Σάββατο 2 Μαρτίου 2013

Ταξίδι δίχως τέλος


Ο δρόμος έφτασε στο τέρμα του, το τέρμα που ο ίδιος είχε ορίσει. Ένα τέρμα που κάποτε σήμαινε την αρχή. Εκεί που είχαν εξομολογηθεί τον έρωτά τους εκείνο το δειλινό έχοντας μοναδικό τους μάρτυρα τον ουρανό, την θάλασσα και την αγάπη τους. 

«Θα σε αγαπάω για πάντα».

Κατέβηκε από το αμάξι και πλησίασε. Στάθηκε στο ίδιο ακριβώς σημείο, δίπλα στον γκρεμό. Κοίταξε ακόμα μια φορά την θάλασσα με τέτοιο τρόπο λες και έψαχνε να δει αν βρίσκεται ακόμα στην θέση της. Εκεί ήταν, ναι, τον καλωσόριζε με την ίδια μανία χτυπώντας τα χέρια της στα βράχια. Θρηνούσε θαρρείς και εκείνη μαζί του. Ανάσανε.

Τέτοια εποχή την είχε γνωρίσει. Τέτοια θλιβερή εποχή είχε σταθεί μπροστά του σαν ηλιαχτίδα που ζέστανε με μιάς τα βάθη της ψυχής του στο καταχείμωνο. Τον κοιτούσε με εκείνα τα γλυκά, μελένια της μάτια, αχ αυτά τα μάτια, που πρόσδιδαν πάντα μία νοσταλγία για την κοριτσίστικη αθωότητα που έκρυβε μέσα της. Του έγνεφε με λάγνο τρόπο να την κάνει παντοτινά δικιά του. Πλησίασε ακόμα πιο κοντά στην άκρη του γκρεμού. Φλέρταρε με το απόλυτο κενό όπως είχε φλερτάρει με τον απόλυτο έρωτα, απροκάλυπτα, μα δεν τον τρόμαζε πλέον τίποτα, γιατί ο μοναδικός του τρόμος είχε ήδη γίνει πραγματικότητα. Την είχε χάσει για πάντα. 

Μέσα του ένα αερόστατο φούσκωνε με γοργούς ρυθμούς από σκέψεις για να τον ταξιδέψει ξανά στις 5 ηπείρους του κορμιού της. Σε ένα κορμί, αχ αυτό το κορμί, που πάντα του άρεσε να χάνεται. Έκλεισε τα μάτια του κοιτώντας προς τον ουρανό και έσφιξε τις γροθιές του δυνατά. Την ένιωθε ακόμα ζεστή επάνω του και αυτό τον πονούσε, ναι τον πονούσε δυνατά, και αυτός ο πόνος είχε έρθει και είχε φωλιάσει για τα καλά μέσα του, απρόσκλητος, σύμμαχος πόνος στην κάθε του πνοή. Τα πόδια του σχεδόν βρίσκονταν στον αέρα μα δεν ένιωθε τίποτα πια. Άνοιξε τα μάτια του και εστίασε ακόμα μια φορά στην θάλασσα, αχ αυτή η θάλασσα, που ζήλεψε θαρρείς και έκλεψε μακριά του ότι πολυτιμότερο είχε. 

«Δεν σε φοβάμαι γιατί μέσα σου βρίσκεται η αγάπη μου».

Εκείνη αγρίεψε περισσότερο μα εκείνος διέκρινε μόνο την γαλήνη. Μέσα από την αλισάχνη της έβλεπε εκείνη, την αγάπη του, με τα μακριά ξανθά μαλλιά της, αχ αυτά τα μαλλιά,  να αιωρούνται στα κύματα και να παίζουν με τα δελφίνια. Του έγνεφε, ναι του έγνεφε, με τον ίδιο λάγνο τρόπο για να την κάνει ακόμα μια φορά δικιά του. Άπλωσε το χέρι του όπως το άπλωνε πάντα για να την αγκαλιάσει και μισόκλεισε τα μάτια. 

«Έρχομαι αγάπη μου». 

Την έφτασε, ναι την έφτασε, όσο πιο γρήγορα γινόταν, στο πιο σύντομο και λυτρωτικό ταξίδι της ζωής του, και την αγκάλιασε σφιχτά με τα δυο του χέρια. Είχε γίνει ένα με εκείνη για μία ακόμα τελευταία, παντοτινή φορά. Η θάλασσα άπλωσε το πέπλο της και τους σκέπασε για να τους κρατήσει για πάντα μαζί, όπως της είχε υποσχεθεί, στο ίδιο σημείο, την ίδια εποχή, και ύστερα... 

Ύστερα ημέρεψε, γαλήνεψε, γιατί μέσα της έκρυβε όλη την αγάπη του κόσμου που κατέφτασε έπειτα από ένα ταξίδι σύντομο, λυτρωτικό, παντοτινό. Ένα ταξίδι δίχως τέλος.

*
*
*


 Με την ιστορία αυτή έλαβα μέρος στο 7ο παιχνίδι με τις λέξεις που διεξάγεται στο blog της αγαπητής Φλώρας και το οποίο έληξε εχθές. Μπορεί να μην είχα διάκριση ανάμεσα στις 3 καλύτερες συμμετοχές που βραβεύτηκαν αλλά αυτή την συμμετοχή την ευχαριστήθηκα πολύ. Ήταν η πρώτη φορά που δημιούργησα μία ιστορία φαντασίας και μάλιστα σε τόσο σύντομο χρόνο. 

Κάθε φορά οι συμμετοχές πρέπει να βασίζονται σε 5 συγκεκριμένες προκαθορισμένες λέξεις. Αυτή την φορά λοιπόν η ιστορία μου έπρεπε να βασιστεί στις λέξεις δρόμος, εποχή, νοσταλγία και αλισάχνη. Ειδικά η λέξη αλισάχνη δυσκόλεψε αρκετά αλλά πιστεύω της έδωσα μια αξιοπρεπή θέση στην ιστορία μου.     

Ευχαριστώ την Φλώρα που διοργανώνει πολύ όμορφα αυτό το παιχνίδι με τις λέξεις και την συγχαίρω που μέσα από το blog της μας δίνει την δυνατότητα να δημιουργήσουμε. Επίσης να πω τα συγχαρητήριά μου ακόμα μια φορά στις 3 συμμετοχές που διακρίθηκαν αλλά και στα υπόλοιπα 19 παιδιά που έλαβαν μέρος. Προσωπικά δυσκολεύτηκα πολύ να ξεχωρίσω τις 3 ιστορίες που έπρεπε να ψηφίσω γιατί όλες είχαν κάτι το όμορφο και ξεχωριστό.  

Σε λίγες μέρες θα δοθούν οι νέες λέξεις και ελπίζω να αποτελέσουν έμπνευση για να συμμετάσχω ξανά!

Σας φιλώ γλυκά! 

   

 

28 σχόλια:

  1. Για αλλη μια φορα θα υποκλιθω!Ειναι ενα εξαιρετο γραπτο,δεν μπορω να πω καν αναρτηση,και θα ηθελα ολο αυτο να ειχε συνεχεια!
    Επειδη μπηκα στο ρολο του πρωταγωνιστη,επειδη με ταξιδεψες σε εικονες,επειδη με συγκινησε το μεγαλειο της αγαπης που περιγραφεις!Σευχαριστω!
    Σμουτς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γατούλη μου σε ευχαριστώ πολύ!Πιστεύεις σε εμένα πολύ περισσότερο απο οτι εγώ η ίδια για τον εαυτό μου. Το εκτιμώ πολύ.. Σμουτς

      Διαγραφή
  2. Ομορφο με έντονη τη μαγεία και το στρόβιλο της απελπισίας !!!
    Βαθύ και ταξιδιάρικο
    Δεν ξέρω...με μάγεψε και με τρόμαξε μαζί.
    Respects! Συμφωνώ με το Γάτο ότι είναι γραπτό
    Φιλιά πολλά
    Σόφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σόφη μου σε ευχαριστώ πολύ για τον σχολιασμό αυτό! Τι να πω και εγω για την δικιά σου μαγική γραφή που πάντα με ταξιδεύει?

      Σου στέλνω τα φιλιά μου για να έχεις μια όμορφη ημέρα!

      Διαγραφή
  3. Μπράβο! Πολύ ωραια ιστορία και μπράβο που βρήκες πως να χρησιμοποιείσεις την λέξη αλισάχνη(;;;)! Πολύ ωραία ιδέα θα περάσω από το μπλογκ να δω και τις άλλες ιδέες! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ και όντως η λέξη αλισάχνη μας ζόρισε λιγάκι. Αν και εμένα να σου πω την αλήθεια στάθηκε η αφορμή για να σκεφτώ το συγκεκριμένο σημείο δίπλα απο την θάλασσα και να φτιάξω την πλοκή της όλης ιστορίας.

      Να δείς και τις υπόλοιπες συμμετοχές και γιατί οχι να συμμετάσχεις και εσύ! Σύντομα θα ξεκινήσει η έναρξη του 8ου παιχνιδιού!

      Σε φιλώ γλυκά! Να έχεις μια όμορφη ημέρα

      Διαγραφή
  4. Απαντήσεις
    1. Αν και δεν σε εχω πολυδιαβάσει στο μπλογκ σου ήμουν σχεδόν σίγουρη οτι "η απόφαση" ήταν δικιά σου. Πέρα απο αυτό όμως, ειλικρινά με άγγιξε και για αυτό άλλωστε έδωσα ψήφους.

      Δεν ξέρω αν θα έχω οίστρο και στις επόμενες λέξεις. Θα το ήθελα πάντως να μου βγεί κάτι όμορφο ώστε να συμμετάσχω πάλι!

      Καλημέρα!

      Διαγραφή
  5. Πολύ όμορφο το κείμενο σου!!
    Πάντα τέτοια! Ζηλεύω τους ανθρώπους που μπορούν και γράφουν..
    Φιλιά Πολλά καλή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ μανταρινάκι μου! Εγώ να δείς πως τους ζηλεύω και εχω ξεχωρίσει πολλούς που γράφουν πανέμορφες ιστορίες στα μπλογκ τους (δεν με βάζω σε αυτή την κατηγορία, θεωρώ πως θέλω πάρα πολύ δουλειά σε αυτό το κομμάτι-ακόμα και τώρα εντοπίζω αλλάγες που θα έκανα στην έκφραση)

      Σου στέλνω τα φιλιά μου για ένα όμορφο σκ!! Σμουτς

      Διαγραφή
  6. Ήταν μια από τις ιστορίες που όχι απλά ξεχώρισα αλλά αγάπησα!
    Το είχα γράψει και κατά τη βαθμολόγησή μου!
    Είχε ποιότητα ο λόγος ! :)))
    Καλή συνέχεια, το'χεις γλυκιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ίρις μου είχα δεί την ψήφο σου και το σχόλιό σου και ειλικρινά σε ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα λόγια που είπες! Οι ιστορίες που συμμετείχαν καθώς και τα ποιήματα όλα ήταν ξεχωριστά και δυσκολεύτηκα πάρα πολύ για να ξεχωρίσω. Κόντεψε να λήξει η ψηφοφορία και εγώ να μην έχω καταφέρει να δώσω βαθμολογία!!

      Οι λέξεις που έδωσες (αν θυμάμαι καλά εσύ τις έδωσες) πραγματικά ήταν όλες υπέροχες, και αυτή η αλισάχνη μας ζόρισε λιγάκι, αλλά τουλάχιστον μάθαμε και μια καινούργια και όμορφη λέξη! Εύχομαι να καταφέρουμε να εμπνευστούμε και στο 8ο παιχνίδι που θα ξεκινήσει σε λίγες μέρες, εγώ πάντως θα το προσπαθήσω :)

      Να έχεις ενα όμορφο υπόλοιπο σκ! Σε φιλώ γλυκά

      Διαγραφή
    2. ♥♥♥
      Η αλισάχνη ήταν επιλογή της Funkey Mokey! Είχα ζητήσει τη συνδρομή της Έλλης και της Μαρίας!
      Ήταν όντως καταπληκτική επιλογή! Άσε που θα τη χρησιμοποιώ πιστεύω από δω και πέρα ;-)
      Φιλάκια
      Αριστέα :))

      Διαγραφή
    3. Όπως και να έχει τέλεια λέξη, αυτή με οδήγησε στην όλη πλοκή. Εννοείται πως όπου κολλάει θα την χρησιμοποιώ! αχααχαχααχαχ Άντε να δούμε και τις επόμενες λέξεις τώρα!! Ανυπομονώ!
      Σμουτς

      Διαγραφή
  7. Μπράβο Μελοκάνελλο ,

    δεν την ηξερα τη σελίδα αλλά τώρα θα την επισκεφτώ και μάλιστα θα προσπαθήσω να πάρω μέρος .....

    Πάντως η ιστορία τέλεια!!!

    Τα φιλιά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να λάβεις μέρος και εσύ γιατί γράφεις όμορφα. Να έχεις τον νού σου για την έναρξη σε λίγες μέρες. Θα δοθούν οι νέες λέξεις και όλες οι λεπτομέριες συμμετοχής! Σε ευχαριστώ για το σχόλιο!

      Καλό βράδυ! Σε φιλώ γλυκά!

      Διαγραφή
  8. Πολύ ωραίο. Τα κείμενα πρέπει να δημιουργούν εικόνες. Αν δεν δημιουργούν δεν μπορείς να τα νιώσεις ή να τα καταλάβεις. Εσύ το πέτυχες.

    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Μαρία μου! Και εγώ θεωρώ το να φτιάξεις εικόνες είναι το σημαντικότερο! Χαίρομαι που το κατάφερα!!

      Καλό βράδυ σου εύχομαι! Φιλάκια

      Διαγραφή
  9. Ήταν μια από τις ιστορίες που μου άρεσαν, αλλά δυστυχώς δεν ψήφισα..
    Πάντα έχω πρόβλημα που πρέπει να περιοριστώ σε τρεις!..χαχα!
    Συγχαρητήρια και ανυπομονώ για την επόμενη ιστορία!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου και μην ανησυχείς γιατί και εγώ το ίδιο έπαθα με όλες τις ιστορίες. Δυσκολεύτηκα πολύ να ξεχωρίσω και να ψηφίσω!

      Έχω ήδη ξεκινήσει να δουλεύω την επόμενη ιστορία αν και οι λέξεις μου φαίνονται αρκετά δύσκολες και δεσμευτικές!

      Σε φιλώ γλυκά! Να έχεις μια όμορφη ημέρα

      Διαγραφή
  10. Πανέμορφο μελοκανελλάκι μου. Πανέμορφο. Έντονο, με εικόνες να ξεπηδούν απ' τις λέξεις για να ταξιδέψουν τον αναγνώστη και να του δημιουργήσουν συναισθήματα.
    Εύχομαι πάντα να έχεις τόση έμπνευση.
    Σου στέλνω ένα γλυκό φιλί και πολλές ευχές για ένα παραμυθένιο βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρίνα μου! Έχει ήδη ξεκινήσει το 8ο παιχνίδι με τις λέξεις και προσπαθώ να εμπνευστώ!Κάτι θα καταφέρω νομίζω! :)

      Πολλά φιλάκια και να ξέρεις οτι μου έχεις λείψει! Σμουτς

      Διαγραφή
  11. Πόσο συνταρακτική ιστορία Μελοκάνελλό μου...θλιβερή, αλλά στο τέλος είναι μαζί, έστω και σε άλλη ζωή!!! Δική σου ήταν λοιπόν ε??
    Το 'χεις πραγματικά με τη γραφή, σου εύχομαι να δημιουργήσεις κάτι εξίσου υπέροχο και αυτή τη φορά!!!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δική μου ήταν ναι!! Δεν ξέρω αν όντως το έχω πάντως το προσπαθώ γιατί θα ήθελα πολύ κάποια στιγμή να το έχω!

      Άντε να δούμε τώρα και τις λέξεις με το 8ο παιχνίδι που ξεκίνησε και είναι θεωρώ αρκετά δεσμευτικές! Για να δούμε τι όμορφες ιστορίες θα διαβάσουμε πάλι!

      Καλημέρα! Σε φιλώ γλυκά

      Διαγραφή
  12. Χαίρομαι που αρκετοί από την παρέα προλάβατε να λάβετε μέρος και σας διάβασα. Δυστυχώς, στο τέλος της ψηφοφορίας, αλλά την επόμενη φορά θα είμαι στην ώρα μου :) Φιλιά από Μελβούρνη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πιστεύω οτι σε αυτόν που ήδη έχει ξεκινήσει θα γράψουν ακόμα περισσότεροι φίλοι μας. Να ξέρεις οτι θα αναρτηθούν στις 23 του μήνα στο μπλογκ της Φλώρας. Έχω τον σύνδεσμο στην ανάρτηση. Μπορείς να μπείς να τις διαβάσεις όλες και γιατί οχι να ψηφίσεις κιόλας. Και ευελπιστώ κάποια στιγμή να συμμετάσχεις με την δικιά σου ιστορία.

      Σου στέλνω τα φιλιά μου απο την βροχερή Αθήνα! Σμουτς

      Διαγραφή
  13. Eχεις χαρισματική γραφή αυτό βέβαια το ξέρεις...
    Δε θα μπορούσα ποτέ να συμμετάσχω σε ένα τέτοιο παιχνίδι ή και να μπορούσα δε θα μου ήταν ευχάριστο να μπαίνω σε κανόνες και να γράφω βαση αυτών, όμως πάντα μου αρέσει να σας βλέπω να ξεδιπλώνει η καθεμιά της το ταλέντο της και τον εσωτερικό της κόσμο...
    Είναι περίεργο αλλά και πολύ ενδιαφέρον πως άνθρωποι με εφαλτήριο κοινές λέξεις καταλήγουν να έχουν τόσο διαφορετική στο τέλος γραφή...
    Αυτό λέει πολλά για την ψυχολογία του καθενός.
    Υπέροχη λέξη η αλισάχνη ... με έπιασες εντελώς αδιάβαστη... και μονο γι'αυτό άξιζε που μπήκε στο παιχνίδι.
    Συνέχιζε το όμορφο ταξίδι σου... :)
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Λιακαδίτσα μου!! Εγώ βασικά συμμετάσχω ακριβώς επειδή υπάρχουν 5 λέξεις μέσα απο τις οποίες κάνω εικόνες και γράφω.. δεν ξέρω αν θα καταφέρω να συμμετάσχω σε όλα τα παιχνίδια. Όσο θα υπάρχει έμπνευση όμως θα το τολμώ!! Και είναι όντως υπέροχο οτι με τις ίδιες λέξεις βλέπεις τόσο διαφορετικές ιστορίες!

      Η αλισάχνη είναι όντως υπέροχη, και εγώ απο το παιχνίδι την έμαθα!!

      Σου στέλνω πολλά φιλιά! Σμουτς

      Διαγραφή