Τρίτη 2 Ιουλίου 2013

Ξέφραγο αμπέλι


Καλησπέρα και εύχομαι να έχουμε έναν υπέροχο μήνα!

Πριν ξεκινήσω με το θέμα μου θα ήθελα να υπενθυμίσω πως απεχθάνομαι τις πολιτικές συζητήσεις γιατί πλέον στα αυτιά μου και στα μάτια μου έχουν καταντήσει κουραστικές. Αυτό δεν σημαίνει πως δεν παρακολουθώ τα πολιτικά δρώμενα. Απλά προτιμώ να μην τα παρακολουθώ τόσο αναλυτικά αλλά να κρατάω μια σφαιρική εικόνα των πραγμάτων. Επομένως η συγκεκριμένη μου ανάρτηση δεν έχει κανένα σκοπό να θίξει πολιτικές πεποιθήσεις παρά μόνο κοινωνικές.

Επίσης σε αυτό το σημείο θέλω να σας ενημερώσω πως εντάσσω τον εαυτό μου στην κατηγορία των μη ρατσιστών. Για να μην παρεξηγηθώ θα σας πω με λίγα λόγια τι εννοώ. Δεν με ενοχλεί ούτε με εξοργίζει η καταγωγή και η εμφάνιση του κάθε ανθρώπου. Στα μάτια μου όλοι είμαστε άνθρωποι με ίσα δικαιώματα ζωής. Στο παρελθόν έχω συνεργαστεί στον επαγγελματικό τομέα με ανθρώπους από διάφορες χώρες καθώς και έχω γνωριστεί σε προσωπικό επίπεδο με άλλους τόσους σε σημείο μάλιστα που πίστευαν οι γονείς μου πως θα τους φέρω γαμπρό από άλλη χωρά (εδώ τους την έφερα). Επομένως, δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα να συνυπάρξω με όλη την σημασία της λέξεως με ανθρώπους διαφορετικής καταγωγής ή θρησκείας. Νομίζω πως έγινα αρκετά κατανοητή σε αυτό. 

Μετά από την εισαγωγή αυτή ερχόμαστε στο κυρίως θέμα μου.

Πριν μερικές ημέρες και ενώ χάζευα διάφορα άρθρα που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο (κάτι που κάνω αρκετά συχνά) έπεσε το μάτι μου σε ένα άρθρο συνοδευόμενο από βίντεο που με συγκλόνισε αρκετά. Δυστυχώς συγκράτησα μόνο το βίντεο από το you tube καθώς δεν είχα αποφασίσει να κάνω την ανάρτηση αυτή και να θίξω το όλο αυτό θέμα. Επειδή το βίντεο είναι στα αγγλικά, θα πω με λίγα λόγια περί τίνος πρόκειται για την ευκολία σας. 

 (το βίντεο αυτό ανέβηκε το έτος 2012)

**Στην Σουηδία μια γυναίκα 29 χρονών, μητέρα 2 ανήλικων παιδιών, βιάστηκε ομαδικά από τουλάχιστον 11 Αφγανούς επί 7 συνεχόμενες ώρες!! Πρόσφυγες που βρίσκονταν σε εγκαταστάσεις συγκέντρωσης αιτούμενοι για άσυλο ζήτησαν από κάποιον γνωστό τους ομοεθνή που βρίσκονταν εκτός εγκαταστάσεων να τους βρει μια γυναίκα και να τους την πάει. Ο συγκεκριμένος εντόπισε την 29χρονη και αφού κατάφερε να την βάλει στο αμάξι του την μετέφερε στο σημείο που βρίσκονταν οι μετανάστες. Κατά την διάρκεια του βιασμού οι δράστες ζητωκραύγαζαν και την φώναζαν «πόρνη». Κατά τους  Αφγανούς, οποιαδήποτε γυναίκα μη-μουσουλμάνα θεωρείται πόρνη και ο βιασμός είναι μια πράξη αποδεκτή και μη κατακριτέα.

Στην δίκη που ακολούθησε καταδικάστηκαν μόνο οι 7 από αυτούς με ποινή φυλάκισης 4.5-6.5 χρόνια και όσοι απελάθηκαν θα μπορέσουν να επιστρέψουν στην χώρα μετά από μερικά χρόνια. Το θύμα  βρίσκεται καθηλωμένο σε αναπηρικό καροτσάκι υποφέροντας από ψυχική διαταραχή**

Στο συγκεκριμένο βίντεο όμως, πέρα από την αναλυτική αναφορά στην υπόθεση αυτή θίγεται ένα μεγαλύτερο θέμα: H αποσιωποίηση του θέματος από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης καθώς και η στάση της ίδιας της χώρας προς τους μετανάστες και την παραμονή τους στην χώρα.

Ανασκαλίζοντας το you tube σήμερα για να εντοπίσω ξανά το εν λόγω βίντεο με τον βιασμό, έπεσα σε πληθώρα άλλων βίντεο σχετικά με το θέμα των μεταναστών και συγκεκριμένα εκείνων από τις ισλαμικές χώρες. Σας παραθέτω ένα ακόμα βίντεο που φτιάχτηκε σχετικά με την μετανάστευση στην Σουηδία το οποίο επίσης θίγει την αποσιωποίηση των μέσων μαζικής ενημέρωσης, τον τρόπο με τον οποίο το ίδιο το κράτος υποστηρίζει την διαμονή τους και γενικά ολόκληρο το χάος που επικρατεί. Δυστυχώς και αυτό είναι στα Αγγλικά αλλά πιστεύω πως και μόνο από τις εικόνες θα καταλάβετε το όλο νόημα. 

 (το βίντεο αυτό ανέβηκε το έτος 2011)

Τώρα θα μου πείτε γιατί ασχολούμαι με την Σουηδία. Στα μάτια μου η Σουηδία είναι η κάθε Σουηδία, η κάθε Ελλάδα και η κάθε χώρα που αντιμετωπίζει ανάλογα προβλήματα μετανάστευσης. Ύστερα από τα συγκεκριμένα βίντεο που βρήκα στο μυαλό μου ήρθαν κατευθείαν διάφορα περιστατικά από άλλες χώρες (πχ. το βίντεο με την σφαγή του στρατιωτικού στην Αγγλία που κρατούσε ο δράστης το μπαλτά και έβγαζε λόγο ανενόχλητος μπροστά σε τόσο κόσμο) αλλά και από την δικιά μας.

Πώς να ξεχάσω το περιστατικό με το κοριτσάκι στο νησί που ο δράστης το βίασε και το κοπάνησε στα βράχια αφήνοντας το σε άθλια κατάσταση με μόνη του δήλωση στην συνέχεια πως «την είδα και θέλησα να την πηδήξω». Πώς να ξεχάσω το περιστατικό με εκείνον τον άνθρωπο που πήγαινε την γυναίκα του στο μαιευτήριο και τον μαχαίρωσαν για εκατό ευρώ. Πώς να ξεχάσω τόσα άλλα περιστατικά που ακούγονται σχεδόν σε καθημερινή βάση από τις ειδήσεις είτε για βιασμούς είτε για ληστείες και όλα μετα απόπειρας θανάτου.

Σκέφτομαι...

Γιατί να υπάρχει όλη αυτή η ανεξέλεγκτη μετανάστευση και γιατί να δίνουμε τόσα δικαιώματα χωρίς να ξέρουμε καν αν στην χώρα τους ήταν ήδη εγκληματίας; Γιατί να πρέπει να μάθουμε να ζούμε σε μια τέτοια κατάσταση ενώ μπορούμε να δημιουργήσουμε συνθήκες μιας καλύτερης και να ζούμε χωρίς φόβο; Θα μου πείτε κρούσματα εγκληματικότητας υπάρχουν και από τους Έλληνες και όχι μόνο τους αλλοδαπούς. Θα συμφωνήσω. Όμως γιατί δίνουμε τα περιθώρια αυτό το ποσοστό εγκληματικότητας να αυξηθεί;

Σε μία χώρα που ήδη έχει να αντιμετωπίσει τόσα προβλήματα διαβίωσης, σε μία χώρα που νοσεί στον επαγγελματικό και οικονομικό τομέα, που δεν μπορεί να στηρίξει ούτε τους ίδιους τους πολίτες της, πως θα μπορέσουν αυτοί οι άνθρωποι να ορθοποδήσουν και να ζήσουν χωρίς να εγκληματήσουν; Πως θα μπορέσουμε να προστατευθούμε όταν το ίδιο το κράτος δεν μεριμνεί να μας προστατεύσει; Όταν με την έγκρισή του φέρνει κοντά μας ανθρώπους που προέρχονται από διαφορετικούς νόμους, διαφορετικά ήθη και έθιμα και τους επιτρέπει όχι μόνο να τους καταπατούν αλλά και να προστατεύονται από αυτούς;

Αυτά και άλλα πολλά ερωτήματα στροβιλίζονται στο μυαλό μου με βασικότερο το γιατί ενώ υπάρχει η δυνατότητα επιβολής ελεγχόμενης μετανάστευσης παρ’ όλα αυτά επιλέγουν οι κυβερνόντες την ανεξέλεγκτη οδό; Δεν μπορώ να  καταλάβω, ειλικρινά ποιο το συμφέρον μιας τέτοιας κατάστασης για την κοινωνία μας.

Τρομάζω...

Αν στην Σουηδία που δεν υπάρχει οικονομική κρίση και προβλήματα διαβίωσης, όπως συμβαίνει στην Ελλάδα, έχει εφαρμοστεί ο αντιρατσιστικός νόμος και υπάρχουν ήδη αυτά τα κρούσματα, κυρίως από μετανάστες ισλαμικών χωρών, τι χειρότερο μπορεί να συμβεί άραγε στην Ελλάδα; Όταν αυτοί οι άνθρωποι δεν θα μπορούν να εργαστούν, δεν θα μπορούν να τραφούν, δεν θα μπορούν να κάνουν οικογένεια τότε που θα καταλήξουν; Όταν τα ήθη και έθιμά τους και οι νόμοι τους είναι κατά πολύ διαφορετικά από τα δικά μας, τότε πόσο εύκολο είναι για αυτούς να εγκληματήσουν και να σκοτώσουν για να εξασφαλίσουν τα προς το ζήν; Να βιάσουν τις μη μουσουλμάνες γυναίκες για να ικανοποιήσουν τις γενετήσιες ορμές τους; Να ξαμολυθούν στους δρόμους και στον αγοραίο έρωτα που μόνο αρρώστιες μπορούν να φέρουν; 

Θυμάμαι κάποιος γνωστός μου που μου εξηγούσε πως στα κοινόβια σπίτια που ζούνε κάθε εβδομάδα ο ένας από αυτούς αναλαμβάνει να παίξει τον ρόλο της γυναίκας ώστε να μπορούν να ικανοποιούνται σεξουαλικά οι υπόλοιποι. Προσωπικά, δεν θα ξεχάσω το πόσες φορές προχώρησα στον δρόμο και μου προκάλεσαν τρόμο από τον επίμονο τρόπο που με κοίταξαν και τα λόγια που μουρμούρισαν με ένα χυδαίο βλέμμα στα μάτια τους. Είμαι σίγουρη πως αρκετές γυναίκες θα έχουν βιώσει ανάλογα περιστατικά σαν το δικό μου. 

Υπενθυμίζω, δεν είμαι ρατσίστρια ούτε εντάσσομαι υπέρ συγκεκριμένης πολιτικής παράταξης, θα το δηλώνω ξανά και ξανά. Θέλω όμως να ξέρω πως στην κοινωνία που ζω ο διπλανός μου έχει κάποια ταυτότητα όπως και εγώ. Πως εργάζεται και συνεισφέρει σε αυτό το κράτος όπως και εγώ. Πως προσπαθεί να ενταχθεί στους νόμους και τους κώδικες της κοινωνίας αυτής όπως και εγώ. Πώς θα σεβαστεί τον αέρα που αναπνέει όπως και εγώ. Πως ακόμα και αν πράξει κάποιο έγκλημα θα έχει την ίδια αντιμετώπιση από τον νόμο όπως και εγώ. Θυμάμαι πόσες φορές άκουσα στις ειδήσεις να επικαλούνται το νεαρό της ηλικίας ώστε να έχουν μια πιο ομαλή ποινή, χωρίς καν να μπορούν οι αρχές να εξακριβώσουν αυτή την ηλικία διότι δεν υπήρχαν χαρτιά!! 

Έχω μια αδερφή που ζεί και μένει μόνιμα πλέον στο εξωτερικό. Δεν βρέθηκε στην χώρα που είναι ανεξέλεγκτα ούτε πέρασε τα σύνορα λαθραία δίνοντας φακελάκι στις «μεταφορικές». Υπήρξε μια ολόκληρη διαδικασία για να καταφέρει να μεταναστεύσει. Νόμιμα! Εργάζεται ήδη και προσπαθεί να μάθει  την γλώσσα για να ενταχθεί πιο εύκολα. Δεν πήγε εκεί με έτοιμο σπίτι να το μοιράζεται σαν κοινόβιο με άλλους δέκα μετανάστες προσπαθώντας να επιβιώσει με όποιο τρόπο μπορεί και εις βάρος των μόνιμων κάτοικων της περιοχής. Την ακουω να μου λεει το πόσο ήρεμα και άφοβα νιώθει για να κυκλοφορήσει συγκρίνοντας το πριν με την Ελλάδα και εξοργίζομαι. Την ακούω να μου λέει πως όλα τα σπίτια δεν έχουν ούτε καν κάγκελα στις αυλές τους διότι δεν υπάρχει ο φόβος του εγκληματία που καραδοκεί. Πώς λοιπόν η συγκεκριμένη χώρα καταφέρνει να εκμηδενίζει την εγκληματικότητα και εμείς προσπαθούμε άντ' αυτού να την αυξήσουμε; Για να νιώσω και εγώ ασφάλεια θα πρέπει να γίνω η ίδια μετανάστρια άλλης χώρας; 

Ξέρω πως και στην Ελλάδα αρκετές οικογένειες μεταναστών έχουν ενταχθεί, έχουν κάνει οικογένειες, εργάζονται νόμιμα και τα παιδιά τους σπουδάζουν και συνεισφέρουν όλοι μαζί υπέρ του κράτους μας. Στην πολυκατοικία μου υπάρχει μια τέτοια οικογένεια και δεν έχει υπάρξει ποτέ πρόβλημα με κανέναν. Όλη αυτή μου ανάρτηση δεν αναφέρεται σαφώς σε αυτές τις οικογένειες αλλά στους υπόλοιπους πρόσφυγες, που τους έχουν συγκεντρωμένους σαν τα ζώα προσπαθώντας να τους νομιμοποιήσουν χωρίς να έχουν καν στοιχεία της πραγματικής τους ταυτότητας. 

Τι θα γίνει με όλους αυτούς λοιπόν; Τι θα γίνει με εμάς; Για ποιά προστασία ανθρώπινων δικαιωμάτων μιλάμε; Τα δικά μου ανθρώπινα δικαιώματα ποιός τα προστατεύει;

Ας μην ξεχνάμε

Τα δικά μας ανθρώπινα δικαιώματα παύουν να έχουν ισχύ όταν καταπατούμε τα ανθρώπινα δικαιώματα των άλλων.



Σας φιλώ γλυκά!! 


**** Σας αφήνω με το βίντεο ενός ντοκυμαντέρ που γυρίστηκε στην Αθήνα σχετικά με την ζωή των πρόσφυγων και που βρήκα στο τελείωμα της ανάρτησης αυτής. Νομίζω αξίζει να αφιερώσετε χρόνο να το δείτε και αυτό.




 

**Γυρισμένο στην Αθήνα μεταξύ Οκτωβρίου 2011 και Φεβρουαρίου 2012, εν μέσω της κοινωνικής, πολιτικής και οικονομικής αναταραχής, το ντοκιμαντέρ δίνει βήμα στις φωνές εκείνων που έχουν εγκαταλείψει το Αφγανιστάν, τη Σομαλία ή το Σουδάν ελπίζοντας να βρουν καταφύγιο στην Ευρώπη.
Μετά από μήνες ή ακόμη και χρόνια στο δρόμο, φτάνουν στην Ελλάδα, μια χώρα της οποίας ο πληθυσμός αντιμετωπίζει το πλήρες βάρος της οικονομικής κρίσης και τα συστήματα ασύλου και υποδοχής είναι εντελώς δυσλειτουργικά. Οι περισσότεροι άνθρωποι δε βλέπουν άλλη επιλογή από το να πάρουν να το δρόμο και πάλι με την ελπίδα να φτάσουν σε μια χώρα που θα μπορεί να τους δεχτεί και να εξετάσει το αίτημά τους για άσυλο. Αλλά, από τη στιγμή που έχουν εισέλθει στην Ελλάδα, είναι εξαιρετικά δύσκολο, αν όχι αδύνατο, να εγκαταλείψουν τη χώρα λόγω των ευρωπαϊκών πολιτικών που τους εγκλωβίζουν νομικά στην Ελλάδα.

Το ντοκιμαντέρ είναι ο καρπός της συνεργασίας μεταξύ ECRE, του Ελληνικού Φόρουμ Προσφύγων και του κινηματογραφιστή Matthias Wiessler, και υποστηρίζεται από το Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα για την Ενσωμάτωση και τη Μετανάστευση (EPIM).

Έκανε ταυτόχρονη πρεμιέρα σε Βρυξέλλες και Αθήνα για την Παγκόσμια Ημέρα Προσφύγων (20 Ιουνίου). Το "Πόσο Μακριά Ακόμα;" έχει ήδη παρουσιαστεί σε 2 άλλες προβολές μέχρι στιγμής, στο Ινστιτούτο Ευρωπαϊκής Πολιτικής και στους μαθητές του Δικτύου Οδυσσέας στο Θερινό Σχολείο Ευρωπαϊκού Δικαίου και Πολιτικής για τη Μετανάστευση και το Άσυλο.

Αυτοί οι άνδρες, οι γυναίκες και οι οικογένειες έχουν, ως επί το πλείστον, ξοδέψει όλες τις οικονομίες τους για το μακρύ ταξίδι τους, το οποίο τους οδήγησε στην Ευρώπη, με τους περισσότερους ανθρώπους να πληρώνουν λαθρεμπόρους να περάσουν τα σύνορα. Μπορούν να βρεθούν σε μεγάλη ένδεια στην Αθήνα, η οποία έχει μόλις 1.000 θέσεις υποδοχής για πάνω από 9.000 αιτούντες άσυλο το 2011 και μόνο. Με καμία ελπίδα να φύγουν από την Ελλάδα νόμιμα και με ασφάλεια, χωρίς την ελπίδα της ζωής με αξιοπρέπεια στην Ελλάδα, χωρίς ελπίδα επιστροφής στις χώρες τους και σε ένα ευμετάβλητο περιβάλλον γεμάτο από κοινωνικές εντάσεις και με την ξενοφοβία σε άνοδο, μαζεύονται όπου μπορούν και περιμένουν ελπίζοντας να βρούνε έναν τρόπο να φύγουν.

Το 'Πόσο Μακριά Ακόμα;' (How Much Further?) είναι μια "ταινία δρόμου" τοποθετημένη στην Αθήνα. Από κρυμμένα διαμερίσματα, κατοικίες κοινοτήτων των προσφύγων και δημόσια πάρκα, οι πρόσφυγες μας λένε τις ιστορίες τους για το πώς ζουν και παρουσιάζουν τις λύσεις τους. Εκπρόσωποι από αρμόδια θεσμικά όργανα, πολιτικοί και εκπρόσωποι οργανισμών προσθέτουν σχόλια και τις λύσεις τους για την κρίση.**

48 σχόλια:

  1. Αρχικα θα σταθω στο θεμα βιασμου.Ειτε ειναι απο αλλοδαπους-μεταναστες ειτε οχι ειναι ενα και το αυτο για μενα.Ειναι μια κατακριτεα πραξη που καταπατα ανθρωπινα δικαιωματα,δολοφονια της ψυχης και της υπαρξης ενος ανθρωπου.Οι δραστες δεν ειναι ανθρωποι,ειναι τερατα και δεν εχουν κανενα δικαιωμα οπως σωστα ειπες τα ανθρωπινα δικαιωματα σου σταματουν οταν καταπατας τα δικα μου!
    Οι συγκεκριμενοι δραστες, οπως σωστα ειπες,στην πατριδα τους το θεμα βιασμου δεν υφισταται και μαλιστα το θυμα ειναι αυτο που στην ουσια φταιει(αν μια γυναικα βιαστει αυτη θα φταιει που προκαλεσε και μαλιστα θα δικαστει γιαυτο με τον πολιτισμενο τροπο δια του λιθοβολισμου πχ).Στην πατριδα τους μεχρι καποια ηλικια δεν μπορουν να συνεβρεθουν με γυναικα το απαγορευει η θρησκεια τους,ο μονος τροπος λοιπον ειναι ο βιασμος ειτε γυναικων ειτε μικροτερων αγοριων που το θεωρουν απολυτα φυσιολογικο
    Η Ελλαδα και προ κρισης δεν μπορουσε να ανταπεξελθει στο θεμα το μεταναστευτικο ποσο μαλλον τωρα που υπαρχει οικονομικη κριση.
    Υπερ της νομιμης μεταναστευσης,να ξερεις απο που κρατα η σκουφια του καθενα και τι εχει κανει με χαρτια,που θα δουλεψει,που θα μεινει οπως κανουμε και μεις στο εξωτερικο.
    Τα κεντρα κρατησης για τους λαθρομεταναστες δεν ειναι οτι καλυτερο αλλα ειναι μια προσωρινη λυση ωστε να μην γυρνανε ανεξελεγκτοι.

