![]() |
| "η πρώτη μου φωτό" |
Κανονικά, κάθε τέτοια μέρα δεν την χαιρόμουν καθόλου. Όχι γιατί δεν το ήθελα να την χαρώ, ίσα ίσα πάντα μου άρεσαν τα δωράκια και οι εκπλήξεις και τα χρόνια πολλά. Δεν την χαιρόμουν διότι πάντα κάτι προέκυπτε που μου χαλούσε την διάθεση ολοκληρωτικά. Στο τέλος της ημέρας αντί να χαίρομαι τα δωράκια μου εγώ κατέληγα στο κρεβάτι μου με κλάματα. Έτσι, πάντα ήξερα πως αυτή η ημέρα στην ουσία θα μου φέρει κλάματα παρά χαμόγελα. Οπότε δεν με ενθουσίαζε η ιδέα.
Όμως σήμερα, μέχρι στιγμής δηλαδή, διαψεύστηκα! Διότι η ημέρα ξεκίνησε πάρα πολύ όμορφα και με ανεβασμένη την διάθεσή μου και το χαμόγελό μου έχει φτάσει στα αυτιά. Ελπίζω να τελειώσει το ίδιο όμορφα και εδώ που τα λέμε, δεν θα αφήσω την χαρά έρμαιο μιας ελπίδας. Θα το κάνω να τελειώσει όμορφα, θέλει δεν θέλει. Φέτος δεν έχει κλάματα στα γενέθλια μου, τελεία και παύλα!
Φυσικά, στο ότι έχω ανεβασμένη διάθεση οφείλεται σε διάφορους παράγοντες.. και για αυτό είμαι εδώ για να σας τους αναφέρω!
Καταρχήν να πω οτι από εχθές ενημερώθηκα για ένα ακόμα μπλογκοβραβειάκι και αυτό με έκανε ιδιαίτερα χαρούμενη! Μου το έδωσε πριν κάποιες ημέρες η αγαπημένη μου Μάρω (Nice things!). Την ευχαριστώ ιδιαίτερα διότι πέρα από το ότι είναι ένα βραβειάκι όμορφο το παρέλαβα και από ένα blog που αγαπώ ιδιαίτερα!
Το βραβειάκι αυτό με την καρδούλα, κλείνει όλη την αγάπη για το blog που το παραλαμβάνει. Ευτυχώς δεν συνοδεύεται απο ερωτήσεις και τα λοιπά, διότι έχω ήδη απαντήσει σε τόσα. Πρέπει μόνο να το παραδώσω σε 5 αγαπημένα blogs. Η αλήθεια είναι πως τα 5 είναι λίγα.. οπότε θα κάνω την εξαίρεση μιας και έχω γενέθλια και θα το δώσω σε 10+1 αγαπημένα μου blogs. Θα προσπαθήσω να συμπεριλάβω και εκείνα που δεν έχουν παραλάβει βραβειάκι απο εμένα. Φυσικά ισχύει ότι είπα και εχθές, δεν έχετε καμία υποχρέωση με το βραβειάκι αυτό. Αν θέλετε το παραλαμβάνετε ή οχι. Δικιά σας επιλογή!
1. Γάτος σε Οίστρο
Δεν θα μπορούσα να μην το δώσω στον γάτο που λατρεύω. Ας έχει μία ακόμα καρδούλα στα χέρια του, αυτή από το βραβειάκι που του δίνω.
2. Η μάγισσα Κίρκη και τα Γουρούνια
Γιατί είναι από τα πρώτα blog που αγάπησα , να'ναι καλά ο γάτος μου που το είχε ανακαλύψει, και με έκανε να γελάσω με την καρδιά μου όταν το είχα ανάγκη. Η ανάρτηση με το σούπερ μάρκετ ήταν η πρώτη που διάβασα και γελούσα όλη ημέρα!
3. Η Coula και τα coula της
Διότι απλά πολύ την γουστάρω και είναι από τα πρώτα blogs που ανακάλυψα και χαίρομαι να διαβάζω.Τελευταία χαίρομαι να την ακούω κιόλας στην εκπομπή της, όταν φυσικά υπάρχει ο χρόνος. Διαφορετικά, μας κερνάει κονσέρβα!
4. Ντελιριουμ τρεμενς
Αυτό το παιδί πολύ το λατρεύω! Το πώς γράφει, το αυθόρμητο γέλιο του. Όταν δε είναι να συγκινήσει ξέρει να το κάνει. Η πρώτη πρώτη ανάρτηση που διάβασα ήταν η πιό συγκινητική που έχω διαβάσει και δεν θα την ξεχάσω ποτέ.
5. Γιαγιά Αντιγόνη
Ένα επίσης blog από τα πρώτα που ανακάλυψα και έμεινα απλά με ανοιχτό το στόμα. Η Αντιγόνη μας ξέρει να γράφει. Τελεία και παύλα. Σε λατρεύω
6. Οι κρυφές μου σκέψεις
Μαρινάκι μου, δεν θα μπορούσα να μην σου δώσω αυτό το βραβειάκι. Εκτός του οτι σου αξίζει για τα υπέροχα κείμενά σου που πάντα μα πάντα με γεμίζουν συναισθήματα, ξέρω οτι σου αρέσουν και οι καρδιές και τα ρόζ χρωματάκια. Είμαι σίγουρη πως θα σου αρέσει
7. Σκέφτομαι...αρα ζω
Ένα blog που στην ουσία με ανακάλυψε πρώτος ο κάτοχός του. Και μόνο ο τίτλος τα λέει όλα. Μια καρδιά λοιπόν για το blog σου και ελπίζω να συνεχίσεις να γράφεις για αυτή την ζωή, όπως και αν σκέφτεσαι.
8. Koueen
Ε να μην δώσω και ένα βραβειάκι στην βασίλισσά μας που κάθε φορά με γεμίζει με γέλιο? Δικό σας μεγαλειοτάτη μου, από την καρδιά μου!
9. (Δεν) Θες να γίνουμε φίλοι
Στην Κ με τον σταυρό της που πραγματικά ξεχωρίζει για τον τρόπο που γράφει και σκέφτεται. Και να σκεφτεί κανείς οτι ηλικιακά είναι αρκετά μικρή, όμως πολύ πιό ώριμη από αρκετούς. Για αυτό και μόνο αξίζει ένα βραβείο από εμένα.
10. Μισή Αλήθεια!
Ένα κοριτσάκι που με εντόπισε πρώτη εκείνη αλλά λάτρεψα για το blog της. Γιατί δεν λέει μόνο την μισή αλήθεια, αλλά ολόκληρη την αλήθεια, όποια και αν είναι αυτή. Και δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο απο το να διαβάζω για αλήθειες.
10+1 Πιγκουίνος
Παραλίγο να σε ξεχάσω Πιγκουινάκι μου! Λατρεύω τα ταξίδια και μιας και δεν μπορώ να τα έχω για πολλούς και διάφορους λόγους, ευτυχώς έχω ανακαλύψει εσένα και κάθε φορά που γράφεις κάνω και από ένα υπέροχο ταξιδάκι. Δεν θα μπορούσα να μην σου δώσω το βραβειάκι μου που με ταξιδεύεις τόσο όμορφα και τσάμπα!!
Δυστυχώς είχα ακόμα πολλά blogs στην λίστα μου, γιατί λίγο πολύ σας λατρεύω όλους. Για αυτό άλλωστε και σας παρακολουθώ και προσπαθώ να σχολιάζω και σε κάθε σας ανάρτηση. Επιφυλάσσομαι για τα επόμενα βραβειάκια, αν έρθουν ποτέ!
Επόμενη έκπληξη της ημέρας ήταν το βιβλίο της Μάγισσας Κίρκης που ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ παρέλαβα σήμερα, πρωί πρωί! Φρόντισε ο γατούλης μου σε αυτό και τον ευχαριστώ πολύ! Τι πιό όμορφο δώρο για μια άνεργη που έχει γενέθλια? Πάρτα Μωρή Άνεργη λοιπόν και πάρτα και με φόρα για να το απολαύσεις. Στο εξής λοιπόν αν χαθώ λιγάκι θα είναι το βιβλίο της αγαπημένης μου!
Και αφού βγήκα για κάτι λογαριασμούς και ψώνια και ήπια και το καφεδάκι μου στην πλατεία της περιοχής μου, έστω και αν ήμουν μόνη και έρημη, επέστρεψα και στο γραμματοκιβώτιο με περίμενε ένα ακόμα δωράκι. Πριν αρκετές ημέρες είχα κερδίσει σε έναν διαγωνισμό στο blog της αγαπημένης μου Αρετής (Areti's blog) η οποία ασχολείται με κατασκευές. Ετοίμασε λοιπόν χειροποίητα κοσμήματα για όσους κέρδισαν και παρέλαβα σήμερα το δικό μου. Την ευχαριστώ πολύ γιατί ήρθε την κατάλληλη ημέρα και με έκανε διπλά χαρούμενη.
"Αρετή μου το έχω ήδη φορέσει και είναι υπέροχο!"
Σου εύχομαι η ζωή σου να κυλά σαν αριθμητική.. χρήμα να προστίθεται, κιλά να αφαιρούνται, σεξ να πολλαπλασιάζεται και η αγάπη να μένει πάντα αδιαίρετη!
Εγώ της απαντώ το εξής:
"Αγάπη μου Δ, από το στόμα σου και στου Θεού το αυτί!! "
Τέλος, για το βραδάκι έχω κανονίσει έξοδο με την παλιοπαρέα οπότε θέλω να πιστεύω πως ο στόχος μου να κλείσει όμορφα μέχρι το τέλος η συγκεκριμένη ημέρα, θα πραγματοποιηθεί, θέλει δεν θέλει!
Θα σας αφήσω με ένα πολύ όμορφο τραγουδάκι που άκουσα όσο έπινα το καφεδάκι μου και μου ανέβασε και αυτό λίγο την διάθεση. Ελπίζω να ανεβάσει και την δικιά σας!
..It takes a thought to make a word
And it takes some words to make an action..
And it takes some words to make an action..
Σας φιλώ γλυκά!!





ΑπάντησηΔιαγραφή1)Συμφωνα με τις φωτογραφιες μας θα βγαλουμε ομορφα μωρακια χμμ γατακια!
2)το βραβειακι θα το παραλαβω αν και εχω την καρδια σου και ειναι ολη δικη μου!
3)Το βιβλιο θα το απολαυσεις στο λεω εγω που μονο πανα ακρατειας δεν φορεσα για να το διαβασω μεχρι τελους!
4)ξεχασα τι ηθελα να πω γιατι κολλησα στα χειλη και το λαιμο σου!!
5)Δεν εχει δακρυα αποψε,δεν εχει δακρυα γενικως ξορκισαμε μαζι το κακο.Μονο χαμογελο θελω γιατι αν μη τι αλλο σου παει πολυ!
Σευχαριστω που υπαρχεις και μαφηνεις να ειμαι μερος της ζωης σου!
Χρονια πολλα σου γλυκα μου και απο εδω!
1 και μόνο.. θα στο πώ τηλεφωνικά και όχι από εδώ.. Σμούτς ;)
ΔιαγραφήΚαλά μωρή είστε τρελλοί; Δεν σου είπα θα σου το φέρω στον καφέ, τί πήγες και το αγόρασες;
ΑπάντησηΔιαγραφήΥ.Γ. Ξέρω, μέχρι να πιούμε εμείς καφέ, θα'χουν καταργηθεί τα βιβλία...
Υ.Γ.2 Α! Χρόνια πολλά κι ευτυχισμένα, υγεία, αγάπη, ομόνοια και Νέα Ιωνία, μια καλή δουλειά και μ΄ένα κα(υ)λό παιδί, με 25 πόντους να΄ναι κι ότι να ναι! ;p
Τις απαντήσεις σου της πήρες στο facebook! Τρελή!! Που θα μου κρατήσεις και τσαντισμένα μούτρα σήμερα που έχω γενέθλια!!
ΔιαγραφήΗ ευχή σου πολύ μου άρεσε, ειδικά αυτό με τους 25 πόντους! αχαχχααχαχαχα
Πολλά φιλάκια στα τσαντισμένα μουτράκια σου! Σμουτς
Στα είπα εκεί θα στα πω κι από δω. Πάντα ευτυχισμένη να σε βρίσκουν τα γενέθλια κι αν ειναι δυνατόν μ'ενα παιχνιδιάρη γατούλη στην αγκαλιά σου. Φιλια εορταστικα πολλά πολλά (στα μηνυματα σου στο facebook κάτι σε περιμένει)
ΑπάντησηΔιαγραφήΤζίντζερ μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές σου! Και από εδώ αλλά και στο facebook! Και σε ευχαριστώ και για το δωράκι που μου ετοιμάζεις. Θα το τιμήσω και αυτό το δωράκι δεόντος με ανάρτηση και θα έχει ξεχωριστή θεσούλα στο δωμάτιό μου και την ζωή μου!
ΔιαγραφήΝα είσαι πάντα καλά! Πολλά φιλάκια σου στέλνω! Σμουτς
Γλυκό μου κορίτσι , χρόνια πολλά κι από δω! :)) Και κυρίως γεμάτα υγεία κι αγάπη! Αν έχεις αυτά , έχεις τα πάντα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυγχαρητήρια για το βραβειάκι σου. Εύχομαι η μέρα αυτή όταν κλείσει να σου έχει αφήσει την καλύτερη γεύση και μόνο χαμόγελα!
Φιλάκαι! ♥
Γλυκιά μου Αιρις (ίριδα) με το πανέμορφο όνομα! Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου! Πώς να μην είμαι χαρούμενη σήμερα όταν έχω εισπράξει τόση αγάπη??
ΔιαγραφήΣε φιλώ γλυκά! Να έχεις μια πανέμορφη ημέρα σήμερα!
