Τρίτη 5 Μαρτίου 2013

Και εγώ για εμένα


"Εγώ για εσένα και εσύ για εμένα.. και εγώ για εμένα"
Όχι δεν θα σας μιλήσω για εμένα. Είναι λίγο παραπλανητικός ο τίτλος, το ξέρω, αλλά στην ουσία δεν είναι καν δικός μου. Σήμερα θα σας μιλήσω μέσα από μια ταινία μικρού μήκους που βρέθηκε μπροστά μου στο You tube. Θα πρέπει να αφιερώσετε και εσείς 19 λεπτά από τον χρόνο σας για να την δείτε. Πιστεύω ότι αξίζει για αυτό άλλωστε την μοιράζομαι μαζί σας μέσα από το blog μου.

Θα σας κάνω μία μικρή περίληψη για να καταλάβετε περί τίνος πρόκειται. Ο πρωταγωνιστής της ταινίας είναι ανάπηρος μετά από ένα ατύχημα που είχε με την μηχανή του που του κόστισε τα δυο του χέρια. Η ταινία αυτή δείχνει εν συντομία πως εκτυλίσσεται η καθημερινότητά του από το πρωί έως το βράδυ. Ταυτόχρονα με τις δυσκολίες που θα δείτε ότι αντιμετωπίζει τα μηνύματα που περνάει είναι αισιόδοξα. Θα δείτε τις προσπάθειες του να διεκδικήσει ίσα δικαιώματα ακόμα και στην εργασία του καθώς και στον έρωτα. Αν και ο έρωτας όπως θα διαπιστώσετε τον αγκαλιάζει απλόχερα από την σύντροφό του.

Τα βαθύτερα συμπεράσματα για το πώς πρέπει εμείς οι ίδιοι να αντιμετωπίζουμε τους ανθρώπους ανεξάρτητα της όποια σωματικής τους ή ψυχικής τους κατάστασης τα αφήνω σε εσάς. Εγώ τα δικά μου συμπεράσματα τα έβγαλα ήδη. 




 Και εγώ για μένα (Μικρού μήκους, 2009)
Σενάριο -- Σκηνοθεσία : Τζώρτζης Γρηγοράκης
Ηθοποιοί : Ντίνος Αυγουστίδης, Μηνάς Χατζησάββας, 
Αλεξία Καλτσίκη, 
Βαγγέλης Μουρίκης, Στέλιος Ξανθουδάκης, Ελένη Κοκκίδου


**Η ταινία βασίζεται σε πραγματική ιστορία.


Σας φιλώ γλυκά 
 

50 σχόλια:

  1. Εξαιρετική, όπως και οι ερμηνείες !!!
    Ευχαριστούμε Μέλενια μου
    Φιλιά
    Σόφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Eνδιαφερον ακουγεται !Θα την δώ το βράδυ μελοκανελλακι μου!
    Φιλάκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Την έχω δει και πραγματικά αξίζει κάποιος να την παρακολουθήσει, όχι
    για τις ερμηνείες, την σκηνοθεσία κτλ (που και αυτά είναι καλά)
    αλλά για το μήνυμα που περνάει, και που αφορά όλους μας, από τούτη την όχθη
    μα και την αντίπερα..
    Καλό απόγευμα φίλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ ειλικρινά χειροκρότησα (από μέσα μου φυσικά) το οτι σε 19 λεπτά περάσανε τόσο μεγάλο μήνυμα. Όλοι έχουμε παρατηρήσει ανθρώπους με ειδικές ανάγκες, είτε σωματικές είτε ψυχικές. Πόσοι όμως από εμάς ξεφύγαμε απο την εικόνα και αναλογιστήκαμε το τί κρύβεται απο πίσω της? Ακόμα και εγώ ανακάλυψα με αυτή την ταινία πράγματα που ούτε καν τα είχα φανταστεί.. (πχ. πως είναι να θέλουν να ανάψουν ενα τσιγάρο ή να κάνουν την ανάγκη τους)

      Καλό απόγευμα και σε εσένα!

