Ανακατεύομαι και δεν είναι απο ποτά, σε αυτό είμαι σίγουρη. Προσπαθώ να θυμηθώ. Ήμουν σπίτι μου, την ημέρα της γιορτής μου. Χωρίς κόσμο, χωρίς δώρα, χωρίς τίποτα. Το μεσημέρι ένα συνηθισμένο οικογενειακό τραπέζι και το ανηψάκι μου αγκαλιά. H έξοδος είχε κανονιστεί για το βράδυ με τους φίλους μου σε κάποιο πάρτυ. Μέχρι το απόγευμα κανείς δεν με είχε πάρει για να το οριστικοποιήσουμε. Παρ'όλα αυτά, εγώ άρχισα τις ετοιμασίες. Έκανα το μπάνιο μου, έφτιαξα τα μαλλιά μου, άπλωσα στο κρεβάτι μου τα ρούχα που θα φορούσα. Όλα ήταν έτοιμα, αρκεί να χτυπούσε το τηλέφωνο.
Η ώρα 7.30 και εγώ με το μπουρνούζι μου κοιτάω το κινητό μου. Άρχισε να χτυπάει και η καρδιά μου ήρθε στην θέση της. Όμως τα νέα δυσάρεστα. Άκυρα όλα τα σχέδια λόγω ασθένειας που έπιασε την μισή παρέα. "Δεν πειράζει" λέω, προσπαθώντας να ακουστώ ήρεμη και ευδιάθετη. "Μην ανησυχείς για εμένα, κάτι θα κάνω απόψε". Αυτό ήταν.. το κινητό έφυγε απο τα χέρια μου και άρχισα να κλαίω. Ακόμα μια φορά μόνη μου, ακόμα μια μέρα κλεισμένη σπίτι μου. Ήθελα απλά να βγώ έξω να ουρλιάξω.
Άρχισα να ξεσπάω στους πάντες και στα πάντα, δεν το άντεχε όλο αυτό η καρδιά μου. Έμεινα ακίνητη για κάμποσες ώρες να κοιτάω το άδειο και ήρεμο σπίτι, τα λαμπάκια που αναβόσβηναν σαν τρελά στο σαλόνι μας. Θα έπρεπε να μου φέρνουν χαρά αλλά το μόνο που κατάφερναν ήταν να μου το κάνουν ακόμα πιο δύσκολο. Ξαφνικά άρχισα να κρυώνω, να ανακατεύομαι, να σβήνω σιγά σιγά.. Ξαπλώνω στο κρεβάτι μου και ρίχνω πάνω μου όσα περισσότερα σκεπάσματα μπορούσα. Το κορμί μου τρέμει και το κεφάλι μου πάει να σπάσει. Κάποια στιγμή, τα ξημερώματα, κατάφερα και αποκοιμήθηκα.
Δεν ήταν όνειρο τελικά, όχι δεν ήταν. Ήταν το εχθές, ήταν η μέρα που πέρασε και που θα ήθελα πολύ να μην ήταν η αλήθεια αλλά να ήταν ένα άσχημο όνειρο. Σηκώνομαι αργά και προσπαθώ να συνέλθω. Έξω ο ήλιος λάμπει.. "τί όμορφη μέρα σήμερα". Φοράω το χαμόγελό μου και λέω την πιο γλυκιά μου καλημέρα στον καθρέφτη μου. Θα μπορούσαν όλα να ήταν ένα όνειρο.."πάει πέρασε καρδιά μου".

Αχ βρε Μέλι μου,τι να σου πω κι εγώ...Συμβαίνουν πολλές αναποδιές στη ζωή,μην το σκέφτεσαι άλλο!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚατά τ' άλλα,χρόνια πολλά κι ό,τι,μα ό,τι ποθεί η ψυχούλα σου! :) Φιλάκια.
Σε ευχαριστώ πάρα πολύ! Πάει πέρασε, μου αρκούν αυτές οι όμορφες ευχές έστω και σήμερα! Φιλάκια πολλά πολλά!!
Διαγραφή"Μπορει ολα να εχουν παει στραβα αλλα αυριο θαναι μια ομορφη,λαμπερη μερα και ας ριχνει καρεκλες εξω!εσυ θα την κανεις ομορφη"..το θυμασαι?
ΑπάντησηΔιαγραφήΟτι εγινε,εγινε παει περασε..δακρυα χαρας απο δω και περα μονο!σε φιλω μικρη
εδω να ξερεις τωρα ριχνει καρεκλες αλλα η μερα ειναι πολυ ομορφη γιατι ειχα την πιο ωραια καλημερα!
ΔιαγραφήΓατούλη μου!! Αυτό περιμένω, τα δάκρυα χαράς!! Να προσέχεις να μην κρυώσεις και μετά ποιός σε ακούει που είσαι και γκρινιάρης!! Πολλά μελένια φιλάκια!!
ΔιαγραφήΓλυκό μου μελοκάνελλο!!!Μη σε παίρνει από κάτω για τέτοιους λόγους!Δεν είσαι και κοντά ρε γαμώτο,κάθε που σου ακυρώνουν έξοδο,να μου το λες να βγαίνουμε παρεάκι,χαχαχα...Η πλήρης αποθέωση,φαντάσου :p
ΑπάντησηΔιαγραφήΈλα,σκάσε μου χαμογελάκι τώρα,άντε να το δώ...δε θέλω μουτράκια τέτοιες μέρες...
Φιλί :)
Έλα ντέ, είσαι και μακριά γαμώτο!! Και δεν παίζει και χρήμα να πώ οτι θα πάρω το ιδιωτικό μου τζετ και να σου έρθω!! αχααχαχαα Είμαι πολύ καλύτερα σήμερα, και ήδη χαμογελάω..να δές :)))))))) !! Σμούτς!!
ΔιαγραφήΤο πιο σημαντικό το λές στην τελευταία φράση "πάει πέρασε καρδιά μου"! Στενάχωρες μέρες θα έρθουν και θα περάσουν, ειδικα γιορτινές μέρες είναι τριπλή η θλίψη, αλλά το χαμόγελο πάντα θα επιστρέψει!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι που το έχω παράπονο μια φορά να ζήσω γιορτές ή γενέθλια χωρίς θλίψη και στεναχώρια. Σίγουρα κάποια στιγμή θα έρθει και το μόνο που με παρηγορεί είναι οτι θα το ζήσω στο έπακρο, γιατί πολύ απλά μου έχει λείψει. Όταν μας λείπει κάτι πολύ τότε εκτιμάμε περισσότερο την παρουσία του. Καλημέρα!!
ΔιαγραφήΕγώ τώρα η αναίσθητη έχω απορία: η μισή παρέα αρρώστησε, η άλλη μισή γιατί δεν βγήκε;
ΑπάντησηΔιαγραφήΌ,τι έγινε έγινε, μη μασάς, υπάρχουν και χειρότερα - να γιόρταζες π.χ. 15αύγουστο και όλοι να ήταν σε ξέφρενες διακοπές. Πίστεψέ με, it sucks!
Φιλάκι!
(Νιώθεις λίγο καλύτερα;)
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΔιαγραφήΓιατί τους έπιασε κωλοπιλάλα όλους τελικά! Πάει αλυσιδωτό το θέμα, αν δεν έρθει αυτός δεν πάω εγώ και πάει λέγοντας. Το ότι γιόρταζα πχ και έπρεπε να κοιτάξουν εμένα και όχι τον κώλο τους χεστήκανε... πως να μην με πιάσουν τα παράπονα μου λες?? Ναι είμαι αρκετά καλύτερα σήμερα! Περιμένω το επόμενο χτύπημα τώρα!! αχαχααχαχα Θα μου αφιερώσω το "χτύπα και άλλο, θα το αντέξω" κτλ κτλ.. Σμουτς!!
ΔιαγραφήΛοιπόν άκου αυτο το λαλα ως σχολιάκι!:)
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.youtube.com/watch?v=7S9KQP_dZJ8
Ααααααα τέλειο!!! Κάπου λεει και "γλυκιά σαν μέλι". Μέεεελλωωωσααααα!!! αχαχαχαχαχα Ευχαριστώ πολύ! Τα φιλιά μου
ΔιαγραφήΧρόνια σου πολλά και ευτυχισμένα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΞέρω πως ένιωσες, το έχω νιώσει μα στα αλήθεια δεν πρέπει να στεναχωριόμαστε για τέτοια, εδώ αντέξαμε άλλα και άλλα άσχημα και δεν μας έριξαν, στα απλά θα κολλήσουμε;!
Έρχονται Χριστούγεννα και σου εύχομαι να είναι τα πιο γλυκά, τα πιο όμορφα και τα πιο μαγικά. Και αντί για το αστέρι στο δέντρο να λάμπει ένα λαμπερό χαμόγελο στα χείλη σου.
Φιλάκια πολλά και εύχομαι το υπόλοιπο της Κυριακής να είναι όμορφο!: )
Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Μαρινάκι! Από τις ωραιότερες ευχές που μου έχουν πεί! Να έχεις μια όμορφη μέρα! Φιλάκια
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλώς σε βρήκα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜη στενοχωριέσαι καλέ.
Η ζωή είναι μικρή για να σκας τόσο.
Ερχονται όμορφα και άσχημα.
Μην παραπονιέσαι κι αρρωσταίνεις!
Καλό σου βράδυ:))
Πόσες φορές προσπάθησα να μην στεναχωριέμαι αλλά όλο αυτό παθαίνω!! Μου ήρθαν μαζεμένα και φέτος και κοντεύω να κλατάρω!! Αντε να έρθουν λίγες όμορφες μέρες να ηρεμήσω λιγάκι!! Καλωσήρθες!!
ΔιαγραφήΜην αγχωνεσαι Η ζωη εχει απ ολα για ολους μας Ψηλα το κεφαλι και προχωρα Θα περασει και αυτο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ.
Tα πιο ομορφα Χριστουγεννα ευχομαι να περασεις κοντα μ αυτους που αγαπας και οτι ποθησεις να'χεις.ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ .Χρονια πολλα γεμάτα υγεια και του Χριστου η γέννηση ας μας φέρει ευτυχια!!!!
Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές σου!! Να είσαι πάντα καλά!!
ΔιαγραφήΈλα ρε μελοκανελάκι μου, μη το παίρνεις κατάκαρδα, συμβαίνει καμιά φορά να κάτσει η στραβή και μας πιάνει το παράπονο, όμως δυστυχώς κι αυτό μέσα στο πρόγραμμα είναι.. Μήπως τα είχες μαζεμένα και ξέσπασες? Όπως και να χει, ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ και καλά !!
ΑπάντησηΔιαγραφήΦιλάκια, μια καινούρια εβδομάδα αρχίζει :))
Όπως το λές κουκλίτσα μου! Μαζεμένα μου ήρθαν, μαζεμένα τα έχω, ένα μάζεμα γενικώς!! Τι καλά θα ήταν ένα ταξιδάκι στα μέρη σου!! αχαχαχαχα Για αυτό σε επισκέπτομαι συχνά στις σελίδες σου, να το ξέρεις!! Φιλάκια πολλά πολλά!!
ΔιαγραφήΑγαπημένη Χρόνια σου πολλά κι ευτυχισμένα... Τώρα να σου πω πως δεν πειράζει και μπλα μπλα μπλα, δεν στο λέω κι εγώ έξαλλος θα χα γίνει... Θα βρούμετρόπο να πληρώσουν χχεχεχεχεχεχεχεχε
ΑπάντησηΔιαγραφήο συναχωμένος φίλος σου!
Τρεμενάκο μου αρρώστησες ΚΑΙ εσύ???? Τι πρωτότυπο!! Όλος ο κόσμος έτσι είναι. Δεν σου κρύβω οτι και εμένα με τριγυρίζει, αλλα εκείνη την μέρα δεν λογάριαζα τίποτα. Τελικά άλλος λογάριαζε και δεν με ρώτησε κιόλας!! αχαχαχαα Θα μου το πληρώσουν αυτό είναι σίγουρο!! Φιλάκια μελένια να σε γιατρέψουν!
Διαγραφήμικρη μου πάντα μετα τις μικρές καταιγιδες και τα συννεφα ερχεται ο ηλιος
ΑπάντησηΔιαγραφήπαντα νικαει ο ηλιος
να φορας το χαμόγελο σου ειμαι σιγουρος οτι σου πάει
κι ασε τους άλλους
Πάντως ήλιο έχουμε και σήμερα και έχω ξυπνήσει επίσης ευδιάθετη. Μακάρι να μην συμβεί τίποτα άλλο και ηρεμήσω λιγάκι επιτέλους!! Πάντως τώρα χαμογελάω :)))))
ΔιαγραφήΧρόνια σου πολλά!!!Τέτοιες μέρες γιορτινές είναι που μας πιάνει το παράπονο και νιώθουμε πιο μόνοι από ποτέ!! Δυστυχώς δεν το καταλαβαίνουν όλοι αυτό γιατί για τους άλλους είναι απλά μια βραδυνη έξοδος που ακυρώθηκε. Που να φανταστουν το ψυχολογικό λαλά που σου προκάλεσαν???
ΑπάντησηΔιαγραφήΤου χρόνου εύχομαι να περάσεις τόσο καλά που να επανορθώσεις και για φέτος!!
Φιλιά...
Ξέρεις πιό είναι το εξωφρενικό?Οτι εχθές με πήρανε τηλέφωνο και μου λέγανε οτι καλά κάναμε που δεν πήγαμε στο πάρτυ γιατί ήταν τελικά χάλια. Και αναρωτιόμουν απο μέσα μου, μα καλα, μόνο το πάρτυ τους ενδιέφερε τελικά?Όχι οτι γιόρταζα? Τελικά ναι, αυτό ενδιέφερε.. Οπότε, τί να ασχολούμε.. μάλλον πρέπει να αλλάξω παρέες, ίσως και τόπο διαμονής!! Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!! Πολλά πολλά φιλάκια
ΔιαγραφήΤελευταίες μέρες του κόσμου είναι, πρέπει να είσαι χαρούμενη!
ΑπάντησηΔιαγραφήΌσοι σε νοιάζονται θα είναι εκεί δίπλα σου!!!!
Κάτι μου λέει δεν θα είναι τελευταίες μέρες!! Μακάρι να είναι, το καλό που τους θέλω!! :P Καλό βράδυ!!
ΔιαγραφήΠέρασα να ευχηθώ καλές γιορτές, να τα περάσεις όμορφα ότι κι αν κάνεις !! Φιλάκια μελοκανελάκι !!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλές γιορτές και σε εσένα εύχομαι!! Να είναι η κάθε στιγμή μοναδική και παραμυθένια!! Πολλά πολλά φιλάκια!!
ΔιαγραφήΧρόνια πολλά! Όλα τα κακά να ξεχνιούνται.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα ξεχνιούντε και να μην ξανάρχοντε!! Χρόνια πολλά και σε εσένα!!
ΑπάντησηΔιαγραφή