Εκατόν πενήντα πορτατίφ, καπέλα, φωτιστικά οροφής, απλίκες, και
φαναράκια φωτίζουν με άποψη έναν μέχρι πρόσφατα «απόμακρο» δρόμο στο
κέντρο της Αθήνας, αντικαθιστώντας το δημοτικό φωτισμό. Επίσης όλες οι προσόψεις των σπιτιών είναι ήδη ζωγραφισμένες, πάλι με σπιτίσια αγαπημένα
πράγματα. Μπορείς να δεις κομοδίνα, ντουλάπια κουζίνας, ένα διπλό
louis κρεβάτι και διάφορα άλλα ζωγραφισμένα στους τοίχους των κτιρίων σε κάθε γωνιά του δρόμου. Να ενημερώσω πως τα φωτιστικά έχουν αδιαβροχοποιηθεί για να αντέχουν στις καιρικές συνθήκες. Πραγματικά εντυπωσιακό..
Για την όμορφη αυτή δημιουργία άκουσα για πρώτη φορά εχθές σε κάποια εκπομπή παρ'ολο που από όσο διάβασα σε μια μικρή μου έρευνα έχει ξεκινήσει να υφίσταται απο τις 30.11.2012 στην οδό Πιττάκη της περιοχής Ψυρρή. Αναρωτιέμαι, μήπως εγώ τελικά ζώ στον δικό μου κόσμο ή υπάρχει πολύς κόσμος που δεν το έμαθε εγκαίρως όπως συνέβη και με εμένα?? Μάλλον το πρώτο.. Αυτό που με χαροποίησε ιδιαίτερα είναι οτι τα πανέμορφα αυτα φωτιστικά θα παραμείνουν στα ύψη για έναν χρόνο οπότε μπορώ να οργανώσω καλύτερα την επίσκεψή μου (ναι έχω κάτι πολύ ρομαντικό στο νού μου...χιχιχιχι). Τουλάχιστον τόσο χρόνο φιλοδοξούν οι οργανωτές να επιτύχουν, το εύχομαι..
Το συστήνω λοιπόν σε όλους σας, να ξεφύγετε λίγο απο την καθημερινότητά σας, να πάρετε αγκαλίτσα τα αγαπημένα σας πρόσωπα και να πάτε μια βόλτα βραδάκι στην οδό Πιττάκη για να θαυμάσετε και εσείς αυτή την εξαίρετη κατά εμέ δημιουργία. Είπαμε είμαι αθεράπευτα ρομαντική. Μπορείτε μετά να καθήσετε για τα ποτάκια σας στα υπέροχα μπαράκια που βρίσκονται διάσπαρτα στην περιοχή. Τώρα αν θέλετε ακόμα περισσότερο ρομάντζο μπορείτε να επισκεφθείτε το roof bar του ξενοδοχείου A for Athens που βρίσκεται ακριβώς απέναντι απο τον σταθμό του ΗΣΑΠ στο Μοναστηράκι, απο όπου θα έχετε μια υπέροχη θέα της φωτισμένης Ακρόπολης (αρκεί να είστε τυχεροί να μην γίνεται πανικός όπως συνηθίζεται και να καθήσετε και κοντά στην τζαμαρία). Τώρα, αν δεν είστε και τοσο ρομαντίκ και δεν σας συγκινήσει όλο αυτό ιδιαιτέρως, μπορείτε να κατευθυνθείτε προς Μοναστηράκι στις κλασσικές πατροπαράδοτες ψησταριές για μερικά πιτόγυρα με απ'ολα. Όπως αισθάνεται ο καθένας!
Εγώ πάντως συγκέντρωσα και μερικές φωτογραφιούλες για να σας συγκινήσω περισσότερο..
Για την όμορφη αυτή δημιουργία άκουσα για πρώτη φορά εχθές σε κάποια εκπομπή παρ'ολο που από όσο διάβασα σε μια μικρή μου έρευνα έχει ξεκινήσει να υφίσταται απο τις 30.11.2012 στην οδό Πιττάκη της περιοχής Ψυρρή. Αναρωτιέμαι, μήπως εγώ τελικά ζώ στον δικό μου κόσμο ή υπάρχει πολύς κόσμος που δεν το έμαθε εγκαίρως όπως συνέβη και με εμένα?? Μάλλον το πρώτο.. Αυτό που με χαροποίησε ιδιαίτερα είναι οτι τα πανέμορφα αυτα φωτιστικά θα παραμείνουν στα ύψη για έναν χρόνο οπότε μπορώ να οργανώσω καλύτερα την επίσκεψή μου (ναι έχω κάτι πολύ ρομαντικό στο νού μου...χιχιχιχι). Τουλάχιστον τόσο χρόνο φιλοδοξούν οι οργανωτές να επιτύχουν, το εύχομαι..
Το συστήνω λοιπόν σε όλους σας, να ξεφύγετε λίγο απο την καθημερινότητά σας, να πάρετε αγκαλίτσα τα αγαπημένα σας πρόσωπα και να πάτε μια βόλτα βραδάκι στην οδό Πιττάκη για να θαυμάσετε και εσείς αυτή την εξαίρετη κατά εμέ δημιουργία. Είπαμε είμαι αθεράπευτα ρομαντική. Μπορείτε μετά να καθήσετε για τα ποτάκια σας στα υπέροχα μπαράκια που βρίσκονται διάσπαρτα στην περιοχή. Τώρα αν θέλετε ακόμα περισσότερο ρομάντζο μπορείτε να επισκεφθείτε το roof bar του ξενοδοχείου A for Athens που βρίσκεται ακριβώς απέναντι απο τον σταθμό του ΗΣΑΠ στο Μοναστηράκι, απο όπου θα έχετε μια υπέροχη θέα της φωτισμένης Ακρόπολης (αρκεί να είστε τυχεροί να μην γίνεται πανικός όπως συνηθίζεται και να καθήσετε και κοντά στην τζαμαρία). Τώρα, αν δεν είστε και τοσο ρομαντίκ και δεν σας συγκινήσει όλο αυτό ιδιαιτέρως, μπορείτε να κατευθυνθείτε προς Μοναστηράκι στις κλασσικές πατροπαράδοτες ψησταριές για μερικά πιτόγυρα με απ'ολα. Όπως αισθάνεται ο καθένας!
Εγώ πάντως συγκέντρωσα και μερικές φωτογραφιούλες για να σας συγκινήσω περισσότερο..
...και η πανέμορφη θέα απο το roof bar του ξενοδοχείου A for Athens
Εύχομαι να περνάτε πάντα καλά και να καταφέρνετε να βρίσκετε χίλιους δύο λόγους για να περάσετε όμορφα με τους αγαπημένους σας.










Πολύ ζούπερ τα φωτιστικά! Μακάρι να γιόμιζε η πόλη με τέτοιες αισθητικές παρεμβάσεις να γινόταν λίγο πιο όμορφη η καθημερινότητά μας...
ΑπάντησηΔιαγραφήΖούπερ δεν λές τίποτα, έχω ξετρελαθεί απο εχθές και ανυπομονω να πάω.. μακάρι να το κάνανε αυτό σε όλες γειτονιές της Αθήνας και να ομόρφαινε το μάτι μας περισσότερο, απο το να βλέπουμε σκουπίδια και χίλια άλλα δυό.. φοβάμαι όμως μετά θα βρίσκανε αφορμή να ανεβάσουν και άλλο την ΔΕΗ!! αχααχχαχα Καλημέρα!!!
ΔιαγραφήΓατουλα μου ρομαντικη εσυ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτεκομαι στο οτι εχεις κατι ρομαντικο κατα νου(εγω να δεις)!!
Υπεροχες φωτο μικρο μου..σε φιλω!
έλλαααα κάνε λίγο τον χαζό οτι δεν κατάλαβες... πφφφφφ να μην αφήσεις τίποτα να πέσει κάτω??? :P σμουτς
ΔιαγραφήΩραία,ωραία!!!Είχα κάνει και εγώ κάτι ανάλογο με ένα φίλο μου φωτογραφίζοντας τη νυχτερινή Αυγουστιάτικη Αθήνα!!Να το αποτέλεσμα της κοπιώδους προσπάθειας μας!
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.lykeio6o.blogspot.gr/2011/08/blog-post_11.html
Σε χαιρετώ!:)
Πολύ όμορφη ανάρτηση αυτή που μου έδωσες σε σημείο που ζήλεψα και θα ήθελα να το κάνω και εγώ! Μακάρι στην συγκεκριμένη να είχα δικές μου φωτογραφίες.. μπορεί και να το κάνω μόλις επισκεφτώ αυτά τα πορτατίφ..
ΔιαγραφήΚαλημέρα!!
Ωραία πράγματα!! Κρίμα για μας τους νησιώτες που δεν μπορούμε να τα χαρούμε!
ΑπάντησηΔιαγραφήΦιλιά!!
Όντως είναι κρίμα που είστε μακριά.. έχετε όμως τοσα όμορφα και εσείς, τόση φύση που εμείς εδω με το κυάλι την αναζητάμε.. Ελπίζω τουλάχιστον να σε ταξίδεψα λιγάκι με αυτή την ανάρτηση! Πολλά φιλιά
ΔιαγραφήΥπέροχη σκέψη!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜακάρι να είχαν αυτή την ιδέα πολλές περιοχές στην Ελλάδα μας!!
καλο βράδυ!
Μακάρι να υπάρχουν πάντα τέτοιες ιδεές παντού,να ομορφαίνει ο κόσμος μας γιατί το έχουμε ανάγκη.. Καλο βράδυ και σε εσένα!!
ΔιαγραφήA for Athens και... B for Bravo!
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ προετοιμασία για το γεγονός που συνέπεσε με τις μουντές ημέρες της προ-εορταστικής περιόδου θύμιζε αληθινή γιορτή, όπως και η ημέρα της "φωταγώγησης"!
Το γραπτό σου ντύνει ζεστά τις θαυμάσιες φωτο που επέλεξες!
Καλώς σε βρήκα! ❋
Σε ευχαριστώ πολύ και καωσήρθες!! Ειλικρινά στεναχωρέθηκα που δεν μπόρεσα να είμαι εκεί τις ημέρες εκείνες! Είδα πολλές φωτό απο όλη την προετοιμασία και ειλικρινά εντυπωσιάστηκα! Μακάρι να το κρατήσουν για πάντα έτσι, να υπάρχει κάπου στην Αθήνα μια γειτονιά τόσο όμορφη!
ΔιαγραφήΝα έχεις ένα όμορφο βράδυ!
H επομενη εξορμηση μου θα ειναι σιγουρα αυτη!Να 'σαι καλα μελοκανελλο!Λατρεψα τις φωτογραφιες σου!Φιλακια!
ΑπάντησηΔιαγραφήΧαίρομαι που θα ακολουθήσεις την πρότασή μου!!!! Πιστεύω θα περάσεις τέλεια. Αρκεί να βοηθήσει λιγάκι και ο καιρός!! Σίγουρα αν το κρατήσουν έως το καλοκαιράκι η βόλτα αυτή θα είναι τέλεια. Εννοείται πως εγώ θα πάω άπειρες φορές!! :P Καλό βράδυ!!!
ΔιαγραφήΑχ εγώ διάβασα την ανάρτηση βράδυ και πολύ το χάρηκα. Είχε άλλο χρώμα παιδί μου. Και την έδειξα και στην ξαδέρφη μου που θα ντυθεί νύφη και θέλει να πάμε να βγάλουμε φωτογραφίες (θα την παντρέψω εγώ) για να τις βάλουμε στο βίντεο του γάμου!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι μετά θα λέμε στον γαμπρό "ζήλιαααααα κοίτα τι έχουμε και εσύ δεν έχεις" (μένει σε νησί) κι όλα αυτά χάρις εσένα κουκλίτσα μου.
Απ' τις αναρτήσεις σου που απόλαυσα πολύ.
Να έχεις ένα υπέροχο βραδάκι. Μάκια.
Τέλεια ιδέα για την νυφούλα!!! Και με έκανες να ζηλέψω που όταν και αν ποτέ παντρευτώ εγώ δεν θα έχω την ίδια ευκαιρία!! Πιστεύω ότι όντως θα βγάλετε πανέμορφες φωτογραφίες εκεί. Αν μπορεί να κανονίσει και μετά τον γάμο να βγάλουν εκεί, να είναι και με το νυφικό και τον γαμπρό αγκαλιά. Πολύ χάρηκα!! Καλό βράδυ κουκλίτσα μου!!
ΔιαγραφήΔεν έχεις ανάγκη εσύ, έχεις τον γάτο σου και δεν θα σ' αφήσει έτσι! ;)
ΔιαγραφήΩραία ανάρτηση :)
Τι να τα κάνω τα φαναράκια και την ατμόσφαιρα αν δεν έχω ενα γάτο δίπλα μου να μου νιαουρίζει??
ΔιαγραφήΣε ευχαριστώ πολύ! Καλημέρα!!!
Κοίτα τώρα...ακόμα κι εγώ που ρομαντική δε με λες...ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ όμως,αυτές τις εικόνες τις λάτρεψα....όμορφο πραγματικά!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜακάρι να ήσουν εδώ να πηγαίναμε παρέα!! Αν το κρατήσουν αρκετό καιρό, που ξέρεις..μπορεί να τύχει και να το δείς απο κοντά!! Σε φιλώ γλυκά!!
Διαγραφή