![]() |
| "Γιατί εδω ξαναγεννήθηκα. Γιατί εδω επιτέλους ΖΩ" |
Ξέρω ξέρω...
μερικοί από εσάς -αν όχι όλοι- ανησυχείτε
για το πού βρίσκομαι! Εμ, βιάστηκα και
εγώ να πω στην προηγούμενη ανάρτηση ότι
γύρισα. Καλά να πάθω! :)
*Που βρίσκομαι
λοιπόν?
Είμαι σε ένα υπέροχο και πολύ
αγαπημένο μέρος της ζωής μου, τα Γιάννενα.
*Πότε έφυγα?
Ήρθα
εδώ για Πάσχα στην γιαγιά και τον παππού
και τελικά ξέμεινα.
*Πότε θα γυρίσω
πίσω Αθήνα?
Άγνωστο!!
*Από που γράφω
τώρα?
Από ίντερνετ καφέ διότι στο σπίτι
μας η τεχνολογία αυτού του επιπέδου δεν
έχει φτάσει ακόμα.
Σήμερα ξύπνησα
από τα χαράματα για να πάρω το λεωφορείο
και να κατέβω στην πόλη ώστε να ξεκλέψω
λίγο χρόνο και να σας γράψω. Γιατί από
τα χαράματα? Διότι το χωριό μου μπορεί
να απέχει μόνο 18χλμ από την πόλη αλλά
έχει συγκοινωνία μόνο 3 φορές την ημέρα
(τραγικό)! Οπότε, μιας και η όλη ανεργία
μου στάθηκε εμπόδιο στην απόκτηση του
δικού μου μεταφορικού μέσου, αναγκάζομαι
(την τύχη μου μέσα) να ξυπνάω με την
αυγούλα και την τσίμπλα στα πρησμένα
μου ματάκια για να πάρω αυτό το λεωφορείο
και να έρθω στην πόλη. Και όχι αυτή η
αναμονή για το λεωφορείο δεν είναι
καθόλου ευχάριστη καθώς αυτές τις ημέρες
ο καιρός φροντίζει να μας θυμίζει αρκετά χειμώνα και εγώ δεν έχω έρθει
εξοπλισμένη με το παπλωμα-μπουφάν μου
(καλά να πάθω)! Το κρύο να σου τρυπάει το κορμί ενω ακόμα δεν έχεις συνέλθει από τον ύπνο είναι το χειρότερό μου!
Η επαρχία είναι
υπέροχη αλλά ομολογώ έχει τις δυσκολίες
της. Όχι μόνο σε όσα ανάφερα αλλά και σε
πολλά άλλα. Όμως, δεν αλλάζω με τίποτα
το αίσθημα να ανοίγω την πόρτα μου το
πρωί μόλις ξυπνήσω και να βλέπω τα βουνά
και τα δέντρα και να αναπνέω αυτό τον
καθαρό αέρα. Δέκα λεπτά στην αυλή και
έχεις ήδη αδειάσει το μυαλό σου από όλα!
Και ναι είχα πολύ άδειασμα να κάνω και
είμαι πλέον αρκετά καλά! Επίσης, η
δυνατότητα να τρώω λίγο πιο υγιεινά
απευθείας από το μποστάνι της γιαγιάς
είναι και αυτό μια αξία ανεκτίμητη (να
ναι καλά για τα χρόνια της που κρατάει
τρία στρέμματα μποστάνι καλύτερα και
από οποιοδήποτε φυτώριο). Τέλος, το
περπάτημα που ρίχνω σε καθημερινή βάση
δεν μπορούσα με τίποτα να το ρίξω στην
Αθήνα. Εδώ περπατάς και δεν κινδυνεύεις
ούτε να σε πατήσουν ούτε να σου κοπεί η
ανάσα από το καυσαέριο. Το μόνο που ίσως
σου συμβεί είναι να σου πεταχτεί κανένα
φίδι, κάτι που το τρέμω αρκετά κάθε φορά
που διασχίζω τους δρόμους.
Βέβαια, εδώ που
βρίσκομαι δεν κάθομαι όλη μέρα σπίτι.
Απολαμβάνω την πόλη και τα υπέροχα
μαγαζάκια της παρέα με όλα μου τα ξαδέρφια
(που είχα καιρό να δω) και φυσικά τον
γάτο μου που μου κάνει παρέα στα ρεπό
του. Αυτό το τελευταίο ειδικά είναι ότι
καλύτερο για να νιώθω πως στην ουσία
δεν μου λείπει τίποτα απολύτως. Έχω όλα
όσα θέλω για να λέω ότι επιτέλους ΖΩ . Το μόνο που μένει είναι να βρεθεί
μια δουλίτσα, και εδώ που τα λέμε δεν θα
με χαλούσε καθόλου να την βρω εδώ που
βρίσκομαι και να μην ξαναγυρίσω ποτέ
Αθήνα. Διότι τελικά εγώ γεννήθηκα για
το φευγιό. Μια ζωή φεύγω μακριά από όλα
όσα με πνίγουν. Και τελευταία η Αθήνα
με έπνιξε πολύ.
Κάπως έτσι λοιπόν
περνάω την καθημερινότητά μου μακριά
σας. Εντάξει, μου έχετε λείψει και εσείς
διότι μέσα από εσάς γέμιζα αρκετά τον
ελεύθερό μου χρόνο, αλλά ευελπιστώ
κάποια στιγμή να επανέλθω στα μπλόγκ
σας ακόμα και αν βρίσκομαι εδώ.
*Γιατί να μείνω
μακριά από την Αθήνα λοιπόν?
Γιατί εδώ νιώθω
καλύτερος άνθρωπος. Γιατί εδώ τα έχω βρει με τον
εαυτό μου. Γιατί εδώ ξέρω ποια είμαι και τι θέλω
από την ζωή μου. Γιατί εδώ συνειδητοποίησα πολλά
τα οποία τόσα χρόνια ούτε που είχα
αντιληφθεί. Γιατί εδώ εντόπισα αξίες που είχα
χάσει. Γιατί εδω απομάκρυνα από μέσα μου και γύρω μου συμπεριφορές που με
ενοχλούσαν. Γιατί εδώ κατάφερα και ξέχασα ανθρώπους που το
άξιζαν. Γιατί εδώ έχω επιτέλους δίπλα μου τον
άνθρωπό μου, όχι μόνο με το μυαλό του
αλλά και με την παρουσία του.Γιατί εδω ξαναγεννήθηκα. Γιατί εδω επιτέλους ΖΩ.
Αυτό το οξυγόνο
που λέγεται Γιάννενα ή Γάτος ήρθε και
έδωσε πνοή στην ζωή μου. Πως να μην
αναγνωρίσω το καλό που μου έκανε και
πως να μην το θέλω για την υπόλοιπη ζωή
μου?
Βρίσκομαι λοιπόν
σε μια μεταβατική περίοδο. Δεν ξέρω τι
θα μου ξημερώσει και σε ποιο μέρος της
Ελλάδας θα με βρει. Το μόνο που ξέρω με
σιγουριά είναι πως είμαι αρκετά καλά
στην ψυχολογία μου και πως τρενάρω όσο
μπορώ αυτή την επιστροφή στην Αθήνα.
Να περνάτε καλά
και να διεκδικήσετε την ζωή που σας
κάνει να νιώθετε ζωντανοί. Διότι, μια
ζωή την έχουμε, τουλάχιστον να την
απολαύσουμε όσο γίνεται περισσότερο.
Μέχρι να σας
ξαναγράψω, σας στέλνω τα γλυκά μου φιλιά!
Να περνάτε τέλεια!
** Προκαταβολικά
σας ευχαριστώ για τα σχόλια που γνωρίζω
πως θα αφήσετε μιας και δεν ξέρω πότε
θα καταφέρω να βρω σύνδεση! Λυπάμαι που δεν έχω χρόνο να σας διαβάσω, το λεοφωρείο αναχωρεί σε μία ώρα και πρέπει να τρέξω!!

Αναρωτιοσουν πως γινεται να ειμαι τοσο ηρεμος ανθρωπος,την απαντηση την πηρες μονη σου μενωντας εκει τοσο καιρο!
ΑπάντησηΔιαγραφήΗσουν ενας υπεροχος ανθρωπος τωρα εγινες ενας υπροχος ηρεμος ανθρωπος!!!
Αγαπη μου δεν χρειαζεται να πω τιποτα αλλο,στα λεω καθημερινα!
Σε φιλω πολυυυ πολυ
Απαντήσεις πηρα πολλές δίπλα σου... δεν μπορώ να φανταστώ την ζωή μου χωρίς εσένα!
ΔιαγραφήΦιλάκια πολλά!
Άντε, βρε κοριτσάκι μου κι ήμουν έτοιμη να στείλω μήνυμα στην Νικολούλη !!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠόσο χαίρομαι με τον τόνο αυτής σου της ανάρτησης !!! Διαβάζοντάς την ένιωσα κι εγώ να με πλημμυρίζει η ομορφιά της φύσης, η ηρεμία και η αγάπη !!! Έτσι να είσαι πάντα, κοριτσάκι μου ! Και μακάρι να σου 'ρθουν όλα όπως τα θέλετε εσύ κι ο Γατούλης σου !!!
Φιλάκια πολλά
Αγγελικούλα μου, είμαι πλέον Αθήνα! Δεν ξέρω πότε θα ξαναπάω Γιάννενα και για πόσο αλλά πιστεύω το ταξίδι θα είναι μέσα στον Ιούλιο. Αλλαγές..πολλές αλλαγές τελευταία και για αυτό έχω χαθεί αρκετά.
ΔιαγραφήΣε φιλώ γλυκά κοριτσάκι μου! Σμουτς
Η Αθήνα είναι όντως αποπνικτική κάποιες φορές. Προσωπικά,δεν ξέρω αν θα μπορούσα να μείνω για πολύ καιρό στην επαρχία,αλλά αν το είχα ανάγκη,όπως εσύ,πιστεύω θα το έκανα για το καλό μου. Να προσέχεις τον εαυτό σου και να περνάτε τέλεια με το Γάτο σου! :) Φιλιά πολλά,κοριτσάκι μου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚουκλίτσα μου είμαι πλέον Αθήνα! Υπάρχουν τόσα πολλά στην καθημερινότητα, τόσες πολλές αλλαγές που δυστυχώς με έχουν κρατήσει μακριά από την μπλογκόσφαιρα.. θα προσπαθήσω να επανέλθω το συντομότερο!Όχι τίποτα άλλο μου έλειψαν τα όμορφα γραπτά σας!
ΔιαγραφήΣε φιλώ γλυκά! Καλημέρα
Απλά επαρχία!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι πλέον Αθήνα... με αυτη την ζεστη..δεν παλευεται η κατάσταση..
ΔιαγραφήΚαλωστην...Πολύ όμορφη η ανάρτηση σου..Να περνάς καλά...Δεν έχει σημασία το που είμαστε, σε πιο μερος, χωριό ή πόλη, βουνά,θαλασσες κλπ κλπ αυτό που παίζει ρόλο ειναι η ψυχολογία μας..τωρα που εφτιαξε η ψυχολογια σου τα βλεπεις όλα αλλιώς και πιο όμορφα..ενώ πριν λίγο καιρό τα εβλεπες όλα μαύρα...
ΑπάντησηΔιαγραφήεγω γνωρίζω και τη ζωή στη πολη και στο χωριο, εχουν τα θετικα και αρνητικα τους και τα δυο
ο καθαρος αερας,το οξυγονο και η ησυχια,ηρεμια των χωριων ειναι στα θετικα
Καλημέρα Δελφινάκι μου! Έχω γυρίσει Αθήνα εδώ και αρκετές ημέρες! Αλλαγές πολλές και ο χρόνος μου ελάχιστος! Άσε που δυσκολεύομαι ακόμα να προσαρμοστώ στους ρυθμούς και την ζέστη της αθήνας!! Ανυπομονώ να ξαναφύγω...
ΔιαγραφήΣε φιλώ γλυκά!!
η αγαπημένη μου πόλη τα Γιάννενα!!!! έχω φίλη εκεί και με το δρακούλη πηγαίνουμε κάθε χρόνο !!!!!αφού σκεφτόμασταν να έρθουμε και να μείνουμε εκεί!
ΑπάντησηΔιαγραφήζηλεύωωωωω! Άντε γουργούρισε όσο μπορείς με το γατούλη ,να περνάτε υπέροχα!
Είναι υπέροχα!Δεν θα την άλλαζα με καμία άλλη πόλη..άντε ίσως την γενέτειρα του γατούλη μου! Αν είχα να επιλέξω που θα μείνω θα επέλεγα σίγουρα μια από τις δύο!
ΔιαγραφήΣε φιλώ γλυκά! Καλημέρα!!
Μου άρεσε πολύ η ηρεμία σου και σου εύχομαι να τα περνάς καλά!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι μόνο που είναι ο γάτος σου εκεί αρκεί να κάνει το μέρος πανέμορφο...όχι πως δεν είναι όμορφο κι από μόνο του..
Η φωτογραφία σου με μάγεψε!!
Φιλιά πολλά!
Μαράκι μου πλέον είμαι Αθήνα και ομολογώ με έχει επιρρεάσει αρνητικά στην ψυχολογία μου.. μια ο γατούλης που είναι μακριά, μία η Αθήνα με την βαβούρα και την ζέστη.. δεν ξέρω, νομίζω έχω γεννηθεί για επαρχία εγώ! Άντε να έρθει η στιγμή που θα ξαναφύγω!
ΔιαγραφήΣε φιλώ γλυκά! Καλημέρα!!
Έχεις σπίτι στα γιάννενα (έστω και σε χωριό), έχεις τον γάτο σου στα γιάννενα και καθόσουν τόσο καιρό στην αθήνα???Κάτσε εκεί πουλάκι μου και γλέντα τη ζωή! Καφέ στη λίμνη, μπάνια στα Σύβωτα, βόλτες στα ζαγοροχώρια... Αστα μπλοκ να καούνε!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑχ Χριστινάκι μου δυστυχώς η βάση μου είναι Αθήνα για αυτό καθόμουν τόσο καιρό εκεί. Και τώρα ξαναγύρισα Αθήνα γιατί είχα διάφορες υποχρεωσεις.. ανυπομονώ να ξαναρθει η ημέρα που θα ξαναφύγω! Όπως τα λες..εκεί είναι η ζωή για εμένα..
ΔιαγραφήΣε φιλώ γλυκά! Καλημέρα!!
Εντάξει εγώ ήξερα που ήσουν και ήξερα πώς ήσουν και με την καλύτερη παρέα οπότε δεν ανησυχούσα. Δεν μπορώ να πω μου λείπει και η αύρα σου και τα κείμενα σου και ευελπιστώ να φτιάξεις σύντομα την σύνδεση σου για να σε έχουμε και πάλι κοντά μας. Miss you σου λέμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα περνάς όμορφα, να χαρείς την κάθε στιγμή και να χαμογελάς. Φιλάκια πολλά κοριτσάκι μου γλυκό!!! :)
PS: Αν δεν φτιάξεις την σύνδεση θα οργανώσω εκδρομή bloggers στα Γιάννενα και αυτό είναι απειλή!! χαχα
Χωριό και ξερό ψωμί! Αγαπάμε ΓΙΑΝΝΕΝΑ... Μην με ξεχάσετε, θα'ρθω κι εγώ! Θα μου πεις, λείπει ο Μάρτης απ'την Σαρακοστή; Χα χα. Δεν την αλλάζω με τίποτα την επαρχία. Απόλαυσέ το όσο μπορείς, είσαι πολύ τυχερή. Φιλιά από την Μελβούρνη. Να περνάς υπέροχα!
Διαγραφή@Marina D Queen Μαρινάκι μου γλυκό! Δεν χρειάζεται να πω περισσότερα διότι ήδη έχουμε μιλήσει και γνωρίζεις οτι είμαι αθήνα και τον πανικό που έχω. Όμως δεν μπορώ να μην γελάσω με την εκδρομή που ανέφερες!! Θα ήταν τέλεια!!! αχααχαχαχχα Σε φιλώ γλυκά κοριτσάκι μου! Καλημέρα
Διαγραφή@agrimio Εννοείται πως δεν ξεχνάμε στις εκδρομές ακόμα και εσένα! Επαρχία άγάπη μου, ειδικά τα γιάννενα!! Φιλιά από Αθήνα πλέον! Καλημέρα!!
Είσαι τυχερή!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύ τυχερή!!!!(Φτου φτου φτου!)
Εγώ πάντως ευχαρίστως αλλάζω θέση μαζί σου, αν θέλεις.
Εχεις το Γάτο σου τακτικά, κάνεις βόλτες στην εξοχή, αν έχεις και βιβλία...αυτό είναι αληθινή ευτυχία!
Α! Εχεις και τη γιαγιά σου!!!!
Φιλάκια πολλά:)))))
Μια χαρά πέρασα! Δυστυχώς έπρεπε να γυρίσω για υποχρεώσεις αλλά σύντομα θα ξαναφύγω! Δεν την αντέχω την Αθήνα..βαβούρα και απίστευτη ζέστη..
ΔιαγραφήΣε φιλώ γλυκά! Καλημέρα!
Eπαρχία δαγκωτό μελοκανελλάκι μου!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγώ που είμαι γέννημα θρέμμα της,δεν θα έμενα στην Αθήνα,ακόμα κι αν με πλήρωναν,για τους λόγους που είπες κι εσύ,αλλά και για πολλούς ακόμη!!!
Σημασία έχει ότι είσαι εσύ καλά και ότι σου έχει κάνει καλό.Όσο μπορείς λοιπόν να το ζήσεις-και γιατί όχι και μόνιμα-κάνε το!!!
Φιλί τιτανοτεράστιο!!!!
Μακάρι να καταφέρω να φύγω μόνιμα για επαρχία! Ήταν απο πάντα το όνειρό μου..Αυτη την Αθήνα δεν την αντέχω με τίποτα πια!
ΔιαγραφήΣε φιλώ γλυκά! Καλημέρα!!
Μέχρι να μας ξαναγράψεις σου στέλνω τις ευχές μου να βρεις ότι επιθυμείς εκεί που πήγες, και η ζωή σου να αποκτήσει πραγματικό νόημα για πάντα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕδώ θα είμαι και θα περιμένω νέα σου.
Χαίρομαι να ακούω ανθρώπους να ψάχνουν για το αληθινό νόημα της ζωής, έστω και μακριά.
Φλώρα μου!! Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!! Πραγματικά εκεί βρήκα το νόημα. Αναγκαστικά γύρισα Αθήνα για διάφορες υποχρεώσεις αλλά σύντομα θα ξαναφύγω. Μακάρι να καταφέρω να φύγω και για πάντα!
ΔιαγραφήΣε φιλώ γλυκά! Καλημέρα!
Καταλαβαίνω απολύτως αυτό το "ζω" με κεφαλαία, σαν γιαννιώτης που ζω μακριά λόγω υποχρεώσεων - το νιώθω κάθε φορά που επισκέπτομαι την πόλη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈτσι ακριβώς..τα κεφαλαία ήταν το λιγότερο που μπορούσα να σκεφτώ για να περιγράψω αυτή την ανάσα ζωής που παίρνεις με το που φτάνεις στην πόλη! Χαίρομαι που είσαι απο εκεί και κατάλαβες!
ΔιαγραφήΣε φιλώ γλυκά! Καλημέρα!!
Τι ωραία ανάρτηση για comeback! Μελοκάνελλό μου πολύ χαίρομαι που σου έκανε τόσο καλό η παραμονή σου στην επαρχία. Τα ξέρω κι εγώ πολύ καλά τα θετικά της μιας και ζω στην επαρχία (πάντως εμάς εδώ ευτυχώς δεν μας κυνηγάνε τα φίδια και ούτε είμαστε τόσο πίσω πολιτισμικά!) και καταλαβαίνω πόσο σε έχει χαλαρώσει... Μείνε όσο περισσότερο μπορείς για να την απολαύσεις! Πολλά φιλιά!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚουκλίτσα μου γλυκιά! Όντως μου έκανε καλό η παραμονή μου εκεί και μακάρι να μην χρειαζόταν να γυρίσω. Είμαι Αθήνα πλέον γιατί είχα υποχρεώσεις να τακτοποιήσω και σε πληροφορώ οτι ακόμα δεν συνήλθα. Αυτή η βαβούρα και η ζέστη απλά δεν υποφέρεται.. Θα επιστρέψω επαρχία σύντομα..
ΔιαγραφήΣε φιλώ γλυκά! Καλημέρα!!
Μας κάλυψες Μελοκανελίτσα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι ποιος δε θα'θελε ένα απ'αυτά τα οξυγόνα που πήρες!
Αυτή είναι ζωή...!
Εκεί είναι η ζωή! Στο'χω ξαναπεί... να μη χαλιέσαι για τυχόν απουσίες...
Αν ξαναδώ να λες κάτι τέτοιο θα σου βάλω πιπέρι!
Να περνάς καλά και να είσαι σίγουρη ότι τα καλύτερα είναι μπροστά σου.
Αυτό θέλω...
Φιλάκια! :)
Σε ευχαριστώ πολύ Λιακάδα μου! Όντως εκει είναι ζωή..με όλη την σημασία της λέξεως. Τουλάχιστον για τα δικά μου δεδομένα ζωής.
ΔιαγραφήΣε φιλώ γλυκά! Καλημέρα!!
Είπα κι εγώ ''που εξαφανίστηκε αυτό το κορίτσι!" Τώρα εξηγούνται όλα!Να είσαι καλά και να περνάς υπέροχα! (ζηλεύω !!) φιλιά!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚοριτσάκι μου γλυκό!! Εξαφανίστηκα αλλά να που ακόμα υπάρχω έστω και στο ελάχιστο..είμαι Αθήνα και προσπαθώ να προσαρμοστώ διότι χαλάρωσα τόσο πολύ που πλέον η Αθήνα μου μοιάζει ανυπόφορη σε τραγικό σημείο. Σιγά σιγά θα επανέλθω και στους ρυθμούς των μπλόγκ μέχρι να ξαναφύγω για τα Γιάννενα..
ΔιαγραφήΣε φιλώ γλυκά! Καλημέρα!!
Μελοκανελλάκι μου... χαίρομαι πολύ που είσαι καλά!!! Φαίνεται από τον τόνο της γραφής σου!!! :)
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε πόλη ή χωριό, δεν έχει σημασία όταν νιώθουμε καλά μέσα μας!!! Όλα έχουν τα υπέρ και τα κατά!!! Πάντως, τα Γιάννενα τα αγαπώ και έχω να σου πω πως σε ζηλεύω που είσαι εκεί τώρα!!! Και αφού έχεις και το Γάτο σου εκεί, έφτασες στην τελειότητα!!!
Να περνάτε όμορφα... Και περιμένω νέα σου!!! Φιλιά πολλά!!! :*
Άχ όπως τα λές Φωτεινή μου.. τώρα γύρισα Αθήνα και πιστεύω οτι μόλις γράψω νεα ανάρτηση θα βγάλω ψυχοπλάκωμα, διότι εδώ πνίγομαι! Ανυπομονώ να ξαναφύγω το συντομότερο γιατί απλά δεν αντέχω...
ΔιαγραφήΣε φιλώ γλυκά! Καλημέρα!!
ζησε εσυ καλα και άσε μας εμάς στα μπλογκς
ΑπάντησηΔιαγραφήσου ευχομαι να βρεις δουλεια γρηγορα
η επαρχια ειναι όμορφη
Δυστυχώς δουλίτσα δεν βρήκα, ίσως επειδή ήξερα πως υποχρεωτικά θα έρθω αθήνα τέλη ιουνίου για διάφορες υποχρεώσεις που είχα. Βρήκα όμως το νόημα του να ζείς και αυτό ειναι το σημαντικότερο. Ανυπομονώ απλά να ξαναφύγω και να αναπνεύσω γιατι αυτή η Αθήνα με έπνιξε ακόμα μια φορά..
ΔιαγραφήΣε φιλώ γλυκά! Καλημέρα!!
Έτσι!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕλληνική ταινία!
Τρεις φορές την ημέρα λεωφορείο κλπ!
Μια χαρά και μην ασχολείσαι με τα υπόλοιπα.
Στην πρωτεύουσα καίγεται το πελεκούδι.
ΕΚΕΙ που είσαι ΖΕΙΣ!
Φιλάκια γατομελοκάνελλα, που ελπίζω να στα δίνει(τα δικά μου!)
ο Γάτος όποτε του τα γράφω! :)))
αχχαχαχαχ ελληνική ταινία δεν λες τίποτα!! Αυτό με τα λεωφορεία ήταν το μόνο που δεν άντεξα! αλλά μπροστά σε όλα τα υπόλοιπα δεν έδωσα και τόσο σημασία σε αυτό το αρνητικό!Ξέρω για τα φιλάκια, μου τα έδινε κάθε φορά!! Είμαι Αθήνα πλέον για διάφορες υποχρεώσεις που είχα και ανυπομονώ να ξαναφύγω..
ΔιαγραφήΣε φιλώ γλυκά! Καλημέρα!!
Μπήκα κι εγώ στην παρειτσα σου!με συναρπάζουν οι διηγήσεις σου!μαγεύμαι απο τα Γιάννενα!σε ζηλευω φυσικά κοριτσάκι μου γιατί μένω στην Αθήνα!φυσικά γράφτηκα και εγώ-υπάρχουν φίλοι άνωθέν μου-σε περιμένω και απο το δικό μου να κάνουμε παρείττσα με ποίηση ,όνειρα και μουσική με ροκ μπαλάντες!φιλάκια!Καλό βραδάκι!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλωσήρθες αν και με βρήκες σε περίοδο που δεν γράφω όπως θα έχεις ηδη παρατηρήσει!! Υπόσχομαι με την πρώτη ευκαιρία να σε διαβάσω και να σε επισκέπτομαι συχνά όταν θα ξαναμπώ στους ρυθμούς των μπλογκ.
ΔιαγραφήΣε φιλώ γλυκά! Καλημέρα!!
Αντε βρε εύχομαι να βρεις και μια δουλειά εκεί για να ακούς και νιαουρίσματα του Γάτου!!Χεχε!
ΑπάντησηΔιαγραφήΧαιρετωω!
χαχαχαχαχαχ από το στομα σου και στου θεού το αυτί! Αν και εγω απλά εύχομαι όπου κατασταλάξω να έχω απλά τον γάτο δίπλα μου και όχι μακριά μου!!
ΔιαγραφήΣε φιλώ γλυκά! Καλημέρα!!
Τύχη είναι αυτό Μελένια μου, τύχη μεγάλη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜακάρι να σου έρθουν όλα βολικά
και να ζήσεις μακρυά από την Αθήνα.
Για να ζήσεις και να ευχαριστηθείς.
Και μ' ένα γάτο συντροφιά?
Τι άλλο να ζητήσεις?
Να είσαι και να περνάς καλά.
Φιλιά πολλά
Γιώργο μου το να μείνω μακριά από Αθήνα είναι το ιδανικό μου! Απλά εύχομαι όπου μείνω να είναι παρέα με τον γάτο μου, να τον έχω δίπλα μου και όχι να μας χωρίζει απόσταση. Όλα παλεύονται αν έχεις αυτό..
ΔιαγραφήΣε φιλώ γλυκά από Αθήνα πλέον! Καλημέρα!!
Ναι, η αίσθηση του να ανοίγεις το παράθυρο και να βλέπεις μπροστά σου να απλώνεται η φύση όλη, είναι πραγματικά μοναδική... Ανασαίνεις ένα πράγμα, και εδώ δεν αναφέρομαι μόνο στο κυριολεκτικό, του "καθαρού αέρα", αλλά κυρίως στο ψυχολογικό κομμάτι. :)
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχω την αίσθηση πως είναι η αίσθηση της αλλαγής εκείνη που κάνει την διαφορά. Κάποιος που ζούσε συνέχεια στην επαρχία ίσως να μην το έβλεπε έτσι - για κείνον ίσως η πόλη να ήταν αυτό ακριβώς που χρειάζεται. Αλλά εγώ, όντας μόνιμος κάτοικος Αθηνών, και από εκείνα τα άτομα (ή πιο σωστά, κουνέλια) που αναζητούν όποτε είναι δυνατόν κάποια ευκαιρία για απόδραση, μπορώ να σε καταλάβω πλήρως.
Και ναι, τα γατιά τα σπάνε, είναι και γαμώ τις συντροφιές!
Τους χαιρετισμούς μου. :)
Κουνελάκι μου αυτό ακριβώς..η αίσθηση της αλλαγής και ίσως και κάτι παραπάνω! Χαίρομαι που κατάλαβες τι ήθελα να πω.. και τα γατιά δεν ήταν ποτέ το φόρτε μου καθώς εγώ απο κατοικίδιο είχα σκυλάκι και όσο να ναι αγάπησα περισσότερο τα σκυλάκια. Από τότε όμως που γνώρισα τον γάτο μου, που γράφει και αυτός εδώ gatoseoistro.blogspot.gr άρχισα κατα ένα μαγικό τρόπο να αγαπάω περισσότερο και τα γατάκια και κυρίως τους γάτους!!
ΔιαγραφήΣε φιλώ γλυκά! Καλημέρα!!
μελοκανελλο μου χαιρομαι τοσο για σενα , χιαρομαι που αποφασισες να κανεις αυτο που μεχρι τωρα δεν έχω τολμησει εγω , και πουσαι μην βαρεθεις ποτε τις ταρζανιες με το γατο σου , ασε που θα μας στελνει με τα μουστακια του απευθειας τα μηνυματα σου σε φιλω και συνεχισε να ανασαινεις βαθεια και να περνας καλα
ΑπάντησηΔιαγραφήΚουκλίτσα μου σε ευχαριστώ πολύ! Όπου και αν βρίσκομαι οι ταρζανιές με τον γάτο δεν σταματάνε! Είναι απλά κάτι που δεν γίνεται!! Ξέρω οτι σας έστελνε την αγάπη μου όσο έλειπα! Πλέον είμαι Αθήνα για λίγο διάστημα και απλά ανυπομονώ να ξαναφύγω!
ΔιαγραφήΣε φιλώ γλυκά! Καλημέρα!
Αυτό είναι post! Να αυτό ακριβώς περιμένω και γω.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌσο για το ότι είσαι μακριά από ίντερνετ νομίζω ότι είναι μέρος της όλης χαλάρωσής. Το Πάσχα που έλειπα και ήμουν χωρις ίντερετ ένιωθα πιο ελεύθερη!
Α βάλε και καμμιά φώτο της γατόφατσας!!
Κοριτσάκι μου εύχομαι να βρείς ακριβώς αυτό που θες! Όσο για την γατόφατσα δεν μπορώ να βάλω φωτό του, αλλά αν θες μπορείς να τον διαβάσεις στο gatoseoistro.blogspot.com
ΔιαγραφήΣε φιλώ γλυκά! Καλημέρα!!
Τι όμορφη απόφαση!
ΑπάντησηΔιαγραφή:))
Όμορφη απόφαση που ακόμα με δυσκολεύει να την πραγματοποιήσω στο έπακρο. Που θα μου πάει όμως...
ΔιαγραφήΣε φιλώ γλυκά! Καλημέρα!!
kouklitsa molis to anakalipsa to blogaki sou...egw eyxomai na eisai xaroymenh kai hremh opou kai na eisai...ayto einai to diko mou blog http://aworldforwomen-bymanty.blogspot.gr/ rixe mia matia an thes...filakia polla!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλωσήρθες και σε ευχαριστώ πολύ! Δυστυχώς με ανακάλυψες περίοδο που δεν γράφω σχεδόν καθόλου σε σχέση με πριν. Όμως σκοπεύω να επανέλθω στους ρυθμούς μου και να μπώ και στο δικό σου να σε διαβάσω.
ΔιαγραφήΥγ. Δεν ξέρω αν γράφεις απο εξωτερικό και αν έχεις ελληνικό πληκτρολόγιο. Αν έχεις, θα σε παρακαλούσα να γράφεις με ελληνικούς χαρακτήρες γιατί είναι πιο εύκολο και όμορφο να σε διαβάζουν.
Σε φιλώ γλυκά! Καλημέρα!!
Εσύ να περνάς καλά και να σκέφτεσαι θετικά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟλα θα πάνε καλά και μάζευε οξυγόνο όσο μπορείς !!!
Πολλά φιλιά
Σόφη
Σοφια μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ!! Μάζεψα αρκετό οξυγόνο και εδώ στην Αθήνα ήδη πνίγομαι. Άντε να έρθει η ημέρα που θα ξαναφύγω!
ΔιαγραφήΣε φιλώ γλυκά! Καλημέρα!
Και περίμενα να διαβάσω τα νέα σου και για κάποιο λόγο δεν μου εμφάνισε ποτέ αυτό το post! Τώρα το είδα και χάρηκα πολύ!! Μα γιατί να γυρίσεις Αθήνα;; Αφού εκεί έχεις όσα σε γεμίζουν.. Εύχομαι όλα να τα τακτοποιηθούν πολύ σύντομα και να ζήσεις όπως γουστάρεις πραγματικά! Πολλά φιλιά κοπέλα μου! :)
ΑπάντησηΔιαγραφήΚουκλίτσα μου δυστυχώς γύρισα Αθήνα για διάφορες υποχρεώσεις. Τώρα απλά περιμένω το πότε θα ξαναφύγω! Ελπίζω να καταφέρω να βρεθούμε πριν φύγω πάλι! Θα το ήθελα πολύ!
ΔιαγραφήΣε φιλώ γλυκά! Καλημέρα!!
Καλωσήρθες και σε ευχαριστώ πολύ! Αν και με πέτυχες σε περίοδο που δεν γράφω σχεδον καθόλου σε σχέση με πρίν. Εύχομαι να ξαναβρώ τους ρυθμούς μου και να συνεχίσεις να με διαβάζεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε φιλώ γλυκά! Καλημέρα!