![]() |
| "Όταν μια ομάδα πλανητών σου σπάνε τα νεύρα" |
Ούτε έναν, ούτε
δύο, ούτε τρεις αλλά πέντε, ναι πέντε,
ολάκερους πλανήτες κουβαλάω επάνω μου αυτές τις μέρες μαζί και ένα
ολόγιομο φεγγάρι. Τι εννοείς δεν καταλαβαίνεις από αυτά? Δεν είναι δύσκολο να
καταλάβεις, διότι και εγώ τώρα κατάλαβα. Θα σε βοηθήσω. Πώς είναι το φάσκελο
όταν το ανοίγεις διάπλατα και μετράς πέντε τεντωμένα δαχτυλάκια να ορθώνονται
ομπρός σου? Το χεις φέρει το φάσκελο στα μάτια σου? Κράτα το καλά τώρα για να
καταλάβεις πως νιώθω αυτές τις μέρες. Όχι καλέ, δεν σε φασκελώνω, εξάλλου δεν μου
έφταιξες και σε τίποτα εσύ. Ίσα ίσα όλα
τα άλλα μου φταινε και δεν μπορώ και με τίποτα να τα κουμαντάρω. Πνίγομαι!!
Τώρα καταλαβαίνω τον αγαπητό φίλο Αμερικλάνο με τα οοοοοομμμμμμ και τα ωωωωωμμμμμ του!!
Πριν πεις οτιδήποτε σε προλαβαίνω. Όχι δεν
ασπάστηκα ούτε την Πατέρα, ούτε την Μπήλιου ούτε την Μαντάμ Ζαΐρα! Δεν
ασχολούμαι τόσο αναλυτικά με την αστρολογία και ούτε ξέρω ποιοι σκατοπλανήτες
είναι αυτοί και από που και ως που επέλεξαν να κατσικωθούν επάνω από την
ζωδιακή κεφάλα μου. Εγώ είμαι από εκείνες που μία στο τόσο διαβάζει τις
προβλέψεις και ναι μπορώ να πω τις περισσότερες φορές τις έχω πιστέψει κιόλας.
Ίσαμε εκεί όμως. Άλλο κεφάλαιο αυτό και το προσπερνάω. Παρ’ όλα αυτά, οι
γνώσεις μου δεν έχουν φτάσει στο σημείο να ξέρω αν αυτοί οι πλανήτες είναι
ανάδρομοι ή παράδρομοι ή εκτός τόπου και χρόνου. Αυτό που ξέρω μόνο είναι ότι
υπάρχουν επάνω μου και με επηρεάζουν. Και αν κρίνω από τα γενόμενα των ημερών
είμαι πλέον βεβαία πως με επηρεάζουν αρνητικά διότι αυτή η μικρή ομάδα πλανητών
μου θυμίζει πολύ αυτούς τους μουσαφίρηδες που έρχονται στο σπιτάκι σου,
απρόσκλητοι πάντα, στρογγυλοκάθονται στον ωραιότατο καναπέ σου, σου τα κάνουνε
μπαλόνια και στο τέλος ξεχνάνε που είναι η εξώπορτα για να φύγουν.
Βρε τζους πουλάκι μου να ηρεμίσουμε και
λιγουλάκι, τζους που σου λεω και τα νεύρα μου έχουν γίνει σφεντόνα! Ξεκούνα!
