"Όλα τα παιδιά έχουν
ανάγκη από την ίδια αγκαλιά, το ίδιο χαμόγελο, τα ίδια παιχνίδια, την ίδια
αντιμετώπιση από όλους μας."
«Κάθε μέρα ξυπνάω από τον ήχο που κάνουν τα
μηχανήματα και από τον ήλιο που τρυπώνει στο δωμάτιο και ζεσταίνει το πρόσωπό μου. Δεν μοιάζει με το
δωμάτιό μου αλλά συνήθισα. Ανοίγω τα μάτια μου και το πρώτο πράγμα που
αντικρίζω είναι η μητέρα μου να μου χαμογελάει και να μου χαϊδεύει το χέρι.
Πόσο αγαπάω το χαμόγελό της! Μου κάνει την ίδια ερώτηση κάθε μέρα, αν κοιμήθηκα
καλά, και ένας δίσκος με το πρωινό με περιμένει ήδη στην άκρη του κρεβατιού μου.
Τέτοια ώρα στο σπίτι μας θα μου φώναζε να τρέξω να προλάβω το σχολικό και εγώ θα γελούσα με τις φωνές της και θα την κορόιδευα
μιμούμενος την τσιριχτή φωνή της.
Αυτό το
σχολείο!! Ένα περίεργο πράγμα, τότε δεν ήθελα καν να διαβάζω και τώρα μου έχει
λείψει το διάβασμα και οι δάσκαλοι που με φώναζαν στον πίνακα να λύσω την
άσκηση που είχα αμελήσει να μελετήσω. Και οι φίλοι μου, πόσο μου έχουν λείψει
και αυτοί!! Τέτοια ώρα θα παίζαμε και θα γελούσαμε στο προαύλιο. Ο Νίκος θα με
πείραζε για τα μαλλιά μου που δεν λένε να μεγαλώσουν και εγώ θα γελούσα δυνατά
γιατί ξέρω πόσο αστείο είναι να έχεις ένα κεφάλι γυαλιστερό χωρίς ίχνος τρίχας.
Πάντα γελούσα με τον θείο τον Τάκη που είχε καράφλα και προσπαθούσε να την
κρύψει με ότι μαλλιά του είχαν απομείνει. Στην αρχή ήταν λίγο δύσκολο για τα
παιδιά να συνηθίσουν την νέα μου εικόνα. Έβλεπα που με κοιτούσαν περίεργα αλλά
εγώ όλο τους χαμογελούσα και τους έλεγα πως πλέον δεν χρησιμοποιώ σαμπουάν αλλά
άζαξ για τα τζάμια, και τότε γελούσαν και εκείνα δυνατά. Πόσο μου έχουν λείψει
αυτά τα γέλια!
Πριν καν ξεκινήσω
να τρωω το πρωινό μου έχουν ήδη έρθει να με επισκεφτούν οι καινούργιες φίλες μου, οι
νοσοκόμες. Πάντα χαμογελαστές και τυπικές στην δουλειά τους. Κάπου κάπου μου
φέρνουν και ένα παιχνιδάκι για να παίξω. Πριν μια εβδομάδα μου φέρανε ένα
λούτρινο γατάκι, είναι γκρι, μεγάλο και χνουδωτό με μεγάλα πράσινα ματάκια!
Όλοι ξέρουν πόσο αγαπάω τις γάτες. Συνέχεια τους μιλάω για τον Σνίφ, τον γάτο
μου και τα καμώματά του. Πόσο μου έχει λείψει και ο Σνίφ μου! Ενάμιση μήνα στο
νοσοκομείο και δεν μου επιτρέπουν να τον έχω εδώ. Μου λείπει που τριβόταν στα
ποδαράκια μου και γουργούριζε από χαρά. Τώρα έχω αγκαλιά μου αυτό το λούτρινο
για να κοιμάμαι αλλά δεν είναι το ίδιο. Όχι δεν είναι σαν τον Σνίφ μου. Αυτό εδώ
δεν γουργουρίζει ούτε μου γλύφει το χέρι όταν πάω να το χαϊδέψω!
