Σάββατο 26 Ιανουαρίου 2013

Και η ζωή συνεχίζεται

Εχθές έπεσε στα χέρια μου ένα κειμενάκι, απο αυτά τα σύντομα "σοφά λόγια" που γράφονται απο ορισμένους (?) και κυκλοφορούν στο διαδίκτυο. Στην αρχή βρέθηκα να είμαι σύμφωνη με ενθουσιασμό που το διάβασα και έπιασα τον εαυτό μου να μουρμουρίζει πόσο σωστό είναι.  Όταν όμως προσπάθησα για πρώτη φορά να σταθώ περισσότερο στις επτά αυτές προτάσεις που μόλις διάβασα και να προσπαθήσω να αιτιολογήσω μέσα μου για πιο λόγο συμφώνησα τόσο εύκολα, εκεί λίγο μπλόκαρα. Χάθηκα μέσα στα γιατί και σε ορισμένα δεν είχα απλά να πω τίποτα και ας συμφωνούσα.

Μέσα απο όλο αυτό τελικά συνειδητοποίησα οτι μερικές φορές ακούμε τόσα όμορφα και σωστά λόγια και συμφωνούμε κατά κάποιο τρόπο μηχανικά, χωρίς να μπαίνουμε ποτέ στην διαδικασία να τα σκεφτούμε σε συνάρτηση με την δικιά μας ζωή, τον δικό μας χαρακτήρα, να τα βάλουμε μέσα μας λέξη προς λέξη και να τα αφομοιώσουμε, να ανακαλύψουμε γιατί πραγματικά συμφωνήσαμε. Θεωρώ πως για αυτό στο τέλος πάντα καταλήγουμε να ξεχνάμε αυτό που μόλις ακούσαμε και συμφωνήσαμε και συνεχίζουμε στο ίδιο μοτίβο χωρίς να έχουμε μάθει, χωρίς να έχουμε διδαχθεί κατι. Ίσως να σας έχει συμβεί και εσάς όλο αυτό, ίσως όχι.. εμένα πάντως σίγουρα  έχει συμβεί πάρα πολλές φορές.. μόλις το συνειδητοποίησα εξάλλου. 

Ήθελα λοιπόν να το μοιραστώ μαζί σας, μιας και αυτή την περίοδο με εκφράζει απόλυτα και έψαχνα καιρό να δώσω τις δικές μου απαντήσεις και να πάρω τις δικές μου αποφάσεις για την πορεία της ζωής μου..Για να μην μπερδευτείτε οι απαντήσεις μου είναι στις παρενθέσεις.

*
*
*
*

...Και η ζωή συνεχίζεται...

(γιατί πολύ απλά έτσι πρέπει να γίνεται, γιατί γεννηθήκαμε να συνεχίζουμε και όχι να μένουμε στάσιμοι)

Χωρίς αυτούς που θέλουν να σε βλέπουν να κλαίς

(γιατί αυτοί είναι που θα κάνουν τα πάντα για να ξαναδυστυχήσεις)

Χωρίς αυτούς που θέλουν να σε έχουν μόνο ως "επιλογή" ενώ εσύ τους έχεις ως "προτεραιότητα"

 (γιατί όταν θα τους χρειαστείς δίπλα σου ποτέ δεν θα παραβρεθούν)

Χωρίς αυτούς που σε εκτίμησαν μόνο όταν σε έχασαν

(γιατί ακόμα και αν επιστρέψουν κάποια στιγμή θα ξαναξεχάσουν)

Χωρίς αυτούς που εκδικούνται και δεν ξέρουν να συγχωρούν

(γιατί εκείνοι που δεν ξέρουν να συγχωρούν δεν ξέρουν και να αγαπούν)

Χωρίς αυτούς που φοβούνται να σου πουν την αλήθεια

(γιατί πάντα θα κρύβονται πίσω απο ενα ψέμμα) 

