Μιας και ποτέ μα ποτέ σαν παιδάκι δεν έγραψα γράμμα στον Άγιο Βασίλη (όπως κάνουν όλα τα παιδάκια μετά απο παρότρυνση των γονιών τους) νομίζω ήρθε ο καιρός να (προσπαθήσω) γράψω ένα μπάς και με ακούσει έστω και καθυστερημένα. Ναι, ξέρω,δεν ήρθαν οι γιορτές ακόμα αλλά είπα να το στείλω νωρίτερα μήπως και καταφέρω να πάρω πρώτη θέση πριν πλακώσουν τα παιδάκια. Ασε που δεν ξέρω πόση καθυστέρηση μπορεί να υπάρξει με το ταχυδρομείο. Καλού κακού λοιπόν ξεκινάω.
Αγαπημένε μου Άγιε Βασίλη,
Καταρχήν θέλω να σου ζητήσω μιά μεγάλη συγνώμη που τόσα χρόνια δεν πίστεψα σε εσένα, ούτε καν σαν μικρό παιδάκι. Βλέπεις οι γονείς μου φρόντισαν να μου πούνε πως δεν υπάρχεις στα αλήθεια και να μην πιστέψω ποτέ. Πάντα ήθελα να σου γράψω αλλά νόμιζα οτι δεν θα λάβεις ποτέ το γράμμα μου και πως όλα αυτά είναι σαχλαμάρες. Έχεις δίκιο, έπρεπε να φτάσω στα 31 για να πιστέψω? Αλλά, κάλλιο αργά παρά ποτέ δεν λένε?
Εσύ που όλα τα παιδάκια τα φροντίζεις και τα προσέχεις τέτοιες μέρες θα ξέρεις καλά πόσο καλό παιδάκι ήμουν όλα αυτά τα χρόνια. Είχα και εγώ τις δυσκολίες μου, έκανα και εγώ τα λάθη μου και τις υπερβολές μου, πλήγωσα ανθρώπους που ίσως και να μην έπρεπε, δεν λέω, έχεις δίκιο σε όλο αυτό. Αλλά πιστεύω ότι τα έχω αναγνωρίσει τα λάθη μου έστω και καθυστερημένα οπότε κάτι δεν είναι και αυτό?
Συγνώμη και για όσες φορές ήθελα να αγοράσω σέξυ εσώρουχα και να ντυθώ Αγιοβασιλίτσα. Δεν το ήθελα να σε κοροιδέψω. Απλά καταλαβαίνεις, όσο μεγαλώνουμε έχουμε και άλλες ανάγκες και κάνουμε σαχλαμαρίτσες!! Έχεις και εσύ στολή που εμπνέει, και αυτό το κόκκινο της φωτιάς..τι να πώ τώρα..
Δεν θα σε κουράσω με πολλά και θα μπώ κατευθείαν στο ψητό, διότι ήδη ξέρεις πως σου γράφω για να ζητήσω κάτι από εσένα. Και ξέρεις πόσο δύσκολο μου είναι γιατί το να ζητήσω δεν ήταν ποτέ το φόρτε μου.
Θέλω λοιπόν να φροντίσεις όλα αυτά τα παιδάκια αλλά και όσους νιώθουν ακόμα παιδάκια και να τους χαρίσεις τις πιό όμορφες και ζεστές γιορτές για φέτος. Τα πράγματα έχουν δυσκολέψει πάρα πολύ και είναι κρίμα για αυτές τις ψυχούλες. Τώρα αν μπορείς να βοηθήσεις εξίσου και τους υπόλοιπους που το έχουν ανάγκη θα ήταν ευχής έργο.
Δεν θέλω να βοηθήσεις τους πολιτικούς μας και όλους αυτούς που τρώνε με χρυσά πηρούνια. Σε αυτό επέτρεψε μου να είμαι σκληρή. Αυτοί τα δώρα τους τα έχουν πάρει μαζεμένα από όλους μας. Θέλω να βοηθήσεις μόνο όσους το έχουν πραγματική ανάγκη, ξέρεις εσύ ποιοί είναι όλοι αυτοί, έτσι δεν είναι?
Άγιε μου Βασίλη, για εμένα δεν θέλω να ζητήσω κάτι ιδιαίτερο. Θέλω απλά να έχω όλους τους αγαπημένους μου ανθρώπους γύρω μου. Να καταφέρουν να ταξιδέψουν και να είναι κοντά μου. Να νιώσω αυτή την αγάπη και την ευτυχία, οτι δεν είμαι μόνη μου σε όλη αυτή την δύσκολη καθημερινότητα. Ότι όλα θα πάνε καλά. Αγκαλιές πολλές και χαμόγελα θέλω και ας είναι το τραπέζι μας το πιο φτωχικό και το σπίτι μας το πιο παγωμένο του κόσμου. Να ζεσταθεί μόνο η καρδιά μας απο αγάπη. Και για όσους επέλεξαν να μείνουν μακριά μου ηθελημένα, απλά να είναι καλά και να μπορέσουν να δούνε την αλήθεια μέσα τους.
Εγώ θα φροντίσω να σε υποδεχτώ με μπόλικο γάλα και μπισκοτάκια. Να ξέρεις όμως οτι και της μαμάς τα μελομακάρονα και οι κουραμπιέδες είναι εξάισια. Όλα τα υπόλοιπα τα αφήνω επάνω σου. Ας είναι αυτές οι γιορτές για όλους μας οι πιό ζεστές.
ΥΓ. Μην ετοιμάζεσαι να μπείς απο καμινάδα. Τζάκι δεν υπάρχει. Μπορώ να σου αφήσω ξεκλείδωτο το παραθυράκι μου να τρυπώσεις. Μόνο ειδοποίησε με αν μπορείς, μην τρυπώσει κανένας μουσαφίρης ανεπιθύμητος.
Σε φιλώ,
Ε.
Αγαπημένε μου Άγιε Βασίλη,
Καταρχήν θέλω να σου ζητήσω μιά μεγάλη συγνώμη που τόσα χρόνια δεν πίστεψα σε εσένα, ούτε καν σαν μικρό παιδάκι. Βλέπεις οι γονείς μου φρόντισαν να μου πούνε πως δεν υπάρχεις στα αλήθεια και να μην πιστέψω ποτέ. Πάντα ήθελα να σου γράψω αλλά νόμιζα οτι δεν θα λάβεις ποτέ το γράμμα μου και πως όλα αυτά είναι σαχλαμάρες. Έχεις δίκιο, έπρεπε να φτάσω στα 31 για να πιστέψω? Αλλά, κάλλιο αργά παρά ποτέ δεν λένε?
Εσύ που όλα τα παιδάκια τα φροντίζεις και τα προσέχεις τέτοιες μέρες θα ξέρεις καλά πόσο καλό παιδάκι ήμουν όλα αυτά τα χρόνια. Είχα και εγώ τις δυσκολίες μου, έκανα και εγώ τα λάθη μου και τις υπερβολές μου, πλήγωσα ανθρώπους που ίσως και να μην έπρεπε, δεν λέω, έχεις δίκιο σε όλο αυτό. Αλλά πιστεύω ότι τα έχω αναγνωρίσει τα λάθη μου έστω και καθυστερημένα οπότε κάτι δεν είναι και αυτό?
Συγνώμη και για όσες φορές ήθελα να αγοράσω σέξυ εσώρουχα και να ντυθώ Αγιοβασιλίτσα. Δεν το ήθελα να σε κοροιδέψω. Απλά καταλαβαίνεις, όσο μεγαλώνουμε έχουμε και άλλες ανάγκες και κάνουμε σαχλαμαρίτσες!! Έχεις και εσύ στολή που εμπνέει, και αυτό το κόκκινο της φωτιάς..τι να πώ τώρα..
Δεν θα σε κουράσω με πολλά και θα μπώ κατευθείαν στο ψητό, διότι ήδη ξέρεις πως σου γράφω για να ζητήσω κάτι από εσένα. Και ξέρεις πόσο δύσκολο μου είναι γιατί το να ζητήσω δεν ήταν ποτέ το φόρτε μου.
Θέλω λοιπόν να φροντίσεις όλα αυτά τα παιδάκια αλλά και όσους νιώθουν ακόμα παιδάκια και να τους χαρίσεις τις πιό όμορφες και ζεστές γιορτές για φέτος. Τα πράγματα έχουν δυσκολέψει πάρα πολύ και είναι κρίμα για αυτές τις ψυχούλες. Τώρα αν μπορείς να βοηθήσεις εξίσου και τους υπόλοιπους που το έχουν ανάγκη θα ήταν ευχής έργο.
Δεν θέλω να βοηθήσεις τους πολιτικούς μας και όλους αυτούς που τρώνε με χρυσά πηρούνια. Σε αυτό επέτρεψε μου να είμαι σκληρή. Αυτοί τα δώρα τους τα έχουν πάρει μαζεμένα από όλους μας. Θέλω να βοηθήσεις μόνο όσους το έχουν πραγματική ανάγκη, ξέρεις εσύ ποιοί είναι όλοι αυτοί, έτσι δεν είναι?
Άγιε μου Βασίλη, για εμένα δεν θέλω να ζητήσω κάτι ιδιαίτερο. Θέλω απλά να έχω όλους τους αγαπημένους μου ανθρώπους γύρω μου. Να καταφέρουν να ταξιδέψουν και να είναι κοντά μου. Να νιώσω αυτή την αγάπη και την ευτυχία, οτι δεν είμαι μόνη μου σε όλη αυτή την δύσκολη καθημερινότητα. Ότι όλα θα πάνε καλά. Αγκαλιές πολλές και χαμόγελα θέλω και ας είναι το τραπέζι μας το πιο φτωχικό και το σπίτι μας το πιο παγωμένο του κόσμου. Να ζεσταθεί μόνο η καρδιά μας απο αγάπη. Και για όσους επέλεξαν να μείνουν μακριά μου ηθελημένα, απλά να είναι καλά και να μπορέσουν να δούνε την αλήθεια μέσα τους.
Εγώ θα φροντίσω να σε υποδεχτώ με μπόλικο γάλα και μπισκοτάκια. Να ξέρεις όμως οτι και της μαμάς τα μελομακάρονα και οι κουραμπιέδες είναι εξάισια. Όλα τα υπόλοιπα τα αφήνω επάνω σου. Ας είναι αυτές οι γιορτές για όλους μας οι πιό ζεστές.
ΥΓ. Μην ετοιμάζεσαι να μπείς απο καμινάδα. Τζάκι δεν υπάρχει. Μπορώ να σου αφήσω ξεκλείδωτο το παραθυράκι μου να τρυπώσεις. Μόνο ειδοποίησε με αν μπορείς, μην τρυπώσει κανένας μουσαφίρης ανεπιθύμητος.
Σε φιλώ,
Ε.

Eίναι πάρα πολύ όμορφο,όλα όσα έχεις γράψει μ'αρέσουν αλλά αυτό μ'έκανε να χαμογελώ,ίσως επειδή νιώθω παιδί ακόμη!Σ'ευχαριστώ γι'αυτό και εύχομαι να έχεις τα πιο ζεστά χριστούγεννα!σε φιλώ
ΑπάντησηΔιαγραφήΧαίρομαι γατούλη μου! Ειλικρινά. Και επειδή ξέρω πόσο δύσκολα είναι και για εσένα να ξέρεις ότι μέσα στις ευχές που διάβασες σε συμπεριλαμβάνω! Εύχομαι να είναι όλα όμορφα για όλους μας.
ΔιαγραφήΑς το καλό σου με συγκίνησες!!!Θα κάνω κόπυ το γράμμα σου να του στείλω κι εγώ το ίδιο,τόσο πολύ συμφωνώ χιχιχι...Πλάκα πλάκα σκέψου να κάθεσαι αμέριμνη δίπλα σε τζάκι και να δείς έναν κόκκινο κώλο να κατεβαίνει :p
ΑπάντησηΔιαγραφήΦιλάρες :)
Αυτό λές? Ή να κάθομαι αμέριμνη και να μπεί κανα πακιστανό με στολή και μούσι και να μου 'ρθει ο θάνατος??? αχαχαχαχαχ
ΔιαγραφήΠλάκα κάνεις; εγώ το έγραψα νωρίτερα και από σένα δεν εμπιστεύομαι τα ελληνικά ταχυδρομεία Αύγουστο θα το λάβει. Καλά έκανες παιδί μου, θα πλακώσουν και τα μικρά και άιντε να πάρουμε σειρά εμείς μετά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχω πεθάνει στο γέλιο που επέρριψες ευθύνες του Santa και του είπες μάλιστα "έχεις στολή που εμπνέει". αχαχαχαχα δεν υπάρχεις, έπεσα κάτω!
Εύχομαι αυτά τα Χριστούγεννα να είναι μαγικά για όλους μας και να μας φέρουν αυτό που έχει ανάγκη ο καθένας.
Υπέροχο πάντως το γράμμα σου γλυκό και τρυφερό (αν εξαιρέσεις το κομμάτι με τους πολιτικούς). Φιλάκια πολλά κουκλίτσα. Καλό σου βράδυ !:)
Μα κόκκινη στολή και σατέν? Όλοι ξέρουν οτι το κόκκινο και το σατέν είναι του έρωτα και του πάθους!Όσο για την άσπρη γεννειάδα, έ το άσπρο το χιονέ και χνουδωτό είναι για νιαουρίσματα και τρελίτσες!! Ας είχε στολή σκατουλί, που δεν εμπνέει καθόλου!! Και εννοείται πώς όπου πολιτικός μόνο γλύκα και τρυφερότητα δεν υπάρχει. Καλό βράδυ να έχουμε!!
ΔιαγραφήΛοιπόν σετικά με τη σέξι στολή τους Αη Βασίλη δεν έχεις καθόλου άδινο. Ενας παλιός μου φίλος ντυνόταν στις γιορτές Αι βασίλης σε παιδικες γιορτές εταιρειών . Ε λοιπόν σε πληροφορώ ότι η στολή του ξεσήκωνε την τότε φίλη του και αναστενάζαν οι σομιέδες...
ΑπάντησηΔιαγραφήΤώρα εγώ στο γράμμα μου από τον Αι βασίλη θα ζητήσω αυτό που ζήταγα πάντα. Τα πιο ακριβά δώρα. Και εαν μου έλεγαν τίποτα οι γονείς μου, τους απαντούσα "εσας τι σας νοιάζει εσεις θα μου τα πάρετε?"
Κάτι γόβες louboutin θέλω κυρ Αι βασίλη μου. Μαυρες κλασσικές...
Εδω κοντεύω να μην έχω βρακί να βάλω το louboutin θα σκεφτόμουν? αν αρχίσω να κάνω λίστα για το πόσα μου λείπουν θα τον έκανα να αλλάξει επάγγελμα!! αχαχαχαχα Φιλούρες
ΔιαγραφήΩραίο το γράμμα σου, ευελπιστώ να "εισακουστεί"!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑκόμη γελάω με το σκηνικό Αγιοβασιλίτσα... :)
Να'σαι καλά!
Καλησπέρα!
Μακάρι να εισακουστεί μπας και ηρεμήσω έστω αυτές τις άγιες μέρες!! Να έχεις μια όμορφη μέρα!
Διαγραφήαν θα μπορούσα να ευχηθώ στον Αη Βασίλη να μου φέρει κάτι....θα ήταν μια στιγμή με "όλους εκείνους τους Δικούς μου ανθρώπους που δεν είναι πια κοντα μας"....και υγεία σε όσους είναι γύρω μας..
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύ όμορφο το γράμμα σου :)
Πολύ όμορφη ευχή..και θα ήταν όντως ότι πιό όμορφο για να το ζήσουμε, μερικές ακόμα στιγμές με όλους όσους χάθηκαν από κοντά μας..θα το φροντίσω να το ζητήσω στο επόμενο γράμμα μου!!
ΔιαγραφήΚαλημέρα!!! Τα φιλιά μου!
σίγουρα θα είχαμε πολλά να τους πουμε.. Ανταποδίδω!
ΑπάντησηΔιαγραφή