![]() |
| "Γιατί μου χάριζες ζωή όταν άλλοι μου την στερούσαν" |
Σε προηγούμενη
ανάρτησή μου για το πρώτο μπλογκοβραβειάκι που απέκτησα μου ζητήθηκε να
αναφερθώ στα πρώτα 11 στοιχεία του εαυτού μου που θα μου ερχόντουσαν στο μυαλό
μου... και το έκανα με απίστευτη ευκολία σε αντίθεση με την πρώτη φορά που μου
είχε ζητηθεί κάτι ανάλογο, καθώς το δύσκολο κομμάτι, το να εντοπίσω δηλαδή τα
πιο σημαντικά και κύρια χαρακτηριστικά μου, είχε περάσει μέσα από την πρώτη
ανάρτηση. Όμως αυτές τις μέρες στο μυαλό μου, που όλο τρέχει και χάνεται στο
παρελθόν για έναν ανεξήγητο λόγο, έχω συνέχεια καρφωμένα εκείνα τα 11 χρόνια
που πέρασαν από την ζωή μου τόσο όμορφα και «γεμάτα» που ποτέ στην ουσία δεν με
έκαναν να νιώσω τον πραγματικό τους αριθμό..
Μοιάζει σαν να ήταν
εχθές εκείνη η ημέρα.. Ας έχουν περάσει στην ουσία 14 ολόκληρα χρόνια από
σήμερα, εκείνη η ημέρα μου μοιάζει σαν να ήταν εχθές.. Εκείνη η ημέρα σταθμός
για τα 11 χρόνια που την ακολούθησαν, γιατί ήρθες και γέμισες την ζωή μου..
Σάββατο 13 Φεβρουαρίου 1999,
ξημερώματα
Βρέχει πολύ μα η
βροχή δεν καταφέρνει να εμποδίσει τίποτα, παρά μόνο τους ξενυχτισμένους περαστικούς που επιστρέφουν στα σπίτια τους χωρίς ομπρέλα. Μαζί με την νέα μέρα που έρχεται
και ξημερώνει ήρθες και εσύ και πήρες την πρώτη σου ανάσα. Παραμονή του Αγίου Βαλεντίνου και
ήρθες μέσα στην τρελή χαρά για να προσφέρεις όση αγάπη
μπορείς σε ετούτο τον κόσμο χωρίς να απαιτήσεις ποτέ το ελάχιστο. Από την πρώτη κιόλας ημέρα της
ζωής σου καταφέρνεις να ξεχωρίσεις ανάμεσα στο πλήθος από πατουσάκια και
ουρίτσες που σε περιτριγυρίζουν. «Διάλεξα το πιό ζωηρό! Ήταν το μόνο που έκανε σβούρες και χοροπηδούσε!» είχε πεί ο πατέρας μου όταν σε ξεχώρισε για να σε φέρει κοντά μας. Θύμιζες ζωή πριν καν την ζήσεις.
Ανήμερα της
γιορτής των ερωτευμένων και ενώ βρισκόμαστε σε ένα συγγενικό γλέντι για αρραβώνα,
το τηλέφωνό μας χτυπάει για να ενημερωθούμε για τον ερχομό σου. Απέναντί μου κάθεται
ο πατέρας μου, αρκετά κοντά μου ώστε να καταφέρω να αποσπάσω κουβέντες από το
στόμα του. Απαντάει στο τηλέφωνο και το
μόνο που διακρίνω μέσα από τα γέλια του είναι τα εξης «Πότε? εχθές
ξημερώματα? είναι όλα καλά? ωραία θα κανονίσουμε να βρεθούμε». Οι λέξεις αυτές
μου εξάψανε την φαντασία μου αλλά όχι για πολύ. Το μυστήριο λύνεται σύντομα όταν
ο πατέρας μου μας ανακοινώνει μετά απο λίγα λεπτά τον ερχομό σου στον κόσμο και στην οικογένειά μας.
Η χαρά μου δεν περιγράφεται. Η μητέρα μου από την άλλη άκρη του τραπεζιού ρίχνει ένα δολοφονικό
βλέμμα που προειδοποιεί και υπενθυμίζει πως δεν πρόκειται να γίνει τίποτα αν δεν δώσει εκείνη
την τελική έγκριση.
Η μητέρα μου, που ήταν
ανέκαθεν επιφυλακτική και αρνητική στο συγκεκριμένο θέμα. Όσο ήμουν μικρή ποτέ δεν μπόρεσα να καταλάβω τον
πραγματικό λόγο για την στάση της αλλά με το πέρασμα του καιρού κατάλαβα. Όταν ήταν μικρή είχε νοσηλευτεί σε
πολύ άσχημη κατάσταση και η εξιστόρηση των όσων διαδραματίστηκαν στο σπίτι της με την γιαγιά μου να ανησυχεί για
τον ενδεχόμενο θάνατο του παιδιού της, ηχούσαν στα αυτιά μου σαν ένα ακόμα παραμύθι
με την κακιά μάγισσα που προσπαθεί να κάνει κακό στην πριγκίπισσα. Η αιτία,
μου έλεγαν, ήταν οι γάτες που είχαν στο πατρικό της σπίτι. Στο παιδικό μυαλό μου, ο σταφυλόκοκκος, όπως μου λέγανε, και που είχε η μητέρα μου ήταν τα μάγια της κακιάς μάγισσας και η πριγκίπισσα ήταν
η μητέρα μου. Το happy end του παραμυθιού και η επιβίωση της μητέρας μου ερχόταν για να ηρεμήσει τις
άσχημες εικόνες που πλημμύριζαν το μυαλό μου. Όμως με τον καιρό κατάλαβα τον
δισταγμό της, την ανησυχία της για τις δικές της πριγκίπισσες. Γιατί στην
προσπάθειά της να εξορκίσει τα «κακά μάγια» κρατούσε αποστάσεις από κάθε ζωάκι. Τα αγαπούσε μεν αλλά απο μακριά. Έναν μήνα μετά,
και αφού είχαμε οικογενειακώς πείσει την μητέρα μου για το άκακο εγχείρημα, ο
ερχομός σου ήταν πλέον οριστικός και δεδομένος.
Την ώρα εκείνη που το μάθημα στην σχολή μου τελειώνει και συμμαζεύω όλα τα συμπράγκαλα από κανσόν, τέμπερες, χάρακες και χίλια άλλα δυο μικροσύνεργα, χτυπάει το κινητό μου. «Την έχουμε στο σπίτι, μην αργείς». Γκρεμοτσακίστηκα και τα μάζεψα όλα όπως όπως. Σε όλη την διαδρομή έφτιαχνα εικόνες με το μυαλό μου για την εμφάνισή σου. Ούτε που κατάλαβα για πότε έφτασα στην εξώπορτα του σπιτιού μου η οποία άνοιγε διάπλατα εμπρός μου συνοδευόμενη από το χαμόγελο της μητέρας μου. Και τότε σε αντίκρισα. Σε ένα μικρό χάρτινο κουτάκι, από αυτά τα κουτιά για τα γάλατα της Νουνού, ήσουν κουλουριασμένη και φοβισμένη. Το χρώμα σου σταρένιο σαν τον ήλιο, με λίγο άσπρο στο στήθος σου και ένα μαύρο χρώμα να τονίζει την μικρή σου μουσούδα και τα καφετιά σου μάτια. «Πουτανίτσα» σε αποκάλεσε η κτηνίατρος στην πρώτη σου επίσκεψη, γιατί είχες λεει τα μάτια σου σαν ζωγραφισμένα με μαύρο μολύβι. Σφίχτηκε η καρδιά μου που σε είδα τόσο μικρούλα και εύθραυστη και τρόμαξα για να σε αγγίξω. Σε χάιδεψα διστακτικά μετά από μερικά λεπτά και με κοίταξες λοξά για πρώτη φορά. Βαριανάσαινες και η καρδιά μου σφίχτηκε περισσότερο. «Μαμά, να την πάμε πίσω, είναι δυστυχισμένη».
Την ώρα εκείνη που το μάθημα στην σχολή μου τελειώνει και συμμαζεύω όλα τα συμπράγκαλα από κανσόν, τέμπερες, χάρακες και χίλια άλλα δυο μικροσύνεργα, χτυπάει το κινητό μου. «Την έχουμε στο σπίτι, μην αργείς». Γκρεμοτσακίστηκα και τα μάζεψα όλα όπως όπως. Σε όλη την διαδρομή έφτιαχνα εικόνες με το μυαλό μου για την εμφάνισή σου. Ούτε που κατάλαβα για πότε έφτασα στην εξώπορτα του σπιτιού μου η οποία άνοιγε διάπλατα εμπρός μου συνοδευόμενη από το χαμόγελο της μητέρας μου. Και τότε σε αντίκρισα. Σε ένα μικρό χάρτινο κουτάκι, από αυτά τα κουτιά για τα γάλατα της Νουνού, ήσουν κουλουριασμένη και φοβισμένη. Το χρώμα σου σταρένιο σαν τον ήλιο, με λίγο άσπρο στο στήθος σου και ένα μαύρο χρώμα να τονίζει την μικρή σου μουσούδα και τα καφετιά σου μάτια. «Πουτανίτσα» σε αποκάλεσε η κτηνίατρος στην πρώτη σου επίσκεψη, γιατί είχες λεει τα μάτια σου σαν ζωγραφισμένα με μαύρο μολύβι. Σφίχτηκε η καρδιά μου που σε είδα τόσο μικρούλα και εύθραυστη και τρόμαξα για να σε αγγίξω. Σε χάιδεψα διστακτικά μετά από μερικά λεπτά και με κοίταξες λοξά για πρώτη φορά. Βαριανάσαινες και η καρδιά μου σφίχτηκε περισσότερο. «Μαμά, να την πάμε πίσω, είναι δυστυχισμένη».
Έξω έχει
νυχτώσει. Κάθομαι ξαπλωμένη στο πάτωμα με όλα τα χρώματα και τα μολύβια και τα
κανσον απλωμένα τριγύρω μου και προσπαθώ να σχεδιάσω, όπως συμβαίνει άλλωστε
κάθε μέρα για τις καθιερωμένες εργασίες της σχολής μου. Όμως σήμερα μου είναι
αδύνατον να συγκεντρωθώ. Απέναντί μου βρίσκεται το κουτάκι σου και εσύ
ξαπλωμένη με το κεφάλι σου ακουμπισμένο στα μπροστινά σου ποδαράκια με κοιτάς
και αναστενάζεις. Προσπαθώ να σου δώσω γάλα
με το μικρό μπιμπερό που μου προμήθευσαν για να σε φροντίζω αλλά μου γυρνάς το κεφάλι σου προς αντίθετη κατεύθυνση και κρατάς το στόμα σου επτασφράγιστο σνομπάροντας την κάθε μου προσπάθεια. Πεισμώνεις λες και θέλεις να πάψεις να ζείς. Ο τρόμος με κυριεύει. Θέλω να σε γυρίσω πίσω
γιατί φοβάμαι πως θα χαθείς στα χέρια μου και αυτό δεν θα μπορέσω με τίποτα να το
αντέξω. Χάνω λίγη ζωή απο την ζωή μου και μόνο στην σκέψη να χαθεί αυτό το μικρό πλάσμα.
Οι ώρες περνάνε
και γίνονται ολοένα πιο βασανιστικές για εμένα καθώς συνεχίζεις να αρνείσαι το οτιδήποτε. Δεν κάνεις ούτε βήμα και
με κοιτάς με θλίψη μέσα απο τα «ζωγραφιστά» σου μάτια . Όμως η νύχτα προμηνύει κάτι απρόσμενο
που θα συμβεί και θα μου δώσει και πάλι ζωή.
Καθόμαστε όλη η οικογένεια στο τραπέζι και τρωμε φαγητό που έχουμε παραγγείλει,
για την ακρίβεια οικογενειακές μερίδες με γύρο χοιρινό. Ενώ συζητάμε για το
αν θα συνεχιστεί η παραμονή σου στο σπίτι μας, λες και διαισθάνεσαι τις προθέσεις
μας, κάνεις τα πρώτα σου βήματα και βγαίνεις από το κουτάκι σου. Μπροστά στην
μουσούδα σου απλώνεται λίγος γύρος μέσα από τα χέρια της μητέρας μου και εσύ
πλησιάζεις. Ναι, το πρώτο σου φαγητό ήταν γύρος ωραιότατος και ξεροψημένος και
όλοι σκάσαμε στα γέλια για το θέαμα που αντικρίζαμε. Διέφερες αισθητά από όλα
τα αδερφάκια σου και μας το απέδειξες περίτρανα. Δεν έκανες χορτασμό με τον
γύρο και έτσι απλά και όμορφα, χωρίς ιδιαίτερες προσπάθειες απο την μεριά σου, κέρδισες το εισιτήριο της
παραμονής σου σπίτι μας, μα στην ουσία είχες κερδίσει την καρδιά μας.
Από τότε ακολούθησαν
μέρες, μήνες, χρόνια που μου έδωσες ζωή όταν άλλοι μου την
στερούσαν. Μέσα από τις ζημιές και τα καμώματά σου ξαναγεννιόμουν. Όχι μόνο εγώ, όλοι όσοι σε γνώρισαν και σε αγάπησαν. Είχες αυτό το χάρισμα να χαρίζεις ζωή μόνο με
ένα σου βλέμμα. Ακόμα και όταν τσακωνόμασταν οικογενειακώς εξαιτίας σου, εσύ στην ουσία
μας έδινες ζωή. Στις βαρετές και ανιαρές μέρες έκανες την αταξία σου και μας έδινες και πάλι ζωή. Μας έδενες περισσότερο σαν οικογένεια γιατί ήσουν πάντα το επίκεντρό της,
από την ώρα που έβγαινε ο ήλιος μέχρι την ώρα που έπαιρνε την θέση του στον ουρανό το φεγγάρι.
Κάναμε πολλές προσπάθειες για να σε εντάξουμε στους ρυθμούς μας αλλά εσύ έκανες τις περισσότερες. Και το κατάφερες και αυτό με τόση ευκολία, μόνο μιλιά δεν είχες αποκτήσει για να μπορείς να μιλάς..
Ήθελες να ζήσεις
μαζί μας. Φάνηκε από την πρώτη εκείνη ημέρα που βγήκες από το κουτάκι σου μέχρι
την τελευταία στιγμή που χάθηκες. Ακόμα και όταν οι αρρώστιες σε ρίχνανε κάτω εσύ σήκωνες
τα πόδια σου και περπατούσες. Ήθελες να συνεχίσεις να ζεις για να χαρίζεις ζωή. Και όταν ένιωσες
πως θα κλέψεις ζωή με τον επερχόμενο χαμό σου, προτίμησες να φύγεις αθόρυβα, όταν όλοι είχαμε
απομακρυνθεί και δεν είμασταν κοντά σου. Για να μην δούμε, για να μην χάσουμε ζωή και εμείς μαζί σου...
Μας χάρισες 11 χρόνια ζωής που ισοδυναμούν με άπειρα χρόνια αναμνήσεων γιατί ποτέ δεν θα σε ξεχάσουμε. Γιατί μέσα μας θα ξαναζούμε την κάθε ημέρα που μοιράστηκες
μαζί μας ξανά και ξανά από την αρχή, σαν σε ταινία σε επανάληψη.
Μας χάρισες έντεκα χρόνια για
μια ζωή.

Μελινάκι μου... κοριτσάκι μου... πόσο πολύ λυπάμαι που νιώθω τον πόνο και τη στεναχώρια σου... Να την κρατήσετε πάντα ζωντανή στη μνήμη σας και θα συνεχίσει να σας δίνει ζωή για πάντα...!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου! Η ανάμνησή της δεν θα χαθεί ποτέ γιατί ήταν έντεκα υπέροχα χρόνια από την ζωή μας.
ΔιαγραφήΚαληνύχτα! Σε φιλώ γλυκά!
Πως να μην αγαπησεις αυτη τη μουσουδα?Δεν γινεται!!Ξερεις τι αγαπη εχω για τα ζωα και στεναχωριεμαι που δεν εχω καταφερει ακομη να εχω!Ελπιζω να εχουμε ενα μαζι και αυτο με χαροποιει!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπραβο μικρο μου για την αναρτηση σου αυτη,να σου μενουν αυτες οι στιγμες και οι εικονες στο μυαλο και στην καρδια σου μενει αθανατη!σμουτς
Αυτή την μουσούδα την ερωτεύτηκα και δεν θα φύγει ποτέ απο το μυαλό μου. Και επειδή ξέρω την αγάπη σου για τα ζωάκια, θα πάρουμε ένα στο σπίτι μας για να νιώσει διπλή αγάπη και απο τους δυο μάς. Σμούτς
ΔιαγραφήΕλευθερία μου τι να πω..?
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε νιώθω απόλυτα!
Δυο σκυλιά έχω μεγαλώσει από κουτάβια και τα δυο τα'χω χάσει από καρκίνο στα 13 τους... Μέχρι που έμαθα ότι η στείρωση παρατείνει τη ζωή των ζώων...
Ποτέ δεν είπα δεν θα ξαναπάρω σκυλί για να μην ξαναπονέσω... Σου δίνουν τόσα πολλά... γεμίζουν την ζωή σου με έναν τέτοιο τρόπο που ούτε καν σου αφήνουν το περιθώριο να το σκεφτείς...
Πέρασα την εφηβεία μου παρέα με τον Αρη... Αρραβωνιάστηκα όταν είχα την ΒΟΝΥ... γέννησα όταν είχα την Τάρα... Πάντα τα μεγάλα γεγονότα της ζωής μου σηματοδοτούνταν από ένα τετράποδο φιλαράκι.
Και ποτέ δε το μετάνιωσα!!
Αλήθεια από τι την έχασες?
Υ.Γ Οσο σε μαθαίνω τόσο περισσότερο σε εκτιμώ... :)
Λιακάδα μου! Ο ήλιος δίπλα απο το όνομά σου σου ταιριάζει πολύ! Το ήξερα οτι θα με νιώσεις γιατί γνώριζα την αγάπη σου για τα ζωάκια. Λυπάμαι που έχεις χάσει τόσα ζωάκια,μακάρι ειλικρινά η ζωή τους να κρατούσε όσο η δικιά μας. Είναι τόσο άδικο για αυτά τα πλάσματα.
ΔιαγραφήΗ δικιά μας πέθανε απο δυσλειτουργία στο συκώτι της. Δεν κάναμε ποτέ βιοψία γιατί ήταν ήδη ταλαιπωρημένη. Ίσως απο το καλαζάρ που είχε πάθει σε νεαρή ηλικία τα όργανά της να απέκτησαν μικρή ημερομηνία λήξης. Δεν μάθαμε ποτέ απο τί ακριβώς αλλά έφυγε και ηρέμησε η ψυχούλα της γιατί το πάλεψε πολύ για πολλά χρόνια..
Καλό βράδυ να έχεις κουκλίτσα μου! Και εγώ σε εκτιμώ και το γνωρίζεις! Σε φιλώ γλυκά
Ετσι είναι τα ζώα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνυστερόβουλα, δίνουν πολύ περισσότερο απ' όσο παίρνουν.
Γίνονται μέρος της οικογένειας.
Αναπόσπαστο.......
Ολοι έχουμε ιστορίες παρόμοιες...
Καλό σου βράδυ:)
Ξέρεις τι σκέφτομαι σερενάτα μου..πως όσες ζημιές και αταξίες και αν έκανε, όσο και αν μας έβγαζε εκτός εαυτού πολλές φορές ποτέ δεν μπορέσαμε να κρατήσουμε κακία. Γιατί είχε μοναδικό τρόπο να σε κάνει να ξεχνάς. Αυτό δεν συμβαίνει με τους ανθρώπους, είμαστε εγωιστικά όντα.. Αυτή είναι η μεγαλύτερη διαφορά μεταξύ ανθρώπου και ζώου..