Χωρίς αυτούς που αξίζουν Όσκαρ Α'Ερμηνείας λόγω της υποκρισίας τους

(γιατί η ζωή δεν είναι ενα σενάριο που υποδύεσαι κάτι που δεν είσαι) 
*
*
*
*

Μέχρι τώρα είχα μάθει να μην είμαι απόλυτη σε καταστάσεις και σε συμπεριφορές. Όμως πιστεύω πως σε αυτή την περίπτωση, σε αποφάσεις ζωής πρέπει να είσαι τελικά απόλυτος, διότι μόνο έτσι θα μείνεις σταθερός στις δικές σου αποφάσεις. Έμεινα αρκετό διάστημα στάσιμη και να αιωρούμε στο κενό επειδή ακριβώς δεν θεωρούσα κάποια πράγματα απόλυτα, με αποτέλεσμα να έχω αφήσει πολύτιμο χρόνο να χάνεται ενώ δεν έπρεπε να σπαταλήσω ούτε ένα λεπτό.  Γιατί όπως πολύ σωστά είχα διαβάσει και στην ανάρτηση της αγαπητής σερενάτα "δεύτερη ζωή δεν έχει".

Έτσι, μετά απο όλες τις παραπάνω σκέψεις μπορώ να σας πώ πως αποφάσισα να συνεχίσω την ζωή μου έχοντας δίπλα μου μόνο..
*
*
*
*

Εκείνον που θέλει μόνο να χαμογελάω και θα κάνει τα πάντα για να μου το προσφέρει

(γιατι το μόνο που θέλω στην ζωή μου είναι ηρεμία και χαμόγελα)

Εκείνον που θα θεωρεί την σχέση μας προτεραιότητα και όχι επιλογή

(γιατί θέλω μια φορά να νιώσω το ίδιο σημαντική όπως είναι εκείνος για εμένα)

Εκείνον που εκτιμάει ποια είμαι και δεν θέλει καν να σκεφτεί το ενδεχόμενο να με χάσει

(γιατί το ίδιο θα τον έχω εκτιμήσει και εγώ και δεν θα θέλω να τον χάσω)

Εκείνον που ξέρει να συγχωρεί ακόμα και αν κατανοώ πως ήμουν λάθος ενώ δεν έπρεπε

(γιατί όλοι αξίζουμε την συγχώρεση αρκεί να μην επαναλαμβανόμαστε στα λάθη μας)

Εκείνον που πάντα θα προσπαθεί να μου δίνει την αλήθεια

(γιατί κουράστηκα να μου τα πλασάρουν όλα όμορφα ενώ στην πραγματικότητα είναι σάπια)

Εκείνον που θα είναι μόνο ο εαυτός του και τίποτα παραπάνω

(γιατί αυτόν τον εαυτό αγάπησα και αυτόν τον εαυτό επέλεξα. τίποτα λιγότερο, τίποτα περισσότερο)  



Και αυτόν τον άνθρωπο τον κρατάω ήδη απο το χέρι μου.. 
(επιτρέψτε μου να είμαι μία φορά απόλυτη)



Σας φιλώ γλυκά.


36 σχόλια:

  1. Χαιρομαι που εισαι απολυτη ΜΙΑ φορα!
    Απο σοφα λογια πειξαμε καρδια μου απο σοφες πραξεις ομως τιποτα.Το θεμα με ολα αυτα ειναι να διδασκεσαι και να προβληματιζεσαι και οχι απλα να κανεις ενα κοπυ στον τοιχο σου για να το παιξεις καποιος/οια.
    φιλι μεγαλο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορεί να μην είμαι απόλυτη σε πολλά αλλα θέλω να πιστεύω οτι είμαι απόλυτη εκεί που πρέπει. Ήρθε η ωρα να τα κάνω πράξη, δεν νομίζεις καρδιά μου? Σμουτς

      Διαγραφή
  2. Είσαι τυχερή. Απίστευτα τυχερή! Φιλάκια :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ αν και δεν με θεωρώ τόσο τυχερή! Πιστεύω οτι απλά έτσι ήταν να γίνει, δεν έτυχε, ήταν γραμμένο! Σε φιλώ γλυκά! Καλό βράδυ

      Διαγραφή
    2. Άλλων τα γραμμένα δεν περιλαμβάνουν ανθρώπους όπως αυτόν που περιγράφεις. Με την καλή έννοια σε λέω τυχερή! Καλό βράδυ :-)

      Διαγραφή
    3. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου!! Πολλά φιλιά σου στέλνω!

