Τρίτη 20 Νοεμβρίου 2012

Της συγνώμης..κρίση

Αν και ομολογώ δεν ξύπνησα στην καλύτερή μου φάση σήμερα και το μυαλό μου κοντεύει να εκραγεί απο πληροφορίες και σκέψεις, ένιωσα μέσα σε όλα αυτα την απόλυτη ανάγκη να ζητήσω τις συγνώμες μου. (Μπορεί και να χρείζομαι άμεσης παρακολούθησης απο ψυχολόγο τώρα που το καλοσκέφτομαι).

Ναί λοιπον σήμερα είναι η μέρα της συγνώμης.. Και επειδή έχω να ζητήσω συγνώμη για πολλούς και πολλά, θα πιάσω μόνο μια ειδική κατηγορία για σήμερα. Στην τελική δεν θέλω και να σας ψυχοπλακώσω.

Θέλω λοιπόν να ζητήσω συγνώμη απο τον συνάνθρωπό μου που σε όλη αυτή την οικονομική κατάσταση δεν είμαι εκεί για να του συμπαρασταθώ δίνοντας τον οβολό μου. Που συνέβαλα στο να χάσουν έναν ακόμα πελάτη και να σκέφτονται το λουκέτο. Ο δικός μου δεκάλογος της συγνώμης..

1. Σύγνωμη στον οδοντίατρο μου που είναι και γείτονας. 
Κρύβομαι κάθε φορα που σε συναντάω γιατι ενώ σου υποσχέθηκα πριν εναν χρόνο οτι θα έρθω να κανονίσουμε να κλείσω την κουφάλα που μου άνοιξες εγώ εξαφανίστηκα χωρίς να πω κουβέντα. Έτσι έμεινα με την κουφάλα και πιθανότητα με ένα επιπλέον σφράγισμα που άρχισε απο εχθές να με ενοχλεί.Μάλλον με καταράστηκες.. Ο θεός μαζί μου!

2. Συγνώμη στο μινι μαρκετ
 Πάντα ήμουν ο καλύτερος πελάτης και ας ήξερα οτι τα έχεις ακριβά. Μέρα με την μέρα μικραίνει η λίστα μου και δεν μπορώ να το αλλάξω..Πίστεψε με μου στοιχίζει και εμένα αυτό.Λυπάμαι.

3. Συγνώμη στον κρεοπώλη
Εντάξει ομολογώ οτι δεν ήμουν και τακτική πελάτης σου, αλλα μία στο τόσο και στην ανάγκη σε προτιμούσα. Μάλλον επειδή είμασταν συμμαθητές και σε εμπιστευόμουν. Λέγαμε και τα νέα πού και που. Αλλά αυτό το συνήθειο να με ρωτάς αν παντρεύτηκα και να μου καταμετράς κάθε φορά και το νέο παιδάκι που περιμένεις με τσάκισε. Παρ'ολα αυτα νιώθω τύψεις που εξαφανίστηκα και ας θυσίασα τον ωραιότατο κιμά που μου έδινες.

4. Συγνώμη στο κομμωτήριο μου
Δεν φταίω τόσο εγώ..είσαι και εσύ ακριβή. Δεν με βοήθησες.Στην αρχή σε απάτησα κιόλας προσπαθώντας να βρώ καλύτερη τιμή. Οπότε διπλή συγνώμη για εσένα. Τώρα όμως αναγκάζομαι και εγώ και μένω με την ρίζα άβαφη..

5. Συγνώμη στην διατροφολόγο μου
Με βοήθησες παρα πολυ σε αυτο το κομμάτι και σε ευχαριστώ.Είχες ανάγκη τους πελάτες, μου το είχες πει και μου έκανες και τις καλύτερες τιμές. Είχαμε κανονίσει ραντεβού και εγω εξαφανίστηκα χωρίς να σε ειδοποιήσω..Πώς να σε πλήρωνα? Η ντροπή μου ηταν μεγάλη. Και να που μου έστειλες και μήνυμα για δουλειά και εγω απλά ντράπηκα να απαντήσω..και ακόμα ντρέπομαι..

6. Συγνώμη στο βιντεοκλαμπ και τον κινηματογράφο της περιοχής μου
Πάντα σας τιμούσα, μου αρέσουν πολύ οι ταινίες.. Όμως πλέον αναγκάστηκα να κατεβάζω απο το ίντερνετ χωρίς να πληρώνω και ας είναι η ποιότητα χάλια. Η αλήθεια είναι πως όταν κάθεσαι στον καναπέ σου και  βλέπεις σκιές απο ανθρώπους να περνάνε μπροστά απο την οθόνη νιώθεις οτι είσαι σε μια αίθουσα κινηματογράφου. Έχει και αυτο την ομορφιά του, δεν μπορώ να πω..

7. Συγνώμη σε όλα τα μαγαζιά με ρούχα, αξεσουαρ, καλλυντικά, εσώρουχα 
 Μου λείπετε, αυτό είναι αλήθεια..αλλα πάλι καλα που μου κάνουν ακόμα τα περσινά μου.. Εντάξει στα καλλυντικά αντιμετωπίζω ενα μικρό προβληματάκι όπως και στα εσώρουχα. Με βλέπω να καταλήγω στους πάγκους της λαϊκής και των παζαριών να ψωνίζω όλα αυτα τα εσώρουχα με τις φούντες και ο φαφούτης μανάβης απέναντι να ξερογλύφεται. Τουλάχιστον θα ενισχύσω οικονομικά αυτες τις "επιχειρήσεις"

8. Συγνώμη σε όλα τα φαγάδικα, καφετέριες, μπαράκια, κλαμπάκια 
Ναι και εσείς μου λέιψατε. Το να μην έχεις λεφτά όμως σε βοηθάει να σκεφτείς την σιλουέτα σου παραπάνω, να κόψεις τις πολλές κακές συνήθειες και να βρείς άλλες εναλλακτικές μεθόδους διασκέδασης. Και ο καφές σπίτι και το κρασάκι της γιαγιάς και το μπιφτέκι της μαμάς την ίδια δουλειά κάνουν.Ειδικά αμα τα μοιραστείς και με παρέα. Και στο τέλος δεν έχει και κανείς να πει οτι ηταν φουσκωμένος ο λογαριασμός και τους πιάσανε τον κώλο.

9. Απο όλα τα ξενοδοχεία και τουριστικά μέρη που είχα υποσχεθεί στον εαυτό μου
Μεγάλη ανάγκη..αλλα σε αυτή την φάση περπατάω και κάθε τι καινούργιο που βλέπω γύρω μου το αντιμετωπίζω σαν να βρίσκομαι σε κάποιο τουριστικό μέρος και οτι βλέπω αξιοθέατα για πρώτη φορά." Αα κοίτα να δείς, καινούργιο περίπτερο", "Καταπληκτικό συντριβάνι", "Αργυρούπολη είμαστε?δεν είχα ιδέα!!" . Και σαν να μην φτάνει όλο αυτό, μοιράζομαι και τις εμπειρίες με φίλους και γνωστούς. Σηκώνω το τηλέφωνο και αρχίζω "Σήμερα βγήκα μια βόλτα μέχρι την πλατεία..Άνοιξε καινούργιο περίπτερο..Κόσμος πολύς!!.. Ωραία ήταν, γύρισα ανανεωμένη,θα το ξανακάνω κάποια στιγμή"  

10. Τέλος, συγνώμη απο την κολλητή μου "τράπεζα"
Πάντα είσαι εκει, μα πάντα. Και ακόμα σου χρωστάω.Και έχεις και εσυ τις δυσκολίες σου και εγω ανήμπορη να βοηθήσω. Με ζείς στα καλά μου μα κυρίως στα άσχημά μου. Και να φανταστείς οτι πριν απο μερικά χρόνια κόντεψα να επιτρέψω να μας απομακρύνουν. Πόσο χαίρομαι που δεν έγινε αυτό γλυκιά μου..Δεν θα βάλεις λουκέτο, θα είμαι και εγω πάντα εκεί, τουλάχιστον να σου χαμογελάω και να σου δίνω κουράγιο. Όταν χάνομαι σε σκέψεις τύπου τι θα κάνω αν γυρίσει ο τροχός, είσαι πάντα η πρώτη μου σκέψη, να στα ξεπληρώσω όλα στο τριπλάσσιο..και θα το κάνω..

Όταν επιτέλους γυρίσει αυτος ο γαμημένος ο τροχός... 


12 σχόλια:

  1. Mη ζητάς συγνώμη για κάτι που ''σε ανάγκασαν'' να υποστείς,όπως όλοι μας...Σε νιώθω,όπως και οι περισσότεροι που έχουμε κόψει πλέον πολλά από αυτά που κάναμε παλιότερα,όχι γιατί θέλουμε,αλλά γιατί δε μπορούμε να κάνουμε αλλιώς.Κι αυτό γιατί άλλοι τα έφαγαν και από εμάς περιμένουν να τα δώσουμε πίσω με τον ένα ή τον άλλο τρόπο...
    Καλησπέρες γλυκιές :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @bremelaxrinaki paliokoritso δυστυχώς όπως σωστά λες μας ανάγκασαν. Εμείς το μόνο που μένει είναι να το δούμε όσο πιο αστεία μπορούμε. Έριξα λίγο μελάκι στην κανέλλα μου για αποψε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δυσκολα οι ανθρωποι ζητανε συγνωμη ειδικα σε καταστασεις που πρεπει να την πουν!χαιρομαι που το βλεπεις χιουμοριστικα γιατι μονο ετσι πρεπει να το δεις το ολο θεμα κριση κανονικα αυτοι θα επρεπε να ζητανε συγνωμη για τις τοσες φορες που μας επιασαν τον κωλο!!η μονη ισως συγνωμη που αξιζει ειναι η τελευταια απτην κολλητη "τραπεζα"αλλα αυτη καταλαβενει,ισως,και δεν χρειαζεται να ζητας συγχωρεση!μετα απο ολες αυτες τις συγνωμες που ειπες αν μου επιτρεπεις να πω και εγω μια.."συγνωμη μαρινοπουλε που σε εκλεψα 2 φορες και αυτο ηταν ταμπλετες, γτ με ξεσκισαν τα κουνουπια και εσυ ειχες μονο μηχανηματα και τα ειχες πανακριβα,αλλα εσυ φταις τελικα χαχαχα!σευχαριστω που με εκανες να γελασω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. και κατι που ξεχασα..παντα μα παντα γυρναει ο γαμημενος ο τροχος να το θυμασαι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @markos K Σε ευχαριστώ πολύ, με έκανες και εμένα να γελάσω περισσότερο και το είχα ανάγκη. Θα γυρίσει και θα γαμήσει!! αχααχααχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Επειδή εκτιμώ το χιούμορ αφάνταστα, λάτρεψα την ανάρτησή σου. Ναι μεν πικρότατη αλλά δωσμένη με εξαιρετικό χιούμορ! Χάρηκα που σε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σε ευχαριστώ παρα πολυ για τα καλά σου λόγια! Αποφάσισα στο εξής τις πίκρες μου να τις αντιμετωπίζω ανάλαφρα! Ελπίζω να παραμείνω σε αυτή την λογική διότι όντως μου κάνει καλο! Και το να σε εκτιμούν για αυτό που είσαι και τον τρόπο που σκέφτεσαι αυτό είναι απο τα καλύτερα αγαθά του κόσμου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γεια σου μέλι και κανέλλα!! Μέλι έσταζε η ανάρτηση σου... με μια εσάνς πικρής κανέλλας χιχι

    Πολύ ωραία ανάρτηση... Χαίρομαι που σε βρήκα και σίγουρα θα σε διαβάζω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για να βγάλεις την επαλήθευση από τα σχόλια πήγαινε
      Ρυθμίσεις
      -Αναρτήσεις και σχόλια
      -Εμφάνιση επαλήθευσης λέξης

      και πάτα όχι.

      Διαγραφή
  9. Καλα δεν παλεύομαι!! Και πριν απο λίγο συζητούσαμε πάλι για αυτό σε ενα αλλο νεο μπλογκ!Μαλλον το έχει αυτόματα μόλις το δημιουργείς! Είναι όντως σπαστικό!!

    Σε ευχαριστώ πολυ!Καλώς σε βρήκα και εσένα!

    Τρέχω να διαβάσω την νεα σου ανάρτηση!! χιχιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τέλεια ανάρτηση την κοινοποιώ αμέσως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή