Πέμπτη 22 Νοεμβρίου 2012

Το μέτρημα...

   Είναι κατι τέτοιες στιγμές μοναξιάς και απόλυτης ηρεμίας που κάθομαι και αναπολώ όμορφες μέρες του παρελθόντος με όμορφους ανθρώπους που όμως δεν υπάρχουν πια (Καλά έρχονται και οι άσχημες αλλα αυτές τις αποθώ απο το μυαλό μου). Θες λίγο η βροχή που φτάνει στα αυτιά μου καθώς πέφτει στα κάγκελα? Θες η ζέστη της κουβέρτας που είναι τυλιγμένη επάνω μου? Θες το οτι νιώθω πιο πληγωμένη απο ποτέ? Μπορεί και το ότι έχω φάει πολύ σήμερα και εχω βαρυστομαχιάσει..

   Όοοχι, δεν αρχίζω την γκρίνια για τα χρόνια που πέρασαν. Δεν θα πω πως νιώθω οτι έχω γεράσει. Αυτο το ξέρω πως δεν ισχύει και το έχω καλά εμπεδώσει μέσα μου. Η αλήθεια μάλιστα είναι οτι την γουστάρω την ηλικία μου, έχω συμβιβαστεί μαζί της και θεωρώ οτι τελικά την περνάω έτσι όπως πρέπει. Πιό πολύ με ρίχνει το γεγονός της διαπίστωσης οτι τελικά το σήμερα δεν ανταποκρίνεται στα όνειρα και την πεποίθηση που είχα χθές για το αύριο(σας μπέρδεψα ε?). Άλλα περίμενα, άλλα ήρθαν, άλλους ανθρώπους φανταζόμουν γύρω μου μα τελικά έφυγαν, άλλα γενικώς. Πόσο απρόβλεπτα τελικά είναι όλα..

    Κυρίως όμως αυτο που με προβληματίζει είναι το γεγονός οτι από όλους τους άντρες και γυναίκες που πέρασαν απο την ζωή μου, μόνο ένας άνθρωπος κατάφερε να μείνει δίπλα μου απο τα μαθητικά χρόνια έως σήμερα (μόνο για αυτόν τον έναν άξιζα άραγε??). Αυτός ο άνθρωπος ειναι η κολλητή μου. Και ούτε καν θυμάμαι πως καταλήξαμε μαζί, δεν έχω καν πάρα πολλές αναμνήσεις μαζί της παρα μόνο τα τελευταία χρόνια, καθώς στην ουσία ηταν συμμαθήτρια της αδερφής μου και όχι δικιά μου.  Η αδερφή μου ούτε καν που κράτησε επαφές μαζί της εδώ και χρόνια.. πήρε και αυτή τον ρόλο της περαστικής όπως κάνανε και οι δικές μου συμμαθήτριες.

   Όλοι οι υπόλοιποι που υπάρχουν σήμερα τριγύρω μου ξέρω πως κατα πάσα πιθανότητα παίζουν τον ρόλο του περαστικού.. Έρχονται, σου γεμίζουν μερικές στιγμές , κάποιες φορές με όμορφο τρόπο και άλλες πάλι με τον χειρότερο, και μετα χάνονται, έτσι απλά. Ούτε θυμάμαι πόσα ονόματα περάσανε απο το κινητό μου, ούτε θυμάμαι με πόσους ανθρώπους μοιράστηκα στιγμές μου, ούτε θυμάμαι πόσες φορές άκουσα και είπα το "θα τα πούμε", "θα χαρώ να σε ξαναδώ" και τελικά τίποτα. Και όταν γινόταν όλο αυτό εγώ ήθελα να τρέξω πίσω τους να πω "Στάσου πού πας?" (έχω μύγδαλα ένα πράγμα, δεν είμαι εγώ που αγαπάς, και άλλα τέτοια)

    Βλέπω ανθρώπους στο δρόμο και λέω, βρε συ, αυτός κάτι μου θυμίζει, απο κάπου τον ξέρω. Σπάω το κεφάλι μου με τις ώρες να θυμηθώ αλλα τίποτα. Λίγες αναμνήσεις έχω, τις εντονότερες, που μάλλον ηταν και οι σπουδαιότερες. Ίσως καλύτερα που έρχεται όλο αυτό έτσι, πού θα τους έβαζα όλους αυτούς στην γιορτή μου, μου λέτε? Ένα σαλονάκι έχω τόσο δά..θα ήθελα γήπεδο!!

