Κυριακή 17 Μαρτίου 2013

Αρκεί να υπήρχες...


"...αρκεί να άκουγα ξανά και ξανά αυτή την σιδερένια πόρτα να ανοιγοκλείνει και πάλι όπως τότε."


17 Μαρτίου 2010ώρα 12.30πμ

Ξημερώματα μιας νέας ημέρας και εσύ είχες ήδη πάρει τον δρόμο που επέλεξες. Εμείς απλά δεν ξέραμε πως η ημέρα που ξημερώνει θα είναι διαφορετική και θα αλλάξει όλες τις επόμενες ημέρες που θα ακολουθήσουν. Κανείς δεν μας ειδοποίησε, κανένας δεν χτύπησε την πόρτα μας και ας έμενες μόλις δύο ορόφους μακριά από εμάς. Ήξεραν την ίδια στιγμή για εσένα και μας άφησαν να κοιμόμαστε ήρεμοι και ξέγνοιαστοι. Κανείς μας δεν το περίμενε. Κάπως έτσι δεν γίνεται όμως? Κάπως έτσι δεν τα θεωρούμε όλα δεδομένα στην ζωή μας? Έτσι είχαμε και εσένα, κατά κάποιο τρόπο δεδομένο στην ζωή μας, πως πάντα θα βρίσκεσαι εκεί κοντά μας, δύο ορόφους μακριά, εκεί στο διαμέρισμα του ισογείου με την μεγάλη αυλή και την πάντα κλειστή σιδερένια πόρτα. Εκείνη την πόρτα με τον διαπεραστικό ήχο που πάντα πρόδιδε το πότε κάποιος γυρνάει και πότε φεύγει από το σπίτι σου. Και όταν αυτός ο ήχος της σιδερένιας πόρτας συνοδευόταν από τον ήχο του βήχα σου, τον ξερό βήχα που είχες για χρόνια, αυτόν που σε θυμάμαι από μικρή, τότε ξέραμε πως αυτός που περνούσε την πόρτα ήσουν εσύ. 

Δύο ορόφους μακριά από εμάς και εκείνο το βράδυ ήξεραν, ήξεραν πως το σώμα σου δεν ξάπλωσε όπως κάθε βράδυ στο δικό σου κρεβάτι, μα σε έναν παγερό θάλαμο ενός νοσοκομείου.

Και έτσι ξεκίνησε η ημέρα αυτή, χωρίς εσένα. Μα στα δικά μας μάτια και στην άγνοια της απουσίας σου η ημέρα αυτή θύμιζε όλες τις άλλες. Όλοι πήγαμε στις δουλειές μας, στα καθημερινά καθήκοντά μας, στα πόστα μας. Όλοι εκτός από εσένα. Εσύ ήδη βρισκόσουν στο νέο σου «πόστο»,  εκεί που κανείς δεν μπορούσε να σε πλησιάσει για να σε συναντήσει παρά μόνο με τον νου του. Στο μόλις μερικών ημερών καινούργιο μου πόστο βρισκόμουν και εγώ, σε μια εταιρεία σχετικά κοντά στο σπίτι μου. Το κινητό μου στο αθόρυβο και μέσα στην τσάντα μου γιατί βλέπεις δεν ήθελα σαν νέα υπάλληλος να δίνω αφορμές για σχόλια, παρατηρήσεις και κουτσομπολιά. Τα είχα όλα τόσο δεδομένα που είχα αμελήσει να δώσω το νούμερο της εταιρείας στους δικούς μου για περίπτωση ανάγκης. Δεν περίμενα πως τέτοια στιγμή ανάγκης θα ερχόταν τόσο γρήγορα, που να το φανταζόμουν...

Μεσημέριασε, 12 ώρες σχεδόν μετά το ταξίδι που είχες κινήσει. Το κινητό μου μέσα στην τσάντα χτυπούσε σαν τρελό όμως εγώ...εγώ εργαζόμουν σε μια απέραντη ηρεμία. Καμία ανησυχία μέσα μου, γύρω μου. Μα το κινητό χτυπούσε σαν τρελό. Δεν μπορούσαν να επικοινωνήσουν μαζί μου. Τότε ήταν που η κοπέλα από την είσοδο με ενημέρωσε πως πρέπει να κατέβω στο σαλόνι γιατί με περιμένει η μητέρα μου. Ξαφνιάστηκα. Σε όλη την διαδρομή πίστευα πως απλά θα είχε ξεχάσει τα κλειδιά της ή ότι κάτι άλλο θα θυμήθηκε να μου πει, τελείως ασήμαντο, και ετοιμαζόμουν να την κατσαδιάσω. Καθώς κατέβαινα  ένα ένα τα σκαλιά ο απέραντος χώρος του ισογείου απλωνόταν  μπροστά στα μάτια μου. Στεκόταν στο βάθος, εκεί που μόλις την διέκριναν τα μάτια μου. Στεκόταν όρθια και κοιτούσε προς το μέρος μου. Η φιγούρα της με πάγωσε. Φορούσε μαύρα ρούχα και έμοιαζε κλαμένη, τουλάχιστον έτσι μου έμοιαζε, κλαμένη. Σταμάτησα στα σκαλιά να πάρω ανάσα και δίσταζα να προχωρήσω. Κάτι κρατούσε τα πόδια μου καρφωμένα στα σκαλιά. Ίσως το ότι ήξερα πλέον πως στο τέλος της διαδρομής μου με περίμενε κάτι άσχημο, κάτι που θα έκοβε τα πόδια μου από την γη. Σκέφτηκα τον πατέρα μου, την αδερφή μου, τους πάντες...τους πάντες εκτός από εσένα. Πήρα βαθιά ανάσα και την πλησίασα διστακτικά, τρομαγμένα... στεκόμουν μπροστά της και δεν μπορούσα να αρθρώσω λέξη. Περίμενα απλά να μου πει, περίμενα απλά να μου πει και να καταρρεύσω. Και έτσι έγινε, μου είπε για εσένα και κατέρρευσα ολοκληρωτικά.

Αυτή η ημέρα, αυτές οι στιγμές που ακολούθησαν θα μου μείνουν χαραγμένες στο μυαλό μου για πάντα. Αυτή η διαφορετική ημέρα που έφερε τα πάνω κάτω όχι μόνο στην οικογένειά μας αλλά και μέσα μου. Κάθε φορά που σε θυμάμαι οι εικόνες περνάνε σαν ταινία από μπροστά μου. Εσένα να προχωράς στον διάδρομο και να κλείνεις την σιδερένια πόρτα πίσω σου, εσένα να με συναντάς στον δρόμο με το αμάξι σου και να με χαιρετάς, εσένα στο φέρετρο ανάμεσα στα λουλούδια, εσένα στην ασημένια κορνίζα στο μαρμάρινο μνήμα σου, με το γνωστό χαμόγελό σου παντοτινά αποτυπωμένο, για να μην ξεχνάμε. Περάσανε 3 χρόνια και όμως ακόμα δεν το δέχεται το μυαλό μου πως επέλεξες να φύγεις τόσο γρήγορα. Και τα ερωτήματα ακόμα υπάρχουν μέσα μου. Γιατί δεν μας μίλησες ποτέ? Γιατί δεν ξαλάφρωσες την ψυχή σου μιλώντας μας? Θεέ μου πόσα είχες μαζέψει και τα έκρυβες καλά πίσω από το γκρι σου μουστάκι που χαμογελούσε και αυτό μαζί με εσένα κάθε φορά που μας αντίκριζες... 

Μία φορά σε συνάντησα στα όνειρά μου. Χτύπησες την πόρτα του σπιτιού μας και σου άνοιξα. Μου χαμογελούσες ξανά με τον ίδιο τρόπο πίσω από το γκρι σου μουστάκι. Ήσουν τόσο όμορφος και λαμπερός και μου έλεγες να μην ανησυχώ, πως είσαι καλά. Ξύπνησα και νόμιζα πως ήταν αλήθεια. Όμως προσγειώθηκα ξανά στην πραγματικότητα και τα δάκρυα ξεχείλισαν από τα μάτια μου. 

Μακάρι να μας βλέπεις και να μας χαμογελάς όπως έκανες πάντα. Να ξέρεις όμως ότι εμείς χάσαμε λίγο από το χαμόγελό μας μαζί με εσένα. Το πήρες και αυτό κοντά σου. Και μας λείπεις τόσο μα τόσο πολύ... Και κάτι τέτοιες μέρες που η εικόνα σου ζωντανεύει ξανά είναι που σφίγγεται η καρδιά μας περισσότερο..

Σε ήθελα κοντά μου, είχαμε τόσα πολλά να ζήσουμε ακόμα. Ας υπήρχες και ας κρατούσες τις αποστάσεις σου δύο ορόφους κάτω από το σπίτι μας. Αρκεί να υπήρχες...αρκεί να άκουγα ξανά και ξανά αυτή την σιδερένια πόρτα, που από τότε έχει σιωπήσει για πάντα, να ανοιγοκλείνει και πάλι. 

Για όσο ζω θα είσαι ο θείος που αγάπησα πολύ μα έχασα νωρίς...




** Τίποτα και κανένας δεν είναι δεδομένο στην ζωή μας. Να εκτιμάμε και να αγαπάμε όλα όσα έχουμε σήμερα και να μην διστάζουμε να εκφράσουμε όλα όσα νιώθουμε μέσα μας. Γιατί αύριο ίσως είναι αργά, γιατί ίσως το αύριο που θα έρθει να διαφέρει από το χθες που πέρασε...

Συγνώμη αν σας ψυχοπλάκωσα αλλά είναι ένα κομμάτι της ζωής μου που δεν μπορούσε να λείπει από αυτό το μπλογκ.

Σας φιλώ γλυκά

35 σχόλια:

  1. Οπως ειχα διαβασει ενα σχολιο σε μια αναρτηση σου.."Μπορει να πεθενει το σωμα,να χανεται αλλα στην ψυχη σου η αναμνηση ενος αγαπημενου μενει αθανατη"
    σμουτς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είναι καρδιά μου.. αυτή είναι η αλήθεια. Απλά συνήθως όταν έρχεται η απουσία συνειδητοποιείς όλο τον χρόνο που χάθηκε, όλες τις λέξεις που δεν ειπώθηκαν, όλες τις στιγμές που δεν μοιράστηκες.. και τότε είναι απλά αργά...

      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  2. Όταν πέθανε η γιαγιά μου η μαμά μου δεν μου το είπε. Πέθανε ξαφνικά. Δεν πήγα στην κηδεία της. Νομίζω ότι ήταν το πιο όμορφο που έχει κάνει η μαμά μου για μένα. Δεν ήθελε να με βάλει στη διαδικασία της κηδείας γιατί περνούσα πολύ δύσκολα τότε. Στη αρχή, για δευτερόλεπτα με πείραξε, αλλά μετά και τώρα όχι. Η γιαγιά μου για μένα δεν πέθανε.

    Δεν πεθαίνει η αγάπη. Ποτέ.

    Καλό τριήμερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω σε μια τέτοια περίπτωση τι θα έκανα.. μέχρι στιγμής έχω παραστεί σχεδόν σε όλες τις κηδείες των κοντινών μου ανθρώπων, με εξαίρεση μια που έλειπα απο Ελλάδα... θα ήθελα να μην χάσω ούτε την τελευταία αυτή στιγμή, την ευκαιρία να δώσω ένα τελευταίο φιλί.

      Όπως και να έχει όμως, όπως είπες μέσα μας ζούνε ακόμα. Γιατί η αγάπη και η ανάμνηση δεν πεθαίνουν!

      Καλημέρα! Καλές Απόκριες!

      Διαγραφή
  3. Δεν έχω λόγια να σου πω. Δεν τα καταφέρνω σ' αυτά. Πάντως να ξέρεις πως του έκανες το καλύτερο μνημόσυνο μ' αυτό σου το αφιέρωμα...
    Σου στέλνω την αγάπη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φλώρα μου δεν χρειάζονται τα λόγια. Είναι δύσκολο και το καταλαβαίνω. Σε ευχαριστώ που πέρασες και έστειλες την αγάπη σου.

      Καλές Απόκριες και καλά Κούλουμα σου εύχομαι! Πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  4. Eγώ τώρα πες μου τί να σχολιάσω που με έκανες λιώμα???Που ξέρεις πολύ καλά πόσες φορές χτύπησε τη δική μας πόρτα ο θάνατος...
    Το μόνο που θα σου πώ,είναι ότι όσο έχουμε στην καρδιά μας κάποιον,δεν πεθαίνει ποτέ!
    Φιλώ σε μελοκανελλάκι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να μην σχολιάσεις τίποτα Ματινάκι μου! Να είμαστε καλά να συνεχίσουμε να τους θυμόμαστε και να τους αγαπάμε!

      Να περάσεις όμορφα αύριο! Καλές Απόκριες να έχουμε! Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  5. Σε καταλαβαίνω τόσο πολύ!!
    Και λυπάμα..Λυπάμαι ειλικρινά γιατί η απώλεια ενος αγαπημένου μας προσώπου δεν ξεπερνιέται εύκολα!
    Μα η αγάπη δεν πεθαίνει ποτέ..Είναι πάντα εκεί και μας τους θυμίζει!
    Και τότε είναι σαν να μην έλειψαν ποτέ!!
    Κρατώ το υστερόγραφο σου και προχωράω!!
    Να είσαι καλά!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω το υστερόγραφό μου είναι κάτι που όλοι πρέπει να κρατήσουμε καλά μέσα μας. Μην νομίζεις οτι εγώ δεν ξεχνιέμαι και το ξεχνάω και αυτό.. για αυτό τα γράφω, να τα βλέπω και να θυμάμαι. Χάνουμε την ουσία πολλές φορές..

      Καλές Απόκριες και καλά Κούλουμα! Σου στέλνω τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  6. Δε θα μπορούσε να ΜΗΝ έχει θέση εδώ αυτή η εξομολόγηση... μη νοιάζεσαι για μάς.
    Οσο και να μας συνεπήρε ή να μας άγγιξε τούτη η ανάρτηση ποτέ δε μπορούμε να νιώσουμε τον χαμό αυτό... ενός ανθρώπου αυτόχειρα που πάντα σε αφήνει με την απορία ... και το μεγάλο ερώτημα στα χείλη "γιατί".

    Πάντα θα αναρωτιέσαι γιατί δεν σου μίλησε για όσα μέσα του κουβαλούσε...
    ... θα αναρωτιέσαι αν η επίγνωση αυτή θα μπορούσε να σε βοηθήσει να τον ξαλαφρώσεις... αν θα μπορούσε να είχε σωθεί...
    Μη το κάνεις αυτό όμως.
    Μη φορτώνεις τον εαυτό σου με τύψεις. Ολοι μας έχουμε την ελεύθερη βούληση να κρίνουμε... αν θα πρέπει να μιλήσουμε ή όχι και όλοι μας έχουμε το δικαίωμα να ορίζουμε τη ζωή μας. Αναγνώρισέ του το και πάντα θα τον έχεις μέσα σου με αγάπη και τρυφερότητα και ένα γλυκό χαμόγελο φυλαγμένο κι όχι με πίκρα κι ενοχές. Ενα χαμόγελο του το χρωστάς!
    Κάντο για σένα κοριτσάκι μου!
    Το οφειλεις στον εαυτό σου !
    Μια μεγάλη αγκαλιά σου στέλνω ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λιακάδα μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ για το σχόλιό σου και τις συμβουλές σου! Είναι πραγματικά δύσκολο όλο αυτό, απο πολλές απόψεις.. παρ'ολα αυτά προσπαθώ να σκέφτομαι πως ίσως ήξερε τι έκανε, πως ίσως για εκείνον να ήταν το καλύτερο. Δεν θα μάθω ποτέ πόσα άντεξε, αλλά θέλω να πιστεύω πως λυτρώθηκε, έστω και έτσι.. Σήμερα προσπαθώ να χαμογελάσω λίγο, για εκείνον, όχι για εμένα. Για εμένα χαμογελάω όλο τον χρόνο.. σήμερα είναι για εκείνον.

      Σου εύχομαι καλές Απόκριες και καλά Κούλουμα! Να τα περάσεις όμορφα και να διασκεδάσεις με τους δικούς σου ανθρώπους!

      Πολλά φιλάκια

      Διαγραφή
  7. Εντάξει, βούρκωσα!!
    Αν κάθε μέρα είχαμε στο μυαλό μας αυτά τα λόγια "Να εκτιμάμε και να αγαπάμε όλα όσα έχουμε σήμερα και να μην διστάζουμε να εκφράσουμε όλα όσα νιώθουμε μέσα μας."..ο κόσμος θα ήταν καλύτερος..
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι ανθρώπινες σχέσεις είναι δύσκολες και εμείς τις κάνουμε ακόμα δυσκολότερες. Και εγώ προσπαθώ να εφαρμόσω το υστερόγραφό μου, αλλά πολλές φορές χάνομαι και ξεχνιέμαι..

      Σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο και συγνώμη που σε έκανα να βουρκώσεις. Σου στέλνω τα φιλιά μου και εύχομαι να περάσεις όμορφα αυτές τις γιορτινές ημέρες! Καλημέρα!

      Διαγραφή
  8. Δεν έχει ώρα και πρέπει να θυμόμαστε αυτούς που αγαπάμε (αγαπήσαμε) και έφυγαν....
    Σ' ευχαριστώ που το μοιράστηκες μαζί μας
    Η χαρά συνυπάρχει με τη λύπη στον άνθρωπο...όταν είναι άνθρωπος
    Ααααα κι όσοι έφυγαν...απλά διεύθυνση άλλαξαν !
    Φιλιά πολλά Μελένια μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Σόφη μου για το όμορφο σχόλιο!

      Σε φιλώ γλυκά! Καλά κούλουμα σου εύχομαι!

      Διαγραφή
  9. Με δυσανάλογα πολλά θανατικά στην 'στενή' οικογένεια αλλά και στο φιλικό περιβάλλον -τόσα που, μερικές φορές που το σκέφτομαι, μοιάζουν αβάσταχτα- το μόνο που έχω να πω είναι ότι αρκετές (πολλές) φορές σκέφτηκα πως το απαραίτητο μάθημα για να συνεχίσει κανείς να ζει εκτιμώντας τη ζωή, είναι ο θάνατος (άδικος ή αναμενόμενος, βίαιος ή ξαφνικός). Μάθημα αντίληψης, κατανόησης, συναίσθησης, επιείκειας, δύναμης, αγάπης... και για πόσα ακόμη...

    Να τον θυμάσαι με αγάπη...
    Σε φιλώ! ❀~✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορεί να ακούγεται σκληρό Ιωάννα μου αλλά τελικά μόνο μέσα από τον θάνατο ή την πιθανότητα του να πεθάνεις εσύ ο ίδιος (πχ μια σοβαρή ασθένεια, ένα ατύχημα)μας οδηγεί στο να ετκιμήσουμε περισσότερο τα όσα έχουμε. Δυστυχώς έτσι είναι και μακάρι να ήταν αλλιώς, μακάρι να μαθαίναμε με άλλους τρόπους. Έχεις δίκιο απόλυτο..

      Πολλά φιλάκια σου στέλνω! Καλά κούλουμα!

      Διαγραφή
  10. πολύ συγκινητική ανάρτηση....δε θα σχολιάσω κάτι άλλο.
    φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάσια μου σε ευχαριστώ πολύ και μόνο που με διάβασες!

      Εύχομαι καλά κούλουμα αύριο με την οικογένειά σου!

      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  11. Ποτές δεν φεύγει κάποιος από κοντά μας παρά μόνο αν ξεχάσουμε!
    Να ζήσεις να τον θυμάσαι κοριτσάκι μου γλυκό ! Η μνήμη σου κι η αγάπη σου ας τον κρατάει πάντα ζωντανό έστω και μέσα σου!
    Σε φιλώ γλυκά και σου στέλνω μια αγκαλίτσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξεχνιούνται όσοι αγαπήσαμε.. τους κουβαλάμε πάντα μέσα μας.

      Σε ευχαριστώ πολύ για το όμορφο σχόλιο κουκλίτσα μου! Να έχεις μια όμορφη γιορτινή ημέρα αύριο! Πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  12. Κορίτσι μου, πολύ με συγκίνησες με την ανάρτησή σου. Ηταν το καλύτερο μνημόσυνο που θα μπορούσε΄να έχει ο αγαπημένος θείος σου. Οποιος δεν ξεχνιέται δεν πεθαίνει.
    σε φιλώ ΄
    καλά Κούλουμα και Καλή Σαρακοστή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για το σχόλιό σου! Δεν πρόκειται να τον ξεχάσω ποτέ..

      Ελπίζω να τα πέρασες όμορφα σήμερα! Καλή Σαρακοστή να έχουμε!

      Διαγραφή
  13. Η γιαγιά μου κι ο παππούς μου πέθαναν πριν από 25 χρόνια περίπου.
    Δεν έχει περάσει ούτε μια μέρα, που να μην μιλάει η μαμά μου για εκείνους.
    Ώρες-ώρες λέω πως θα ανοίξει η πόρτα και θα είναι εκείνοι...
    Κι όσο κι αν παρακάλεσα τον Θεό, δεν τους είδα ούτε μια φορά στον ύπνο μου...
    Θα ήθελα να είχα έρθει εδώ, κάτω από άλλες συνθήκες, αλλά και πάλι χαίρομαι που ήρθα, γιατί με γέμισες συναίσθημα...
    Αν θελήσεις ποτέ, έλα σε μένα καμμιά βόλτα.
    Θα χαρώ πάρα πολύ να τα πούμε...

    http://pistos-petra.blogspot.gr/

    Το υστερόγραφο σου είναι όλο το νόημα, μα όπως λες, ξεχνιόμαστε αρκετές φορές...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επειδή έχουν απομείνει εν ζωή 2 παππούδες και μια γιαγιά και το δέσιμό μας είναι απίστευτο, ούτε που θέλω να φανταστώ σε τι κατάσταση θα είμαι όταν χαθούνε..

      Λυπάμαι που με πέτυχες με στενάχωρη ανάρτηση. Χάρηκα όμως που ήρθες έστω και τώρα. Θα περάσω μια βόλτα απο το μπλόγκ σου!

      Καλή Σαρακοστή να έχουμε! Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  14. Το μεγαλείο των ανθρώπων Μελοκανελλό μου είναι οτι δεν χάνονται,δεν ξεχνιουνται εκτός και αν το θέλουμε εμεις.Οι αναμνήσεις μπορουν να μας συντροφεύουν μια ζωή.Έχω και εγώ εναν θείο στον οποίο έχω τρομερή αδυναμία και μπορώ να καταλαβω τα συναισθηματα σου!
    Το υστερογραφό σου πράγματι είναι ενα μάθημα!
    Φιλιά Μελοκάνελλο μου,
    Καλή Σαρακοστή!

    ΥΓ:Να πετάξεις αετό :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοριτσάκι μου γλυκό! Μακάρι να μην πέθαινε κανείς και να μην βιώναμε ποτέ τον πόνο. Όμως, δεν γίνεται. Αυτός είναι ο κύκλος της ζωής. Απλά το άσχημο ήταν οτι επέλεξε να κλείσει τον δικό του νωρίτερα. Παρ'ολα αυτά, ακόμα και μέσα απο τον θάνατο, παίρνουμε μαθήματα..Δυστυχώς, μα έτσι είναι η αλήθεια.

      Με τόσο φαγητό που έφαγα ούτε βήμα δεν κουνάω! Άσε που ψόφησα με τις ετοιμασίες! Αφήνω τον αετό για τους ξεκούραστους!! :P

      Καλή Σαρακοστή να έχουμε! Πολλά φιλάκια



      Διαγραφή
  15. Ο πόνος του θανάτου είναι βαρύς. Πολύ βαρύς. Και θαρρείς πως η ανθρώπινη καρδιά είναι πολύ εύθραυστη και δεν θα τον αντέξει. Δυστυχώς τον πόνο του θανάτου τον έχω νιώσει πολλές φορές σε κοντινά μου πρόσωπα. Και αυτό που με στεναχωρεί σε αυτές τις δύσκολες στιγμές είναι όταν σε πλησιάζουν τόσοι άνθρωποι και σου λένε "μην κλαις, τώρα πρέπει να φανείς δυνατή". Κανείς δεν σου λέει όμως πως να φανείς δυνατός. Πως να συνεχίσεις να ζεις στιγμές που ζούσες μαζί με τον άνθρωπο σου που φεύγει ξαφνικά από δίπλα σου και αφήνει ένα κενό. Όποια θέση και αν είχε στην ζωή σου, το κενό μένει.
    Ξέρω πως σε τέτοιες στιγμές δεν χρειάζονται λόγια γιατί δεν έχουν νόημα, μα εύχομαι μέσα απ' την ψυχή μου να έχει βρει μια Θέση στον Παράδεισο και πάντα να σας προστατεύει από εκεί ψηλά και να σας καθοδηγεί.
    Ελπίζω αγαπημένο μελοκανελλάκι να πέρασες όμορφα στο τριήμερο σου.
    Σου εύχομαι καλή σαρακοστή και να έχεις μια όμορφη εβδομάδα. Σε φιλώ γλυκά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κουκλίτσα μου γλυκιά...λυπάμαι πάρα πολύ που το έχεις βιώσει τόσο έντονα.. έξω απο τον χορό δυστυχώς όλοι λένε πολλά..αλλά, δεν τους κακιώνω. Τι να πείς άλλωστε σε μια κατάσταση που δεν την ζείς? Ούτε εγώ δεν μπορώ να πω οταν τυχαίνει σε γνωστούς μου..τα λόγια παγώνουν και το κενό υπάρχει, ότι και αν συμβεί, οτι και αν ακούσεις..

      Μαρίνα μου σου εύχομαι καλή Σαρακοστή και να είσαι καλά!

      Σου στέλνω πολλά γλυκά φιλάκια και μια αγκαλιά!


      Διαγραφή
  16. Μέσα σε ενάμιση χρόνο έχασα δυο γονείς...όχι τους βιολογικούς μου,όχι...αλλά δύο ανθρώπους που ήταν και γονείς για μένα...

    Τον έναν μάλιστα την μέρα των γενεθλίων μου...

    Όχι δεν ξεχνιούνται αυτές οι αγάπες, δεν πεθαίνουν....είναι κομμάτι μας... όσα χρόνια και αν περάσουν... ο χρόνος απαλύνει τον πόνο, δεν σβήνει ούτε τη σχέση, ούτε τις αναμνήσεις της....
    έχουν περάσει τρία χρόνια και ακόμη καμιά φορά με πιάνουν τα κλάματα... όμως όλα τα αντέχουμε τελικά...

    Μελοκάνελλο μου,
    μην ξεχνάς τους ανθρώπους που αγαπάς ακόμη και όταν το σώμα τους δεν είναι εδώ...γιατί πραγματικά κάποιος πεθαίνει όταν κανείς δεν τον θυμάται!!

    Σε φιλώ γλυκά γλυκά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Απλά μοναδικό...άφωνος....
    (μπορεί το σώμα να χάνει την υπόσταση του λόγω φυσικής φθοράς...όμως η ψυχή πάντα υπάρχει...σίγουρα θα σε βλέπει θα χαμογελά και θα νιώθει περήφανος)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς όπως το λες.. θέλω να πιστεύω πως μου χαμογελά ακόμα!

      Καλημέρα!! :)

      Διαγραφή
  18. Τώρα ίσως κατάλαβα, γιατί σε μία σχετική ανάρτησή μου σχολίασες: "άγγιξες ευαίσθητο σημείο". Δεν χρειάζονται λόγια. Γιατί ο καθένας βιώνει την απώλεια αγαπημένου προσώπου μόνος του. Μόνο να μην ξεχνάμε.
    Να είσαι καλά Μελένια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με κατάλαβες.. Δεν πρόκειται να ξεχάσουμε.. το ξέρεις και το ξέρω.

      Στην σημερινή μου ανάρτηση σου έχω μια έκπληξη! Πέρνα αν θέλεις μια βόλτα να διαβάσεις!

      Να έχεις μια όμορφη ημέρα! Πολλά φιλιά σου στέλνω!

      Διαγραφή