![]() |
| Ένα ποδήλατο γεμάτο αναμνήσεις |
Θυμάμαι..
Κάθομαι στην αυλή
με τα πόδια σταυρωμένα σαν φακίρης και με τα μάτια διάπλατα και γουρλωμένα. Με ένα τεράστιο χαμόγελο ζωγραφισμένο στα
χείλια μου περιεργάζομαι αυτό το νέο απόκτημα που μόλις «πάρκαραν» στις μαύρες
πλάκες του σπιτιού. Ένα ποδήλατο!! Ένα ποδήλατο μεγάλο, ροζ, με ολόλευκη σέλα
και ολόλευκο ψάθινο καλάθι, άσπρα λάστιχα, και ένα μεταλλικό στρογγυλό κουδουνάκι στο
τιμόνι. Το περιεργάζομαι για ώρες με τα μάτια μου, το μελώνω, και δεν τολμώ ούτε να το αγγίξω
για να μην το ρίξω κάτω από την ατζαμοσύνη που κουβαλάω και το χαλάσω. Δεν είναι δικό μου απόκτημα μα το νιώθω ήδη σαν δικό
μου. Διασχίζω ήδη τους δρόμους του μυαλού μου καβάλα σε αυτό το ποδήλατο. Το ζήλεψα πολύ από την πρώτη στιγμή, γιατί εγώ ποδήλατο δικό μου δεν είχα,
πάντα «δανειζόμουν» τα άλλα ποδήλατα που ανήκαν στην οικογένεια, όπως εκείνο το
κίτρινο BMX που είχε αποκτήσει η αδερφή μου και όλο το ζητούσα μα δεν με άφηναν, γιατί
ήμουν μικρή λεει και δεν είχε βοηθητικές ρόδες. Ώσπου και εγώ μια μέρα από
πείσμα το βούτηξα και στην πρώτη πεταλιά γκρεμοτσακίστηκα. Μετά την κατσάδα που έφαγα συμβιβάστηκα στο να μου βάζουν βοηθητικές για να μπορώ να το παίρνω και να με κοροϊδεύουν τα άλλα παιδιά. Τώρα, μπροστά μου,
ακόμα μια φορά ο πειρασμός, μα είμαι μεγάλη πια και ξέρω πως μπορώ να το
κουμαντάρω, χωρίς βοηθητικές και χωρίς κοροϊδίες.
-Έλα πάμε να
κάνουμε βόλτα!! Ε, Τι κάθεσαι και το κοιτάς! Πάμε να το κατεβάσουμε στον δρόμο!
Με σκούντηξε
δυνατά η ξαδέρφη μου και συνήλθα από την μαγεία της στιγμής. Η ξαδέρφη μου η
συνονόματη, με το καρέ μαλλί, το τσουλούφι κοκοράκι και τα στραβά μπροστινά
δοντάκια. Η ξαδέρφη μου με την αγορίστικη σιλουέτα που πάντα με ζήλευε και
κοκορευόταν για τα παιχνίδια της αλλά πάντα επεδίωκα την παρέα της. Καθόλου δεν μου έμοιαζε, σε τίποτα. Μία ηλικία βλέπεις και οι δύο και πάντα το
έβλεπε ανταγωνιστικά απέναντί μου ακόμα και όταν μεγαλώσαμε. Δεν άντεχε ούτε το
γεγονός ότι δίπλα από το όνομά μας για να μας ξεχωρίσουν εγώ είχα την λέξη
«Μεγάλη» και εκείνη την λέξη «Μικρή». Η διαφορά μας ήταν μόλις δυόμισι μήνες
και είμαι σίγουρη πως ακόμα και μέσα από την κοιλιά της μητέρας της θα είχε
σκάσει από την ζήλια της που δεν πρόλαβε να γεννηθεί πρώτη.