ΔιαγραφήΣε φιλώ! Καλό βράδυ
Όποιος είχε σκύλο βιώνει την κάθε λέξη. Κι όσες δεν έγραψες ακόμη...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕύχομαι όταν περάσει το στάδιο του πένθους, να ΄ρθει ο επόμενος φάτσας και να σας ξετρελάνει!
:)
Το στάδιο του πένθους το έχουμε ξεπεράσει καιρό. Απλά ήθελα πολύ να αφιερώσω μια ανάρτηση σε αυτό το πλάσμα που μοιράστηκα 11 χρόνια απο την ζωή μου. Εννοείται πως με την πρώτη ευκαιρία θα πάρω μία φατσούλα κοντά μου!!
ΔιαγραφήΠολλά φιλάκια! Καληνύχτα!
Με συγκίνησες πολύ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν αλλάζαμε λίγο το κείμενο και ο σκύλος γίνονταν γάτα, θα μπορούσε να λέει τη δική μου ιστορία..ή μάλλον τη δική μας ιστορία..ακόμα και τα χρόνια ταιριάζουν πάνω κάτω...
Να είσαι καλά!
Μαρία μου, δεν έχει σημασία αν είναι σκύλος ή γάτα.. με τα ζωάκια πάντα ο άνθρωπος αποκτά ένα ιδιαίτερο δέσιμο και ακριβώς επειδή χάνονται νωρίς η συγκίνηση είναι μεγαλύτερη.. Ώστε το έζησες και εσυ.. κρίμα και άδικο δεν είναι? Έρχονται για τόσο λίγο κοντά μας..
ΔιαγραφήΚαλό βράδυ να έχεις! Σε φιλώ γλυκά!
Αχ μελοκανελλάκι μου κλαίω πραγματικά. Πολύ συγκινητική ανάρτηση!! Πραγματικά σε πιστεύω όταν λες πως δεν θα το ξεχάσεις ποτέ το σκυλάκι σου γιατί η καλοσύνη του και οι στιγμές που μοιραστήκατε δεν θα σβηστούν ποτέ. Και όσο ζουν αυτές θα ζει και εκείνη στην καρδιά σου!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα είσαι καλά. Καλό σου βράδυ κουκλίτσα :)
Μαρίνα μου αν μπορούσα θα έγραφα την κάθε στιγμή.. τόσο έντονα είναι όλα στο μυαλό μου και ας πέρασαν τόσα χρόνια. Είπα να σταθώ στην πρώτη ημέρα γιατί στην ουσία αυτή ήταν και η αρχή. Δεν ήθελα να μπώ σε λεπτομέριες γιατί ήξερα πως θα ταυτιστούν αρκετοί για τα δικά τους ζωάκια.. Ήταν πραγματικά ένας δυνατός χαρακτήρας που μας έμαθε πολλά, και αυτό δεν ξεχνιέται.
ΔιαγραφήΣου στέλνω πολλά φιλιά! Καλό βράδυ!
Έκανα μιά παρόμοια ανάρτηση πριν λίγο καιρό. Δίνει απίστευτα μαθήματα η συμβίωση με ένα ζωάκι. Ειδικά με τέτοιες φατσούλες. Δυστυχώς είναι κι αυτά μέσα στις απώλειες που υποχρεωτικά θα βιώσουμε. Τουλάχιστον όμως αφήνουν υπέροχες αναμνήσεις. Αναμνήσεις που η θύμησή τους δεν προκαλεί δάκρυα, αλλά τρυφερά χαμόγελα. Απόδειξη ότι 3χρόνια μετά και σε κάνουν να αφιερώνεις την ανάρτηση σ' αυτήν. Πόσο τρυφερό εκ μέρους σου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα είσαι καλά, και να έχεις μιά όμορφη εβδομάδα.
Σε ευχαριστώ πολύ για το όμορφο σχόλιό σου! Το όφειλα να της την αφιερώσω αυτή την ανάρτηση γιατί αποτελεί ένα κομμάτι της ζωής μου ακόμα και αν δεν υπάρχει πια κοντά μου, ακόμα και αν πέρασαν τόσα χρόνια.
ΔιαγραφήΘα προσπαθήσω αύριο να "εντοπίσω" την ανάρτηση που λες για να σε διαβάσω.
Να έχεις ένα όμορφο βράδυ!
ανατριχιασα, μιλας σε καποιον που ειχε την Ηρα 13 χρονια , και ακομη νιωθω την ουρα της (χασκι ήταν) να περναει απο τη πολυθρονα διπλα!
ΑπάντησηΔιαγραφήμε συγκινησες
σε ποιο πλανητη να είναι? θα κανουν παρεα>?
Θυμάμαι την ανάρτηση που έκανες για το πού πάνε οι ψυχές αυτες.. ειλικρινά δεν ξέρω. Ελπίζω κάπου που θα μπορέσουν να μας συναντήσουν όταν φύγουμε και εμείς απο εδώ.
ΔιαγραφήΗ παρουσία της και σε εμένα είναι ακόμα αισθητή. Μετά απο τόσα χρόνια..
Μου θύμισες τη γατούλα μου... Όσα περιέγραφες μου θύμιζαν αυτήν... Σε ευχαριστώ. Όμορφη ανάρτηση ! Μου θύμισε πολλά...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλό βράδυ.
Σε ευχαριστώ πολύ για το όμορφο σχόλιο και καλωσήρθες στο μπλόγκ μου!
ΔιαγραφήΝα έχεις ένα όμορφο βράδυ!
Μελένια μου
ΑπάντησηΔιαγραφήΠόσο μοιάζουν οι άνθρωποι που αγαπούν τα ζώα και ζουν μαζί τους.
Η μητέρα μου είχε μια ανάλογη αντίδραση παρότι τα αγαπούσε πολύ, ο πατέρας μου κι εγώ επιμείναμε κι αποκτήσαμε το πρώτο μας λυκάκι την Λίλυ. Εφυγε λίγους μήνες αφού γέννησα το γιό μου. Αργότερα βρήκαμε ένα δυστυχισμένο ορφανό γατί στο δρόμο και το κάναμε έναν υπέροχο γάταρο με πράσινες ματάρες, το Σούμπερτ, που έγινε το καμάρι της γειτονιάς μέχρι που ένα καθήκι μας το δηλητηρίασε κι ακόμα πονάμε. Το νέο μας κουτάβι ο Βάλτερ, ένα μακρύτριχο λυκάκι στεκόταν σούζα μπροστά στο γάτο. Ο Βάλτερ μεγάλωσε και μας έφυγε πέρσι πλήρης ημερών προσφέροντας μας 14 χρόνια ευτυχίας. Τώρα έχουμε ένα νέο λυκάκι, που δεν το λες και μωρό είναι 8 μηνών ...γαϊδουράκι τον Γκόρντον, ένα κούκλο που θα τον βάλω φωτογραφία στο δικό μου να τον δεις.
Το τι γατί έρημο κι ορφανό έχω μεγαλώσει με το γιό μου δεν λέγεται...χαχα
Πόσο σε νοιώθω....
Αξιολάτρευτα, άδολα πλάσματα που μόνο δίνουν!!!
Περιττό να σου πω "να τη θυμάσαι" για τη σκυλίτσα σου....
Φιλιά πολλά
Σόφη
Τις επόμενες ημέρες που την χάσαμε ψάχναμε να βρούμε ένα να της μοιάζει σε εμφάνιση για να το υιοθετήσουμε. Όμως η μητέρα μου, η οποία τελικά δέθηκε πάρα πολύ μαζί της, δεν μπορούσε να δεχτεί άλλο στο σπίτι μας. Τωρα περιμένω πότε θα μπώ σε δικό μου σπίτι για να υιοθετήσω ένα. Εσύ που μεγάλωσες τόσα ήδη ξέρεις πως τα ζωάκια στο σπίτι, όση ευθύνη και αν έχουν, δίνουν άλλη πνοή στην καθημερινότητά σου!
ΔιαγραφήΝα είσαι πάντα καλα και να μεγαλώνεις όσα περισσότερα γίνεται! Σε φιλώ γλυκά!
Γούτσου γούτσου η ανάρτηση! Είδες σε πόσους πολλούς, θύμησε πράματα; Είχα κι εγώ ένα σκύλο. Έντεκα χρόνια και ο δικός μου. Τέρι τον εφώναζα. Όπως λέμε Τέρι Χρυσός. Όπως λέμε Ένας Τέρι Πέφτει-Πέφτει, τον κοιτώ στον ουρανό! Πολύ τον αγαπούσα. Με λάτρευε κι εκείνος. Όλη μου την εφηβεία και τα χρόνια των σπουδών μου, παρέα τον είχα! Φχαριστώ που μου τον θύμησες και πάλι.
ΑπάντησηΔιαγραφή:)
Γούτσου γούτσου δεν λες τίποτα!! Το περίμενα οτι θα θυμίσω σε πολλούς. Τέρι το ταίρι λοιπόν!! Πανέμορφο όνομα και είμαι σίγουρη πως ήταν η καλύτερη συντροφιά σου! Να τον θυμάσαι πάντα!
ΔιαγραφήΚαλημέρα και καλη εβδομάδα να έχουμε!
Πώς να μην αγγίξει ένα τέτοιο γραπτό όλους όσους αγαπάμε τα ζώα...;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚι όσοι έχουμε την ευτυχία να συγκατοικούμε μαζί τους... πώς να μην νοιώσουμε τη θλίψη μιας τέτοιας απώλειας...;
Η αγάπη σου, ωστόσο, αφήνει όμορφη γεύση... τη γεύση 11 γλυκών χρόνων!
Πολλά φιλάκια και καλή εβδομάδα! ❀~✿
ΥΓ. Πανέμορφο σκυλάκι!...
Μεγάλη απώλεια Ιωάννα μου γιατί δένεσαι πολύ με τα μικρά πλασματάκια που μόνο έχουν να σου δώσουν! 11 πανέμορφα χρόνια που θα ήθελα πολύ να διαρκούσαν περισσότερο! Ανυπομονώ για το επόμενο πλασματάκι που θα αγκαλιάσω ξανά. Πανέμορφο σκυλάκι και πανέξυπνο! Αυτή είναι η πρώτη της φωτογραφία!
ΔιαγραφήΚαλή εβδομάδα να έχουμε! Σε φιλώ γλυκά!
Αααχχ!!! Πόσο σε καταλαβαίνω!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγώ έχω ένα γάτο εδώ και 19 χρόνια, και όλο και κοντοζυγώνει η ώρα της απώλειας...
Μέλη της οικογένειας γίνονται τα άτιμα!!
Τρελοτουρίστρια
Σε νιώθω..είναι άσχημο να νιώθεις την ημέρα που πλησιάζει! Εύχομαι να μείνει κοντά σας όσο περισσότερο γίνεται γιατί και τα 19 χρόνια είναι πάρα πολλά...φαντάζομαι πόσο μεγάλο δέσιμο και πόσες αναμνήσεις έχετε..
ΔιαγραφήΚαλό βράδυ κουκλίτσα μου! Σε φιλώ γλυκά!
Οι μικροί τετράποδοι φίλοι μας, οι πιο πιστοί μας φίλοι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι γλυκιά μουσουδίτσα και τι γλυκιά ιστορία. :)
Γεμάτη αναμνήσεις, εικόνες, ήχους. Χάδια και παιχνίδια.
Σε ευχαριστω πολυ!!!Ομορφες αναμνησεις πραγματικα!!
ΔιαγραφήΣε φιλω!!Να εχεις μια ομορφη ημερα!
Φατσόνι τρελό !!! Χαίρομαι που έχεις τέτοιες αναμνήσεις και χαίρομαι ακόμα περισσότερο που τις μοιράστηκες μαζί μας :-)
ΑπάντησηΔιαγραφήΦιλάκι γλυκό σου στέλνω ! Σμουτς !
Τρελό φατσόνι Αγγελική μου και δεν ξεχνιέται!! Σου στέλνω πολλά φιλιά!
ΔιαγραφήΚαλό βράδυ!