2 ιστορίες σε 1
ακόμα «Παιχνίδι με τις Λέξεις» που διοργανώθηκε στο blog της αγαπημένης Φλώρας. Γιατί δύο ιστορίες?? Γιατί πολύ απλά επιτρέπεται να
συμμετάσχεις μέχρι δύο ιστορίες και γιατί πίστεψα πως η πρώτη ιστορία μου βγήκε
υπερβολικά γρήγορα (μόλις 3 ώρες περίπου μετά την ανακοίνωση των λέξεων για την
εκκίνηση του διαγωνισμού) και έτσι θεώρησα «σωστό» προς τον εαυτό μου να δώσω λίγο
χρόνο παραπάνω για μια επιπλέον ιστορία. Αν είχα πάντως περιθώρια και για περισσότερες ιστορίες σίγουρα ακόμα θα προσπαθούσα να γράψω και άλλες, διότι τόσο πολύ το απολαμβάνω αυτό το παιχνίδι λέξεων!!
Βέβαια, προς
μεγάλη μου έκπληξη, η ιστορία που διακρίθηκε και συγκέντρωσε με διαφορά
περισσότερους ψήφους από την άλλη ήταν η πρώτη ιστορία που μου βγήκε και πιο
γρήγορα. Το αποτέλεσμα λοιπόν ήταν να κερδίσει την Τρίτη θέση στο 8ο
Παιχνίδι με τις Λέξεις και έτσι να καταφέρω να αποκτήσω και εγώ μια από τις
υπέροχες καρφίτσες που δίνει στις νικήτριες η Φλώρα σαν έπαθλο. Εννοείται πως η καρφίτσα αυτή θα αποκτήσει
μια ξεχωριστή θέση στο δωματιάκι μου μαζί με τα υπόλοιπα δωράκια που έχω
κερδίσει από άλλες φίλες blogger.
Οι λέξεις αυτή
την φορά που έπρεπε να χρησιμοποιηθούν ήταν οι εξής:
Ηνία, Ακτίνα, Διακοπή,
Ίχνος, Άμιλλα
Φυσικά όταν τις
πρωτοείδα εννοείται πως κόμπλαρα, ειδικά με την λέξη άμιλλα. Πίστεψα πως δεν θα
καταφέρω να γράψω τίποτα. Όμως αυτή είναι μια ακόμα ομορφιά του συγκεκριμένου
παιχνιδιού. Αφήνεσαι και είναι πραγματικά πανέμορφη έκπληξη σε τι μονοπάτια θα
φτάσει το μυαλό σου μέσα στο όριο των 500 μόνο λέξεων. Όπως θα δείτε, με τις ίδιες λέξεις, οι ιστορίες που μου
ήρθαν στο μυαλό μου απέχουν κατά πολύ η μία από την άλλη.
*
*
*
Από το άλμπουμ
της ζωής
Φθινοπωρινό
πρωινό με έναν ήλιο να παίζει κρυφτό με τα σύννεφα. Εμείς χάμω στο χώμα με τα
παλιόρουχά μας να παρακολουθούμε τον παππού Δημήτρη που οργώνει το κτήμα. Οι
χθεσινές βροχές μαλάκωσαν την γη και είναι πλέον έτοιμη να δεχτεί στην αγκαλιά
της τους σπόρους. Το άροτρο αφήνει πάνω της τα μεγάλα του ίχνη. Τελετουργικό από τα αγαπημένα μας. Όχι τόσο για
το ίδιο το όργωμα αλλά για το μετά, αυτό που ακολουθούσε.
Μόλις ο παππούς τελειώνει τις δουλειές του χωραφιού
κάθεται κοντά μας και με τα ρυτιδιασμένα χέρια του μας μοιράζει το κολατσιό. Ψωμί
ζυμωτό της γιαγιάς Τασίας, με μυρωδάτη ντομάτα από το μποστάνι μας και τυρί
άσπρο από τον Κυρ Τάκη, τον γιδοβοσκό. Εμείς τρώμε και εκείνος μας μιλάει για
όλους τους αρχαίους που τόσο αγαπάει και δεν χάνει ευκαιρία να αναφέρει. Αγαπημένη
του φράση αυτή του Αριστοτέλη: «όπου υπάρχει άμιλλα,
υπάρχει και νίκη». Μου πήρε καιρό να καταλάβω τι σήμαινε η λέξη άμιλλα, ώσπου
το διαπίστωσα στην πράξη όταν γνώρισα τον Γιωργάκη, το κακομαθημένο του χωριού,
που πάντα με ανταγωνιζόταν γιατί ήθελε να νιώθει νικητής ακόμα και όταν δεν
υπήρχε λόγος συναγωνισμού.
