Πέμπτη 7 Φεβρουαρίου 2013

Ούτε στα παραμύθια



 "Ούτε στο γνωστό σε όλους μας παραμύθι η Κοκκινοσκουφίτσα δεν γλύτωσε από τα κοφτερά δόντια του Λύκου που παραμόνευε στο δάσος. Και εκείνη χαρωπή περπατούσε στο δάσος με το καλαθάκι της για να πάει φαγητό στην γιαγιά της."


Διαβάζω, αρκετά θα έλεγα, ειδικά τώρα που η ανεργία με συντροφεύει και ο χρόνος μου είναι άπλετος. Όχι καλέ, δεν διαβάζω και ολημερίς ολονυχτίς, αλλά όπου πέφτει το ματάκι μου κάθομαι και διαβάζω με όλη μου την προσοχή. Ναι, διαβάζω επιλεκτικά, αυτό ομολογώ πως πάντα το είχα, δηλαδή θα πρέπει να μου κάνει ένα κλικ κάτι για να ασχοληθώ, αλλιώς το προσπερνάω με συνοπτικές διαδικασίες. Το στανταράκι που τελευταία προσπερνάω χωρίς καν μία ματιά είναι τα πολιτικά. Δεν τα μπορώ, δεν τα θέλω, δεν τα αντέχω. Μπούχτισα η γυναίκα. Για να ασχοληθώ με πολιτική θα πρέπει να είναι κάτι too much, πχ. να την πέσουν μαζικά σε αυτά τα 300 πρόβατα και να τα σουβλίσουν το Πάσχα, να φαμε να χορτάσουμε κιόλας που έχει γίνει το στομαχάκι μας μια σταλιά. Και επειδή αυτό δεν θα γίνει ποτέ, απλά προσπερνάω η γυναίκα, τι να κάνω. 

Αφού λοιπόν διαβάζω ότι προκύψει, έτσι και εχθές βράδυ έπεσε το ματάκι μου σε ένα σχόλιο που άφησε κάποιος, σε κάποια και πάει λέγοντας, σε αυτό το facebook που όλα ταξιδεύουν σαν αστραπή και πριν το καταλάβεις μπορεί να έχεις κάνει ένα σχόλιο για την κιλότα της αλληνής που την απλώνει στην Αθήνα και να βρεθεί να το μάθει ο άλλος που μένει στον Έβρο και να είναι και γνωστός της κιλότας και να σμίξουνε. Ένα τέτοιο πράγμα λοιπόν.. Όχι δεν θα σας μιλήσω για κιλότες και άλλα τέτοια, το θέμα μου και σήμερις είναι σοβαρό, μην κοιτάτε που σας το φέρνω ομαλά, είναι για να μην μου πάθετε τίποτα από την πολύ σοβαρότητα. 

Διάβασα λοιπόν που λετε για το γνωστό θεωρώ σε όλους μας ιστότοπο σχετικά με την μαγειρική της διπλανής πόρτας, δεν θα κατονομάσω μην φαμε και καμία  μήνυση και δεν είμαι για τέτοια η άνεργη, προσπαθήστε να καταλάβετε από τα συμφραζόμενα. Την μαγειρική λοιπόν της διπλανής πόρτας, κάπως έτσι το έχουν ονομάσει. Όχι αυτός ο ιστότοπος δεν δίνει συνταγές και άλλα όπως κάνουν άλλοι. Σκοπός του είναι, λεει, να διαμεσολαβήσει και να φέρει κοντά ανθρώπους που μαγειρεύουν σπίτια τους και θέλουν να διαθέσουν, επί χρήμασι το τονίζω, τις μεριδούλες τους στον συνάνθρωπο που δεν θέλει να αγοράσει φαγητό από την χι ψι ταβέρνα αλλά να φαει ένα μαμαδίστικο σπιτικό φαγητάκι. Όλα καλά όλα ωραία εδώ, έτσι δεν είναι? Και εγώ θα το ήθελα πολύ να μπορώ να παραγγέλνω μαμαδίστικα φαγάκια, και ποιος δεν θα το ήθελε!!

Μου θύμισε όλο αυτό που διάβασα ένα απόγευμα στο σπίτι φίλων, με το καφεδάκι μας και τα σνάκ μας και τα αστεία μας και γενικά όλα αυτά τα όμορφα, που μου είχαν ανοίξει συζήτηση όλη η παρέα για το επαγγελματικό μου μέλλον και μου αράδιαζαν ένα σωρό ιδέες για το τι θα μπορούσα να κάνω ώστε να σταθώ στα πόδια μου έστω και προσωρινά. Μέσα σε όσα είχα ακούσει είχε πέσει η πρόταση και για το συγκεκριμένο ιστότοπο που ειλικρινά πρώτη φορά από εκείνους το άκουσα. Μου εξήγησαν περί τίνος πρόκειται και μου είπαν όμορφα και ωραία "Να βρε, ευκαιρία να πλασάρεις το καταπληκτικό σου σουφλέ και να βγάλεις και κανα χαρτζιλίκι". Ομολογώ πως γέλασα, διότι μου φάνηκε λίγο τρελό να συμβαίνει όλο αυτό και να μην το έχω πάρει χαμπάρι. Σκέφτηκα ευθύς πως δεν μπορεί, κάποιο λάκκο έχει η φάβα σε όλο αυτό το θέμα, και με την μία το απέρριψα διότι μου φάνηκε και λίγο χαζό όλο αυτό. Να φτιάχνω σουφλέ και να το πουλάω στον κάθε άγνωστο.. ήμαρτον θεέ μου. Φυσικά, όταν γύρισα σπίτι ψάχτηκα λιγάκι να δω πως λειτουργεί όλο αυτό και ιδού λοιπόν το αποτέλεσμα της μίνι έρευνάς μου. 

