Κυριακή 13 Ιανουαρίου 2013

ΑΛΤ!! ΤΙΣ ΕΙ??

Ματινάκι μου (paliokoritso) ξέρω σου υποσχέθηκα, οπότε όπως καταλαβαίνεις αυτή η συγκεκριμένη ανάρτηση γίνεται για να τηρήσω την υπόσχεσή μου (έστω και καθυστερημένα).Ε ναι λοιπόν, ήρθε η ώρα  να σου παραθέσω τα 7 (μην με ρωτήσετε γιατί 7 και όχι 10 γιατί και εγώ απόρησα με τον αριθμό) στοιχεία για εμένα, αυτά που με χαρακτηρίζουν περισσότερο (προλαβαίνετε να κλείσετε την σελίδα, εγώ προειδοποίησα). Πριν ξεκινήσω,θα ήθελα να γνωρίζεις οτι αυτό είναι μεγάλο βήμα για εμένα καθώς, αν ποτέ έχεις παρατηρήσει στο προφίλ μου εδώ δεξιά, κάθε φορά που μου ζητάνε να μιλήσω για τον εαυτό μου (ειδικά στις συνεντεύξεις για δουλειά) πάντα μα πάντα τα χάνω. Το χειρότερο είναι οτι στο τέλος, εκεί που δεν έχω να πώ τίποτα γίνομαι χείμαρρος και βρίσκω να πω χίλια δύο για εμένα (κυρίως τα αρνητικά) και όσο να ναι αυτό δεν είναι και πάντα τόσο καλό (καλύτερα να μασας λενε παρα να μιλάς).

Έχουμε και λέμε λοιπόν (ωχ μάνα μου):

** Σαν ψαράκι με καλλιτεχνική φύση δεν θα μπορούσα να αφήσω έξω απο την λίστα την ευαισθησία μου και τον ρομαντισμό μου που υπερισχύουν μέσα μου. Συγκινούμαι με το παραμικρό, ερωτεύομαι πάρα πολύ εύκολα και λυώνω σε κάθε τι ρομαντικό. Βέβαια, δεν σου κρύβω οτι έχω και την προσγειωμένη πλευρά του θέματος, δηλαδή θέλω να μου υπενθυμίζει ο άλλος οτι είναι άντρας και όχι γυναίκα στο σώμα ενός άντρα. Με καταλαβαίνεις εσύ τι θέλω να πω.. θέλω και την "σφαλιάρα" μου που λένε για να ξυπνάω. Πάνω απο όλα ο σεβασμός, τα όρια και οι ισορροπίες. 'Ολα στην σωστή δοσολογία, να μην ρουτινιάζουμε κιόλας. 

** Δίνω μεγάλη προσοχή στην λεπτομέρια χωρίς να γίνομαι υστερική τελειομανής. Δεν θεωρώ τον εαυτό μου τεμπέλα αλλά ούτε και εργασιομανή (αν και στο όνομα της καρριέρας έχω εργαστεί σαν το σκυλί και το απολάμβανα κιόλας). Σπίτι μου όμως θέλω την ηρεμία και όχι το άγχος. Θα κάνω τις δουλίτσες μου με το πάσο μου, με την μουσικούλα μου, την άνεσή μου (απορώ πώς είχα αντέξει τον Μέρκελ..) Δεν μπορώ την ακαταστασία αλλά δεν θα κάτσω να τοποθετήσω το κάθε πράγμα με χάρακα στην θέση του. Το άγχος θα μου βγεί όταν θα περιμένω κόσμο και εκεί σε πληροφορώ μπορεί να φτάσω και στα όρια της υστερίας και να τρέξω σαν την παλαβή να τα έχω όλα στην εντέλεια (θεωρώ οτι αυτό το μικρόβιο μου το μετέφερε η τελειομανής μητέρα μου που πάντα στο θέμα καλεσμένοι έπρεπε να είναι όλα στην εντέλεια για το "τί θα πεί ο κόσμος")

** Όσο και αν θέλω να είμαι ήρεμη και να αντιμετωπίσω το κάθε ζόρικο θέμα με ηρεμία εγώ καταλήγω να νευριάζω και να φωνάζω. Ειδικά αν νιώσω οτι αδικούμαι με όσα ακούω. Εκεί είναι σαν να μου σφίγγεις ένα λουρί που με πνίγει. Φυσικά αυτό δεν το είχα απο πάντα. Με θυμάμαι απόλυτα ήρεμη σε καυγάδες σε σημείο που με λέγανε και αναίσθητη. Αυτό που συμβαίνει λοιπόν τα τελευταία χρόνια είναι απόκτημα απωθημένων. Εισέπραξα τόση στεναχώρια και αδικία που πλέον δεν θέλω να την νιώθω ούτε στο ελάχιστο. Οπότε και αντιδράω κατα αυτό τον τρόπο, λανθασμένα, το γνωρίζω. Φυσικά το καλό είναι πως όταν μένω λίγο μόνη μου και ηρεμώ καταλαβαίνω αν ξέφυγα και τρέχω να ζητήσω συγνώμες και να διορθώσω την "ζημιά" μέσα απο μια πιο όμορφη και κόσμια συμπεριφορά. Παραδέχομαι πολύ εύκολα τα λάθη μου.

** Στο θέμα διασκέδασης είμαι πάντα πρώτη. Θέλω να φεύγω απο το σπίτι, θέλω να βγαίνω, να γνωρίζω κόσμο και μέρη. Δεν πίνω πολύ (ένα ποτό συνήθως και αυτό θα το λιβανίζω όλο το βράδυ) και όσες φορές ήπια παραπάνω αυτό απλά με έφτασε σε απίστευτο κέφι (ευτυχώς πάντα την επόμενη μέρα θυμόμουν τα όσα έκανα). Δεν καπνίζω συστηματικά, αλλα αυτό θα το κάνω μια στο τόσο με καλή παρέα ή όταν θα νιώθω σκασμένη. Μπορώ να ζήσω και χωρίς το κάπνισμα (ευτυχώς). Και μιας και αναφέρθηκα στο να γνωρίζω νέα μέρη και κόσμο, να σου σημειώσω οτι τρελαίνομαι για ταξίδια.

** Είμαι πάρα πολύ δοτική στους πάντες και στα πάντα. Μπορείς να μου πάρεις και τα στρίνγκ μου αν με κάνεις να νιώθω όμορφα. Μπορεί να έχω ένα ευρω στο πορτοφολάκι μου και να νιώσω οτι αν στο δώσω θα σε κάνει ευτυχισμένη, οπότε και θα το δώσω και θα νιώθω και όμορφα με αυτό. Ανοίγομαι πάρα πολύ εύκολα, συζητάω πολύ εύκολα για όσα αφορούν την ζωή μου και εμπιστεύομαι πάρα πολύ εύκολα ανθρώπους. Βέβαια, επειδή τελευταία την έχω πατήσει άσχημα με όλο αυτό το θέμα, μπορεί να εμπιστευτώ αλλά έχω μάθει να έχω μάτια, αυτιά και όλα μου τα ραντάρ ορθάνοιχτα για να εντοπίσω αν πρέπει να πατήσω φρένο. Παρατηρώ πάρα πολύ τις συμπεριφορές, τις εκφράσεις και τα λεγόμενα και τα επεξεργάζομαι συνέχεια στο μυαλό μου, τα φιλτράρω.

**Έχω καταντήσει να είμαι περισσότερο απαισιόδοξη παρά αισιόδοξη. Όσο και αν ονειρεύομαι σε καθημερινή βάση για πράγματα που θέλω να έχω και θέλω να γίνουν τόσο τείνω να μην πιστεύω σε αυτά με το πέρασμα του χρόνου. Διότι μετά απο 4 χρόνια συνεχόμενων άσχημων γεγονόντων που με χτύπησαν αλύπητα έχω χάσει αρκετά την εμπιστοσύνη μου σε πάρα πολλά, κυρίως σε εμένα. Θέλω πολύ να επιστρέψω στην περίοδο πού όλα τα έβλεπα πιθανά και δυνατά αλλα ξέρω πως αυτό θέλει πάρα πολύ δουλειά μέσα μου. Είναι κάτι που το δουλεύω ακατάπαυστα..

** Τέλος (κιόλας??), έχω κάτι που δεν το έχω προσπαθήσει καθόλου στην ζωή μου, απλά έχει έρθει απο μόνο του και αυτό.. για τους δικούς μου ανθρώπους είμαι πάντα αυτό που λένε  "ο ωμος για να κλάψεις". Έχω παρατηρήσει οτι εμπνέω εμπιστοσύνη, κατανόηση και συμπόνοια οπότε μάλλον για αυτό είμαι πάντα εκείνη που όποιος έχει κάποιο πρόβλημα θα τρέξει να μου το πεί. Απο την μεριά μου το έχω εκλάβει όλο αυτό κάτι σαν έναν ρολο που οφείλω να παίξω ώστε να μην τους απογοητεύσω, οπότε και καταλήγω πάντα να προσπαθώ να καταλάβω το πρόβλημά τους και να τους σταθώ με όποιον τρόπο και αν χρειάζεται. Μπορεί στον εαυτό μου να είμαι κακή συμβουλάτορας αλλά στους άλλους πάντα ήμουν η καλύτερη (τουλάχιστον έτσι θέλω να πιστεύω).

Αν είχες ζητήσει περισσότερα μπορεί να έγραφα μέχρι το πρωί. Για τα χόμπι μου και τις δεξιοτεχνίες μου είπα να μην τα θίξω, είναι κάτι που το αφήνω στην κρίση των όσων με ζούνε στην καθημερινότητά μου. Δεν ξέρω αν σε κούρασα και δεν ξέρω αν σε κάλυψα, αλλά όπως σου είπα το προσπάθησα αρκετά.

Σου στέλνω τα πιό γλυκά φιλιά μου!!

ΥΓ. Να ξέρεις οτι μπήκα στον πειρασμό να την κάνω λίγο αστεία την ανάρτηση αλλά είπα να μην γίνω τόσο τσίρκο. Μέσα σε όλα θα σου έλεγα οτι δεν ξέρω γαλλικά και πιάνο αλλά ξέρω να δίνω γαλλικά φιλιά και να πιάνω κώλους!! :P


ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΟΝ ΑΓΑΠΗΤΟ TOMMY ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΣΤΟΝ ΤΙΤΛΟ. 
ΔΙΟΤΙ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΣΟΙ ΠΗΓΑΝ ΣΤΡΑΤΟ ΜΙΣΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΕΚΑΝΑΝ

33 σχόλια:

  1. Τι να σχολιασω εγω τωρα!Οτι και να πω θα ειναι λιγο!Απλα θα δωσω ενα ακομα χαρακτηριστικο σου που ισως ουτε εσυ η ιδια δεν το ξερεις.Δημιουργεις και αφηγησαι απιθανες ιστοριες-παραμυθια απ'το πουθενα και ηρεμεις και το πιο γκρινιαρικο μωρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είχα καλό δάσκαλο στο κομμάτι αυτό οπότε πιστεύω αυτό έπρεπε να το αναφέρει κάποιος άλλος στην ανάρτησή του! Σαν τον γάτο παραμονεύεις κάθε φορά για την ανάρτησή μου!! ααχχαχαχα Σμουτς

      Διαγραφή
  2. Κι εγώ απόρησα γιατί είναι εφτά στην αρχή αλλά μετά το συνήθισα.
    Ταιριάζουμε σε αρκετά θα έλεγα αλλά όχι στην απαισιοδοξία. Είμαι πάντα η ψυχή της παρέας και του κεφιού.
    Περισσότερα χαμόγελα οπότε γιατί αλλοώς δε βγαίνει...
    Φιλιά και χάρηκα που σε βρήκα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι το χειρότερο μου να απαισιοδοξώ..και με έχω παρατηρήσει οτι το παθαίνω κάθε φορά που απογοητεύομαι όταν συνειδητοποιώ οτι η πραγματικότητα τα φέρνει πολύ πιο διαφορετικά απο ότι ήλπιζα. Εκεί χάνομαι.. κατα τ'αλλα η ψυχή της παρέας και με χαμόγελο και ας υποφέρω μέσα μου.

      Καλωσήρθες και να έχεις μια όμορφη μέρα!!

      Διαγραφή
  3. Είσαι η Τένια Μακρή της παρέας σου! Μπουαχαχαχαχαχαχα
    Τους ξαπλώνεις και στον καναπέ; Γιατί εγώ όταν τα πέρναω αυτά μου τι λένε κι από πάνω γιατί τους έχω και κάθονται στις άβολες καρέκλες της καφετέριας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. αχαχααχαχ αυτό το Τένια Μακρή γιατί όποτε το ακούω μου θυμίζει τις πάνες Τενα σλιπ? χαχαχχααχα

    Όπου με πετύχουν τα λένε, σε καναπέ, σε καρέκλες, στο δρόμο παντού.. αλλα τι να κάνω! Έρχομαι στην θέση τους και καταλαβαίνω πόσο σημαντικό είναι όταν έχεις ενα πρόβλημα να υπάρχει κάποιος να το βγάλεις απο μέσα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πόσο μοιάζεις με τον αγαπημένο σου!
    Ετσι να είστε ταιριαστοί να σας χαίρομαι!!!!!
    Μου επιτρέπεις μια συμβουλή;
    Παίρνω το οκ από μόνη μου:P
    Καλύτερα να ξεσπάς, αφού μάλιστα καταλαβαίνεις πότε είσαι λάθος και ζητάς συγγνώμη.
    Το λέω από προσωπική πείρα.
    Σε φιλώ πολύ πολύ:))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν τον αποκαλώ τυχαία καθρέφτη μου! υπάρχουν πολύ ελάχιστα στοιχεία στα οποία διαφέρουμε αλλά ακόμα και αυτό δεν δημιουργεί πρόβλημα, ίσα ίσα το απολαμβάνουμε!
      Σχετικά με την συμβουλή σου το ίδιο θα έλεγα σε φίλους. Χρόνια τα κρατούσα μέσα μου και τώρα να, είμαι ο Βεζούβιος ακόμα και για το παραμικρό. Και να θέλω να το ελεγξω δηλαδή απλά δεν μπορώ.. και που καταφέρνω να ηρεμώ μετά απο λίγο και να εντοπίζω αν παραφέρθηκα για το θεωρώ σπουδαίο! Οπότε έχω συμβιβαστεί με όλο το θέμα και συνήθως προειδοποιώ κιόλας οτι το κάνω, για να μην με κρίνουν και πολύ αυστηρά.
      Τα φιλιά μου για μια πανέμορφη μέρα!!

      Διαγραφή
    2. Ναι καλή μου γιατί όσο κρατάμε πράγματα μέσα μας ξεσπούν κάποια στιγμή σε ψυχοσωματικά.
      Φιλιά, να είσαι πάντα καλά:))

      Διαγραφή
  6. ΧΑχαχαχαχα!!Δε ξέρω από Γαλλικά και Πιάνο,αλλά ξέρω γαλλικά φιλιαα και να πιάνω κώλους!!χαχαχαχαχα!!Έγραψες,έγραψες!:Ρ

    Μάλιστα,μάλιστα!Εφακελώθης και εσύ!Μπράβο,μπράβο!

    ΥΓ:Μην είσαι υπερβολικά δοτική γιατί υπάρχουν πολλοί που τα πιάνουν αυτά και θα την κάτσεις άσχημα τη βάρκα!!:)

    Χαιρετωωω ρομαντική φύση!:Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φακελωμένη (γράμμενη κοινώς) με έχουν απο καιρό!! Νομίζεις οτι σκιάχτηκα τωρα που το είπες??? μμμμμμ σιγά!!

      Είπαμε δοτική, αλλά μην το ξεχέσουμε κιόλας. Που να με δούνε αυτοί που λες οταν βγάζω δόντια και νύχια τι χαμό κάνω! Είναι να μην αρχίσω να κατεβάζω καντήλια!!Γιατί τα κατεβάζω και με επιχειρήματα οπότε φαντάζεσαι..

      Εσύ κράτα την ρομαντική φύση πάραυτα!!

      Διαγραφή
    2. Να σκιαχτείς γιατί σε φακέλωσα εγω!!χαχα!:Ρ

      Χχαχαχα!!Πως κατεβάζεις καντήλια με επιχειρήματααα;;;Θα ναι λαμπάδες τότε μόνο!:Ρ

      Μια ρομαντική καντηλανάτρια είσαι λοιπόν!:Ρ

      Διαγραφή
    3. Εχω ταλέντο σου λέω!! Κεντάω! Ρώτα τον γάτο που το έχει βιώσει!! :P

      Διαγραφή
    4. Πότε τα βιώσε το γατάκι μωρεε;;:Ρ:Ρ
      Άμα κεντάς,δε μου κεντάς κανά σεμεδάκι που το θέλω για διακόσμηση!:Ρ:Ρ

      Διαγραφή
    5. Καντηλια,λαμπαδες και μανουαλια σε συσκευασια του ενος και με επιχειρηματα!διακοσμηση ή προικα?

      Διαγραφή
    6. Να παντρεύομαι γρήγορα δε το βλέπω,οπότε διακόσμηση!:Ρ

      Διαγραφή
    7. Τι να κάνω..θα θυσιάσω μερικά απο τα σεμεδάκια της προίκας μου να στα στείλω. Δημιουργήματα μου δεν αξιώθηκα να προσθέσω στην κληρονομιά αυτή! Ευτυχώς!

      Άντε παντρέψου και ασε την διακόσμηση! :P

      Διαγραφή
    8. Να μάθεις να κάνεις σεμεδάκια!Δε νοείται γυναίκα στις μέρες μας που να μην ξέρει να κεντά σεμεδάκια!:Ρ

      Ρεεεε δε κάνουν γάμο για έναν!!:Ρ

      Διαγραφή
  7. Χμ δεν σε ξέρω προσωπικά αλλά εμένα μου βγάζεις μια πάρα πολύ γλυκιά αύρα και πραγματικά σε έχω συμπαθήσει πολύ και ας μην σε γνωρίζω!!!
    Σου εύχομαι τα καλύτερα και σου εύχομαι επίσης να μην σταματήσεις ποτέ να είσαι ο εαυτός σου!! Φιλάκια πολλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτή ακριβώς η αύρα Μαρίνα μου, σε αυτό αναφέρομαι στο τελευταίο στοιχείο. Αυτό κάνει τους πάντες να νιώθουν όμορφα μαζί μου και εννοείται πως ώς επί το πλείστον δεν τους έχω απογοητεύσει. Και το θέτω έτσι διότι εντάξει, έχω και εγώ τις άσχημες στιγμές μου, δεν μπορείς να είσαι πάντα ατσαλάκωτη!

      Και μιας και όλο αυτό ξεκίνησε σαν παιχνίδι, επιλέγω εσένα να μας ετοιμάσεις μια ανάρτηση με τα δικά σου 7 στοιχεία (αν το θέλεις φυσικά). Μου βγάζεις κάτι θετικό και θα το ήθελα πολύ να σε γνωρίσω παραπάνω!

      Φιλάκια πολλά για μια όμορφη ημέρα!

      Διαγραφή
  8. Μελοκάνελλό μου,αν και απελπιστικά άκεφη αυτές τις μέρες και τους λόγους τους ξέρεις,με έκανες να σκάσω χαμογελάκι με την ανάρτησή σου :) Αν κι εγώ ερωτεύομαι δύσκολα και δεν είμαι καθόλου του ρομαντικού,αλλά ούτε και απαισιόδοξη,αλλά μές στην τρελλή χαρά,σε όλα τα άλλα βρήκα πολλά κοινά σημεία!!!Εκεί δε που έλιωσα στο γέλιο ήταν στο ''Δε ξέρω από Γαλλικά και Πιάνο,αλλά ξέρω γαλλικά φιλιαα και να πιάνω κώλους''...χαχαχαχαχα...
    Φιλάκια πολλά κοριτσάρα μουυυυ <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που έστω για λιγάκι σε έκανα να χαμογελάσεις. Είναι δύσκολες οι στιγμές και σε καταλαβαίνω! Εύχομαι να πάνε ολα καλά απο την καρδιά μου!! Σου στέλνω τα πιο μελένια φιλιά μου για να απαλύνουν λίγο και σήμερα την καρδούλα σου..

      Διαγραφή
  9. Απίστευτη, όλα ωραία αλλά κυρίως με πέθανες με την περίοδο κατακλείδα με τους κώλους, χαχαχαχαα. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αμ, το να ξέρει κανείς να πιάνει κώλους, είναι φυσικά ένα προτέρημα εξαιρετικό και σπάνιο!!!

    Εύγε μυρωδάτη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θέλει και αυτό την τέχνη του!! Δεν πιάνεις πεπόνια, πρέπει να είσαι και ολίγον καλλιτέχνης!! :P

      Σμουτς τρεμενάκο μου!

      Διαγραφή
  11. Ναι όντως μοιάζουμε σε πολλά, αχ ευαίσθητη ψυχή κι εσύ...την πατήσαμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευαίσθητη δεν λες τίποτα!! Αλλά να σου πω την αλήθεια, κάθε φορά που την πατάω δεν μετανιώνω που είμαι ευαίσθητη. Χίλιες φορές ευαίσθητη και να την πατάω παρά αναίσθητη και να μην νιώθω τίποτα. Αν δεν νιώσεις, δεν ζείς.

      Διαγραφή
  12. Αχουυυ ψαρακιι!Τι γλυκουλι!
    Ενας ομως για να κλαψουν οι αλλοι ε;Αν δινεις και καλες συμβουλες μοιαζουμε!
    Βασικα απ'οσα καταλαβα εισαι ψυχη!Μπράβο!
    Τα γαλλικα φιλιά ειναι καλύτερα απο το να ξερεις γαλλικα!Μιλαει η γαλλομαθης τωρα! :ρ

    Φιλακια πολλα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ωραιοτατα!!!επειδη λοιπον απαντησες και ειμαι πολυ περιεργη να δω ποσο μοιαζουμε,θα εισαι το δευτερο ατομο που θα ζητησω να ετοιμασεις αναρτηση με τα δικα σου επτα στοιχεια του χαρακτηρα σου.θα περιμενω λοιπον!!σε φιλω γλυκα!!!καλημερα

      Διαγραφή