χεχε! Σε ευχαριστώ γιατί είσαι πολύ γλυκιά και μ' ένα καλό λόγο πάντα!
ΔιαγραφήΓια τους φίλους Αριστέα Το Άιρις είναι παιχνίδισμα των γραμμάτων του ονόματος μου ( από τον ίδιο τον νονό μου )
Πάντα χαρούμενο κοριτσάκι μου!
Και by the way την ίδια πάνω κάτω εποχή εντόπισα κι εγώ τις πρώτες άσπρες τρίχες στα μαλλιά! Τώρα αν δεν τα βάψω κάνουν πάρτυ! :-D
Ξέρω οτι σε λένε Αριστέα, και πάλι όμορφο και ξεχωριστό είναι. Το Αιρις σημαίνει και ίριδα..και πολύ μου αρέσει!
ΔιαγραφήΚαι όσο για τις άσπρες τρίχες καταφέρνω και τις κρατάω μακριά για κανα μήνα περίπου με μια βαφή που έχω εντοπίσει (KAY COLOR από καταστήματα Δάφνης)
Πολλά φιλάκια κουκλίτσα μου!
Πoλύχρονη! πάντα χαμογελαστή και ευτυχισμενη! Πλέον μόνο χαρές και χαμόγελα στην ζωή σου ! Να συνεχιζεις να γράφεις και να μας χαρίζεις χαμόγελα ή ακόμη και κοινωνικούς προβληματισμούς, γιατι το έχουμε ανάγκη στις μέρες μας! να τα 1000άσεις :)
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε ευχαριστώ για την όμορφη ευχή! Όσο θα έχω αυτό το μπλογκ θα προσπαθώ να σας έχω "κοντά" μου, με οποιοδήποτε τρόπο και συναίσθημα!
ΔιαγραφήΝα είσαι πάντα καλά και σε ευχαριστώ για τα τόσα σχόλια σου αυτές τις ημέρες! Κάθησες και με διάβασες σε τόσες αναρτήσεις μαζεμένες και το εκτιμώ. Αφιέρωσες χρόνο δικό σου για εμένα και το μπλογκ μου!
Σου στέλνω τα φιλιά μου για μια όμορφη ημέρα!
Θεωρώ πολυ όμορφο τον τροπο που σκέφτεσαι κ εκφράζεσαι! Θα χαρω πολύ για όσο συνεχίσεις να εκφράζεσαι μέσα απο το όμορφο blog σου , να σε ακόλουθω κ δηλώνω fan των αναρτήσεων σου ! Και πάλι χρόνια πολλα κ ευτυχισμένα ! :)
ΔιαγραφήΤώρα τι να πω.. ότι και να πω φοβάμαι θα είναι λίγο! Και πάλι σε ευχαριστώ πολύ!
ΔιαγραφήΝα έχεις ένα όμορφο βράδυ!
Χρονια ομορφα,καλο μου,κι απο εμενα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα ειναι γαληνια και δημιουργικα
με οδηγο την ψυχη και τα
συναισθηματα.
Και μη φοβηθεις το βαθος τους...
εχουν πολυ περισσοτερο ακομη.
Ευχες απο καρδιας γιατι δεν μπορω αλλιως.
Οι ευχές καρδιάς μου αρκούνε! Δεν θέλω τίποτα άλλο για να νιώσω όμορφα!
ΔιαγραφήΣε ευχαριστώ πάρα πολύ για το όμορφο σχόλιο! Σε φιλώ γλυκά για μια όμορφη ημέρα!
ΓΛΥΚΟ ΜΟΥ ΠΛΑΣΜΑΤΑΚΙ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΧΡΟΝΙΑ ΚΑΛΑ-ΠΟΛΛΑ-ΧΑΡΟΥΜΕΝΑ ΚΑΙ ΜΕ ΘΕΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ, ΣΑΝ ΕΣΕΝΑ!!!
ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΑΠΟΨΕ!
ΕΙΝΑΙ...ΔΕΣΜΕΥΣΗ!
ΧΑΧΑΧΑΧΑ!
ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΛΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!
ΓΛΕΝΤΑ ΤΟ ΑΠΟΨΕ ΛΕΜΕ!
Χίλια ευχαριστώ για τις ευχές σου! Το ότι έγραψες και κεφαλαία με κάνει να τις νιώθω ακόμα πιό έντονα!
ΔιαγραφήΑπόψε θα είναι μια όμορφη βραδιά!
Σου στέλνω πολλά φιλάκια για μια όμορφη ημέρα!
poli orea t efeses exo na po k me ksegelases kapou ekei stin arxi :)
ΑπάντησηΔιαγραφήxronia s polla, euxome t kalitera, na eisai panta geri k dinati :)
filakia!!
Σας ξεγέλασα λιγάκι στην αρχή ότι θα αρχίσω πάλι τις κλάψες!! Αλλά όχι, δεν το επιτρέπω σήμερα!!
ΔιαγραφήΣε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου! Πολλά φιλάκια σου στέλνω!
Χρόνια πολλά μελένια να είναι η ζωή σου απο δω και περα. Την αρχή βέβαια την έχεις κάνει αφου κοίτα ποσο σε αγαπά ο γάτος σου, τι άλλο θέλεις;
ΑπάντησηΔιαγραφήΤέρμα τα δάκρυα, πάμε για άλλα....
Γεωργία μου σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές! Σήμερα νιώθω έντονη την αγάπη από όλους σας, όχι μόνο τον γάτο μου, και αυτό με κάνει τρισευτυχισμένη!
ΔιαγραφήΌχι πιά δάκρυα, όπως έλεγε και το σαμπουάν που λουζόμασταν μικρά!
Πολλά φιλάκια σου στέλνω και ελπίζω να είναι όλα καλά με τον μικρό σας άγγελο! Υγεία πάνω από όλα! Σμουτς
Χρόνια πολλά και ευτυχισμένα σου εύχομαι Μελίνα μου!!!! Να είσαι πάντα γελαστή και ευτυχισμένη!!! Χαιρομαι που το βραβειάκι μου είναι και σαν δώρο γενεθλίων! Καλά να περάσεις απόψε και να γιορτάσεις με τους φίλους σου χωρίς κλάματα! Τα φιλιά μου!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο βραβειάκι σου το κράτησα για σήμερα, για να δώσω και εγώ τα δωράκια μου μέρα που είναι! Σε ευχαριστώ πολύ που με σκέφτηκες και το χάρισες, όπως και για τις ευχές που μου δίνεις!
ΔιαγραφήΣου στέλνω πολλά φιλάκια για μια όμορφη ημέρα!
Χρόνια Πολλά...Χρόνια Καλά...
ΑπάντησηΔιαγραφήΧρόνια γεμάτα όνειρα, γέλια και χαρές!!
Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές σου!
ΔιαγραφήΣου στέλνω πολλά φιλιά και την αγάπη μου για να έχεις και εσύ μια υπέροχη ημέρα!
Χρόνια Πολλά και μεγάλη να γίνεις με ροζ μαλλιά! Να την περάσεις ζούπερ ντούπερ τη σημερινή ημέρα και να γιορτάσεις με αυτούς που αγαπάς και σ΄άγαπάνε!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύ σ'ευχαριστώ για το βραβείο! Μεγάλη μου τιμή το ενδιαφέρον και η αγάπη σου.
Πολλά πολλά πολλά φιλιά!
Αχ λες να μου πηγαίνει το ροζ μαλλάκι? χαχχαχαχ Θα περάσω τέλεια θέλει δεν θέλει! Αμ πως, όχι που θα τους αφήνω να μου το χαλάνε κάθε χρόνο!
ΔιαγραφήΌπως είπα πριν, Όχι πια δάκρυα (johnson's shampoo), όχι πια σκουπίδια σε θάλασσες και ακτές (άσχετο)
Το βραβειάκι είναι για τα τσάμπα ταξιδάκια που μου κάνεις. Ελπίζω να μην μου στείλεις την κορδέλα τον λογαριασμό σε μερικά χρονάκια!! Πες το μου απο τώρα! αχαχαχα
Πολλά φιλάκια για μια υπέροχη ημέρα!
Έχουμε και λέμε (πτηνό πιάνει τεφτέρι):
ΔιαγραφήΚωνσταντινούπολη που σε πήγα, πεντακόσια ευρώ.
Νέα Υόρκη που σε πήγα, χίλια διακόσια ευρώ.
Ρώμη που σε πήγα, εξακόσια ευρώ (μου'θελες και καλό ξενοδοχείο!)
κλπ κλπ κλπ
Σύνολο πεντέξι χιλιάρικα. Μου δίνεις την αγάπη σου και ξοφλάμε.
χαχαχαχαχαχαχα μα τον θεό μου έχεις φτάσει την διάθεση στα ύψη με αυτό το σχόλιο!! Το περίμενα οτι θα κάνεις υπολογισμούς!
ΔιαγραφήΤην αγαπη μου την έχεις καιρό τώρα!! Να είσαι πάντα καλά και να μας χαρίζεις χαμόγελα! Καλημέρα και πολλά φιλάκια!
Καλέ, αντί να σου κάνουμε εμείς δώρο, μας κάνεις εσύ; Άλλο πάλι και τούτο!
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα σε χαιρόμαστε, να είσαι πάντα υγιής και χαμογελαστή και να μη μασάς με τίποτα και για κανέναν! :) :) :)
Thanks για το βραβειάκι :)
Στην αρχή ήθελα να σου πω "υπήρχαν έγχρωμες φωτό το 19.." και μετά είδα το ..81 και μου γύρισε στη μούρη το αστειάκι! Με περνάς μόλις 5 μήνες! :D :D :D
ΔιαγραφήΚάνω δωράκια έτσι γιατί είμαι χαρούμενη σήμερα!! :P Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές σας μεγαλειοτάτη μου, το εκτιμώ δεόντος.
ΔιαγραφήΔεν ξέρω για τις δικές σου φωτό όταν γεννήθηκες 5 μήνες μετά από εμένα. Ο δικός μου φωτογράφος πρέπει να ήταν και γαμώ διότι όπως βλέπεις, του κάνω και ματιά!! αχαχχχαααχαχα
Φιλάκια πολλά κουκλίτσα μου! Να έχεις μια υπέροχη ημέρα!
Χρόνια καλά Μελοκάνελλο μου!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜου αρέσειη μυρωδιά σου και η γλύκα σου!
Να σε χαιρόμαστε!!!
Αντιγόνη μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές σου! Ξέρεις πόσο σε εκτιμώ και σε λατρεύω και οι ευχές σου έχουν ιδιαίτερη θέση στην καρδιά μου σήμερα!
ΔιαγραφήΠολλά φιλάκια σου στέλνω από την καρδιά μου!
Χρόνια σου πολλά κι από δω!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα είσαι πάντα γερή κι ευτυχισμένη..α! και τυχερή!!!
Να περάσεις τέλεια απόψε..συγχαρητήρια για το βραβείο και να χαρείς το δωράκι σου..
Είσαι μια γλύκα που λέει και η Αντιγόνη..φιλιά πολλά!
Μαράκι μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τις τόσες ευχές! Ειλικρινά τόσες ευχές μαζεμένες δεν είχα ποτέ στην ζωή μου και έχω συγκινηθεί απίστευτα!
ΔιαγραφήΤα κατάφερα και πέρασα υπέροχα!! Σου στέλνω πολλά φιλάκια με την καλημέρα μου!!
Χρόνια πολλά κι' ευτυχισμένα Μελοκάνελλό μου! Να είσαι πάντα χαρούμενη και να μην επιτρέπεις σε τίποτα και σε κανέναν να σου χαλάει την καλή σου την διάθεση! Χαιρομαι που από ευτυχή σύμπτωση συνέβαλλα ώστε να γίνει πιο όμορφη η μέρα των γενεθλίων σου και σου εύχομαι να ολοκληρωθεί ακόμα πιο όμορφα! Φιλιά πολλά!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚοριτσάκι μου γλυκό! Και το είχα ένα άγχος αυτές τις ημέρες μήπως χάθηκε το δωράκι σου και ντρεπόμουν να σε ρωτήσω αν το έστειλες γιατί δεν ήθελα να γίνω πιεστική! Τελικά ήρθε και μάλιστα την κατάλληλη στιγμή! Σε ευχαριστώ πολύ για όλα και τις ευχές σου!
ΔιαγραφήΦιλάκια πολλά για μια όμορφη ημέρα! Σμουτς
xronia polla ki apo mena me ygeia kai pollh agaph.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε ευχαριστώ πάρα πολύ Ελένη μου για τις ευχές!!
ΔιαγραφήΦιλάκια πολλά με την καλημέρα μου!
Χρόνια πολλά,Έλλη μου,να είσαι πάντα χαρούμενη κι η ζωή σου να μοιάζει με παραμυθάκι! :) Δε σου πήρα δώρο,αλλά σου στέλνω μια μεγάλη αγκαλιά,ένα φιλάκι και σ' ευχαριστώ πολύ.Να περνάς υπέροχα κάθε μέρα και να μας συγκινείς με τις αναρτήσεις σου. Φιλάκια πολλά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚουκλίτσα μου! Το δώρο μου το έχω πάρει προ πολλού και άπειρες φορές!
ΔιαγραφήΝα είσαι πάντα καλά και να μας κάνεις να νιώθουμε όμορφα με τις αναρτήσεις σου! Πολλά φιλάκια σου στέλνω με την καλημέρα μου!!
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ αν και καθυστερησα λιγο
ΑπάντησηΔιαγραφήευχομαι γλυκο κοριτσι να εισια παντα καλα
να χαμογελας
και να εχεις αγαπη
πολλη αγαπη
παρα πολλλλλλλλη αγαπη
Ασωτούλη σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές!! Μην αγχώνεσαι, για ευχές ποτέ δεν είναι αργά!!
ΔιαγραφήΚαλημέρα και πολλά φιλιά!!
Χρονιά καλά και ευτυχισμένα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάντα καλές στιγμές!
Σε ευχαριστώ πολύ Μαράκι μου! Καλές στιγμές για όλους μας γιατί το έχουμε ανάγκη να συνεχίζουμε!
ΔιαγραφήΦιλάκια πολλά με την καλημέρα μου!!
Πωπω! Καλέ εδώ γίνεται πάρτυ και γω δε πήρα χαμπάρι!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο γλυκό μας κοριτσάκι γενεθλιάζει και γω η έρμη τώρα το είδα!!
Δεν υπάρχω το ξέρω!χιχιχιχι! Και έλεγα που εξαφανίστηκε όλη μέρα αυτή η ψυχή!
Ευχομαι από καρδιάς τα καλύτερα να είναι μπροστά σου μάτια μου και ότι επιθυμείς να πραγματωθεί.❤
Φιλάκια πολλά και http://www.youtube.com/watch?v=wFh-rX_Sfhs
Υ.Γ Δε θα'σαι τώρα σπίτι αλλά εγώ θα σου στείλω φωτο-δωράκι να την ενσωματώσεις στην γενέθλιά σου ανάρτηση!
Πάρτυ και τι πάρτυ!! Χαμός Λιακαδίτσα μου! Όλα καλά και υπέροχα και εγώ συνεχίζω να είμαι χαρούμενη με τις τόσες ευχές και τα όμορφα σχόλια!
ΔιαγραφήΘα τρέξω σε λιγάκι να δω και την φωτό! Μου είπες και τα χρόνια πολλά με όμορφο βιντεάκι! Σε ευχαριστώ πολύ!
Καλημέρα με πολλά φιλάκια!! Σμουτς
Χρόνια Πολλά Μελένια μου,
ΑπάντησηΔιαγραφήαπό καρδιάς σου εύχομαι,
να είσαι πάντα ευτυχισμένη,
γερή και δυνατή στα δύσκολα.
Οσο για το βραβείο.. τι να πω.
Με συγκίνησες που με σκέφτηκες.
Δεν το βλέπω σαν βραβείο, αλλά σαν
δείγμα εκτίμησης σ' αυτό που είμαι.
Γιατί ότι γράφω, αυτό είμαι.
Και πάλι πολύχρονη, και με το γάτο σου
να γουργουρίζει στην αγκαλιά σου.
Να περάσετε υπέροχα απόψε.
Εσύ με συγκινείς κάθε φορά με τα σχόλιά σου και τις αναρτήσεις σου.. Νομίζω το άξιζες και με το παραπάνω!! Να συνεχίσεις έτσι..
ΔιαγραφήΣε ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές σου! Να έχεις μια όμορφη ημέρα σου εύχομαι! Φιλάκια!!
** Πέρασα υπέροχα..σιγά μην δεν το κατάφερνα!! Είχα πάρει δύναμη απο τις ευχές σας!
Χρονια πολλα και απο εδω γλυκεια μου! :) Παντα να γελας και να κλαις απο τα γελια! ;)
ΑπάντησηΔιαγραφήΜαρουλοφιλακια!
Μαρουλάκι μου σε ευχαριστώ πολύ!! Ευτυχώς το κλάμα το έχω εύκολο και μου βγαίνει και στα γέλια!! Μακάρι να μου βγαίνει μόνο εκεί στο εξής!
ΔιαγραφήΠολλά φιλάκια με την καλημέρα μου!! Σμουτς
Το '81????????????? το 81??? Υπάρχουν και τετοιες ηλικίες???
ΑπάντησηΔιαγραφήΟυφ με σύγχυσες αλλά χαλάλι σου τέτοια μερα!
Χρόνια καλά, όμορφα με υγεία και να σαι σε αγκαλιές ζεστές και συντροφικές!
Σου εύχομαι πολλά γατάκια ή παιδάκια ότι σας προκύψει, εγώ δεν έχω πρόβλημα εσύ θα έχεις με τόσα νιαουρίσματα!
Να σκορπάς χαμόγελα και να λαμβάνεις αγάπη και χρώμα κόκκινο και φωτεινο...το χρώμα της ζωής!
Σε φιλώ γλυκά ....
και ανέβα και σε κανα τραπέζι μέρα που είναι! :Ρ
Και υπάρχει και το 95 που άκουσα από μια κοπελίτσα στην παρέα μας τότε στα μπουζούκια και τρελάθηκα! Με την μια σκέφτηκα οτι έχω να βάψω ρίζα και αγχώθηκα! αχαχαχαχχαα
ΔιαγραφήΣε ευχαριστώ πολύ για τις όμορφες ευχές! Ας γεμίσουμε νιαουρίσματα να κάνουμε χαμό! αχααχαχχαα
Σε τραπέζι δεν ανέβηκα αλλά πέρασα υπέροχα!! Πολλά φιλάκια κοριτσάκι μου για μια όμορφη ημέρα!
Χρονια πολλά και ευτυχισμένα!!! Να πραγματοποιηθούν όλα σου τα όνειρα και πάντα μα πάντα να είσαι ευτυχισμένη μαζι με εκείνους που αγαπάς και σε αγαπάνε!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλα να περάσεις!!!
Α,και συγχαρητήρια για το βραβειάκι σου!!!!
Φιλάκια:)
Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τις όμορφες ευχές σου! Μακάρι να πραγματοποιηθούν τα όνειρα όλων μας! Τότε δεν θα είχε κανένας μας λόγους να γκρινιάζει και να μιζεριάζει!
ΔιαγραφήΠέρασα υπέροχα, ναι τα κατάφερα τελικά! Πολλά φιλάκια κοριτσάκι μου! Να έχεις μια υπέροχη ημέρα!
Να τα εκατοστήσεις και τα φετινά σου γενέθλια πρέπει να είναι πολύ χαρούμενα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΤόσοι λόγοι εμφανείς που σε κάνουν να είσαι χαρούμενη και άλλοι τόσοι που ίσως ακόμη δεν τους αναγνώρισες.
Να είσαι καλά και καλή διασκέδαση απόψε...
Φλώρα μου όντως ήταν πολύ όμορφα γενέθλια, ίσως τα καλύτερα που είχα ποτέ! Γιατί φέτος προστέθηκε η αγάπη και οι ευχές από όλους σας και αυτό με έκανε απίστευτα χαρούμενη!
ΔιαγραφήΣε ευχαριστώ για τις όμορφες ευχές και έχεις δίκιο, υπάρχουν τελικά λόγοι μη εμφανείς που μπορούν να φέρουν την ευτυχία! Αρκεί να ανοίξουμε τα μάτια μας να τους εντοπίσουμε..
Πολλά φιλάκια σου στέλνω και να έχεις μια υπέροχη ημέρα!
