
ολόκληρο μαγαζί με έναν τεράστιο χώρο και τεράστια χωρητικότητα, θεώρησαν σωστό
πως 5 τουαλέτες γυναικείες είναι αρκετές. Αν λοιπόν πας κατά εκεί, κρατήσου να
πας τουαλέτα όταν όλο το μαγαζί θα έχει ανέβει στην πίστα για να χορέψει. Είναι
πιο πιθανό να μην βρεις κόσμο στην ουρά και να τις πετύχεις και πεντακάθαρες.
Διαφορετικά θα την πατήσεις σαν εμένα που είπα ότι πάω τουαλέτα όταν όλοι είχαν
σταματήσει να χορεύουν και γύρισα μετά από μισή ώρα. Άσε που κόντεψα να τα κάνω
επάνω μου. Επίσης έχω να πω ότι εμείς οι γυναίκες τελικά είμαστε νούμερα!!
Έβλεπες τους άντρες ήρεμους, να περιμένουν και εμείς βγάζαμε νύχια. Γιατί η
τάδε έσπρωξε, γιατί η άλλη προσπέρασε και χώθηκε μπροστά, γιατί αργούνε τόσο μέσα
και δεν προχωράει γρήγορα η σειρά μας. Μια γκρίνια ατελείωτη. Άσε δε που
όρμηξαν μέχρι και στις αναπηρικές τουαλέτες αλλά και τις αντρικές για να
κατουρήσουν μιας και δεν άντεχαν να περιμένουν. Σιγά Μανδααααμμ!! Με πατάαααςς!!!
Μεγαλύτερη ντροπή για το ότι είμαι γυναίκα δεν έχω ξανανιώσει.
Και κάπως έτσι
έληξε αυτή η καταπληκτική βραδιά με όλα όσα σας ανέφερα τα όμορφα. Έτσι όπως τα
σκέφτομαι όλα μαζί τελικά δεν υπάρχει μεγαλύτερη επιχείρηση από τα μπουζούκια. Επιχείρηση
από όλες τις απόψεις. Και όσο για την κρίση υπάρχει. Σκεφτείτε πως εγώ έβγαλα την βραδυά με 15 ευρώ. Να 'ναι καλά η παρέα που τσόνταρε για την πάρτη μου.
Σας φιλώ γλυκά!

Εχω μπει κατα λαθος(τυφλα ημουν) σε γυναικεια τουαλετα και νομιζα πως καποιος σφαχτηκε εκει μεσα και να μην ηθελα να ξερασω,ξερασα!Αντε εμεις απλα αστοχουμε εσεις ομως εισαστε αλλο πραγμα,ηθελα να ξερα στο σπιτι τους ετσι κανουν?(ορισμενες παντα εως πολλες)
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ κριση υπηρχε,υπαρχει και θα υπαρχει για καιρο.Αυτος που την πληρωνει ειναι μεροκαματιαρης.Δεν μπορω να πω "μα ποια κριση αφου γεμιζουν τα μπουζουκια ακομη" γιατι πολυ απλα γεμιζουν απτους προνομιουχους και απο καλοβολεμενα παιδακια και γονους της παντα "καλης κοινωνιας"!
Σαφηνω με τραγουδακι που σου αφιερωνα εκεινο το βραδυ..
http://www.youtube.com/watch?v=xE7IrTK3UWM
σμουτς
Μερικές γυναίκες είναι όντως σιχαμένες και αυτό με κάνει να ντρέπομαι! Έχω δει και εγώ αρκετά σε δημόσιες τουαλέτες και απορώ και εγώ σπίτι τους τι κάνουν.. Όσο για την κρίση έχεις δίκιο. Το όλο τζέρτζελο μετα λουλούδια κρατιέται απο όσους έχουν χρήμα. Εγώ που την έβγαλα την βραδιά με 15 ευρώ έριξα ότι προσγειωνόταν στο τραπέζι μου απο τους απο πίσω.
