Τετάρτη 24 Απριλίου 2013

Η κη(παρω)δεία


"Έτσι ακριβώς όπως το λεει. Τον θίασο σου και αλλού"

«Honey, I am back!» που λένε και στις αμερικάνικες ταινίες. Το να είσαι back είναι καλό αλλά στην προκειμένη περίπτωση θα προτιμούσα να μην είχα go ποτέ. Διότι το ότι έλειψα αυτές τις μέρες μου άλλαξε όλους τους ρυθμούς μου και την ψυχολογία μου και τα πάντα μου. Για όσους δεν γνωρίζουν και αναρωτιούνται ο λόγος που έμεινα μακριά ήταν ο θάνατος του παππού μου. Ναι, ο μοναχικός παππούς για τον οποίο είχα κάνει ανάρτηση τελευταία, μας άφησε οριστικά. Και όπως ήταν αναμενόμενο, το ότι όλα έπρεπε να γίνουν στο χωριό που έμενε μας έφτασε σε σημείο να κάνουμε εκατό ταξίδια για να οργανωθούν όλα όπως έπρεπε.

Αλλά δεν ήταν μόνο τα ταξίδια που ήρθαν και έδεσαν με την όλη στεναχώρια και με κούρασαν. Η μεγαλύτερη κούραση ήταν η ψυχολογική που στην ουσία μοιράστηκε ανάμεσα σε στεναχώρια και απίστευτα νεύρα. Διότι δεν ξέρω αν εσάς σας έχει τύχει ποτέ, η συγκεκριμένη κηδεία κατέληξε να είναι μια παρωδία με όλους τους βασικούς συγγενείς-πρωταγωνιστές να σπάνε τα νεύρα μου στο έπακρο. Εννοείται πως ακόμα δεν έχω συνέλθει απόλυτα διότι όσο να ναι τα νεύρα και οι εντάσεις συνεχίζονται. Σίγουρα αν όλο το θέμα αφορούσε μόνο κλάματα τώρα θα ήμουν πολύ καλύτερα. Στην τελική, λίγο πολύ την κατάληξη του παππού την περίμενα από την πρώτη στιγμή που αρνήθηκε να μείνει κοντά μας ενώ είχε τόσα προβλήματα υγείας. Φαγώθηκε και εκείνος να φύγει από το σπίτι...ορίστε έφυγε οριστικά τώρα και υποψιάζομαι από όλη την κατάληξη πως στην ουσία αυτό ήθελε. Να αναπαύεται η ψυχή του...Αν και με όσα διαδραματίστηκαν ειδικά μετά την κηδεία πως να αναπαυτεί ο έρμος.. θα τριγυρνάει ανήσυχος και με το δίκιο του.

Και ενώ όταν ξεκίνησα το blog είχα δώσει μια υπόσχεση στον εαυτό μου ότι δεν θα θίξω οικογένειες και φίλους αυτή την φορά ο πειρασμός είναι μεγάλος. Διότι η κατάσταση απλά δεν παλεύετε άλλο και πρέπει κάπου να ξεσπάσω. Για αυτό τον λόγο θα τα πω, θα τα πω όλα να ηρεμήσω, άντε γιατί πολλά μάζεψα και δεν μπορώ άλλο. Ας τα πάρω όμως από την αρχή τα πράγματα ετοιμάζοντας δύο επιστολές που θα γούσταρα πολύ να ταχυδρομήσω. 

*
*
*

Επιστολή προς την πολυαγαπημένη (μην πολυχέσω) θεία
Σιχαίνομαι την υποκρισία και το θέατρο. Μπορεί να είσαι καλή κουκλίτσα μου στην υποκριτική αλλά εμένα δεν με ξεγελάς. Μπορεί να έχεις κολλήσει στην εμφάνιση αντιγραφή της Καίτη Φίνου αλλά αυτά περνούσαν όταν η Καιτούλα ήταν στις δόξες της. Όσο οξυζενέ και να βάλεις στο μαλλί σου κωλοτούμπα ήσουν και κωλοτούμπα παραμένεις. Άσε που ηθοποιός δεν θα γίνεις ποτέ. Δεν το έχεις πάρτο επιτέλους χαμπάρι. Εκτός και αν θες να παίξεις τον καραγκιόζη. Σε αυτό ναι, θα συμφωνήσω, σου πάει γάντι. Διότι από καραγκιόζηδες και θέατρα έχω εντρυφήσει στο θέμα χρόονιαα τώρα και μπορώ να σου πω πως είσαι η κατάλληλη. Διότι έτσι όπως βάφεσαι μόνο Φίνου δεν θυμίζεις. Οπότε εννοείται πως τουλάχιστον εμένα δεν με ξεγέλασες για τους σκοπούς σου. Αν είχες βγάλει τον σκασμό όμως θα ήταν όλα πολύ καλύτερα και δεν θα με έφτανες σε αυτό το σημείο.

Αφού ποτέ δεν τον γούσταρες τον πεθερό σου ούτε την πεθερά σου τι φανερώθηκες σαν την πορδή στην κηδεία και άνοιξες και το ξερό σου? Δεν είχες καλύτερες δουλειές να κάνεις? Μια ζωή ισχυριζόσουν πως έχεις δουλειές και πως δεν προλαβαίνεις και κολοκύθια τούμπανα. Όταν τρέχαμε στα νοσοκομεία την πεθερά σου εσύ ήσουν άφαντη. Η μάνα μου τα τράβηξε όλα. Πέντε χρόνια καρκίνος και εσύ έκανες την πάπια την κουνιστή. Καλά κάνανε και δεν σε θέλανε διότι δεν ήσουν και άξια. Μόνο τσιγάρο και κουβέντες και να πλένεις τα ποτήρια με τα βρακιά της κόρης σου. Λες και δεν είχες σφουγγάρι να πλύνεις όπως όλες οι νοικοκυρές. Ούτε τα στοιχειώδη δεν έμαθες, ποια φροντίδα να προσφέρεις?

Και μου ήρθες να βοηθήσεις στο καθάρισμα του σπιτιού πριν την κηδεία λες και στο ζητήσαμε. Μωρέ καλά σου έκανε η μάνα μου και σε έχωσε στο μπάνιο με τα σκατά κυριολεκτικά. Διότι τα σκατά σου αρμόζουν για να κάνεις και ένα καθαρισμό προσώπου σπέσιαλ. Αλλά και εκεί την ουρά απέξω έβγαλες και σε βοήθησαν οι άντρες. Είχες το θράσος δε να έρθεις να μου πεις να σταματήσω το καθάρισμα για να φύγουμε να πάμε για καφέ. Που ξεπατώθηκα να κάνω το σπίτι καθαρό να υποδεχτούμε κόσμο και το έκανα κλαίγοντας για όλες τις στιγμές που θυμόμουν με τον παππού στο κάθε τι που άγγιζα και εσύ εκεί, το τσιγάρο και ο καφές. Μου ήρθε να σου πετάξω το πατσαβούρι στην μάπα και να σου πω βγάλε τον σκασμό επιτέλους, έχουμε κηδεία.

Σαν να μην έφτανε αυτό σε όλη την διάρκεια άνοιγες τον βόθρο σου και κατηγορούσες τα πεθερικά σου. Καυχιόσουν ότι τα παιδιά σου δεν κατάλαβαν ποιος παππούς πέθανε διότι δεν τον αναγνώριζαν για παππού. Καθόσουν στην αυλή και έλεγες με τουπέ ότι δεν πας να κάτσεις μέσα μην σε κυνηγήσει η ψυχή του παππού με την μαγκούρα και γελούσες. Μωρέ καλά θα σου έκανε τέτοια που ήσουν, θα το ευχαριστιόμουν πολύ. Και είπες και πολλά άλλα που αν αρχίσω να λεω τον ατελείωτο θα έχουμε και δεν σε έχω και καμία όρεξη.

Στην κηδεία δε μεγαλύτερο δράμα δεν μπορούσες να παίξεις. Είχες πιάσει την πάρλα με τις συγχωριανές λες και τις έβλεπες και συχνά και μπουρου μπουρου ησυχία δεν είχες δίπλα από την σωρό. Άσε δε την ώρα της ταφής.. Αυτη η τρελή ατάκα σου «ηταν επιθυμία του πατέρα» με έκανε να θέλω να σε σπρώξω και να πέσεις και εσύ μέσα. Και έτσι κωλοτούμπα που είσαι μια χαρά θα στριμωχνόσουν. Αλλά έχε χάρη που ο παππούς δεν ήθελε καν να σε ακούει, οπότε θα τον στεναχωρούσα περισσότερο. Και να ξέρεις, την ώρα εκείνη κοιτούσα τριγύρω να δω αν υπάρχει άλλος λάκκος ανοιγμένος για να σε σπρώξω προς τα εκεί. Ήσουν πολύ τυχερή όμως, πάρα πολύ τυχερή. 

Το αποκορύφωμα της υπόθεσης. Δεν φτάνει που καυχιόσουν πως τα παιδιά σου δεν γνώριζαν τον παππού (δικό σου φταίξιμο αυτό), τα μάζεψες μαζί με τους γαμπρούς και τις νύφες και τους έκανες τούρινγκ μετά την κηδεία στο σπίτι του παππού. Λες και ήταν αξιοθέατο. Αλλά ξέρω καλά τους σκοπούς σου και δεν πρόκειται να σου περάσει, ούτε εσένα αλλά ούτε και στα πολυαγαπημένα μου (μην πολυχέσω) ξαδερφάκια.

Όλα αυτό το ψαλτήρι μου (και λίγο σου είναι) αφιερωμένο σε όλη την πάρλα που σε έπιασε όταν μου έτυχε ο λαχνός να με πάτε εσείς με το αμάξι σας στο χωριό την πρώτη μέρα και μου έβγαλες κυριολεκτικά την πίστη σε όλη την διαδρομή.. Η ανακατωσούρα και ο πονοκέφαλός μου ακόμα δεν έχουν φύγει. Να είσαι σίγουρη πως σου έχω πολλά περισσότερα φυλαγμένα. Τράβα βάψε και καμιά ρίζα και παρακολούθα κανα στυλιστικό σεμινάριο μπας και επαναφέρεις στο 1/3 την κατάστασή σου διότι ειλικρινά ο καραγκιόζης μπροστά σου μοιάζει θεός. Κωλοτούμπα


Επιστολή προς τον πολυαγαπημένο (μην πολυχέσω) θείο
Διαφέρεις από τον μπαμπά κατά πολύ. Αυτή την φορά το αντελήφθην. Πάντα ήσουν ο αγαπημένος μου διότι είχες μια ηρεμία που δεν είχε ο πατέρας μου και ένα χαμόγελο διάπλατο και ζεστό. Όμως αυτή την φορά είδα τον πραγματικό σου εαυτό και όχι τίποτα άλλο μου έλυσες και την χρόνια απορία μου και σε ευχαριστώ. Τώρα κατάλαβα γιατί ήσουν τόσο κολλημένος επάνω στην κωλοτούμπα. Διότι πολύ απλά έχεις γίνει ένα με αυτήν κυριολεκτικά. Δεν ξέρω αν ήσουν πάντα έτσι διότι ήμουν αγέννητη όταν γνώρισες αυτή την σταρλετίτσα. Κουράστηκες πολύ να την βρείς αγόρι μου ή το έπαιξες λαχείο και σου έκατσε ο πρώτος λαχνός?

Είσαι απαράδεκτος πάντως τόσα χρόνια να έχεις βγάλει την ουρά σου απέξω από την φροντίδα των γονιών σου και πριν καν περάσει ένα μισάωρο της ταφής να διεκδικείς έτσι απροκάλυπτα την περιουσία και να δίνεις και εντολές για αυτήν. Ειδικά με αυτό το αυταρχικό Σουλειμανίστικο ύφος. Αυτά στην γυναίκα σου αν τολμάς. 

Πάρ’ το χαμπάρι όμως πως  εκεί που πας να κάνεις κουμάντο έβγαλες την ουρά σου χρόνια πριν και ο πατέρας μου πολύ απλά δεν θα στην χαρίσει. Γιατί εσύ μπορεί να έμαθες να σκύβεις το κεφάλι σου και να σε σέρνει η γυναίκα σου από την μύτη ο πατέρας μου όμως δεν έμαθε να σκύβει κεφάλι και να γίνεται πρόβατο. Οπότε πολύ θα το χαρώ να πάρεις το μάθημα που ποτέ δεν πήρες. Το περιμένω πως και πως το γκραντ φινάλε να χτυπήσω παλαμάκια. Στην τελική τόσα χρόνια καυχιόσουν για τα πεθερικά σου και τις περιουσίες που σου έδωσαν. Κάτσε εκεί λοιπόν και μην τα θέλεις όλα δικά σου. Φυτρώνεις και εσύ σαν την πορδή όπως η γυναίκα σου.

Ήρθες να παραστείς στην κηδεία του πατέρα και ούτε καν να σκύψεις να τον φιλήσεις δεν τόλμησες. Τι φοβήθηκες? Μην σηκωθεί και σε δαγκώσει? Και την ώρα της λειτουργίας καθόσουν στο προαύλιο και κουβέντιαζες περί ανέμων και υδάτων. Αλλά τα ίδια είχες κάνει και με την μάνα σου, οπότε δεν περίμενα κάτι διαφορετικό. Ούτε να σε φτύσω, μα τον θεό. Είστε ο λόγος που ντρέπομαι για το συγκεκριμένο σόι.

Σε εσένα δεν έχω να πω πολλά περισσότερα, είσαι άξιος της μοίρας σου.. και όταν λέω μοίρα αναφέρομαι στην ξανθιά αποτυχημένη απομίμηση της Φίνου που επέλεξες για σύντροφο της ζωής σου. Ας πρόσεχες. 

*
*
*



Με αυτά και με εκείνα το θέμα είναι ένα. Αντί να κάνω αποχαιρετηρστήρια ανάρτηση για τον παππού, αντί να χύσω μόνο δάκρυα για τον χαμό του, φούντωσα από νεύρα ακόμα μια φορά...

Αχ βρε παππούκα που πάντα ήθελες να μας αποχαιρετάς για να κλειστείς στην μοναξιά σου...μας αποχαιρέτησες μια και καλή και ησύχασες. Εκεί κανείς δεν θα σε στεναχωρέσει ξανά... και μην στρέφεις τα μάτια σου προς τα εδω, γιατί δεν αξίζει, άκουσέ με που σου λέω.. 