Χρόνια πολλά πολλά!!!! Να τα εκατοστήσεις κ από εδώ κ πέρα να μην κλάψεις ποτέ ξανά στα γενέθλιά σου! Ε, αν γίνεται κ γενικότερα, ακόμη καλύτερα!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε ευχαριστώ πάρα πολύ για την όμορφη ευχή σου!
ΔιαγραφήΚαλημέρα και πολλά φιλάκια για να την κάνω λίγο πιό όμορφη!
Χρόνια πολλά και υπέροχα, χρόνια γεμάτα υγεία, αγάπη, ευτυχία, και γιατί όχι; Πολλά λεφτά!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν έχω λόγια να σε ευχαριστήσω για το βραβείο, αλλά περισσότερο για το πως με περιγράφεις, να είσαι πάντα καλά κοριτσάρα μου και να χαίρεσαι τη ζωή σου!
Από το στόμα σου και στου θεού το αυτί, ΑΜΗΝ!! αχααχχαχαχαχα
ΔιαγραφήΜου αρκεί η ευχή σου τρεμενάκο μου! Να είσαι πάντα καλά και να ξέρεις πως μπορεί να μην σε έχω γνωρίσει από κοντά αλλά σε έχω στην καρδιά μου!
Πολλά φιλάκια σου στέλνω για μια όμορφη ημέρα!
Γενιόντουσαν ακόμα παιδιά το '81 ??? Απαπαααααα !!! ;-)
ΑπάντησηΔιαγραφήΧρόνια σου πολλά, γλυκούλα μου !!! Να είσαι πάντα χαμογελαστή και να περιβάλλεσαι από αγάπη !!!
Φιλιά πολλά !!!
Αγγελικούλα μου, όπως είπα και σε ένα άλλο σχόλιο και το 95 γεννιόντουσαν, όπως άκουσα στην παρέα μας, και με την μια σκέφτηκα πως έχω άβαφτη ρίζα. Καταλαβαίνεις τι σοκ έπαθα!
ΔιαγραφήΣε ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές σου!! Συμβάλλετε κατά πολύ στην ευτυχία μου και αυτό είναι κάτι που το εκτιμώ αφάνταστα!!
Πολλά φιλάκια σου στέλνω για μια υπέροχη ημέρα!!
Ευτυχώς που σου ευχήθηκα εχθές, γιατί δεν θα το σήκωνε το "είναι" μου (είπαμε, είμαι στον κόσμο μου... αλλά πόσο πια;!!!)
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα σου γράψω κάτι που το γράφαμε "τα παλιά τα χρόνια" (πριν γεννηθείς ακόμη!!!) στα λευκώματά μας!
Χίλιες ευχές για τη γιορτή σου κι ένα χαμόγελο να 'ναι η ζωή σου!
❤ Πολλά πολλά φιλάκια! ❤
χαχχαχαχα! Δεν ξέρω Ιωάννα αν πρόσεξες το σχόλιό μου!
ΔιαγραφήΤα κριάρια είναι στον κόσμο τους ελπίζω να το πήρατε χαμπάρι πια!!! :-p
Που είναι η Σερενάτα? :)) (τώρα το εμπεδώσατε...)
Y.Γ. Ιωάννα κρύβε λόγια για την ηλικία μας!!
Υ.Γ2 Με τούτα και με κείνα γίνονται οι παρεξηγήσεις.....
@Ιωάννα και εγώ πρόλαβα τα λευκώματα πάντως και μου άρεσαν παρα πολύ! Ποτέ δεν κατάλαβα γιατί η μητέρα μου δεν τα ήθελε και δεν κατάφερα να κρατήσω και κανένα, έστω στα κρυφά! Θα ήθελα να έχω για να κάνω μια ανάρτηση.. αν έχεις πάντως θα ήταν όμορφο να δούμε!! Σε ευχαριστώ για τις ευχές σου! Πολλά φιλάκια σου στέλνω για μια ακόμα υπέροχη ημέρα!!
Διαγραφή@Λιακάδα Οι ευχές είναι πάντα καλοδεχούμενες ακόμα και με καθυστέρηση! Οπότε μην αγχώεστε κριαράκια μου! Άντε ξεκινάνε τα γενέθλιά σας από σήμερα! Παρέδωσα σκυτάλη! Φιλάκια πολλά σου στέλνω!
@Μελοκανελλίτσα: Λογικά, κάπου πρέπει να υπάρχει/ουν καταχωνιασμένο/α κανένα... Αν το βρω (σε... μελλοντική ανασκαφή!) θα σκανάρω! ツ
Διαγραφή@Λιακάδα: Οέο!!! ツツツ
❥Φιλιά και στις δυο σας!❥
Χρόνια πολλά και γεμάτα με όμορφες στιγμές...
ΑπάντησηΔιαγραφήΧριστινάκι μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ! Να ένα ακόμα μπλογκ που θα ήθελα πολύ να δώσω το βραβειάκι.. πφφφ δύσκολο να περιορίζομαι γαμώτο! Πάντα τα ήθελα όλα, μου άρεσαν όλα, ολα, ολα!!
ΔιαγραφήΕπιφυλάσσομαι στο επόμενο, αν μου έρθει δηλαδή! Καλημέρα και πολλά πολλά φιλάκια σου στέλνω! Σμουτς
Αχ άργησα αλλά για ευχές δεν είναι ποτέ αργά. Ε?!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜελοκανελλάκι μου, χρόνια πολλά σου εύχομαι για τα γενέθλια σου και ελπίζω πάντα να αποκτάς ότι ποθεί η καρδιά σου.
Εύχομαι στα γενέθλια σου ποτέ να μην ξαναχύσεις δάκρυα, παρά μόνο χαράς.
Και ελπίζω μέσα απ' την καρδιά μου να είσαι πάντα ευτυχισμένη, τα όνειρα σου να πραγματοποιηθούν και η αγάπη όλου του κόσμου να κατακλύζει την ζωή σου.
Να περνάς όμορφα κουκλίτσα μου. Καλή σου μέρα. Φιλάκια πολλά.
Ποτέ αργά κοριτσάκι μου για ευχές!! Τα άσχημα να κρατάμε μακριά και ας μας ξεχνάνε κιόλας αν γίνετε! Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τις όμορφες ευχές σου, σε έχω στην καρδιά μου και το ξέρεις!
ΔιαγραφήΠολλά φιλάκια σου στέλνω και να έχεις πάντα όμορφες ημέρες!! Σμουτς
Χρονια Πολλά κοριτσαρα μου! Να σε χαιρόμαστε και ιδιαιτερα ο γατος σου!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε ευχαριστω πολυ για τα καλά σου λόγια.
:)))
Υγεια ευχομαι και μια πολυ καλη δουλεια που να σε κανει πλουσια!
φιλια πολλά
Σε ευχαριστώ Κούλα μου πάρα πολύ για τις ευχές!! Άντε να αρχίσουν σιγά σιγά να γίνονται πραγματικότητα!!