ΔιαγραφήΣμούτς με τις αφιερώσεις σου!!
Ναι οι γυναίκες είμαστε πιο βρωμιάρες απ τους άντρες στο θέμα τουαλέτα και μπάνιο.Και μπουζούκια έχω να πάω...εε....δεν θυμάμαι, μάλλον κανα τριάρι χρόνια αν υπολογίσεις εγκυμοσύνη γέννα θηλασμό κλπ.Και ναι οι περισσότεροι έχουν καρναβάλι στη ντουλάπα τους όλο τον χρόνο και δεν φταίει η οικονομική κρίση αλλά η κριση γούστου.Τουλάχιστον άξιζε το πρόγραμμα; Άντε και του χρόνου!
ΔιαγραφήΤόση σιχαμάρα απο αυτή που έχω συναντήσει σε γυναικείες τουαλέτες δεν υπάρχει! Αν και ούτε εγω τον πάω τον Κιάμο παραδέχομαι οτι κάνει απίστευτο κέφι και στην ουσία αυτός κρατάει το μαγαζί με το πλούσιο ρεπερτόριο! Οπότε μια χαρά περάσαμε!! Τώρα πότε πάλι, ενας θεός ξέρει!
ΔιαγραφήΣμουτς τρελά ;)
Κοίτα ο Κιάμος είναι κορυφή κάνει απίστευτο κέφι σε όποιο μαγαζί και να τραγουδάει. Οπότε αγαπάμε Κιάμο και πολύ καλή η επιλογή να πας εκεί για μπουζούκι μετά από καιρό!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι ενδυμασίες τέτοιου είδους, ξεκωλέ ξεβυζέ και ξε εν γένει δυστυχώς επικρατούν σε όλα τα μπουζούκια. Πάντως και εγώ τις περισσότερες φορές απλά ντύνομαι για μπουζούκια μην ανησυχείς!
Το πέσιμο είναι δεδομένο ότι θα πρέπει να το αντιμετωπίσεις ακόμα κι αν το μόνο σέξι που έχεις πάνω σου είναι ότι φαίνεται ο αγκώνας :Ρ
Φιλάκιααααα
Δεν μπορώ να πω, όσες φορές και αν πήγα Κιάμο διασκέδασα. Αγαπώ και εγώ και ας μην είμαι τόσο του μπουζουκιού! Είμαι όμως πολύ του κεφιού και τον λατρεύω.
ΔιαγραφήΌσο για τις ξε-εμφανίσεις, αφού δεν απασχολεί τις ίδιες γιατί να απασχολήσει εμένα. Απλά έχοντας μια άποψη για τα καλαίσθητα δεν άντεξα να μην σας μεταφέρω εικόνες!
Για το πέσιμο έχεις απόλυτο δίκιο, και μύγα να ήσουν θα σε εντόπιζαν!!
Φιλάκια!!!
το πιο ωραίο είναι το χάζι στα μπουζούκια χαχαχα ποτέ δε βαριέμαι ,αλλά δυστυχώς εχω χροοοονια να πάω!
ΑπάντησηΔιαγραφήκαληνυχτα!
ααααα μολις βρεις ευκαιρια να μην την αφησεις.οπως ειδες και εγω ειδα τοσα πολλα!! φευγεις με εικονες πολλες!!
Διαγραφήκαλο βραδυ!σε φιλω γλυκα
Eχω να πάω σε τέτοιο μαγαζι από τότε που τελείωσα το Λυκειο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα αποφεύγω όπως ο διάολος το λιβάνι γιατί προσβάλλουν τόσο την ακουστική όσο και την αισθητική μου... :-p
Oι φίλες μοου το ξέρουν και δεν τολμούν καν να προτείνουν.
Τις αφήνω πηγαίνουν και την επόμενη τις καλώ για καφέ και μου τα λένε όλα.