Πώς λειτουργεί λοιπόν το όλο θέμα "φαγητό της διπλανής πόρτας", για εσάς που δεν γνωρίζετε. Μπαίνω εγώ πχ. η άνεργη που θέλω να βγάλω και το χαρτζιλικάκι μου με την μαγειρική μου, κάνω μια εγγραφή στο εν λόγω ιστότοπο, δίνω τα προσωπικά μου στοιχεία ώστε να καταγραφώ σαν μέλος, χωρίς αυτά να φαίνονται στους τρίτους, και ετοιμάζω ένα προφίλ για να προσελκύσω πελάτες. Μαγειρεύω που λετε το σουφλεδάκι μου σήμερα, μπαίνω στο προφίλ μου, το δηλώνω, ενημερώνω πόσες μερίδες μπορώ να διαθέσω, δίνω και μία τιμή για την μερίδα και περιμένω μέχρι ο ενδιαφερόμενος να μου "χτυπήσει την πόρτα". Αν θέλω ανεβάζω την συνταγή, τα υλικά, φωτογραφία ή ακόμα και βίντεο με την όλη διαδικασία του μαγειρέματος. Εσύ, ο ενδιαφερόμενος που θέλεις μαμαδίστικα φαγητά, έχεις εγγραφεί στον εν λόγω ιστότοπο σαν μέλος και ψάχνεις βάση της περιοχής σου, ποιος "γείτονας" μαγειρεύει για εσένα, σου δίνει το προφίλ του, το φαγητό και τις λοιπές πληροφορίες ακόμα και κριτική που έχει λάβει από άλλους ενδιαφερόμενους του παρελθόντος. Επιλέγεις λοιπόν εμένα με το τρομερό μου σουφλέ, έρχεσαι σε επαφή μαζί μου μέσω του ιστότοπου και κανονίζουμε την συνάντηση για να παραδοθεί το "πακέτο". Τώρα αν εγώ σαν καταπληκτική σεφ που είμαι έχω μια λίστα φαγητών σπεσιαλιτέ μου μπορώ να ανεβάσω την λίστα και να πω ότι δέχομαι παραγγελίες και από την προηγούμενη ημέρα. Έτσι για να προλαβαίνω τους πάντες και να είμαστε όλοι ευχαριστημένοι. Τόσο απλά. 

Ο ιστότοπος διαμεσολαβητής, φυσικά έχει λάβει τα μέτρα του και έχει προειδοποιήσει στους όρους χρήσης για το κάθε ενδεχόμενο παρατράγουδο, έτσι να είναι καλυμμένος από την μεριά του και μην φαει και μηνύσεις. Λογικότατο. Μάλιστα δε, φροντίζει να δίνει και συμβουλές για το πως θα γίνει η "δοσοληψία" του φαγητού ώστε να σε προστατεύσει, γιατί μην το έχει και κρίμα στο λαιμό του στο τέλος. Σου λεει ξεκάθαρα, κύριε μάγειρα θα δώσεις ραντεβού με τον ενδιαφερόμενο όχι στο σπίτι σου αλλά σε ένα ουδέτερο σημείο που θα εξυπηρετεί και τους δύο, πχ. μια πλατεία. Και εσύ κύριε ενδιαφερόμενε, να φροντίσεις να έχεις επάνω σου το ακριβές αντίτιμο του ποσού ώστε να μην ψάχνει ο μάγειρας να σου χαλάσει πενηντάευρω, είναι αμαρτία. Επίσης σε συμβουλεύει, να μην ξεχάσεις να γυρίσεις να βαθμολογήσεις τον μάγειρά σου για το φαγητό που έφαγες, διότι είναι σημαντικό να ξέρουν οι υπόλοιποι αν θα φάνε 3 αστέρια σουφλέ ή σκατά. Μα πόσο όμορφα και τακτοποιημένα και προσεγμένα όλα, με τις λεπτομέρειες τους, με τα πάντα. Η ευκολία στο μεγαλείο της ε?? Ζούμε σε έναν τόσο όμορφο και απλό κόσμο τελικά!! Αυτό το ίντερνετ μας ενώνει!! 

Μωρέ, είμαστε στα καλά μας? Δηλαδή να αρχίσω να σκίζω τα μπλουζάκια μου σαν τον Ρουβά και να τραβάω τις κοτσίδες μου? Πάμε καλά? Και απορώ με τόσα χαϊβάνια που συμμετέχουν στο συγκεκριμένο θέμα σαν μάγειρες και σαν πειναλέοι! Ήμαρτον Παναγία μου, τι άλλο θα ζήσω μου λετε? Μόνο εγώ βρε είμαι τόσο υποψιασμένη? Μόνο εγώ τελικά φοβάμαι όλα αυτά? Διότι αρχίζω να πιστεύω πως ή εγώ τρελάθηκα και πρέπει να κλειστώ άμεσα στις κλινικές ή ο κόσμος έχει τρελαθεί και εγώ πρέπει να πάρω δρόμο. Που? Δεν ξέρω.. κάπου μακριά από εδώ πάντως!! Τι να πω δηλαδή.. Και μετά από το χθεσινό σχόλιο κάθισα να διαβάσω, να δω εντυπώσεις καταγεγραμμένες στο ίντερνετ, να δω ανθρώπους να έχουν αντιδράσει, μα δεν βρήκα τίποτα. Τίποτα σας λεω, σε κανένα φόρουμ, σε κανένα μπλογκ, τίποτα. Το μόνο που βρήκα μια επίσημη επιστολή που έγραψε ο πρόεδρος των εστιατορίων και λοιπών, που εξέφραζε και αυτός όλα αυτά που με πνίγουν και εμένα. 

Υπάρχει  καταρχήν το θέμα "φοροδιαφυγής" μιας και δεν κόβονται αποδείξεις, που εμένα αυτό το θέμα ειλικρινά δεν με ενοχλεί, διότι εδώ τόσοι άλλοι φοροδιαφεύγουν με εκατομμύρια ευρώ θα με νοιάξουν τώρα τα 7 ευρώ η μερίδα που δεν θα κοπεί απόδειξη? Καλά κάνουν και δεν κόβουν απόδειξη για αυτά τα ποσά στην τελική. Γιατί είδατε ποτέ κανέναν γιατρό να του δίνεις φακελάκι τα χιλιάρικα και να σου λεει μισό να σου κόψω και απόδειξη? Δεν  είδατε! Και όχι δεν βρίσκομαι εδώ για να δώσω εγώ στο κράτος τον τρόπο να πατάξει την φοροδιαφυγή. Ξεκίνα να μαζεύεις τους μεγάλους και μετά μάζεψε και τους μικρούς! Και αν δεν μπορείς να το κάνεις, τότε μην πνίγεις και την θηλιά στους υπόλοιπους επειδή για μία φορά στην ζωή τους δεν μπόρεσαν να δώσουν την δόση στην ώρα τους.

Πέρα όμως από το θέμα αποδείξεων, δεν αναλογίζετε κανένας μας πλέον τους πραγματικούς κινδύνους που κρύβονται πίσω από μία τέτοια ενέργεια? Θα μπορούσα άνετα εγώ να είμαι μια ψυχοπαθής που ξύπνησα μια μέρα και θέλησα να ξεκάνω όλους τους γείτονές μου με ποντικοφάρμακο. Και θα το επιτύχω, διότι κανείς δεν θα το καταλάβει, κανείς δεν θα μπορέσει να με εντοπίσει διότι στην τελική, έχω δώσει και ψεύτικα στοιχεία στο προφίλ μου και κανένας δεν γνωρίζει και τις παραγγελίες μου και ούτε απόδειξη κόβω ώστε να υπάρξει στοιχείο. Το παραδίδω, το τρωει και γεια σας. Και δεν προλαβαίνει να αφήσει και κριτική διότι τι να προλάβεις, ούτε να φωνάξεις δεν προλαβαίνεις, μία και έξω. Έτσι απλά. Από την άλλη, θα μπορούσα εγώ να μαγειρέψω σωστά το σουφλεδάκι μου και προσεγμένα, αλλά εσύ ο κύριος ενδιαφερόμενος να είσαι ο δράκος που έχει βιάσει γυναίκες και κοριτσάκια και τον αναζητούν οι αρχές, ο τζακ ο αντεροβγάλτης, ο απαγωγέας που κάνει τράφικινγκ γυναικών ή ακόμα και ο απαγωγέας που παίρνεις το νεφρό μου και το μοσχοπουλάς και με βρίσκουν την επομένη μέρα στην χωματερή. Τέλος, θα μπορούσες να είσαι μέλος σπείρας διαρρηκτών και να βάλεις ανθρώπους να με ακολουθήσουν την ώρα που επιστρέφω σπιτάκι μου, να το μαρκάρετε και την επόμενη φορά που θα παω για παράδοση εσείς να μπουκάρετε και να το συγυρίσετε ολάκερο. Και εγώ χαρούμενη που μάζεψα 7 ευρουλάκια την μερίδα για το σουφλεδάκι μου θα γυρίσω και θα διαπιστώσω ότι έχασα μόλις και δέκα χρόνια τουλάχιστον από την ζωή μου.

Αυτά είναι τα σενάρια που έφτασαν  στο δικό μου μη διεστραμμένο μυαλουδάκι, φανταστείτε λοιπόν τι σενάρια μπορούν να προκύψουν από κάποιον που θα είναι πραγματικά διεστραμμένος. Πώς να μην απορώ λοιπόν που συμβαίνουν όλα αυτά μπροστά στα μάτια μου και κανείς μα κανείς απλός πολίτης σαν εμένα δεν βλέπω να αντιδράει? Τόσο πολύ μπροστά είμαστε πια που πρέπει να επιτρέπουμε όλη αυτή την κατάσταση και να την συγχαίρουμε κιόλας και να την διαφημίζουμε και μέσα από όλα τα κανάλια και τις εκπομπές? Μπράβο μας λοιπόν, τι να πω.. Μακάρι να μην γίνει ποτέ τίποτα, αλλά πολύ φοβάμαι ότι όλο και κάτι θα συμβεί, διότι γύρω μας καραδοκούν πολλοί που ψάχνουν ευκαιρίες για να δράσουν με το αρρωστημένο τους μυαλό. Πάντα υπήρχε αυτό, απλά τώρα παράγινε.. Άντε να δω και τους ντίλερ σε κανα προφίλ με ιδιότητα μαστερ σεφ, να μοστράρουν κουραμπιέδες "πρώτο πράμα" με άχνη διαλογής και να γίνεται και η παράδοση σε όλη την Ελλάδα ακόμα πιο εύκολη.

 Ούτε στο γνωστό σε όλους μας παραμύθι η Κοκκινοσκουφίτσα δεν κατάφερε να γλιτώσει απο τα κοφτερά δόντια του Λύκου που παραμόνευε στο δάσος. Και εκείνη χαρωπή περπατούσε στο δάσος για να πάει το φαγητό στην γιαγιά της. Μου φαίνεται πως ξεχάσαμε όλα όσα μας έμαθαν απο μικρά να προσέχουμε. 

Ας παραγγείλουμε λοιπόν όλοι μας μαμαδίστικα φαγητά. Να τρέξουμε να μην χάσουμε. Μη τυχόν και βρεθεί κάποιος και μας πεί "οπισθοδρομικούς". Τι ντροπή! 

Με τις υγείες μας! 


**** Σας ενημερώνω λοιπόν και με κάτι που είδα μόλις. Η σελίδα τους στο facebook απαριθμεί αυτή την στιγμη 12.307 Like. Που σημαίνει οτι τόσοι συνάνθρωποί μας συμφωνούν με την ιδέα του συγκεκριμένου ιστότοπου. Για το πόσα μέλη απαριθμούν σαν σεφ και σαν αγοραστές ιδέα δεν έχω. Τα συμπεράσματα δικά σας. 


52 σχόλια:

  1. Μπραβο ομορφια μου!Προβατα για σφαγη για να ειναι ιν ή επειδη βαριουνται να μαγειρεψουν ενα φαγητο.Αφελεις,και απτις δυο πλευρες,που νομιζουν πως ετσι κανουν καλο και προοδευουν,αφελεις που μεσα στη βλακεια τους ξεχνουν πως ο κοσμος δεν ειναι αγγελικα πλασμενος σε πολεις με ανθρωπους χωρις ονομα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να πώ, με άκουσες απο εχθές βράδυ πόσο εξοργισμένη ήμουν που το θυμήθηκα το συγκεκριμένο αλισβερίσι που γίνεται και όλοι το απολαμβάνουν και το χαίρονται!! Σμουτς

      Διαγραφή
  2. Άντε βρε κοριτσάκι μου ας τα πεί επιτέλους κάποιος γιατί τελικά δεν περνάμε κρίση λεφτών αλλά αξιών. Μέσα στην πείνα μας έχουμε κάνει το παράλογο λογικό. Έγινε το φαί ντήλ πρέζας στην Ομόνοια λες και χάθηκαν τα ντελίβερι.Και να σου πω και κάτι; Εμένα με χαλάει και η φοροδιαφυγή.Δε είναι τα 7 ευρώ είναι τα 7 ευρώ επί πόσες μερίδες κάθε μέρα.Και δεν ελέγχονται απ' το υγειονομικό, είτε δηλαδή ο άλλος μαγειρεύει σε κουζίνα σπιτιού είτε στάβλου, το ένα και το αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν με πιάσεις απο την μύτη σκάω! Τόσες αξίες χάνονται καθημερινά με τις ευλογίες όλων και τρελαίνομαι! Και ναι πάνω στον χαμό μου ξέχασα να θίξω το όλο θέμα ελέγχου τον τροφίμων. Βγαίνει η κάθε κότα και μας μιλάει για υγιεινή διατροφή και την επόμενη μέρα αγοράζει μεριδούλα μαμαδίστικη της διπλανής πόρτας. Λες και ξέρει πίσω απο τιν πόρτα αν κρύβονται ποντίκοκούραδα! Σκάω σου λέω. Μπροστά σε όλα οι αποδείξεις ειλικρινά ήταν το τελευταίο που με ένοιαξε! Πφφφφφ άντε να ηρεμήσω πάλι..Σε φιλώ

      Διαγραφή
  3. thank you very much που τα πες ρε κουκλα μου. Γιατι ειχα μπει και εγω στη διαδικασια να γινω εκει μελος και να δω τι παιζει, αλλα τα παραπανω ερωτηματα ηρθαν καπως αυτοματα. Και προφανως κλαιν για τη φοροδιαφυγη, τα υπολοιπα ομως παρα ειναι σημαντικα για να αγνοηθουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειλικρινά απορώ πως δεν ήρθαν στους ίδιους που εξακολουθούν και είναι μέλη και συμμετέχουν σε όλο αυτό. Έχουμε τρελαθεί τελείως μου φαίνεται.