ΔιαγραφήΠολλες φιλούρες για να πάει όμορφα η ημέρα!! Σμουτς
Αυτό με τα κλάματα σε γεννέθλια το έχω πάθει και γω δυό τρεις φορές...
ΑπάντησηΔιαγραφήΧρόνια σου πολλά . Btw εσείς όλοι που έχετε όμορφα blog στο blogger πείτε μου υπάρχει τρόπος να σας "ακολουθήσω" εγώ από το wordpress εκτός από το email??
Καλωσήρθες και σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές σου! Να προσπαθήσεις να μην το ξαναπάθεις! Είναι όμορφο τελικά τις στιγμές που πρέπει να γελάμε όντως να γελάμε και όχι να κλαίμε!
ΔιαγραφήΑπό wordpress δεν έχω ιδέα.. αλλά επειδή έχω άλλους που έχουν wordpress και με ακολουθούν, από όσο έχω δεί, έχουν πατήσει δίπλα (δεξιά) εκεί που λεει να γίνεις μέλος και με ακολουθούν από εκεί. Λογικά το email δηλώνεις.. Τώρα αν υπάρχει τρόπος άλλος, ελπίζω να δούνε το σχόλιο αυτό και να σε βοηθήσουν.. λυπάμαι που δεν γνωρίζω παραπάνω.. εμείς από Blogger, έχουμε και τον τρόπο να αντιγράφουμε το λινκ του μπλογκ, της κεντρικής σελίδας και να το περνάμε χειροκίνητα στο blogroll μας..δεν ξέρω αν έχει κάτι τέτοιο το wordpress..
Πολλά φιλάκια σου στέλνω για μια όμορφη ημέρα!!
Πάρτα μωρή άνεργη...τα χρόνια μου πολλά! :) :) :)
ΑπάντησηΔιαγραφήΣου εύχομαι ότι η καρδιά σου επιθυμεί κι όταν με το καλό αποκτήσετε γατογόνους, να μου κρατήσετε ένα κανελί με βούλες! χαχαχαχαχα
αχχαχχαχααχα τα πήρα και το ευχαριστήθηκα!! :P
ΔιαγραφήΣε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και σημείωσα και την παραγγελιά σου! Θα βάλω τα δυνατά μου να σου ετοιμάσω ένα πανέμορφο κανελί με βούλες!! αχαχχαχαα
Καλημερούδιααααα!!
Χρόνια καλά και ευτυχισμένα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑχ γέρασες κι εσύ (καλά δεν είσαι και tremens ακόμα)!
Καλημέρα!
Σε ευχαριστώ για τις ευχές!! Έλα μην μου πειράζεις τον τρεμενάκο μου! Μια χαρά νεούδι είναι! Άντε!!!
ΔιαγραφήΚαλημερούδια!!! Σμουτς
Να τα χιλιάσεις και να είσαι 3ευτυχισμένη!!!!!!Και πάντα χαμογελαστή!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές που μου δίνεις!!
ΔιαγραφήΠολλά φιλάκια σου στέλνω για μια όμορφη ημέρα! :)
Ότι στον κόσμο αγαπάς να γίνεται δικό σου, και να φωτίζουνε χαρές στ’ όμορφο πρόσωπό σου.
ΑπάντησηΔιαγραφήτο έκλεψα από ιστολόγιο, αλλά στο αφιερώνω με πολύ αγάπη! Να είσαι πάντα γερή κι ευτυχισμένη!
πολλά φιλιά :)
Ας είναι και κλεμμένο!! Σε ευχαριστώ πάρα πολύ γιατί είναι πολύ όμορφο!!
ΔιαγραφήΦιλάκια πολλά και γλυκά!!
Χρόνια πολλά κοριτσάρα μου. Μέλι και κανέλλα να είναι όλη η ζωή σου! Χιλιόχρονη....
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε ευχαριστώ πάρα πολύ! Υπέροχη η ευχή σου με το μέλι και την κανέλλα!! Τόσο μικρή αλλά τόσο περιεκτική!
ΔιαγραφήΚαλημέρα! Πολλά γλυκά φιλάκια!
Λατρεμένη μου,
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν και ετεροχρονισμένα, σου εύχομαι χρόνια πολλά,να τα χιλιάσεις και ό,τι επιθυμείς.Να είσαι πάντα υγειής,χαμογελαστή και ευτυχισμένη με τον γάτο σου.Επιπλέον σου εύχομαι να βρείς σύντομα και μια δουλειά πάνω στο αντικείμενο σου που τοσο λατρεύεις!
Όσο για το βραβειακι σε ευχαριστώ πάρα πολύ και συντομα θα εχω σχετική αναρτηση!
Φιλάκια πάραααα πολλά <3
ΥΓ:Ελπίζω να πέρασες τέλεια χθές!
Κουκλίτσα μου σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου! Όπως βλέπεις άργησα και εγώ να σου απαντήσω!
ΔιαγραφήΤα πέρασα τελικά υπέροχα! Τα κατάφερα και αυτό με έκανε ακόμα πιο ευτυχισμένη!
Καλημέρα και φιλάκια πολλά και γλυκά!
Καθυστερημένα τα χρόνια μου πολλά. Χιλιόχρονη, γερή, τυχερή και ευτυχισμένη.
ΑπάντησηΔιαγραφήπολλά πολλά φιλιά
Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές! Είναι πάντα καλοδεχούμενες όσο και αν καθυστερήσουν να έρθουν! Και εγώ καθυστερημένα απαντώ αλλά αυτές τις ημέρες όλο τρέχω!
ΔιαγραφήΠολλά γλυκά φιλάκια σου στέλνω με την καλημέρα μου!
Πού να βρω σειρά γριά γυναίκα να σου ευχηθώ καλό μου...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚόοοοοοσμος στις σκάλες, στα πεζούλια, στη βεράντα, στην ταράτσα.....
Ουφ έφτασα καμμιά φορά επιτέλους
Χρόνια πολλά γλυκειά μου, πάντα ευτυχισμένη η ζωή σου όπως εσύ τη σχεδιάζεις με αυτούς που αγαπάς.
Την αγάπη μου και πολλά δροσερά λουλούδια που δεν μπαίνουν σε μήνυμα.
Φιλάκια
Σόφη
Σόφη μου ένα πάρτυ ατελείωτο έγινε και το χάρηκα περισσότερο από κάθε άλλη χρονιά! Αυτές οι τόσο όμορφες ευχές από ανθρώπους που ούτε καν με έχουν γνωρίσει από κοντά πραγματικά με συγκίνησε.
ΔιαγραφήΣε ευχαριστώ πάρα πολύ και για τις δικές σου ευχές! Τα λουλουδάκια πάντα μου φτιάχνουν την διάθεση και τα λατρεύω!
Σου στέλνω πάρα πολλά γλυκά φιλιά, γεμάτα μέλι, για να γλυκάνουν ακόμα περισσότερο την σημερινή σου ημέρα!!