    ΥΓ.Το ξερω δεν κρατηθηκα και ειχα και αλλα να πω πφφ συγνωμηηηη.Τωρα βεβαια μπορω να πω καλως ηρθες πισω με αυτην την εξαιρετικη αναρτηση.Φιλι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα έπρεπε να γράψεις όλα όσα ήθελες! Σε ευχαριστώ που συμπλήρωσες τις σκέψεις μου. Δεν είχα αμφιβολία πάνω σε αυτό διότι ήδη το συζητήσαμε αρκετά το θέμα και με βοήθησες και πολύ να συγκεντρώσω τις δικές μου σκέψεις. Σε ευχαριστώ πολύ καρδιά μου! Σμουτς

      Διαγραφή
  2. To θέμα του βιασμού για μένα δεν έχει καμία απολύτως σχέση με την μετανάστευση. Ούτε αν έγινε στη Σουηδία, στον Καναδά, στην Ελλάδα ή στο Ουζμπεκιστάν. Είναι μία πράξη απάνθρωπη, για την οποία δυστυχώς ούτε οι διεθνής οργανισμοί κάνουν κάτι.
    Η κρίση ναι επηρεάζει τις ζωές μας, για κανένα όμως λόγο δεν μπορούμε να την κατηγορήσουμε ότι φταίει γι'αυτές τις πράξεις.
    Όσο για την αδερφή σου που λες ότι κυκλοφορεί στο εξωτερικό πιο ήρεμη από εδώ, είναι γεγονός. Έμενα στο εξωτερικό και η οικογένεια μου όλη μένει ακόμα εκεί. Είχα και εγώ αυτή την αίσθηση... αλλά ας σκεφτούμε. Αν ήμασταν σαν αυτούς, τους μη ευρωπαίους μετανάστες, με άλλη θρησκεία, άλλη νοοτροπία, άλλο χρώμα, άλλο οικονομική ευχέρεια... θα νιώθαμε το ίδιο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καταρχήν να σε καλωσορίσω! Το συγκεκριμένο θέμα του βιασμού κατα την δικιά μου άποψη για τους μετανάστες της συγκεκριμένης χώρας έχει. Διότι ο βιασμός μιας μη μουσουλμάνας γυναίκας δεν θεωρείται κατακριτέα. Επομένως, ο ολοένα αυξανόμενος αριθμός ισλαμιστών μεταναστών σίγουρα αυξάνει και τον φόβο περισσότερων ανάλογων κρουσμάτων. Ξανατονίζω, αυτή είναι η δικιά μου άποψη και σέβομαι την δικιά σου.

      Δεν κατηγόρησα την κρίση για καμία πράξη εγκληματικότητας. Απλά είπα οτι σε μια χώρα που αδυνατεί να θρέψει το δικό της πληθυσμό τότε πως θα θρέψει τους επιπλέον? Και όταν ήδη αυξάνονται τα κρούσματα εγκληματικότητας από τους ίδιους πολίτες της πως δεν θα αυξηθούν και από τους πρόσφυγες?

      Ξανατονίζω, δεν ειμαι κατα της μετανάστευσης. Είμαι υπερ της νόμιμης και ελεγχόμενης οδού για αυτή. Όχι να υπάρχουν γύρω μας άνθρωποι αγνώστης ταυτότητας και προελέυσεως. Και όλο αυτό για να μειωθούν τα ενδεχόμενα ΠΙΘΑΝΗΣ αυξησης εγκληματικότητας.

      Σε ευχαριστώ για το σχόλιό σου. Να έχεις ένα όμορφο βράδυ

      Διαγραφή
  3. Μετανάστευση και βία για μένα είναι δύο διαφορετικά θέματα και πολύ φοβάμαι ότι όλο και περισσότεροι άνθρωποι στη χώρα μας τα έχουν ταυτισμένα στο μυαλό. Είμαι υπέρ της ελεγχόμενης μετανάστευσης υπέρ του πολιτικού ασύλου, με όλα τα νόμιμα μέσα. Να θυμίσω ποιος άνοιξε τα σύνορα της χώρας; Είναι αυτός που μετά βαΐων και κλάδων ψηφίστηκε και ψηφίζεται ως ο καταλληλότερος πρωθυπουργός.
    Η παραβατική συμπεριφορά υπάρχει και στους Έλληνες. Καλό θα είναι να μην δαιμονοποιούμε φυλές και πρόσωπα. Δεν φταίνε όλοι, επειδή κάποιοι..!
    Φταίει η πολιτεία και σε αυτήν πρέπει να στρέφεται το μένος μας! Αλλιώς ο κίνδυνος είναι τεράστιος! Είμαι παιδί μεταναστών. Οι γονείς μου με μεγάλωσαν χάρη στα χρήματα που μάζεψαν δουλεύοντας έξω. Δεν είναι όλοι εν δυνάμει κακοποιοί κι από τη στιγμή που τους στιγματίζουμε όλους ο δρόμος για το ρατσισμό ήδη έχει ανοίξει!
    Τα λόγια σου τα άκουσα πρόσφατα από έναν συνετό άνθρωπο. Έναν ήρεμο, πολιτικοποιημένο και σοβαρό άνθρωπο. Η διαφορά του με σένα κορίτσι μου γλυκό ήταν ότι το προχώρησε: "για αυτό και θα ψηφίσω χ.α. Είναι η μόνη που θα βοηθήσει να καθαρίσει αυτός ο τόπος και να κυκλοφορούμε ήσυχοι"!
    Μια φίλη μου που μοιράστηκα μαζί της την ανησυχία μου για αυτά που άκουσα μου είπε: μα κι εγώ συμφωνώ!
    Ο κίνδυνος είναι πλέον κάτι παραπάνω από ορατός!
    Εξαιρετικά ενδιαφέρουσα ανάρτηση προς προβληματισμό. Θα παρακολουθήσω με ενδιαφέρον και τα υπόλοιπα σχόλια!

    Φιλιά μελένια μου!
    Καλό σου βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριστέα μου σίγουρα την βία μπορεί να την διαπράξει ο οποιοσδήποτε και δεν ταυτίζεται αποκλειστικά με την μετανάστευση.

      Όπως είδες ανάφερα πως μια μη ελεγχόμενη και νόμιμη μετανάστευση απλά αυξάνει και την πιθανότητα μιας αυξημένης εγκληματικότητας.

      Οι γονείς σου ήταν μετανάστες προφανώς νόμιμοι που εργάστηκαν και συνείσφεραν νόμιμα σε αυτή την χώρα και τήρησαν τους νόμους της όπως θα τους τηρούσαν και τους νόμους της δικιάς τους χώρας. Σε αυτό είμαι υπερ.

      Όχι δεν αναφέρθηκα σε συγκεκριμένη πολιτική παράταξη, ούτε οσα ειπα φανερώνουν το τι θα ψηφίσω. Ποτέ δεν θα ψήφιζα υπερ της βίας.

      Για εμένα οι ευθύνες πέφτουν στην πολιτεία μας και τους κυβερνούντες. Ξέρουν πολύ καλά γιατί "επιτρέπουν" να έρχονται ανεξέλεγκτα, εδώ και πάρα πολλά χρόνια. Και σίγουρα δικές τους οι ευθύνες που δεν φροντίζουν για την ασφάλεια των πολιτών.

      Εγω τους φόβους μου εξέφρασα για την όλη κατάσταση "μπάχαλο". Και όχι δεν θέλω να περιμένω πότε θα ακουστεί το επόμενο κρούσμα για να δω ποιός το έκανε, αν ήταν Έλληνας ή οχι.

      Θέλω να κυκλοφορώ και να έχω την αίσθηση πως αυτός που είναι δίπλα μου και διαπράττει έγκλημα έχει ταυτότητα, διεύθυνση, ανήκει κάπου και ο νόμος θα τον τιμωρήσει το ίδιο όπως θα τιμωρούσε εμένα. Ας είναι όποιας εθνικότητας, καταγωγής και θρησκείας θέλει.

      Ελπίζω να σου ξεκαθάρισα καλύτερα την θέση μου. Να έχεις ένα όμορφο βράδυ!

      Διαγραφή
    2. Κατάλαβα τις θέσεις σου καρδούλα μου κι είδες ότι συμφωνούμε πάνω-κάτω. Διαφοροποιήθηκα στους φόβους που έχω. Όχι για σένα. Απλά φοβάμαι πως αυτή η οργή για όλους τους μετανάστες θα εκμεταλλευτεί από γνωστά συμφέροντα. Προς το κράτος πρέπει να είναι η οργή μας- όχι στα πρόσωπα. :)))
      Φιλιά!

      Διαγραφή
    3. Εννοείται οτι η οργή μας πρέπει να είναι προς το κράτος και μόνο όσον αφορά την επίλυση. Διότι αν το κράτος εξαρχής είχε σωστή πολιτική για την (λαθρο)μετανάστευση δεν θα χρειάζοταν καν να θίγουμε το θέμα αυτό. Πολλά φιλάκια για μια όμορφη ημέρα!

      Διαγραφή
    4. Χάρηκα που τόλμησες να θίξεις ένα τέτοιο θέμα. Σόρρυ αλλά δεν το πήγα πολιτικά για σένα. Ελπίζω να το κατάλαβες. Τελευταία έχω αναστατωθεί βλέποντας πως η οργή μας στρέφεται προς λάθος δρόμους κι ανησυχώ.
      Προχτές έκανε εγκαίνια στην πόλη μου η γνωστή παράταξη και νέες κοπέλες έτρεξαν να φωτογραφηθούν με το ίνδαλμα τους αυτόν που μοιράζει χαστούκια σε γυναίκες με ευκολία!
      Φοβάμαι.... Όσο φοβάμαι και να κυκλοφορήσω μόνη τις νύχτες.

      Καλημέρα γλυκό μου κορίτσι!

      Διαγραφή
    5. Δεν μου κάνει εντύπωση αυτό που λες διότι γενικά ο κόσμος έχει ξεφύγει. Έχουν λασκάρει πολλές βίδες και όπως είπα σε άλλη ανάρτηση, αυτό το Δαφνί δεν θα χωρέσει τόσο κόσμο.

      Μπορείς να διαβάσεις την τελευταία μου απάντηση σε σχόλιο που μόλις έγραψα, αν και δεν ήθελα να θίξω πολιτικές θέσεις με αυτή την ανάρτηση. Όμως ίσως καταλάβεις και εσύ ποια είναι η δικιά μου θέση.

      Καλημέρα!!

      Διαγραφή
  4. Δυστυχώς είμαστε σε κομβικό γεωγραφικό σημείο και όλοι όσοι προσπαθούν να περάσουν παράνομα στην Ευρώπη σταματάνε εδώ. Επίσης δυστυχώς η Ε.Ε. πληρώνει κονδύλια στην Ελλάδα για να κρατάει τους λαθρομετανάστες εδώ και να μην τους αφήνει να διοχετευτούν στην υπόλοιπη Ευρώπη οπότε οι Έλληνες πολιτικοί τους κρατάνε εδώ μπας και καλοπιάσουν τα "κεφάλια"¨και πάρουν το επόμενο δάνειο.