      Σε ευχαριστώ για τό σχόλιό σου! Καλημέρα

      Διαγραφή
  4. Έλα μωρέ παίρνε και τον κ.Γάτο μαζί και είσαι κομπλέ εσύ!
    Μα να στερείς από τον κόσμο το σουφλεδάκι σου για ανόητες φοβίες? Μπουαχαχαχαχαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το σουφλεδάκι μου ευχαρίστως να το σερβίρω σε φιλους και γνωστούς!! :P Κύριε Τομμι, νιώθω οτι παραγγέλνεις απο εκεί μαμαδίστικα!! αχααχαχαχαα κοίτα μην σε βιάσει καμιά λυσσάρα σεφ :P

      Διαγραφή
    2. Δεν την ξέρω τη σελίδα αλλά η αλήθεια είναι ότι μου κίνησες την περιέργεια!
      Αν και συνήθως όταν είναι για έξοδα εκμεταλλευόμαι τις σουβλακερί της γειρονιάς μου που είναι και πολλές και κόβουν και απόδειξη!!!!

      Διαγραφή
  5. Πρώτη φορά το ακούω!
    Δεν είμαστε καλά μου φαίνεται!:)
    τι άλλο θα σκεφτούν μερικοί,μου λετε;)
    καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόλις έμαθες οτι συμβαίνει και αυτό στις μέρες μας.
      Μετά βγαίνουμε στα κανάλια και κλαιγόμαστε..

      Σε φιλω! Καλημέρα

      Διαγραφή
  6. Αυτά δε γινονται στην πραγματικοτητα ετσι;;
    Εχεις φαντασια γερη...

    Δεν υπαρχει σαν ειδηση....

    Κι αν υπαρχει...τοτε ενταξει....χιλιες φορες να ασχοληθω με τα πολιτικά..

    Στειλε κανα λινκ να γελασουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κούλα μου και όμως γίνονται, διαφορετικά δεν θα έβγαζα τόσα νεύρα σε αυτή την ανάρτηση για μια ιστορία επιστημονικής φαντασίας. Θα σου δώσω το λινκ στο φεις για να το απολαύσεις και μόνη σου.

      Μετά απο όλα αυτά, ειλικρινά νομίζω πως ήρθε η ώρα να κλείσω και τις τηλεοράσεις και το ιντερνετ και τα πάντα και να μείνω κλεισμένη σπιτάκι μου, μακριά απο όλα.

      Σε φιλώ

      Διαγραφή
  7. Ωχ! Τι είναι αυτά;

    Πάω να παραγγείλω σουβλάκια.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχθες έφαγα ένα πιτόγυρο η έρμη και μετάνιωσα την ώρα και την στιγμή. Μου έκατσε πλάκωμα λές και είχα φάει δεν ξέρω και εγώ τί. Χίλιες φορές μαγείρεμα απο τα χεράκια μου!!

      Καλύτερα παρήγγειλε μια γκόμενα να την έχεις μόνιμα να σου μαγειρεύει. :P

      Διαγραφή
  8. Ομολογώ πως δεν κατάλαβα για ποιον ιστότοπο μιλάς.
    Τόσο εκτός είμαι;
    Το γεγονός πως δε βλέπω τηλεόραση λες να φταίει;
    Πάντως αν φτιάξεις σουφλέ σφύρα!
    Και 10 ευρώ δίνω!!!
    Και δε θέλω απόδειξη!
    Μόνο γρήγορα γιατί έχω μια πείναααααα!!!!!!

    Φιλάκια πολλά:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Και καλύτερα που δεν ξέρεις μπορώ να πω, διότι όπως καταλαβαίνεις δεν χάνεις και τίποτα. Πλέον θα κόψω και εγώ τα πολλά πολλά με την ενημέρωση γιατί με βλέπω να καταλήγω με χάπια.

    Ευχαρίστως να σας έφτιαχνα σουφλέ και χωρίς πληρωμή!! Ίσως σε καμια συνάντηση να σκάσω μύτη με το πυρέξ μου αγκαλιά!

    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. H γελειότητα σε όλο της το μεγαλείο!
    Τι λέτε βρε παιδιά? Και δεν έχει γίνει ακόμη μια εκπομπή??
    (Σορρυ ξέχασα -έγινε αλλά υπερ τους...)
    Ποια εκπομπή τους διαφήμισε κιόλας?

    Ρε συ ξες τι λέω? (εμ μου άνοιξες την όρεξη και συ...)
    Δε μαζευόμαστε όλοι να κάνουμε ένα ρεφενέ πάρτυ?
    Να φτιάξεις εσύ το σουφλέ σου εγώ το ψητό μου ή την καρμπονάρα μου η άλλη την σπανακοπιτά της και να τερλικώσουμε?
    Αααα και ότι μείνει το μοιραζόμαστε μεταξύ μας και την επόμενη δεν χρειάζεται να μαγειρέψουμε κιόλας!
    Πως με είδες?
    Ξέρω... με τρέλλα και κορδέλλα!! χιχιχιχι :-p

    Υ.Γ. Το σουφλέ είναι το ελληνικό με τα μακαρόνια ή το γνήσιο το γαλλικό που φουσκώνει? :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το διαφήμισαν κανονικά απο όλα τα μεγάλα κανάλια και το έχουν κοτσάρει και στον ιστότοπο να το καμαρώνουν!! Τέτοια τιμή!

      Μια χαρά σε βρίσκω και αυτά τα προτιμώ περισσότερο. Αν πεινάσω προτιμώ να χτυπήσω την πόρτα του συγγενή και της φιλενάδας παρά να πάω να αγοράσω απο έναν άγνωστο γείτονα!

      Το σουφλέ μου είναι το γνωστό με το μακαρόνι. Ο γάτος μου είναι καλός σε αυτό με την σοκολάτα που φουσκώνει, οπότε έκλεισε και ο κύκλος!! Μια χαρά τα βολέψαμε, είδες? :P

      Σε φιλώ!!

      Διαγραφή
  11. Καλησπέρα κι από μένα. Το είχα δει το συγκεκριμένο θέμα σε ένα κανάλι της τηλεόρασης, μάλλον στις ειδήσεις γιατί παρακολουθώ μαζοχιστικά τις ειδήσεις, μπας και γίνει κάνα θαύμα! Κάθε μέρα λέω δεν μπορεί... τώρα θα γίνει.. τώρα θα γίνει... αλλά μπα! Τέλος πάντων και μένα μου είχε κινήσει την περιέργεια τότε που το είδα και είχα σταυροκοπηθεί!!! Έλα Χριστέ και Παναγία μου λέω... κατ' αρχήν με 7 ευρώ παραγγέλνεις από το καλύτερο ντελίβερι! Τι να πω;;; Μέσα στην κρίση ο καθένας προσπαθεί να επιβιώσει όπως μπορεί και να που μερικοί βρίσκουν τον τρόπο. Γιατί δεν μπορεί οι δημιουργοί αυτής της "ιδέας" να μην έχουν κέρδος!!!