Το ποδήλατο αυτό
το ζήλεψα πολύ, γιατί θα ήθελα να είναι ένα ποδήλατο όλο δικό μου και να μπορώ και
εγώ μια φορά να το δείξω στους φίλους μου με καμάρι. Όμως, το χάρηκα όσο δεν
φαντάζεσαι, σαν να ήταν δικό μου. Με την κάθε ευκαιρία το άρπαζα και βρισκόμουν
στον δρόμο, με συνοδεία πάντα. Το ποδήλατο είχε ταξιδέψει από την Αθήνα για να παραμείνει στο
χωριό, στο σπίτι της γιαγιάς, το σημείο σταθμός για όλα τα πρωτοξάδερφα που
περνούσαμε τα καλοκαίρια μας εκεί. "Να το έχετε να κάνετε βόλτες", είχε πει η
θεία μου με την χαμογελαστή και συνάμα τσιριχτή φωνή της. Και έτσι το ποδήλατο αυτό πάντα στεκόταν εκεί
στο υπόστεγο και μας περίμενε, κάθε φορά σκονισμένο μα πάντα όμορφο, για να το πλύνουμε με το λάστιχο και να το ταξιδέψουμε στους δρόμους του χωριού συντροφιά με τα
γέλια μας. Ήταν το δικό μας μεταφορικό μέσο για να πηγαίνουμε από την μία άκρη
του χωριού έως την άλλη χωρίς να μπορεί να μας πει κανένας τίποτα, χωρίς κατσάδιασμα από τους γονείς μας. "Έχουν το ποδήλατο να ασχολούνται", λέγανε με γέλια οι δικοί μας που θέλανε και λίγο την ηρεμία
τους. Και έτσι φεύγαμε το πρωί και γυρνούσαμε μόλις νύχτωνε, χορτασμένες από
βόλτα και κατακουρασμένες από τις πεταλιές που ρίχναμε για να το επιστρέψουμε πίσω.
Το καβαλούσαμε
και οι δυο μας, πότε εγώ με την ξαδέρφη, πότε με την αδερφή μου, πότε με την
αδερφή της. Πάντα ήμασταν δύο, ποτέ ένας μόνος του. Στις κατηφόρες ήταν το
ωραίο. Ανεβαίναμε και οι δύο, η μία καθιστή και η άλλη όρθια και αφήναμε να
γλιστρήσει στον δρόμο με φόρα. Τέντωνα τα πόδια και τα χέρια μου και ένιωθα τον
αέρα να με διαπερνάει και πότε πότε φώναζα να έχει και το νου της να πατήσει
φρένο μην βρεθούμε στις χωραφιές και γκρεμοτσακιστούμε. Χτυπούσαμε και το κουδουνάκι του για να γίνεται αισθητή η παρουσία μας και τα γέλια μας ακούγονταν σε όλο το χωριό. Οι ανηφόρες όμως ήταν
το πραγματικό ζόρι. Εκεί τσακωνόμασταν ποιος θα κάνει πετάλι να κουβαλήσει τον
άλλον. Ήταν βλέπεις και το σπίτι της γιαγιάς τέρμα θεού, στον λόφο! Και όταν δεν είχαμε δυνάμεις να σηκώσουμε βάρος, πάντα ο ένας επέστρεφε με τα πόδια. Την λύση
την είχαμε βρει και σε αυτό φυσικά, την μία μέρα θα έκανε πετάλι η μία, την
άλλη μέρα η άλλη και έτσι όλοι έμεναν ευχαριστημένοι. Κάθε φορά που ερχόταν η
σειρά μου είχα μούτρα στην επιστροφή γιατί μπορεί η ξαδέρφη να ήταν πούπουλο
αλλά δεν μου άρεσε καθόλου που έριχνα εγώ το ζόρι της ανηφοριάς αντί να απολαμβάνω την
διαδρομή όπως έκανε εκείνη.
Όμως με τον καιρό
αυτό το ποδήλατο ήρθε να μας δέσει σε κάτι ακόμα, κάτι πολύ πιο ισχυρό σε
αναμνήσεις, από ότι οι απλές καθημερινές μας βόλτες. Όταν η γιαγιά δεν μπορούσε να πηγαίνει η ίδια το μεσημεριανό φαγητό στον πατέρα της, που βρισκόταν το σπίτι
του μες στο χωριό και μακριά από το δικό της, αναλάβαμε εμείς με το ποδηλατάκι
μας να του το πηγαίνουμε. Έτσι, κάθε μεσημέρι στις 12 ακριβώς το φαγητό έπρεπε
ήδη να βρίσκεται στο τραπέζι του παππού, διαφορετικά αν αργούσαμε δέκα λεπτά ο
παππούς έφτιαχνε ένα τσάι με φρυγανιές και έτρωγε και μας αγριοκοίταζε που τον
αφήσαμε νηστικό. Είχε τα χάπια του να παίρνει στην ώρα του και σε αυτό ήταν πάντα τυπικός. Για εμάς πλέον ήταν το άγχος μας να τον προλαβαίνουμε καθώς μας τόνιζε η γιαγιά συνέχεια να μην
χαζολογήσουμε στον δρόμο και αργήσουμε.
«Μην αργήσετε και
μείνει νηστικός!! Έχει και τα χάπια του και ποιος τον ακούει μετά!!»
Είχαμε την μικρή
μας αποστολή κάθε μέρα και αυτό μας άρεσε πολύ. Βάζαμε το αχνιστό ταπεράκι
με το φαγητό στο ολόλευκο καλαθάκι μας και τα
ποδαράκια μας παίρνανε φωτιά για να προλάβουμε τον παππού. Χτυπούσαμε
και το κουδουνάκι ανά διαστήματα, σαν αστείο, ότι τρέχουμε να προλάβουμε και να
προειδοποιήσουμε τυχόν αμάξια που θα βρίσκονταν στον δρόμο μας. Για την ακρίβεια, τρέχαμε να προλάβουμε τον
προπάππου μας. Γιατί είμαι από τα τυχερά εγγόνια που γνώρισαν δύο προπαππούδες
και μια προγιαγιά και μάλιστα μέχρι μεγάλη ηλικία. Και τους αγαπήσαμε όλους,
καθέναν για τον ξεχωριστό χαρακτήρα του. Όμως ο προπάππους ο Βασίλης ήταν ο
πιο αγαπητός μας. Θες γιατί τον χάσαμε νωρίτερα από ότι περιμέναμε, θες γιατί
είχε έναν απίστευτο χαρακτήρα και μια πάστα ανθρώπου ιδιότροπη μεν αλλά που πλημμύριζε από κύρος? Ίσως όλα αυτά μαζί.
Με το καπελάκι
του το ατσαλάκωτο, το γιλεκάκι το γκρι, το ρολόι τσέπης με την αλυσιδίτσα του,
το μαντηλάκι στο πέτο και πάντα με το κουστούμι ατσαλάκωτο και αυτό. Πάντα
ευγενικός, με τρόπους, κινούσε κάθε μέρα για την πλατεία του χωριού και όλοι
τον καμαρώνανε. Και έκλεβε και ένα λουλουδάκι από τον κήπο για να το μυρίζει σε όλη την διαδρομή. Δεν θυμάμαι άλλον να κυκλοφορεί έτσι μέσα στο χωριό. Αρνιόταν
να ενταχθεί στο όλο κλίμα του χωριού και κρατούσε πάντα την φινέτσα της πόλης.
Είχε τις ιδιοτροπίες του με το φαγητό, ήθελε να είναι όλα στην ώρα τους. Αλλά
όταν καθόμασταν μαζί του πάντα μας έλεγε ιστορίες από την ζωή του, πάντα μας αγκάλιαζε, σαν να
ήμασταν δικά του παιδιά. Και όποτε ήξερε ότι φτάναμε από Αθήνα για τις καθιερωμένες διακοπές φρόντιζε πάντα στο κελάρι και στο ψυγείο του να υπάρχουν
γυάλινα μπουκάλια με αναψυκτικά για να μας προσφέρει. Να μην μας λείψει τίποτα.
Ναι τον αγαπήσαμε
πάρα πολύ τον προπάππου τον Βασίλη, και αυτή την μικρή αποστολή μας την
εκτελούσαμε με προσοχή και χαρά γιατί ξέραμε πως είναι μια ευκαιρία ακόμα για
να τον συναντήσουμε, για να κάτσουμε δίπλα του και να μας πει τις ιστορίες του.
Για να πιούμε ένα ακόμα αναψυκτικό και να ξεδιψάσουμε από την διαδρομή και για
να μας δώσει χαρτζιλίκι να πάρουμε παγωτό. Επτά δισέγγονα είχε και ποτέ δεν
ξεχώρισε κανένα, ποτέ δεν μας έλειψε τίποτα. Τον αγαπήσαμε πάρα πολύ,
περισσότερο και από τους γονείς μας. Ακόμα και όταν μας γκρίνιαζε που αργήσαμε να του πάμε φαγητό
εμείς του χαμογελούσαμε και προσπαθούσαμε να τον πείσουμε να φαει.
Έτσι το ροζ
ποδηλατάκι μας με τα χρόνια εκτελούσε μόνο αυτή την διαδρομή. Σταματήσαμε τις
υπόλοιπες βόλτες γιατί και μόνο αυτή η βόλτα για όλη την ημέρα αρκούσε. Το
είχαμε μόνο για να πηγαίνουμε το ζεστό ταπεράκι με το άγχος της ώρας να μην
αργήσουμε. Ώσπου ήρθε η στιγμή που κανείς δεν περίμενε και ο προπάππους χάθηκε.
Ένα βράδυ, έτσι ξαφνικά. Και το σπίτι του ρήμαξε με τον χρόνο και τώρα στέκεται και αυτό
μόνο του σε έναν θάνατο αργό. Όπως και το ποδηλατάκι μας. Έμεινε ακινητοποιημένο στο υπόστεγο
γιατί κανείς μας δεν ήθελε να το ξαναπάρει βόλτα. Είχε μείνει η ανάμνηση της
αποστολής η οποία κόπηκε έτσι ξαφνικά. Γιατί κάθε φορά που το κοιτούσαμε βλέπαμε το
τάπερ να αχνίζει στο καλαθάκι του και ο προπάππους ο Βασίλης που μας περίμενε να μας γνέφει από
το παραθύρι του. Έμεινε το ποδηλατάκι να αργοπεθαίνει και αυτό στο υπόστεγο.
Πλέον το ποδηλατάκι
το κάποτε ροζ και αστραφτερό, που κάποτε μας κουβαλούσε επάνω του, κουβαλάει μόνο αναμνήσεις που θα μείνουν
βαθιά χαραγμένες μέσα μας, όσα χρόνια και να περάσουν..
Σας φιλώ γλυκά.

Οπως σου ειπα μικρο μου μια παρομοια ιστορια ειχα και εγω αλλα με πρασινο χρωμα!Η μονη αναμνηση περαν του παιχνιδιου ειναι τα 2 μιση σπασμενα δοντια που εχω χαχα και την κοροιδια που εφαγα μετα για πολλα χρονια απο συμμαθητες και φιλους!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολυ μου αρεσε η ιστοριουλα σου και με εκανες να φτιαξω εικονες ομορφες!
Σε φιλω πολυ(νυσταγμενα ακομη)!
Αχ αυτά τα δοντάκια!! αχαχαχαχαχα Σμούτς
Διαγραφή(πιές το καφεδάκι σου να συνέλθεις)
Ταξίδεψα κι εγώ στα παιδικά μου χρόνια, τότε που μ' έστελνε η μάνα μου να πάω ένα πιάτο απ' το φαί μας σε μια γριούλα που έμενε σ' ένα παλιό σπιτάκι λίγο πιο κάτω απ' το σπίτι μας.. Είχα κι εγώ ποδήλατο με μπλε σκελετο και βοηθητικό ροδάκι στην πίσω ρόδα. Αργότερα έκανα μόνο με δυο ρόδες.. :)
ΑπάντησηΔιαγραφήΜα ποιό παιδάκι δεν έχει ιστορίες να θυμάται με το ποδήλατό του?? Αυτές οι βοηθητικές ήταν όντως το απόλυτο ξενέρωμα!! αχαχαχαχα
ΔιαγραφήΚαλό βράδυ!
Εγώ με το ποδήλατο δεν είχα ωραίες αναμνήσεις. Στις πρώτες φορές έπεσα και χτύπησα άσχημα και έπειτα το μίσησα και δεν ήθελαν καν να του δώσω ευκαιρία να επανορθώσει. Λάτρεψα όμως το κείμενο σου και θαύμασα το που μπορεί κανείς να δημιουργήσει αναμνήσεις. Απ' τα πιο μικρά, μέχρι τα πιο μεγάλα, όλα δικά του. Κομμάτια του!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλό απόγευμα μελοκανελλάκι. Φιλάκια.
Μαρινάκι μου! Μου έλειψες! Κρίμα που είχες άσχημες αναμνήσεις, έπρεπε να ξαναπροσπαθήσεις όμως..Αλλά δεν μας λέγανε απο μικρά οτι πρέπει να μάθουμε να προσπαθούμε! Γιατί στην ουσία και η ζωή ένα ποδήλατο δεν είναι?Πέφτουμε, τσακιζόμαστε και σηκωνόμαστε πάλι..
ΔιαγραφήΣε ευχαριστώ πάρα πολύ για το σχόλιό σου! Σε φιλώ γλυκα! Καλό βράδυ
Τι γλυκιά ανάρτηση :)
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε ευχαριστώ! Είναι γλυκιά γιατί κρύβει γλυκιά ανάμνηση!! :)
ΔιαγραφήΚαλό βράδυ! Σμούτς!!
Πολύ όμορφο ταξίδι αναμνήσεων..Σαν να διάβαζα λογοτεχνικό βιβλίο! :)
ΑπάντησηΔιαγραφήΤίποτα δεν είναι τυχαίο..(που σου ήρθε στο μυαλό τέτοια εποχή)
Καλό βράδυ!!
Σε ευχαριστώ πολύ Κατερίνα μου. Είναι όμορφο να ταξιδεύουμε στα παιδικά μας χρόνια. Συνήθως ανακαλύπτουμε πολλά για τον εαυτό μας..
ΔιαγραφήΝα έχεις ένα όμορφο βράδυ! Σε φιλώ!
Μαζί σου αναπόλησα κι εγώ τα παιδικά χρόνια!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο καλό με μένα ήταν ότι ήμουν το μεγαλύτερο από τα ξαδέρφια και έτσι ήμουν εγώ που είχα πάντα πρώτη τα καινούργια,χιχιχι.
Μόλις έπαιρνα νέο ποδήλατο εγώ τότε το έδινα στα πιό μικρά :)
Φιλώ σε ομορφιά μου και σε ευχαριστώ που με πήγες πίσω σε εκείνα τα χρόνια!!!
Ααααα ήσουν απο τις τυχερές! Εγώ ήμουν η προτελευταία απο όλα, οπότε για αυτό οτι είχα ήταν δανεικό! Ωραία χρόνια όμως τότε..ξέγνοιαστα..
ΔιαγραφήΚαλό βράδυ κουκλίτσα μου! Σε φιλώ!
Τώρα εγώ να ζηλέψω που καβαλούσα σκουριασμένο ματρακά;
ΑπάντησηΔιαγραφήΜα ροζ ποδήλατο...
:))
Όχι να μην ζηλέψεις γιατί στην ουσία δεν είχε νόημα το χρώμα όσο οι βόλτες που κάναμε.. η αίσθηση αυτή της ελευθερίας!
ΔιαγραφήΝα έχεις ένα όμορφο βράδυ! Σε φιλώ!