Πειράζει που ήρθα τελευταία και καταϊδρωμένη να ευχηθώ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΙ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ από την άλλη άκρη της γης; Ότι γύρισα από το ελληνικό σχολείο, κι έπεσα πάνω στην ανάρτησή σου. Είχα καιρό να επισκεφθώ το κουτουκάκι σου. Σαράντα μέρες δεν λένε ότι κρατάνε οι γιορτές; Χε χε. Χαίρομαι που τα πέρασες υπέροχα στα γενέθλιά σου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΥΓ Χαίρομαι για τα γατοπαντρολογήματα σας, το διαβάζω το βρωμόγατο αλλά δεν είχα ιδέα.. Τς τς τς, ξανθιές παιδί μου! Να σε χαίρεται λοιπόν και το αμόρε και να είστε πάντα ευτυχισμένοι. Πω πω.. ακόμη γελάω με το πόσο ξούρλο είμαι! :)
Καθόλου δεν με πειράζει!! Οι όμορφες ευχές είναι πάντα καλοδεχούμενες, όπως ήδη είπα! Σε ευχαριστώ πάρα πολύ που πέρασες να τις δώσεις, και ταξιδεύουν και από τόσο μακριά!
ΔιαγραφήΚαι εγώ έχω καιρό να έρθω στο δικό σου και η αλήθεια είναι πως δεν είσαι το μόνο.. έχω χάσει την μπάλα τελευταία με τόσες αναρτήσεις που γίνονται σε καθημερινή βάση! Θα περάσω όμως σήμερα..κάποια στιγμή!
** Τώρα έμαθες και για το γατάκι μου!! αχαχαχαχαχ
Δεν πειράζει, καταλαβαίνω πως υπάρχει έλλειψη χρόνου κι από τις δυο πλευρές :) Όταν ξεμπερδέψω με τις υποχρεώσεις της σχολής, υπόσχομαι να περνάω πιο συχνά από το κουτουκάκι σου. Φιλιά από την μακρινή Μελβούρνη :)
ΔιαγραφήΠέρασα να σε δω κι έπεσα πάνω σε γενέθλια !! Ψαράκι κι εσύ ε; Εγώ είχα στις 17!
ΑπάντησηΔιαγραφήΛίγο καθυστερημένα, αλλά ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ, εύχομαι ολόψυχα ότι επιθυμεί η καρδούλα σου να το δεις να υλοποιείται, να είσαι τριγυρισμένη από γάτους και ανθρώπους που σε αγαπάνε και τους αγαπάς και πάντα χαμογελαστή !!
Φιλάκια μελάκι και καλό Σαββατοκύριακο !! :))*
Κοριτσάκι μου!! Χρόνια σου πολλά και εσένα!!Να είσαι πάντα καλά και να μας δίνεις υπέροχες ιδεες και εικόνες μέσα από τις αναρτήσεις σου!
ΔιαγραφήΣε ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές σου!!
Μόλις διαπίστωσα οτι για κάποιο λόγο έχω καιρό να δω ανάρτησή σου για να σε επισκεφθώ!! :( Θα έρθω καμιά βολτούλα όμως να δω τι θαυμάσια έχεις να μας προτείνεις πάλι!
Πολλά φιλάκια σου στέλνω για ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!!
χρόνια πολλά αν και λίγο καθυστερημένα, καλώς σε βρήκα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές σου και καλωσήρθες στο μπλογκ μου!
ΔιαγραφήΠολλά φιλάκια για ένα όμορφο σκ!
Χρονιά πολλά, έστω και καθυστερημένα!!! Να ζήσεις, να τα εκατοστήσεις, να είσαι γερή και τυχερή πάντα!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλό τριήμερο!
Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τις όμορφες ευχές σου!!
ΔιαγραφήΚαλό τριήμερο εύχομαι και σε εσένα!! Πολλά φιλάκια! Καλό βράδυ
Μελοκανελλάκι μας χρόνια πολλά και πάλι!! Ελπίζω να τα πέρασες όμορφα!! Μου άρεσε πολύ η διάθεσή σου σε αυτή την ανάρτηση, ήταν πολύ αγαπησιάρικη! ;)
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλά το μήνυμα της κολλητής σου όλα τα λεφτά! Και το βιβλίο,επίσης!
Πολλά φιλάκια!!
Κατερίνα μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ! Πώς να μην είχα διάθεση όμορφη όταν από την αρχή της ημέρας με έλουσε η αγάπη του κόσμου?? Πρώτη φορά στην ζωή μου είχα τόση αγάπη και τόσες ευχές στα γενέθλια μου και μάλιστα από κόσμο που στην ουσία δεν με γνώρισε από κοντά παρα μόνο από τις αναρτήσεις μου.. Αυτό για εμένα ήταν το ομορφότερο δώρο για τα ομορφότερα γενέθλια της ζωής μου και θα μου μείνουν αξέχαστα. Τώρα κατάλαβα τελικά τι έλειπε από ολα τα άλλα γενέθλια που με κατέληγα να κλαίω..η αληθινή αγάπη!
ΔιαγραφήΤο μήνυμα ήταν όντως επιτυχημένο και το βιβλίο ήδη το διαβάζω και στο προτείνω αν δεν το έχεις διαβάσει!
Πολλά φιλάκια και καλό βράδυ κοριτσάρα μου! Σμουτς
Το νέο μου Blog ύστερα από την από λάθους μου διαχείριση των ρυθμίσεων του ΦΕΓΓΑΡΙΑ ΣΙΩΠΗΣ, με αποτέλεσμα την κατάργηση του από τον Blogger. Για σένα που με διάβαζες λοιπόν, εδώ θα με βρεις: http://62kaikatipsila.blogspot.gr/
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι έλεγα που χάθηκες εσύ.. θα το σημειώσω να με ενημερώνει για τις αναρτήσεις σου! Ευχαριστώ για την ενημέρωση!
ΔιαγραφήΚαλό βράδυ!!
καλως σε βρηκα εσυ πως μου ξεφυγες Μαρτιατικο μου για περασε λοιπόν να παρεις το βραβειο του ροζ αρκουδιου μιας και γιορταζεις τουτο το μηνα τον αγαπησιαρη
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://katitimou.blogspot.gr/2013/03/blog-post_19.html
Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για το αρκουδοβραβειάκι! Αν και το έχω πάρει ήδη από άλλες δύο φίλες/αναγνώστριες μπλογκερ θα περάσω από το μπλογκ σου για να το αποδεχτώ και από εσένα!
ΔιαγραφήΠολλά φιλάκια για ένα όμορφο βράδυ και καλωσόρισες!
πολύ όμορφο και στρουμπουλούδικο μωράκι ήσουν χαχαχα
ΑπάντησηΔιαγραφήχρόνια σου πολλά ,να έχεις πάντα μαζί σου ανθρώπους που θα αγαπάς και θα σε αγαπούν πραγματικά!φιλάκια!
Από μικρή φαινόμουν οτι θα αγαπήσω τα φαγητά! αχαχααχαχα Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολλά φιλάκια! Σμουτς