Ύστερα ο παππούς
Δημήτρης έπαιρνε ένα μακρύ ξυλαράκι στα χέρια του και μας σχεδίαζε στο χώμα
διάφορα σχήματα. Αγαπούσε τα μαθηματικά και την γεωμετρία, όπως όλοι οι μεγάλοι
αρχαίοι άλλωστε, και μας παρέδιδε μαθήματα. Σήμερα ήταν η ημέρα του κύκλου με
την ακτίνα του και του τριγώνου με την ορθή
γωνία. Ήταν μορφωμένος πολύ και αυτό του το αναγνώριζα και το θαύμαζα. Πόσο μου
άρεσε να τον ακούω και να μαθαίνω από εκείνον, ακόμα και αν όσα έλεγε μου
έμοιαζαν τότε ακαταλαβίστικα! Αν δεν υπήρχε εκείνος σίγουρα δεν θα είχα
ασχοληθεί με τις θετικές επιστήμες και ούτε θα τις είχα κάνει επάγγελμα που μου
αποφέρει τα προς το ζην. Υπάρχει όμως κάτι ακόμα που δεν κατάφερα να
ακολουθήσω. Εκείνος τα είχε όλα αυτά κοντά στην δεύτερη μεγάλη του αγάπη, την
φύση, ενώ εγώ εξακολουθώ να είμαι εγκλωβισμένος στη μεγαλούπολη, μακριά από τα
κτήματα, το όργωμα και το θέρο. Και τι δεν θα έδινα να κάνω την ζωή που έκανε
και εκείνος!
Στην επιστροφή για το σπίτι ρίχνουμε κλήρο για το ποιος θα έχει την τιμητική να κρατήσει τα ηνία του αλόγου. Ο κλήρος πέφτει σε εμένα και νιώθω πως δεν υπάρχει μεγαλύτερο δώρο από αυτό. Είναι λες και θα κρατήσω στα μικρά μου χέρια τον κόσμο όλο. Ο παππούς μας βάζει και τους δύο επάνω στο μαύρο καμαρωτό άλογο ενώ εκείνος περπατάει δίπλα του και με καθοδηγέι. Ρίχνω κλεφτές ματιές και εκείνος μου χαμογελάει μέσα από τα μουστάκια τα γκριζωπά που στολίζουν το ρυτιδιασμένο και ηλιοκαμένο του πρόσωπο. Αυτή ακριβώς την στιγμή είναι που παγώνει ο χρόνος και ακούγεται το κλικ της φωτογραφικής μηχανής του μυαλού μου για να αποτυπώσει μια εικόνα που θα μου μείνει για πάντα χαραγμένη μέσα μου.
Μια φωτογραφία που στολίζει νοσταλγικά το άλμπουμ της ζωής μου. Γιατί ο παππούς Δημήτρης δεν ήταν μόνο οι καθιερωμένες μου διακοπές στο χωριό αλλά ο κόσμος μου όλος.
*
*
*
Το κάτασπρο άτι
Ανοίγω την πόρτα με την αρμάθα από τα παλιά κλειδιά και αφήνω την τσάντα μου στο πάτωμα. Ρίχνω μια εξερευνητική ματιά στον χώρο και πετάω τα κλειδιά στον καναπέ. Ένα σύννεφο από σκόνη σηκώνεται με το που ακουμπάνε επάνω του.
"Θέλει καθάρισμα" συλλογίζομαι.
Βρίσκομαι ακόμα μια φορά για διακοπές στο πέτρινο σπιτάκι της λίμνης. Ανοίγω την πόρτα και περπατάω στην βεράντα. Ακούγονται τα τακούνια μου στο πάτωμα καθώς πηγαινοέρχομαι. Είμαι αγχωμένη, σαν κάτι να περιμένω. Γύρω μου απλώνεται η λίμνη με την ομίχλη της που καλύπτει μια απέραντη ακτίνα στον ορίζοντα. Το δάσος τριγύρω της στέκεται και αυτό πιστός θεατής στην άγρια μα απέραντη ομορφιά της.
Ένας ήχος
ακούγεται από μακριά που γίνεται κάθε στιγμή και πιο έντονος. Ξεκάθαρος ήχος,
γνώριμος. Ξεχωρίζω το καλπασμό του ολοένα και πιο κοντά μου και είμαι σίγουρη
πως θα δω ακόμα μια φορά την μορφή του. Ξεπροβάλει ανάμεσα από τα έλατα.
Κάτασπρο, με μια ολόλευκη χαίτη. Η ανάσα του αχνίζει και τα δυο ολόμαυρα μάτια
του με καρφώνουν. «Ήρθες πάλι» χαμογελάω. Στέκεται απέναντί μου και με κοιτάει.
Με καλεί κοντά του χτυπώντας τις οπλές του στην λάσπη αφήνοντας επάνω της τα ίχνη του. Νιώθω το κάλεσμά του σε όλο μου το είναι.
Προχωράω κοντά του, με τα πόδια γυμνά. Το έδαφος είναι κρύο μα δεν με αγγίζει. Νιώθω να πετάω. Βλέπω την μορφή μου να απομακρύνεται από το πέτρινο σπιτάκι και να κατευθύνεται προς το μέρος του. Το κάτασπρό φόρεμά μου αγγίζει τις λάσπες και τα κατάξανθα μαλλιά μου πλαισιώνουν τον λαιμό μου. Μόλις το πλησιάζω το χαιδεύω στην χαίτη και εκείνο χαμηλώνει το κεφάλι προς το μέρος μου. Γονατίζει δίπλα μου και εγώ πιάνομαι από τα χρυσά ηνία του για να σκαρφαλώσω. Και τότε με μια κίνηση στα χέρια μου αρχίζει να καλπάζει.
Καθώς χανόμαστε στο δάσος νιώθω το ελαφρύ αεράκι να χαιδεύει τα μαλλιά μου που ανεμίζουν και αυτά όπως η χαίτη του αλόγου. Κλέινω τα μάτια μου και γέρνω το κεφάλι μου προς τα πίσω. Νιώθω ήρεμη, ένα με τον αέρα. Δεν με αγγίζει τίποτα άλλο εκτός από τον αέρα. Μια βροντή έρχεται να με συνεφέρει. Τρομάζει το κάτασπρο άτι και τραντάζομαι επάνω του. Ξαφνικά αρχίζουμε να τρέχουμε προς το τέρμα του δάσους, εκεί που υπάρχει ένα ξέφωτο. Το έντονο φως του με τυφλώνει στα μάτια. Νιώθω μια διάχυτη άμιλλα να με κυριέυει, σαν να αποτελούμε μέρος ενός αγώνα που πρέπει να βγούμε πάση θυσία νικητές. Το κάτασπρο άτι τρέχει δυνατά και εγώ λαχανιασμένη προσπαθώ να κρατηθώ επάνω του. Πλησιάζουμε στο τέρμα, το νιώθω. Στο τέρμα θα έρθει η νίκη, στο τέρμα θα έρθει η λύτρωση και αυτό το φως θα μας τυλίξει.
Πετάγομαι επάνω
και προσπαθώ να καταλάβω που βρίσκομαι. Πιάνω την καρδιά μου που χτυπάει σαν
τρελή. Δίπλα μου ο Κώστας κοιμάται ήρεμος. Μου έρχονται ξανά στο μυαλό μου οι
εικόνες από το κάτασπρο άτι στο πέτρινο σπιτάκι της λίμνης και αναστατώνομαι.
Απλώνω τα χέρια μου και χώνομαι στην αγκαλιά του ακόμα μια φορά. Με
καταλαβαίνει.
-Πάλι το κάτασπρο
άλογο?
-Ναι... Πάλι δεν
φτάσαμε στο τέρμα.
-Ηρέμησε... Εγώ
είμαι εδώ.
*
*
*
Και επειδή σημασία
έχει η συμμετοχή και όχι η νίκη και όλοι όσοι συμμετέχουμε στην ουσία είμαστε
νικητές αυτό το βραβείο συμμετοχής θα στολίσει ακόμα μια φορά το blog μου.
Το 9ο Παιχνίδι με τις Λέξεις θα ξεκινήσει σύντομα οπότε όποιος νιώθει οτι μπορεί να δημιουργήσει και να συμμετάσχει να μην ξεχάσει να επισκεφθεί το blog της Φλώρας για την σχετική ενημέρωση έναρξης.
Σας φιλώ γλυκά!



Ποιος ειναι αυτος ο Κωστας?????χαχαχα
ΑπάντησηΔιαγραφήΣοβαρα τωρα,οπως σου εχω πει πολλεςφορες,το εχεις!Δεν κανεις απλα αναρτησεις,ειναι γραπτα.Πολυ θα ηθελα να γινει το δικο μου ονειρο πραγματικοτητα!Ξερεις ποιο ειναι αυτο!
Μπραβο μικρο μου και συγχαρητηρια για το βραβειο σου!Σου αξιζει!!
σμουτςςςςςςς
Αν έλεγα Γάτος θα με καταλαβαίναν όλοι οπότε σταμάτα να ζηλεύεις ακόμα και τους ήρωες στις ιστορίες μου!! αχαχααχαχα
ΔιαγραφήΤο ξέρω το όνειρό σου αλλά νομίζω πως δεν θα πραγματοποιηθεί. Μακάρι δηλαδή αλλά αν δεν στρώσω και κώλο να μου έρθει και τίποτα δεν θα γίνει!
Σμουτς!!!
Συγχαρητήρια για τη διπλή συμμετοχή και τη διάκριση Μελοκάνελλό μου!!! Το "άλμπουμ της ζωής" το είχα ξεχωρίσει από την αρχή!!! :)
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυνέχισε τη γραφή γιατί το' χεις!!! Υποκλίνομαι και σε φιλώ!!!
Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Φωτεινή μου και αν δεν κανω λάθος μου είχες δώσει και ψήφους!!
ΔιαγραφήΠολλά φιλάκια και καλό μήνα να έχουμε!!
Πολλά συγχαρητήρια, κοριτσάκι !!! Υπέροχες ιστορίες και οι 2 !!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε ευχαριστώ πολύ Αγγελική μου!!
ΔιαγραφήΦιλάκια πολλά και καλό μήνα!
Και συγχαρητήρια και Καλό Μήνα και Φιλιά και Μπράβο!
ΑπάντησηΔιαγραφή*Η πρώτη σου ιστορία μ' άρεσε πιο πολύ και να σου πω και το άλλο;
Εγώ ξέχασα να ψηφίσω! Χαχαχαχα!
Και το θυμήθηκα ξαφνικά και μόλις..είχαν βγει τα αποτελέσματα! Χαχαχα!
Για τα μπάζα η ξανθιά!
Φιλιά! :))
Ευχαριστώ πολύ Joan!! Είδα οτι σε "μαλώσανε" που ξεχάστηκες αλλά κατα βάθος σε αγαπάνε και το ξέρεις!! Μαζί τους σε έχω αγαπήσει και εγώ και ας σε ξέρω τόσο λίγο!
ΔιαγραφήΤο νέο Παιχνίδι με Λέξεις ξεκίνησε οπότε να έχεις το νού σου!!
Πολλά φιλάκια και καλό μηνα!
Άστα! Τώρα είμαι αδικαιολόγητη!
ΔιαγραφήΚαλό είναι να γράψω κιόλας κάτι.
Γιατί οι λέξεις είναι εύκολες!
Και δε με παίρνει να μην κατεβάσει κάτι το ξερό μου το κεφάλι!
Κι ας ξεχάσω να ξανα-ψηφίσω!
Χαχαχα!
Την πάτησα!
ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ! :)))
Mπράβο μελοκάνελλό μου ;-)
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστώ Ματινάκι μου!!!!
ΔιαγραφήΠολλά φιλάκια και καλό μηνα!
Συγχαρητήρια Μελένια μου για το βραβείο σου !
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ιστορία είναι τόσο ζωντανή που μπορώ να μυρίσω το χώμα του χωραφιού ....
Υπέροχες αναμνήσεις !!!
Φιλιά γλυκά
Σόφη
Σε ευχαριστώ πάρα πολλύ Σόφη μου! Η ιστορία με τον παππού είμαι σίγουρη πως θύμισε σε πολλούς τα χωριά τους! Δεν ξέρω πως έτυχε να ασχολούμαι τόσο πολύ με την τρίτη ηλικία τελευταία. Και η προηγούμενη ανάρτησή μου για τον παππού μου μιλούσε...ίσως απλά δεν μπορώ να τους ξεχάσω με τίποτα!
ΔιαγραφήΠολλά φιλάκια και καλό μηνα!
Πάντα τέτοια, Μελάκι μου!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλό μήνα :)
Σε ευχαριστώ πολύ μεγαλειοτάτη μου!!
ΔιαγραφήΠολλά φιλάκια και καλό μήνα!
Καλημέρα κ πολλα συγχαρητήρια ! Θεωρώ κ τις / ιστορίες πολυ όμορφες ! Θα συμφωνήσω με ολα τα προηγουμένη σχόλια κ κυρίως με αυτο του γατου! Δεν ειναι απλα blogs! Ειναι γραπτά πολύ όμορφα ! Και πάλι συγχαρητήρια !!
ΑπάντησηΔιαγραφήΒασίλη μου σε ευχαριστώ πολύ και χαίρομαι που σου άρεσαν και οι δύο ιστορίες! Οι νέες λέξεις για το επόμενο Παιχνίδι ανακοινώθηκαν σήμερα και ήδη έχω μπεί στην διαδικασία να δημιουργήσω για να συμμετάσχω πάλι! Θα δούμε λοιπόν αν θα τα καταφέρω ακόμα μια φορά..
ΔιαγραφήΠολλά φιλιά και καλό μήνα!!
Καλο μηνα
ΑπάντησηΔιαγραφήκαλή βδομάδα
καλά βραβεία!!!!!!
το χεις κοριτσάκι μου! και οι δυο όμορφες!
Το βραβείο όμως παίρνει η πρώτη ατάκα του γατούλη!ΤΕΛΟΣ!
με πέθανε!!!ΧΑ!ΧΑ! αφού ξέχασα κι αυτά που ήθελα να γράψω...άσε που κόντεψε να μου βγει ο καφές από τη μύτη!!!!!!!!!!!!!
Ελενάκι μου! Χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν!
ΔιαγραφήΑυτός ο γάτος μου όλο κλέβει την παράσταση αλλά το απολαμβάνω πολύ!! Είναι το καμάρι μου!! :P Έχει πάρει το βραβείο της καρδιάς μου καιρό τωρα
Πολλά φιλάκια και καλό μηνα σου εύχομαι!!
Συγχαρητήρια Μελοκάνελο!
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ πρώτη μου άρεσε και μένα περισσότερο...
Πάντα με υπέροχες εμπνεύσεις εύχομαι... :)
Σε ευχαριστώ πολύ Λιακαδίτσα μου! Το οτι άρεσε η πρώτη όπως είπα με εξέπληξε, αλλα ακόμα μια φορά απόλαυσα την συμμετοχή μου!
ΔιαγραφήΠολλά φιλάκια και καλό μήνα σου εύχομαι!
Και καλό μήνα σε όλους σας :)
ΑπάντησηΔιαγραφήΈτσι! Να ευχόμαστε σε όλους! Πάντα ευγενικός, μπράβο σου :)
ΔιαγραφήΚαλημέρα και καλό μήνα, Μελοκανελλίτσα μου!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυγχαρητήρια για το βραβείο σου, αλλά κυρίως για τα δύο αυτά υπέροχα γραπτά σου. Δυστυχώς δεν διάβασα αυτόν τον μήνα τις συμμετοχές, έχω όμως την αίσθηση ότι θα ψήφιζα και τις δύο ιστορίες!
Ιδιαίτερα ζωντανό και πολυδιάστατο το "άλμπουμ"!
Μπράβο για άλλη μια φορά!
Φιλάκια πολλά!!!
✽~✽~✽
Ιωάννα μου είχα παρατηρήσει οτι απουσίαζες "καιρό" αλλά ήξερα πως πάλι δημιουργούσες κάτι όμορφο. Ελπίζω να ήταν μόνο αυτός ο λόγος! Όπως με ενημέρωσε ο γάτος μου έχεις μια ακόμα όμορφη ιστορία να στολίζει το μπλογκ σου και εννοείται πως μόλις βάλω σε μια σειρά όλες τις νεες αναρτήσεις που δεν έχω διαβάσει θα περάσω με το καφεδάκι μου να σε απολαύσω!
ΔιαγραφήΕίπαμε είσαι το βιβλιαράκι τσέπης που μου κρατά συντροφιά!Χαίρομαι που σου άρεσαν οι ιστορίες μου! Αποκτά άλλο νόημα οταν το ακούω από εσένα που γράφεις τόσο όμορφα!
Πολλά φιλάκια σου στέλνω και καλό μήνα!
Πολλά συγχαρητήρια και από μένα Μελοκάνελο και εις ανώτερα!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΌμορφες, ανθρώπινες και ζεστές οι ιστορίες σου και δίκαια η πρώτη
διακρίθηκε...
Καλημέρα, καλό μήνα!!
Σε ευχαριστώ πάρα πολύ και ελπίζω να έχεις ήδη ξεκινήσει να δημιουργείς για το νέο Παιχνίδι!! Είμαι σίγουρη πως με τις νέες λέξεις θα δημιουργήσεις κάτι πολύ όμορφο!
ΔιαγραφήΠολλά φιλάκια και καλό μήνα!
Εμένα μου άρεσε η δεύτερη ιστορία σου και μάλιστα ήταν να σε ψηφίσω. Γενικά δεν ξέρω γιατί μου άρεσαν όλα όσα βγήκαν τελευταία... χαχα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρα.
Κοριτσάκι μου πολύ γέλασα που είπες σου άρεσαν τα τελευταία!! Και εγώ αυτό έχω, συνήθως πέφτει το μάτι μου σε ιστορίες που δεν τα πάνε τόσο καλά!! Αλλά αυτό είναι μια ακόμα ομορφιά του παιχνιδιού νομίζω!!