Γλαφυρή, πανέμορφη διήγηση... να διαβάζεις και να μη θέλεις να τελειώσει! Κάπου μου φάνηκε σα να 'δα να μας χαιρετά χαμογελαστός ο (προ)πάππους Βασίλης, εσάς, τ' αγαπημένα του... κι όλους εμάς που τον γνωρίσαμε μέσα από τη δική σου αγάπη!...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕύγε και φιλάκια πολλά, Μελοκανελλίτσα! ❀~✿
Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα όμορφα λόγια σου Ιωάννα μου. Η αλήθεια είναι πώς αν μπορούσα θα το είχα γράψει με κλειστά μάτια..τόσο πολύ είχα ταξιδέψει με το μυαλό μου σε εκείνα τα χρόνια, οι εικόνες χορεύανε στο μυαλό μου. Μου έλειψε τόσο πολύ ο παππούς ο Βασίλης που έτρεξα να ρωτήσω πότε χάθηκε..δεν ήταν τελικά τυχαίο που τον ένιωσα κοντά μου. Ίσως ακόμα κάθεται και μας γνέφει απο εκεί που είναι..
ΔιαγραφήΣου στέλνω τα φιλιά μου για ενα όμορφο βράδυ!
Υπέροχη ανάρτηση, γεμάτη μελένια συναισθήματα και ομορφιά!
ΑπάντησηΔιαγραφήΞέρεις τώρα τι πρέπει να κάνεις ε; να ξαναβρείς ομορφιά καβαλώντας ένα νέο ποδήλατο, πίστεψέ με, είναι ένα εξαιρετικό συναίσθημα!
Ο Γεροποδηλάτης!
Το έχω σκεφτεί άπειρες φορές να καβαλήσω πάλι ποδήλατο αλλα φοβάμαι πως θα αφήσω τα κοκαλάκια μου στην άσφαλτο!! Μάλλον είναι πιο πιθανό να καταλήξω με μηχανάκι παρά ποδήλατο!! αχαχαχαχαχα Το έχω στα υπόψιν πάντως!
ΔιαγραφήΣε ευχαριστώ για τα όμορφα λογάκια σου! Σε φιλω! Σματς Σμουτς
Εσύ μπορεί να ζήλευες την ξαδέρφη,αλλά εγώ σε ζηλεύω που έχεις τόσο όμορφο όνομα (ναι,τώρα το παρατήρησα)!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ προπάππους σου θα 'χε πεθάνει,εάν τον ξεχνούσατε...Οι άνθρωποι είμαστε θνητοί στο σώμα,αλλά η σκέψη κι η αγάπη όσων μένουν πίσω μας κάνουν αθάνατους.
Πολύ γλυκιά ανάρτηση. :) Φιλάκια.
Αν εννοείς το Μελένια μπορείς να ησυχάσεις!! Το έβαλα στο προφίλ στο facebook για να μην εχω παρατράγουδα και διαγραφει. Τί πιο εύκολο λοιπόν απο το να κάνω το Μελι Κανέλλα σε Μελίνα Κανελλίδου??? Λες να το κατοχυρώσω ?? ααχαχαχαχ τρομάρα μου. Με λένε Έλλη οπότε μπορείς να ηρεμήσεις :) (και εμένα μου αρέσει το Μελίνα πάντως)
ΔιαγραφήΚρατάω αυτό που είπες πολύ καλά στο μυαλό μου γιατί είναι απλά υπέροχο. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ..
Καλό βράδυ κουκλίτσα μου! Σε φιλώ!
Υπέροχη ανάρτηση! Πολύ συγκινητική! Καλό σου βράδυ!
ΔιαγραφήΣε ευχαριστώ πάρα πολύ!!
ΔιαγραφήΚαλημέρα!!! Σε φιλω!
Πόσο όμορφη ανάρτηση. Και πόση ευτυχία νιώθουμε όταν έχουμε να θυμόμαστε τόσο έντονα παιδικές αναμνήσεις. Τι μου θύμισες τώρα. Δικές μου στιγμές με τα αυτοσχέδια ...πατίνια μας. Το έχω πει πολλές φορές. Αυτό είναι ένα από τα όμορφα των blogs. Διαβάζεις και είναι σαν να σου χαρίζουν ένα εισιτήριο για όμορφα, ανέμελα ταξίδια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε ευχαριστώ ...για την δωρεά
Καλό σου ξημέρωμα
Αυτο είναι μια μεγάλη αλήθεια! Έχω ταξιδέψει πολλές φορές μέσα απο αναρτήσεις που διαβάζω. Και αυτό είναι κάτι όμορφο!!
ΔιαγραφήΣε ευχαριστώ πολύ για το όμορφο σχόλιο! Καλημέρα!
Αχ τι μου θύμησες Μελένια μου...
ΑπάντησηΔιαγραφήτι υπέροχο ανάγλυφο αναμνήσεων έφτιαξες για όλους μας. Και το ποδήλατο παρατημένο σε μια γωνιά του μυαλού μου, με τα γόνατα από τις τούμπες γδαρμένα και κάπου γύρω να μοσχοβολάει η γαζία του κήπου.
Και το πρώτο φιλί με ένα σκασιαρχείο με ποδήλατα το δώσαμε.
Καλημερούδια σου
Φιλιά
Σόφη
Απο τα λίγα που είπες Σόφη μου έφτιαξα ηδη εικόνες! Φαντάζομαι πόσες έχεις εσυ στο μυαλό σου! Θα χαρώ πολύ κάποια στιγμή να τις διαβάσω, μου αρέσει πολύ ο τρόπος που γράφεις!
ΔιαγραφήΝα έχεις μια όμορφη ημέρα ακόμα και αν δεν θυμίζει άνοιξη! Σε φιλώ γλυκα!
Αναμνήσεις μιας ποδηλάτισας, κατά το αναμνησεις μιας γκεισας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠωπω κορίτσι τι μου θύμισες, αγαπημένη ταινία! Και φαντάζομαι το βιβλίο ίσως να είναι ακόμα καλύτερο!!
ΔιαγραφήΚαλημερούδια! Σμουτς
ειναι απο τος στιγμές που χαιρομαι που εχω ανακαλυψει αυτον το υπεροχο κόσμο των μπλογκς
ΑπάντησηΔιαγραφήεγώ να δείς πως χαίρομαι όταν διαβάζω ανάλογες αναρτήσεις με ιστορίες και αναμνήσεις απο το παρελθόν!!
ΔιαγραφήΣε ευχαριστώ πολύ!! Καλημέρα!!
Μελοκάνελλο, καλώς σε βρήκα!!! Βέβαια, δεν μπήκα σήμερα πρώτη φορά στο ιστολόγιό σου, σε διάβαζα και τις προηγούμενες μέρες :)
ΑπάντησηΔιαγραφήΤην απόλαυσα την ιστορία του ροζ ποδηλάτου!!! Να πηγαίνετε κάθε μέρα φαγητό στον προπάππου... Νοστάλγησα κι εγώ!!!
Σε ευχαριστώ πολύ Φωτεινή μου και απορώ πως γίνεται να σε έχω στους κύκλους σου και να μην είχα δεί ουτε μια ανακοίνωση για τις αναρτήσεις σου! Σου ζητώ συγνώμη! Θα γίνω μέλος ευθύς αμέσως να σε παρακολουθώ σίγουρα!
ΔιαγραφήΝα έχεις μια όμορφη ημέρα! Σε φιλώ
Καλέ μη ζητάς συγνώμη...! Κι εγώ δεν έχω πολλές μέρες που ανακάλυψα το ιστολόγιό σου!!! Σε καλωσορίζω και στην εκεί παρέα λοιπόν!!! :)
ΔιαγραφήΤο ποδήλατο είναι ελευθερία. Και για όταν είσαι μικρός και για όταν είσαι μεγάλος. Έχω σκοπό να κάνω μια ανάρτηση σχετική, γιατί με την παρέα μου ανακαλύψαμε ξανά το ποδήλατο. Κάνουμε καινούργιες αναμνήσεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε φιλώ. Πολύ όμορφη ανάρτηση.
Ανυπομονώ να δω την ανάρτησή σου! Πάντα μου άρεσαν τα ποδήλατα, άσχετα αν δεν έχω τώρα. Αλλά περισσότερο μου αρέσει οταν το απολαμβάνεις με την παρέα σου!
ΔιαγραφήΣε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Καλό βράδυ!
Μαζι σου θυμηθηκα κι εγω τις δικες μου ιστοριες που δεν ειναι και τοσο ευχαριστες βεβαια..
ΑπάντησηΔιαγραφή*γραφεις πολυ ομορφα:)
φιλια πολλα μελινακι!!**
Γλυκό μου κοριτσάκι σε ευχαριστώ πάρα πολύ!! Συγνώμη που σου θύμισα άσχημες στιγμές.. εύχομαι όμως στις αναμνήσεις τις ζωής σου να υπερισχύουν πάντα οι όμορφες!
ΔιαγραφήΣε φιλώ γλυκά!! Καλημέρα!
Καλή σου μέρα και καλώς σε βρήκα! Πολύ όμορφο κείμενο, με πήγες πίσω στα παλιά, με ταξίδεψες νοσταλγικά σε αναμνήσεις ευχάριστες κι άλλες όχι και τόσο!
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα είσαι καλά! Θα τα λέμε!! -:))
Καλημέρα και καλωσήρθες! Σε ευχαριστώ πολύ για τα όμορφά σου λόγια!
ΔιαγραφήΈριξα μια κλεφτή ματιά στο ιστολόγιό σου και μου έτρεξε σαλάκι! Σαν λιχούδο που είμαι θα παρακολουθώ τις λιχουδιές που ανεβάζεις!!
Σε φιλώ γλυκά!
Καλημέρα Μελακι μου,
ΑπάντησηΔιαγραφήυπέροχο κειμενο,τοσο λογοτεχνικο με ιδιαιτερα δυνατες εικονες που συγκινουν και ταυτοχρονα ταξιδευουν!
Όλοι έχουμε εναν παππου, μια γιαγια στον οποιο εχουμε αδυναμια και που μας δενει κατι ξεχωριστο με εκεινον/η!
Αυτές οι αναμνησεις ειναι που μας κανουν πλουσιους!
Φιλακια και καλή Κυριακή! :)
Καλημέρα κουκλίτσα μου! Έχω διαβάσει για την γιαγιά σου σε αναρτήσεις σου και είμαι σίγουρη πως την λατρεύεις!Το δέσιμο μαζί τους όντως είναι δυνατό και οι αναμνήσεις που μένουν εξίσου δυνατές.
ΔιαγραφήΝα έχεις μια όμορφη μέρα! Σε φιλώ
Καλημέρα και καλή Σαρακοστή!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠραγματικά μας ταξίδεψες χρόνια πίσω! Πόσες παιδικές αναμνήσεις...
Περιγραφές που μας φέρνουν στο μυαλό εικόνες, αρώματα αλλα και φωνές από τα παιδικά μας χρόνια! Μια γλυκειά Νοσταλγία!
Ποδήλατο..μια συνήθεια που ποτέ δεν Ξεχνιέται!
Για μένα είναι κάτι που κάνω ακόμη και σήμερα..
Μια ανάγκη μου για να "ξεφύγω" απο την ένταση και την πίεση της καθημερνότητας.. Ίσως ακόμη μια μικρή δικαιολογία για να γυρίζω πίσω στα παιδικά μου χρόνια... να μιλώ με το παιδί που κρύβω μέσα μου...
Σε ευχαριστούμε που μας ταξίδεψες τόσο περιγραφικά και όμορφα!
Καλημέρα Βασίλη και καλή Σαρακοστή και για εσένα!
ΔιαγραφήΧαίρομαι πάρα πολύ που σου άρεσε η ιστορία μου από τα παιδικά μου χρόνια. Από ότι πρόσεξα άγγιξε και άλλους ποδηλάτες του σήμερα που τους αρέσει να κρατάνε ακόμα λίγο απο τα παιδικά τους χρόνια.
Το έχω σκεφτεί άπειρες φορές να πάρω ένα και να νιώσω ξανά λίγο ανέμελη όπως τότε.. αλλα..
Καλωσήρθες στο μπλογκ μου!
Εμεις σε ευχαριστούμε που μας ταξιδεύεις τόσο όμορφα με τις αναρτήσεις σου!
ΑπάντησηΔιαγραφήόσων αφορά στο ποδήλατο να το κάνεις.! μια απόφαση είναι.