![]() | |||
| "Ολοι κουβαλάμε τις αποσκευές μας" |
«Την βαλιτσούλα
σου και δρόμο»
Πόσες φορές δεν ακούσατε και ίσως ξεστομίσατε την συγκεκριμένη
έκφραση? Εγώ σίγουρα την έχω ακούσει άπειρες φορές στην ζωή μου - εξηγώ πως δεν
έχει ειπωθεί σε εμένα προσωπικά, τουλάχιστον όχι από όσο γνωρίζω - και την έχω πει
πάρα πολλές φορές στον εαυτό μου - χωρίς να με ακούσουν - όλες εκείνες τις
στιγμές της ζωής μου που έκρινα πως ήρθε η ώρα τελικά να τα μαζέψω και να φύγω.
Μπορώ να πω με
βεβαιότητα και σίγουρα θα συμφωνήσετε και εσείς πως στην κυριολεκτική της
απόδοση η συγκεκριμένη έκφραση δεν κρύβει γενικότερα καμία αρνητική σημασία
μιας και τι πιο απλό και όμορφο από το να φτιάξεις μια βαλίτσα για να κάνεις
ένα όμορφο ταξίδι. Υπάρχουν και εξαιρέσεις φυσικά όπως το να κάνεις ένα ταξίδι
για άσχημο σκοπό, αλλά ας μην επεκταθούμε σε αυτό. Με αυτή την
ανάρτηση όπως θα έχετε ήδη καταλάβει δεν θα σταθώ στην κυριολεξία της έκφρασης αλλά στην μεταφορά
της. Οπότε αγαπημένε μου πιγκουίνε μην χαρείς, δεν θα μιλήσω για ταξιδάκια! Το
αφήνω αυτό επάνω σου που το κάνεις και τόσο ωραία άλλωστε και μπράβο σου!!!
Πείτε μου λοιπόν, όταν σας πει κάποιος
«την βαλιτσούλα σου και δρόμο» δεν καταλαβαίνετε με την μία ότι σας διώχνουν
και ότι δεν είστε πλέον επιθυμητός? Ειδικά αν έχει προηγηθεί καυγάς! Είναι κάτι αντίστοιχο της έκφρασης «τα κουβαδάκια
σου και σε άλλη παραλία». Και μην μου πείτε τώρα πως υπάρχει άνθρωπος που
απάντησε «Πάμε ταξιδάκι αγάπη μου? Τι καλά!» γιατί θα πηδηχτώ και εγώ από το
παράθυρο!! Επομένως, το να σου λένε με αυτό τον χαριτωμένο τρόπο ότι δεν σε
θέλουν πια αν μη τι άλλο δεν είναι διόλου ευχάριστο. Εκτός και αν το να φύγετε
είναι κάτι που θέλατε να κάνετε από μόνοι σας αλλά σας πρόλαβαν οπότε μαζί με
την βαλίτσα οργανώνετε και ένα πάρτυ με σαμπάνιες και καναπεδάκια πριν κλείσετε
την εξώπορτα!! Γιούπιιιιιι
Άντε και σας το λένε και με ή χωρίς πάρτυ, σαμπάνιες και καναπεδάκια ετοιμάζεστε για να πάρετε
δρόμο. Όταν συγκατοικείς βρε παιδί μου είναι εύκολο το θέμα, διότι ξέρεις πως
αυτό που σίγουρα εννοεί ο άλλος με τον όρο «βαλίτσα» είναι όλα σου τα
υπάρχοντα, και όταν λέμε όλα εννοούμε όλα. Ακόμα και την οδοντόβουρτσά σου! Και
σου ανοίγω μια παρένθεση εδώ και σου τονίζω, μην τολμήσεις και ξεχάσεις τίποτα
απολύτως πίσω σου διότι θα το μετανιώσεις πικρά, εκτός και αν θέλεις να
κρατήσεις πάρε δώσε και κάθε μέρα να βρίσκεις αφορμές για να ξαναβρίσκεστε! Ας
πρόσεχες, εγώ σε προειδοποίησα να τα μαζέψεις όλα!! Προσωπικά δεν στο συνιστώ
καθόλου διότι είναι ψυχοφθόρο και κλείνω την παρένθεση εδώ. Ετοίμασε λοιπόν την
ρημαδοβαλίτσα και όλα ή τα μισά συμπράγκαλά σου και δρόμο! Το συντομότερο! Στην
περίπτωση που δεν συγκατοικείς είναι και πολύ πιο πιθανό να ακούσεις αυτό με τα
κουβαδάκια παρά αυτό με την βαλίτσα οπότε τι να αναλύσουμε τώρα? Εγώ ένα σου λέω μόνο, πως η βαλίτσα είναι το ίδιο με τα κουβαδάκια! (Τι εννοείς πως δεν είναι? Είναι σου λέω και μην επιμένεις!!)