      Διαγραφή
  4. Πως σ'αγκαλιαζει?
    Δεν χρειαζονται χερια να αγκαλιασεις αλλα καρδια!
    Εξαιρετικες ερμηνειες αλλα εξαιρετικη δυναμη ψυχης!Ακομη και στις δυσκολιες(τα ακρως αναγκαια οπως ενα κατουρημα)εκανε χιουμορ!
    Σμουτς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το οτι καταφέρανε να αποδώσουν χιούμορ επίσης ήταν εξαιρετικό. Γιατί δεν σου μεταφέρει την λύπηση για την όλη κατάσταση, αλλα την αισιοδοξία. Σμουτς γατάκι μου

      Διαγραφή
  5. MΠΡΑΒΟ! εξαιρετικο μηνυμα
    δεν εχω λογια
    σε κανω μια αγκαλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα μπράβο στους δημιουργούς! Εγώ απλά είπα να μοιραστώ μαζί σας κάτι που με άγγιξε.

      Ανταποδίσω την αγκαλιά! Καλό απόγευμα να έχεις!

      Διαγραφή
  6. Την ταινία αυτή την είδα πριν λίγο καιρό
    αναρτημένη από μια άλλη φίλη Blogger, την
    Flash νομίζω.. Δάκρυσα από το συναισθηματικό
    μεγαλείο και τη δύναμη αυτού του ζευγαριού!
    Σ' ευχαριστώ που μ' έκανες να τη δω για
    άλλη μια φορά!! Καλό μας βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ σήμερα το είδα και ειλικρινά μου έβγαλε τόσα συναισθήματα που δεν ήξερα τι να πρωτοπώ. Δεν είναι μόνο το μεγαλείο του ζευγαριού αλλά θεωρώ και το ίδιο το μεγαλείο της ψυχής ορισμένων ανθρώπων. Είτε αντιμετωπίζουν κάποιο πρόβλημα είτε όχι.

      Καλό βράδυ εύχομαι και σε εσένα!

      Διαγραφή
  7. Πραγματικά συγκλονιστικό!

    και είμαστε και μεις εδω να γκρινιάζουμε για το ένα και το άλλο ....

    Υποκλίνομαι!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβως αυτο!!Βλεπω κοσμο να γκρινιαζει για το παραμικρο,ζεθγαρια να χωριζουν για τα επιπλα πχ.και χιλια δυο.. εχουμε χασει την ουσια..

      Καλημερα κουκλιτσα μου!Σε φιλω! σμουτς

      Διαγραφή
    2. Ακριβως αυτο!!Βλεπω κοσμο να γκρινιαζει για το παραμικρο,ζεθγαρια να χωριζουν για τα επιπλα πχ.και χιλια δυο.. εχουμε χασει την ουσια..

      Καλημερα κουκλιτσα μου!Σε φιλω! σμουτς

      Διαγραφή
    3. Ακριβως αυτο!!Βλεπω κοσμο να γκρινιαζει για το παραμικρο,ζεθγαρια να χωριζουν για τα επιπλα πχ.και χιλια δυο.. εχουμε χασει την ουσια..

      Καλημερα κουκλιτσα μου!Σε φιλω! σμουτς

      Διαγραφή
  8. Την είχα δει πριν λίγες μέρες και εντυπωσιάστηκα.
    Σε τόσο λίγο χρόνο, περνάει τόσα μηνύματα.
    Σκέφτομαι πόσα πράγματα θα άφηνε στις καρδιές
    νέων παιδιών, αν προβαλόταν π.χ. σε σχολεία.
    Μπράβο που συμβάλλεις στη διάδοσή της.
    Καλό ξημέρωμα Μελοκάνελλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευελπιστω να εχει φτασει στα χερια καποιου ευσυνειδητου καθηγητη και θα το εχει μεταφερει στους μαθητες του.

      Να εχεις μια ομορφη ημερα!!