-Σήμερα θα
έχεις μια έκπληξη, μου λεει χαμογελαστή η μητέρα μου. Οι νοσοκόμοι σου έχουν
ετοιμάσει κάτι πολύ όμορφο για εσένα. Θα σου αρέσει πολύ. Το βράδυ θα είναι
έτοιμο! Να κάνεις υπομονή!
Ανυπομονώ και
οι ώρες απλά δεν περνάνε. Κοιτάω συνέχεια το ρολόι με τον Ντόναλντ στον τοίχο
και μου μοιάζουν οι δείκτες κολλημένοι. Μου αρέσουν πάρα πολύ οι εκπλήξεις,
πάντα τις περίμενα πώς και πώς στα γενέθλιά μου. Πριν προλάβω να γκρινιάξω που
έξω από το παράθυρό μου ο ήλιος κρύφτηκε και ακόμα η έκπληξη μου δεν έχει φανεί,
ανοίγει την πόρτα ένας νοσοκόμος με κάτι μηχανήματα και από πίσω του δύο τρεις
άλλοι νοσοκόμοι να κρατάνε και εκείνοι διάφορα. Δεν μπορούσα να καταλάβω τι
ετοίμαζαν. Έμεινα να κοιτάω την τέντα που στήθηκε πάνω από το κρεβάτι μου και
πείραζα την μητέρα μου ότι θα παίξουμε ινδιάνους και καουμπόηδες όπως στην
Άγρια Δύση. Γελούσαν όλοι δυνατά και εγώ μαζί! Ήταν τόσο αστεία αυτή η τέντα!
Απομακρύνθηκαν
όλοι και μου έκλεισαν τα φώτα. Νόμιζα πως αυτό ήταν, πως όλα είχαν τελειώσει
και με βάζανε για ύπνο. Πριν κατεβάσω μούτρα απο στεναχώρια άρχισαν να εμφανίζονται στην
τέντα άπειρες εικόνες από γατάκια, παντού γύρω μου πανέμορφα γατάκια να με κοιτάνε.
Μεγάλα, μικρά, άσπρα, μαύρα, καφέ, πολύχρωμα!! Ένα γουργουρητό ακουγόταν σε όλο
το δωμάτιο και δεν πίστευα σε όλο αυτό το θέαμα. Είχα άπειρα γατάκια στο
κρεβάτι μου να μου γουργουρίζουν!! Ξαφνικά ξέχασα τα πάντα!! Ξέχασα που
βρίσκομαι, για ποιο λόγο βρίσκομαι εκεί, ξέχασα τους πόνους που είχα κάθε φορά
μετά από την θεραπεία, ξέχασα κάθε δάκρυ που έφευγε κρυφά από τα μάτια της
μητέρας μου όταν πίστευε πως δεν την κοιτούσα. Ξέχασα κάθε τι άσχημο που
προσπαθούσε να τρυπώσει στην ζωή μου!!
Έχω πλέον τα γατάκια μου
συντροφιά και τίποτα δεν μπορεί να με
κάνει να πονέσω!»
Αυτή η ανάρτηση
είναι αφιερωμένη στην σημερινή ημέρα,15 Φεβρουαρίου, που έχει οριστεί ως η Παγκόσμια Ημέρα κατά του Παιδικού Καρκίνου . Η ιστορία που μόλις διαβάσατε είναι καθαρά
βγαλμένη από την φαντασία μου και δεν εξιστορεί πραγματικά γεγονότα μιας και
ποτέ στην έως τώρα ζωή μου και μέσα από τον κύκλο μου δεν βίωσα ανάλογα περιστατικά
.
Η συγκεκριμένη ιστορία προέκυψε κατά την διάρκεια της έρευνας που έκανα για να συλλέξω στοιχεία για τον παιδικό καρκίνο, όταν διάβασα μια πραγματική ιστορία για ένα κοριτσάκι που έπασχε από καρκίνο και επειδή είχε χάσει το γατάκι του και λάτρευε τις γάτες στήθηκε ένα ολόκληρο project από το νοσοκομείο Παίδων του Σιάτλ και τους νοσηλευτές του για να το κάνουν πιο ευτυχισμένο. Για το project αυτό έπρεπε να συγκεντρώσουν μέσω χρηστών του facebook όσες περισσότερες φωτογραφίες από γατάκια. Στην συνέχεια τις εικόνες αυτές σε συνδυασμό με ήχους στους οποίους καταγράφονται οι γάτες να γουργουρίζουν, δύο πανιά και έναν προτζέκτορα τις χρησιμοποίησαν για να δημιουργήσουν ένα «εικονικό κουκούλι» με γάτες για την μικρή ασθενή.
Η συγκεκριμένη ιστορία προέκυψε κατά την διάρκεια της έρευνας που έκανα για να συλλέξω στοιχεία για τον παιδικό καρκίνο, όταν διάβασα μια πραγματική ιστορία για ένα κοριτσάκι που έπασχε από καρκίνο και επειδή είχε χάσει το γατάκι του και λάτρευε τις γάτες στήθηκε ένα ολόκληρο project από το νοσοκομείο Παίδων του Σιάτλ και τους νοσηλευτές του για να το κάνουν πιο ευτυχισμένο. Για το project αυτό έπρεπε να συγκεντρώσουν μέσω χρηστών του facebook όσες περισσότερες φωτογραφίες από γατάκια. Στην συνέχεια τις εικόνες αυτές σε συνδυασμό με ήχους στους οποίους καταγράφονται οι γάτες να γουργουρίζουν, δύο πανιά και έναν προτζέκτορα τις χρησιμοποίησαν για να δημιουργήσουν ένα «εικονικό κουκούλι» με γάτες για την μικρή ασθενή.
Σας παραθέτω το
βίντεο για να μπορέσετε να δείτε και εσείς το αποτέλεσμα.
Η μικρή στις
δηλώσεις που έκανε ανέφερε μεταξύ άλλων και το εξής:
«Δεν μπορώ να σας πω πώς
αισθάνομαι μερικές φορές, αισθάνομαι αποσυνδεμένη και αποκομμένη από τον κόσμο,
και στη συνέχεια οι εικόνες γατών με ηρεμούν»
ενώ συγκινητική είναι η δήλωσή
της όταν είδε κάποιον άνθρωπο να αγκαλιάζει μια γάτα και αναφώνησε
«Είναι
δυνατόν? Θέλω και εγώ να είμαι τόσο δυνατή!»
Το συγκεκριμένο
αυτό project έκανε τον γύρο του κόσμου το 2012 όταν
βγήκε στην δημοσιότητα το βίντεο με την μικρή αυτή ασθενή και είναι πολλοί
εκείνοι που το ακολούθησαν ακόμα και από τα σπίτια τους για τα δικά τους
παιδιά. Διαπιστώθηκε πως φέρνοντας κοντά στους ασθενείς οτιδήποτε λατρεύουν,
ακόμα και μέσα από μερικές εικόνες, εκείνοι αντιδρούσαν ευδιάθετα αφήνοντας πίσω τους όλη την κατάθλιψη
που τους προκαλούσε η θεραπεία.
Ο καρκίνος στα παιδιά στην ουσία είναι πολύ
σπάνιος και με ποικίλες κλινικές εκδηλώσεις. Τα τελευταία χρόνια, με την πρόοδο
της ιατρικής και λόγω της επάρκειας φαρμάκων και καταρτισμένου επιστημονικού
προσωπικού, ποσοστό 70% από τα παιδιά που έχουν πρόσβαση σε εξειδικευμένη
θεραπεία γίνεται καλά. Μέγιστο επίτευγμα της ιατρικής αποτελεί το γεγονός ότι οκτώ στα δέκα παιδιά με λευχαιμία σήμερα γίνονται καλά.
Τα παιδιά μπορεί
να προσβάλλονται πολύ σπανιότερα από καρκίνο σε σχέση με τους ενήλικες, ωστόσο,
ο καρκίνος παραμένει η συχνότερη αιτία θανάτου σε παιδιά μετά τα ατυχήματα.
Υπολογίζεται ότι, στον κόσμο, κάθε χρόνο, περίπου 250.000 παιδιά νοσούν από
καρκίνο, από τα οποία μόνο ποσοστό 20% έχει δυνατότητα πρόσβασης σε σωστή
ιατρική φροντίδα. Το 80% από αυτά, προέρχεται από χώρες μέσου και χαμηλού
εισοδήματος. Πάνω από 150.000 θάνατοι κάθε χρόνο, θα μπορούσαν να είχαν
αποφευχθεί, εάν υπήρχε δυνατότητα έγκαιρης διάγνωσης και εξειδικευμένης
θεραπείας σε όλα τα παιδιά. Στη χώρα μας, περίπου 300 παιδιά προσβάλλονται
ετησίως από καρκίνο, κυρίως από λευχαιμία.
Από όλα όσα
διάβασα αυτές τις μέρες και από όλα όσα έχω μάθει και ακούσει κατά καιρούς,
θεωρώ πως η ψυχολογία των ασθενών, ακόμα και στα παιδιά, που πάσχουν από καρκίνο παίζει τον
σπουδαιότερο ρόλο για την αντιμετώπιση της ασθένειάς τους. Τέτοιες ανάλογες
κινήσεις όπως το «εικονικό κουκούλι» με τις γάτες θεωρώ πως είναι αναγκαίες να
γίνονται από τους γονείς και το ειδικό προσωπικό που τα παρακολουθεί. Δεν είναι δύσκολο να φέρεις κοντά στον ασθενή αυτό που αγαπάει. Επίσης να σημειώσω πως υπάρχουν
μέχρι και παραμύθια γραμμένα ειδικά για παιδιά με καρκίνο (Νούλης, ο
Χημειο-θεραπούλης), ώστε να μπορέσουν να προσεγγίσουν την πάθησή τους με τρόπο προσαρμοσμένο στην ηλικία τους. Το συγκεκριμένο βιβλίο θα μπορούσε κάλλιστα να διαβαστεί και σε όλα
τα παιδιά, ανεξαρτήτως πάθησης, για να είναι πιο ενήμερα και να έρθουν πιο κοντά στις ασθένειες αυτές ώστε να μπορέσουν
να αγκαλιάσουν τα παιδάκια που νοσούν αντί να τα κοροϊδέψουν.
Ένα παιδί πρέπει
να παραμένει μέσα του πάντα παιδί, ανεξάρτητα αν αναγκάζεται να ωριμάσει μέσα
από επώδυνες καταστάσεις και επισκέψεις σε νοσοκομεία. Ας μην ξεχνάμε πως
αυτά τα παιδιά έχουν τις ίδιες ανάγκες όπως όλα τα παιδιά του κόσμου. Η
διαφορετικότητα της ασθένειας δεν τα κατατάσσει σε κατηγορία παιδιών που
χρήζουν διαφορετικής αντιμετώπισης. Έχουν ανάγκη από την ίδια αγκαλιά, το ίδιο
χαμόγελο, τα ίδια παιχνίδια, την ίδια αντιμετώπιση, από όλους μας. Σίγουρα για
όλο αυτό χρειάζεται πάνω από όλα η ψυχική δύναμη των ίδιων των γονέων. Και ξέρω πως αυτό είναι το πιο δύσκολο ίσως
κομμάτι διότι δεν είναι στην τελική ότι καλύτερο και ευκολότερο να βλέπεις το παιδί σου να
υποφέρει και εσύ στην ουσία να νιώθεις ανήμπορος. Όμως ακόμα και για τους γονείς υπάρχουν υποστηρικτικές ομάδες για να μπορέσουν να αντλήσουν δύναμη.
Δυστυχώς δεν
μπορώ να δώσω παραπάνω συμβουλές, γιατί βρίσκομαι έξω από τον χορό και κατανοώ
πως το μυαλό μου και η καρδιά μου έως εδώ μπορούν να φτάσουν. Το μόνο που μπορώ
να κάνω είναι να σας δώσω τον εξής σύνδεσμο για όσους από εσάς θέλετε να
δηλώσετε εθελοντική εργασία μέσω του συλλόγου ΕΛΠΙΔΑ.
Μακάρι όσο περνάνε
τα χρόνια και αναπτύσσονται οι έρευνες να έρθει η ημέρα που δεν θα υπάρξει κανένα παιδί, κανένας γονιός, κανένας άνθρωπος
που θα υποφέρει από τέτοιες ασθένειες.Αυτή είναι η δικιά μου ελπίδα.
Σας φιλώ γλυκά!
***Πηγή στατιστικών στοιχείων:

Είχες δεν είχες,με έκανες να κλάψω σήμερα.Μου ξύπνησες μνήμες που πονάνε,αλλά καλά έκανες γιατί αυτά πρέπει να ακούγονται.Θυμήθηκα τον αδερφό μου για χρόνια,από 4 χρονών παιδάκι σε ένα κρεβάτι νοσοκομείου,Χριστούγεννα,Απόκριες,Πάσχα,όλες τις γιορτές με ορούς,ενέσεις,φάρμακα,πόνους...Δε μπορώ να γράψω τίποτα περισσότερο από ένα ΜΠΡΑΒΟ για την ανάρτηση αυτή,συγχώσεσέ με...
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε φιλώ γλυκά μελοκανελλάκι μου <3
Εγώ να δείς πως έγινα Ματινάκι μου όσο έψαχνα ιστορίες για την σημερινή ημέρα.. Σε καταλαβαίνω, όσο μπορώ. Μερικές φορές δεν χρειάζονται τα λόγια! Εύχομαι να είσαστε πάντα καλά στην οικογένειά σας!
ΔιαγραφήΣε φιλώ γλυκά! Σμουτς
Η ευχή που κάνεις τελειώνοντας το άρθρο σου, είναι και δική μου χωρίς δεύτερη κουβέντα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΈυα μου είμαι σίγουρη πως την ίδια ευχή την μοιράζεται μαζί μας όλος ο κόσμος!! Μακάρι κάποια στιγμή όλες αυτές οι έρευνες να φέρουν στο φώς μια ανώδυνη και αποτελεσματική θεραπεία!
ΔιαγραφήΝα έχεις μια όμορφη μέρα!! Σε φιλώ!
Καλημέρα, Μελοκάνελλο...
ΑπάντησηΔιαγραφήΜου έφερες στο μυαλό εικόνες που, όχι δεν θέλω να σκέφτομαι... μα που προσπαθώ να μην θυμάμαι. (Αφορά τον ξάδερφό μου που δεν είναι πια "μαζί" μας...)
Κι ακόμη...
Φεύγοντας, τις προάλλες, από το blog της Serenata και "σκαλίζοντας" το blog του Αποστόλη που "έφυγε νωρίς"... βρήκα μέσα την ιστορία του κ. Καβουράκη, την οποία είχα διαβάσει παλαιότερα, όμως δεν την είχα συνδέσει με τον Αποστόλη...
Ο κ. Καβουράκης και το ταξίδι του
Σε φιλώ...✿
Ιωάννα μου δυστυχώς υπάρχουν πολλές οικογένειες που έχουν βιώσει ανάλογες καταστάσεις. Εγώ το είχα βιώσει με την γιαγιά μου αλλά θεωρώ πως δεν είναι καθόλου το ίδιο με ένα παιδί.
ΔιαγραφήΜπαίνω να διαβάσω την ιστορία που μου δίνεις. Σε ευχαριστώ πολύ!
Καλημέρα! Φιλάκια πολλά
Ιωάννα μου μόλις πληροφορήθηκα για τον Αποστόλη.. δεν κατάλαβα τί έγραψες ακριβώς στο σχόλιό σου οτι χάθηκε.. και εγώ η χαζή νόμιζα το έγραψε κάποιος άλλος για εκείνον και άφησα και σχόλιο.. έχω στεναχωρεθεί πάρα πολύ :(
ΔιαγραφήΤι να πω πανω σαυτα που εγραψες γλυκα μου,τα ειπες ολα!Καθε μερα μου αποδυκνυεις ποσο μεγαλη και γεματη καρδια εχεις!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα παιδια αυτα για μενα ειναι ηρωες,δεν ζητανε τιποτα παραπανω απο το να ξαναπαιξουν,να ξαναπανε στο σχολειο,να ξαναεχουν τα μαλλακια τους!
Με συγκινησες ξανα παροτι που την ειχα διαβασει την αναρτηση πριν την δημοσιευσεις!
Σε φιλω πολυ!!
Έλα να κλάψουμε μαζί!! Διαβάζω και την ιστορία με τον κ.Καβουράκη που έδωσε η Ιωάννα στο προηγούμενο σχόλιο.. ουφφφ συγκινούμε απίστευτα για αυτά τα παιδιά..
ΔιαγραφήΣμουτς καρδιά μου!
Οι αναρτήσεις σου είναι η μια καλυτερη από την άλλη.Είμαι που είμαι ευαίσθητη με αποτελείωσες. Αχχχχ καλημέρα....
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια!!
ΔιαγραφήΚαλημέρα γλυκιά μου! Σου στέλνω πολλά φιλιά!
.............................
ΑπάντησηΔιαγραφήδεν έχω σταματήσει να κλαίω... συγνώμη.. δε μπορώ... "(
Λιακαδίτσα μου..δεν ήθελα να σε κάνω να κλαις.. συγνώμη..
ΔιαγραφήΑπλά ένιωσα πως ήταν το λιγότερο που μπορούσα να κάνω για αυτά τα παιδάκια. Μακάρι να μην χρειαζόταν..
Σε φιλώ γλυκά!
Συγνώμη καλή μου για το πρωί... αλλά εσύ ξέρεις πως για ένα λόγο παραπάνω είμαι πολύ ευαίσθητη στο θέμα...
ΔιαγραφήΦιλάκια πολλά!
Μην ζητάς συγνώμη κούκλα μου.. εγώ ζητάω συγνώμη που δεν είμαι σε θέση να πω τίποτα.. έχω απο το μεσημέρι που δεν μπορώ να συνέλθω :(
ΔιαγραφήΜπράβο για την ανάρτησή σου, φιλενάδα. Κι εμένα μου ξυπνάει άσχημες αναμνήσεις το θέμα, πράγματα που προσπαθώ ν'αφήσω πίσω μου... Υγεία, παιδιά, μόνο αυτό μετράει τελικά. Να έχεις μια υπέροχη μέρα :)
ΑπάντησηΔιαγραφήΚοριτσάκι μου, είδα που άφησες σχόλιο στο ιστολόγιο του Αποστόλη, με την ιστορία του κύριου Καβουράκη... Δυστυχώς, ο Αποστόλης μας διαβάζει από πολύ μακριά αυτή την στιγμή. Έχασε την μάχη, αλλά έμεινε η ιστορία του.
ΔιαγραφήΥγεία πάνω απο όλα αλλα και κατανοήση! Ο κόσμος μας είναι απο μόνος του σκληρός, δεν χρειάζεται να γινόμαστε ακόμα πιο σκληροί.
ΔιαγραφήΣου στέλνω τα φιλιά μου για μια όμορφη ημέρα!
Αλήθεια μου λες??Δεν το ήξερα? Είδα σχόλια που γίνανε το 2012..δεν κατάλαβα.. πολύ στεναχωρέθηκα τώρα.. :(
ΔιαγραφήΠολύ συγκινητική η ανάρτησή σου! Δεν έχω άλλα λόγια..
ΑπάντησηΔιαγραφήΕχθές μας συγκίνησε ο έρωτας.. σήμερα ας μας συγκινήσουν αυτα τα παιδιά που δεν γνωρίζουν απο έρωτες, απλά παλεύουν για να ζήσουν.
ΔιαγραφήΣε ευχαριστώ για το σχόλιό σου! Να έχεις μια όμορφη ημέρα!
Σε φιλώ
Τον περασμένο Σεπτέμβριο έφυγε ένας υπέροχος νέος άνθρωπος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ φίλος μου αυτός είχε μια σπάνια μορφή καρκίνου.
Ο Αποστόλης ήταν ο πιο ώριμος άντρας(στα 29 που τον γνώρισα) που έχω συναντήσει.
Είχε μια φιλοσοφία για τη ζωή, για τα πάντα γύρω του.
Λες και ο Κ τον είχε ωριμάσει πρόωρα.
Ημουν πολύ τυχερή που τον γνώρισα.
Εδινε συμβουλές και αγάπη σε όλο τον κόσμο γύρω του.
Και είχε ένα ιδιαίτερο χιούμορ.....
Απίστευτο!
Εκείνος μου έμαθε να λέω τη λέξη καρκίνο χωρίς να φοβάμαι.
Το κείμενο σου μου τον έφερε στο μυαλό....όχι πως τον ξέχασα ποτέ.
23 Σεπτεμβρίου 2012...μας άφησε μόνους....
Έμαθα για τον Αποστόλη σήμερα..δυστυχώς δεν είχα καταλάβει εξαρχής οτι έχει χαθεί.. αφησα ένα σχόλιο στην τελευταία του ανάρτηση και είδα και δικά σου.. είναι κρίμα να χάνονται νέοι άνθρωποι. Απο το μεσημέρι που το έμαθα έχω στεναχωρεθεί διπλά, σαν να τον ήξερα χρόνια.. λυπάμαι πολύ για αυτόν και όλους όσους χάθηκαν ή παλεύουν ακόμα..δεν έχω άλλα λόγια..
ΔιαγραφήΝα έχεις μια όμορφη μέρα! Σε φιλώ
χτυπησες ευαισθητο σημειο γιατι εχω αδερφο καρκινοπαθη
ΑπάντησηΔιαγραφήΑσωτούλη μου..περαστικά εύχομαι στον αδερφό σου και να πάνε όλα καλά!!
ΔιαγραφήΣε φιλώ!
Δεν έχω λόγια ! Υπέροχη ανάρτηση <3 .... Μπαίνει στη σελίδα μου στο facebook για να την διαβάσουν κι άλλοι, αξίζει! φιλιά πολλά!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε ευχαριστώ πολύ Βάσια μου, για τα όμορφα λόγια και που την μοιράστηκες!
ΔιαγραφήΝα είσαι πάντα καλά! Καλημέρα!
Εγώ σε ευχαριστώ!!!!!
ΔιαγραφήΑπό την μακρά εμπειρία μου με καρκινοπαθής, τόσο ιατρικά όσο κι επαγγελματικά (αλλά και προσωπικά, μια που έχω ξαδελφούλα με λευχαιμία από 4 χρονών -τώρα είναι μια χαρά, 20 χρονών κοπέλα), έχω διαπιστώσει ότι οι άνθρωποι που είναι "γεμάτοι" (αισιοδοξία, γαλήνη, ευγνωμοσύνη για την ζωή) έχουν πολύ καλύτερη πορεία νόσου :) Αυτό να σκεφτόμαστε και να τους το παρέχουμε :)
ΑπάντησηΔιαγραφήΥ.Γ. τα παιδιά, είναι μια άλλη, πονεμένη και δύσκολη εμπειρία...
Αφρικάνε σε ευχαριστώ για το σχόλιο και που μοιράστηκες αυτή την προσωπική εμπειρία. Η θετική σκέψη σε όλα βοηθάει τελικά.. καλό είναι να αγκαλιάζουμε όσο μπορούμε να αγκαλιάζουμε τους ασθενείς και να τους δίνουμε όση περισσότερη θετική ενέργεια μπορούμε! Με τα παιδιά ίσως είναι λίγο πιο εύκολο, γιατί κουβαλάνε απο μόνα τους την θετική ενέργεια. Έχουν εναν μοναδικό τρόπο να αντιλαμβάνονται τα πράγματα διαφορετικά και να χαμογελάνε. Ακόμα και ενα μικρό παιχνιδάκι αρκεί για να νιώσουν όμορφα.
ΔιαγραφήΝα έχεις μια όμορφη μέρα!
Το θέμα καρκίνος είναι πολύ ευαίσθητο για εμένα, έχω αναφερθεί και εγώ σε αυτό παλιά, ίσως ως μια πιο απρόσωπη σκέψη. Πολύ αγαπημένα μου άτομα πάσχουν απ' αυτήν την νόσο. Το κλειδί είναι στο αν θα σε καταβάλει ή όχι...
ΑπάντησηΔιαγραφήΉταν πολύ συγκινητική η ανάρτηση σου μελοκανελλάκι μου. Μακάρι κάποια στιγμή η επιστήμη όντως να καταφέρει να βρει την γιατρειά.
Φιλάκια πολλά, καλό σου βράδυ!!
Γλυκιά μου Μαρίνα, πόσο στεναχωριέμαι όταν ανακαλύπτω οτι τελικά κάθε οικογένεια έχει βιώσει το θέμα καρκίνος είτε απο κοντά είτε απο μακριά. Και εμείς χάσαμε την γιαγιά μου πριν πάρα πολλά χρόνια.. Αυτό όμως με τα παιδάκια να νοσούν όπως οι μεγάλοι είναι ασύλληπτο..Δυστυχώς δεν κάνει διακρίσεις σε ηλικίες και αυτό πονάει περισσότερο. Μακάρι όλα να αλλάξουν στο μέλλον..
ΔιαγραφήΣε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Να έχεις μια όμορφη μέρα (αν και βροχερή)
Φιλάκια πολλά!
Καλησπέρα..Πολύ συγκινητική ανάρτηση.. Μακάρι να μπορέσουν όλοι οι πάσχοντες να θεραπευτούν..Η μητέρα μου νίκησε τον καρκίνο. Διάβασα τα σχόλια πάνω και στεναχωρήθηκα πολύ για τον Αποστόλη..Καλό του ταξίδι..
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλό ξημέρωμα!
Κατερινάκι μου πολύ χαίρομαι για την μητέρα σου! Ειλικρινά θαυμάζω τους ανθρώπους που καταφέρνουν και το ξεπερνάνε. Δυστυχώς όμως είναι και πολλοί που χάνονται.. όπως ο Αποστόλης που το έμαθα εχθές και στεναχωρέθηκα πολύ, νέο παλικάρι..
ΔιαγραφήΝα έχεις μια όμορφη μέρα σήμερα παρ'ολο που είναι βροχερή! Σε φιλώ!
Ιδιαιτερα συγκινητικο το αρθρο σου!
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ υγεια ειναι το πολυτιμοτερο αγαθο και ειναι αδικο ιδιαιτερα για τα παιδια να ζουν δυσαρεστες καταστασεις λογω της ασθενειας αυτης!
Ευχομαι υγεια για ολα τα παιδακια αλλα και τους ενηλικες που ταλαιπωρουνται απο την επαρατη νοσο!
Φιλακια Μελοκανελλάκι μου :)
Υγεία για όλους κουκλίτσα μου!
ΔιαγραφήΠολλά φιλάκια!!Καλό βράδυ