    Δεν φταίνε οι μετανάστες είτε νόμιμοι είτε παράνομοι, σωστή αστυνόμευση χρειάζεται και σωστή διαχείρηση του πληθυσμού αλλά για να γίνει κάτι τέτοιο χρειάζεται και σωστή κυβέρνηση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τις επιπλέον πληροφορίες που δεν γνώριζα. Συμφώνησα ήδη οτι οι ευθύνες πέφτουν στην πολιτεία μας και τους κυβερνούντες.

      Καλό βράδυ!!

      Διαγραφή
  5. Καλησπέρα κοριτσάκι μου,
    Νομίζω πως έχουν περάσει απ’ το μυαλό όλων ανάλογα ερωτήματα, άλλα ρητορικά και άλλα όχι και τόσο. Προσωπικά αυτό που με είχε συγκλονίσει είναι ο βιασμός δωδεκάχρονου κοριτσιού ανάμεσα στα δύο σχολεία της γειτονιάς μου, απογευματινή ώρα.
    Σιχαίνομαι τα «κατηγορώ» γιατί αισθάνομαι καλύτερα όταν αναλαμβάνω πρώτα τις δικές μου ευθύνες. Μα στην συγκεκριμένη περίπτωση πρώτα κατηγορώ το κράτος. Μην νομίζεις και αυτούς τους ανθρώπους τους "εξαπάτησαν" με την ψευδαίσθηση ενός καλύτερου μέλλοντος. Ωστόσο αυτό επ’ ουδενί δεν δικαιολογεί την πρόθεση προς την παραβατικότητα ή την όποια εγκληματική συμπεριφορά. Αυτό είναι καθαρά ευθύνη του ατόμου, απ’ όπου και αν προέρχεται, όποιες συνθήκες και αν βιώνει.
    Το ότι δεν ζούμε σε ένα συγκροτημένο κράτος διαφαίνεται από πολλούς τομείς. Έπρεπε όμως να προβλέψουμε ή μάλλον πιο σωστά να περιμένουμε αυτή την αύξηση στο ποσοστό της εγκληματικότητας από αλλοδαπούς, εφόσον οι παροχές του κράτους δεν επαρκούσαν για ένα τόσο μεγάλο κύμα μεταναστών. Θα μπορούσε κανείς να πει, πως η κατάσταση δημιουργήθηκε αν όχι απ’ τους χειρισμούς τουλάχιστον απ’ την ανοχή των ελληνικών κυβερνήσεων ανά τα χρόνια. Μην ξεχνάμε ότι η Ελλάδα έχει υπογράψει τον Κανονισμό Δουβλίνο ΙΙ επακόλουθα του οποίου αντιμετωπίζουμε αφού σύμφωνα με τον κανονισμό αυτό ο μετανάστης έχει το δικαίωμα να ζητήσει άσυλο σε όποια χώρα εισέλθει για πρώτη φορά και η γεωγραφική θέση της χωράς μας καθιστά σχεδόν πάντα την "χώρα άσυλο".
    Σέβομαι τον φόβο σου, τον έχω νιώσει πολλάκις αφού στην περιοχή μου δεν τολμάς να κυκλοφορήσεις μόλις πέσει η νύχτα. Δεν είναι άδικο να φοβάμαι να ζήσω στην ίδια μου την χώρα;!
    Χαίρομαι που έθιξες τέτοια θέματα, πρέπει κάπου κάπου να προβληματιζόμαστε για τις καταστάσεις που βιώνουμε. Με αποδοχή ποτέ δεν θα επέλθει η αλλαγή.
    Καλό βράδυ honey cat, γεμάτο όνειρα ταξιδιάρικα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρινάκι μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την συγκροτημένη τοποθέτησή σου στο όλο θέμα. Σϊγουρα με συμπληρωσες αρκετά και συμφωνώ μαζί σου στο σημείο οτι και εμείς ευθυνόμαστε όταν υποσχόμαστε ένα καλύτερο μέλλον το οποίο στην ουσία δεν μπορεί να υπάρξει πια, όχι μόνο για εκείνους αλλά και για εμάς τους ίδιους.

      Να έχεις ένα όμορφο βράδυ σου εύχομαι και ελπίζω οι φόβοι οι προσωπικοί μας να μην γίνουν ποτέ πραγματικότητα!

      Διαγραφή
  6. Ισχύει αυτό που είπε ο Tommy. Με συνθήκες,όπως αυτή του Δουβλίνου 2,ακόμα κι αν επιχειρήσουν να μεταναστεύσουν σε άλλη χώρα,τους στέλνουν πίσω στην Ελλάδα. Ο πληθυσμός των μεταναστών -νόμιμων ή μη- στην Ελλάδα είναι δυσανάλογος και με την έκταση και με τις θέσεις εργασίας. Αν η πολιτεία δεν μπορεί να ενσωματώσει ομαλά στην κοινωνία τους ανθρώπους αυτούς,τότε καλά θα κάνει να τους απαγορεύει να περνούν τα σύνορα. Είναι κρίμα να ζουν κάτω απ' το όριο της φτώχειας και να κλέβουν ή να ζητιανεύουν για να ζήσουν. Το ένστικτο της επιβίωσης είναι το ισχυρότερο όλων. Όταν πεινάσεις,θα κλέψεις. Και δεν θα το κάνεις επειδή είσαι παλιάνθρωπος! Μπορεί τα 100€ να είναι ποσό αμελητέας σημασίας για 'μας,αλλά για κάποιον που ψάχνει τα σκουπίδια για να ζήσει,είναι πάρα πολλά. Είναι άδικο να υφίστανται ρατσισμό,εκμετάλλευση και να μην μπορούν να συνυπάρξουν με τους ημεδαπούς.

    Οι σκανδιναβικές χώρες (Σουηδία,Δανία κ.λπ.) έχουν παρελθόν με τη ναζιστική Γερμανία κατά το Β' Παγκόσμιο Πόλεμο. Όποτε αναγγέλλεται βιασμός,ληστεία ή οτιδήποτε από μετανάστη,οι νεοναζί "εκδικούνται" άλλους αθώους,δολοφονώντας τους πολλές φορές! Σε μία χώρα ασφάλειας και ευημερίας,όπως η Σουηδία,είναι τεράστιο πλήγμα οποιαδήποτε βιαιοπραγία από αλλοδαπό/αλλόθρησκο. Οι Σουηδοί δεν είχαν ιδέα από μετανάστες,άνοιξαν ξαφνικά τα σύνορα,έδωσαν άσυλο και βρέθηκαν αντιμέτωποι με συνέπειες που δεν φαντάζονταν! Όπως κι οι Έλληνες,άλλωστε... Όταν δε διαθέτεις μεταναστευτικές υποδομές,μηχανισμούς απορρόφησης και βέβαια ανάλογη πολιτική,αυτά παθαίνεις.

    Ο βιασμός είναι απάνθρωπη πράξη και πρέπει να τιμωρείται βαριά. Ίσως η νοοτροπία παίζει ρόλο,αλλά πολύ μικρό,θεωρώ... Νομίζω πως πίσω από οτιδήποτε τέτοιο κρύβεται ένας ψυχικά άρρωστος άνθρωπος. Αν ήταν καθαρά και μόνο θέμα θρησκείας,αντιλήψεων και σεξουαλικών ορμών,τότε κάθε μουσουλμάνος μετανάστης θα ήταν βιαστής,πράγμα που σε καμία περίπτωση δεν ισχύει!

    Φιλιά,Μελένια μου. :) (τεράστιο μου βγήκε το σχόλιο,αλλά τέτοιες αναρτήσεις "το σηκώνουν")

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερινάκι μου το δικό σου σχόλιο το περίμενα πως και πως διότι ξέρω πως λόγω σπουδών σου σίγουρα θα είσαι αρκετά πιό κατατοπισμένη από εμένα. Δεν είχα άδικο και σε ευχαριστώ για τις εξτρά πληροφορίες που εμπλούτισαν λίγο τις σκέψεις που είχα αυτές τις ημέρες για το θέμα αυτό.

      Όπως καταλαβαίνεις δεν έχω να πω τίποτα επιπλέον παρα μόνο να θίξω το εξής. Το να είσαι εγκληματίας σίγουρα δεν έχει να κάνει με το πού γεννήθηκες και έζησες. Απλά ίσως οι συγκεκριμένοι μετανάστες να στερούνται σεξουαλικής ικανοποίησης ακριβώς λόγω των θρησκευτικών απαγορεύσεων και της διαφορετικής αντιμετώπισης των γυναικών στην πατρίδα τους. Βέβαια, εννοείται πως δεν βράζουν όλοι στο ίδιο καζάνι και πως υπάρχουν εξαιρέσεις. Απλά στο μυαλό μου τους θεωρώ τους πιό "επίφοβους" για τέτοιους είδους κρούσματα σεξουαλικής κακοποίησης. Σκέψου μόνο σαν γυναίκα, όπως τους βλέπεις στον δρόμο,θα κοιμώσουν μαζί τους?θα έκανες οικογένεια μαζί τους?πόσο λοιπόν θα αντέξουν να τους απαξιώνουν, για πόσα χρόνια χωρίς να ξεσπάσουν? Είναι η φοβία μου και μόνο.

      Είπες κάτι σωστό και περικετικό. Το ένστικτο της επιβίωσης είναι το ισχυρότερο.

      Να έχεις ένα όμορφο βράδυ κοριτσάκι μου! Σε φιλώ

      Διαγραφή
    2. Καταλαβαίνω...
      Όχι,δεν θα κοιμόμουν μαζί τους. Όπως επίσης δεν θα κοιμόμουν με οποιονδήποτε με θεωρεί κατώτερή του ή υποτιμά τις γυναίκες με κάθε δυνατό τρόπο. Είτε είναι Έλληνας,είτε Αφγανός,είτε Γερμανός,είτε χριστιανός,είτε μουσουλμάνος,είτε άθεος κ.ο.κ.!

      Τα βράδια δεν περνάω από περιοχές που θεωρούνται γκέτο,φοβάμαι πολύ. Έχω να διηγηθώ διάφορες ιστορίες με "περίεργα" βλέμματα και χυδαία σχόλια,όπως κι εσύ. Και ξέρεις καλά φαντάζομαι πως όταν δεν προκαλείς τέτοιες αντιδράσεις με το ντύσιμο ή το φέρσιμό σου,σού κακοφαίνεται. Σκέφτομαι ώρες-ώρες ρε γαμώτο,γιατί να φοβόμαστε να κυκλοφορήσουμε; Όλοι,όχι μόνο οι γυναίκες! Όποτε κανονίζουμε με τα παιδιά να κατέβουμε Ομόνοια για να πάμε Εξάρχεια με τα πόδια ή σε κάνα θέατρο ή Μεταξουργείο,για να επισκεφτούμε το σπίτι κάποιου φίλου,κάτι μας πιάνει ομαδικώς. Αγόρια,κορίτσια. Μην μου πεις τώρα ότι ένας 20-30φεύγα δεν μπορεί να βάλει κάτω ένα 17χρονο!
      Ωστόσο,δεν μπορώ να φορτώσω ολόκληρο το βάρος της ευθύνης στις πλάτες αυτών των κοινωνικά απροσάρμοστων ανθρώπων κι εννοείται πως όποτε ακούω αηδίες του στιλ: "Ναι,καλά τα λέει η Χ.Α.,θα τους ψηφίσω!",μου ανεβαίνει το αίμα στο κεφάλι και συνήθως καταλήγω να τσακώνομαι.

      Διαγραφή
    3. Σωστά Κατερίνα μου, είναι άσχημο να μην μπορείς να κυκλοφορήσεις στην ίδια σου την χώρα/πόλη/γειτονιά κτλ. Εννοείται πως δεν βράζουν όλοι στο ίδιο καζάνι, το ξαναείπα αυτό. Απλά επέτρεψέ μου να επιμείνω πως στα μάτια μου τους θεωρώ εν δυνάμει βιαστές και εγκληματίες. Όταν στην ίδια τους την χώρα ο όρος "ανθρώπινα δικαιώματα" δεν υφίσταται, όταν σκοτώνουν επειδή τόλμησες να ανοίξεις το στόμα σου σαν γυναίκα κ.ο.κ τότε γιατί στην δικιά μας χώρα να νιώσουν και να εφαρμόσουν τον όρο "ανθρώπινο δικαίωμα"? ποιός θα τους το διδάξει αυτό που δεν διδάχτηκαν ποτέ και από κανέναν? ποιός θα τους αλλάξει τον τρόπο κοινωνικής αντίληψης? ειδικά όταν οι ίδιοι δεν κάνουν καμία προσπάθεια για αυτο? θεωρώ κανείς... και εκεί ερχεται η όλη φοβία μου που με έφτασε να κάνω αυτή την ανάρτηση..

      Για να λήξει εδώ το θέμα περί φασισμού και Χ.Α (αφού ήδη παραολουθούν όλοι τα σχόλια που γίνονται, μιας και εξαρχής τοποθετήθηκα οτι δεν αφορά πολιτική πεποίθηση η όλη ανάρτηση, όχι δεν θα ψήφιζα ποτέ Χ.Α. Και οι λόγοι μου είναι άλλοι και περισσότεροι. Η όλη ανάρτηση είναι καθαρά μια κοινωνική τοποθέτησή μου.

      Διαγραφή
    4. Ξεκαθαρίζω ότι δεν υπονόησα ποτέ πως θα ψήφιζες Χ.Α.! Κατανοώ όλους σου τους προβληματισμούς και παρόλο που δε σε γνωρίζω προσωπικά,έχω καταλάβει,διαβάζοντάς σε,ότι δεν είσαι τέτοιος άνθρωπος και δεν πρόκειται να σκεφτώ ποτέ ότι εσύ μπορεί να ταχθείς υπέρ του συγκεκριμένου κόμματος.

      Διαγραφή
    5. Δεν το υπονόησες εσυ Κατερίνα μου! Απλά προσπάθησα μιας και αναφέρθηκες και εσύ στην Χ.Α και ξέρω οτι παρακολουθούν τα σχόλια που γράφονται να το ξεκαθαρίσω μέσα από την απάντηση που σου έδινα. Μην ανησυχείς και γνωρίζω πως από όλη αυτή την συζήτηση που κάναμε ούτε εσυ με παρεξήγησες σε κάτι αλλά ούτε και εγώ. Ίσα ίσα μου αρέσει να ακούω απόψεις και ας είναι διαφορετικές και ας εμμένω στις δικές μου. Δεν παύω να ακούω όμως, να σκέφτομαι και να φιλτράρω :)

      Διαγραφή
    6. :) Επί της ουσίας δε διαφωνούμε σε κάτι. Νιώθω ακριβώς όπως εσύ,πολλές φορές κάνω τις ίδιες σκέψεις,απλώς γενικότερα έχω ένα μικρό "κόλλημα" να εξετάζω όλα τα ενδεχόμενα,απ' όλες τις πλευρές.

      Διαγραφή
    7. Και πολύ σωστή αντιμετώπιση έχεις. Για αυτό άλλωστε περίμενα το σχόλιό σου ;)

      Καλημέρα κοριτσάκι μου! Πολλά φιλιά σου στέλνω

      Διαγραφή
  7. χαιρομαι που θιγεις αυτο το θεμα αλλα ειναι λιγο επικινδυνο να σε χαρακτηρισουν φασίστρια καποιοι ισως ανεγκεφαλοι γιατι εχει γινει και λιγο της μοδας αυτο τωρα τελευταια
    καποια φορα εκανα αναρτηση ζώντας στο απιθανο κεντρο της αθηνας , για την επικνδυνοτητα του να ζεις εκει και την εγκληματικοτητα , ε με ειπαν φασιστάκι
    για καιρο εμπαιναν και στο τσατ του σταθμου καποιοι και γραφαν μαλακίες
    καθε χωρα θα πρεπει να βαζει ορους για τους μεταναστες που αντεχει να δεχτεί
    οπως οι ελληνες παμε σε αλλες χωρες και δεχόμαστε αυτος τους ορους
    δυστυχώς και στην ελλαδα υπάρχει μια μεταναστευση `παρανομη χωρις έλεγχο
    οι ανθρωποι ειναι πεινασμενοι και η πεινα οδηγει στο έγκλημα
    κατι πρεπει να γινει για όλους και για μας και για τους δυστυχισμενους που δεν εχουν στον ηλιο μοιρα
    μπορει μια χωρα σαν την ελλαδα να δωσει ευκαιρια ζωης σε ενα αφγανο οταν δεν μπορει να δωσει στιον ιδιο τον ελληνα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και μια ακομη παραμετρος,μπορει ενας Αφγανος να ενταχθει,να δεχθει τους νομους και την κουλτουρα του δυτ.πολιτισμου?Οταν στη χωρα τους η θεση της γυναικας ειναι τελευταια,που θεωρειτε πορνη αν δειξει τα νυχια της(βλ.μπουρκα)και που τιμωρηται με θανατικη ποινη.Μπορει αυτος ο ανθρωπος που ναι δεν εχει στον ηλιο μοιρα, να δει μια γυναικα που δεν ειναι στα προτυπα της κουλτουρας του και να μην βιαιοπραγησει?να μην βιασει?Δυστυχως αυτοι οι ανθρωποι δεν βιαιοπραγουν,βιαζουν επειδη δεν εχουν στον ηλιο μοιρα αλλα επειδη η ενοια βιασμου δεν υφισταται στην δικη τους κουλτουρα,αντιληψη,θρησκεια κοκ.Οι περισσοτεροι απο αυτους ερχονται στη χωρα μας και στην καθε χωρα και θελουν να επιβαλλουν τη δικη τους κουλτουρα κλπ στη δικη μας.Επιβαλλουν με τον τροπο τους τους δικους τους νομους.Δεν ειναι μονο η κλοπη επειδη δεν εχουν να φανε,ειναι που καταπατουν ανθρωπινα δικαιωματα.Οπως το να υποτιμας,να βιαζεις να σκοτωνεις μια γυναικα επειδη απλα ειναι γυναικα(οτι κανουν στις χωρες τους)Ας πουν λοιπον φιλε μου ασωτε εμενα φασιστα αφου οπως ειπες ειναι στη μοδα πια να εισαι ή ανθρωπιστης αριστερος ή φασιστας ρατσιστης.

      Μια μικρη παρεμβολη χαχα τελικα εχω κιαλλα να πω

      Διαγραφή
    2. @ασωτος γιος Είμαι σίγουρη πως θα κατηγορηθώ και για αυτό έσπευσα να εξηγήσω εξαρχής πως όλο η ανάρτηση δεν εκφράζει πολιτικές μου πεποιθήσεις παρά μόνο κοινωνικές ανησυχίες. Θεωρώ οτι το να εκφράζεις τον φόβο σου σαν Έλληνας πολίτης για οτιδήποτε δεν σημαίνει αυτομάτως οτι εκφράζεις και την πολιτική σου στάση. Προσωπικά, όπως τα έχουν κάνει, δεν θα ψηφιζα κανέναν τους.

      Έχεις δίκιο πως όταν πας σε μια χώρα πρέπει και να προσπαθείς να συμμορφωθείς με τους δικούς της νόμους. Να κατανοείς πως στην ουσία είσαι φιλοξενούμενος της χώρας αυτής.

      Σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιό σου! Καληνύχτα

      @gatos seoistro Δεν άντεξες και όντως έχεις πολλά να γράψεις ακόμα. Ξέρεις πως απλά μόνο συμφωνώ με όσα γράφεις. Σε ευχαριστώ για την εκτενέστερη τοποθέτηση. Σμουτς


      Διαγραφή
    3. Θα πρέπει να τοποθετηθώ κάποια στιγμή λίγο πιο επιστημονικά, λόγω του αντικειμένου των σπουδών μου, τόσο ως προς τον βιασμό αλλά και την χημεία του εγκεφάλου. Ειδικά όσοι προέρχονται από εμπόλεμες περιοχές, έχουν τραυματισθεί σε σημείο που ο εγκέφαλος δεν λειτουργεί κανονικά κι επιστρέφει σε πιο πρωτόγονες καταστάσεις. Πολλές φορές θέλει δεκαετίες ψυχοθεραπείες για να επιστρέψει σε μια πιο "ανθρώπινη" κατάσταση. Ας μη μιλήσω καλύτερα για τα τραύματα των γυναικών/παιδιών της γειτονικής Βοσνίας από τους εκατοντάδες βιασμούς κατά την διάρκεια του πολέμου την δεκαετία του 90...

      Δεν τους δικαιολογώ. Το αντίθετο. Θεωρώ πως αφού υπάρχουν αυτές οι επιστημονικές γνώσεις, θα έπρεπε α. να αυξηθεί η επισιτιστική βοήθεια δυτικών χωρών προς τις τριτοκοσμικές χώρες, κυρίως από χώρες οι οποίες τις χρησιμοποίησαν ως αποικίες τους τελευταίους αιώνες, και β. να προσφερθεί η κατάλληλη ψυχολογική υποστήριξη από θεραπευτές και μεταφραστές.

      Δεν είναι λύση μια χώρα, όπως η Ελλάδα, η οποία βάλλεται από παντού, να δέχεται τόσους χιλιάδες παράνομους μετανάστες όταν δεν μπορεί να θρέψει τα παιδιά της. Να τεθεί επί τάπητος τόσο το θέμα της πατριαρχίας, της θρησκείας όσο και των πολιτιστικών διαφορών!