      Διαγραφή
  9. Διαμάντι!
    Η μόνη λέξη που μου βγαίνει και τα λέει όλα!
    Αχ ! Αχ! Πόσα διδάσκει μια 20λεπτη ταινούλα από όλες τις σάχλες που διδασκόμασταν στο σχολείο!
    Καλό σου βράδυ γλυκό κοριτσάκι! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα. Πέρασα να σου πω ότι θα ανεβάσω στο φεις το βιιντεάκι αναφέροντας ότι το βρήκα στο μπλογκ σου!
      οκ; Φιλάκια! :)

      Διαγραφή
    2. Καλημερα κοριτσακι μου!Ειναι πραγματικα συγκλονιστικο το ποσα μηνυματα περναει σε 19λεπτα...Δεν υπαρχει προβλημα να το ανεβασεις!Ας το δουνε οσοι περισσοτεροι γινεται!

      Πολλα φιλακια για μια ομορφη ημερα!!

      Διαγραφή
  10. Τροφή για σκέψη και για ανάρτηση.

    Σε φιλώ.
    Καληνύχτα,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τροφη για σκεψη και αλλαγη τροπου ζως. Τιποτα δεν ειναι δεδομενο.Ας εκτιμησουμε οσα εχουμε...

      Θα χαρω να δω αναρτηση σου.Βρισκεις τα καλυυερα επιχειρηματα.

      Καλημερα κουκλιτσα μου!Σε φιλω γλυκα

      Διαγραφή
  11. Εγω θα ρωτησω κατι αλλο...
    Πειτε μου...
    Θα ηταν το ιδιο εαν δεν ειχε ΜΟΙΡΑΣΜΑ?
    Να εχετε ενα ηρεμο μεσημερι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα!

      Τώρα αν σου πω οτι δεν καταλαβαίνω ακριβώς τι εννοείς? Κάτι αντιλαμβάνομαι αλλά δεν είμαι πολύ σίγουρη. Αν θέλεις γίνε λίγο πιο συγκεκριμένη με την ερώτησή σου για να μην απαντήσω και εγώ οτι να'ναι

      Διαγραφή
    2. Καλησπερουδακια.
      Εννοω αν δεν ειχε ο ανθρωπος αυτος την αγαπη,συμπαρασταση,φροντιδα,ΜΟΙΡΑΣΜΑ των ασχημων στιγμων του με την κοπελα...θα ηταν ο ιδιος?
      Εκτιμω οχι.Ισως και να ειχε αυτοκτονησει.
      Ειναι υπεροχο να μοιραζεσαι τη ζωη κυριως την ασχημη εκ φυσεως.
      Φιλακια...

      Διαγραφή
    3. Για αυτό το μοίρασμα λοιπόν έλεγες.. Συμφωνώ απόλυτα..επομένως εμείς οι απέξω που δεν το βιώνουμε προσωπικά θα πρέπει να προσέχουμε πολύ την συμπεριφορά μας, γιατί ακόμα και μια άσχημη συμπεριφορά μπορεί να δημιουργήσει πρόβλημα.

      Καλημέρα σου εύχομαι!! Φιλάκια

      Διαγραφή
  12. Γι αυτούς που το έχουν ξεχάσει ας τους το θυμίσουμε. Αυτά είναι που μας αρέσει να μοιραζόμαστε στα blogs και στο facebook. Φιλιά Μελοκανελάκι μου, σ'ευχαριστούμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ Μαιρούλα μου οτιδήποτε κρίνω άξιο μοιράσματος μαζί σας θα κάνω μια αναρτησούλα να το τιμώ δεόντος! Καλά είναι όλα τα άλλα που γράφουμε κατά καιρούς αλλά ας δίνουμε και μια σελιδούλα μας σε ότι αξίζει.

      Φιλάκια πολλά σου στέλνω!

      Διαγραφή
  13. Θα το δω το βράδυ που θα πάω στο σπίτι - γιατί τώρα είμαι στην δουλειά και δεν μπορώ - και θα σχολιάσω διεξοδικότερα. Ελπίζω κι εύχομαι να περνάει τα σωστά μηνύματα. Ως άτομο με ειδικές ανάγκες η ίδια, αντιμετωπίζω κάτι τέτοιες πρωτοβουλίες με κάποιον (ελαφρά κυνικό - το παραδέχομαι) σκεπτικισμό. Αλλά θα το δω και θα σου πω ειλικρινά την άποψή μου.

    Φιλί γλυκό :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγγελική μου..πιστεύω οτι τα μηνύματα που θα πάρεις θα είναι όμορφα και αισιόδοξα. Καταλαβαίνω οτι είναι πολλοί εκείνοι που το βιώνουν προσωπικά και το βλέπουν αλλιως,ίσως όχι τόσο εύκολα και ρόδινα...το καταννοώ όλο αυτό. Δεν είναι απο τις εύκολες καταστάσεις άλλωστε..

      Εντυπωσιάστηκα που αυτή η ταινιούλα είναι βασισμένη σε αληθινή ιστορία με αισιόδοξο μήνυμα. Στο τέλος μάλιστα έχουν παραθέσει ένα βιντεάκι απο τον αληθινό πρωταγωνιστή της, εκεί πραγματικά δάκρυσα..ισως επειδή είναι και το τραγούδι τέτοιο, ο τρόπος που χορεύει τόσο έντονος..δεν ξερω..

      Σε φιλώ γλυκά!

      Διαγραφή
  14. Μπράβο Μελίνα μου που το παρουσιάζεις! Πολύ ωραίο δεν ξέρω τι άλλο να πω! Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!Δεν χρειάζεται να λέμε και πάντα ;)

      Να έχεις μια όμορφη ημέρα σου εύχομαι! Φιλάκια

      Διαγραφή
  15. Διάβασα χθες την ανάρτησή σου, την ταινία την είδα σήμερα.

    "Γι' αυτό δεν είναι η επόμενη μέρα; Για να μαζεύουμε τα σπασμένα; (...) Και τι έγινε; Κι αν δεν τα μαζεύουμε εμείς, τα μαζεύει κάποιος άλλος..."
    Αυτό!
    [Επειδή έχουμε "κολλήσει" στο ότι "αύριο είναι μια άλλη μέρα" (κατά τη διάρκεια της -κάθε- οποίας, συνήθως μιρμιρίζουμε περισσότερο από την προηγούμενη)].

    Σημαντικό το "μοίρασμα" που αναφέρει η agriomeli. Φαντάσου τον ίδιο άνθρωπο, μόνο, να συναναστρέφεται τύπους σαν τον "διευθυντή", ή τον πατέρα της κοπέλας του... Ή, να βλέπει διαρκώς τον οίκτο στα μάτια των άλλων...

    Σ' ευχαριστώ, με τη σειρά μου, που το μοιράστηκες μαζί μας -και φυσικά, "δρομολογείται" για Facebook!!!

    Φιλάκια πολλά, Μελοκανελλίτσα μου! ❀~✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχουμε μάθει να μην μαζεύουμε τα σπασμένα..οτι πάντα θα υπάρχει κάποιος άλλος..όμως δεν έχουμε καταλάβει οτι τα σπασμένα απλά μαζεύονται ολοένα και περισσότερο.

      Έχει μεγάλη σημασία το μοίρασμα,το ανθρώπινο..όχι αυτό απο λύπηση. Διότι αυτό κάνει μπαμ απο χιλιόμετρο και πονάει περισσότερο. Ίσως αν δεν είμαστε τόσο εγωιστές να μπορέσουμε να απλώσουμε το χέρι και την καρδιά μας με μεγαλύτερη θέρμη. Πρός όλους, όχι μόνο τους έχοντες ανάγκη. Απλά σε εκείνους λίγο περισσότερο.

      Σε ευχαριστώ που το μοιράστηκες στο facebook. Σε φιλώ γλυκά!

      Διαγραφή
  16. Εξαιρετικά ευαίσθητο. Κι ανθρώπινο. Και πονετικό.

    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλησπέρα φιλενάδα!
    Την πρωτοείδα την ταινία πριν 2 βδομάδες στο χωρο της flash.
    Με συντάραξε! Υποσχέθηκα τότε με την άδεια της να τη βάλω και γω στο δικό μου χώρο.
    Ομως αφού την έβαλες εσύ νομίζω την είδαν όλοι οι κοινοί γνωστοί μας!
    Τέτοιες ταινίες διευρίνουν τους ορίζοντές μας!
    Ο ελληνικός κινηματογράφος ΚΑΙ ξέρει ΚΑΙ μπορεί... αλλωστε "ουκ εν το πολλω το ευ" και αυτή η μικρή μήκους ταινία μας το αποδεικνύει περίτρανα!
    Μια μεγάλη αγκαλιά στέλνω γιατί μου έλειψες! :)
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λιακαδίτσα μου! Σίγουρα έχεις αναγνώστες που δεν είναι κοινοί με εμένα! Αν το υποσχέθηκες κιόλας και το θέλεις τότε νομίζω πως πρέπει να το κάνεις. Ξέρεις πως εμένα αυτά δεν με ενοχλούν διότι στην τελική δεν είναι δικιά μου η ταινία. Και εγω αναδημοσίευση έκανα για να την δούνε και οι φίλοι μου μαζί με εμένα!

      Ο ελληνικός κινηματογράφος μπορεί να δημιουργήσει. Έχει αποδειχτεί. Απλά να κόψουν λίγο τις πολλές ταινίες με τα σεξουαλικά υποννοούμενα..έχουν κουράσει και μόνο γέλιο δεν μου βγάζουν πια.

      Σου στέλνω πολλά φιλιά και ανταποδίδω την αγκαλιά σου γιατί μου έλειψες και εσύ πολύ! Να μην ξαναχαλάσει το πισί σου!!! Σμουτς

      Διαγραφή
  18. Αν και γενικά είμαι ψιλο-αναίσθητη,συγκινούμαι απίστευτα με ανθρώπους που δεν το βάζουν ποτέ κάτω,παρά την αναπηρία τους,τον καρκίνο ή οτιδήποτε σχετικό...Βλέπω τους Παραολυμπιακούς και σκέφτομαι πως ίσως εγώ να μην είχα όλη αυτή τη δύναμη ψυχής.Tους θαυμάζω.Δυστυχώς,οι άνθρωποι αυτοί στην Ελλάδα εισπράττουν περιφρόνηση και οίκτο.Κι όμως,νομίζω ότι εκείνοι έχουν πολλά περισσότερα απ' όλους εμάς,που -φαινομενικά- τα έχουμε όλα!

    Φιλάκια,Μελάκι μου. ♡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτή την ψυχική δύναμη και την αισιοδοξία που βλέπω γύρω μου απο ανθρώπους με πραγματικά δύσκολα προβλήματα, να ξερες πόσες φορές την έχω ζηλέψει. Δεν ξέρω αν θα μπορούσα να είμαι τόσο δυνατή. Και συμφωνώ οτι τελικά εκείνοι έχουν τα ουσιώδες ενώ εμείς τίποτα..

      Σε φιλώ γλυκά! Να έχεις μια όμορφη ημέρα!

      Διαγραφή
  19. Πόση δύναμη και πόση ευαισθησία μπορείς να λάβεις σε τόσα λίγα λεπτά; Και πόσα μηνύματα δέχεσαι με τόσο εύστοχο τρόπο;
    Υπέροχο μελοκανελλάκι μου.
    Να περνάς όμορφα και να έχεις ένα όμορφο υπόλοιπο Κυριακής.
    Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ με το Μαρινάκι μελοκανελλάκι μου!
      Θέλω επίσης να πω κάτι άσχετο με την ανάρτησή σου...συγνώμη που δεν σε ειδοποίησα όσο ήμουν Αθήνα,όμως έτυχαν τρεξίματα που δεν περίμενα και δεν είδα κανέναν...την άλλη φορά όμως στάνταρ...θα σου εξηγήσω πριβέ...φιλώ σε :)

      Διαγραφή
    2. @Marina D Queen Αυτό είπα βρε Μαρινάκι μου..τελικά αρκούν λίγα λεπτά για να κατανοήσεις κάτι..αρκεί να ανοίξεις τα μάτια σου να το δείς.

      Ελπίζω να είσαι καλά κουκλίτσα μου!Σε φιλώ γλυκά!Να εχεις μια όμορφη εβδομάδα

      @paliokoritso... Ακριβώς όπως τα λέει το Μαρινάκι για τα μηνύματα που περνάει! Δεν χρειάζεται να απολογείσαι Ματίνα μου. Κάνουμε όλοι αυτό που θέλουμε και νιώθουμε, έως εκεί που μπορούμε. Αρκεί να είσαι καλά.. Καλωσήρθες πάλι και με το μπλογκ σου!

      Διαγραφή
  20. ......Τι να σχολιάσεις...Μάθημα ζωής... Σ'ευχαριστώ πολύ που το μοιράστηκες..
    Μπορώ να το δημοσιεύσω στο fb με πηγή από εσένα;
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικα Κατερινα μου και μπορεις να την δημοσιευσεις!! Ειναι ενα συντομο αλλα ταυτοχρονα τοσο σπουδαιο μαθημα ζως!!

      Καλο ξημερωμα να εχουμε!!Σε φιλω γλυκα!

      Διαγραφή
  21. Νοέμβρης του 2011 αν θυμάμαι καλά.
    Επέστρεφα από το γραφείο στο σπίτι.
    Ήμουν με το ποδήλατο και περίμενα στο σταθμό του μετρό..
    Γύρω μου κόσμος ..άλλοι να κοιτάζουν και να χαμογελούν και άλλοι να δυσανασχετούν με την παρουσία του ποδήλατου ανάμεσα στους.
    Οι πόρτες άνοιξαν και ο κόσμος άρχισε να σπρώχνει για να μπει στο βαγόνι..
    Κάποια σχόλια ενθαρρυντικά για την είσοδο μου σε αυτό …και κάποια άλλα ..αποθαρρυντικά και ίσως προσβλητικά..
    Παρόλα αυτά ανάμεσα στο πλήθος κατάφερα να μπω και εγώ…
    Μέσα σε όλο τον πανικό μια φωνή δεξιά μου, λέει:
    «Αφήστε το παλικάρι να ακουμπήσει το ποδήλατο» και με κάλεσε να το πάω κοντά της.»
    Χαμογέλασα και την πλησίασα, ευχαριστώντας την για αυτό που μόλις είχε πει..
    Ένας «μελαχρινός άγγελος» .
    Αυτό σκέφτηκα μόλις την κοίταξα..
    Μια τόσο ευγενική και όμορφη παρουσία…
    Ήταν ίσως τα πιο ευχάριστα 15 λεπτά της ζωής μου , για εκείνη την ημέρα..
    Τόσο γλυκεία και ευχάριστη στο λόγο της..τόσο ζωηρή και μόνιμα χαμογελαστή..
    Όταν έφτασα στον προορισμό μου και πριν κατεβώ , της χαμογέλασα την άγγιξα απαλά στον ώμο και έφυγα με ένα μεγάλο ευχαριστώ..
    Η μονή της ιδιαιτερότητα?
    Ένα αναπηρικό καροτσάκι …το οποίο περνούσε απαρατήρητο μπροστά στο "ύψος " της εσωτερικής και εξωτερικής της ομορφιάς…
    Να είσαι καλά όπου και αν είσαι τώρα Ελένη μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για αυτή την ιστορία που μοιράστηκες μαζί μας! Είναι πραγματικά συγκινητικό το πως οι άνθρωποι με ειδικές ανάγκες καταφέρνουν να ξεχωρίζουν με όλα τα υπόλοιπα χαρίσματά τους σε σημείο που το "πρόβλημά" τους να μην είναι καν εμφανές στα μάτια μας.

      Δεν έχουν τίποτα λιγότερο από εμάς. Ίσα ίσα θεωρώ πως έχουν πολλά περισσότερα, ολα οσα θα έπρεπε να είχαμε και εμείς αλλά τα ξεχνάμε..

      Να έχεις μια όμορφη ημέρα!

      Διαγραφή
    2. Εγώ ευχαριστώ την Ελένη, που μου έδωσε ένα μάθημα ζωής εκείνη την ημέρα και μάλιστα με τον πιο απλό τρόπο , το χαμόγελο της!

      Διαγραφή