    Όμως ρε παιδιά, έχετε κάποια ιδέα που πάνε όλοι αυτοί?Που χάνονται?Υπάρχει ένα συγκεκριμένο μέρος που τους ρουφάει μακριά μας? Μια "σκουληκότρυπα" ίσως?  Πώς γίνεται να χάνονται όλα έτσι απλά? Σαν φτερά στον άνεμο..  Άραγε η ίδια δύναμη που τους φέρνει κοντά μας η ίδια τους τραβάει έτσι ξαφνικά και μακριά μας? Ή μήπως τελικά φταίω εγώ που δεν προσπάθησα παραπάνω για εκείνους? Μήπως ήμουν πολύ δοτική (κάτι για το οποίο δεν μετανιώνω) και στο τέλος πήρα αέρα κοπανιστό? Αν το καλοσκεφτώ οι περισσότεροι απο αυτούς, ξέρουν τουλάχιστον απο ένα σημαντικό κομμάτι της ζωής μου που με σημάδεψε (αν δεν συνέβαλαν και σε αυτό).Να χαρώ? Ας χαρώ γιατί κοίτα να δεις που είχα ένα είδος μπλογκ τόσα χρόνια χωρίς να το έχω πάρει χαμπάρι. Πόσο μα πόσο μπροστά ήμουν τελικά!!! (εδώ χαμογελάω)

   Για το που πάνε και τι πραγματικά συμβαίνει απάντηση δεν έχω βρεί, και μάλλον δεν θα βρώ και ποτέ.. Μάλλον ετσι είναι ο τρόπος που γυρνάνε αυτά τα γρανάζια της ζωής μας για να μπορέσουμε να εκτιμήσουμε κάποια στιγμή τις αξίες που δεν εκτιμήσαμε κάποτε. Και έχω ήδη εκτιμήσει πάρα πολλά. Πρώτο και κύριο, ποιοί άξιζε που φύγανε και ποιοί όχι. Και μπορώ να πω με σιγουριά, καλά κάνανε και φύγανε, γιατί δεν άξιζαν.

   Ξέχασα να σημειώσω και να τονίσω. Δεν θέλω να πιστεύω πως όλοι που υπάρχουν στην ζωή μου σήμερα θα γίνουν περαστικοί. Αυτό κατα κάποιο τρόπο μπορείς να το διακρίνεις κιόλας απο το πόσο πραγματικά σε νοιάζονται. Και ναι για έναν απο αυτούς διακρίνω έντονα οτι δεν είναι περαστικός. Αφήνομαι λοιπόν ακόμα μια φορά και τους ζω όπως έχει με μία ευχή..Τουλάχιστον αυτός ο ένας να μην χαθεί ποτέ απο την ζωή μου, να γίνει η ίδια μου η ζωή. Αν μη τι άλλο, σίγουρα αξίζω παραπάνω απο έναν ακόλουθο. Τουλάχιστον δύο.. (ζητάω πολλά?ε??)

  **** Ένα ακόμα περίεργο πράγμα..Σήμερα όλη μέρα διάβαζα αναρτήσεις, σχόλια και γελούσα με την καρδιά μου. Δεν έχω κανένα παράπονο απο την σημερινή μέρα. Ίσα ισα οι προηγούμενες ηταν πολύ πιο σκατά και όμως μόνο για αστεία έγραφα. Ανάποδος χρόνος τελικά, είχε δίκιο η μανούλα μου..Τι έχω πάθει απορώ.. Συγνώμη για το ψυχοπλάκωμα. Σίγουρα το μασαμπούκωμα θα φταίει που με ανακατεύει τωρα.Θα αρρωστήσω, είμαι σίγουρη.. Πάω να ξαπλώσω να συνέλθω. Καλό σας βράδυ

**** Ευχαριστώ το γατόνι  που μου έδωσε το σωστό τραγούδι για αυτή την ανάρτηση έστω και καθυστερημένα! 


9 σχόλια:

  1. Καποιοι ανθρωποι που νομιζαμε πως ηταν οι "δικοι μας ανθρωποι" μεσα στο περασμα του χρονου και της καθημερινοτητας εγιναν απλα οι "δικοι μας ξενοι".Χαθηκαν μεσα σαυτην την σκουληκοτρυπα που ειπες γιατι απλα ειχαν αλλες προτεραιοτητες,αλλα "θελω" και συ απλα ειτε δεν τεραιζεις ειτε δεν πληρεις τις προδιαγραφες>Το μονο που μπορεις να κανεις σαυτην την περιπτωση ειναι να ανασκουμπωθεις και να χαμογελασεις και να πιστεψεις πως απλα περασαν,εφυγαν οπως περασαν ετσι απλα περαστικα απτη ζωη σου.να σαι παντα δοτικη και να κανεις παντα αυτο που αισθανεσαι αλλιως χανεις τον εαυτο σου και ο ευατος σου ειναι πανω απολλα!!
    υγ1:δεν εβαλα τονους ειναι αργα και νυσταζω λιγακι
    υγ2:τα περαστικα μου αν αρρωστησες και την καληνυχτα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην ανησυχείς για τα μικρολαθάκια, και εγώ βράδυ έγραψα και αν θα δείς σήμερα πρόσθεσα το βιντεάκι. Είχα κάψει λάμπες εχθες!! Σε ευχαριστώ για τις συμβουλές φίλε μου! Να έχεις μια όμορφη μερα

      Διαγραφή
  2. *ταιριαζεις ηθελα να πω χαχαχ ειναι αργα συγχωρεσε τα λαθη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι όντως ενοχλητικό όταν άνθρωποι που παλιότερα είχες μοιραστεί στιγμές από τη ζωή σου μετά τους βλέπεις σαν ξένους. Το έχω και εγώ αυτό το πρόβλημα και δεν μπορώ να καταλάβω ότι οι άνθρωποι αλλάζουν ,οι καιροί αλλάζουν και γενικά όλα αλλάζουν. Πολλες φορές έχω προσπαθήσει να έρθω ξανά σε επαφή μαζί τους αλλά τα πράγματα δεν είναι ποτέ όπως παλιά. Το χειρότερο είναι όταν βγαίνεται και αντιλαβάνεσαι ότι δεν έχετε τί να συζητήσετε πια....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ αυτό σκέφτομαι, πόσοι ξένοι τελικά ξέρουν για εμένα, πόσες φωτογραφίες έχουν στα χέρια τους.. Εγώ πάλι ελάχιστα έχω συγκρατήσει. Όλα αυτα τα χρόνια λες και ήμουν σε άλλον πλανήτη και τωρα προσγειώθηκα. Πόσο σωστά τα λες.. Την καλημέρα μου να έχεις!!

      Διαγραφή
  4. Με πολλούς ανθρώπους χανόμαστε άθελά μας,με άλλους ηθελημένα και επιλεκτικά,με άλλους λόγω συγκυριών και καταστάσεων και με άλλους άδικα.Η ουσία είναι όμως μία...ότι αυτοί που έμειναν δίπλα μας,είναι και αυτοί που απέδειξαν ότι το αξίζουν...Ακόμα κι αν υπάρχει απόσταση πλέον με κάποια άτομα,όταν δεν θέλει ο άλλος/η να χαθεί δε θα χαθεί.Έστω ένα τηλέφωνο,ένα μήνυμα κάτι θα κάνει ώστε να έχετε επαφή και να μη χαθείτε...Οπότε μη δίνεις τόση σημασία στις απουσίες,από τη στιγμή που υπάρχουν οι παρουσίες στη ζωή σου...εκεί να εστιάζεις...Φιλάκια,καλημέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θέλω να ομολογήσω οτι έχω μια τάση να μην ζορίζω ανθρώπους και καταστάσεις, δηλαδή τα αφήνω όλα να εξελίσσονται και ότι έρθει. Δεν πίεσα ποτέ κανέναν μέχρι αηδίας για να βγούμε ή να με πάρει τηλέφωνο. Έκανα τις κινήσεις μου και μετά περίμενα ανταπόκριση. Κατά κάποιο τρόπο ηθελημένα τους άφησα. Προτιμούσα πάντα αυτός που θα μείνει δίπλα μου να μένει επειδή το θέλει, και όχι απο υποχρέωση επειδή του έπρηξα τα @@. Να έχεις μια όμορφη μέρα!!

      Διαγραφή
  5. Νομίζω ότι μοιραία μένουν δίπλα μας όσοι πρόκειται να αποτελέσουν έναν ρόλο στην ζωή μας.
    Και ξέρεις είναι καλό να μην είναι δίπλα μας πολλοί και καλοί, γιατί αυτά αλλάζουν, είναι καλό να είναι δίπλα μας λίγοι και γνώριμοι.
    Δεν ξέρω που πάνε οι περαστικοί, στο καλό να πάνε οι άνθρωποι. Αν η ζωή είναι έργο, οι περαστικοί είναι οι κομπάρσοι, δεν θα αναλωθούμε με τους κομπάρσους στους πρωταγωνιστές θα κολλήσουμε. Και επειδή το έργο είναι δικό σου διάλεξε εσύ ποιοι θα συμπρωταγωνιστήσουν μαζί σου και η ζωή αργά ή γρήγορα θα σου κάνουν το χατήρι.
    (όσο ώρα διάβαζα το κείμενο σου, σαν να έβλεπα την ζωή μου να περνά από μπροστά μου).
    Καλή σου μέρα και εύχομαι να είναι μαγική! Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω αν είχα πολυκοσμία σε αυτή την φάση της ζωής μου αν θα τα κατάφερνα να είμαι σωστή απέναντί τους. Ίσως τελικά όλα για κάποιο λόγο να γίνονται για να παίρνουμε τα χαμπάρια μας. Χαίρομαι που έχω μόνο μια κολλητή να κλαίω νύχτα μέρα. Αν είχα παραπάνω θα ήταν άβολο για εμένα. Η μέρα μου δεν ξεκίνησε μαγικά, διότι ξερνοβολούσα όλο το βράδυ. Έχω περιθώρια όμως να την κάνω μέχρι το βράδυ! Να είσαι καλα!

      Διαγραφή