Παρασκευή 30 Νοεμβρίου 2012

Για εσένα άγγελέ μου

    Όσο πλησιάζουν οι γιορτές τόσο ανακαλύπτω τις δικές μου αλήθειες. Έχουν δίκιο τελικά όσι λένε οτι χρειάζεται να πιάσεις πάτο για να δεις, για να μπορέσεις να κάνεις ένα βήμα μακριά απο εσένα και να δείς ποιός είσαι, ποιός ήσουν και ποιός θές να γίνεις. Αν και σε εμένα υπήρχε και υπάρχει ακόμα σε όλο αυτό και μια μικρή βοήθεια τόσο καιρό. Για την ακρίβεια, μεγάλη και πολύτιμη..απο τον άγγελό μου..

    Σε εσένα αναφέρομαι ψυχή μου, σε εσένα αδερφέ μου που είναι λες και γεννήθηκες (γιατί έρχεσαι δεύτερος ηλικιακά) από κάποιο δικό μου κομμάτι. Που πάντα με καταλάβαινες, πάντα με ένιωθες πριν καν αρχίσω να νιώθω, πάντα πίστευες σε εμένα. Ποιές ευχές εισακούστηκαν, ποιός άνεμος γλυκός φυσούσε όταν σε έφερνε η μητέρα σου σε αυτόν τον κόσμο, πές μου ποιός.. Άραγε πώς μπορεί να υπάρχει στις μέρες μας όπου όλες οι αξίες έχουν χαθεί, ένας άνθρωπος με τόσες αξίες, με τόσα αγαθά στην ψυχή του.

    Δεν θα μπορούσα να ευχηθώ καλύτερο δώρο στην ζωή μου, δεν μπορώ καν να το διανοηθώ πως υπάρχει κάτι καλύτερο απο την ύπαρξή σου.. Τύφλα να έχουν όλα τα εκατομμύρια και όλα τα δώρα του κόσμου μπροστά σε εσένα.. Είσαι ο πολύτιμός μου θησαυρός, ο εαυτός μου στην καλύτερη του έκδοση, την πιο εξελιγμένη. Ποτέ δεν ήμουν νάρκισσος, αλλά σε έχω λατρέψει..Είσαι ότι θα ήθελα να ήμουν πριν χαθώ στα σταυροδρόμια του μυαλού και της καρδιάς μου. Σε θαυμάζω καρδιά μου.. Και ας βρίσκεσαι χιλιόμετρα μακριά μου, αγγίζεις την ψυχή μου με έναν τρόπο μοναδικό..

    Η γνωριμία μας τυχαία, μπορεί και όχι τελικά..μπορεί να ήταν να έρθεις στην ζωή μου αυτό τον καιρό, που ολοένα χάνομαι και κοντεύω να πιάσω πάτο. Για να απλώσεις το χέρι σου να με κρατήσεις γερά. Η δύναμή σου ατελείωτη, και ας έχεις και εσύ χίλιες δυό ανάγκες στην καρδούλα σου. Ένας θεός ξέρει πόσα κουβαλάει μέσα της αυτή η καρδιά σου. Ένας θεός μόνο ξέρει πώς μπορείς και αντέχεις. Πόσο μα πόσο θα ήθελα να ήμουν πιο δυνατή να γίνω εγώ το στήριγμά σου, να γίνω εγώ η πνοή σου για να ξαναγεννηθείς. Να διώξεις μακριά όλα όσα σε πονάνε.  Να δώσω όλη μου την δύναμη και ας σπάσω σε χίλια κομμάτια μετά.

   Το επάγγελμα σου δεν είναι τυχαίο, βοηθάς όλο τον κόσμο που το έχει ανάγκη. Τι άλλο θα μπορούσες να κάνεις άλλωστε..Γεννήθηκες για να βοηθάς, γεννήθηκες για να δίνεσαι χωρίς να ζητάς να σου δοθούν. Ακόμα και τώρα παλεύεις για ζωές. Δεν είναι η φύση του επαγγέλματος μόνο, είναι η ανιδιοτελής αγάπη σου. Και ας ένιωσες χίλιες φορές οτι σε απαρνήθηκαν. Και ας μεγάλωσες με χίλιες δυo ελλείψεις, μα πάνω από όλα την μεγαλύτερη έλλειψη. Και πάλι όμως, ποτέ δεν ζήτησες, ποτέ δεν απαίτησες, έμαθες να ζείς με όσα είχες. Είσαι ένας άγγελος στην γή. Ο δικός μου άγγελος, μα και ο άγγελος τόσων ανθρώπων που φτάνουν στα χέρια σου. Τα μάτια σου, το χρώμα των μαλλιών σου, αυτό το πάντα ζεστό και ταυτόχρονα θλιμμένο σου χαμόγελο φανερώνουν τα φτερά αγγέλου που έχεις κρυμμένα στην ψυχή σου.

   "Η ροή του αίματος ειναι γρήγορη, δυνατή" σου είχε πεί ο γιατρός, θυμάσαι? Πως να μην είναι..τρέχει το αίμα σου να προλάβει, να μην σταματήσεις να έχεις δύναμη, να μην λυγίσεις ποτέ. Και ας "χάνεσαι" μετά για λίγο..Δεν θέλω να μου χαθείς ποτέ.. Γιατί με τρομάζει αυτό που λένε οτι οι άγγελοι στην ουσία ανήκουν στον ουρανό..  

   Δεν θα σε αφήσω ποτέ απο την ζωή μου, όχι απο εγωισμό και κτητικότητα. Αλλά γιατι πολύ απλά τα όσα μου έχεις προσφέρει δεν ανταποδίδονται ούτε σε μια αιωνιότητα. Το να μένω δίπλα σου και να προσπαθώ για εσένα είναι το ελάχιστο που μπορώ να σου προσφέρω. Μακάρι να μπορούσα να ξηλώσω την καρδούλα μου, ότι της έχει απομείνει, και να στην δώσω για να γίνεις ακόμα πιο δυνατός.

   Ξέρω κλαις τόση ώρα..είσαι και ευαίσθητος πανάθεμά σε και πώς να μήν είσαι άλλωστε. Μόνο οι ευαίσθητοι νιώθουν τόσο έντονα.  Ναι στα έχω πεί τόσες φορές, αλλά ήθελα να στα πώ με έναν τρόπο ξεχωριστό, που θα μπορείς να τα "ακούς" στην καρδιά σου ξανά και ξανά. Οι λέξεις ποτέ δεν θα είναι αρκετές. Μην δακρύζεις άλλο..φτάνει για σήμερα..

Πάντα θα αφήνομαι στα χέρια σου.. άγγελέ μου.. 


10 σχόλια:

  1. Εσύ έχεις βαλθεί να με κάνεις να κλαίω σήμερα...ούφφφφ...Υπέροχη η ανάρτηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν το ήθελα να κλαίτε, απλά για κάποια πράγματα δεν μπορείς να βρείς άλλο τρόπο! Υπόσχομαι η επόμενη ανάρτηση να είναι αστεία

      Διαγραφή
  2. Δεν ξέρω τι να πω απλά ανατρίχιασα,δεν έχω ξαναδιαβάσει τόσο όμορφα λόγια και ειναι λόγια ψυχής,μιας μεγάλης ψυχής..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γατάκι μου λές ανατρίχιασα και σε φαντάζομαι όπως τα γατάκια που ανασηκώνεται η τρίχα στην ραχοκοκκαλιά και χαμογελάω πολυ!Πάντα το καταφέρνεις αυτό, με κάποιο περίεργο τρόπο.Σε ευχαριστώ πολυ

      Διαγραφή
  3. Υποκλίνομαι στην όμορφη αυτή εξομολόγηση και στο μεγαλείο της καρδιάς σου. Ίσως η πιο υπέροχη ανάρτηση σου. Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ, ήταν κάτι που ήθελα να το κάνω καιρό. Το όφειλα. Φιλάκια και σε εσένα! Να έχεις όμορφο βράδυ

      Διαγραφή
  4. Για ποιόν προορίζεται η ανάρτηση αυτή; Μπερδεύτηκα λίγο. Ψάχνω το email σου αλλά μπα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ανάρτηση αυτή προορίζεται για το πιό αγαπημένο μου πρόσωπο..το email μου είναι αριστερά εκεί που δείχνει το facebook πρφίλ.

      Διαγραφή
  5. Τα λόγια είναι περιττά.... Μακάρι να τον έχει ο Θεός καλά...
    Υπέροχη ανάρτηση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό προσεύχομαι κάθε μέρα καθώς είναι εκτεθειμένος σε κινδύνους συνέχεια.. Σε ευχαριστώ πολύ! Αν και εγώ απλά έβγαλα ότι είχα στην καρδιά μου, που και πάλι τα θεωρώ λίγα..

      Διαγραφή