      Διαγραφή
  3. Παπαπα!!Όλοι οι βλογερς πάντα για παντρεία βλέπω!Κουφεταα εέε!:Ρ

    Δε σχολιάζω περισσότερο γιατί έχω πελαγώσει από το διάβασμα και βλέπω να το παρατάω γιατί έχω και εγώ μια σοφή κουβέντα:Ότι δε τραβάει απλά σε κουράζει και η κούραση είναι ο εχθρός κάθε τεμπέλη!:Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ μην τα διαβάζεις αυτά, έχεις διάβασμα!! :P και μην ψάχνεις αφορμές για να τεμπελιάσεις!! Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
    2. Ρασκολ, χαχαχα μονο οι δυο μας θα μεινουμε....εμεις και η σκληρη λογικη μας.

      Διαγραφή
    3. Άκου όσο σκληρή λογική και να έχω ένας γάμος τώρα δε θα με χάλαγε!Έχω ένα ψυγείο άδειο και τίποτα να φάω,ενώ νοιώθω τόσοοο μόνος τα βράδια!!χαχαχαχαχα!!:Ρ:Ρ:Ρ:Ρ:Ρ

      Διαγραφή
    4. χαχαχχαχαχαα δεν παιζεσαι γμτ χαχαχαχα:P

      Διαγραφή
    5. Χαχαχα!!Παίζομαι ρεεε ένα δύο χι,αλλά πάντα χάνετε και μόνο κερδίζω!!:Ρ

      Διαγραφή
  4. Και νομίζω πως όταν η καρδιά κάνει το συναίσθημα - σκέψη και επιτρέπει στο μυαλό να το εκφράσει με τόση σιγουριά είναι η σωστή φορά. Και σου εύχομαι αυτή η φάση της ζωής σου που σε ωθεί να είσαι απόλυτη, να είναι για εσένα η απαρχή για να ζήσεις το απόλυτο συναίσθημα της ευτυχίας.
    Βροχερές καληνύχτες και όνειρα ταξιδιάρικα σου εύχομαι! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό που με φόβιζε πάντα ήταν η διάρκεια. Θέλω να πιστεύω πως όλο αυτό θα έχει την μέγιστη δυνατή διάρκεια.. Καλημέρα με γλυκά φιλιά για να δίωξουν λίγο τον μουντό αυτό καιρό!!

      Διαγραφή
  5. Προτεραιότητα από επιλογή θα έλεγα εγώ.
    Πως έχει επιλέξει εμένα ενώ θα μπορούσε να επιλέξει μια άλλη.
    Διάλεξε εσένα όπως εσύ εκείνον.
    Σας εύχομαι μέσα απ' την καρδιά μου να είσαστε πάντα τόσο αγαπημένοι όσο σήμερα!!!!
    Να είσαστε μια ζωή(γιατί δεύτερη είπαμε δεν έχει)μαζί!

    Καλό σου βράδυ γλυκιά μου:))Σε φιλώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές σου! Είναι η πρώτη φορά που μιλάω ανοιχτά για τα προσωπικά μου.. συνήθως το είχα σε κακό.. αλλά επειδή τελικά καλό δεν είδα είπα αυτή την φορά να το χαρώ στο έπακρο και να το μοιραστώ με όλο τον κόσμο. Ίσως και να μου βγεί σε καλό τελικά!

      Πολλά πολλά φιλάκια!! Καλημέρα!

      Διαγραφή
    2. Να τα πεις, να χαρείς αυτό που ζεις!!!

      Διαγραφή
  6. Χαιρομαι πολυ για σενα!!!!! Νεα σχεση στο προσκηνιο??? Μπραβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ! Θα ήταν πιο άμεσο αν έλεγες έστω το όνομά σου!Ας είναι.. σε ευχαριστώ και πάλι!

      Καλημέρα!

      Διαγραφή
  7. Αχ, αν ήμουν κοντά θα σας έδινα και στους δύο μια σφιχτή-σφιχτή-σφιχτή-σφιχτή-σφιχτή-σφιχτή-σφιχτή-σφιχτή-σφιχτή-σφιχτή-σφιχτή-σφιχτή-σφιχτή-σφιχτή-σφιχτή-σφιχτή-σφιχτή-σφιχτή-σφιχτή-σφιχτή αγκαλιά !!!

    Να είστε πάντα έτσι !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααααχχχ τι όμορφο αυτό που είπες!! Πόσο μου αρέσουν οι αγκαλιές δεν μπορείς να φανταστείς. Και δυστυχώς δεν τις μοιράζει ο κόσμος όταν πρέπει. Χαίρομαι πολύ που εκφράστηκες έτσι, να ξέρεις οτι είναι ήδη σαν να μας αγκάλιασες!! Σε ευχαριστώ πολύ! Πολλά ζεστά φιλάκια για τις κρύες μέρες σας!!

      Διαγραφή
  8. Μπορεις να εισαι απολυτη για πανω απο ΜΙΑ φορες...
    Ειναι τοτε που ολα οδηγουν σε μια βεβαια και σωστη αποφαση.

    Καλησπερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξεκινάω απο αυτό Κούλα μου και εύχομαι να μου βγεί σε καλό!! Τουλάχιστον νιώθω όμορφα έτσι και δεν μετανιώνω. Πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  9. Να πώς μπορεί να βγάλει χαμόγελο, ελπίδα και αισιοδοξία μια πολύ μουντή ημέρα!

    Σου αξίζει ο άνθρωπος που περιγράφεις, χαίρομαι που είναι ήδη πλάι σου!

    Να είστε κι οι δυο σας καλά! ❀✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ιωάννα μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ. Η ημέρα ηταν μουντή, και το κειμενάκι έπεσε τυχαία στα χέρια μου. Συνήθως πατάω ενα λαικ και τα προσπερνάω..όμως αυτό με έκανε να σκεφτώ πράγματα που δεν κάθησα ποτέ να βάλω σε μια τάξη στο μυαλό μου, και χαίρομαι πολύ για αυτό. Γιατί μέσα απο όλο αυτο εντόπισα πως ο άνθρωπος αυτός, ήδη τα έχει όλα αυτα, όλα όσα τελικά θέλω.. σαφώς ηξερα οτι έχει πολλά καλά, απλά δεν τα είχα βάλει ποτέ σε μια τάξη μέσα μου.. Σε φιλώ γλυκά! Να έχεις μια όμορφη μέρα!

      Διαγραφή
  10. Πρώτη φορά στο σπιτάκι σου και πέφτω πάνω στα προσωπικά σου.
    Μπράβο αν έχεις ήδη κάνει τη σωστή επιλογή....
    Είναι παρήγορο να βρίσκεις έναν άνθρωπο που το κατάφερε αυτό.
    Συνήθως δεν είναι έτσι τα πράγματα.
    Σου εύχομαι να τον κρατάς σφιχτά τόσο απ' το χέρι που να μην μπορεί να σου φύγει αλλά παράλληλα και πολύ απαλά ώστε να είναι δίπλα σου ελεύθερος ώστε να μένει από επιλογή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές σου! Θέλω να πιστεύω πως αυτή την φορά η επιλογή μου είναι και η σωστή, για αυτό και τόλμησα να γίνω απόλυτη σε οσα είπα.

      Καλωσήρθες στο σπιτάκι μου!Κάπου διάβασα για το TEXNIS STORIES που ανεβάζουν ιστορίες και ψηφίζεις..θα ήθελα πολύ να είχα πάρει μέρος.. ίσως την επόμενη φορά καταφέρνω να ετοιμάσω μια ιστοριούλα.

      Να έχεις μια όμορφη εβδομάδα!! Σε φιλώ γλυκά!

      Διαγραφή
  11. Όλος ο κόσμος να λέει ό,τι θέλει και να προτείνει ό,τι ταιριάζει στην κρίση τη δική του (γιατί, κακά τα ψέματα, δεν μπορούμε να προτείνουμε κάτι το οποίο δεν ασπαζόμαστε...) εσύ καλά κάνεις και θα πορευτείς με τον δικό σου τρόπο και όπως σου ταιριάζει! Ξέρεις, σ' αυτό το θέμα είμαι κι εγώ απόλυτη. Άλλωστε, είναι καλό να ακολουθούμε μονάχα όσα ταιριάζουν στο χαρακτήρα και την ιδιοσυγκρασία μας. Προσέχουμε, λοιπόν, τις επιλογές μας, για να έχουμε! Και θα έχουμε κέρδος σε στιγμές ευτυχίας, κι εμπειρίες που θα συνθέσουν τη μοναδική ζωή μας.
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα πρόσεχα και πάντα ήμουν επιφυλακτική.. έβαζα όρους και όρια ατελείωτα..και πάντα ήμουν ελαστική σε συμπεριφορές και καταστάσεις. Διότι πίστευα οτι όλοι κάνουμε λάθη, όλοι χανόμαστε και κάνουμε πράγματα που δεν θέλουμε. Το να προσέχεις ξέρω οτι είναι καλό. Είδα όμως οτι το να είμαι ελαστική, τελικά μόνο κακό δικό μου έκανα, διότι τα δικαιολογούσα όλα ενω δεν έπρεπε. Στο τέλος εγώ την πλήρωσα και κανείς άλλος.. εμένα είπαν ανισόρροπη και αδύναμη. Πλέον τέλος όλο αυτό, συνεχίζω δυναμικά και θα είμαι απόλυτη σε οτιδήποτε αφορά την ζωή μου και τις επιλογές μου. Σε φιλώ!!

      Διαγραφή
  12. Ααχ:)
    Να συνεχίσεις λοιπόν με τα άτομα που θέλεις κοντά σου!
    Και σε κάποια πράγματα να είσαι απόλυτη!
    Φιλιά μελοκανέλα:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό κάνω ήδη! Και θα ξεκινήσω να φροντίζω πρώτα εμένα και μετα τους υπόλοιπους. Γιατί πάντα φρόντιζα τους άλλους και άπλωνα ασπίδες επάνω τους και τελικά την πλήρωσα εγω. Εμένα έχασα και εγώ πληγώθηκα. Και οι άλλοι συνεχίζουν να ζούν αλώβητοι.. Καλημέρα και πολλά φιλάκια σου στέλνω!

      Διαγραφή
    2. Αυτές οι ασπίδες πάλι...!
      5 χρόνια προσπαθούσα να προστατέψω κάποιον φίλο από διάφορα... κομμάτια είχα γίνει και στο τέλος... μου γύρισε και την πλάτη για ευχαριστώ...
      Να φύγει το λοιπόν να πάει αλλού!
      Δώσαμε! Δώσαμε! :)

      Διαγραφή
    3. Εγω αναγνώριζα (σκατά τελικά αναγνώριζα αλλα τέσπα..) οτι είναι άνθρωπος που δεν αξίζει να γίνω σκληρή..και τελικά, έγινε εκείνος σκληρός, με ξέσκισε και στο τέλος μου την είπε, οτι αντί να είμαι δυναμική να τον διαγράψω εξαρχής είμαι ανισόρροπη και αδύναμη και επίφοβη για σχέσεις.. κοινώς, πάρε μωρή αχάριστη να έχεις.. τερμα αυτά, όπως είπες δώσαμε! Καλά να πάθω.. αλλά έμαθα!

      Διαγραφή
    4. Το θέμα είναι να καταλαβαίνουμε τέτοια άτομα νωρίς και να βρίσκουμε τη δύναμη να τα διώχνουμε από κοντά μας το συντομότερο.
      Μα μη στεναχωριέσαι,σίγουρα κάτι καλό θα έχει βγει από την όλη ιστορία!
      Καλό βράδυ:))

      Διαγραφή
  13. Σου εύχομαι μέσα απ' την καρδιά μου τα καλύτερα φίλη μου. Πρόσεχε τα σημάδια όμως..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για την ευχή σου. Τα σημάδια που εγώ βλέπω είναι όλα θετικά. Εκτός και αν εννοείς κάτι αλλο εσύ που δεν καταλαβαίνω.. αν ναι τότε θα χαρώ να το συζητήσουμε περαιτέρω! Καλημέρα!!

      Διαγραφή