    Πολλά φιλιά :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειλικρινά δεν ξέρω τι κέρδος και τί συμφέροντα μπορεί να υπάρχουν και δεν με απασχόλησε αυτό να σου πω την αλήθεια. Εμένα με απασχόλησε το πόσο εύκολα πίσω απο μια ανωνυμία μπορεί να συμβεί το οτιδήποτε, χωρίς καμία δικλείδα ασφαλείας. Τους κινδύνους που θεωρώ υπαρκτούς τους ανέφερα αναλυτικά. Απλά απόρησα πως υπάρχει τόσος κόσμος "αφελής" που συμμετέχει σε κάτι τέτοιο. Το ίδιο κατα κάποιο τρόπο έκανα και με ανάρτηση πριν λίγες μέρες για το θέμα επικινδυνότητας στο ίντερνετ και τα τσατ.

      Καλό βράδυ να έχουμε!

      Διαγραφή
  12. Λοιπόν... ας τα πάρω από την αρχή. Αυτό, ξεκίνησε από ένα φοιτητή που βαρέθηκε να τρώει βλακείες και του είχαν λείψει τα φαγάκια της μαμάς του. Όταν έγινε ο ιστότοπος (από τον ίδιο κι ένα φίλο του αν δεν κάνω λάθος) έγινε με την προοπτική έτσι να καλύπτονται φοιτητές τρώγοντας φθηνά ένα φαγάκι σαν της μαμάς. Απευθύνθηκαν λοιπόν σε νοικοκυρές που είχαν όλη την καλή διάθεση να το κάνουν αυτό και να κερδίσουν και το κάτι τις τους (η μερίδα ΔΕΝ ξεπερνάει τα 4 και κάτι ευρώ, χώρια που πολλές κυρίες έδιναν φαγάκι αφιλοκερδώς, σα να επρόκειται για το παιδί τους). Επειδή η ιδέα προχώρησε, -τα παιδιά είχαν μια εξαιρετική ιδέα που βασίζονταν στην καλή διάθεση του άλλου που θέλει να συμμετέχει- πρόσφατα διαφήμισαν την 'επιχείρηση' στην τηλεόραση (mega, πρωϊνό σαββατοκύριακο), ΠΑΝΤΑ απευθυνόμενοι σε φοιτητές και μοναχικούς ανθρώπους που ίσως έτσι να ήθελαν να κάνουν και μια γνωριμία φιλίας. Αυτά. Ας μην είμαστε πάντα τόσο επιφυλακτικοί... Υπάρχει και αγάπη που δεν της δίνουμε χώρο να αναπνεύσει...
    Καλό βραδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εύα μου, σε ευχαριστώ για το σχόλιό σου που μέσα απο αυτό έμαθα τον τρόπο που ξεκίνησε η συγκεκριμένη ιδέα. Όμως αν με διαβάσεις λίγο προσεχτικά θα δείς οτι δεν επιτίθομαι στους δημιουργούς, ούτε στις αγνές προθέσεις που μπορεί να έχουν με την κίνηση αυτή. Επιτίθομαι στην "άγνοια" του κόσμου στο να εντοπίσει κινδύνους που κρύβει μια τέτοια κίνηση. Διότι πίστεψε με, στο θέμα διαδίκτυο, είναι πολύ εύκολο να βρεθούν άτομα που θα σε εκμεταλλευτούν ακόμα και με τον χειρότερο τρόπο. Αυτό λοιπόν που με εξόργισε είναι το οτι δεν υπάρχουν δικλείδες ασφαλείας απέναντι στο άγνωστο και επικίνδυνο και όχι οι τιμές ή οι προθέσεις της πλειοψηφίας. Δεν τα τσουβάλιασα όλα. Εξέφρασα τους κινδύνους έτσι όπως τους αντιλαμβάνεται το δικό μου μυαλό. Σίγουρα ο καθένας είναι υπόλογος του εαυτού του. Μακάρι για εμένα αυτός ο κόσμος να ήταν αγγελικά πλασμένος, όμως δεν είναι, και αυτό το γνωρίζεις και εσύ. Όσο αγνές προθέσεις και αν έχω εγώ σαν μαγείρισσα ή σαν αγοράστρια αυτό δεν σημαίνει οτι μπορεί να σταματήσει τον χι ψι άγνωστο που παραμονεύει. Μακάρι να ήταν όλοι αγνοί. Όμως εγώ προσωπικά όπως βλέπεις κρατάω τις επιφυλάξεις μου, διότι για εμένα πάντα πίσω το άγνωστο το ενδεχόμενο ενός κινδύνου θα παραμονεύει. Έχω μεγαλώσει σε μια μεγαλόπολη που δυστυχώς μαθαίνεις σε κάτι τέτοια να είσαι απόλυτα επιφυλακτικός. Διότι εδω οι γειτονιές δεν είναι φτιαγμένες απο φιλαράκια που θα πιείς εναν καφέ στο καφενείο ή οτιδήποτε άλλο. Εδώ μπορεί να μένει ο φονιάς στο απέναντι σπίτι και να μην το έχεις πάρει και χαμπάρι. Συγνώμη για την μεγάλη μου απάντηση, εκτιμώ το σχόλιό σου, απλά ήθελα να σου διευκρινίσω την στάση μου στο όλο θέμα.

      Σε φιλώ γλυκά! Καλό βράδυ

      Διαγραφή
    2. Έχεις δίκιο. Τελικά, οι μόνες δικλείδες ασφαλείας που μπορούν να υπάρξουν και να έχουν την απόλυτη εμπιστοσύνη μας, είναι οι αξίες μας. Το πώς μεγαλώνουμε, τι κουβαλάμε μέσα μας, ο χαρακτήρας και η ψυχή μας είναι αυτά που, στο τέλος, θα μας προφυλάξουν.
      Δυστυχώς, κάποιες φορές, κατόπιν εορτής! Αλλά μήπως και τα παθήματα δεν είναι για... μαθήματα; Αχ και είμαι ανεπίδεκτη μαθήσεως!

      Σε φιλώ! Καλή εβδομάδα μελένια μου! Να σε προσέχεις!

      Διαγραφή
    3. Αυτές οι αξίες χάνονται μέρα με την ημέρα Εύα μου.. αυτό είναι που με λυπεί. Στο τέλος δεν θα μπορούμε να εμπιστευτούμε ούτε τις οικογένειές μας..

      Καλή εβδομάδα να έχουμε!! Να είναι όμορφη η κάθε της στιγμή!