      Αυτά από εμένα, από μια πιο φεμινιστική σκοπιά, από ένα κέντρο παιδιών στο εξωτερικό. Έχω δουλέψει και με πρόσφυγες και παράνομους μετανάστες στον τομέα ειδίκευσής μου. Δεν με ενοχλεί να με αποκαλέσουν ρατσίστρια επειδή εκφράζω αυτές τις απόψεις - το αν είμαι ανεκτική προς τις άλλες κουλτούρες το γνωρίζω πολύ καλά μέσω της δουλειάς μου με παιδιά από άλλες χώρες/φυλές/θρησκείες εδώ που δουλεύω, μένω και κοιμάμαι εθελοντικά 24/7 στο κέντρο.


      ΥΓ Την ανάρτηση για τον εγκέφαλο την χρωστάω σε άλλη φίλη ιστολόγο, την Σερενάτα, και νομίζω ότι πρέπει να τις παντρέψω αυτές τις δυο αναρτήσεις :)

      Διαγραφή
  8. Πολύ ενδιαφέρουσα ανάρτηση, άκρως ενδιαφέροντα τα σχόλια που την ακολούθησαν.
    Μου ήρθε στο μυαλό ένα κείμενο που εκφώνησε ο πρωθυπουργός της Αυστραλίας προς τους νόμιμους (μουσουλμάνους) μετανάστες στην χώρα του, εκεί΄μάλλον δεν υπάρχουν παράνομοι.Με αφορμή γάμους ανήλικων κοριτσιών, εφαρμογή των μουσουλμανικών νόμων κλπ ζήτησε απο τους μετανάστες και συγκεκριμένα απο τους μουσουλμάνους, να υπακούν στους νόμους της Αυστραλίας, τόνισε οτι εκεί υπάρχει ανεξιθρησκεία και οτι αν αυτοί επιμένουν να εφαρμόζουν τους δικούς του νόμους, η πόρτα είναι ανοικτή και τους παρακαλεί να φύγουν αμέσως.
    Αν βρείς το πλήρες κείμενο αξίζει τον κόπο να το διαβάσεις. Θα καταλάβεις τι σημαίνει δημοκρατία, νόμοι και σεβασμός στον κάθε πολίτη.
    καλό σου βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ενδιαφέρον Μαράκι μου και αυτό που μου αναφέρεις διότι ειλικρινά δεν το γνωρίζω σαν συμβάν (αν και δεν μου κάνει εντύπωση που δεν το γνωρίζω διότι σπάνια παρακολουθώ ειδήσεις κτλ) και μάλιστα με έβαλες και σε σκέψεις πάνω σε αυτό το θέμα.

      Γνωρίζω οτι η μετανάστευση στην Αυστραλία είναι πάρα πολύ αυστηρή, ελεγχόμενη και δύσκολη. Είχα ακούσει τελευταία πως Έλληνες που τα παράτησαν όλα για να πάνε εκεί να εργαστούν βρέθηκαν στην ουσία στην δυσάρεστη θέση να πρέπει να επιστρέψουν πίσω, διότι δεν τους δέχτηκαν χωρίς να υπάρχει έτοιμη δηλωμένη εργασία και κατοικία. Αυτοί οι άνθρωποι βρέθηκαν ξαφνικά στο περιθώριο. Άσχημη κατάσταση σίγουρα, αλλά ίσως με αυτα τα αυστηρά τους μέτρα να καταφέρνουν να ελέγξουν καλύτερα τους πολίτες που διαμένουν στην χώρα τους.

      Τώρα για αυτό που λες, στο περι θρησκείας κομμάτι, αν και δεν έχω διαβάσει τι ακριβώς έγινε, θεωρώ οτι είναι υπερβολή. Κάθε θρησκεία έχει τους δικούς της "νόμους" για τους γάμους και λοιπά θέματα. Αν οι γάμοι με τα ανήλικα γίνονται μόνο μεταξύ τους, δηλαδή μεταξύ ομόθρησκων, δεν βλέπω σε τι θα μπορούσε να βλάψει τους αλλόθρησκους. Μήπως τέθηκε θέμα πρωτύπων και κακού παραδειγματισμού? Δεν ξέρω..με προβλημάτισες ειλικρινά.. θα προσπαθήσω να βρω το άρθρο για να διαβάσω τι ακριβώς υποστήριξαν οι Αυστραλοί. Αν όμως το όλο θέμα ήταν για τους νόμους γενικότερα της Αυστραλίας οτι θα πρέπει να τους ακολουθούν, τότε θεωρώ πως σωστά τοποθετήθηκαν. Αν δεν σου αρέσουν οι νόμοι μιας χώρας, απλά δεν επιλέγεις να μεταναστεύσεις εκεί.

      Σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιό σου και τις πληροφορίες. Να έχεις ένα όμορφο βράδυ!!

      Διαγραφή
    2. Προτού αφήσω το σχόλιό μου, να σου υποσχεθώ ότι θα ψάξω να βρω αυτή την ομιλία και θα κάνω σχετική δημοσίευση στην Αγριμιώ. Νομίζω μάλιστα ότι την έχω (κάπου) στον υπολογιστή μου. Χα χα. Όπως κάποιοι λίγοι ξέρουν, η οικογένειά μου μετανάστευσε στην Αυστραλία την δεκαετία του 50. Έκτοτε δεν θυμάμαι πόσα ταξίδια/μόνιμες εγκαταστάσεις έχουμε κάνει μπρος-πίσω. Στο θέμα της μετανάστευσης έχω μια μικρή εμπειρία, έχοντας δουλέψει σε κέντρα προσφύγων εδώ στην Αυστραλία, μια μικρή εμπειρία επίσης.

      Θα διαφωνήσω ως προς το πολιτικό κομμάτι της ανάρτησης σου, χωρίς παρεξήγηση. Ναι, είναι κοινωνική ανάρτηση. Μια ανάρτηση αγανάκτησης και απόγνωσης, τουλάχιστον αυτά αποκόμισα εγώ. Όπως και το μήνυμά μου. Αλλά είναι και μια ανάρτηση πολιτική. Αυτό που σίγουρα δεν είναι, είναι μια ανάρτηση κομματική. Κι εδώ σου βγάζω το καπέλο! Μάθαμε στην πολύ κουλτούρα και στις κομματικές ταμπελίτσες. Νισάφι πια!

      Τις γουστάρω τις πολιτικές συζητήσεις, τις νηφάλιες, όχι τις δογματικές. Εκεί που γίνεται διάλογος κι όχι μονόλογος. Που υπάρχει εξ'αρχής μια σαφής τοποθέτηση και περιθώριο παραδοχής λαθών. Κι αυτά διάβασα σε σένα. Άκρως πολιτική η τοποθέτησή σου - θίγεις θέματα της Πολιτείας, που αφορούν άμεσα τον Πολίτη. Μην εξοβελίζεις την Πολιτική από την ζωή σου, αλλά τα κόμματα. Η Πολιτική από μόνη της έχει μια πολύ ουδέτερη -κι ευαίσθητη θα τολμούσα να πω- φύση! :)

      Σίγουρα θα επιστρέψω για να καταθέσω ξανά την άποψή μου. Την εκτίμησή μου από την μακρινή Μελβούρνη. Ήθελα εδώ και καιρό να γράψω κάτι σχετικό, αλλά νομίζω διστάζω επειδή θα με τσουβαλιάσουν στους ρατσιστές και τους φασίστες...

      Διαγραφή
  9. Θα υπάρξω απόλυτη και (αν και τα βαριέσαι λιγουλάκι) θα απαντήσω με πολιτικούς όρους. Ποιος επέτρεψε την αλόγιστη είσοδο αλλοδαπών στη χώρα; Οι πολιτικοί και συγκεκριμένα ο Σαμαράς πριν κάτι χρόνια! Ποιος νοιάζεται κοριτσάκι μου για τους Έλληνες; Ούτε καν εμείς οι ίδιοι! Αφού μας αποτελειώσουν, θα ψηφίζουν σχεδόν όλοι οι αλλοδαποί, θα δουλεύουν ΠΑΝΤΟΥ αλλοδαποί με τρεις κι εξήντα και εμείς, όσοι δεν την έχουν κάνει για έξω, απλά θα αργοπεθαίνουμε γερνώντας ή και το αντίστροφο.....
    Φιλιά γατομελοκάνελλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν σε παρεξηγώ που τοποθετήθηκες καθαρά πολιτικά. Σίγουρα η όλη ευθύνη για το όποιο μπάχαλο μιας χώρας πέφτει σε αυτούς που την κυβερνούν αλλά και σε εμάς που τους δίνουμε την ευκαιρία να κυβερνήσουν χωρίς να μας νοιάζει το σύνολο αλλά η πάρτη μας (στα ρουσφετάκια και στις θέσεις εργασίας αναφέρομαι)

      Δεν με ενοχλεί να εργαστούν και να κάνουν οικογένεια εδώ. Αν το καταφέρνουν ας το κάνουν. Αν είναι να έχουμε ίση αντιμετώπιση μπροστά στους νόμους, τότε τους δέχομαι. Η μη νόμιμη οδός εις βάρος όλων εμας των υπόλοιπων νόμιμων με ενοχλεί.

      Να έχεις ένα όμορφο βράδυ κουκλίτσα μου. Σε φιλώ

      Διαγραφή
  10. Καλησπέρα κοπέλα μου καλό μήνα! Τα ίδια με σενα αναρωτιέμαι και εγώ και τρελάινομαι όταν βλέπω τέτοια περιστατικά. Τα είπες όλα μετά τη τη φράση "Ας μην ξεχνάμε".. Με κάλυψαν αρκετοί προλαλήσαντες, μη με παρεξηγήσεις που δεν τοποθετούμαι επί του θέματος..Είναι καθαρά θέμα ψυχολογικής κούρασης..Μου έχουν συμβεί πολλά τελευταία και μπαίνω σε λίγα ιστολόγια. Φιλάκια καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου σε ευχαριστώ για το σχόλιο που άφησες έστω και αυτό. Ελπίζω όσα σου συνέβησαν αυτό τον καιρό να είναι απλά περαστικά και να ξαναβρείς την δύναμή σου!!

      Να έχεις μια όμορφη και ευχάριστη ημέρα σου εύχομαι!

      Διαγραφή
    2. Σ'ευχαριστώ πολύ! Δεν είναι και τόσο περαστικά αλλά θα το αντιμετωπίσουμε και αυτό.. Καλό σαββατοκύριακο φιλάκια!

      Διαγραφή
  11. Γράφω σχόλιο επειδή μου αρέσει το μέλι και η κανέλλα. Μόνο για αυτό. Ας σοβαρευτώ, όμως.

    Θίγεις άμεσα δυο ζητήματα, τον βιασμό και την (λαθρο)μετανάστευση, και έμμεσα τα κρατικά μέτρα, την μεταναστευτική πολιτική, κατά της αθρόας προσέλευσης (λαθρο)μεταναστών.

    Ο βιασμός είναι καταδικαστέος. Ανεξαρτήτως τι χρώμα έχει ο βιαστής ή από ποια φυλή είναι. Θα μπορούσαν να είναι και Σουηδοί. Κι αν ρωτάς την γνώμη μου, η θανατική ποινή για ορισμένα αποτρόπαια εγκλήματα κρίνεται απαραίτητη. Ως πολίτης αρνούμαι να πληρώνω για τη φυλάκιση κάποιου ζώου που έτυχε να γεννηθεί άνθρωπος.

    Τώρα, η ερώτηση που προκύπτει είναι η εξής: ο βιασμός -εννοώ τη βία που πρόερχεται από αλλοδαπούς- έχει κοινά σημεία επαφής με την μετανάστευση; Έχει κάποια γραμμική σχέση; Ναι, έχει. Διότι η συντριπτική πλειοψηφία των μεταναστών είναι φτωχοί και εξαθλιωμένοι, χωρίς δεξιότητες ή παιδεία. Και αρκετοί από αυτούς πεινάνε κυριολεκτικά. Επομένως, είναι αναμενόμενο, πολλές φορές και λογικό, να έχουμε τέτοια κρούσματα. Το ζήτημα είναι τι κάνουμε για αυτό.

    Είναι προφανές ότι διαφορετικά το αντιμετωπίζει η Σουηδία, και η κάθε Σουηδία, και διαφορετικά η Ελλάδα. Αναφέρθηκαν ήδη από αναγνώστες η γεωγραφική θέση, κάτι που το εκμεταλλεύεται συνδειδητά και η Τουρκία που σπρώχνει κόσμο προς τα μέρη μας, και το Δουβλίνο ΙΙ. Από εκεί και πέρα; Στο Ισραήλ αν πλησιάσει πλεούμενο το βυθίζουν. Και πες ότι το Ισραήλ είναι κάπως σκληροπυρηνικό. Ακόμα και στην Ιταλία βύθισαν βάρκα με μετανάστες που έπλεε προς τη γείτονα χώρα. Εμείς τους δεχόμαστε με ανοιχτές αγκάλες. Δεν κάνουμε τίποτα για να τους αποτρέψουμε να έρθουν στη χώρα μας. Κι αν έρθουν, δεν κάνουμε τίποτα για να τους δώσουμε κίνητρα να φύγουν. Θέλω να πω ότι δεν τους δείχνουμε με οποιονδήποτε τρόπο ότι δεν τους θέλουμε. Για την ακρίβεια, δεν θέλουμε την περίσσεια αυτών: εκείνοι που θέλουν να δουλέψουν έντιμα, να σεβαστούν τους νόμους και να εκπληρώσουν τις υποχρεώσεις τους αποκτώντας παράλληλα τα δικαιώματα που τους αναλογούν, είναι καλοδεχούμενοι. Δεν το συζητώ αυτό. Και να κάνουν οικογένεια, και να ψηφίσουν, και να γίνουν Έλληνες πολίτες, και τα πάντα όλα. Αλλά να θυμόμαστε ότι η Ελλάδα είναι ένα δωμάτιο που χωράει δέκα άτομα και έχουν μπει 100. Ε, δεν θα βγω έξω για να μπει κάποιος άλλος. Ελπίζω να μην παρερμηνευθεί η τελευταία φράση μου.

    Αλλά τι κάθομαι και γράφω ο βλαξ; Όλοι οι μετανάστες βρίσκονται υπό την αιγίδα του ΣΥΡΙΖΑ. Ή μήπως όχι;

    Αυτά τα λίγα είχα να γράψω. Συγγνώμη αν δεν τα έγραψα καλά, αλλά είμαι κάπως κουρασμένος.Πάω να φάω γιαούρτι με μέλι και βρώμη, και μετά ύπνο. Για να χωνέψω το γλυκόξινο κοτόπουλο με ρύζι που έφαγα πριν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που το μέλι και η κανέλλα μου οδήγησε στο συγκεκριμένο σχόλιο. Σε ευχαριστώ για την ανάλυση και τις πληροφορίες. Σίγουρα το όλο θέμα βαρύνει τις πολιτικές παρατάξεις και τα συμφέροντά τους.

      Ελπίζω να κοιμήθηκες καλά και να μην βαρυστομάχιασες!! Καλημέρα!!

      Διαγραφή
  12. Το θέμα δεν μπορεί να εξαντληθεί όσα μακροσκελή σχόλια και όσες μακροσκελείς ανταπαντήσεις δοθούν.
    Το πρόβλημα για μένα είναι το ανίκανο κράτος, το κράτος που σιωπά, το κράτος που εκμεταλεύεται την ανάγκη αυτών των ανθρώπων για λίγο ψωμί, αφήνοντάς τους να φτάνουν ως εδώ για λίγα ευρώ που θα πάρει ανά κεφάλι.
    Το ίδιο κράτος είναι αυτό που αδιαφορεί για όλα τα προβλήματα που δημιουργούνται όχι εξ αιτίας της εγκληματικής συμπεριφοράς αλλά εξ αιτίας της δικής του αδράνειας.
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εννοείται Φλώρα μου πως το όλο θέμα είναι ατελείωτο. Από όπου και να το πιάσεις θα έχεις να λες. Εχθές το συζητούσα μέχρι τα ξημερώματα και στο τέλος αναγκάστικα να διακόψω την συζήτηση διότι απλά νύσταξα.

      Το βάρος και η ευθύνη για το μπάχαλο μιας χώρας πέφτει στους κυβερνούντες άμεσα και έμμεσα σε εκείνους που τους ψήφισαν με κλειστά μάτια.

      Να έχεις μια όμορφη ημέρα! Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  13. Καταρχήν πρέπει να ξεχωρίσουμε την μετανάστευση (η οποία γίνεται με αυστηρές προδιαγραφές) από τη λαθρομετανάστευση με ό, τι αυτή συνεπάγεται..
    Που συνεπάγεται φτώχεια, μια και δεν υπάρχουν δουλειές, παραβατικές συμπεριφορές επειδή το περιθώριο είναι σκληρό, αλλά και χίλια άλλα δεινά και κανένα καλό..
    Η χώρα μας ξεπουλήθηκε από τους πολικάντηδες της συμφοράς πολύ φτηνά σε όλους τους τομείς...άσχετα αν τα περισσότερα τα φορτώνουν στο λαό..να κι ένα που δεν μπορούν να του φορτώσουν..δικό τους δημιούργημα αυτή η κατάσταση..ακόμα και η άνοδος του φασιστικού κόμματος της ντροπής, που είναι δικό τους έκτρωμα μια και είδαμε πολλές φορές πόσο συγγενεύει η συγκεκριμένη παράταξη με κάποιους που μας κυβερνούν κιόλας..μια καρέκλα δρόμο..!!!...
    Μεγαλύτερο κακό για τη χώρα μου πάντως δε θεωρώ τους ξένους...θεωρώ όλους αυτούς που ευαγγελίζονται το σκοτωμό τους και από δολοφόνοι γίνονται βουλευτές..κι από βουλευτές δολοφόνοι σε έναν κύκλο βίας και ντροπής..
    Πρόβλημα υπάρχει και μεγάλο, που δημιουργεί εκατομμύρια άλλα, αλλά πρέπει να λυθεί με σωστή μεταναστευτική πολιτική...όχι την πολιτική απόπατου που χρησιμοποιεί σήμερα η Ευρώπη για την Ελλάδα σε όλους τους τομείς..και δέχονται οι δικοί μας ηλίθιοι....που δεν τους ψηφίσαμε όλοι μας..έχω βαρεθεί να απολογούμαι για πράγματα που δεν έχω κάνει σε αυτή τη γωνιά του πλανήτη που με έστειλε η μοίρα να γεννηθώ...

    Αυτά τα μπερδεμένα από μένα...
    Φιλιά και καλό ξημέρωμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ σωστή η παρατήρησή σου στις πρώτες δύο παραγράφους και σε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου.

      Θέλω να εκφέρω την άποψή μου για τα όσα είπες στις επόμενες παραγράφους αν και δεν ήθελα να ανοίξω πολιτική συζήτηση.

      Έχω λοιπόν να πω το εξής. Νιώθω πως ζούμε σε κλίμα ευγενούς δικτατορίας. Μία δικτατορία με το γάντι που κρύβεται πίσω από νόμους και αποφάσεις δήθεν δημοκρατικούς.Αποφασίζουμε και διατάζουμε τάχα μου για το καλό σου αλλά στην ουσία για το καλό και το συμφέρον των ίδιων. Και όταν μια δικτατορία δεν μπορεί να παραδεχτεί τα λάθη της και να τα επιλύσει νόμιμα και ορθά τότε αμολάει τους μπράβους για να καθαρίσουν. Απλά, σε φτάσανε εσένα και κάθε εσένα να πιστεύεις οτι αυτοί οι μπράβοι προσλήφθηκαν με την συνέναιση όλων, ενώ στην ουσία είναι υποκινούμενοι από άλλους. Πάντα κάποιος πρέπει να βγαίνει στην επιφάνεια για να κάνει την βρωμοδουλειά. Ποτέ οι ίδιοι οι ευθύνοντες. Αυτοί απλά απολαμβάνουν τρώγοντας με τα χρυσά τους κουτάλια.

      Κάπως έτσι δεν λειτουργούν και οι εγκληματίες?

      Ελπίζω να το έπιασες το νόημα του πώς βλέπω και κρίνω εγώ την όλη αυτή κατάσταση.


      Σε φιλώ γλυκά! Καλημέρα



      Διαγραφή
  14. Έχω ένα συνάδελφο στη δουλειά που είναι από το Πακιστάν. Περνάω πολλές ώρες μαζί του και συζητάμε πολύ. Έχουμε μιλήσει για όλα αυτά που λέτε, ότι στο Πακιστάν οι γυναίκες δεν έχουν κανένα δικαίωμα και ότι γενικώς οι γυναίκες θεωρούνται κατώτερες από τον άντρα. Όταν τον ρωτάω αν όλο αυτό του φαίνεται σωστό μου λέει ότι είναι πολύ δύσκολο να αλλάξει η νοοτροπία χρόνων ακόμα και σε νέα παιδιά όπως αυτός. Μου εξηγεί ότι όταν ήρθε στην Ελλάδα και έβλεπε τις γυναίκες να κυκλοφορούν ελεύθερα και χωρίς περιορισμούς του φαινόταν σαν να έβλεπε εξωγήινους.
    Πέρα όμως από αυτό έχει εγκληματιστεί στην ελληνική κοινωνία, κάνει παρέα με γυναίκες, ενώ δεν επιτρεπόταν στο Πακιστάν να κάνει και είναι ένας πολύ καλός και φιλότιμος άνθρωπος. Δεν έχω νιώσει ποτέ φόβο μαζί του, ούτε εγώ, ούτε και καμία άλλη γυναίκα στον όμιλο.
    Θέλω να πω δλδ ότι καμιά φορά το άγνωστο και το ξένο μας φοβίζει. Το ότι μας κοιτά επίμονα ένα Πακιστανός μας ξενίζει και μας δημιουργεί φόβο, περισσότερο από ότι μας δημιουργούν τα πρόστυχα λόγια ενός μαλάκα Έλληνα.
    Πρέπει όμως να σκεφτούμε ότι ο πρώτος το κάνει επειδή έτσι μεγάλωσε, έτσι είναι οι θρησκευτικές και κοινωνικές του καταβολές, ενώ ο δεύτερος υποτίθεται μεγάλωσε σε μια κοινωνία με ισότητα. Αν μπορούσαμε δλδ κάποιον να ΄΄δικαιολογήσουμε΄΄ θα ήταν ο πρώτος. Αποδέχομαι ότι ίσως να είναι πιο επιρρεπής ο πρώτος και ότι θα το κάνει πιο εύκολα. Αλλά και πάλι όμως δεν είμαι σίγουρη.
    Για τα εγκλήματα εκτός του βιασμού θεωρώ ότι τα δημιουργεί η φτώχεια και για αυτό δεν έχουν εθνικότητα.
    Για το αν μπορεί ένας μουσουλμάνος να εγκλιματιστεί στην Ελλάδα αυτό είναι καθαρά θέμα χαρακτήρα. Όταν όμως υπάρχει κάποιο οργανωμένο σχέδιο μετανάστευσης και οι άνθρωποι που έρχονται ζουν κανονικά, υπό ανθρώπινες συνθήκες και όχι σε στρατόπεδα συγκέντρωσης, η προσαρμογή τους θα είναι εύκολη έως και σίγουρη. Πχ στον Κανάδα συμβιώνουν αρμονικά πολλών ειδών άνθρωποι, από διάφορες φυλές και με διαφορετικά ήθη και έθιμα, χωρίς να υπάρχει έξαρση εγκληματικότητας.
    Είναι λάθος να ταυτίζουμε τον ισλαμισμό με πρωτόγονες σκέψεις. Σκεφτείτε πόσα κράτη με μουσουλμάνους έχουν προοδεύσει και εξελίχθηκαν και κοινωνικά, Τουρκία, Ντουμπάι, κτλ. Τα κράτη που δεν προόδευσαν είναι αυτά που προέρχονται από πόλεμο, όπως το Πακιστάν, Ινδία, Μπαγκλαντές, κτλ.
    Δεν είναι δλδ κατ΄ανάγκη ο ισλαμισμός που δημιουργεί τις σεξουαλικές παρεκκλίσεις.

    Και τέλος να πω ότι είναι λίγο υποκριτικά όλα αυτά που λέμε σχετικά με τον ισλαμισμό γιατί σκεφτείτε ο κόσμος κυβερνάτε από χριστιανούς. Ε δεν τα πάμε και πολύ καλά, έτσι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης να πω ότι το μοντέλο του καπιταλισμού που ακολουθούμε θα δημιουργήσει ακόμα μεγαλύτερη μετανάστευσή και εξαθλίωση. Οι άνθρωποι δεν πρέπει να είναι ο στόχος μας, αλλά αυτοί που δημιουργούν την φτώχεια για να καταλήξουμε όλοι μας να γίνουμε δούλοι τους.

      Διαγραφή
  15. Δύο τέτοια παρόμοια άρθρα διάβασα και συζητούσα χθες και γω. Τυγχάνει να έχω βρεθεί στη συγκεκριμένη χώρα τελευταία και η αλήθεια είναι πως υπάρχει πολύ μεγάλη αλλοίωση του πληθυσμού ειδικά στις μεγάλες πόλεις. Τα περιστατικά βίας εκεί πέρα όλο και πυκνώνουν. Αρκεί να ψάξει κάποιος στο ίντερνετ για να το διαπιστώσει και μόνος του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Επίσης επειδή διαβάζω όλο και συχνότερα πως δε φταίνε οι μετανάστες και φταίει η πολιτεία που δεν εντάσσει, οι πολίτες που είναι ρατσιστές κλπ έχω να πω πως στη Σουηδία εντάσσονται κανονικότατα διότι οι πολιτικοί μετανάστες παίρνουν επιδόματα κανονικότατα. Επίσης παίρνουν χαρτιά πιο εύκολά από ότι εκείνοι που πάνε για δουλειά ή σπουδές. Άρα προφανώς σε κάποιες περιπτώσεις δε φταίει η κακούργα η κοινωνία αλλά οι άνθρωποι και το πολιτισμικό υπόβαθρο που κουβαλάνε. Σαφώς και δεν είμαστε ρατσιστές αλλά το να αποδεχτείς πως από τους 50000 που μπαίνουν σε μια χώρα οι 10000 μπορεί να εκδηλώσουν βία την οποία θα εκδήλωναν και οπουδήποτε αλλού ανεξαρτήτα από το πως θα τους αντιμετώπιζε η χώρα που τους φιλοξενεί είναι κοινή λογική. Και όταν πας σε μία χώρα αποδέχεσαι τους δικούς της τρόπους δεν επιβάλεις τους δικούς σου. Και γω θα πάω σε άλλη χώρα. Ε, δε θα επιβάλω να πηγαίνουν όλοι την Κυριακή στην εκκλησία ούτε να είναι Δευτέρα και Τετάρτη απόγευμα κλειστά τα μαγαζιά επειδή έτσι γίνεται στην Ελλάδα. Δυστυχώς πλέον προκειμένου να μη μας πουν ρατσιστές λογοκρινόμαστε και εκεί που δεν πρέπει αγνοόντας την κοινή λογική που λέει ότι όπως δεν είναι όλοι οι συμπατριώτες μας καλοί-δουλευταράδες- οικογενειάρχες δεν είναι έτσι και όλοι οι μετανάστες. Δεν απευθύνομαι ειδικά σε σένα κανέλα μου απλώς λέω τη γνώμη μου για την επικρατούσα τάση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Απλα περνωντας ηθελα να σου πω ενα μπραβο που εθιξες το ζητημα της συσχετισης της εγκληματικοτητας με την αναρχη μεταναστευση.
    Δυστυχως δεν τολμουν οι περισσοτεροι να το θιξουν καν μην τυχον τους κατηγορησουν οτι ειναι φασισταρια,χρυσαυγιτες και ρατσιστες. Δεν ειμαι τιποτα απ ολα αυτα αλλα συμφωνω με τις διαστασεις που εδωσες στο θεμα..και φυσικα η οργη πρεπει να στρεφεται προς το κρατος (το ανυπαρκτο) και οχι προς τους ανθρωπους...ετσι μεγαλωσαν, αυτα τα ηθη εχουν αυτος ειναι ο πολιτισμος τους...αν δεν υπαρχουν η δεν εφαρμοζονται οι νομοι δεν φταινε αυτοι..

    Παρ ολα αυτα το προβλημα ειναι υπαρκτο και πρεπει να αντιμετωπιστει...πριν φτασει στην πορτα του καθενος προσωπικα γιατι τοτε πραγματικα θα επικρατησει ο νομος της ζουγκλας...
    ...κι ολες αυτες οι θεωριες περι ρατσισμου και φοβιας ειναι μεχρι να ερθουν τα γεγονοτα και να μας χτυπησουν το δικο μας σπιτι, να βιασουν την δικη μας γυναικα,αδελφη , μανα και τοτε θα δουμε αν μπορεσουν να τις εφαρμοσουν ολοι αυτοι οι "αμπελοφιλοσοφωντες".
    Ελεος πια, φοβομαστε να μιλησουμε μην θεωρηθουμε οπισθοδρομικοι. Και οχι δεν ειναι ολοι αυτοι που φωναζουν χρυσαυγιτες, μακρια απο εμας.

    Επισης σταματηστε να κανετε ανισες συγκρισεις αναμεσα στους μεταναστες Ελληνες και τους εισβαλλοντες με το ετσι θελω αλλοδαπους για τους οποιους πρεπει να βαλουμε λιγο πιο βαθια το χερι στην τσεπη πλην ολων των υπολοιπων για την εγκληματικοτητα που προκαλουν.
    Αυτα (αν και ειναι τοσο μεγαλη η αδικια που ζουμε σε αυτο το ζητημα ως Ελληνες πολιτες που θα μπορουσα να σας κουραζω με τις ωρες)
    Καλο απογευμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Δύσκολο τόπικ έχεις πιάσει γλυκό μου μελοκάνελλο! Όσο κι αν προσφέρει ελαφρυντικά η κοινωνική ή θρησκευτική καταγωγή για κάποιες συμπεριφορές, ένας βιασμός παραμένει ένας βιασμός. Ήτοι μία απάνθρωπη, ηθικά απαράδεκτη και ποινικά κολάσιμη πράξη. Η κάθε κοινωνία έχει διαμορφώσει τους κανόνες της και την ηθική της. Αλλά η ανοχή στη διαφορετικότητα (του ξένου, του μετανάστη, του αλλοεθνή) δεν μπορεί να σημαίνει αναρχία και άρση των κανόνων. Ο μετανάστης θα πρέπει να προσαρμοστεί -κι αυτό είναι ευθύνη ΚΑΙ του κράτους υποδοχής (που πρέπει να βοηθήσει σε αυτή την προσαρμογή) αλλά ΚΑΙ του ίδιου του μετανάστη (που θα πρέπει να αποδείξει ότι έχει τη θέληση και την ικανότητα να προσαρμοστεί). Και ναι, οι αντοχές μίας κοινωνίας στην εισαγωγή μεταναστών δεν είναι απεριόριστες. Η ανεξέλεγκτη εισροή υπονομεύει την ικανότητα του κράτους να ενσωματώνει ομαλά τους μετανάστες, αλλά και καλλιεργεί (αναπόφευκτα, φοβούμαι) ρατσιστικές αντιδράσεις από όσους θεωρούν (δικαίως ή αδίκως) ότι η παρουσία πλήθους μεταναστών μπορεί να διαταράξει την καθημερινότητά τους.

    Και ομιλώ ως ένας άνθρωπος που ζει σε μία κατ'εξοχήν γειτονιά μεταναστών (για να μην χρησιμοποιήσω τη λέξη "γκέτο") της Αθήνας και βιώνω εμπειρικά το θέμα.

    Αυτά! Τις καλημέρες μου και τα φιλιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Κοριτσάκι γλυκό και όμορφο, πού είσαι ;;; Μας έχεις λείψει. Σού 'χω βραβειάκι, πέρνα να παραλάβεις, αν θες :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. καλως σε βρηκα!
    σε βρηκα στο blog του γατου.
    βασικα σε βρηκα σε ενα θεμα μεγαλο ου αναλυεις με το καλυτερο δυνατο τροο και δεν εχω να ω κατι διοτι με καλυψες σε ολα!
    ανελυσες αρτια το θεμα σου!

    θα τα λεμε συχνα! μου αρεσει ο τροος ου γραφεις και αναλυεις συγκεκριμενα και με αραδειγματα!
    συγνωμη αλλα γραφω εριεργα γιατι εχει χαλασει το ληκρολογιο μου!

    καλο βραδυ! φιλακια ολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή