"Μες στο δικό μας παραμύθι ξαναβρήκα το ξεχασμένο
μονοπάτι μου"
Μιας και ανέφερα παραμύθι στην προηγούμενη ανάρτηση ήρθε η στιγμή να σας μιλήσω για ένα διαφορετικό παραμύθι..
Σαν σήμερα
λοιπόν, 20μήνες πριν, γνώρισα τον δικό μου παραμυθά. Όχι δεν εννοώ τους
παραμυθάδες που υπάρχουν στην ζωή μας μπόλικοι και μας φλομώνουν με χίλιες δύο
ψευτιές (παραμύθια). Δεν θα ήθελα καν τέτοια μέρα να αναφερθώ σε αυτούς τους
ανθρώπους. Καλά να ναι και ας λένε και όσα ψέματα θέλουν στην τελική, δεν θα
τους αφιερώσω και ανάρτηση.
Ο δικός μου
παραμυθάς είναι άλλος, διαφορετικός, ξεχωριστός. Είναι ένας παραμυθάς που
μεταδίδει την μαγεία του παραμυθιού μέσα από την πραγματικότητα με έναν τρόπο
που ούτε εγώ η ίδια- που η φαντασία μου οργιάζει- δεν μπορώ να κατανοήσω. Έχει
αυτό το μοναδικό χάρισμα και του το αναγνωρίζω. Ακόμα και μέσα από δύσκολες και
ζόρικες καταστάσεις γεμάτες με φωνές και κλάματα βγάζει τον μαγικό του αυλό
όπως στο παραμυθάκι και με μαγεύει, με γαληνεύει. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε που
είναι πολύ ικανός στο να γράφει παραμύθια για μικρά παιδιά, ξέρει πως να μεταφέρει
μέσα από τις λέξεις του εικόνες που γαληνεύουν, ταξιδεύουν, μαγεύουν. Για αυτό
και εγώ τον έχω ονομάσει «παραμυθά».
Δεν το
φανταζόμουν ποτέ ότι σε εκείνο τον μικρόκοσμο που ήταν γεμάτο από ψεύτικους
παραμυθάδες πως θα ξεχώριζα τον έναν και μοναδικό αληθινά ξεχωριστό παραμυθά
μου. Ή μήπως με ξεχώρισε εκείνος πρώτος? Η αλήθεια είναι πως σε αυτό το κομμάτι
δεν έχουμε ξεκαθαρίσει ποιος έκανε τι πρώτος και σε ποιόν και πάντα διαφωνούμε,
οπότε απλά καταλήγουμε να μένουμε στο αποτέλεσμα, διότι στην τελική αυτό
μετράει, το αποτέλεσμα, έτσι δεν είναι παραμυθά μου?
Μερικές φορές νιώθω
λες και ήμουν η ηρωίδα στο παραμύθι του που την ερωτεύτηκε καθώς την έπλαθε στο
μυαλό του και που με τον καιρό πήρα μορφή μπροστά του και τον μάγεψα.. Άλλες
φορές νιώθω πως εκείνος ήταν ο ήρωας στα δικό μου παραμύθι που πήρε μορφή
ξαφνικά μια μέρα μπροστά μου και με μάγεψε. Όπως και να έχει, το αποτέλεσμα
μετράει, έτσι δεν είναι παραμυθά μου?
Και από τότε..
αυτούς τους δύσκολους 20 μήνες ο παραμυθάς μου φροντίζει να με κάνει να
ξαναγεννιέμαι μέσα από ένα παραμύθι που αφορά και τους δυο μας, το παραμύθι
μας. Δράκους και κακιές μάγισσες αυτό το παραμύθι έχει, όπως όλα τα παραμύθια
άλλωστε, αλλά εμείς το δημιουργούμε και εμείς βρίσκουμε και τον τρόπο και τα
ξεπερνάμε όλα, έτσι με έναν τρόπο μαγικό. Στην τελική, κανένα παραμύθι δεν θα
ήταν όμορφο αν δεν τα είχε και αυτά... γιατί είναι πολύ όμορφο να περιμένεις
για το «και ζήσανε και αυτοί καλά και εμείς καλύτερα».