      Διαγραφή
  13. Πρώτη φορά το διαβάζω εδώ..δεν το ήξερα..πάντως σαν κίνηση κι εμένα παράξενη μου φαίνεται..
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξερω μαρία μου αν κρύβεται κάτι ή όχι. Εγω το κατατάσσω στην ίδια κατηγορία επικινδυνότητας το να έρχεσαι σε επαφή με αγνώστους που γνωρίζεις μόλις για δέκα λεπτά απο το ίντερνετ για ένα δείπνο πχ.που θα σου έχουν μαγειρέψει εκείνοι. Εγώ προσπωπικά δεν θα δεχόμουν τέτοια κίνηση.

      Καλό βράδυ!!

      Διαγραφή
  14. O Xριστός κι η μάνα του!!!Υπάρχει τέτοιο πράγμα?Έλεος...Αν και επειδή η μαγειρική είναι το φόρτε μου και ο μουσακάς μου και οι λαχανοντολμάδες μου κάνουν θραύση και με ντοκουμέντα αν δεις εσύ σχόλια στον άλλο μου χώρο,αλλά όλο αυτό το θεωρώ το λιγότερο γελοίο.Όχι το να φάνε οι άνθρωποι μαμαδίστικο φαί,αλλά όλο αυτό σαν ιδέα και ως τρόπο που γίνετε.Προσωπικά δε θα παράγγελνα πάντως.Αν είναι να σηκώνομαι να πηγαίνω να πάρω φαί,παίρνω τηλέφωνο και μου φέρνουν ένα σουβλάκι ή μία πίτσα και πολύ θα το ευχαριστηθώ κι όλας,χαχαχαχα.
    Φιλάρες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοριτσάρα μου πίστεψε με αν υπήρχαν δικλείδες ασφαλείας σε όλο αυτό θα ήμουν η πρώτη που θα γινόμουν μέλος και σε αυτή την ανάρτηση θα χειροκροτούσα για αυτή την δυνατότητα. Όμως όπως είπα για εμένα, καθαρά για εμένα θεωρώ οτι ο κίνδυνος είναι εύκολο να τρυπώσει. Διότι δεν υπάρχουν οι δικλείδες ασφαλείας.

      Σε φιλώ γλυκά! Καλό βράδυ

      Διαγραφή
  15. Λοιπόν ξέρετε τι ανακάλυψα?
    Οτι το θέμα αυτό κάνει θραύση εδώ στην Κηφισιά...
    16 άτομα δραστηριοποιούνται από τα οποία γνωρίζω τα 4!!
    Στην αρχή πριν μπω και δω τα προφίλ φαντάστηκα πως είναι φιλιπιννέζες που έχουνε ούτως ή άλλως πρόσβαση σε μια κουζίνα και θέλουν να βγάλουν κάτι παραπάνω... όμως είναι όλοι οικογενειάρχες σοβαροί και με υψηλά στάνταρ στην κουζίνα τους.
    Παρόλ'αυτά εγώ δεν θα έπαιρνα τίποτα από έναν ξένο εαν δε μου είχαν διασφαλίσει κάποια πράγματα...
    Θυμηθείτε την τρελλή που δηλητηρίασε τόσο κόσμο με ποντικοφάρμακο πριν χρόνια στην πίττα της!!
    Μπορεί να είναι μια πολύ καλή προσπάθεια but... I'll pass...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λιακάδα μου και εγω βρήκα πολλούς στην περιοχή μου. Δεν είπα οτι όλοι είναι δολοφόνοι, προς θεού. Απλά είπα οτι είναι πολύ εύκολο να συμβεί κάτι, τόσο απο αυτόν που μαγειρεύει όσο και απο εκείνον που θα παρουσιαστεί σαν αγοραστής. Όταν ήμουν μικρή μου λέγανε, μην πάρεις ποτέ καταμέλα ή φαγητό απο ξένο. Τώρα λοιπόν γιατί να το κάνω? Και απο εστιατόριο αν παραγγείλω ξένοι είναι, αλλά τουλάχιστον απο εκεί υπάρχουν κάποιες δικλείδες ασφαλείας. Ναι μπορεί να μπεί ο ντελιβεράς με ένα μαχαίρι να με απειλήσει ή οτιδήποτε άλλο. Αλλά η παραγγελία μου κάπου είναι καταγεγραμμένη, όπως και οι παραδόσεις του ντελιβερά. Ένα γρήγορο παράδειγμα ήταν αυτό, μπορεί και ατυχές, δεν ξέρω. Απλά εγω όπως είπες, προσπερνάω..

      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  16. Καλέ εγώ που ζω; Ούτε που τα 'χα ακούσει. Τι άλλο θα σκεφτεί ο κόσμος ρε παιδιά; Ήμαρτον. Και λίγα σκέφτηκες!!! Εγώ σκέφτηκα και άλλα χειρότερα...
    Φιλάκια ψαγμένο μελοκάνελο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α εσύ έχεις ακόμα πιο διεστραμμένο μυαλό απο εμένα?? αχχαχαχαχα τέλεια!! Χαίρομαι τουλάχιστον που δεν είμαι η μόνη υποψιασμένη για τους κινδύνους!

      Σε φιλώ!! Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  17. ε λοιπόν ούτε και εγώ γνωρίζω το συγκεκριμένο σάιτ...
    όπως και να χει, συμφωνώ με όσα είπες..
    Δεν πάμε καθόλου καλά...
    Για στείλε μου και μένα λινκ να το δω με τα μάτια μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα μανταρινάκι μου!! Σου έστειλα στο φεις τα λινκ για να ενημερωθείς. Αυτό λέω και εγώ, πως δεν πάμε καλά!

      Σε φιλώ!!

      Διαγραφή
  18. Αυτή την ιδέα την είχα ακούσει εδώ και καιρό και το ομολογώ ότι αυτό και το Taxi beat τα θεωρώ από τις καλύτερες επιχειρηματικές ιδεες που βγήκαν τον τελευταίο καιρό.