Το παλεύω τόσο
καιρό, να είμαι ήρεμη. Και έτσι μου λεω σε καθημερινή βάση «ήρεμα
μελοκάννελο μου, ήρεμα και μην εκνευρίζεσαι.. η αρνητικότητα και ο εκνευρισμός
δεν οδηγούν σε κάτι...ηρέμησε καλό μου μην μου πάθεις τίποτα στο τέλος και θα
πληρώνεις και γιατρούς η άνεργη... φάε μια σοκολατίτσα και σκέψου πεταλουδίτσες
με λουλουδάκια και όλα θα πάνε καλά, θα το δεις». Και προσπαθώ η έρμη να
ηρεμήσω, προσπαθώ, προσπαθώ, προσπαθώ.. και κάπου το βρίσκω, τρωω και την μία σοκολάτα
μου, τρωω και την δεύτερη και την τρίτη, τρωω έναν σκασμό απο σοκολάτες και λιχουδιές- στο τέλος μου
βγαίνουν και τύψεις από πάνω- και καταφέρνω να αφεθώ σε όμορφα συμβάντα της
ζωής μου και ταξιδεύω σε αυτά. Και εκεί που είμαι σε μια κατάσταση νιρβάνα και χαίρομαι που όλα είναι τόσο όμορφα, να
σου και οι μουσαφίρηδες από το πουθενά. Βγαίνω από τα ρούχα μου στο πιτς φυτίλι και φτάνω στο σημείο να θέλω να σπάσω ότι έχω και δεν έχω στο φτωχικό μου
δωματιάκι- πλην του υπολογιστή γιατί χωρίς αυτόν δεν θα το αντέξω, σας το
δηλώνω. Άσε δε που με ακούει το τετράγωνο απο τις φωνές. Και σε ρωτάω τώρα. Το ήθελα εγώ να βγω έξω από τα ήρεμα νερά μου που
κολυμπούσα αμέριμνη και πλατσούριζα? Όχι δεν το ήθελα. Το ήθελα εγώ να νευριάζω
κάθε τρεις και δύο και να ωρύομαι σαν την τρελή? Όχι δεν το ήθελα. Και αφού δεν
το ήθελα γιατί γίνεται μου λετε? Θα σας πω εγώ.. οι καταραμένοι μουσαφίρηδες
φταινε. Δεν δίνω άλλη εξήγηση.
Να φύγετε ρε,
να πάτε αλλού! Δεν σας θέλω!
Γιατί όσο
υπάρχετε κάνω ζημιές που πολύ φοβάμαι θα είναι και ανεπανόρθωτες και ούτε αυτό
το θέλω. Μια χαρά λειτουργώ όταν είμαι στην ηρεμία μου και νιώθω όμορφα με
εμένα και τις αποφάσεις μου. Δεν μπορώ να αναγκάζομαι να αποφασίζω με νεύρα και
ούτε το θέλω γιατί ξέρω πως θα τα κάνω μαντάρα και μετά άντε να τρέχω να
επανορθώνω, κάτι που επίσης μισώ αφάνταστα. Αυτα τα πισογυρίσματα είναι το χειρότερό μου. Άσε δε που δεν μπορώ να είμαι τόσο
ευερέθιστη και να ενοχλούμαι με τόσα που βλέπω γύρω μου. Δεν λεω, τα γνωρίζω
χρόνια όλα όσα γίνονται, δεν είμαι και στραβή. Όλα τα βλέπω και τα παρατηρώ. Πολλά
με ενοχλούνε σε καθημερινή βάση. Αλλά μου αρέσει περισσότερο να κάνω την στραβή και να μην δίνω
τόση σημασία, παρά να συγχύζομαι με τους πάντες και τα πάντα. Θα ρυτιδιάσω πριν την ώρα μου, το βλέπω σου λέω, σκάνε οι πρώτες ρυτίδες και λεφτά για κρεμούλες δεν περισσεύουν. Θα κατσικωθούν και αυτές και τότε να δεις νεύρα που θα αποκτήσω. Και αυτοί οι πλανήτες
σε ησυχία δεν με αφήνουν σας λεω. Πρέπει να ξεκουμπιστούν σύντομα.
Και μην μου πείτε πως με το σεξ και το
φαγητό και τις βόλτες όλα περνάνε και ξεχνιούνται διότι σας πληροφορώ αυτά
είναι μπούρδες. Αν είναι κάτι να σε εξοργίζει με διάρκεια θα σε εξοργίζει με
διάρκεια. Τελεία και παύλα Ούτε μην μου πείτε πως φταινε μόνο οι άλλοι, γιατί
σίγουρα και εκείνοι κάποιους σκατοπλανήτες θα κουβαλάνε για να αλλάζουν από την
μια στιγμή στην άλλη. Δεν εξηγείται σας λεω!!
Αρκετά σας είπα. Μην ξαφνιαστείτε αν η
επόμενη ανάρτηση θα είναι για πεταλουδίτσες και ρυάκια κελαρυστά! Εκείνος είναι
ο πραγματικός μου εαυτός. Ο σημερινός που είδατε είναι ένας μουσαφίρης και
αυτός. Απλά από ότι βλέπω η επόμενη ανάρτηση θα αργήσει να έρθει. Εκτός και αν
γίνει κανα θαύμα και ξαναβρώ την ηρεμία μου.
Ορέν ντουβάρ που λεει και ο αγαπημένος μπακαλόγατος!

Ουστ κακοί πλανήτες φύγετε από το Μελοκάνελλό μας !!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣώπα μικρό μου σώπα
Αγαπουλίτσες και γουτσουγουτσουνιές !!!
Φιλάκια ζαχαρένια
Σόφη
Αχ πόσο θα ήθελα αγκαλίτσες και φιλάκια τώρα δεν λέγεται!!! Αρκεί μετα να αποκοιμιώμουν στο καπάκι για να προλάβω τα νεύρα πριν κάνουν μεταμεσονύχτια εμφάνιση!! αχαχαααχαχααχ
ΔιαγραφήΚαλό βράδυ να έχουμε Σόφη μου! Με ηρεμία!!
Αφου καταφερα να συνδεθω(λες να φταινε οι πλανητες που κοπηκε το ιντερνετ?)μπορω να σχολιασω!
ΑπάντησηΔιαγραφήΛες να φταινε οι πλανητες τελικα?Τα αστρα?Γιατι τα ιδια εχουμε πανω στο κεφαλι μας!
Συγνωμη!
Προτιμώ να πω οτι φταινε εκείνοι και να μην το πολυψάξω! Φουρτούνες σήκωσαν και εμείς σαν ψαράκια ζοριζόμαστε! Άσε τις συγνώμες! Σμούτς
ΔιαγραφήΨιτ..γατούλη μου.. φτιάξε ενα σουφλέ σοκολάτα ατάκα και επιτόπου διότι έμαθα οτι οι Αμερικάνοι κάθε 28 Φεβρ. γιορτάζουν την ημέρα σουφλέ σοκολάτας. Μιας και το έχεις και το αναζητά το νεύρο μου, στρώσου στην κουζίνα ευθύς και έλα μετά να με βρείς να τα κάνουμε όλα μπάχαλο!! :P
ΔιαγραφήΑν το πω δημοσια αυτο που θελω θα με παρουν,ισως,με τις ντοματες οι αντρες αλλα επειδη εμενα ποτε δεν με ενοιαξε η γνωμη των αλλων.. Αμεσως βασιλισσα μου!
ΔιαγραφήΕγω λεω να στειλουμε καπου αλλου αποψε τους πλανητες!
Πωπω και εγώ τα ίδια!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚατι μας εχει πειραξει τα ζωδια του νερού!
Ιχθυς δεν είχες αναφερει οτι εισαι!
Φιλούθια γλυκά Μελοκάνελλο!
:) :)
Ψαράκι είμαι και μάλλον του γλυκού νερού! αχαχαχαχαα Δεν μπορώ τις φουρτούνες με τίποτα και τελικά όλο φουρτούνες με κυνηγάνε!! Θα κάνω και κανα ευχαίλεο καλού κακού! αχααχαχαχχα
ΔιαγραφήΆντε καλό μας βράδυ και με ηρεμία!!
Πού είναι ο Γάτος,να καλμάρει το κορίτσι μας;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕμένα γενικά μου τη δίνουν οι επισκέψεις-αρμένικες βίζιτες.Είτε οι καλεσμένοι είναι προσκεκλημένοι,είτε απρόσκλητοι...Αν είναι απρόσκλητοι δε κι έχω και τα νεύρα μου,τους κοιτάζω καθ' όλη τη διάρκεια με μισό μάτι! :p
Φιλιά,Μελάκι μου,και κάνε εκείδα χάμω τίποτις γιόγκες,να στανιάρουν τα τσάκρα σου!
Άσε γιατί και ο γάτος ψαράκι και εγώ ψαράκι και καταλαβαίνεις! Πνιγόμαστε together!!
ΔιαγραφήΟι μουσαφίρηδες ειδικά τα μεσημέρια ή αργά τα βράδυα και τις καθημερινές σπάνε νεύρα όντως!! Εκεί που θες να βάλεις πυτζάμα και παντόφλα και να αράξεις, τσουπ πετάγονται! αχαχααχαχα
Η μόνη γιόγκα που κάνω είναι στην μασέλα. Και την βλέπω την δουλειά, θα φύγουν οι ρημαδοπλανήτες και θα μου μείνουν κιλά και τα νευρά θα συνεχίσουν να υπάρχουν!! :P
Καλό μας βράδυ με ηρεμία να έχουμε! Σμουτς
Θα φυγουν που θα πανε οι ατιμοι που μας εχουν κανει μπαχαλο! Ασε που με πιανουν και πονοκεφαλοι!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜαρουλοφιλακια!
Πιο μπάχαλο..πεθαίνεις!! Δεν υπάρχει λέμε τέτοια κατάσταση! Εδώ έναν ανάδρομο σου λένε έχεις και το βλέπεις, ζορίζεσαι.. και τώρα 5 πλανήτες διαφορετικοί αναμεταξύ τους, που να υπάρξει συνεννοήση μου λες?? :P
ΔιαγραφήΚαλό και ήρεμο βράδυ να έχουμε! Σμουτς
Σίγουρα ο Ερμής φταίει για όλα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΆκουμε ξέρω εγώ!!!
Κοίταξε..βάζω στοίχημα στους 5 θα υπάρχει και αυτός! Δεν μπορεί! Παντού πετάγεται! Και συνήθως και ανάδρομος! Οπότε δεν μπορώ παρα να συμφωνήσω μιας και ξέρεις κιόλας!! :P
ΔιαγραφήΚαλό ξημέρωμα-ελπίζω σε μια πιό ήρεμη μέρα διότι η ελπίδα πεθαίνει τελευταία!
Δεν περνάνε όλα με το σεξ;; Αλλιως μας τα ελεγες τις προάλλες...χαχα
ΑπάντησηΔιαγραφήΈλα κάνε υπομονη, θα στρωσουν και τα ζωδια και τα ζώα!
φιλια
Άλλο η αυπνία Κούλα μου και άλλο τα νεύρα κορδέλες! Εμένα έτσι και με πλησιάσει ο γάτος έτσι όπως είμαστε και οι δύο (καθώς έχουμε και τους ίδιους πλανήτες βλέπεις, τρομάρα μας) αντί να μετρήσουμε οργασμούς θα μετρήσουμε απώλειες!! :P
ΔιαγραφήΚαλό βράδυ!!
Κουράγιο, κύκλο κάνουν, θα φύγουν... Απλά, αν θες, προσπάθησε να μην παρεξηγηθείς με κανέναν που αργότερα θα το μετανοιώσεις, πάνω στα νεύρα σου. Αυτοσυγκράτηση, όσο μπορείς... Εγώ, βέβαια, δεν μπορώ, αλλά δεν είναι όλοι εγώ, οπότε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλό βράδυ!
Αυτό είναι που φοβάμαι, τα ανεπανόρθωτα!! Για αυτό προσπαθώ όσο μπορώ να βρίσκω τρόπους να ηρεμώ!
ΔιαγραφήΚαλό μήνα να έχουμε και καλό βράδυ!
Οι αστρολόγοι το είπαν καθαρά πως για Δίδυμους, Παρθένους, Τοξότες και Ιχθύς μέχρι τις 18 Μαρτίου που ο Ερμής θα είναι ανάδρομος δεν θα δουν χαΐρι. Δίδυμος είμαι άρα σε συμπονώ. Τι να κάνουμε, υπομονή, ευτυχώς το ηλιακό σύστημα δεν κάθεται σε ησυχία, οι πλανήτες μετακινούνται κάποια στιγμή θα ξεκουμπιστούν και εμείς θα ξαναβρούμε την χαμένη μας ηρεμία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε φιλώ γλυκά και σου εύχομαι να έχεις ένα παραμυθένιο μήνα μελοκανελλάκι μου γεμάτο όμορφες στιγμές με την γατούλη σου!! Φιλάκια.
Αχ με συμπονάς δηλαδή!! Υπομονή δεν λες τίποτα! Να δώ πότε θα ισιώσουν τα πράγματα για εμάς! Τουλάχιστον να έχουμε την ηρεμία μας!
ΔιαγραφήΚαλό μήνα να έχουμε με πολλές όμορφες στιγμές! Έτσι όπως ανθίζουν τα δέντρα να ανθίσουμε μέσα μας! (πςςς τι είπα πάλι!! αχαχααχα)
** Πάντως σήμερα είμαι λίγο καλύτερα..μπορεί να φταίει που μύρισε άνοιξη..τι να πώ! Ας ελπίσουμε οτι θα συνεχίσει έτσι!
Οι πλανήτες λες να φταίνε?? Εγώ έχω νεύρα. Πολλά νεύρα!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάπου έπρεπε να ρίξω το φτέξιμο πάντως! Εμένα μια χαρά με βολεύει έτσι! Σιγά μην κάθομαι να ψάχνω για θύτες κάθε τρεις και δύο! Ρίχτα όλα στους πλανήτες και καθάρισες!
ΔιαγραφήΥπομονή μας και θα περάσει και αυτό! Καλό μας μήνα! Σε φιλώ γλυκά, διότι σήμερα είμαι λίγο στις γλύξες μου, μέχρι στιγμής δηλαδή! Οπότε τσίμπα την γλύκα τώρα που υπάρχει! :P
Καλό μήνα, Μελοκανελλίτσα μου! ❤
ΑπάντησηΔιαγραφήΜου έχουν πει πού βρισκόταν ο κάθε πλανήτης του ηλιακού, τη στιγμή της γέννησής μου... κι αυτό είναι όλο!
Έχω δε την αίσθηση ότι, επειδή δεν ασχολούμαι μαζί τους... άλλο τόσο δεν ασχολούνται κι αυτοί! Απλώς, συνυπάρχουμε στο ίδιο σύμπαν -οι δρόμοι μας όμως είναι παράλληλοι και γλιτώνουμε κι αυτοί κι εγώ το... κακό συναπάντημα!
Λέω να το δοκιμάσεις! ツ
Φιλάκια πολλά και γρήγορα να είναι όλα καλύτερα! ❀~✿
Και πολύ καλά κάνεις κοριτσάκι μου! Αλλά σαν γκρινιάρα που είμαι αυτες τις μέρες κάπου έπρεπε να τα φορτώσω!! αχαααχαχαχαχαχα
ΔιαγραφήΚαλό μήνα να έχουμε! Σου στέλνω γλυκό φιλάκι που ειμαι λίγο καλύτερα σήμερα! Σμουτς
Καλέ τι πάθατε μέρα που είναι; Καλό μήνα και καλημέρα πέρασα να πω και σας βλέπω σε μαύρο χάλι; Γέλασα πολύ άκου Ξεκούνα! χαχαχα
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι να πάθουμε! Το κακό συναπάντεμα Γεωργία μου!! Αυτό πάθαμε! Άντε να φύγουν να ηρεμήσουμε (κάπου στις 11 του μήνα ξεκουμπίζονται οι 3 απο ότι άκουσα σήμερα! Τουλάχιστον τα είπα και ξέδωσα εχθές! Χαίρομαι που γέλασες, αυτός ήταν άλλωστε ο στόχος :)
ΔιαγραφήΚαλό μας μήνα λοιπόν, με ή χωρίς νεύρα (προτιμώ χωρίς)! Και μιας και σήμερα είμαι λίγο στα φαρινΑΠ μου, τσάκω και ενα γλυκό φιλί! Σμουτς
What comes around... goes around...
ΑπάντησηΔιαγραφή...που λέμε και στο χωριό μας!!!
Καλό μήνα! Βάλε Μάρτη, να ξορκίσεις το κακό!
:0)
Πως γίνεται να φορέσω τον Μάρτη ολόκληρο επάνω μου? Βγαίνει και σε XXXL? αχαχααχαχα με έκανες και γέλασα Εύα μου!!
ΔιαγραφήΚαλό μήνα να έχουμε και σου στέλνω πολλα γλυκά φιλιά τωρα που είμαι στις καλές μου πριν γυρίσει το μάτι ανάποδα και ξαναμουτρώσω! Σμουυυυτςςςςςς
έρχομαι επίσκεψη ακάλεστος σπίτι σου με μια κούτα σοκολάτες...
ΑπάντησηΔιαγραφήΜόνο αν είναι γάλακτος θα τις δεχτώ! Μπορείς να τις αφήσεις στη εξώπορτα και να φύγεις!! αχαχααχαχαχααχχα Σε ευχαριστώ που με σκέφτηκες!!
ΔιαγραφήΚαλό μήνα να έχουμε και ας είναι και με νεύρα.. αν και τωρα που το σκέφτομαι αν είναι με νεύρα δεν θα είναι καλός.. οπότε πάμε πάλι
Καλό μήνα να έχουμε και χωρίς νεύρα! (τώρα μάλιστα)
δε μασαμε εμεις παιδι μου, δε θα μας τρελανουν αυτοί
ΑπάντησηΔιαγραφήμεις θα τους τρελάνουμε
Τι να κάνω λες να τους τρελάνω? Να βγω γυμνή στο ημίφως και να χορέψω σαν δαιμονισμένη?? ααχχααχχαχα
ΔιαγραφήΌπως διαπιστώνεις είμαι καλύτερα σήμερα! Ελπίζω να κρατήσεις, τουλάχιστον μερικές ώρες ακόμα!
Καλό μήνα να έχουμε!!!
Καινούριος μήνας, καινούρια αρχή !!! Ασ' τους πλανήτες να κουρεύονται. Καλό Μήνα, κοριτσάκι !!! χχχ
ΑπάντησηΔιαγραφήΜου θύμισες το τραγούδι της Κοκκίνου που λεει καινούργια αρχη και μπλα μπλα μπλα να να νααααα (είμαι άσχετη με τους στίχους, πάντα ξεχνάω). Οπότε.. να ναι καλα το you tube να στο αφιερώσω μιας και το θύμισες!!
Διαγραφήhttp://www.youtube.com/watch?v=-sNY_LDVXdE
Καλό μήνα να έχουμε Αγγελική μου και ας αφήσουμε τους πλανήτες να σπάνε νεύρα! Θα το αντέξουμε και αυτό! Σου στέλνω τα γλυκά φιλιά μου τωρα που τα έχω εύκαιρα!! Σμουυυτςςςςς
Μελοκάνελλο υπομονή,
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν ξέρω καθόλου από ζώδια αλλά από ζώα είμαι γνώστης!
Εσύ να λες , είμαι καλά! Η ζωή είναι ωραία, τα πουλάκια τσιου τσιου και όλα τα παραπλανητικά μπας και στρώσεις μια ώρα γρηγορότερα...διότι πως να το κάνουμε , μας μπήκε η άνοιξη...πρέπει να αλλάξει το σκηνικό!!!
Καλώς σε βρήκα και καλό μήνα να έχουμε!!!
Καλωσήρθες!!
ΔιαγραφήΑυτό λέω σε καθημερινή βάση και κατα ένα μεγάλο μέρος πιάνει. Απλά αυτή την φορά το να χάσω έλεγχο είναι πολύ πιο εύκολο, λες και με τραβάει μαγνήτης προς τα εκεί.
Μπήκε η άνοιξη και επιτέλους να νιώσουμε λίγη ζέστη στο πετσί μας μπας και καταφέρει να εισχωρήσει και βαθύτερα!
Καλωσήρθες και να έχουμε εναν όμορφο μήνα!
Σίγουρα θα έχουμε ,
Διαγραφήαφου βρεθήκαμε!!!
χαχαχαχα ακόμη γελάω με το σχόλιο σου!!
Φιλιά!!!
Έλα Μελίνα μου μπήκε νέος μήνας και ίσως οι πλανήτες φύγον για να έρθει στην θέση τους η άνοιξη με πολύ ήλιο και καλή διάθεση για εσένα και για όλους μας (γιατί δεν είσαι η μόνη με πλανήτες που την τυρρανάνε πίστεψέ με!) Καλό μήνα!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα φύγουν, που θα πάνε, ευτυχώς δεν είναι στάσιμοι!! Άντε να αλλάξουν λίγο τα πράγματα να δούμε καμια άσπρη μέρα! Ευτυχώς άλλαξε η εποχή και αυτό όσο να ναι δίνει μια ώθηση!
ΔιαγραφήΚαλό μήνα να έχουμε και όσο γίνεται με λιγότερο εκνευρισμό! Σε φιλώ γλυκά!
Δεν ξέρω τι σου συνέβη και συγχύστηκες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα σου πω για μένα.
Εγώ φιλενάδα δεν πιστεύω σε πλανήτες και αστρολογίες.
Δεν ασχολούμαι.
Η πανσέληνος μ' αρέσει να τη χαζεύω, μέχρι εκεί όμως!
Χθες έμαθα πως η ιστορία με το πεζοδρόμιο δεν τελειώνει.
Θέλει λέει κάνα μήνα ακόμα!!!!
Εχουμε ήδη περάσει δυο μήνες και ένας ακόμα τρεις σου λέω!
Εγώ λοιπόν, που δε λέω κουβέντα και έχω αρχές και καλήν ανατροφή...
Λοου προφάιλ είμαι για να καταλάβεις:P
Αν άκουγες πως ούρλιαζα χθες στο τηλέφωνο με τους ΔΕΗτζήδες δε θα με αναγνώριζες!
Ναι σου λέω!
Η τον εξορκιστή θα φώναζες ή στο Δαφνί θα μ' έκλεινες.
Μέση λύση δε θα έβρισκες.
Και σήμερα ακόμα έχω τέτοιο πονοκέφαλο(από τις φωνές μου)που είμαι σαν άρρωστη.
Σέρνομαι σου λέω!
Λες να φταίνε οι πλανήτες;
Φιλάκια και καλό μήνα να έχουμε:)
Ρίξτο στους πλανήτες σερενάτα μου!! Τουλάχιστον θα κοιτας προς τον ουρανό, θα σιχτιρίζεις και δεν θα πέρνεις απάντηση! Πίστεψε με αυτό και μόνο δίνει ικανοποίηση, η έλλειψη αντίλογου!!:P
ΔιαγραφήΚαλό μήνα να έχουμε και ας κάνουν ακόμα τα έργα τους!!
Σε φιλώ γλυκά!
Πες το βρε Μελοκάνελλο, και δεν ήξερα
ΑπάντησηΔιαγραφήπου να αποδώσω όλο αυτό το μπέρδεμα
με ένα ψαράκι που ξέρω.
Τα πάνω κάτω σου λέω.
Πες το μου να κάνω στραβά μάτια
μέχρι να ξεκουμπιστούνε οι πλανήτες. :)
Καλό μήνα σου εύχομαι
Να μην το παρεξηγείς το ψαράκι! Να κάνεις υπομονή μέχρι τις 11 του μήνα, όπου οι 3 πλανήτες φεύγουν και πάνε στον κριό και επίσης μέχρι τις 17 για να φύγει ο ανάδρομος Ερμής (αυτά τα άκουσα σήμερα). Όπως και να έχει, μην το παρεξηγείς το ψαράκι, είμαστε καλά παιδιά! (αν δεν παινέσω το σπίτι μου θα πέσει να με πλακώσει)
ΔιαγραφήΚαλό μήνα να έχουμε και με ηρεμία!
Μελοκανελλιτσα μου δε λες ευτυχως που τους βλεπεις τους πλανητες να σου' ρχονται καταπανω σου και ξερεις πως αυτοι φταινε για ολα, γιατι εμενα σε αναλογη περιπτωση μου φταιει οποιος βρεθει μπροστα μου! Πλανητες ειναι και θα φυγουν, μη σκας! Καλο μηνα τυχερουλι!
ΑπάντησηΔιαγραφή