ΔιαγραφήΆντε τωρα να ασχοληθούμε με τις νέες λεξούλες που βγήκαν!
Πολλά φιλάκια σου στέλνω και καλό μήνα!
Για μένα είναι πολύτιμη κάθε σου συμμετοχή στο παιχνίδι μας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτο επόμενο σου εύχομαι και πρωτιά....
Φλώρα μου στο είχα πει και κατ'ιδίαν, το απολαμβάνω αυτό το παιχνίδι και θα το απολαμβάνω ακόμα και αν δεν καταφέρω να συμμετάσχω!
ΔιαγραφήΕίδα θα το φιλοξενήσει η Μαρία το επόμενο Παιχνίδι και ήδη έχουν δοθεί οι λέξεις. Εύχομαι να ξεκουραστείς λιγάκι από όλη αυτή την διαδικασία και να συμμετάσχεις ακόμα μια φορά με κάτι όμορφο!
Πολλά φιλάκια και καλό μήνα σου εύχομαι
Πιστεύω ότι θα μπορούσες να γράψεις υπέροχα διηγήματα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι οι φωτογραφίες ιδιαίτερα ταιριαστές!
Φιλιά πολλά ! :*
Κάλλια μου σε ευχαριστώ πολύ που πιστεύεις κάτι τόσο όμορφο, θεωρώ, για εμένα! Από μικρή το ήθελα αλλά νομίζω οτι έχω πολύ δρόμο ακόμα μπροστά μου. Όπως λέω και στον γάτο μου ίσως το καταφέρω όταν τα χρόνια περάσουν!
ΔιαγραφήΠολλά φιλάκια σου στέλνω και καλό μήνα!
** Να δω ποτε θα καταφέρω να κατέβω προς κέντρο να πιούμε εκείνον τον καφε.. δεν το έχω ξεχάσει, μην νομίζεις!!
Καλησπέρα και καλό μήνα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι ιστορίες σου ήταν εξαιρετικές και ιδιαίτερες!!
Εύχομαι να έχεις πάντα δημιουργική διάθεση και να λάβεις μέρος ξανά στο παιχνίδι της Φλώρας!
Τα φιλιά μου!
Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την ευχή σου και χαίρομαι που σου άρεσαν οι ιστορίες μου!
ΔιαγραφήΉδη ξεκίνησε το νεό Παιχνίδι και τι να πω.. θα προσπαθήσω να αφεθώ ακόμα μια φορά. Ελπίζω να καταφέρω να συμμετάσχω!
Πολλά φιλάκια και καλό μήνα
Μπράβο Μελένια μου, άντε και στο πρώτο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάντως κι εμένα περισσότερο μου άρεσε η πρώτη.
Μου φάνηκε πιό τρυφερή, πιο ταξιδιάρικη.
Το'χεις πάντως, συνέχισε να γράφεις.
Καλό μήνα σου εύχομαι
Σε ευχαριστώ πολύ Γιώργο μου για τα (πάντα) καλά σου λόγια!!
ΔιαγραφήΠολλά φιλάκια και καλό μήνα σου εύχομαι!
Συγχαρητήρια και για τις δυο όμορφες ιστορίες σου και για τη διάκριση!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠραγματικά την άξιζες!
Ελπίζω να γράψεις κι αυτό το μήνα δυο..θα σου έλεγα και περισσότερες, αλλά απαγορεύεται..χαχα..
καλή έμπνευση!
Φιλιά και καλό μήνα!
Μαράκι μου αν και στα είπα και στο blog σου, συγχαρητήρια για την πρωτοβουλία να διοργανώσεις το 9ο Παιχνίδι με τις Λέξεις! Είμαι σίγουρη θα τα καταφέρεις και δεν θα αντιμετωπίσεις δυσκολίες!
ΔιαγραφήΣε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια! Πολλά φιλάκια και να έχεις καλό μήνα!
**Ελπίζω να γράψεις και εσύ κάτι :)
Καλησπέρα πιτσιρίκα μου ( γιατί για μένα πιτσιρίκα είσαι!)
ΑπάντησηΔιαγραφήΧίλια μπράβο και μόνο που κατάφερες να βάλεις στο χαρτί σκέψεις για δύο ιστορίες!
Θα διαφοροποιηθώ από όλους! Μου άρεσε η δεύτερη ιστορία σου! Την είχα προσέξει! Μου άρεσε το τελείωμα ...μου έκανε κάπως οικείο! :)))
Παραλίγο να με ψηφίσεις με το σκεπτικό που είχες αναπτύξει! Και μόνο ότι πρόσεξες το ποίημα μου ήταν σαν να το ψήφισες και σε ευχαριστώ! Με ψήφισε ο γάτος σου! Το ίδιο κάνει αχαχα!
Αχ γλυκό μας κορίτσι!
Καλή συνέχεια!
Σου εύχομαι να κάνεις συλλογές ....με καρφίτσες! αχαχα! ♥♥♥
Κοριτσάκι μου με την υπέροχη συμμετοχή!
ΔιαγραφήΝα σου πω οτι στο γρήγορο πέρασμα όταν ανακοινώθηκαν οι συμμετοχές, γύρισα και είπα στον γάτο μου να διαβάσει το 4 να δει πόσο αισιόδοξο και δυναμικό είναι. Το λάτρεψα τόσο πολύ!
Όταν διάβασα όλες τις ιστορίες μπλέχτηκα λίγο με την λέξη άμιλλα και εκεί ίσως αδίκησα ιστορίες που από την αρχή ξεχώρισα διότι δεν ημουν τόσο σίγουρη.
Το οτι σου έδωσε ψήφους ο γάτος μου όμως είναι σαν να έδωσα και εγώ!Είμαστε τόσο σύμφωνοι στα γούστα μας!
Είμαι σίγουρη στο νέο παιχνίδι θα δημιουργήσεις ξανά! Και θα είναι σίγουρα κάτι αισιόδοξο γιατί ξέρω πως το έχεις μέσα σου!
Φιλάκια πολλά και καλό μήνα!
αχαχα! Ποτέ, όσες φορές κι αν συμμετείχα δεν με αφορούσε το συνολικό αποτέλεσμα!
ΔιαγραφήΜου αρέσει να το προσέξει ένας ...έστω ένας! Έχω κερδίσει τότε!
Αυτό είναι το σκεφτικό μου για αυτό και συμμετέχω με μεγάλη χαρά ως τώρα κι ας πατώνω παταγωδώς! αχαχαχαχαχαχα!!!!!!!!!!
Φιλιά!
(Ως τώρα δεν μου βγαίνει αισιόδοξο αλλά αυτή τη φορά με τις λέξεις που δόθηκαν γίνεται διαφορετικά;;;;; Υπέροχες είναι! Άντε καλή συνέχεια μας εύχομαι!)
Άγγιξε πολλούς και ήταν αξιοσημείωτο που σε λίγες λέξεις σε πλυμμήριζε να ξεσηκωθείς! Μπράβο σου και πάλι!! Είμαι σίγουρη πως και η επόμενη θα είναι τέλεια!
ΔιαγραφήΦιλάκια πολλά! Καλό βράδυ
Καλησπέρα !!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάπου σε ένα άλλο μπλόγκ διάβασα πως έχεις κάνει ένα άρθρο για τους κινδύνους του ίντερνετ, το οποίο όμως δεν μπορώ να βρω πουθενά.
Πραγματικά θίγεις ένα πολύ σοβαρό ζήτημα που με ενδιαφέρει οπότε αν μπορείς δώσε λινκ.
Υ.Γ Καλώς σε βρήκα και θα σε επισκέπτομαι !!
Καλησπέρα και σε ευχαριστώ που πέρασες και από εδώ.
ΔιαγραφήΥποψιάζομαι πως εννοείς την ανάρτηση με τίτλο "Επικίνδυνοι δρόμοι" αν και δεν είναι αφιερωμένη αποκλειστικά στο ιντερνετ και ούτε το αναλύω τόσο.
Βέβαια έχει γραφτεί και η ανάρτηση "Ούτε στα παραμύθια" αλλά ότι γράφω αφορά ένα συγκεκριμένο ιστότοπο και τους κινδύνους που θεωρώ πως κρύβει η λειτουργία του.
Και τις δύο αναρτήσεις μπορείς να τις βρείς αριστέρα στο Τοπ 10
Καλημέρα!
Πολύ όμορφες και παραστατικές κι οι δύο ιστορίες. Η πρώτη μου άρεσε περισσότερο, γιατί μου θυμίζει τα παιδικά μου χρόνια στο χωριό, με την γιαγιά και τον παππού.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυγχαρητήρια, για την διάκριση. :)
Σε ευχαριστώ πάρα πολύ! Σίγουρα η πρώτη θυμίζει σε αρκετούς τα παιδικά χρόνια και τις στιγμές με τους παππούδες στα χωριά. Ίσως και για αυτό να διακρίθηκε!
ΔιαγραφήΚαλημέρα! Σε φιλώ γλυκά!
Μελάκι μου χίλια μπράβο ...και πάντα να είσαι τόσο ζεστή και άμεση!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλλά τι λέω; Με τέτοιο γάτο πως μπορεί να μην είσαι;
Τα φιλιά μου μέσα από την καρδιά μου!!
Καλό μηνα!!!!!!!!
Σε ευχαριστώ πολύ κοριτσάρα μου!! Εννοείται πως για το πως γράφω παίζει ρόλο το πως αισθάνομαι και το πως αισθάνομαι παίζει ρόλο η ύπαρξη του γάτου και πάει λέγοντας :P
ΔιαγραφήΆντε να μεγαλουργήσουμε (:P) παλι και στο επόμενο παιχνίδι που ξεκίνησε!!
Φιλάκια πολλά!Καλημέρα
Μελοκανελλακι μου συγχαρητηρια αλλη μια φορα και για τις δυο ιστοριες
ΑπάντησηΔιαγραφήη πρωτη το αλμπουμ της ζωης μου για μενα συγκλονιστικη λες και αντεγραφες μερες ώρες και στιγμες της δικης μου ζωής γιαυτό και σε υπερψηφισα , το κατασπρο άτι επισης καλό , ολοζωντανο με ηχους και φως διαλεξα στους ψηφους ένα αλλο άλογο την Αστραπη , ειναι τοσο όμορφο το παιχνιδι της Φλωρας μας που έχουμε όλοι ξετρελλαθει , και δημιουργουμε σε φιλώ
Σε ευχαριστώ πολύ και για τις ψήφους! Η αλήθεια είναι πως μπορεί να μην είχα ποτέ ακριβώς τις ίδιες στιγμές με τον παππού μου αλλά έχω έντονες αναμνήσεις από τις διακοπές μου στο χωριό.
ΔιαγραφήΕίναι όμορφο παιχνίδι όντως και ελπίζω να συμμετάσχεις σε αυτό που ξεκίνησε ήδη!!
Φιλάκια πολλά! Καλημέρα
Πολύ όμορφες και οι δύο ιστορίες, η πρώτη με άγγιξε περισσότερο μάλλον λόγω των κοινών βιωμάτων...Περιμένουμε και τις επόμενες συμμετοχές σου!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤελικά αυτό που βλέπω οτι την έκανε να ξεχωρίσει είναι τα βιώματα που λίγο πολύ όλοι έχουμε ή θα θέλαμε να έχουμε από τους παππούδες μας και τις γιαγιάδες μας.
ΔιαγραφήΣε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιό σου! Ήδη έχει ξεκινήσει το νέο Παιχνίδι και "δουλεύω" τις νέες λέξεις που δόθηκαν!
Καλημέρα! Σε φιλώ γλυκά
Νομίζω πως η πρώτη σου ιστορία είναι απλά συγκλονιστική, δεν βρίσκω άλλο επιθετικό προσδιορισμό να την χαρακτηρίσω. Και η δεύτερη βέβαια είναι πανέμορφη. Έχεις ταλέντο μελοκανελλάκι μου που ξεπηδά απ' την ψυχή σου και κλείνεται στις λέξεις σου. Να είσαι καλά να σε απολαμβάνουμε. Φιλάκια πολλά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚουκλίτσα μου γλυκιά! Και να φανταστείς εχθές που την ξαναδιάβασα εντόπισα λάθη που θα ήθελα να είχα διορθώσει. Δεν ικανοποιούμαι εύκολα με το αποτέλεσμα και πάντα έχω ανασφάλεια. Όμως η όλη διαδικασία μου αρέσει πολύ και την απολαμβάνω!
ΔιαγραφήΕίμαι σίγουρη πως και εσύ μπορείς να γράψεις εξίσου όμορφα. Γιατί δεν το δοκιμάζεις? Το νέο Παιχνίδι έχει ήδη ξεκινήσει, οι λέξεις δόθηκαν και μπορείς να στείλεις συμμετοχή μέχρι τις 22 του μήνα. Η διοργάνωση αυτή την φορά γίνεται απο την me(maria) οπότε μπορείς να δείς εκεί την ανακοίνωση. Τι λες??? Πιστεύω οτι το έχεις..και στην τελική θα σου αρέσει η όλη διαδικασία να έχεις 5 λέξεις που θα σε οδηγήσουν σε μια και γιατί όχι και δύο ιστορίες. Πάντως οι λέξεις αυτή την φορά είναι πολύ όμορφες και εύκολες, ανοιξιάτικες! Σκέψου το Μαρινάκι μου..
Καλημέρα! Φιλάκια πολλά!!