    Τώρα όλα αυτά που είπες τα έχω σκεφτεί και εγώ. Τίθεται θέμα φοροδιαφυγής και μου κάνει εντύπωση πως τους το επιτρέπουν ακόμα. Επίσης είναι και υγειονομικό το θέμα. Ξέρεις που μαγειρεύει αυτός που μαγειρεύει? Τι υλικά χρησιμοποιει? Τα εστιατόρια περνάνε από ελέγχους. Επειδή βέβαια πρόσφατα είχα αυτή τη συζήτηση με μια παρέα μου είπαν πως για να πουλήσεις φαγητό πρέπει πρώτα να γραφτείς και να έρθουνε να ελέγξουνε το χώρο σου. Δε ξέρω εαν ισχύει. Πάντως εμένα μου φαίνονται ακριβά τα φαγητά τους. Τα περισσότερα έχουν γύρω στα 5€. Νομίζω ότι για ερασιτεχνικό φαγητό και χωρίς απόδειξη είναι πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστινάκι μου θα συμφωνήσω στο οτι είναι πολύ καλές επιχειρηματικές ιδέες, το ίδιο όπως ειναι και το καρπουλινγκ. Όπως είπα, αν υπήρχαν δικλείδες ασφαλείας θα ήμουν απο τις πρώτες που θα γινόμουν μέλος και αυτή την στιγμή θα τους χειροκροτούσα. Όμως ασφάλεια σε όλο αυτό δεν υπάρχει, απο καμία οπτική γωνία. Σχετικά με τον έλεγχο μέλους που είπες, απο όσο διάβασα δεν έρχονται στον χώρο σου. Ακόμα και έτσι να γινόταν όμως δεν θα ερχόντουσαν κάθε φορά που εσύ θα μαγείρευες για να δούνε αν είναι καθαρός ο πάγκος ή αν έχεις αγνά υλικά. Ούτε θα τσεκάρουν το ψυχολογικό προφίλ του αγοραστή για να σου δωσουν το οκ να προχωρήσεις. Όλα τέλεια θα ήταν, αλλά απο κάπου μπάζουν νερά..

      Καλημέρα!!

      Διαγραφή
  19. Καλησπέρα. Είναι ενα απο αυτά που μου αρέσει να αποκαλώ παρενέργειες του διαδικτύου. Ευτυχώς η Δυστυχώς ο καθένας ψάχνει κάτι που θα του δώσει το εύκολο κέρδος. εμένα με φάγανε με τον καφέ που σε πληρώνει για να τον πιείς. Φυσικά για να συμβεί αυτό πρέπει να δώσεις 4.000 € και να πείσεις άλλους 2 να εγγραφούν κάτω απο εσένα....
    Ομολογώ οτι τα φοβάμαι όλα αυτά και δεν τα πολυθέλω ουτε καν να προσπαθήσω κάτι τέτοιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το διαδίκτυο όσο χρήσιμο είναι τόσο επίφοβο έχει καταντήσει!!

      Καλημέρα!

      Διαγραφή
  20. Καλησπέρα, Μελοκάνελλο!!!

    Για την ιδέα είχα διαβάσει στο "Βήμα" λίγο πριν ανοίξει το site. (Για ευνόητους λόγους, δεν παραθέτω το link).
    Tην ιστοσελίδα την είχα επισκεφθεί και "ψάξει"... δεν είναι τόσο μεμπτά και "ύποπτα" τα πράγματα. (Εκτός εάν δεν αναφερόμαστε στο ίδιο site).

    Θα με ενοχλούσε να μην βλέπω ποιος βρίσκεται πίσω από την ιδέα και βέβαια, την ιστοσελίδα..., ενώ εδώ, η ομάδα "συστήνεται" (σε αντίθεση με πάμπολλες σελίδες -δεν μιλώ για blogs- στο διαδίκτυο, τις οποίες εμπιστευόμαστε π.χ. για την πληροφόρησή μας και δεν ξέρουμε ποιος κρύβεται πίσω από αυτές και ποιες σκοπιμότητες εξυπηρετεί).

    Αναφορικά με τις αποδείξεις, υπάρχει σχετική απάντηση στις "Συχνές Ερωτήσεις".

    Ο έλεγχος των μαγείρων γίνεται από το team, κι όλα τα στοιχεία είναι στη διάθεσή τους και στη διάθεση αυτών που εγγράφονται για να παραγγείλουν.
    Προτείνεται η παράδοση στο σπίτι, ή η παραλαβή από το σπίτι του μάγειρα ή έξω από το σπίτι του ενδιαφερόμενου ή σε κάποιο σημείο που διευκολύνει και τους δύο.

    Και στην περιοχή μου ανακάλυψα ότι υπάρχουν άτομα που ασχολούνται (λογικό, αν σκεφτεί κανείς ότι πιο πολλές είναι οι αλεπούδες παρά τα "διανομή κατ' οίκον").
    Όπως δε, ανέφερε πιο πάνω η Λιακάδα, πρόκειται για σοβαρά άτομα με υψηλά στάνταρ (κουζίνας και διαβίωσης, γενικότερα).

    Τώρα... αν θα έκανα εγώ παραγγελία ή θα αναλάμβανα να μαγειρέψω;
    "Όχι" και στα δύο. Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι μου φταίει το εν λόγω site ή η ιδέα. Ίσως να είμαι επιφυλακτική στη νοοτροπία του Έλληνα, γενικότερα...

    Πάντως, ας σκεφτούμε ότι υπάρχουν άτομα που θα ενδιαφέρονταν να ασχοληθούν επαγγελματικά, αλλά π.χ. δεν έχουν το κεφάλαιο να ανοίξουν τη δική τους επιχείρηση.
    Η εργασία από το σπίτι, σε διάφορους τομείς, ξέρουμε ότι δεν είναι κάτι καινούριο -εδώ και χρόνια- στο εξωτερικό και τα τελευταία χρόνια, έχει αρχίσει να γίνεται δημοφιλής και στην Ελλάδα.

    Όχι πριν 1-2 χρόνια, διάβαζα τα παρατράγουδα που αντιμετώπιζε κάποια κοπέλα η οποία έφτιαχνε χειροποίητα κοσμήματα, τα οποία διέθετε κυρίως μέσω διαδικτύου. Πόσες παραγγελίες έστελνε και δεν πήγαιναν να τις παραλάβουν από το ταχυδρομείο...
    Αντίστοιχα, άλλες περιπτώσεις που, άλλα ζητούσαν κι άλλα έφταναν στα χέρια τους.

    Σε πολλές περιπτώσεις δοσοληψιών μέσω διαδικτύου, τα μόνα στοιχεία που δίδονται είναι ένα e-mail κι ένα κινητό τηλέφωνο (κι αυτό, όχι πάντα).
    Στη συγκεκριμένη περίπτωση, υπάρχουν άτομα με ονοματεπώνυμο, τα οποία -στην τελική- μπορείς, αν κάτι στραβώσει, να "κυνηγήσεις".

    Υπάρχουν πολλά περισσότερα στοιχεία, διευκρινίσεις που δίνει το team, και άλλα πολλά.
    Θα μου πεις... αφού δεν πρόκειται να παραγγείλεις ή να μαγειρέψεις, τι μου γράφεις το σεντόνι;!
    Μόνο για το λόγο ότι η ιδέα και η μέχρι τώρα εφαρμογή της δεν μου έχει δώσει (από feedback γνωστών) "κακά" δείγματα γραφής... και για να μην καίγονται μαζί με τα ξερά και τα χλωρά...

    Σε κάθε περίπτωση, πάντως, καλό είναι πάντα να κρατάμε τις "πισινές" μας.

    Φιλάκια πολλά! ツ








    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ιωάννα μου, δεν με ενοχλούν καθόλου τα σεντόνια, να μην ανησυχείς. Απεναντίας τα απολαμβάνω γιατί μου δίνεται η ευκαιρία να μαθαίνω όσα περισσότερα γίνεται για την άποψη του άλλου.

      Το μόνο που με φόβισε είναι οι κίνδυνοι, διότι αυτές οι παραγγελίες δεν καταγράφονται πουθενά, εννοώ.. δεν φαίνεται (νομίζω) οτι εγώ την τάδε ωρα παρήγγειλα το τάδε φαγητό απο τον τάδε. Επάνω σε αυτό λοιπόν, σκέφτομαι, πόσο εύκολο είναι να με δηλητηριάσει ο άλλος και να μην μάθει και ποτέ κανείς τίποτα, διότι πολύ απλά δεν θα επιβιώσω. Όπως είδες έφερα πολλά παραδείγματα. Και αν ο μάγειρας ελέγχεται, τότε ο αγοραστής πως θα ελεγχτεί? Αν θα είναι βιαστής, δολοφόνος, διαρρήκτης, απαγωγέας και οτιδήποτε άλλο.. Εκεί ηταν η μόνη μου ένσταστη. Διότι με το διαδίκτυο έχω δει προσωπικά πολύ εύκολα να πέρνει ο άλλος την φωτογραφία σου, να σκαρφίζεται ένα όνομα, να δίνει και ενα τηλέφωνο οτι να ναι και να τρυπώνει..

      Όπως είπες, καλό να κρατάμε τις πισινές μας απο κάθε τι άγνωστο..

      Καλό βράδυ σου εύχομαι!

      Διαγραφή
  21. Επίσης να προσθεσω κι έναν άλλον προβληματισμό...
    Δεν ξέρεις αν το φαγητό έχει μαγειρευτεί σήμερα ή είναι από προχθες... (και έχει χάσει έτσι βέβαια τα αρώματά του και τη μισή του διατροφική αξία) ;)
    Στην αρχή το όλο θέμα φαίνεται ελκυστικό αλλά μπάζει από παντού αν το ψάξει κανείς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς..όσο το σκέφτεσαι όλο αυτό τόσο ανακαλύπτεις πόσο εκτεθειμένο είναι σε πιθανούς κινδύνους!

      Καλημέρα!!

      Διαγραφή
  22. Για τα εστιατόρια και τα ταχυφαγεία, νιώθουμε μια σιγουριά πάντως. Όσο να πεις, περνάνε από ελέγχους, μια στο εξάμηνο- συχνά κατόπιν συνεννόησης.
    Δειγματοληπτικοί έλεγχοι στα φαγητά πάντως δεν γίνονται. Ή γίνονται μόνο κατόπιν καταγγελίας- αφού συμβεί το κακό.
    Τότε γίνονται έλεγχοι για κολοβακτηρίδια ας πούμε. Για σαλμονέλα. Για ούρα ποντικών στα τσουβάλια με τα κρεμμύδια. Για περιττώματα από κατσαρίδες στα ερμάρια με τα ψωμάκια.
    Ή εμπιστευόμαστε το έμπειρο μάτι των υπαλλήλων;
    Που κόβει πρόστιμο αν στο ψυγείο με τα κρέατα παγώνουν μπύρες. Ή αν υπάρχουν ψίχουλα στον πάγκο κοπής ψωμιού. Τους απασχολεί αν το κατεψυγμένο καλαμαράκι αναγράφεται ευκρινώς στον κατάλογο. Το λάδι τηγανίσματος επίσης, αν κατονομάζεται.

    Δεν συνηγορώ για τις δοσοληψίες αγνώστων. Σαφώς και υπάρχει μεγάλη επικινδυνότητα.
    Μεγαλύτερη απ΄ότι υπάρχει τρώγοντας σε ένα μαγαζί. Ξέρεις πού θα τον ξαναβρείς αν θελήσεις τον μαγαζάτορα.
    Αλλά και πάλι, ο Θεός βοηθός... παντού και πάντα...



    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είναι..αν σε ένα εστιατόριο που υποτίθεται ελέγχονται κάποια πράγματα-και στην τελική είναι κατοχυρωμένο κάπου, υπάρχει ένα μαγαζί, καταγράφεται η παραγγελία, δίνεται μια απόδειξη κτλ- νιώθεις μια σχετική ανασφάλεια για την ποιότητα αυτού που τρώς, τότε πως να μην νιώσεις για κάτι που προέρχεται απο έναν τελειως άγνωστο?

      Σε φιλώ! Να έχεις μια όμορφη μέρα

      Διαγραφή
  23. Κοίτα για τους φοιτητές μπορεί όντως να ισχύει..
    Μακαρονάδες και τοστ δε λέει συνέχεια,ξέρω γω τι σου λέω.
    Κι εμένα μου φαίνεται κάπως περίεργο αλλά όχι απίθανο και σίγουρα θα πρέπει να έχουμε τα μάτια μας ανοιχτά και να προσέχουμε!
    Φιλιά κορίτσι:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν αμφιβάλλω οτι δεν είναι ότι καλύτερο για φοιτητές!! Αλλά πιστεύω πως τόσα χρόνια τόσοι φοιτητές επιβίωσαν και χωρίς το "ντελίβερι" φαγητού απο αγνώστους! Δεν ξέρω.. εγώ πάντως το παιδί μου αν σπούδαζε δεν θα του το επέτρεπα. Χίλιες φορές να έστελνα τα ταψιά με το κτέλ!! αχαχχααχα

      Καλημέρα!! Σου στέλνω τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  24. Α, πολύ μου αρέσει αυτό, θα φτιάξω το θεϊκό προφιτερόλ μου και θα περιμένω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχαχαχαχαχ να προσέχεις μόνο τρεμενάκο μου!! Δεν στέλνεις καμιά μερίδα προφιτερόλ απο εδώ? Τώρα που είμαι και στις δύσκολες μέρες θα ήταν οτι πρέπει!!!

      Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  25. Λοιπον,εγω οταν το ανακάλυψα μεσα απο ένα μπλόγκ αρχισα να το σκέφτομαι γιατί ήθελα να βγάζω κάποια φοιτητικα χαρτζηλικια,μιας και τα χερια μου πιανουν απο μαγειρικη και ζαχαροπλαστική.Ωστοσο, αρχισα να σκέφτομαι τα ίδια με εσενα και να έχω τους ίδιους φόβους.Οποτε το απέρριψα σαν ιδεα.
    Τελειος ο συνειρμός σου με την κοκκινοσκουφίτσα!
    Φιλάκια Μελοκανελλο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ μακάρι να ήταν ασφαλές να βγάλω και εγω κανα χαρτζιλίκι αλλά δεν μπορώ να πάρω τέτοιο ρίσκο. Την Κοκκινοσκουφίτσα μου θύμισε το όλο σκηνικό, διότι ανάμεσα στους 1000 θα βρεθεί ο ένας κακός λύκος να κάνει την ζημιά!!

      Καλημέρα!! Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή