Για εσένα
μοναδικέ μου αναγνώστη, που πιστεύω αυτή η ανάρτηση θα σου φανεί αρκετά
διασκεδαστική και ίσως και χρήσιμη.
Είναι κάπου στις 5παρα σήμερα το απόγευμα.. Σε κάποιο σημείο της
εθνικής οδού προς Αθήνα.. Κάπου μισή ώρα μακριά ..Δύο φίλες μου και εγώ, στο
αμάξι, φουσκωμένες και νυσταγμένες από το φαγοπότι. Επιστρέφουμε μετά από
κυριακάτικη εξόρμηση στην εξοχή.
Καθώς έχουμε
αναλύσει χίλια δυο θέματα, ως επί το πλείστον γκομενικού περιεχομένου, κατά
κάποιο τρόπο-ανεξήγητο που δεν ενθυμούμαι όσο και να προσπαθώ- η συζήτησή μας
φτάνει στις ΑΕΡΟΛΟΓΙΕΣ. Και όχι, δεν εννοώ τα λόγια αέρος, τα φούμαρα, τις
υπερβολές.. Εννοώ τα λόγια του κώλου, με την κυριολεκτική σημασία της λέξεως. Ναι,
καλά κατάλαβες μοναδικέ μου αναγνώστη, και εμείς οι γυναίκες ασχολούμαστε με
τις κλανιές. Δεν είναι αποκλειστικό προνόμιο του αντρός.
Θέμα συζήτησης: Η
κλανιά
Κεντρική ιδέα: Η
κλανιά ανάμεσα στο
ζευγάρι/ στον εργασιακό μας χώρο
Ανάπτυξη θέματος:
Ποια τα όρια ανοχής, ποια τα όρια αντοχής, η συγχώρεση, η ντροπή, η κατακραυγή,
η απόρριψη.
Σκονάκι:
προσωπικές εμπειρίες
Επίλυση
προβλήματος: Έξυπνοι τρόποι αντιμετώπισης, καμουφλάζ, τι συνηθίζεται
Bonus subject: Διάρροια και καταστροφικές συνέπειες.
Συμπερασματική προσέγγιση γυναικών
'Όσον αφορά το
ζευγάρι: όλα είναι επιτρεπτά αρκεί να μην ξεπερνάνε τα όρια ευγένειας και
κατανόησης. Λεμε absolutely YES στην μία φορά (ατύχημα) για την οποία δεν
χάθηκε και ο κόσμος αρκεί να ακολουθήσει μια ευγενική χαμογελαστή και γεμάτη
ντροπή συγνώμη. Λεμε definitely NO στην κατ' εξακολούθηση επανάληψη χωρίς
κανένα ίχνος ντροπής και μεταμέλειας.
'Όσον αφορά τον
εργασιακό μας χώρο: Επιτρεπτό είναι μόνο αν έχεις δηλώσει ότι είσαι έγκυος, η
απόλυτη συγχώρεση και κατανόηση στα πάντα. Διαφορετικά, την πάτησες. Είτε
κρατήσου για την τουαλέτα είτε απλά κάνε τον σταυρό σου να μην σε πάρουν
χαμπάρι. Όπως και να έχει, καλύτερα να μην σου τύχει.
Για το bonus subject της ημέρας όσο αηδιαστικό και αν ακούγεται, όσο ντροπιαστικό και να είναι
αν σου τύχει δεν παύει να είναι απόλυτα φυσιολογικό. Στην τελική, σε όλους μας
έχει συμβεί και ξέρουμε πώς είναι. Διότι πως να πατήσεις φρένο σε έναν
καταρράκτη? Αυτό δεν γίνεται.. Και επειδή το έχω πάθει στο 4ο ραντεβού
παθιασμένης σχέσης, η ντροπή μεγάλη, αλλά η ανακούφιση ότι πρόλαβα και δεν τα
έκανα και πάνω μου λερώνοντας και το κάθισμα του αμαξιού και οτιδήποτε άλλο
βρισκόταν σε άμεση επαφή (που ισοδυναμεί με το απόλυτο ρεζιλίκι) ήταν
μεγαλύτερη.
Bonus tips:
1. Η δυνατή
μουσική/ τηλεόραση βοηθάει στο να καλύπτεται ο θόρυβος, αρκεί να βρίσκεσαι σε
άλλο χώρο από τον υπόλοιπο κόσμο και να έχεις βεβαιωθεί ότι δεν θα σε
ακολουθήσουν
2.Η μυρωδιά
μπορεί να σε ακολουθήσει, για αυτό μείνε στην θέση σου μερικά λεπτά
3.Το τρεχούμενο
νερό στην ντουζιέρα ή το ανεμιστηράκι του εξαερισμού δεν καλύπτει κανένα
θόρυβο. Οι έξω από την τουαλέτα τα ακούνε όλα
4.Κάπου έχει
ακουστεί ότι ένα αναμμένο σπίρτο απορροφά τις οσμές.. δεν έφτασα σε αυτό το
σημείο να το δοκιμάσω, αν το κάνεις περιμένω αποτελέσματα. Πρόσεξε μόνο σε ποιο
σημείο θα το ανάψεις, έχω δει κάτι βιντεάκια που τα οπίσθια καταλήγουν να
γίνουν φλογοβόλα (επίσης μη εξακριβωμένο)
5.Όταν υπάρχει
ανάγκη για κωλόχαρτο, φρόντισε να έχεις τσεκάρει αν υπάρχει αρκετό. Το να
ανοίξεις πόρτα για να εφοδιαστείς με τον αναγκαίο εξοπλισμό μπορεί να αποβεί
και καταστροφικό
6.Καλό θα ήταν να
έχεις τσεκάρει από πριν αν λειτουργεί και το καζανάκι, ειδικά σε περίπτωση που
βρίσκεσαι σε ξένο χώρο.
7. Μια
έτοιμη, έξυπνη και συνθηματική δικαιολογία μετά την έξοδο μας που θα
προειδοποιεί τον επόμενο από εμάς να μην πλησιάσει αμέσως θα ήταν χρήσιμη.
8. Όταν ο
διπλανός σου κοιμάται και νομίζεις ότι δεν ακούει πρώτα σιγουρεύσου. Μερικοί
άνθρωποι δεν κοιμούνται τόσο βαριά όσο θα θέλαμε.
Και
κάπως έτσι γελώντας με την καρδιά μας φτάσαμε στα σπίτια μας. Τόση μεγάλη δόση
μελιού για σήμερα δεν την περίμενα. Αυτές τις ξεκαρδιστικές στιγμές με την
παρέα δεν τις αλλάζω με τίποτα!
ευχαριστω πολυ οσον αφορα το ¨μοναδικε μου αναγνωστη¨νομιζω με καλυψες πληρως σε ολες τις αποψεις και συμπερασματα και μου θυμησες μια δικη μου περιπτωση που νομιζα δεν θα με ακουσει κανεις αλλα λογο καποιων χαπιων που επερνα οχι μονο με ακουσαν αλλα με ειδαν να τρεχω τουαλετα γτ απλα τα εκανα πανω μου...ναι πηρα το μπονους του κλασιματος!!γελασα πολυ συνεχισε
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφή@Markos K: Χαίρoμαι που όντως σου έφτιαξα την διάθεση! Θα ήταν κρίμα να κάνω τον μοναδικό μου αναγνώστη να θέλει να πατήσει την σκανδάλη!!Αυτο θα ηταν αυτοκαταστροφικό :)
ΔιαγραφήΑυτες οι μικρες στιγμες ευτυχιας με τους φιλους μας! :) Παντα τετοια!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜαρουλοφιλακια!
@Marouli Μετανιώνω που δεν ήμουν εδώ να καταγράφω τις άπειρες στιγμές ευτυχίας που έζησα κατα καιρούς με την παλιοπαρέα! Σίγουρα θα ακολουθήσουν και άλλες! Stay tuned!!
ΑπάντησηΔιαγραφή