Όμως αγαπητέ μου
αναγνώστη, δεν έχεις καταλάβει ότι μαζί με την βαλιτσούλα μας δεν πάνε πακέτο
μόνο τα ρούχα, τα κατσαρολικά, οι οδοντόβουρτσες και τα σεμεδάκια της μαμάς που μας τα φόρτωσε με το ζόρι για να χαρεί που οι κόποι της πιάσανε τόπο και ας
μην τα χρησιμοποίησες και ποτέ-αρκεί που τα πήρες!! Πάμε πακέτο και εμείς οι
ίδιοι και όλα όσα κουβαλάμε μέσα μας στην ψυχή μας. Είτε αδειάζεις βαλιτσούλα να εγκατασταθείς
(μεταφορικά να ξεκινήσεις μια καινούργια σχέση) είτε γεμίζεις βαλιτσούλα για να
φύγεις (μεταφορικά να διακόψεις μια υπάρχουσα σχέση) εσύ πάντα θα κουβαλάς μέσα
σου βιώματα και συναισθήματα. Όχι δεν θα είναι για μια ζωή τα ίδια, αυτά με τον
καιρό αλλάζουν, πάνε πακέτο με τα όσα βιώνεις μέσα από κάθε νέα κατάσταση.
Επομένως, όσο περισσότερα βιώνεις τόσο περισσότερα και τα μπαγκάζια της ψυχής σου. Και αν δεν είσαι και ο Σουγκλάκος πίστεψέ με δεν θα την βγάλεις καθαρή!
Στην προηγούμενη
ανάρτησή μου αναφέρθηκα στις φοβίες μου. Άνοιξα βαλιτσούλα και σας είπα τρεις
από τις φοβίες που έχω. Και ναι, δεν τις είχα από γεννησιμιού μου, τις απέκτησα
στην πορεία και όσο περνάει και ο καιρός ενισχύονται όλο και περισσότερο μέσα
μου. Φυσικά κουβαλάω και εγώ και άλλα πολλά μπαγκάζια, τα οποία μαζεύτηκαν από κάθε είδους σχέση (αποτυχημένη συνήθως) που είχα, είτε ερωτική είτε φιλική είτε ακόμα και αδερφική. Δεν θα σας τα
αναφέρω γιατί θα μας πάρει η επόμενη μέρα και θα οδηγήσει και αλλού η συζήτηση.
Σημασία έχει να
κατανοήσουμε τα μπαγκάζια μας, το περιεχόμενο της ψυχής μας. Αυτό κράτα λοιπόν και σε αυτό δώσε βάση. Πρέπει να καθίσουμε να σκεφτούμε όλα όσα κουβαλάμε μέσα
στις βαλίτσες της ψυχής μας ώστε να γνωρίζουμε καλά τι πρέπει να ξεφορτωθούμε στην
επόμενη μετακόμιση (σχέση) και τι όχι. Γιατί σε κάθε μετακόμιση (σχέση), και για να το θέσω πιο σωστά σε κάθε
συμβίωση-συνύπαρξη, θα πρέπει να γνωρίζουμε ότι και ο "συγκάτοικός" μας έχει τα δικά του
"μπαγκάζια". Και όπως σε μια μετακόμιση κανονίζεις από πριν τον χώρο τον διαθέσιμο για να απλώσεις
τα ρούχα σου και να βάλεις το ψυγείο σου και τον καναπέ σου και κάνεις τα κουμάντα σου, έτσι θα πρέπει να
υπολογίζεις τον διαθέσιμο χώρο για να απλώσεις τα βιώματα σου χωρίς να πνίγεις
τον άλλον που βρίσκεται δίπλα σου. Πέταμα η "σαβούρα" και τα μη απαραίτητα!!
*
*
*
Αυτό το ήρεμο και
βαθυστόχαστο (τρομάρα μου) βράδυ καταλήγω στο συμπέρασμα πως σε κάθε είδους
συμβίωση-συνύπαρξη θα πρέπει να επιλέγουμε για βοηθό μας - bell boy -
ξεκουβαλητή - φορτωτή - εκφορτωτή - πες το όπως θες, τον άνθρωπο εκείνο που θα μας αγαπάει αρκετά
ώστε να είναι πρόθυμος να βοηθήσει με το ξεπακετάρισμα των αποσκευών μας δηλαδή το ξαλάφρωμα της ψυχής μας. Άλλοι
βέβαια προτιμάνε να πληρώνουν για να "ξεπακετάρει" ο ψυχολόγος τους. Εντάξει, όπως
βολεύεται ο καθένας, το αποτέλεσμα μετράει. Πρέπει να βρίσκουμε τρόπους να
ξαλαφρώνουμε από περιττά βάρη που κουβαλάμε μέσα μας! Διαφορετικά το μόνο που θα πετυχαίνουμε κάθε
φορά θα είναι να φορτωνόμαστε στην καρότσα μας ολοένα και περισσότερα
μπαγκάζια. Και αυτό δεν το θέλουμε νομίζω, έτσι δεν είναι? Γιατί να αποκτήσουμε
μεγαλύτερη καρότσα δεν γίνεται, σας το υπογράφω, οπότε κάποια στιγμή θα κλατάρουμε. Και άντε μετά
να τρέχεις για service..
Σας φιλώ γλυκά

Ωραιο blog!!
ΑπάντησηΔιαγραφήκαλως σε βρηκα!!!!!!!!
Σε ευχαριστώ πολύ αν και νομίζω με έχεις βρεί απο παλιότερη ανάρτηση (αν θυμάμαι καλά απο σχόλιό σου).
ΔιαγραφήΌπως και να έχει καλωσήρθες!! :)
Μελίνα μου πόσο δίκιο έχεις και πόσο ωραία παρουσίασες το θέμα...!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠραγματικά πάρα πολύ ωραία...
Όντως, ο καθένας μας έχει τόσες αποσκευές μαζί του... Θέλει αγάπη, πολλή αγάπη για να μάθουμε να ελαφραίνουμε τον άνθρωπο που έχουμε δίπλα μας σε κάθε φάση της ζωής μας, αλλά και σεβασμό, ευγένεια, ενδιαφέρον...
Φιλιά, καλό βράδυ... :-)
Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου! Χρειάζονται όλα τα όμορφα και θετικά για να φύγουν τα άσχημα και αρνητικά απο την ζωή του καθενός μας. Αν το είχαμε συνειδητοποιήσει αυτό όλοι μας (βάζω και εμένα μαζί) ίσως οι ανθρώπινες σχέσεις να ήταν πολύ πιο εύκολες!
ΔιαγραφήΚαλό βράδυ να έχουμε!! Σε φιλώ!
Το έχω ζήσει, και σαν πρωταγωνιστής και σαν κομπάρσος
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι πίστεψε με.. πονάει όσο δεν φαντάζεσαι!! Ίσως γιατί
ένιωσα ντροπή να ζητήσω βοήθεια από κανέναν. Μόνος μου
φόρτωσα το βαλιτσάκι μου στον ώμο κι έφυγα!! Είναι καιρός
τώρα και το έχω ξεπεράσει!!
Το κείμενο σου ξεδιπλώθηκε τόσο όμορφα, που το διάβασα
ως το τέλος χωρίς να νιώσω το παραμικρό άσχημο συναίσθημα.
Κατάφερες να με κάνεις να νιώσω ευχάριστα.. καλό βράδυ
Μπορώ να σε καταλάβω και αρκετά.. πίστεψέ με αν δεν το είχα βιώσει δεν θα έκανα αυτή την ανάρτηση. Πλέον όμως έμαθα να ζητάω βοήθεια και να ξεχωρίζω εκείνους που μπορούν να βοηθήσουν πραγματικά. Δεν είναι ντροπή ούτε να νιώθεις άσχημα.. όλοι κουβαλάμε τα φορτία μας, ακόμα και την πιο μικρή μας λοξαμάρα που ίσως μπορεί να οφείλεται σε κάποιο βίωμα.
ΔιαγραφήΧαίρομαι που σε έκανα να νιώσεις όμορφα μέσα απο αυτή την ανάρτηση! Εύχομαι ότι έζησες να μην το ξαναζήσεις!
Να έχεις ένα όμορφο βράδυ!
Αγαπημενη μου!Θα συμφωνησω σε ολα μπορω να πω και θα προσθεσω το εξης!Δεν χρειαζεται απλα να ξεφορτωνεις την βαλιτζουλα σου αλλα να αφησεις τα περιτα(ανασφαλειες,φοβιες κλπ)πισω σου,σαυτο σιγουρα θα σε εχει βοηθησει ο συντροφος σου(εγω στη δικη σου περιπτωση)πριν φτασεις στο σημειο της συγκατοικησης-μετακομισης.Οταν υπαρχει αγαπη ολα αλλαζουν και ολα ξανα γεννιουνται και ολα τα ασχημα μενουν πισω και χανονται στη ληθη.Στο χερι μας ειναι να δωσουμε και να δειξουμε εμπιστοσυνη!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε φιλω πιο γλυκα
Αυτό έχει σημασία, να βρούμε τον άνθρωπό μας με όλη την σημασία της λέξεως και όχι μόνο για τα μάτια του κόσμου! Η συμβίωση δεν σημαίνει περισσότερα προβλήματα μέσα μας, αλλά λιγότερα.. μοιράζεσαι για να ξαλαφρώνεις και όχι να φορτώνεις περισσότερο! Αλλα τι στα λέω.. ήδη ξέρω οτι συμφωνούμε σε αυτό..
ΔιαγραφήΣμουτς και απο εδώ!
Εγώ δεν έδωσα την βαλίτσα σε κάποιον, την πήρε μόνος τους και έφυγε. Δεν θυμάμαι να έχω νιώσει μεγαλύτερη απόγνωση όταν γύρισα σπίτι και είδα τις ντουλάπες και τα συρτάρια άδεια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌταν τελικά ξαναγύρισε, για αρκετό καιρό όταν γυρνούσα σπίτι πρώτα πήγαινα στην κρεβατοκάμαρα να δω αν είναι όλα στην θέση τους. Φοβόμουν ότι θα ξαναφύγει. Μαρτύριο.
Αν και έχουν περάσει πολλά χρόνια και αυτόν τον άντρα τελικά τον παντρεύτηκα, το θυμάμαι πολύ έντονα και νομίζω ότι καμιά φορά ακόμα με πληγώνει. Θέλω όμως να το αφήσω πίσω γιατί τα καλά υπερτερούν κατά πολύ.
Φιλιά.
Μαρία μου πολύ άσχημη εμπειρία αυτή που έζησες.. δεν μπορώ να φανταστώ πως θα ένιωθα στην θέση σου, ειλικρινά!
ΔιαγραφήΣημασία έχει στο εξής να απαλλαγείτε απο τις συναισθηματικές βαλίτσες που κουβαλάτε μέσα σας για να γίνει η συμβίωσή σας ακόμα πιο εύκολη!
Καλό βράδυ να έχεις! Σε φιλώ γλυκά!
Η μεγαλύτερη αποσκευή που παίρνουμε σε αυτές τις περιπτώσεις,είναι η ψυχή μας και τα συναισθήματά μας...Πρόσφατα πήρα τις ''βαλιτσούλες'' μου από μία φιλία και το έθεσες άψογα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΦιλώ σε μελοκανελλάκι μου :)
Έτσι Ματίνα μου, αυτές τις βαλιτσούλες λέω. Την ψυχή μας που κουβαλάει χιλια δυο βιώματα και εμπειρίες που συνήθως βγαίνουν στις επόμενες σχέσεις. Και φυσικά δεν αναφέρθηκα μόνο στις ερωτικές σχέσεις και χαίρομαι που το συνδύασες με την φιλία σου που χάλασε. Στο εξής λοιπόν μην αφήσεις αυτό το συμβάν να επιρρεάσει φιλίες που θα έρθουν.. ξαλάφρωσε απο ότι έγινε!
ΔιαγραφήΣου στέλνω τις φιλούρες μου! Καλό βράδυ!
Μελοκανελλίτσα μου,
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύ σοφές οι σκέψεις σου! Σκέψου, τώρα, να σου 'ρθει ο άλλος με την χειραποσκευή... και να 'χεις απλώσει το πλήρες σετ Vuitton (από κλειδοθήκη μέχρι μπαούλο!) ή αντιστρόφως... Εκεί, κάτι δεν πάει καλά... Ή ο ένας "ήρθε για να φύγει", ή ό άλλος... δεν έχει φύγει από εκεί που ήταν πριν -ή, κι αν το έχει κάνει... δεν ήταν έτοιμος γι' αυτό.
Πάμε στον καινούριο προορισμό μας, έχοντας αυτό που -συνήθως μας ρωτούν στα παιχνίδια- "δεν μπορούμε να κάνουμε χωρίς..."
Με τα απολύτως απαραίτητα. Με τα απολύτως αναγκαία. Συνήθως, αυτό που είμαστε... Ή αυτό που "γίναμε" μετά τα δώρα μιας σχέσης που τελείωσε, ενός κύκλου ζωής που έκλεισε, μιας πόρτας που κλειδώσαμε φεύγοντας.
Κι αν το ξεσκαρτάρισμα είναι δύσκολο είτε από την πλευρά μας, είτε από την πλευρά του άλλου... μαζί θα πρέπει να μπούμε στη διαδικασία να πετάξουμε κάποια μπαγκάζια στον κουβά, ή να τα κλείσουμε σε μια όμορφη ντουλάπα που θα βρίσκεται πάντα στο "σπίτι" μας, αλλά τοποθετημένη σ' ένα σημείο που δεν εμποδίζει τις κινήσεις μας και δεν ενοχλεί τα μάτια μας...
Καλό δρόμο να 'χουμε!
Φιλάκια πολλά! ❀~✿
Τι όμορφα που με συμπλήρωσες βρε Ιωάννα μου! Ειλικρινά τα σχόλιά σου πολύ τα χαίρομαι κάθε φορά!! Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!
ΔιαγραφήΚαλό δρόμο να έχουμε και θα ευχηθώ με έναν και παντοτινό συνοδοιπόρο να μοιραζόμαστε το όποιο βάρος μας βαραίνει.
Καλό βράδυ κουκλίτσα μου! Σε φιλώ!
Τα περιττά τα πετάμε πάντα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε αυτό είμαι κάθετη...όποιος κουβαλάει πολλά δεν έχει χώρο για όσα αξίζουν..
Καλό βράδυ...φιλιά!
Έτσι είναι!! Απλά μερικά είναι δύσκολο να πεταχτούν απο την μία στιγμή στην άλλη! Εκεί μπαίνει λοιπόν η βοήθεια!
ΔιαγραφήΚαλό βράδυ Μαρία μου! Σε φιλώ γλυκά!
Αυτή η αναρτηση ηταν τέλεια!
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα μεινω στο τελευταιο που ειπες οτι το σημαντικο ειναι να βρεις το ξεχωριστο ατομο στη ζωη σου!
Απαξ και το βρεις ουτε βαλιτσες ουτε κουβαδακια ουτε ιστοριες!
Ή μαλλον βαλιτσες μονο για αγαπησιαρικα ταξιδακια!
Φιλια και καληνυχτες :)
Υ.Γ:Το πραγματικο σου ονομα ειναι Μελινα;;; :ρ
Σε ευχαριστώ πάρα πολύ! Αμ αυτό το ξεχωριστό άτομο είναι που θα κάνει την διαφορά και σαν απο θάυμα θα ξαλαφρώσεις απο όσα σε βαραίνουν, θα αφεθείς.. και μετά μένουν όπως το είπες βαλίτσες για ταξιδάκια!
ΔιαγραφήΚαλό βράδυ κουκλίτσα μου και σε ευχαριστώ για το σχόλιο! Σε φιλώ γλυκά!
**Το Μελίνα απο ότι βλέπω καθιερώθηκε απο το φεισμπουκ που είπα να δώσω ένα φανταστικό όνομα για να μην έχω το Μέλι Κανέλλα και δημιουργηθούν παρατράγουδα με τον λογαριασμό(Μελίνα Κανελλίδου).
Το πραγματικό είναι Έλλη
Αχ φιλενάδα τι μου θύμισες βραδιάτικα;......
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι βαλίτσες από τη μια χώρα στην άλλη, απ' τη μια άκρη της Ευρώπης στην άλλη...
Ευτυχώς περίμενε ψυχαναλυτής διαφορετικά δεν ξέρω πως θα τα έβγαζα πέρα.
Κι ακόμα έχω απορίες....φαντάσου....
Καλό σου βράδυ, φιλάκια:)
Αχ κουκλίτσα μου, ακόμα και ο ψυχαναλυτής βοηθάει, το πιστεύω. Ελπίζω να λύσεις σύντομα τις απορίες σου και να απαλλαγείς απο το φορτίο που έχεις μέσα σου!
ΔιαγραφήΚαλό βράδυ να έχεις! Σε φιλώ γλυκά!
Αυτα τα σουρτα φερτα με τις βαλιτσες...με τρομάζουν......
ΑπάντησηΔιαγραφήΜερικες φορες...θες λιμάνι...
φιλια κανελλίτσα μου
Αυτό το λιμάνι, σταθμός, αεροδρόμιο είναι ότι καλύτερο.. να αράξεις, να αδειάσεις βαλίτσες και "βαλίτσες" και να αφεθείς απόλυτα.. Το σούρτα φέρτα είναι τρομαχτικό και ψυχοφθόρο..
ΔιαγραφήΚαλό βράδυ Κούλα μου! Φιλί γλυκό και σε εσένα!!
Yπέροχη ανάρτηση!! (και μέσα απ'αυτή είδα ότι έχω χάσει ακόμη μια...)
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα είπες όλα... αλλά διάβασα όλα τα σχόλια και η Ιωάννα θαρρώ πως κάλυψε το όποιο αμυδρό μενό... όποια μικρή χαραμάδα άφησες!
Καλό βράδυ να έχεις!
Φιλακια πολλά! (πάω να διαβάσω την άλλη χιχιχιχ)
Ναι Λιακάδα μου, η Ιωάννα κάλυψε τα κενά διότι ομολογώ όταν εμβαθύνω τόσο σε ορισμένα θέματα στο τέλος πονοκεφαλιάζω και ξεχνάω πολλά απο όσα ήθελα να πώ. Να φανταστείς τώρα κάτι μικροδιορθώσεις τις έκανα.. ούφφφ..αφού δεν το κατέχω το δίπλωμα καλά να πάθω!! αχχαχαχαχαχα
ΔιαγραφήΣε ευχαριστώ για το σχόλιο και μην αγχώνεσαι για τις αναρτήσεις! Αυτός ο μπλόγκερ μας τα έχει ζαλίσει τελευταία! Μάλλον μαζευτήκαμε πολλοί και δεν μας σηκώνει το μπλογκοκλίμα! αχαχαχαχαχα
Καλό βράδυ κουκλίτσα μου! Σε φιλώ!
Σωστά μιλάς. Αν και θίγεις πολλά ζητήματα, επίτρεψέ μου να επικεντρωθώ στο εξής: η βασική συνιστώσα είναι οι αλληλοϋποχωρήσεις και η υπομονή. Και δυστυχώς, τη σήμερον ημέρα, σπάνια υποχωρούν και οι δυο, ενώ η υπομονή αποτελεί μια δυσεύρετη αρετή.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπομένως, ας κρατάμε μικρό καλάθι και... μεγάλη βαλίτσα.
Μακάρι να βρει ο καθένας το άλλο του μισό. Και να είναι ξεχωριστό.
Καλημέρες!
Όπως τα λες και πολύ χαίρομαι που το διαβάζω! Η κατανόηση και η υπομονή λείπει τις μέρες μας. Βλέπεις ζευγάρια να χωρίζουν για τους πιό ηλίθιους λόγους, να χαλάνε οικογένειες και να παρατάνε παιδιά. Όλοι κοιτάνε την βόλεψή τους και την ευκολία τους, χωρίς να πασχίζουν για αυτή. Σίγουρα υπάρχουν και εξαιρέσεις αλλά πλέον οι πιθανότητες να πετύχεις την εξαίρεση είναι μηδαμινές. Ένα τζόκερ..
ΔιαγραφήΝα έχεις μια όμορφη ημέρα!
επειδη εζησα συμβιωσα 2,5 χρονια με τον συντροφο μου και καταληξαμε λογω των συνθηκων να παμε στα σπιτια μας, καταλαβα τι σημαινει, ηταν φοβερη εμπειρια αλλα τελικα εχω καλυτερη επαφη με μενα οταν μενω μονος
ΑπάντησηΔιαγραφήωραια αναρτηση να σαι καλα
Σημασία έχει να βρίσκουμε τρόπους να τα πηγαίνουμε καλά με εμας, μέσα μας..είτε έχοντας τους ανθρώπους μας σε απόσταση (σε άλλο σπίτι εννοω, ή σε άλλη πόλη κτλ) είτε τους έχουμε δίπλα μας.
ΔιαγραφήΣε ευχαριστώ για το σχόλιο! Καλημέρα!!
Χτύπησες φλέβα τώρα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣκοπός είναι να παίρνουμε τα μπογαλάκιά μας,να μαζεύουμε το πληγωμένο εγώ μας και να φεύγουμε με αξιοπρέπεια χωρίς να προλάβουν να μας διώξουν,πριν τους δώσουμε αυτή την ικανοποίηση.
Τα είπες καταπληκτικά!
Φιλιά μελοκανελάκι:))
υγ:μου αρέσει πολύ σαν όνομα το Μελίνα κι ας μη σε λένε έτσι. Θα σου πήγαινε όμως;)
Έχεις απόλυτο δίκιο κουκλίτσα μου! Όμως επίσης πρέπει να προσέχουμε στον/στην επόμενη να μην ξεφορτώνουμε όσα κουβαλάμε απο τους προηγούμενους. Και σε γενικότερη έκβαση να μην κουβαλάμε αποθυμένα της ζωής μας. Να ξαλαφρώνουμε την ψυχή μας..γιατί όλοι μας κουβαλάμε πολλά, ειδικά απο την παιδική μας ηλικία. Όταν δεν μπορούμε να ξαλαφρώσουμε μόνοι μας είναι ωραίο ο άνθρωπός μας να μας αγαπάει τόσο ώστε να βοηθήσει με αγάπη και κατανόηση. Το ίδιο απο την μεριά μας να κάνουμε και εμείς στους άλλους. Εκεί θεωρώ πως είναι η χρυσή τομή για υγιείς ανθρώπινες σχέσεις!!
ΔιαγραφήΣε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και το Μελίνα είναι ένα όνομα που πάντα μου άρεσε. Μάλλον δεν ήταν τόσο τυχαία η επιλογή!
Σου εύχομαι να εχεις μια όμορφη ημέρα! Σε φιλώ γλυκά!
Πολύ σωστά τα λες μελοκανελάκι μου και ειδικά αυτό το "διπλής κατεύθυνσης" που αναφέρεις είναι το πιο σημαντικό. Γιατί δεν μπορούμε να κοιτάξουμε τον άλλον καθαρά αν κουβαλάμε μέσα μας απομεινάρια από παλιές σχέσεις και αν επιμένουμε να κάνουμε συγκρίσεις των προηγούμενων με των τωρινών.. έτσι τουλάχιστον πιστεύω!
ΑπάντησηΔιαγραφήΦιλάκια πολλά !!
Χαίρομαι κουκλίτσα μου που συμφωνείς!! Πλέον αυτό συνειδητοποίησα μεσα απο όλα μου τα λάθη. Σε κάθε νέο μας ξεκίνημα θα πρέπει να ξαναγγενιόμαστε, με τα βασικά, τα απαραίτητα..όλα τα άλλα να τα διώχνουμε. Αρκεί να έχουμε και το σωστό άτομο κοντά μας..
ΔιαγραφήΣου στέλνω τα πιο γλυκά μου φιλιά!!
Σε διάβασα με την προτροπή ενός φίλου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι μάλιστα σε μιά στιγμή που μόλις χθες
φόρτωσα μια βαλίτσα. Μετά από πολύ υπομονή
και μεγάλες υποχωρήσεις.
Αυτή σου η ανάρτηση ήρθε σαν ένθετο στο
βιβλίο της ζωής μου.
Να είσαι καλά, χαίρομαι που σε βρήκα.
Καλημέρα!!
ΔιαγραφήΟ φίλος σου πρέπει να σε αγαπάει πολύ και να σε νοιάζεται.. τον ευχαριστώ λοιπόν που με είχε στον νού του για να σε βοηθήσει με την ανάρτηση αυτή. Ελπίζω να σε βοηθήσει στην πορεία για να βρείς αυτή την δύναμη που χρειάζεται να αδειάσεις βαλίτσες απο την αρχή..
Να είσαι καλά και να έχεις μια όμορφη ημέρα!!