Να ξέρεις πως δεν πρόλαβα να σε αγκαλιάσω ακόμα μια φορά και να σου πω "και εγώ σε αγαπάω πολύ"...Ελπίζω τουλάχιστον φεύγοντας να το ένιωσες όταν στο είπα την τελευταία φορά που σε κράτησα σφιχτά στα χέρια μου και μου είπες να μην στεναχωριέμαι για εσένα. Πως να μην στεναχωρεθώ...


***Είχα ετοιμάσει και άλλες 4 επιστολές και μάρτυς μου ο γάτος μου που του τις διάβασα. Αλλά επειδή οι επιστολές εκείνες πονάνε πολύ και δεν ήθελα να καταντήσει η ανάρτηση αυτή θέατρο και να κόψω και εισητήρια τις διέγραψα πριν τις δημοσιεύσω. Ίσως κάποτε να ξαναβγούν στην επιφάνεια, δεν θα πάρω και όρκο για το αντίθετο. 


Σας φιλώ γλυκά


77 σχόλια:

  1. Καλησπέρα ! Καταρχήν θα ήθελα να εκφράσω τα συληπητηρια μου για την απώλεια του αγαπημένου σου προσώπου ! Εχοντας διαβάσει το post σου διέκρινα για ακομη μια φορά όμοιες συμπεριφορές ανθρώπων που εμφανίζονται σε ιδιαίτερες στιγμές .. (Γάμους , κηδείες ) ξεχνώντας τον λόγο παρουσίας στους σε αυτές κ απλα δίνοντας ενα πετυχημένο ρεσιτάλ υποκριτικής , κάνουν αρνητικά αισθητή την παρουσία τους ! Δυστυχώς αυτή ειναι η ανθρώπινη φύση μας με τις αδυναμίες της κ της παραξενιές της! Δεν θα ανάλυσω όμως αυτές τις συμπεριφορές , αλλά θα επικροτησω την δικαιολογημένη απουσία σου! Την ανάγκη σου να μείνεις μακρυά απο το blog σου κ να πενθησεις για την απώλεια του αγαπημένου σου προσώπου ! Εύχομαι ολόψυχα ο θεός να αναπαύσει την ψυχή του κ να τον θυμάσαι πραγματικά όπως εσυ θέλεις !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Βασίλη και σε ευχαριστώ πολύ. Να είσαι πάντα καλά σου εύχομαι!

      Δεν θα μπορούσες να το θέσεις καλύτερα το όλο θέμα. Πράγματι, είτε σε κηδεία είτε σε γάμο κάποιοι θα παίξουν τον ρόλο του καραγκιόζη. Θα έπρεπε να υπάρχει αστυνομία να τους μαζεύει.

      Είναι άσχημο να θέλω να κλάψω και να μου κόβεται εξαιτίας της παρουσίας ορισμένων που δεν ξέρουν τι θα πει σεβασμός.

      Ο καιρός που έμεινα λίγο μακριά μου έκανε καλό γιατί είχα τον χρόνο να εντοπίσω και να σκεφτώ πάρα πολλά μέσα μου. Λίγος χρόνος τελικά απόστασης επιβάλλεται σε όλους μας.

      Να έχεις ένα όμορφο βράδυ! Σε φιλώ γλυκά

      Διαγραφή
  2. Δεν αξίζει να στενοχωριέσαι ούτε να συγχύζεσαι, να θυμάσαι τον παππού και τις ωραίες αναμνήσεις που σου άφησε και να χαμογελάς. Αυτό μόνο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι πως αυτή η ανάρτηση κρύβει την μισή αλήθεια διότι το ρεζουμέ ήταν οι υπόλοιπες 4 επιστολές που διέγραψα. Αλλά, προτιμώ να μην υπάρχει το ενδεχόμενο να μετανιώσω για όσα θα έγραφα.. θα κάνω υπομονή..

      Σε ευχαριστώ πολύ! Καλό βράδυ να έχεις! Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  3. Καλησπέρα και θερμά συλληπητήρια γιατί διαπιστώνω ότι πραγματικά ήταν μεγάλη απώλεια για σένα. Έχε τη συνείδησή σου ήσυχη και άς τους άλλους να τα βγάλουν πέρα με την δική τους. Παντού υπάρχουν τέτοια φαινόμενα γι' αυτό λέει η παροιμία κηδεία χωρίς γέλιο και γάμος χωρίς κλάμα δεν γίνεται. Να ξέρεις ότι υπάρχει θεία δίκη και όλα εδώ πληρώνονται. Να είσαι καλά και να ζεις να τον θυμάσαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ! Θεωρώ πως η συνείδησή μου είναι πεντακάθαρη σε σχέση με την συνείδηση όλωςν όσων έπαιξαν ρόλο αυτές τις μέρες. Αυτή την θεία δίκη περιμένω, αν και εν μέρει ξέρω πως αν αγγίξει τους παραλήπτες των υπόλοιπων επιστολών θα πονέσω ανεπανόρθωτα.

      Καλό βράδυ να έχεις! Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  4. Για τον παππούκα με έκανες και έκλαψα στο τέλος...
    Συλλυπητήρια μικρό μου.

    Μου έλειψες.
    Όσο για το ζευγάρι της Αγίας Παρασκευής;
    1. Αν δεν ταιριάζεις δεν συμπεθεριάζεις λένε στο χωριό μου.
    2. Με τέτοιες καταστάσεις-μπουρδέλο, που περιμένουμε να πάει αυτός ο λαός;...
    Έξαλλη έγινα.. Σε φιλώ γλυκά!

    Να ξερες πως τις περιμένω τις υπόλοιπες επιστολές σου..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη μου Joan! Σε ευχαριστώ πολύ και εμένα μου λείψατε αρκετά. Για το ζεύγος της Αγ.Παρασκευής και πολύ ήταν που ασχολήθηκα. Άσε που ούτε έτσι δεν θέλω να τους λέω γιατί η Αγ. Παρασκευή έπαιζε πάντα ρόλο στην ζωή της γιαγιάς και του παππού μιας και ήταν και η εκκλησία του χωριού και στην οποία κηδεύτηκαν. Ούτε αυτός ο χαρακτηρισμός δεν τους αξίζει.

      Εγώ να δείς ποσο έξαλλη έγινα.. ειδικά με τους υπόλοιπους 4 παραλήπτες, διότι εκεί ήταν όλο το ζουμί της υπόθεσης για εμένα. Εκεί βρίσκεται το ζουμί για χρόνια τωρα στην ζωή μου..

      Καλό βράδυ να έχεις! Σε φιλώ γλυκά!

      Διαγραφή
  5. Συλληπητήρια. Μη νομίζεις, σε πολλές κηδείες συμβαίνουν τέτοια, κάτι παρόμοια γίνανε και με το δικό μου παππού...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Πρόεδρε μου. Αυτά και άλλα περισσότερα και δυστυχώς δεν αφορούν μόνο την κηδεία αλλά σχεδόν όλη μου την ζωή..

      Καλό βράδυ να έχεις! Φιλάκια

      Διαγραφή
  6. syllhphthria ki apo mena.na thymasai ton pappou,oso gia ta alla s ola ta sogia symvainoun,prospathhse na mh xaliesai kai vgale teleiws ap th zwh sou atoma pou se xalane.afto kanw ki exw hsuxasei.kalo sou vrady.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ελένη μου! Προσπαθώ όσο μπορώ αν και ορισμένα άτομα αναγκάζομαι να τα αντιμετωπίζω σε καθημερινή βάση και κάπου καταντάει κουραστικό. Όσο να ναι πόσα να μαζέψω πια μέσα μου... ξεσπάω στο τέλος.