Μέσα στο δικό μας
παραμύθι λοιπόν βρήκα το ξεχασμένο μονοπάτι μου.. και για αυτό ευθύνεσαι εσύ
γλυκέ μου παραμυθά. Να μην αλλάξεις ποτέ..
** Σιγά μην γλίτωνες την ανάρτηση σήμερα!! Πάρε
και το τραγουδάκι του Τσακνή με το Παραμυθάκι που το λατρεύω από μικρή!!

Ετσι ειναι πριγκηπεσα μου!Το αποτελεσμα ειναι ενα,το ονειρο μου πηρε μορφη και σευχαριστω γι'αυτο!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ παραμυθας σου που σαγαπα πολυ!
Έλα να σε βγάλω και μια φωτογραφία τωρα που ξέρω οτι έχεις και μεγάλο χαμόγελο για την έκπληξη!! "say cheeeeeesseeeeeee" !! Σμουτς
ΔιαγραφήMπράβο παιδιά!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜέσα στην βρωμιά και ψευτιά που υπάρχει στον εικονικό χωρο του διαδικτύου είστε από τα λαμπερά παραδείγματα!! Ζήστε το!!!
Πριν απο 5 χρονια έλαβα ενα μεηλ που έλεγε "Δε θα το πιστέψεις αλλά έχουμε γεννηθεί την ίδια μέρα και ημερομηνία και διαβάζοντας το χωρο σου είμαστε ίδιοι... εχουμε ίδια γούστα και χόμπυ"
Κάπως έτσι ξεκίνησε και το δικό μας παραμύθι μόνο που το δικό μας ήταν όντως παραμύθι και κείνος ένας μεγάλος υποκριτής...
Παρτον μια μεγάλη αγκαλιά τον γάτο σου κοριτσάκι... γάιδεψέ άστον να σου χουρχουρίσει γλυκά... και μη σκέφτεσαι τίποτα!!
Πάντα να είστε έτσι!!
Σας φιλώ και τους δυο! Σμουαατς!!
Δυστυχώς υπάρχει και αυτή η όψη του νομίσματος. Εμείς Λιακάδα μου ευτυχώς ξεφύγαμε απο το εικονικό θέμα, αν και οι καταστάσεις μας αναγκάζουν να επικοινωνούμε και μέσα απο αυτό.
ΔιαγραφήΣε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια! Ο γάτος ήδη χουρχουρίζει απο αυτό που μόλις διάβασε!
Σε φιλώ γλυκα!!
Να είστε καλά πάντα έτσι αγαπημένοι αλλα και δυνατοί στα δύσκολα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε ευχαριστώ πολύ Έλενα και εύχομαι όλοι να ακουμπήσουν σε κάποιο παραμυθάκι όμορφο για να τα βγάλουν πέρα σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς!
ΔιαγραφήΚαλημέρα!!
Αυτό θα πεί κατάθεση ψυχής και τί άλλο μπορεί να θέλει να ακούσει ο ''παραμυθάς'' σου?Τα είπες όλα κοριτσάκι μου...Πάντα να είστε έτσι αγαπημένοι...φιλώ σας γλυκά γλυκά :)
ΑπάντησηΔιαγραφήΕνώ είπα εχθές οτι δεν μου αρέσει να το διαλαλούμε, δεν αντιστάθηκα να κάνω μια μικρή αφιέρωση στον παραμυθά μου!! Του το χρωστάω άλλωστε για όσα κάνει.. Άντε φέρε τις σοκολατίνες οταν έρθεις να το κάψουμε!! αχαχαχαχα
ΔιαγραφήΦιλούρες γλυκές!!
Μόνο σοκολατίνες?Θα δεις τι καλούδια θα σου φέρω ;-)
ΔιαγραφήΚατάλαβα! Διπλή θα γίνω! Μετάθα ψάχνω κουρτίνα να φορέσω για τον γάμο!! αχαχχαχαχαχαχα Φιλούρες παλιοκόριτσό μου!
ΔιαγραφήΣτο γαμό θα μας καλέσετε όλους και θα βάλετε τη Ματίνα από πάνω να κάνει μηλόπιτα που την έχω άχτι!!:Ρ:Ρ:Ρ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑντε βρεεε πάντα μαζί!:)
Να δω ποιόν θα πρωτοκαλέσουμε σε αυτόν τον γάμο!! Με τόσους που θέλουν να παραβρεθούν ούτε το τζόκερ δεν θα μας φτάσει!!! αχααχχαχα
ΔιαγραφήΜην πολυκυκλοφορείς, έχετε έναν χαμό μαθαίνω εκεί!! :P
Xαχαχαχαχα,στο γάμο Ρασκολνικωφάκι μου,όχι απλά μηλόπιτα,μπουφέ ολόκληρο θα τους φτιάξω...οέοοοο!!!
ΔιαγραφήΚατάλαβα!!! ένας χαμός θα γίνει!! Μήπως να τον κάνω σε μια πλατεία τον γάμο?σε έναν γηπεδο?να γλυτωσω τίποτα έξοδα βρε παιδιά!! ααχαχαχαχαχχαα
ΔιαγραφήΔε ξέρω εγώ αυτοθεωρούμαι καλεσμένος!!:Ρ:Ρ:Ρ:Ρ:Ρ
ΔιαγραφήΜην άγχεσαι,αντί για δώρα θα δώσουμε όλοι το κατιτις για το τραπέζι!:Ρ
Άστα να πάνε!!Βροχές,χαλάζι ο κακός χαμός με λίγα λογα!:Ρ
ΠΟΣΟΟΟ ΜΕΓΑΛΟΟΟΟΣ ΘΑ ΝΑΙ Ο ΜΠΟΥΦΕΕΕΣ ΜΑΤΙΝΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ;;:Ρ:Ρ
ΥΓ:Μελοκανελλα,το ότι θα γίνει χαμός έπρεπε να το ξέρεις!!:Ρ
Εννοείται πως θα φέρετε το κατιτίς σας, μην σου πω ο καθένας το φαγητό του!! χαχαχαχαχαχαχαχα να δω που θα σας βάλω! :P
ΔιαγραφήΟ μπουφές καμάρι μου θα είναι τόοοοσο μεγάλος,όσο το ντεκολτέ μου,χαχαχαχαχαχα...:p:p:p
ΔιαγραφήΈλα ξεφύγαμε πάλι!!! Σας ανακαλώ στην τάξη, μαθητούδια του νηπιαγωγείου! :) (μην τον τσιγγλάς μωρέ τον έρμο και μόνο του Πουτινικό, κρίμα το παιδάκι ;) )
ΔιαγραφήΨιτ, κιουρία του παραμυθιού, για δε κατεβαίνεις στην Κρήτη, που θα 'χετε σίγουρα οφέλη? :)
Ετσι ανακαλεσε την ταξη!!Τι το καναμε εδω μεσα??Μου χαλανε το ρομαντζο!!!αχαχαχα
ΔιαγραφήΑν ειχα σοι στην Κρητη λες να μην το εκανα εκει??Αλλα πιστευω τα παγουρακια μου δεν θα με αφησουν παραπονεμενη!!!
Ετσι ανακαλεσε την ταξη!!Τι το καναμε εδω μεσα??Μου χαλανε το ρομαντζο!!!αχαχαχα
ΔιαγραφήΑν ειχα σοι στην Κρητη λες να μην το εκανα εκει??Αλλα πιστευω τα παγουρακια μου δεν θα με αφησουν παραπονεμενη!!!
Τις πιο όμορφες ιστορίες τις γράφει όντως η ζωή και έχετε την τύχη να το ζείτε αυτό. Είναι πολύ όμορφο και ιδιαίτερο αυτό που βιώνετε και εύχομαι να το βιώνετε για πάντα και πάντα να σας κάνει το ίδιο ευτυχισμένους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚακές μάγισσες αγαπητό μου μελοκάνελο πάντα θα υπάρχουν, το ίδιο και οι δράκοι αλλά όσο κρατάς το χέρι του παραμυθά σου, ούτε οι δράκοι θα νικούν, ούτε και οι μάγισσες, γιατί την αληθινή αγάπη τίποτα δεν την νικά.
Να είστε πάντα έτσι αγαπημένα! Μάκια πολλά.
Από το στόμα σου και στου θεού το αυτί Μαρινάκι μου!! Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!!
ΔιαγραφήΣου στέλνω τα πιό γλυκά φιλιά μου!
Εύχομαι Μελοκάνελλό μου μετά από 20 χρόνια αν είστε ακόμα όπως τους πρώτους 20 μήνες. Μετά θα ξανασυναντηθούμε εδώ γιά να ανανεώσουμε την ευχή. Πάντα αγαπημένοι!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε ευχαριστώ πάρα πολύ για την όμορφη ευχή!! Μακάρι να πραγματοποιηθεί και να είμαστε ακόμα εδώ να τα λέμε!!!
ΔιαγραφήΣε φιλώ γλυκά! Καλό βράδυ!
Όλοι νομίζω έχουμε τον "παραμυθά" μας
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι μέσα από τα λόγια του, ζούμε το δικό μας
παραμύθι.. Πάντα αγαπημένοι εύχομαι!!
Έτσι είναι, όλοι έχουμε ανάγκη απο ένα όμορφο παραμύθι!!
ΔιαγραφήΣε ευχαριστώ για την ευχή! Καλό βράδυ
Να ζείτε υπέροχα μέσα στο όμορφο αληθινό σας παραμύθι! Σας φιλώ γλυκά αμφότερους!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε ευχαριστώ πολύ τρεμενάκο μου!! Φιλούρες πολλές και γλυκές!
ΔιαγραφήΝα ζήσετε ερωτευμένοι κι ευτυχισμένοι μια παραμυθένια ζωή!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολλά φιλάκια στο όμορφο ζευγάρι:)))
Σε ευχαριστούμε πολύ σερενάτα μου για την ευχή!
ΔιαγραφήΠολλά φιλάκια! Καλό βράδυ
Με το δικό σας παραμύθι... χαρίζετε ομορφιά και αισιοδοξία και σ' εμάς! Είναι μεταδοτική η ευτυχία, έχει χρώματα, φτιάχνει εικόνες, ζωγραφίζει χαμόγελα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα είστε ευτυχισμένοι και ν' αγαπιέστε πολύ, βαθιά και δυνατά!
Φιλιά και στους δυο σας! ❤
Ιωάννα μου, μέσα απο όλη αυτή την ανάρτηση ήθελα να υπενθυμίσω πως όλοι μέσα μας κουβαλάμε το δικό μας παραμύθι. Ακόμα και αν δεν έχουμε να το μοιραστούμε μπορούμε να ανατρέχουμε σε αυτό και να αντέχουμε στα δύσκολα.
ΔιαγραφήΣε ευχαριστώ πολύ για την ευχή σου! Καλό βράδυ να έχεις!
Ωωωωω, τι να πω τώρα που είμαι και πολύ των παραμυθιών?
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα πω να μην τελειώσει ποτέ το όμορφο παραμύθι σας και να είστε πάντα αγαπημένοι κι ευτυχισμένοι!!
Καλό βράδυ!
Όμορφα τα παραμυθάκια Μαρία μου, συμφωνώ! Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την ευχή σου! Εύχομαι να ζήσεις το δικό σου όμορφο παραμυθάκι για μια ζωή!
ΔιαγραφήΣε φιλώ γλυκά! Καλό βράδυ!
Παντα αγαπημενοι να ειστε...και μεσα και εξω απο τα παραμυθια...
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε ευχαριστούμε Κούλα μου! Αν και έτσι όπως έχει γίνει η πραγματικότητα τις μέρες μας προτιμώ να χαθούμε στο παραμύθι μας!!
ΔιαγραφήΚαλό βράδυ να έχεις!Σε φιλώ γλυκά!
Ένα παραμύθι χωρίς τέλος να είναι όλη σας η ζωή !!! Σας φιλώ γλυκά και τους δυο !!! xxxxx
ΑπάντησηΔιαγραφήΠόσο όμορφη ευχή σε τόσες λίγες λέξεις!! Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!
ΔιαγραφήΠολλά φιλάκια και ελπίζω να έχεις μια όμορφη νύχτα απόψε!!
Σας εύχομαι ότι καλύτερο. Και του χρόνου τριπλοί...
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε ευχαριστώ πάρα πολύ Μαρία μου! Πολύ όμορφη ευχή και ήδη την προγραμματίζουμε!!
ΔιαγραφήΠολλά φιλάκια! Καλό βράδυ
με συγκίνησες μεσημεριάτικο :Ρ... καλώς σε βρήκα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλωσήρθες!! Έπιασες συγκινητική ανάρτηση για αυτό!! :)
ΔιαγραφήΚαλημέρα!
Μια πολύ όμορφη ιστορία! κάποιες φορές ένα παραμύθι μπορεί να είναι πιο αληθινό και από την πραγματικότητα... όλοι έχουμε ανάγκη από μια όμορφη ιστορία που μπορεί να φανταζει σαν ένα όμορφο παραμύθι! αν μου επέτρεπες θα χαρακτήριζα τον παραμυθά σου ώς τον ήρωα του δικού σου παραμυθιού, που παλεύει καθημερινά με δράκους και φωτιές (φοβίες, πίεση καθημερινότητας, ανασφάλειες, κακές στιγμες, και οτιδήποτε αλλο σε πικραίνει) και κερδίζει παντα μια θέση στην καρδιά σου! Nα είστε πάντα χαμογελαστοί και να στηρίζει ο ένας τον άλλον, βάζοντας τους δικούς κανόνες στο δικό σας "βιβλίο της ζώης σας"
ΑπάντησηΔιαγραφή:)
Προσέχω κάθε σου σχόλιο αυτές τις ημέρες.. λέξη προς λέξη.. και σε κάθε μια ανάρτηση που μπαίνεις στην διαδικασία να σχολιάσεις (και σε ευχαριστώ πολύ) ειλικρινά τα λές με τέτοιο τρόπο που δεν βρίσκω λόγια να πω για να σου απαντήσω..
ΔιαγραφήΜήπως να αρχίσεις να γράφεις το δικό σου μπλογκ? Σκέψου το... Αν το κάνεις θα είμαι η πρώτη φανατική σου αναγνώστρια!
Σε ευχαριστώ για τις ευχές σου! Να έχεις μια όμορφη ημέρα!
σε ευχαριστώ πολύ για την σκέψη του να ξεκινησω ενα δικό μου blog! νομίζω ομως πως προτιμώ να διαβάζω και να απαντω σε ομορφα blog, οπως το δικό σας! Εξάλλου εγώ έχω τον δικό μου τρόπο να εκφράζομαι ! μέσα από την μουσική ! και αυτό μου δίνει ζωή!
Διαγραφήhttp://www.youtube.com/watch?v=RXwh6MGSGpk
ααααα ώστε τραγουδάς!!! Και από ότι άκουσα και πάρα πολύ ωραία!
ΔιαγραφήΚαι η μουσική είναι ωραία για να εκφράζεσαι και μπράβο σου που το καταφέρνεις! Εγώ που δεν έχω φωνή το ρίχνω στο γράψιμο! αχαχαχαχα
Από οτι είδα λίγο γρήγορα έχεις και πολλά τραγούδια στην λίστα σου.. θα σε υποστηρίζω λοιπόν όσο μπορώ γιατί μου αρέσει η προσπάθειά σου και το πως το έθεσες στο σχόλιό σου! Αφου δεν μπορώ να γίνω φανατική αναγνώστρια θα γίνω φανατική ακροάτρια! :P
Να συνεχίσεις έτσι και εύχομαι να πείς και τα δικά σου τραγούδια!! :)
Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!
Διαγραφήχαίρομαι που σου άρεσαν καποιεσ απο τις ερμηνείες μου! Πραγματικά εκφράζομαι και παίρνω ζωή απο το τραγούδι!
μμ Κάτι δικό μου?
νομίζω πως έχω κάτι!
όμως έιναι το τελευταίο που κάνω post! Θα θεωρηθεί διαφήμιση!! :P
http://www.youtube.com/watch?v=CIMFrK8_OD8
Καλή ακρόαση! :) Και πάλι σε ευχαριστώ πολύ!
Το άκουσα και αυτό και μπορώ να πω οτι είναι πάρα πολύ ωραίο!!
ΔιαγραφήΜην ανησυχείς για την διαφήμιση! Κάνε όσα πόστ θέλεις, στην τελική..δικό μου είναι το μπλογκ!! :)
Όσο μπορώ θα σε υποστηρίξω, γιατί λατρεύω κάθε τι δημιουργικό!
Εγώ σε ευχαριστώ!! Καλημέρα!
Πραγματικά δεν έχω λόγια! σε ευχαριστώ!!
Διαγραφή