Ετσι και γω είμαι ευχαριστημένη σα να πήγα και κείνες γλιτώνουν την γκρίνια μου περί τσιγάρου και ηχορύπανσης.
Μη βαράτε! Γούστα είναι αυτά!
Φιλάρες και χαίρομαι που ανέκαμψες γρήγορα μανάρι μου ;)
Λιακαδιτσα μου δεν ειναι καθολου κακο να εχεις διαφορετικα γουστα απο την παρεα σου.Και εγω δεν συμβαδιζω σε πολλα μαζι τους.Αλλα παντα κατι κοινο υπαρχει για να περναμε καλα.Ακομα και αν ειναι ο καφες της επομενης ημερας οπως ειπες!!
ΔιαγραφήΔυστυχως ακομα χαλια ειμαι.Πηρα θαρρος και σηκωθηκα σημερα αλλα τωρα ειμαι ακομα με συναχι και πυρετο.Που θα παει θα περασει.
καλο βραδυ!!σε φιλω γλυκα!
Καλά, εγώ θα είχα γίνει ένα πτώμα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι έχω πάθει; Τόσο πολύ μεγάλωσα;
Πάντα με πιάνει νύστα πριν βγούμε, άσε που και γω κρυώνω και ντύνομαι σαν κρεμμύδι.
Γόβες; Με τίποτα. Δεν μπορώ. Και έχω πάρα πολλές, αλλά δεν μπορώ να περπατήσω με αυτές πλέον. Και έξω όταν βγαίνω πλέον προτιμώ ήσυχα μπαράκια και καφέ, φοράω τα σταράκια μου και ένα τζιν (πολύ ευχαρίστως θα φόραγα και τις πιτζάμες μου που λες), απλά και άνετα.
Αυτά.
Σε φιλώ.
οριστε και εγω πτωμα ειμαι.ακομα αρρωστη!!ειπα να ξεδωσω και τελικα με αποτελειωσα!σε 3 χρονια παλι μπουζουκια και αν!αχαχαχαχα
Διαγραφήκαλημερουδια!φιλακια
Μελένια μου δεν ξέρω αν άξιζει ο Κιάμος και τα μπουζούκια γενικά, προσωπικά δεν μου αρέσει να πηγαίνω. Αλλά αν είναι να δώ και να ζήσω όσα είδες, τότε ναι, το ομολογώ, θέλω να πάω. Είσαι σε κέφια μάλλον, γιατί η περιγραφή της εξόδου σου είναι απίστευτη και μου χάρισες πολύ γέλιο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα είσαι καλά και να ξαναπάς. Και να μας ξαναπεριγράψεις. Δέστο σαν ρεπορτάζ βρε παιδί μου.
Καλό μας ξημέρωμα Μελένια.
Μα ουτε εγω εχω τα μπουζουκια στεκι. αλλα αν προκυψει παω γιατι ξερω οτι θα δω τοσα και αλλα τοσα για να θυμαμαι και να γελαω!!χαιρομαι που σε εκανα και γελασες!
Διαγραφήκαλημερα!!
Προσωπικά να με πληρώνουν δεν πάω στον Κιάμο,χαχαχαχαχα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπουζούκια στο τσακίρ κέφι ναι,αλλά επιλεκτικά...
Περαστικούλια και εύχομαι να είσαι καλύτερα μελοκανελλάκι μου :)
για μια πρωτη κοινη εξοδο με την κολλητη σε μπουζουκια δεχτηκα και κιαμο.δινω μεγαλυτερη σημασια στην παρεα παρα στο μεροςκαι στους τραγουδιστες.
Διαγραφήακομα χαλια ειμαι..καλημερουδια!σμουτς
Μόλις διάβασα Κιάμο απλά σταμάτησα να διαβάζω!!Θα έρθει μια μέρα που οι άνθρωποι θα διαλέγουν ανθρώπους και δεν θα ναι ζώα που θα τα κοιτάνε στα δόντια για να παραφράσω την Κατερίνα Γώγου!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυν του ότι ξαναείδα μια συνέντευξη του Αγγελάκα και έφριξα με όλες τις αλήθειες αυτές όπως το ψευτολαιφσταιλ!
Θα έρθει μια μέρα που τέτοια σκυλια θα έχουν ψοφήσει από τις φόλες που θα τους έχουμε ρίξει!
Μέχρι να έρθει όμως αυτή η μέρα εγώ σε καληνυχτώ!
Καληνυχτα,αυτος ο κόσμος δεν ξέρω αν θα αλλάξει ποτε!
Αχ βρε ρασκο αν διαβαζες στην ουσια δεν εξυμνω τον κιαμο. Διακωμωδω το τι γινεται στα μπουζουκια. Θα το εκανα
Διαγραφήοπουδηποτε αν ειχα παει.
Καλημερουδια!!!να παρεις ομπρελα σημερα!
Βασικά δε τα λέω σε εσένα καλεε!!Αλλούς πρέπει να ακουστούν οι ψαλμωδίες!:Ρ:Ρ
ΔιαγραφήΝαι ομπρέλα για χαλάζι.....
Εμ πες το ετσι ντε οτι ειμαι ο διαμεσολαβητης!!νομιζα οτι η θγρασια σε εκανε στριφνο!!!αχαχαχαχ
Διαγραφήκαλο βραδυ!!
Σε ευχαριστώ που μου θύμισες ότι κάνω την καλύτερη δουλειά και τα σνομπάρω από πιτσιρίκα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΩ θεέ μου θα πω ....
Φιλάκια γλυκό μου κορίτσι!
Να έχεις μια υπέροχη μέρα ! ♥
Να σου πω την αλήθεια, είναι καλό να κυκλοφορείς και να βλέπεις τι επικρατεί στον κόσμο στο θέμα διασκέδασης!
ΔιαγραφήΑπο την άλλη, μόλις ενημερώθηκες και χωρίς να έχεις πάει, οπότε ίσως είναι καλά που τα σνομπάρεις! Δεν χάνεις και τίποτα!
Καλημερούδια! Φιλάκια πολλά!
Τραπέζι γυναικοπαρέας ανάμεσσα σε δυο αντροπαρέες?? Το τζόκερ σας έκατσε και εσύ γκρινιάζεις...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπολαυστικότατη η ανάρτηση σου. Νιώθω ότι βγήκα μαζί σου στα μπουζούκια. Του χρόνου πάλι!
φιλιά
Μην σου πω οτι είμασταν περικυκλωμένες απο άντρες!! Πάντως αυτό που παρατήρησα, δεν υπήρχαν τραπέζια ανάμεικτα! Ελάχιστα ήταν αυτά. Δεν ξέρω αν έφταιγε η ημέρα της γυναίκας και όλοι ψαχνόντουσαν! Πάντως τζόκερ δεν μπορείς να το πεις γιατί ήταν όλοι ένας και ένας.. περιπτωσάρες!! αχαχαχαχα
ΔιαγραφήΜπορεί η επόμενη να είναι σε 3 χρόνια πάλι! αχαχαχχαχα Εκτός και αν προκύψει κανένα bachelor!
Καλημερούδια κουκλίτσα μου! Σε φιλώ!
Υ.Γ. Επίσης την επόμενη φορά που θα παίξει σκηνικό με μπουζούκια, ρίξε ένα τηλέφωνο.Πού ξέρεις; Μπορεί να αφήσω τον Γιώργο στον μπαμπά του ή να τον φέρω μαζί μου να πατάει τσιρίδα όποτε βλέπει μπεζ γυαλιστερό καλσόν ή ακόμα χειρότερα οπάκ! ;p
ΑπάντησηΔιαγραφήΤωρα που είπες οτι θέλεις εννοείται πως οταν ξαναπάω θα σε πάρω! Μην νομίζεις οτι γίνεται συχνά πάντως!! αχαχαχχαχ Σίγουρα θα ήθελα να σε έχω δίπλα μου να σχολιάζουμε τα καρναβάλια, θα ρίχναμε τρελό γέλιο!!
Διαγραφή** και εγώ θα πάρω τηλ, δεν θα στείλω μήνυμα στο facebook!! αχαχχααχα
Φιλούρες!
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ μαλάκω χαχαχα!
ΔιαγραφήΜα Το Θεό έτσι και δω κακόγουστο σιθρού Ρωσίδας σε πατσόχοντρη, σατέν midi φόρεμα ρεβεγιόν και μαύρο φορεματάκι-μαύρο καλσόν-όλα μαύρα με ζώνη τίγκα στο στράς, θα βγάλω φωτογραφική και θα ανεβάσω φωτοκράξιμο στο μπλόγκ μου (με κομμένα τα κεφάλια εννοείται, έτσι όπως βάφονται εξάλλου δεν είναι για να τις δείχνεις. Κάποιος να τις κρατάει το χέρι όταν βάζουν άι λάινερ)
Μετάνιωσα που δεν εβγαλα κινητό να αρχίσω να τραβάω γιατί ειλικρινά είδα και χειρότερα απο όα περιγράφεις! αχαχαχαχχααχαχ μέχρι και καπέλο jockey γεμάτο στρας! Νόμιζα οτι είχα πάει σε κάποιο καρναβαλίστικο event και μου το κρατούσαν οι φιλενάδες για έκπληξη! αχαχαχαχαχαχ
ΔιαγραφήΧαίρομαι που πέρασες καλά μιας και συνήθως εγώ δεν περνάω όταν με τραβάνε σε μπουζούκια!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλά για τον Κιάμο απλά τον μισώ οπότε δεν θα πω κάτι παραπάνω.
Και το μόνο που θα συμπληρώσω είναι ότι κανονικά η βραδιά έπρεπε να τελειώσει με βρόμικο για να θεωρείτε ολοκληρωμένη!
Άντε με το καλό να ξαναπάς και κουράγιο με τις "μοντέλες" υπάρχουν παντου!
Όλως περιέργως τίς λίγες φορές που έχω πάει μπουζούκια έχω περάσει πολύ καλά! Μάλλον θα παίζει ρόλο και η παρέα, δεν εξηγείται! Ένα βρόμικο το ήθελα και εγώ εκείνη την ώρα αλλα έχε χάρη που οι άλλες πρόσεχαν την διατροφή!! αχαχαχαχαα
ΔιαγραφήΚαλημέρα!
Καλησπέρα μελοκανελλάκι,
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια να σου πω την αλήθεια έχω πάει μετρημένες φορές στα μπουζούκια, δεν είμαι ιδιαίτερα fan. Πάντως μια χαρά πέρασες, γέμισες με εικόνες και εμπειρίες χαχα.
Λάτρεψα την περιγραφή σου και γέλασα πολύ σε κάποια σημεία.
Να περνάς πάντα όμορφα για να έχεις να μας τα διηγείσαι.
Μάκια πολλά και να έχεις ένα υπέροχο απόγευμα.
Μαρινάκι μου είμαι της άποψης πως όλα χρειάζονται στην ζωή μας, όλα με μέτρο. Εντάξει, δεν λέω, αυτά που αγαπάμε σίγουρα θα τα ζούμε και περισσότερο, αυτό είναι και το λογικό. Αλλά καλό είναι να είμαστε λιγάκι πιό ανοιχτοί στον τρόπο διασκέδασής μας. Ποτέ δεν ξέρεις στην τελική τι θα αποκομίσεις ;)
ΔιαγραφήΔεν ξενυχτάω αρκετά συχνά σε διάφορα μαγαζιά λόγω της ανεργίας, αλλά όταν γίνεται το απολαμβάνω, σε όποιο μαγαζί και αν είναι!
Σου στέλνω πολλά πολλά φιλάκια!
Έκτακτα περάσατε, μπράβο σας! Ο Κιάμος βρε μανούλα μου πως ήταν; (I hate him deeply!)
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάλι καλά που είχα τα καρναβάλια να περνάει η ώρα μου!! Ούτε εγώ τον πάω αλλα τολμώ να πω οτι κρατάει όλο το μαγαζί με απίστευτο κέφι. Του το αναγνωρίζω!
ΔιαγραφήΠολλά φιλάκια!!
[Eίμαι όλο νεύρα!!! Δύο φορές ο Blogger μου έσβησε το κατεβατό μου!!! Επίσης, έχω να καταγγείλω ότι τη δεύτερη φορά που το έκανα copy... μου εμφάνισε στο paste "Υποβολή σχολίου ως:" Δεν θα ταραχτώ περαιτέρω!!!]
ΑπάντησηΔιαγραφήΜελοκανελλίτσα μου, σου έγραφα ότι, οι περιγραφές των σούργελων ήταν ξεκαρδιστικές, καθώς και ότι διάβασα "μονοκοπανιά" το γλαφυρότατο κείμενό σου!
Έγραφα, επίσης, ότι στα πολύ νιάτα μου, όταν "χρειάστηκε" (ε, να μη χαλάσω την παρέα...) να πάω σε... μπουζουκερί, δεν ήταν κι η καλύτερή μου, αλλά στο τέλος (εκτός από μία φορά που πραγματικά δυστύχησα), περνούσα καλά (ακριβώς, λόγω της παρέας!)
Βέβαια, ονόματα της εποχής ήταν η Μαρινέλλα, η Μοσχολιού, ο Μητροπάνος, ο Πουλόπουλος -δεν ξέρω, λοιπόν, αν θα περνούσα το ίδιο καλά στον Κιάμο, τον οποίον καθόλου δεν συμπαθώ (γούστα, βέβαια, είναι αυτά). Γενικά, δεν μου αρέσει αυτό το είδος διασκέδασης...
Πάντως, οι... αγκωνιές των λουλουδούδων, από τότε έπεφταν σύννεφο!!!
Περαστικούλια σου, να αναρρώσεις γρήγορα!
Φιλάκια πολλά και να εκμεταλλεύεσαι κάθε ευκαιρία που σου δίνεται για να διασκεδάζεις και να περνάς καλά! ❀~✿
Εχω πάρει χαμπάρι τον μπλόγκερ οτι κάνει νούμερα και πριν πατήσω αποστολή έχω κάνει μια αντιγραφή το σχόλιο για παν ενδεχόμενο ;)
ΔιαγραφήΆλλα ονόματα τότε και αλλη ποιότητα!! Στα περισσότερα αν το σκεφτείς είναι τσάμπα λεφτά σήμερα. Πάνω απο όλα όμως η παρέα, να περνάς καλά όπου και αν είσαι. Το γέλιο κάνει καλό
Σε ευχαριστώ Ιωάννα μου! Ήδη νιώθω καλύτερα σήμερα! Πολλά φιλάκια σου στέλνω!
Δεν εχω παει ποτε μα ποτε σε μπουζουκια!! Αν και θα ηθελα καποια στιγμη να το παθω το σοκ! Θα εγραφα και άλλα μα τώρα βλέπω τον νεο Παπα χαχαχαχα!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜαρουλοφιλακια!
αχαχχαχααχχαχααχαχ Να πας να το πάθεις και εσύ το σόκ. Αξίζει να δεις τι κυκλοφορεί και παραέξω! Έτσι εκτιμάς λίγο περισσότερο αυτα που ήδη έχεις καθώς και τους ανθρώπους που συνανανστρέφεσαι!
ΔιαγραφήΠολλά φιλάκια κουκλίτσα μου!!
Εντάξει, η περιγαφή σου δεν υπάρχει..
ΑπάντησηΔιαγραφήΔυστυχώς αυτή είναι η πραγματικότητα. Απόκριες 12 μήνες το χρόνο!!!
αχαχαχαχαχαχ έτσι είναι! Η πλειοψηφία είναι καρναβάλι όλο τον χρόνο! (υπάρχουν και εξαιρέσεις πάντα στον κανόνα)
ΔιαγραφήΠολλά φιλάκια! Καλημέρα!
Ελευθερία μου αυτή είναι απο τις καλύτερες σου αναρτήσεις. Είμαι μπουζουκόβια και την απόλαυσα! Σαν να ήρθα την επόμενη μέρα σπίτι σου για καφέ να ανοίξει το βλέφαρο και να μου τα είπες ένα χεράκι λεπτομερώς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑχ κουκλίτσα μου ωραία τα μπουζούκια αλλά σίγουρα για εμένα όχι για συχνά! Μία στο τόσο που πάω μια χαρά τα απολαμβάνω! Χαίρομαι που σου άρεσε τόσο, είμαι σίγουρη πως και εσύ τα ίδια και χειρότερα θα έχεις συναντήσει!
ΔιαγραφήΣου στέλνω τα φιλάκια μου! Σμουτς
Μελοκάνελλο μου, εγω μπουζούκια δεν....
ΑπάντησηΔιαγραφήΚανα κουτούκι με μουσική... μέσα!
Αλλά μπουζούκι, και δη μεγάλη πίστα πολύ πολύ μα πολύ δύσκολο.Πρέπει να τραγουδάει κάποιος που θέλω να δω πάαααρα πολυ ή να πηγαίνει κάποια παρέα που δεν θέλω να τους χαλάσω το κέφι!
Γιατί σκέφτομαι όχι μόνο τις αγκωνιές , το πιτσιρίκι που θα χορεύει πάνω μου, το άλλο που θα χορεύει μπρος μου, το λουλούδι που μπορεί να μου βγάλει το μάτι, το θόρυβο που και να θες να πεις μια κουβέντα δεν, τις απανταχού κυρίες και κύριους που νομίζουν ότι συμμετέχουν στο event της χρονιάς...
Άσε βρε κουράστηκα! Κουτούκι βρε , που άμα μερακλώσεις είσαι για την πάρτη σου!!
Καλό βράδυ και περαστικούλια (το πέρασα και γω πριν λίγες μέρες...χάλια ήμουν!)
Αχ αυτα τα κουτουκια!!!Τα λατρευωωω!!Οχι γιατι συνδυαζουν αγαπημενα λαικα τραγουδια αλλα γιατι συνδυαζουν μια ζεστη ατμοσφαιρα και αγαπημενους μεζεδες και κρασακι.Για αυτο αλλωστε τα επισκεφτομαι πολυ πιο συχνα απο οτι τα μπουζουκια.
ΔιαγραφήΣε ευχαριστω πολυ ειμαι ηδη καλυτερα σημερα.καλο βραδυ να εχουμε!πολλα φιλακια
Μελοκάνελό μου, απολαυστικότατη ανάρτηση!!! Δεν πάω μπουζούκια έτσι κι αλλιώς, αλλά λίγο-πολύ ενημερώνομαι για το τι κυκλοφορεί!!! Χαχαχα... θεϊκός ο τρόπος που τα περιγράφεις... λες και τις είχα μπροστά μου...!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΧαίρομαι πάντως που περνάς καλά και περαστικά σου... Φιλάκια πολλά!!!
Κουκλίτσα μου χαίρομαι που την απόλαυσες! Προσπάθησα να δώσω λίγο γέλιο στην καθημερινότητά μας! Χρειάζεται!
