Σάββατο 29 Ιουνίου 2013

Η κλήση σας είναι σε αναμονή


 Αθήνα calling!!!

Ξέρω η ώρα ακατάλληλη αλλά να που τώρα μου ήρθε να σηκώσω ακουστικό και να επικοινωνήσω! Να δω τι κάνεις, να δεις τι κάνω και τι δεν κάνω. Δεν θα σε κουράσω στο υπόσχομαι και αν δεν θυμάσαι και τίποτα στο τέλος μην αγχώνεσαι και αύριο μέρα είναι.

Ναι από Αθήνα, καλά άκουσες! 

Γύρισα και όχι δεν βάζω θαυμαστικό μετά την λέξη γύρισα διότι δεν το λεω και με ενθουσιασμό. Πίσω στην βάση μου λοιπόν εδώ και αρκετές μέρες και ακόμα να συνηθίσω στους εδώ ρυθμούς. Τα πρώτα λεπτά της επιστροφής ήταν τρομαχτικά καθώς όσο πλησίαζε το πούλμαν στα ΚΤΕΛ του Κηφισού ήδη ένιωθα την βαβούρα να με πνίγει. Εκείνη ακριβώς την στιγμή ήταν που συνειδητοποίησα όλες τις βασικές διαφορές μεταξύ επαρχίας και πόλης. Κάθε μέρα προστίθεται και από κάτι σε αυτή την λίστα και εγω προσπαθώ να μην περιφέρομαι σαν τον Γκρινιάρη από τα Στρουμφάκια. 

Δεν ξέρω αν είμαι απλά εγώ φορτισμένη και τα διογκώνω στο κεφάλι μου ή αν ο εαυτός μου προσπαθεί να βρει διαφορές εκεί που δεν υπάρχουν για να αρπάξει την ευκαιρία ή αν τα ίδια νιώθουν όλοι όσοι έχουν δει και τις δύο πλευρές του νομίσματος, αλλά για εμένα σημασία έχει το αποτέλεσμα.

Αλλαγές, αλλαγές και ακόμα περισσότερες αλλαγές...

Τι συμβαίνει τελευταία με αυτές τις αλλαγές δεν μπορώ να το καταλάβω! Εκεί που ένιωθα πως όλα ήταν στάσιμα και για αρκετό διάστημα ξαφνικά παρατηρώ πως αλλάζουν γύρω μου και μάλιστα με ταχύτητες φωτός. Εννοείται πως εγώ μένω στάσιμη. Εννοείται πως εγώ έχω τον ρόλο του παρατηρητή σε όλη αυτή την παράσταση. Γιατί σαν παράσταση το νιώθω, ένα θεατρικό που κάνει πρεμιέρα μοναχά για πάρτη μου.

Το μόνο ίσως που νιώθω ότι αλλάζει σε εμένα είναι ο τρόπος που σκέφτομαι και αντιμετωπίζω την καθημερινότητά μου. Και αυτό είναι κάτι που μόνο έως θετικό μπορώ να το εκλάβω. Εκτός και αν καταλήξουν να πάρουν φωτιά τα λαμπάκια μου από την πολύ σκέψη και ανάλυση!! Εκεί θα υπάρξει όντως πρόβλημα! 

Παρ’ όλα αυτά όμως, έχω μέσα μου ένα συναίσθημα (θα μπορούσα να τολμήσω να το πω και προαίσθημα) ότι κάπου στο βάθος σιγοβράζει ένα μικρό μπαμ. Ένα «αυτό» που νιώθεις ότι θα έρθει η ημέρα και όσες αλλαγές δεν μου συνέβησαν όλο αυτό το διάστημα στασιμότητας θα έρθουν μαζεμένες σαν χείμαρρος και θα μου σκάσουν μέσα στα μούτρα μου. Μάλιστα τολμώ να πω πως νιώθω ότι αυτές οι αλλαγές θα έχουν θετική έκβαση, πως αυτός ο χείμαρρος θα είναι λυτρωτικός και όχι καταστρεπτικός. Βέβαια, αν το αναλύσω περαιτέρω (το 'χω λέμε με την ανάλυση), πότε βγήκα σωστή για τον εαυτό μου σε θετικές εκβάσεις για να βγώ και τώρα? ΠΟΤΕ!! Από στατιστικής άποψης αν το πάρουμε λοιπόν (παρότι δεν είμαι καλή στα μαθηματικά και τα απεχθάνομαι) τα μέχρι τώρα data entries της ζωής μου και των προαισθημάτων μου δείχνουν ότι οι πιθανότητες να βγω σωστή είναι απειροελάχιστες. Το πιο πιθανό να με πάρει και να με σηκώσει αυτός ο χείμαρρος και στο τέλος να με καταπνίξει και να τρέχω για σωσίβια!! 

Επειδή όμως δεν θέλω να κυριεύομαι από πανικό, ειδικά τέτοιες δύσκολες ώρες, για να με ηρεμήσω καταλήγω με την εξής δικαιολογία / αιτιολογία:

«μΈλλη μου, αυτό το θετικό μπαμ που νιώθεις οφείλεται στην ονειροπόλα φύση σου. Σε αυτή την μικρή φλόγα ελπίδας που σιγοκαίει μέσα σου και που όσα ανεμοσούρια και αν την έχουν κάνει έως τώρα να τρεμοπαίζει εκείνη ακόμα αντέχει να φωτίζει τα θέλω σου»

Για να μην τρελαίνομαι άλλο απόψε και τρελαίνω και εσένα, νομίζω πως ήρθε η στιγμή για το follow up της ζωής μου μιας και πολλά επεισόδια χάθηκαν όλο αυτό τον καιρό που δεν επικοινωνούσα. 

Έχουμε και λέμε:

**Είμαι ακόμα άνεργη.
 «Χτύπα και άλλο θα το αντέξω δεν πεθαίνω έτσι απλά θα παλέψω»

**Είμαι (ακόμα) τρελά ερωτευμένη με τον γάτο μου. 
«Από την γη ως το φεγγάρι και απ' το φεγγάρι πίσω εδώ και όλο αυτό κάντο επί χίλια, τόσο περίπου σ’ αγαπώ»

**Η βάση μου είναι ακόμα Αθήνα με τους γονείς μου.
«Κι όμως είμαι ακόμα εδώ κι αυτό το καλοκαίρι λιωμένο παγωτό»

**Η αδερφή μου μετακόμισε μόνιμα Γερμανία 
«Ξενιτεμένο μου πουλί και παραπονεμένο η ξενιτιά σε χαίρεται κι εγώ ΄χω τον καημό σου»

**Χωρισμοί, θάνατοι και αποχωρισμοί... 
«Έτσι ξεκίνησα λοιπόν, έτσι ξεκίνησα, άλλα μου δείξανε και άλλα εγώ αντίκρισα. Θεέ μου κι ας ήξερα ποια μέρα θα πεθάνω και του θανάτου μου γενέθλια να κάνω»

**Το blog μου αράχνιασε και πρέπει να το ξεσκονίσω μια και καλή. Έχω χάσει τον μπούσουλα. Επίσης θέλω και πρέπει να αρχίσω να σας διαβάζω ξανά.  
«Θα είμαι εδώ όποτε θες, θα σου γιατρεύω τις πληγές, θα είμαι εδώ»

Follow up τέλος! Προσπάθησα να είμαι σύντομη και περιεκτική για να μην σε κουράσω και αποκοιμηθείς στο ακουστικό σου. Μπορείς να συνεχίσεις να ονειρεύεσαι... 


Σε φιλώ γλυκά! 


**Πάσα ομοιότητα με τραγούδια και στίχους αυτών είναι απλά σύμπτωση και δεν φέρω καμία απολύτως ευθύνη. Το περιεχόμενό τους δεν έχουν σκοπό διαφήμισης. (Εντάξει ομολογώ, το τραγουδάκι μου για τον γάτο ήταν προμελετημένο)

37 σχόλια:

  1. Καλώς όρισες λοιπόν, από έναν επίσης χαμένο (όχι κορμί)και εξαφανισμένο. But I'm still alive.
    Να ονειρεύεσαι και να ελπίζεις. Κάπου κάπου κάποιο από τα όνειρα Μελένια μου ξεφεύγει από τη μοίρα του και ναι, πραγματοποιείται.
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλως σε βρήκα και πάλι! Ελπίζω να μην έχει γίνει κάτι σοβαρό και απουσιάζεις.. Να είσαι πάντα καλά! Σε ευχαριστώ πολύ για την όμορφη ευχή/συμβουλή σου!

      Να έχεις μια όμορφη ημέρα!

      Διαγραφή
  2. Καλωσόρισες κι αν εξαιρέσουμε το Γατούλι σου -αν μένει Αθήνα- δε νομίζω να χάρηκες και πολύ που επέστρεψες σ' αυτήν την καταστροφική πόλη... Η εξοχή είναι άλλο πράγμα κι αν μας ταιριάζει, μας αλλάζει ουσιαστικά... Εύχομαι να γίνουν όλα όσα επιθυμείς γλυκό μου! Φιλιά γατομελοκάννελα! :)))

    ΥΓ Να σου ξεκαθαρίσω -για να μην μου τρομάζεις!- πως δεν είναι όοοοολες οι αναρτήσεις μου πολιτικές! Για να μην με...φοβάσαι δηλαδής! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ! Πως να μου αρέσει με αυτή την ζέστη? Αν και αυτές τις ημέρες δρόσισε λιγάκι και το απολαμβάνω!

      Δεν σε φοβάμαι! Γνωρίζω για τις αναρτήσεις σου και σιγα σιγά θα επανέλθω στους ρυθμούς μου!

      Σε φιλώ γλυκά! Καλημέρα!!

      Διαγραφή
  3. Γλυκό μου Μελάκι καλώς όρισες !!!! Μου έλειψες πολύ, αλλά ήξερα ότι περνάς ήρεμα και όμορφα και δεν ανησυχούσα.

    Κι αφού μας είπες τα νέα σου με τραγούδια, να σου πω κι εγώ την ευχή μου μ' ένα:

    Μην την αφήσεις τη φωτιά και παραχαμηλώσει
    μαύρος καπνός θα σηκωθεί κι η πλάση θα θολώσει

    Να γίνει η σπίθα πυρκαγιά βροχή να μην τη σβήσει
    κι ο χάρος να κατακαεί μαύρη καπνιά ν’ αφήσει

    Νερά καθάρια πάρθενα τις στέρνες να γιομίσουν
    μια θάλασσα μια πέλαγα καράβια ν’ αρμενίσουν

    Καινούργιος ήλιος να φανεί καινούργια αυγή και δύση
    κι ένα χρυσόφτερο πουλί να βγει να κελαηδήσει.

    Καληνύχτα, γλυκιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο όμορφο τραγουδάκι!!! Σε ευχαριστώ πάρα μα πάρα πολύ για την πανέμορφη ευχή!

      Σιγά σιγά επανέρχομαι στους ρυθμούς μου και θα περάσω ξανά στο σπιτάκι σου που μου έλειψε!

      Σε φιλώ γλυκά!!

      Διαγραφή
  4. Άσε, ρε κορίτσι, κι εγώ νόμιζα ότι θα έμενες εκεί... Πίκρα! Τα'χω περάσει δεκάδες φορές, μια ζωή ήμουν στα πήγαινε-έλα. Σε νιώθω! Ελπίζω να επιστρέψεις σύντομα στα πανέμορφα Γιάννενα. Τρομαχτική η Αθήνα για όποιον έχει συνηθίσει στην επαρχία. Όσο για την αδερφούλα, δεν σχολιάζω. Ζω την ξενιτιά και τα ξέρω από πρώτο χέρι... :( Φιλιά από Μελβούρνη και σε σένα και στο βρωμόγατο σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να έμενα αλλά μάλλον ο Θεούλης έχει άλλα σχέδια για εμένα! Ελπίζω μόνο να είναι καλά! Για την αδερφή μου περνάμε λίγο ένα σοκ αυτή την περίοδο γιατί δεν το έχουμε συνειδητοποιήσει.. ξέρεις εσυ από αυτά!

      Σου στέλνω πολλά γλυκά φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Αστερακι μου με μια ευχη κοιμαμαι καθε βραδυ ολα τα θελω σου(μας)να γινουν πραγματικοτητα,να σε "πνιξει" αυτο το τσουναμι με κυματα χαρας και μονο!
    Και σου λεω αυτο.
    "Μέτρα της θάλασσας την άμμο
    τα αστέρια απο τον ουρανό
    βάλτα μαζί και παραπάνω
    τόσο περίπου Σ' αγαπώ.."

    υγ.Αν εισαι εσυ ο γκρινιαρης εγω ποιος ειμαι ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγάπη μου εσυ.. δεν έχω λόγια να πω, τουλάχιστον όχι από εδω!

      Σμουτς γλυκά στο μουτράκι σου!

      Διαγραφή
  6. Φάε τη ζωή με το κουτάλι!
    Και αν μείνεις όλο το καλοκαίρι Αθήνα και δεν έχεις τι να κάνεις σκέψου την ίδέα του εθελοντισμού!
    Θα είναι ωραία εμπειρία!
    Πολλά φιλάκια
    ΥΓ:Μου έλειψες! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακόμα δεν ξέρω κοριτσάρα μου που θα περάσω το καλοκαίρι και πως..σίγουρα έχω ένα ταξιδάκι ακόμα να κάνω στον γάτο μου και ίσως και κάποιο στην αδερφή μου!

      Όπως είπαμε και τηλεφωνικά και εμένα μου έλειψες και ελπίζω σύντομα να τα πουμε απο κοντά!

      Σε φιλώ γλυκά!!

      Διαγραφή
  7. Καλώς ήρθες πίσω,λοιπόν! Μη χάνεις ούτε την αισιοδοξία,ούτε το χαμόγελό σου. :)

    Φιλάκια πολλά,Έλλη μου (μη σε χάσουμε πάλι,ε).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερινάκι μου!! Προσπαθώ να παραμένω αισιόδοξη και χαμογελαστή! Ευτυχώς ο γάτος κάνει καλή δουλειά σε αυτό το κομμάτι, το ενισχύει αρκετά!

      Οχι προς το παρόν δεν με χάνεται! Ελπίζω σύντομα και με επόμενη ανάρτηση!

      Φιλάκια πολλά και γλυκά!!

      Διαγραφή
  8. Ελα...δεν ειναι τιποτα...
    θα προσαρμοστεις και παλι...
    Αφου εχεις την αγκαλιτσα σου
    μη φοβασαι πραμα...ναι?

    Αλλωστε τι σημασια εχει που ολα αλλαζουν?
    Εχει?

    Φιλακια,κανελλιτσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχουν σπουδαία σημασία οι αλλαγές τελικά..διότι μέσα από αυτές μαθαίνεις, εξελίσσεσαι, ωριμάζεις!

      Σε φιλώ γλυκά αγριομελάκι!

      Διαγραφή
  9. Καλώς το!!
    Αφού έχεις το Γατούλη σου μη φοβάσαι τίποτα!
    Σε δυο τρεις μέρες(το πολύ)θα είναι όλα όπως πριν.
    Μόνο ξεσκόνισε λίγο γιατί έπιασε αράχνες εδώ μέσα!!!

    Πολλά φιλάκια:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήδη έβαλα σκούπα ηλεκτρική σήμερα με την νέα ανάρτηση και σήκωσα θύελλες :)

      Καλως σε βρήκα και πάλι! Σε φιλώ γλυκά!