      Να είσαι καλά για το σχόλιό σου! Καλό βράδυ να έχεις! Φιλάκια

      ** Δεν ξέρω αν έχεις την δυνατότητα να αφήσεις σχόλια με ελληνικούς χαρακτήρες. Αν ναι, θα ήταν προτιμότερο για την επόμενη φορά! και πάλι σε ευχαριστώ

      Διαγραφή
  7. Dear Honey Cat,
    Κάποιος (που δεν θυμάμαι), κάπου, κάποτε, είχε ισχυριστεί πως η ζωή του κάθε ανθρώπου είναι μια παράσταση. Και όπως σε κάθε παράσταση υπάρχουν πρωταγωνιστές, β' ρόλοι, συντελεστές και κομπάρσοι.
    Τον ρόλο που θα επιλέξει ο καθένας να παίξει στην ζωή σου, δυστυχώς δεν μπορείς να τον ορίσεις. Την διάρκεια μπορείς να την ορίσεις και έτσι πρέπει, ώστε να μην διαταράσσεσαι η ισορροπία, να μην παίρνουν οι κομπάρσοι περισσότερο χρόνο στην σκηνή απ' τους πρωταγωνιστές.
    Για μένα η ζωή του κάθε ανθρώπου δεν έχει παρομοίωση, είναι ξεχωριστή, μοναδική. Το μόνο κοινό στοιχείο είναι πως θα υπάρχει κάποιος( ή και κάποιοι) να παίξει τον ρόλο του κακού. Σε αυτή την περίπτωση η λύση για εμένα είναι μία, να απομακρύνεις κάθε άτομο που προσπαθεί να διαταράσσει την ηρεμία της ζωής σου. Γιατί οι στιγμές περνούν γρήγορα για να τις ξοδεύεις για ανθρώπους που δεν το αξίζουν.
    Ξέρω την στεναχώρια σου και την πίκρα που ένιωσες για τους συγγενείς σου και σε διαβεβαιώνω πως λίγο πολύ όλοι έχουμε κάποιον κοντινό συγγενή που θα έπρεπε να θεωρούμε οικογένεια, μα αποκαλούμε συγγενή και αυτό με περίσσια ευγένεια λόγω της συμπεριφοράς του.
    Λυπάμαι πολύ για τον παππού σου. Η απώλεια του θα μείνει για πάντα μα εύχομαι η καρδούλα σου να βρει τρόπο να την αντιμετωπίσει. Καλό παράδεισο να έχει.
    Καλό κουράγιο και σε εσένα γλυκιά μου. Σου εύχομαι να έχεις ένα όμορφο βράδυ. Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρινάκι μου, τα λόγια σου και οι ευχές σου βάλσαμο. Να'σαι πάντα καλά κοριτσάρα μου και σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιό σου.

      Με τους διάφορους συγγενείς μου είναι εύκολο να κρατήσω αποστάσεις και τυπικές επαφές. Τα ζόρια μου είναι με εκείνους που έρχομαι αντιμέτωπη σε καθημερινή βάση θέλοντας και μη διότι έτσι όρισε αυτή η ζωή. Ούτε να δημοσιεύσω τις επιστολές δεν μπόρεσα διότι ακόμα ταλαντεύομαι σε συναισθήματα.

      Καλό βράδυ να έχεις και όνειρα γλυκά! Πολλά φιλάκια

      Διαγραφή
  8. Νομίζω αυτό που σου χρειάζεται είναι χρόνος να πενθήσεις, γιατί απ' ότι γράφεις δεν είχες.
    Λυπάμαι πολύ για τον παππού σου.
    Να είσαι καλά να τον θυμάσαι.
    Κοίταξε τον εαυτό σου και μην αφήνεις τον κόσμο να σε εκνευρίζει.
    Οχι τώρα....
    Σε φιλώ:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο χρόνος που έλειψα ήταν ο χρόνος για να ηρεμήσω τόσο όσο να βρώ την δύναμη να βγάλω όσα δεν έβγαλα αυτές τις ημέρες και κρατήθηκα. Στην ανάρτηση αυτή έβγαλα τα μισά. Τα υπόλοιπα είπα να τα κρατήσω λίγο ακόμα μέσα μου διότι είναι και σοβαρότερα.

      Τον παππού και το κάθε αγαπημένο μου πρόσωπο που χάθηκε θα τους πενθώ για μια ζωή, μέσα μου.

      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ! Να είσαι πάντα καλά! Καλό βράδυ σου εύχομαι

      Διαγραφή
  9. Λυπάμαι πολύ για τον παππού σου, νομίζω οτι αν μπορούσε να επικοινωνήσει μαζί σου θα σου έλεγε, να αδιαφορήσεις για τους κωλοτούμπες συγγενείς σου.
    Αυτά που περιγράφεις κορίτσι μου δυστυχώς συμβαίνουν συχνά πυκνά και η περιφρόνηση είναι η μόνη αξιοπρεπής απάντηση.
    σε φιλώ και εύχομαι να ξεπεράσεις γρήγορα και την πίκρα σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι σίγουρη Μαρία μου οτι ο παππούς ήξερε τι έκανε τελικά και κρατούσε αποστάσεις.

      Το θέμα είναι οτι αυτός το κατάφερε..εγώ να δω πως θα το καταφέρω να μείνω μακριά και μάλιστα από ανθρώπους που ζω σε καθημερινή βάση..εκεί είναι τα πραγματικά ζόρια και παλεύω να είμαι καλά με μεγάλη δυσκολία.

      Σε ευχαριστώ πολύ, να είσαι πάντα καλά! Καλό βράδυ σου εύχομαι!

      Διαγραφή
  10. Μελένια μου πρώτα απ' όλα λυπάμαι για την απώλεια του παππού σου.
    Εύχομαι να τον θυμάσαι για όλα τα καλά που έζησες και πέρασες μαζί του.
    Σημασία έχει όταν φεύγει κάποιος από κοντά μας, να νιώθουμε εμείς καλά
    ότι του προσφέραμε ότι μπορούσαμε.
    Δυστυχώς υπάρχουν κι αυτά που περιγράφεις, είναι γνώρισμα κάποιων ανθρώπων.
    Για να το ελαφρύνουμε λιγάκι, θυμήσου την ελληνική ταινία με την Βλαχοπούλου και το περίφημο πλέον "πέθανε ο θείος, πέθανε ο θείος".
    Να είσαι καλά Μελένια μου,
    μας έλειψες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιώργο μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ! Ευτυχώς ο παππούς δεν θα χαθεί ποτέ από τις αναμνήσεις μου. Τον κουβαλούσα μαζί μου χρόνια τώρα και έτσι θα συνεχίσω. Φοβάμαι πως δεν πρόσφερα όσα θα μπορούσα και αυτό είναι που με πονάει πολύ.. παρασύρθηκα από τις συμπεριφορές των άλλων..

      Και εμένα μου λείψατε αρκετά! Μακάρι να μην είχε γίνει τίποτα από όλα αυτα..

      Να έχεις ένα όμορφο βράδυ! Σε φιλώ γλυκά

      Διαγραφή
  11. Χείμαρρος απόψε ξεχύθηκε η πληγωμένη σου ψυχή μελένια μου!
    Και πως αλλιώς με τόσα που πέρασες?
    Στην αρχή λυπήθηκα κι έπειτα οργίστηκα με αυτά που είδες κι άκουσες αυτή την τόσο φορτισμένη μέρα...
    Ειλικρινά δεν ξέρω τι θα έκανα αν ήμουν στη θέση σου... ίσως να μην κατάφερνα να συγκρατηθώ τόσο καλά όσο εσύ...
    Σε νιώθω καταβεβλημένη ψυχικά ... θα σου πρότεινα να μείνεις λίγο εκτός να ηρεμήσεις και να πενθήσεις... εμείς δε χανόμαστε... πάντα εδώ πιστοί αναγνώστες σου...
    Το ξέρεις πως ο παππούλης έφυγε με τον τρόπο που ήθελε: στο σπίτι του!
    Οπως ξέρεις καλά και πόσο πολύ σ'αγαπούσε μα πάνω απ'όλα ότι έφυγε με την γνώση ότι κι εσύ τον αγαπάς και τον νοιάζεσαι... γι'αυτό αναπαύεται όμορφα τώρα εκεί... τελειώσανε τα βάσανά του. Είναι πια καλά!
    Να'σαι καλά γλυκιά μου να τον θυμάσαι...
    Μια μεγάλη ζεστή αγκαλιά σου στέλνω ❤
    Να προσέχεις...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λιακάδα μου το πόσα έχω κρατήσει μέσα μου αυτές τις μέρες και πως το έχω καταφέρει ένας θεός ξέρει. Σε άλλη φάση θα διαολόστελνα τους πάντες. Αλλά κρατήθηκα για την μνήμη του παππού. Ορισμένα από αυτά δεν άντεξα και τα έβγαλα σήμερα στην φόρα. Τα υπόλοιπα λέω να συνεχίσω να τα κρατάω μέσα μου..

      Ο παππούλης ήθελε πολύ σπίτι του αλλά ούτε αυτό δεν του κάναμε την χάρη. Τον τρέξαμε στα νοσοκομεία και δυστυχώς τον χάσαμε εκεί χωρίς καν να προλάβω να τον αγκαλιάσω για τελευταία φορά. Τα τελευταία του λόγια ήταν "αύριο θα εχω φύγει" και εμείς νομίζαμε πως εννοούσε ακόμα μια φορά το σπιτάκι του...

      Το μόνο που με αλαφρύνει είναι πως δεν τυραννιέται πια..

      Όσο για τα ευτράπελα τι να πω.. ο θεός κρίνει.

      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για το σχόλιο! Θα προσπαθήσω να επανέλθω σταδιακά γιατί ακόμα ψάχνω τρόπους να μένω μακριά από το σπίτι και τα γεγονόντα.

      Καλό βράδυ να έχεις! Σε φιλώ γλυκά

      Διαγραφή
  12. Δεν εχω να προσθεσω κατι σε ολο αυτο,τα ειπαν στα προηγουμενα σχολια αλλα επειδη κατα ενα μερος "εζησα" το θεατρο μεσω εσενα!
    Ενα μονο θα πω,πως το σαγαπω που ειπες το ηξερε,το ενιωσε οσο ηταν κοντα σου αλλα και φευγωντας!Και αυτο ειναι κατι μεταξυ εσενα και αυτου και κανεις δεν μπορει να στο παρει,ουτε να το υποβιβασει!
    Σε φιλω μικρο μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καρδούλα μου ειδικά εσύ δεν χρειάζεται να πεις τίποτα. Είσαι ο πρώτος που τα ακούει και ο πρώτος που με ηρεμεί με τις συμβουλές του...

      Σε φιλώ πολύ γατάκι μου! Σμουτς

      Διαγραφή
  13. Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Γεωργία μου! Να είσαι πάντα καλά με την οικογένειά σου!

      Καλό βράδυ! Σε φιλώ γλυκά

      Διαγραφή
  14. Γλυκιά μου, τα συλλυπητήριά μου για τον παππού σου... Να τον θυμάσαι πάντα και ξέχνα εκείνους που σε στεναχωρούν... Δεν αξίζει!!! Κι ο παππούς σου αυτό θα ήθελε από σένα!!! Με συγκίνησες... Σε φιλώ πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Φωτεινή μου! Ο παππούς νομίζω τα ήξερε και τα περίμενε και τώρα απολαμβάνει τον χαμό χαμογελόντας από εκεί ψηλά. Μακάρι να μπορούσα να τον έχω δίπλα μου να γελάσουμε μαζί.

      Να έχεις ένα όμορφο βράδυ! Σε φιλώ γλυκά

      Διαγραφή
  15. Μην μαυρίζεις την ψυχή σου... αγνόησε ότι σε ενόχλησε και πορέψου χαρούμενη επειδή ο παππούς και η γιαγιά είχαν και ανθρώπους που πραγματικά τους νοιάστηκαν.
    Το χειρότερο που μπορούν να κάνουν τέτοιοι άνθρωποι σαν τους θείους σου (μου, μας)είναι να μας κάνουν να πέφτουμε στο επίπεδό τους από νεύρα και οργή...
    Μην τους κάνεις το χατήρι...
    Αν θέλεις να ξεχωρίζεις απ' αυτούς κάνε το με πράξεις...
    Συλλυπητήρια για τον παππού σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς Φλώρα μου η ψυχή μου είναι μαυρισμένη και οι υπαίτιοι δεν είναι οι υποφαινόμενοι. Το να αναφερθώ στους συγγενείς τους πιό μακρινούς ήταν το πιό εύκολο πράγμα να κάνω. Αλλού είναι το αγκάθι που πονάει..

      Λυπάμαι που έφτασα στο επίπεδό τους να μιλήσω άσχημα αλλά από την άλλη νομίζω μόνο έτσι μπορεί κάποιος να τους απευθύνει τον λόγο.

      Ήδη ξεχώρισαν οι πράξεις μου διότι ήμουν ίσως η μόνη που σεβάστηκε τον χαμό του παππού. Η μόνη που παρέμεινε σιωπηλή.

      Σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο! Να έχεις ένα όμορφο βράδυ! Σε φιλώ γλυκά

      Διαγραφή
  16. Συλλυπητήρια για τον παππού σου...
    Καταλαβαίνω το θυμό σου και ίσως να έκανες καλά που τον έβγαλες από μέσα σου...πόσα να αντέξεις πια?...ειδικά οι υποκριτές και οι συμφεροντολόγοι είναι οι χειρότεροι άνθρωποι...μακριά από αυτούς κοριτσάκι μου..(όχι μόνο δεν αλλάζουν με τα χρόνια, αλλά γίνονται και επιστήμονες στο "είδος" τους)...
    Πρέπει να διαφυλάξεις την ηρεμία σου και να κλάψεις με την ησυχία σου τον παππού σου...να ζήσετε να τον θυμάστε με αγάπη..
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου έβγαλα τα μισά από όσα έχω μέσα μου και ίσως και λιγότερα από τα μισά. Προτίμησα για τα υπόλοιπα τα σοβαρότερα να σιωπήσω ακόμα μια φορά. Οι άνθρωποι δεν αλλάζουν, όσα χρόνια και αν περάσουν, όσες καταστάσεις και αν αλλάξουν...

      Ακόμα προσπαθώ να είμαι ήρεμη και ψύχραιμη και να σκέφτομαι εκείνον και μόνο. Σιγά σιγά επανέρχομαι στην καθημερινότητά μου...

      Σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο! Να είσαι πάντα καλά και να έχεις ένα όμορφο βράδυ! Σε φιλώ γλυκά

      Διαγραφή
  17. Δν έχω να πω τπτ γι αυτους τους συγγενείς που πάντα θα υπάρχει ένας για να συγχύζει τους υπολοίπους.
    Το μόνο που έχω να πω κ μιλώ από προσωπική εμπειρία: να βιώσεις το συμβάν, την απώλεια, όπως νιώθεις χωρίς να καταπιεστείς καθόλου κ με όποιον θες να είναι δίπλα σου... Να είστε καλά με τους δικούς σου κ να τον θυμάστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό προσπαθώ να κάνω κοριτσάκι μου αλλά δεν άντεξα..για ορισμένα,τα πιό εύκολα, ήθελα να ξεσπάσω.

      Σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο! Να έχεις ένα όμορφο βράδυ! Σε φιλώ γλυκά

      Διαγραφή
  18. Δεν έχω πολλά να πω πέραν των ειλικρινέστατων συλλυπητηρίων μου...αλλά να σου πω κάτι? κι αυτήν την ανάρτηση δεν έπρεπε να την κάνεις τώρα...ας έγραφες για τον παππού σου και τις επιστολές ας τις έστελνες στο Παλιοκόριτσο, να στις στρώσει γιατί εσύ μάλλον είσαι πολύ ευγενική προς εμάς και δεν τις έγραψες με τα λόγια που θα ήθελες :)
    Ευτυχώς, μα τω Θεώ, δεν έχω βιώσει τέτοιες καταστάσεις αλλά τ' αυτιά μου έχουν ακούσει πάαααρα πολλές...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν άντεξα να μην πω έστω και αυτά. Σίγουρα έγραψα πολύ λιγότερα και με όση ευγένεια μπόρεσα για να μην φτάσω ολοκληρωτικά το επίπεδό τους.

      Είσαι τυχερός που δεν τα έχεις βιώσει και σου εύχομαι να μην τα βιώσεις ποτέ. Κάπως έτσι γυρνάει το μάτι και γίνονται τα εγκλήματα!

      Σε ευχαριστώ πολύ! Να είσαι πάντα καλά και να έχεις ένα όμορφο βράδυ! Σε φιλώ γλυκά

      Διαγραφή
  19. Συλληπητήρια κορίτσι μου..
    Τί κάθεσαι και ασχολείσαι με τέτοια άτομα; Πολύ αξία τους έδωσες!
    Κάτι ξέρω που πάντα ήμουν μακρυά και "αγαπημένοι" με τους συγγενείς. Δεν τους διαλέγουμε αλλά είναι επιλογή μας κατά πόσο θα επηρεάζουν την ζωή μας. Ξέχνα το και προχώρα..Είναι πολύ μικρή η ζωή για να ασχολείσαι με ανύπαρκτους..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερινάκι μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ! Εννοείται πως για τους συγκεκριμένους και πολύ αξία έδωσα. Το πραγματικό αγκάθι είναι αλλού.. ελπίζω μετά το Πάσχα να καταφέρουμε να πιούμε εκείνο τον καφέ και να τα πούμε από κοντά!

      Να έχεις ένα όμορφο βράδυ! Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  20. Πρώτα απ' όλα συλληπητήρια μελοκανελλάκι μου :(
    Ξέρω ακριβώς πως νιώθεις γιατί μόλις πριν μια εβδομάδα έκλεισαν 3 μήνες που έχασα τον δικό μου παππού.
    Αυτό όμως που μου έκανε εντύπωση,είναι πόσα κοινά βρήκα στην κη(παρω)δεία...Εμάς πάλι ο μπαμπάς μου είναι 3 αδέρφια (2 αγόρια και 1 κόρη).Η κόρη μένει Αθήνα,εμείς και ο θείος μου εδώ Κρήτη.Η θεία μου (μη χέσω που λες κι εσύ),όσο ήταν άρρωστοι και ο παππούς και η γιαγιά,που ήταν ΓΟΝΕΙΣ ΤΗΣ,την έβγαζε καθαρή με ένα τηλέφωνο να ρωτήσει πως πάνε μία φορά την εβδομάδα.Η μαμά μου και η θεία μου τους φρόντισαν μέχρι τέλους και ήταν και νύφες.Η κόρη της δε,είχε γεννήσει και το παιδί δεν το είχε φέρει να το δουν οι παππούδες και στην κηδεία μόλις ήρθε έκλαιγε με μαύρο δάκρυ και έλεγε ''αχ και δε σε πρόλαβα''...Αν το έλεγε μία φορά θα το προσπερνούσα,αλλά το είπε τόσες φορές που κάποια στιγμή δεν άντεξα και της φώναξα,ότι όπως πήρε το καραβάκι και ήρθε στην κηδεία,έτσι θα μπορούσε να το πάρει και 5 χρόνια που είχε να κατέβει και να έρθει να τους δει.Ε μα άει σιχτίρ...για αυτό σου λέω σε νιώθω κοριτσάκι μου.
    Να είσαι δυνατή και να χαμογελάς γιατί και ο παππούς σου αυτό θα ήθελε για σένα...φιλάκια πολλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοριτσάκι μου ημουν σίγουρη πως εσυ θα έχεις περάσει ανάλογες καταστάσεις ειδικά με τόσες κηδείες που σου έτυχαν. Δεν ξέρω γιατί αλλά είχα την σιγουριά πως τα έχεις ζήσει. Τελικά δεν έπεσα έξω..

      Σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιό σου! Να έχεις ένα όμορφο βράδυ! Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  21. Συλλυπητήρια, καλή μου. Ο παππούλης σου ήξερε πολύ καλά ποιοι τον αγαπούσαν και τον νοιάζονταν, και ήταν σίγουρος για σένα. Να μην χαλιέσαι. Ο παππούλης σου ξεκουράζεται πια.

    Όσο για τα σόγια τι να σου πω... Όλοι μας λίγο-πολύ έχουμε συγγενείς, με τους οποίους δεν θα θέλαμε να είχαμε καμία σχέση μεταξύ τους. Δυστυχώς, δεν μπορείς να κόψεις τους δεσμούς αίματος, αλλά μπορείς να τους απομακρύνεις και να δημιουργήσεις ένα υγιές περιβάλλον για σένα. Μην κάθεσαι να υπομένεις καταστάσεις, που σου χαλάνε την καθημερινότητα. Βάζε όρια.

    Τα φιλιά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα όμορφα λόγια! Να είσαι πάντα καλά!

      Με τους μακρινούς συγγενείς μπορείς εύκολα να κόψεις επαφές. Τα ζόρικα είναι με εκείνους που κυλάει το ίδιο αίμα στις φλέβες. Δυστυχώς σε αυτή την περίοδο της ζωής μου υπομένω πολλά θέλοντας και μη.

      Να έχεις ένα όμορφο βράδυ! Σε φιλώ γλυκά

      Διαγραφή
  22. Συλληπηήρια για τον παππού σου. Να ζήσετε να τον θυμάστε όπως αυτός ήθελε.

    Οσο για τα σόγια δεν αξίζει να συγχύζεσαι. Ο καθένας επιλέγει στη ζωή το δρόμο που αυτός θέλει.Αγνόησε τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ κοριτσάκι μου! Να είσαι πάντα καλά!

      Ο καθένας είναι υπεύθυνος για τις επιλογές του. Συμφωνώ απόλυτα!

      Να έχεις ένα όμορφο βράδυ! Σε φιλώ γλυκά

      Διαγραφή
  23. Kανελλιτσα,
    ας μαθουμε να ειμαστε απλοι παρατηρητες
    ολων αυτων.
    Η σιωπη ειναι δυναμη...
    δυναμη δικη "μας¨"...
    Να μιλαμε μονο με τις πραξεις μας
    εναντια σ'αυτα που παρατηρουμε
    και ειμαστε αντιθετοι.
    Ο κοσμος δεν φτιαχνεται(ευκολα)πια.
    Μονο πραξεις...
    Περιττες οι καθε ειδους αναφορες
    σε ανεγκεφαλα αυτονοητα.

    Ο παππους επιτελους θα ζησει καλα.(ευχομαι)

    Φιλακια .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσα χρόνια είμαι απλά παρατηρητής και πόσα χρόνια μαζεύω μέσα μου! Τον ρόλο αυτό τον έχω μάθει να τον παίζω καλά. Όμως υπάρχουν κάποιες στιγμές που ο κουβάς γεμίζει και δεν μπορείς, ξεσπάς.

      Σε ευχαριστώ πολύ για το όμορφο σχόλιο! Να έχεις ένα όμορφο βράδυ! Σε φιλώ γλυκά

      Διαγραφή
  24. Συλληπητήρια Μελοκάννελο!!Αιωνία η μνήμη του παππού σου!
    Όσο για το σόγι που περιγράφεις αντί να κάθεσαι να ασχολείσαι μαζί τους στείλτους μια κάρτα από αυτή που στέλνουν στις κηδείες!Εξάλλου ζωντανά πτώματα είναι στη ψυχή,μυρίζουν πολύ και μην στεναχωριέσαι για κανέναν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό με την κάρτα πολύ μου άρεσε!! αχαχααχχαχαχα

      Στρώσε κανα κόκκινο χαλί εκεί στο λιμάνι γιατι λίαν συντόμως το μέρος θα μυρίσει μέλι και κανέλλα!! :P

      Καλό βράδυ! Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
    2. Να το εφαρμόσεις τότες!:Ρ

      Το ξεστρώνω το κόκκινο χαλί γιατί την κοπανάω,οπότε πες στο Γάτο να το ξαναστρώσει!!:Ρ:Ρ

      Βραδυυ!

      Διαγραφή
  25. Σιγά βρε στην κηδεία της γιαγιάς μου στο χωριό είχαμε και ξύλο και μαλλιοτραβήγματα. Light την περάσατε εσείς!

    Τα συλλυπητήρια μου και να ζήσετε να τον θυμάστε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχχαχααχ όντως! έχω ζήσει και χειρότερα! Να έχουν βάλει μέχρι συγγενή σε ρόλο μπράβου πάνω από το φέρετρο για να μην πλησιάσει κανείς τον νεκρό! αχαχαχαχαχα

      Καλημέρα έστω και μετά από πολύ καιρό που στέλνω απάντηση!

      Διαγραφή
  26. Και είχα αρχίσει να ανησυχώ για την απουσία σου... Συλλυπητήρια για τον παππού σου. Αυτά τα κωμικοτραγικά συμβαίνουν δυστυχώς σε κάθε Ελληνική οικογένεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοριτσάκι μου όπως καταλαβαίνεις η απουσία μου τελικά είναι πολύ μεγαλύτερη από ότι υπολόγιζα! Τόσο που έχω ξεχάσει όλη αυτή την ανάρτηση και τα παρατράγουδα!

      Καλημέρα και να περνάς καλά!

      Διαγραφή
  27. Μην ξοδεύεσαι καλή μου...
    Η θλίψη σου μεταμορφώθηκε σε νεύρα, μα μην τους κάνεις τη χάρη...

    Ασε να περάσει λίγος χρόνος και να γαληνέψει το μέσα σου γιατί είναι ολοφάνερο πως σου λείπει εκείνος ο αδύναμος γεράκος, εκείνος που φρόντιζες στο σπίτι και φοβόσουν μη σκουντουφλίσει και δεν προφτάσεις να τον πιάσεις...

    Να ζήσεις να τον θυμάσαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ κοριτσάκι μου!

      Η αλήθεια είναι οτι απομακρύνθηκα από όλα και πολλά άλλα και έχω ηρεμήσει τελικά αρκετά. Το μόνο που μου έχει λείψει είναι τα μπλογκ σας και το δικό μου φυσικά!

      Σε φιλώ γλυκά! Να έχεις μια όμορφη ημέρα και να περνάς καλά!

      Διαγραφή
  28. Κοριτσάκι μου, να ζήσετε να τον θυμόσαστε !!! Όσο για τους καραγκιόζηδες, ένα θα σου πω ... ασ'τους στην γελοιότητά τους. Ασ' τους γιατί δεν αξίζουν ! Από παρόμοιους καραγκιόζηδες πήγαμε να χάσουμε και τον μπαμπά μου 2 μέρες αφού χάσαμε κι εμείς τον παππού μου, καθώς από τα ξεφτιλίκια τους και κάποιες τεράστιες αδικίες, ο μπαμπάς μου στενοχωρέθηκε τόσο πολύ που έπαθε διάτρηση στομάχου και στο τσακ τον προλάβαμε !!!

    Να είστε καλά εσύ κι η οικογένειά σου ... κι ας τους τρελούς στην τρέλα τους !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν αξίζει να στεναχωριόμαστε τελικά τόσο για τους άλλους και να χαλάμε την υγεία μας! Τώρα που απομακρύνθηκα από πολλά το έχω εντοπίσει έντονα και νομίζω έκανα την καλύτερη επιλογή για να είμαι όσο γίνεται εγω καλά!

      Να έχεις μια όμορφη ημέρα σου εύχομαι και να περνάς καλά! Σε φιλω γλυκά!

      Διαγραφή
  29. Έλλη μου,
    συλληπητήρια για τον παππού σου!Ελπίζω η ψυχή και το σώμα του να έχουν γαληνέψει!
    Όσο για τους θειους σου χειρότεροι και απο ελληνικοί ταινία!
    Αν είναι τόσο δήθεν όσο περιγράφεις απορώ πως αντεξες πραγματικά!
    Εγώ την θεία αλλά Καιτούλα θα την είχα ρίξει πάντως σε κανένα λάκκο!Ας όψεται που ήταν τυχερή και δεν βρήκες ανοιχτό!
    Ελπίζω τώρα να είσαι κα΄λύτερα ψυχολογικά!

    Φιλάκια :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοριτσάκι μου γλυκό, που μετά την συνάντησή μας ήρθαν τα πάνω κάτω!!! Είμαι όμως πολύ καλά και να μην μου ανησυχείς! Να ξέρεις πως μόλις γυρίσω θα φροντίσω να συναντηθούμε για να τα πούμε όλα από κοντά!

      Να έχεις μια όμορφη ημέρα και να περνάς καλά! Σε φιλω γλυκά!

      Διαγραφή
  30. Συλλυπητήρια Μελάκι μου,να ζήσετε να τον θυμάστε.

    Δεν καταλαβαίνω με τι ψυχή ορισμένοι άνθρωποι καταστρέφουν τέτοιες μέρες... Τι σκέφτονται; Ίσως,βέβαια,κατά βάθος γνωρίζουν ότι είναι μηδενικά και στην προσπάθειά τους να εξιλεωθούν,δίνουν το... "παρόν" και προκαλούν ό,τι προκαλούν.

    Πολλά φιλάκια και μη δίνεις σημασία σε τέτοιους ανθρώπους. Ο καθένας πορεύεται όπως επιλέγει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερινάκι μου! Ούτε εγώ γνωρίζω πως μπορούν να είναι έτσι και να κοιμούντε και ήσυχοι με την συνείδησή τους! Δεν ξέρω, τελικά εγώ γεννήθηκα για να ανήκω κάπου άλλου, μακριά από όλα αυτά..

      Σου εύχομαι να έχεις μια όμορφη ημέρα και να είσαι καλά! Σε φιλώ γλυκά!

      Διαγραφή
  31. Είναι δύσκολες οι αναχωρήσεις. Και άδικες και σκληρές. Καταλαβαίνω και το θυμό και την πικρία σου. Να ζήσεις να τον θυμάσαι μέσα από τις πιο τρυφερές και ουσιαστικές αναμνήσεις που έχεις από εκείνον.

    Τα θερμά μου συλλυπητήρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πιγκουινάκι μου γλυκό που μου έχουν λείψει τα ταξιδάκια σου! Τον παππού τον κρατάω καλά μέσα μου και δεν αφήνω τίποτα από όλα αυτά να με αγγίξει τόσο βαθειά μέσα μου!

      Να έχεις μια όμορφη ημέρα και να περνάς καλά! Ελπίζω να γυρίσω σύντομα για να ταξιδέψω ξανά μαζί σου σε όλα τα όμορφα μέρη! Σε φιλώ γλυκά

      Διαγραφή
  32. Τα συλληπητήρια μου για τον παππού μελοκανελάκι μου, και τα υπόλοιπα τα αφήνω ασχολίαστα, αλλά ένα θα σου πω, συμβαίνουν και στις καλύτερες οικογένειες...
    Εμείς πήγαμε το Σάββατο στα 40 του δικού μας παππού και στην εκκλησία πλακώθηκαν στο ξύλο ο πάτερ (μη χέσω) με μια από κει μέσα.. άσε σου λέω!
    Τέλος πάντων.. Άντε καλή μεγάλη εβδομάδα και ας τα βάλουμε όλα πίσω!
    Φιλάκια πολλά κοριτσάκι μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου αν και με καθυστερημένη την απάντησή μου! Τα έβαλα όλα πίσω και απομακρύνθηκα λίγο από το σπίτι μου για να ηρεμήσω και νομίζω πως έκανα την καλύτερη επιλογή!

      Να έχεις μια όμορφη ημέρα και να περνάς καλά! Σε φιλω γλυκά

      Διαγραφή
  33. να θυμάσαι τον παππού σου γλυκειά μου. Μην αφήνεις τα άλλα να σε πληγώνουν Χρόνια πολλά στις μανούλες. Ένα βραβειάκι σε περιμένει στο σπιτάκι μου. Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοριτσάκι μου σε ευχαριστώ πολύ και καλωσήρθες! Με πετυχαίνεις λίγο σε περίεργη περίοδο που έχω απομακρυνθεί από το μπλόγκ μου για λίγο θέλοντας και μη μιας και απομακρύνθηκα από το σπίτι μου και εδω που βρίσκομαι η πρόσβαση στο ιντερνετ ειναι περιορισμένη.

      Σε ευχαριστω πολύ για το βραβειάκι! Θα το αξιοποιήσω με την πρώτη ευκαιρία! Να είσαι πάντα καλά και να περνάς όμορφα! Σε φιλώ γλυκά

      Διαγραφή
  34. Σαν πολλη αξια εδωσες.
    Τετοια ατομα αξιζουν μονο το φτυσιμο μας. Μη σου πω,πως ακομη και το σαλιο που θα χαλαλησουμε ειναι πολυ.
    Αλλα κι εσυ οταν μετα το χαμο του παππου σου καθεσαι κι ασχολεισαι με τετοια ριχνεις το επιπεδο σου κι ειναι κριμα για σενα...
    Φιλικα,Βασω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πίστεψέ με το επίπεδό τους δεν το φτάνω με την καμία. Επίσης το οτι έγραψα για όλο αυτό έγινε πολύ απλά για να το αποβάλλω από μέσα μου. Το μπλογκ μου είναι στην ουσία ένας διάλογος με τον εαυτό μου και κατά καιρούς γράφω για να αποβάλλω από μέσα μου όσα μαζεύω. Δεν νιώθω λοιπόν καθόλου άσχημα που έγραψα όταν βρήκα τον χρόνο μου μετά την κηδεία.

      Να έχεις μια όμορφη ημέρα! Σε φιλώ γλυκά

      Διαγραφή
  35. Εγώ αν και κατανοώ πλήρως το παραπάνω παραλήρημα δε θα το σχολιάσω και θα σου πω μόνο συλλυπητήρια για τον παππου. Όλοι είχαμε κάποτε έναν παππού που έφυγε και στο σπίτι του όλα τον θυμίζουν αλλά οι αναμνήσεις στο βάθος του χρόνου θα είναι μόνο γλυκές...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ! Πλέον όλα αυτά έχουν μείνει πίσω μου και συνεχίζω

      Να έχεις μια όμορφη ημέρα και να περνάς καλά! Σε φιλώ γλυκά!

      Διαγραφή
  36. Μελάκι,πού είσαι; Ελπίζω να περνάς τέλεια! :) Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εκει που ειναι Κ μου εχει θεμα με τη συνδεση και επειδη μπαινει μονο απο κινητο της ειναι δυσκολο να σου απαντησει παρα μονο με email,ειναι καλα παντως και αν θελεις κατι να της στειλεις μου ειπε και σου στελνει τα φιλια της.Αυτααα

      Διαγραφή
    2. Που την έστειλες βρεεεε??? :)

      Διαγραφή
    3. Γάτε,λέγε με Κατερίνα βρε (είναι μεγαλύτερο απ' το Κ βέβαια,αλλά δεν πειράζει)! Δεν θέλω κάτι,απλώς η απουσία της έγινε αισθητή. Αφού είναι καλά όμως,εμένα μου περισσεύει. Να της δώσεις πολλά φιλάκια κι από 'μένα. :)

      Διαγραφή
    4. Κατερινάκι μου όπως προείπε ο γάτος μου (εν μέρει) έχω φύγει από Αθήνα από το Πάσχα σχεδόν και μένω Γιάννενα στην γιαγια και τον παππού μου. Η σύνδεση στο ιντερνετ ειναι κατα πολύ περιορισμένη και συνήθως αρκετά αργή οπότε είναι γενικώς δύσκολη η επικοινωνία. Λίγο ενημέρωση από τα εμαιλ μου και τέλος. Δεν γνωρίζω πότε θα γυρίσω μιας και εδω είμαι αρκετά κοντά στον γατούλη μου και όπως καταλαβαίνεις δίνω προτεραιτότητα στην ύπαρξή του!

      Αφρικάνε μου νομίζω πήρες και εσύ την απάντησή σου! :)

      Καλημέρες!! Σας φιλώ

      Διαγραφή
    5. Ωραία, επειδή εγώ δεν ήξερα αυτή την "ιδιομορφία" στη σχέση σας, κάτσε εκεί (ή ακόμα και στο νησί) όοοοοσο θες...Τι να κάνεις πίσω στην Αθήνα??? Χάλια είναι!!!

      Άντε, καλά να περνάτε και θα σας έχω στις σκέψεις μου την Δευτέρα :)

      Διαγραφή