ΔιαγραφήΣου στέλνω πολλά φιλάκια για μια όμορφη ημέρα! Σμουτς
Καλύτερη και από ρεπορτάζ του Star ήταν αυτή η ανάρτηση!!χαχαχαχαχα
ΑπάντησηΔιαγραφήΥΓ: Αντί για πιτζάμες, μήπως να φόραγες κράνος την άλλη φορά;;; :))
Την καλησπέρα μου..
Λες να απευθυνθώ εκεί για δουλειά?? χαχαχαχαχα
ΔιαγραφήΈχεις ένα δίκιο μπορώ να πώ, το κράνος θα με είχε σώσει! Μπορεί όμως να μου χάλαγε την κόμμωση των δέκα λεπτών που σπατάλησα για να την ετοιμάσω αχαχαχχαχα
Καλησπέρα και απο εμένα! :)
Ο συνδυασμός Μέρα της Γυναίκας + Μπουζούκια είναι ο χειρότερος μου.. Πρώτον διαφωνώ ιδεολογικώς να τρέχουμε σαν ξελιγωμένες στα μπουζούκια κάθε 8 Μαρτίου , λες και όλον τον υπόλοιπο χρόνο είμαστε καταπιεσμένες... Άσε πια αυτή την παρερμηνεία ''Η Γιορτή της γυναίκας"" !! Δεν είναι γιορτή , βρε κορίτσια, είναι ''Ημέρα για τα δικαιώματα της γυναίκας" κι έχει τεράστια διαφορά! Είναι μια ημέρα για να σκεφτόμαστε κι όχι να χορεύουμε τσιφτετέλια! ¨Ολα τα χρόνια έχω βαρεθεί να τα λέω, αλλά ποιος με ακούει; .... Μην κάνω βέβαια την άμεμπτη , με έχουν παρασύρει κι εμένα φίλες μου να βγούμε 8 Μαρτίου, φίλες που μόνο εκείνη την ημέρα βγαίνουν και κινδύνευα να μην τις ξαναπετύχω για να βγούμε αν αρνιόμουν .. Αλλά αυτό που έζησα (κάτι ανάλογο του δικού σου) με έκανε να πω "μην με ξαναπάρετε τηλέφωνο να βγούμε την ημέρα της γυναίκας, βγαίνουμε όποτε άλλοτε θέλετε!" .. 'Οσο για τα μπουζούκια, μια φορά στις τόσες , με την κατάλληλη παρέα , μπορεί να είναι και διασκεδαστικό, έχει τύχει δηλαδή να περάσω και καλά, αλλά γενικώς είμαι κι εγώ του κουτουκιού και της παρεϊστικης φάσης! Άντε και κανένα ρεμπετάδικο! ... Α, και τα κλαμπάκια μου αρέσουν (εκτονώνομαι!) ... Καλό σου απόγευμα και να περάσεις όμορφα το τριήμερο! Πήγαινε και σε κανα παρτάκι, απόκριες είναι ! Φιλιά!!!!!
ΔιαγραφήΒάσια μου, η επιλογή της ημέρας δεν είχε να κάνει με την γιορτή της γυναίκας! Ούτε εγώ τα μπορώ αυτά και τόσα χρόνια στην ουσία ποτέ δεν βγήκα έξω για να γιορτάσω το οτι είμαι γυναίκα. Οτι γινόταν όμως χαμός λόγω της ημέρας με έκανε απλά να ενισχύσω την άποψή μου οτι τέτοια μέρα δεν θέλω να ξαναβγώ.
ΔιαγραφήΣε οτιδήποτε κάνουμε, όπου και αν πάμε σημαντικό ρόλο έχει η παρέα. Από αυτήν θα κριθεί το εάν θα περάσουμε καλά ή οχι. Τουλάχιστον έτσι πιστεύω βάση των όσων έχω ζήσει έως τώρα..
Καλό απόγευμα σου εύχομαι και καλές απόκριες! Να τα περάσεις τέλεια!
Σε φιλώ γλυκά!