      Διαγραφή
  10. Επιστροφή στη φύσ.... στην κρίση!
    Κάνε μια μέρα βόλτα με τα μετρά και θα ξανασυνηθίσεις (αν δεν τρελαθείς - λεπτομέρειες!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν το έχω τολμήσει ακόμα να μπώ σε λεοφορείο ή μετρό! Προσπαθώ να πηγαίνω ποδαράτη και να απολαμβάνω τα όποια απομεινάρια κρίσης... ε φύσης ήθελα να πω!!

      Καλό βράδυ!!

      Διαγραφή
  11. Καλώς όρισε το χαμένο μας! :)))
    Εγώ σε νιώθω! Έζησα σχεδόν πέντε χρόνια Αθήνα κι όταν έφυγα έριξα μαύρη πέτρα πίσω μου!
    Η επαρχία μπορεί να έχει ελλείψεις σε πολιτιστική ζωή και να στοιχίζει αυτό, η ηρεμία της (ειδικά αν μένεις σε εξοχή) τα αντισταθμίζει όλα! :)))
    (Άουτς για το ξενιτεμό της αδερφούλας!)
    Φιλάκια πολλά, καλά να περνάς!
    ΥΓ: ....Που άμα έχει τον Έρωτα μια χαρά θα περνάς !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο σε ζηλεύω που ζείς στην επαρχία να ήξερες! Στο είχα γράψει και σε αναρτήσεις σου!!

      Σε ευχαριστώ πολύ Αριστέα μου! Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  12. Μελένια και κανελένια μας...
    κράτα γερά τα σχοινιά και δάμασε το άλογο...
    Μπορεί να δείχνει πως θα ξεφύγει
    αλλά όλα εξαρτώνται απ' το δικό σου κράτημα.
    Όλα θα πάνε καλά...
    κι αφού είσαι τόσο ερωτευμένη θα πάνε σίγουρα καλύτερα απ' ότι φαντάζεσαι.
    Φιλιά κορίτσι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η φλόγα αισιοδοξίας μέσα μου δεν σβήνει και ας τρεμοπαίζει. Έχω τον γάτο μου να μου υπενθυμίζει πόσο όμορφη είναι η ζωή από την άλλη όψη του νομίσματος!

      Σε ευχαριστώ πολύ Φλώρα μου! Σε φιλώ γλυκά! Καλό βράδυ

      Διαγραφή
  13. Έλα μωρέ, πως κάνεις έτσι? Εδώ είναι το Μ.Χ. (Μεγάλο Χωριό), απλά με πιο πολλές σακαράκες.

    Κράτα την ελπίδα σου, είναι η ζέστη τον χειμώνα κι η δροσιά το καλοκαίρι (κάτι σαν τα ινβέρτερ ένα πράμα :) ).

    Υ.Γ. αυτό το "πάσα ομοιότητα...κλπ" πολύ το έχετε κολλήσει με τον γάτο σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραία τα ινβέρτερ.. αλλά αυτή η ΔΕΗ μας έχει αλλάξει τα φώτα!! ααχαχχαχα

      Πόσες άλλες αποδείξεις θες να σου δώσουμε πια για να πειστείς οτι είμαστε ίδιοι εγώ και ο γάτος μου και έχουμε φτιαχτεί ο ένας για τον άλλον??? αχαχαχχαχαχα

      Καλό βράδυ!!

      Διαγραφή
    2. Άλλο φτιαχτεί, άλλο ίδιοι, μη τα κάνουμε όλα ίσα με το πάτωμα! :)

      Ωραία αυτή η φωτογραφική μηχανή, πόσο πάει το μαλλί?

      Διαγραφή
  14. καλώς όρισες και μας έλειψες πολύ πολύ !!!
    Αλλά εσύ ξέρεις τα πώς και τα γιατί της ζωής σου....
    Χαρά μου που σε ξαναδιαβάζω !!!
    Φιλιά και γλυκές καλησπέρες !!!
    Σόφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλως σας βρήκα!!! Ελπιζω αύριο να έχεις τακτοποιημένο το σπιτάκι σου για να σε διαβάσω. Είσαι στην αυριανή λίστα των επισκέψεων!!!!

      Σε ευχαριστώ πολύ! Ξέρεις οτι μου έλειψαν οι αφηγήσεις σου και ανυπομονώ να διαβάσω!

      Σε φιλώ γλυκά όπως τα όμορφα γλυκάκια που ετοιμάζεις! Καλό βράδυ!!

      Διαγραφή
  15. Απαντήσεις
    1. Αυτό δεν ήταν καλωσόρισμα.. αλλά εφιάλτης! αχαχαχχαχα

      Άντε να βράσουμε στο μεγάλο καζάνι τωρα όλοι μαζί!!

      Φιλάκια πολλά κοριτσάκι μου! Καλό βράδυ

      Διαγραφή
  16. Καλησπέρα και καλή εβδομάδα honey cat,
    Αρχικά καλοτάξιδο το νέο όνομα του blog. Καλώς ήρθες πίσω στην blogoγειτονιά μας. Καμιά φορά ομορφιά μου τα πράγματα δεν έρχονται όπως τα θέλουμε, μα όταν έχουμε δίπλα μας ανθρώπους που μας αγαπούν και μας στηρίζουν, όλα γίνονται πιο εύκολα.
    Εγώ σου εύχομαι τα καλύτερα, γιατί σου αξίζουν.
    Να έχεις έναν υπέροχο και μαγικό μήνα, φιλάκια πολλά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρινάκι μου και καλως σας βρήκα επιτέλους!!! Ο γάτος μου παίζει τον σημαντικότερο ρόλο. Μέχρι τώρα προσπαθπούσα να μην στηρίζομαι σε άλλους, αλλά στις δικές μου δυνάμεις. Εν μέρη το κατάφερα και ακόμα συνεχίζω να το προσπαθώ αυτό. Όμως κάπου κάπου νιώθω κούραση και τότε είναι που γέρνω στο πλάι και ακουμπάω στον γάτο μου. Αν δεν υπήρχε, απλά θα έτρωγα μια ακόμα τούμπα. Χωρίς υπερβολή λοιπόν, είναι το στήριγμά μου και του οφείλω πολλά.

      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου! Καλό μήνα να έχουμε και να ζήσουμε μόνο ευχάριστα!!

      Διαγραφή
  17. welcome back λοιπόν. Περιμένουμε νέα από τη νέα φάση της ζωής σου. Ναι αυτή που ξεκινάει μετά από αυτό το ευχάριστο διάλειμμα που έκανες τοσο καιρό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ κατινάκι! Όσο δεν θα έχω νέα θα γράφω για οτιδήποτε με απασχολεί, όπως έκανα έως τώρα άλλωστε. Η νέα ανάρτηση που έχω ήδη ανεβάσει πρόκειται ακριβώς για ένα θέμα κοινωνικό που με απασχόλησε! Φυσικά κάποια στιγμή θα αναφερθώ και στα δικά μου νέα.

      Καλό βράδυ να έχεις! Σε φιλώ γλυκά!

      Διαγραφή
  18. Ειχα πολυ καιρο να ερθω απο εδω.Δεν ξεχνώ ποτέ τους μπλοκόφιλους και ετσι περνάω σήμερα για ν αφησω πολλές ευχες για εναν ομορφο μηνα.Καλο καλοκαιρι να περάσεις * • ♫ ♫ ♫ • *** • ♫ ♫ ♫ • ***
    Οσο εχεις το γατο σου μη φοβασαι τιποτα.Ολα τα ομορφα αρχιζουν και τελειωνουν με αυτον μαζι.Ευχομαι να εισαστε παντα ετσι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για το όμορφο σχόλιο και την υπέροχη ευχή.Σου εύχομαι ο Ιούλιος να είναι το ίδιο όμορφος και υπέροχος όσο οι ευχές σου!

      Καλό βράδυ και πολλά φιλιά!

      Διαγραφή