Να που ήρθε και το πρώτο βραβειάκι μου και μάλιστα είς διπλούν (με φόρα που λέμε) απο τις αγαπημένες μου Ματίνα (paliokoritso) και Ιωάννα (Ayten Aydan)!!
Διπλό ευχαριστώ λοιπόν και στις δύο σας που με τιμήσατε με αυτό το όμορφο βραβειάκι το οποίο ομολογώ πως ταιριάζει πολύ στο μπλογκ μου και θα το μοστράρω δίπλα για να φαίνεται και νας σας θυμάμαι! Δεν μπορώ να κάνω τίποτα άλλο παρα να αφιερώσω αυτή την ανάρτηση και στις δυό σας!
Μαζί με το βραβειάκι έρχονται και δύο "κανόνες", να σας πω 11 πραγματάκια για τον εαυτό μου και να δώσω με την σειρά μου αυτό το βραβειάκι σε 11 blog της αρεσκείας μου. Επειδή λίγο πολύ είδα οτι τα περισσότερα blog που διαβάζω το έχουν ήδη παραλάβει, εγώ λέω να το αφιερώσω σε όλους όσους με διαβάζουν και με ακολουθούν έως σήμερα και το εκτιμώ αφάνταστα. Είναι δικό σας λοιπόν απο την καρδιά μου και θα χαρώ πολύ να δω ανάλογη ανάρτηση για να σας γνωρίσω καλύτερα.
Για εμένα έχω γράψει σε παλιότερο παιχνιδάκι στην ανάρτηση που μπορείτε να διαβάσετε εδώ. Οπότε σήμερα απλά θα σας πω έτσι συνοπτικά τα πρώτα που μου έρχονται στο μυαλό μου..
1. Μου αρέσουν πάρα πολύ τα ταξίδια. Όνειρό μου να μπορέσω να επισκεφτώ όσες περισσότερα μέρη γίνεται. Με συνοδεία φυσικά!
2. Μου αρέσει η φωτογραφία και η μουσική. Όχι δεν είμαι καλή ούτε να τραβάω φωτογραφίες ούτε να τραγουδάω. Μου αρέσει και ο χορός, αλλά δεν με λες και Gene Kelly.
3. Ένα απο τα όνειρά μου είναι ένα σπιτάκι στην εξοχή να ζώ με τον άντρα μου και τα παιδιά μου σαν μια μεγάλη ευτυχισμένη οικογένεια και να τα απολαμβάνουμε να παίζουν στον κήπο μας. Φυσικά να έχω και κανένα σκυλάκι που τόσο λατρεύω.
4. Λατρεύω να ψωνίζω ρούχα αλλά δεν με λες και shopping maniac. Όταν έχω θα πάρω αυτό που πρέπει και χρειάζεται. Όταν παραέχω συνήθως καταλήγω να αγοράζω παπούτσια και αξεσουάρ, ακόμα και αν δεν χρειάζονται. Η μάνα μου με λεει σαρανταποδαρούσα.
5. Με την μαγειρική τα πάω πολύ καλύτερα απο ότι την ζαχαροπλαστική. Όπως επίσης συμβαίνει και στις επιλογές μου, προτιμώ το φαγητό απο το γλυκό. Όπως προτιμώ και τα λαδερά απο τα κρεατικά. Μεταξύ λαδερού και ζυμαρικού όμως να ξέρεις θα πέσω με τα μούτρα στο ζυμαρικό.
6. Προτιμώ την ζέστη απο το κρύο. Όμως αν έχω μια ζεστή αγκαλιά θα λατρέψω και τους -20 που θα έχει έξω και ας είμαστε και αποκλεισμένοι. Η καλύτερή μου, ειδικά αν υπάρχει και τζάκι.
7. Σε γενικές γραμμές είμαι σπιτόγατα. Κοίτα να δείς τελικά που τίποτα δεν είναι τυχαίο σε αυτη την ζωή (διαπίστωση της στιγμής).
8. Αποκτώ πολύ πιο εύκολα κιλά απο ότι τα χάνω. Δεν παύω να αγωνίζομαι για αυτό. Έχω αποδεχτεί οτι θα συμπορευτώ με τα καπούλια μου για το υπόλοιπο της ζωής μου.
9. Απο μικρή στον αθλητισμό πάντα με συγκινούσε οτιδήποτε περί αθλητισμού. Το ότι δεν έγινα μέλος γνωστής ομάδας βόλλει το οφείλω στην μάνα μου και τις φοβίες της(θα στο κοπανάω μια ζωή να το ξέρεις μανούλα).Τα τελευταία χρόνια τα έχω παρατήσει και στόχος μου να επανέλθω σύντομα.
10. Μερικές φορές όταν αρχίζω δεν σταματάω.. με λες πάρλα και γελάω γιατί το νιώθω όταν συμβαίνει.Για την ακρίβεια με λες παρλαπίπα, ελπίζω να μην υπονοείς τίποτα αλλο!!Να ξέρεις όμως, έχω πάντα ανοιχτά τα αυτιά μου και ακούω. Όπως και τα μάτια μου και βλέπω. Το νού σου.
11. Τρείς οι φοβίες μου. Η μεγαλύτερη φοβία μου ο θάνατος. Ειδικά για τους ανθρώπους που αγαπάω. Μετά έρχεται η μοναξιά. Δεν θέλω να γεράσω μόνη μου. Τελευταία στην σειρά η δυστυχία. Θέλω να φτάσω έως το τέλος ευτυχισμένη.
Σας φιλώ γλυκα!!

Μελινάκι μου, συγχαρητήρια για το βραβείο σου!
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα πω την αλήθεια δεν έχω καταλάβει ακόμα πότε παίρνει κανείς βραβείο και τι σημαίνει αυτό ή τι πρέπει να κάνει για να το αποκτήσει, το σίγουρο είναι ότι σας θαυμάζω που παίρνετε βραβειάκια και γεμίζετε το μπλογκ σας με ομορφιές!
Συμφωνώ με πολλά από τα λεγόμενά σου, ειδικά στην αγάπη για τη μουσική και τη φωτογραφία και τη λατρεία στα ζυμαρικά!
Θα μπορούσα να τρώω μακαρόνια κάθε μέρα!
Φιλάκια καλή μου, καλό σου βράδυ :-)
Όταν ημουν πολύ μικρή απορούσα όπως όλα τα παιδάκια πώς έρχονται τα παιδιά στον κόσμο. Τώρα έχω την απορία πως έρχονται τα βραβειάκια. Μήπως τα φέρνει και αυτά κανένας πελαργός? Ιδέα δεν έχω!! Σημασία έχει οτι έρχονται! Είναι και δικό σου κοριτσάρα μου, το έδωσα σε όλους σας!
ΔιαγραφήΜε αυτά τα ζυμαρικά απορώ αν υπάρχει κάποιος να μην συμφωνεί!!Αν βρεθεί και συνταγή να συνδυάζει ζυμαρικό με σοκολάτα πιστεύω θα κάνει πάταγο!!
Καλό βράδυ!! Πολλά φιλάκια
Χαχαχα, προβλήματα που έχει η ζωή...!
ΔιαγραφήΔεν το έχω με τα βραβεία καθόλου, και να μου έρθει, δεν θα ξέρω τι να το κάνω... διαχειριστείτε το εσείς! Χαχαχα!
Φιλιά!
Σου ηρθε μόλις, θα το αποθηκεύσεις και θα το βάλεις στο μπλογκ σου και ας μην κάνεις και ανάρτηση. Αν μη τι αλλο το μπλογκ σου το αγαπώ και γράφεις και πάρα πολύ όμορφα. Αν έγραφα 11 μπλογκς θα ήσουν μέσα. Και δεν στα λέω έτσι τωρα..ισχύουν! Θα χαρώ να το δώ στο μπλογκ σου.
ΔιαγραφήΦιλάκια γλυκιά μου!
Nα ρωτησω εγω η ασχετη μικρη και αθώα κορασιδα, που βλεπουμε την εικονα απο το βραβειακι μας;
Διαγραφήμου εδωσε και εμενα ατο παλιοκοριτσο αλλα δεν εχω ιδεα πως και τι;
Καλημερα και καλη εβδομαδα :)
Πατάς επάνω στο βραβειάκι και αποθηκεύεις την φωτογραφία στον υπολογιστή σου. Πας στις ρυθμίσεις του μπλογκ, στην διάταξη και προσθέτεις ενα widget. Επιλέγεις αυτό που λεει προσθήκη εικόνας. Εκεί θα σου λεει να φορτώσεις την εικόνα που θες και να βάλεις τίτλο. Το αποθηκεύεις και είναι έτοιμο να το τοποθετήσεις σε όποιο σημείο του μπλογκ σου θες. Εγώ το έβαλα δεξιά όπως βλέπεις!
ΔιαγραφήΚαλημέρα!!!!
Ταξιδι σιγουρα θα κανεις στην εξοχη,φωτογραφιες θα σε τραβαω εγω στο σπιτι μας μαζι με τα γατακια μας θα μαγειρευουμε και εγω θα σου κανω τα γλυκα(και θα τα τρωω εγω),για τα ψωνια δεν ειναι το καλυτερο μου αλλα θα προσπαθησω ναι.Για τα κιλα μην ανησυχεις γιατι θα αθλουμαστε ;) μαζι και μετα θα χουχουλιαζουμε στο τζακι και ας εχει -20!Οσο για το παρλας θα μου παρεις και θα σου παρω τα αυτια οπως εχεις καταλαβει και ναι εχω το νου μου χαχα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε φιλω καρδια μου
Ε τώρα τι να πω και τί άλλο να ζητήσω...τα έχω όλα!! Σμούτς
ΔιαγραφήΣτο 1 και στο 11 μοιάζουμε.Να τα χιλιάσεις τα βραβεία! :) Φιλιά μελένια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε ευχαριστώ πολύ αν και το βραβειάκι μου είσαστε όλοι σας!! Θα χαρώ να το δώ και στο δικό σου μπλογκ, που το έχεις και λευκούλι και όμορφο! Είσαι απο τις αγαπημένες μου μπλόγκερ!!
ΔιαγραφήΚαλό βράδυ!! Σε φιλώ γλυκά!
Έβαλες την τουαλέτα σου βλέπω και ανέβηκες να παραλάβεις το βραβειάκι,χιχιχιχι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈβγαλες και λόγο,άντε και στο επόμενο με το καλό,χιχιχιχι...
Θα σου απονείμω κι άλλο μέσα στη χρονιά,να προετοιμάσεις τον λόγο σου :)
Φιλάκια μελοκανελλάκι μου!!!
αχαχαχαχααχ τι να κάνω!! αφού το παρέλαβα διπλο το όσκαρ! αχααχαχαχα
ΔιαγραφήΑ τέλεια, θα γεμίσω βραβειάκια!! :P Κάτι είχα καταλάβει οτι ετοιμάζεις! Παλιοκόριτσο!!!!!!!!
Όπως είπα πριν, εγω το βραβειάκι μου το έχω ήδη, είναι η παρουσία σας και τα όμορφα σχόλιά σας τόσο καιρό!
Φιλάκια πολλά κουκλίτσα μου!! Καλό βράδυ!
Γεια σου Μελινάκι! Μου άρεσε πολύ που διάβασα για σενα κάποια πράγματα! Όσον αφορά το 9 ποτέ δεν είναι αργά!! :) Φιλάκια καλό βράδυ!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια τίποτα στην ζωή μας δεν είναι ποτέ αργά!! Αυτό ευτυχώς το έχω καταλάβει!! Θέληση να υπάρχει και όλα γίνονται!
ΔιαγραφήΣε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιό σου! Το βραβειάκι και δικό σου και θα χαρώ να σε διαβάσω!
Πολλά φιλάκια σου στέλνω! Καλό βράδυ!
Συγχαρητήρια για το βραβείο!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΧάρηκα πολύ που σε έμαθα καλύτερα!
Φιλιά πολλά!
Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου! Είδα και την δικιά σου ανάρτηση και βλέπω έχεις γράψει πάρα πολλές φορές για εσένα! Με την πρώτη ευκαιρία θα μπώ να τις διαβάσω για να σε γνωρίσω καλύτερα!!
ΔιαγραφήΚαλό βράδυ! Σε φιλώ!!
Έλα εδώ που είμαι εγώ και θα σου πω αν θα ξαναπροτιμήσεις μακαρόνια!!χαχαχα!!:Ρ
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ θάνατος νικιέται,τη μοναξιά αν είσαι παλλικάρι την νικάς και την φτύνεις στα μούτρα και τη δυστυχία τη κοροιδεύεις που είναι γριά και δε μπορεί να σε φτάσει όταν την κοροιδεύεις!Η λύση στους φόβους σου νομίζω!:)
Χαιρετωω!
Προς τα εκεί έρχομαι Ράσκο και είμαι σίγουρη θα τα γεύομαι συνέχεια, από την μία επειδή ο γάτος μου είναι μακαρονάς και απο την άλλη επειδή δεν έχει τόσο κόστος!! αχαχαχαχαχαχαα
ΔιαγραφήΩραία τα λες για τις φοβίες αλλά είναι λίγο δύσκολο να τα εφαρμόσω στην πράξη.. ελπίζω στο μέλλον να φύγουν κάποια στιγμή!
Καλημέρα!!!!
Να σε πάμε και στη πανεπιστημιακή λέσχη για να δεις τη γλυκά!!:Ρ
ΔιαγραφήΌλα είναι δύσκολα μέχρι τη στιγμή που γίνονται εύκολα!:)
Αν και δεν καταλαβαίνω ακριβώς τι είδους βραβείο είναι, ούτε και πως απονέμονται τα βραβεία στην μπλογκογειτονιά (θα μάθω όμως που θα μου πάει!) , συμμερίζομαι την χαρά του βραβευμένου πάντα, γιατί πιστεύω πως όποιο κι αν είναι το βραβείο δίνει μεγάλη ηθική ικανοποίηση στον κάτοχο του, ειδικά όταν απονέμεται με αγάπη από φίλους... Οπότε θα πω με τη σειρά μου ένα μεγάλο 'συγχαρητήρια' !!!!!1 Να είναι πάντα καλά και να γράφεις έτσι γλυκά όπως πάντα! ....Καλημέρα και καλή εβδομάδα αν έχεις!!! Φιλιά πολλά!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι ανεξήγητο αυτό με τα βραβεία, ειλικρινά!! Αλλά αφού έφτασε και σε εμένα δεν έχω παρα να το χαρώ και να το μοιράσω απλόχερα! Είναι και δικό σου γιατί πολύ μου αρέσει το μπλόγκ σου!! Θα χαρώ να το δώ σε εσένα!
ΔιαγραφήΚαλημέρα και να έχεις μια όμορφη εβδομάδα!!Σε φιλώ!!
Συγχαρητηρια Μελοκανελλακι μου, για το βραβειακι!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑααχ τα ταξιδια μοιαζουμε σ'αυτό!Οποου και να είναι Ελλαδα ή εξωτερικο με αυτοκίνητο ή οτιδηποτε αλλο ειναι τέλεια!Μεταξυ μας προτιμω τα ταξιδια με πλοιο!
Αγάπη για τη μουσικη και τη φωτογραφια, δικο μου παιδι εισαι εσυ :ρ
Και οτι μιλάω πολυ, παρα μα πάρα πολυ!
Τελικα μοιαζουμε σε αρκετα!
Φιλουθια γλυκάα :)
Τίποτα δεν είναι τυχαίο σου λέω!! Τραβάμε κοντά μας συνήθως ανθρώπους που έχουμε να μοιραστούμε κοινά στοιχεία!
ΔιαγραφήΚαλημέρα κοριτσάρα μου! Σε ευχραιστώ πολύ για το σχόλιο σου! Να έχεις μια όμορφη εβδομάδα! Σμουτς
Ωω!!! Ευχαριστώ πολύ που τίμησες το βραβειάκι που σου... κληροδοτήσαμε, το Παλιοκόριτσο κι εγώ, το οποίο μας χάρισε ο Σκρουτζάκος, το οποίο του το χάρισε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΛοιπόν, όσοι/ες έχετε απορία με τα βραβεία... μην αγχώνεστε, την ίδια είχα και έχω κι εγώ! Αλλά μου άρεσε που μου το έστειλαν... κι ακόμη περισσότερο που μου δόθηκε η ευκαιρία να το χαρίσω κι εγώ!
Όταν θα φτιάξω και το δικό μου... θα σας το απονείμω με χαρά! ツ
Σου εύχομαι ολόψυχα, σύντομα να πραγματοποιηθεί το 3 και ν' ακολουθήσει το 1... ή να ξεκινήσεις από το 1, να πας στο 3, να επιστρέφετε όσο το δυνατόν συχνότερα στο 1... (Δεν μου μπερδεύτηκες, έτσι;!)
Για τις φοβίες σου... δεν έχω να γράψω κάτι... η πρώτη με έχει "κυνηγήσει" πολύ, άρα έχω λόγους να τη φοβάμαι περισσότερο... Τη δεύτερη, στην περίπτωσή σου, βγάλ' την από τη λίστα σου!!! ツ
Πολλά φιλιά και σ' ευχαριστώ και πάλι που παρέλαβες το βραβειάκι και... έπαιξες! ツ
Φιλάκια και στους δυο σας! ❀~✿
Δεν γινόταν να μην ευχαριστήσω απο όπου και αν προέρεχατι αυτό το βραβειάκι!! Και πάλι σας ευαριστώ!
ΔιαγραφήΜε όποια σειρά και αν έρθουν καλοδεχούμενα θα είναι!! Μακάρι να γίνουν και όλα (εκτός του 11).
Να έχουμε μια όμορφη εβδομάδα Ιωάννα μου! Σε φιλώ γλυκά!
συμφνωνω στα πιο πολλα αλλα αυτο το τελευταιο με το θανατο , κα μενα πολυ με φοβιζει για τον ιδιο λογο\αφου εχω χασει ηδη και κολητο φιλο και πατερα
ΑπάντησηΔιαγραφήνα σαι καλα
Είναι κάτι που πιστεύω το έχουν όλοι στις φοβίες του. Δεν υπάρχει χειρότερο βίωμα απο αυτό.. Να είσαι καλά να τους θυμάσαι..
ΔιαγραφήΚαλή εβδομάδα άσωτε και να έχεις μια όμορφη μέρα σήμερα!
Ωω!
ΑπάντησηΔιαγραφήΧαίρομαι που σε έμαθα καλύτερα:)
Φιλιά μελοκανελάκι**
Και εγώ κουκλίτσα μου χάρηκα που σε έμαθα και είδα οτι μοιάζουμε σε αρκετά! Πάλι καλά που υπάρχουν και τα βραβειάκια!!! :)
ΔιαγραφήΣου στέλνω πολλά φιλάκια!! Σμούτς
Συγχαρητήρια για το βραβειάκι!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάντα τέτοια!!
:) φιλί!
Μανταρινάκι μου είναι και δικό σου!! Θα χαρώ να το δώ στο μπλόγκ σου καρφιτσωμένο!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε φιλώ γλυκά! Καλό βράδυ
Πόσο χαίρομαι που σε βρήκα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤρυφερή,γλυκειά Μελοκανελένια να είσαι καλά και να μας γράφεις όμορφα απολαυστικά πράγματα....
Πέρνα καμμιά βόλτα από το μπλογκοσπιτάκι μου
Φιλιά πολλά
Καλή συνέχεια !!!
Καλωσήρθες Κασσιανή μου!! Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα γλυκά σου λόγια! Εννοείται οτι θα περάσω, έρχομαι ευθύς αμέσως!! Σε είχα στα πλάνα μου!
ΔιαγραφήΣε φιλώ γλυκά! Καλή ημέρα να έχεις!
Μα πώς γίνεται κάθε φορά να διαβάζω "Άρωμα Μελομακάρονου" αντί "Μελοκάνελλου"; Ο πεινασμένος...
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο 1, το 3, το 6, το 7...τα καλύτερά μου!!!
Τρελοτουρίστρια
Θα είναι μάλλον επειδή αγαπάμε μελομακάρονα!!! αχαχαχαχαχαχαχα Και σκεφτόμουν να το αλλάξω να φανταστείς! Είδομεν!
ΔιαγραφήΣε ευχαριστώ για το σχόλιό σου! Χαίρομαι που βρίσκεις κοινά στοιχεία με εμένα!
Σε φιλώ γλυκά για μια όμορφη ημέρα!!