Έχω λοιπόν πάνω απο δύο τρείς μέρες που το ηφαίστειο που κοιμάται μέσα μου ξύπνησε και βράζει για ακόμα μια φορά. Τρομάζω στην ιδέα του τί μπορεί να σαρώσει στο πέρασμά του όταν έρθει εκείνη η μεγάλη στιγμη και γίνει το μεγάλο μπαμ. Γιατί σίγουρα θα έρθει αυτή η στιγμή. Το να στραφεί προς εκεί που πρέπει πιστέψτε με θα το χαρώ ιδιαιτέρως. Όμως τρομάζω μην στραφεί εναντίον ανθρώπων και καταστάσεων που απλά δεν τους αξίζει να το βιώσουν αυτό απο εμένα. Τρομάζω μην δεν καταφέρω ταυτόχρονα να τους προφυλάξω απο εμένα, απο όλη αυτή την επικίνδυνη μάζα που κρύβω μέσα μου, και τους χάσω οριστικά.
Τις προάλλες μου είχε ζητηθεί να αναφέρω 7 στοιχεία του χαρακτήρα μου (μπορείτε να δείτε την σχετική ανάρτηση εδώ). Προσπάθησα να περιοριστώ σε αυτό τον αριθμό διότι πολύ απλά τόσα ζητήθηκαν. Στην ουσία γνωρίζω πως όλο αυτό το μεγαλείο του εαυτού μου δεν δημιουργήθηκε μόνο απο 7 στοιχεία (εδώ χασκογελάω). Ένα όμως απο αυτά που ανέφερα και στην ανάρτηση ήταν το θέμα με τα νεύρα μου. Που ενώ προσπαθώ πολύ να είμαι ήρεμη και να αντιμετωπίζω την κάθε κατάσταση με ηρεμία, στο τέλος καταλήγω να ωρύομαι και να χτυπιέμαι σαν το χταποδάκι στο βράχο,να με ακούει όλη η πολυκατοικία και η γειτονιά μαζί. Το πώς έχω φτάσει στο σημείο η φωνή μου να κατεβάζει τέτοιες κορόνες απορώ και εγώ με τον εαυτό μου. Σίγουρα το ίδιο θα είχαν απορήσει και όσοι με άκουσαν για πρώτη φορά, διότι στην ουσία η εμφάνισή μου και ο τρόπος ο νωχελικός που μιλάω και συμπεριφέρομαι όταν βρίσκομαι σε νορμαλ διάθεση δεν φανερώνει καν αυτόν τον τρελό με την αγριοφωνάρα (και το πριόνι) που παραμονεύει. Ίσως τελικά στην προηγούμενη ζωή μου να ήμουν υψίφωνος στις όπερες. Τέτοια καλλιτεχνική φύση, τέτοια αύρα και όμως με τόση ένταση φωνής μόνο αυτό μπορώ να σκεφτώ. Εκτός και αν πουλούσα ψάρια σαν την Βουγιουκλάκη στην ιχθυόσκαλα (με όχι τοσο χαριτωμένη φωνή φυσικά) και ταυτόχρονα ερωτευόμουν την θάλασσα και έκανα όνειρα για μια ζωή με κορδελίτσες, φρούφρού και αρώματα. Δεν εξηγείται διαφορετικά σας λέω!!
Σήμερα λοιπόν, τρίτη μέρα νεύρων και γενικού σπασίματος, με φάτσα ξυπνήματος λες και έφαγα εκατό μπουνίδια εχθές βράδυ και έχουν στραβώσει τα πάντα, στρογγυλοκάθησα ακόμα μια φορά στον υπολογιστή μου μπας και καταφέρω να βρώ την χαμένη μου ηρεμία και αρχίσω να αναπνέω κανονικά επιτέλους. Έφτιαξα και ενα φασκομηλάκι ακόμα με μπόλικο μέλι που λενε οτι μέσα σε όλα έχει και σπασμολυτική δράση (το έχω τσακίσει αυτό το φασκόμηλο αυτές τις μέρες, και απορώ τελικά μήπως αυτό κάνει την ζημιά, μήπως σαν ανάποδος χρόνος που είμαι λειτουργεί ανάποδα σε εμένα, αντι να με χαλαρώνει να με τσιτώνει). Εκεί λοιπόν που αρχίζω να ηρεμώ, ακούω το τηλέφωνο να χτυπάει και φυσικά ποιός άλλος, απο την αδερφή μου, η οποία έχει εντοπίσει οτι δεν είμαι στα καλά μου τελευταία και μου κάνει εκατό εκνευριστικά τηλέφωνα την ημέρα ρωτώντας αν είμαι καλά. Και να θέλω να είμαι καλά στο τέλος δεν θα είμαι μιάς και θα έχει φροντίσει στο εκατοστό πρώτο χτύπημα του τηλεφώνου τα νεύρα μου να γίνουν ακόμα μια φορά τσατάλια.
Στο δεύτερο τηλεφώνημα για την σημερινή ημέρα (που πιστεύω οτι ήταν και το τελευταίο) και αφού ήδη άρχισα να φορτώνω πάλι, ακολουθεί η εξής συζήτηση..
-Πως είσαι?? Τί κάνεις???
-Καλά σου είπα είμαι..πριν..χμμ...μισή ώρα.. Να σε ρωτήσω, εσύ δεν έχεις δουλειά σήμερα?
- αχαχαχα έχω έχω... απλά πήρα να σου πω..
(ωχ σκέφτομαι..κάτι έρχεται το νιώθω..κρατήσου)
-..μηπως να στείλεις ενα email σε αυτούς που σε έστειλα για το interview?
(αυτό ηταν..άρχισα ήδη να φορτώνω)
-Να τους λέω τί δηλαδή??
-Να τους ρωτήσεις αν η θέση καλύφθηκε και αν όχι να σου πούνε πότε να πας απο εκεί για το δεύτερο ραντεβού. Πρέπει να δείξεις οτι ενδιαφέρεσαι για την θέση αυτή. Αν δεν το γράψεις εσύ θα το γράψω εγω εκ μέρους σου, κανονίσου..
(αρχίσαμε και τις απειλές)
Αυτό ήταν, άρχισα να φορτώνω, άρχισα να φωνάζω σε σημείο που την έκανα να μην ξέρει τι να πει. Διότι αν απεχθάνομαι κάτι περισσότερο απο όλα είναι να μου επιβάλλουν την άποψή τους και να πρέπει να υπακούσω σαν στρατιωτάκι λές και δεν έχω δικιά μου κρίση, λες και δεν έχω δικά μου θέλω και δικά μου όρια. Όπως καταλαβαίνετε την έκλεισα κακήν κακώς, και καθώς έβραζα σαν χύτρα ταχύτητος ακολούθησε τηλέφωνο στον "πάντα δίπλα μου" άνθρωπο που ακούει τα απίστευτα κάθε φορά (συγνώμη αγάπη μου δεν το θέλω, ειλικρινά, εγώ ήρεμη θέλω να είμαι, στο ορκίζομαι). Αφού εξήγησα τι συμβαίνει φυσικά σε έντονους τόνους και αφού άκουσα και την δικιά του άποψη άρχισα να χώνω περισσότερο για το κωλοσύστημα που ζούμε, με την ανεργία και τον κάθε μαλάκα εργοδότη που νομίζει οτι μπορεί να τα ισοπεδώνει όλα στο όνομα μιας κρίσης και μιας αυξημένης ανεργίας, που στην ουσία ο ίδιος ευθύνεται. Μετά ακολούθησε τηλέφωνο στην μάνα μου, όπου τα είπα και εκεί ενα χεράκι και στο τέλος στην κολλητή μου που φυσικά πέρα απο το ότι ήθελα να ακούσω τι κάνει, τα είπα και εκεί ενα χεράκι.. κάπως ηρέμησα, δεν μπορώ να πω. Αλλά νομίζατε οτι θα μου γλυτώσετε?Είστε γελασμένοι!!
Η σειρά σας λοιπόν
Όχι δεν νιώθω καλά για το κωλοemail που ξαφνικά νιώθω αναγκασμένη οτι πρέπει να στείλω επειδή πολύ απλά εκείνοι αδιαφορούν και είναι απαίδευτοι και απολίτιστοι παντελώς. Διότι θα θυμάστε κατά ποιό τρόπο και υπό ποιές συνθήκες έγινε το συγκεκριμένο interview (αν όχι μπορείτε να δείτε εδώ).
"Να δείξεις ενδιαφέρον οτι νοιάζεσαι για αυτή την θέση" μου είπε η αδερφούλα μου. Και εντάξει άντε να το δεχτώ οτι πρέπει να δείξω ενδιαφέρον, το δικό τους ενδιαφέρον να καλύψουν μια θέση άμεσα που είναι? Δηλαδή επειδή είμαι άνεργη και εχω ανάγκη ακόμα και να ξεβουλώσω χέστρες αν χρειαστεί για έναν ψωρομισθό ωστε να μπορώ να συνεχίσω να ονειρεύομαι έστω και αν αυτό το όνειρο αφορά ενα γεύμα σε εστιατόριο, αυτο σημαίνει οτι πρέπει να ματώσω και να σκύψω και να γλύψω το πάτωμά τους για να με προσλάβουν? Και απο την στιγμή που σε ενημερώνουν οτι θα επικοινωνήσουν εκείνοι για το επόμενο ραντεβού, γιατί δηλαδή πρέπει να τρέξω να υπενθυμίσω οτι πέρασαν δυο εβδομάδες και δεν ενημέρωσες? Και στην τελική, αξίζει να φτάνεις σε αυτό το σημείο για μια εταιρεία που μέχρι τωρα δεν έδειξε και το καλύτερο προφίλ της απέναντι στον υποψήφιο εργαζόμενο και μάλιστα για ένα αντικείμενο εργασίας που ειναι by far έξω απο τις γνώσεις σου και που θα πρέπει να σκιστείς και τρείς φορές περισσότερο για να μπορέσεις να το εξασκήσεις? Να ήταν μια πρόταση απο τον μεγαλύτερο Οικο μόδας να πω ναι κουκλίτσα μου, ετοιμάσου να φιλήσεις κατουρημένες ποδιές και να βγάλεις σε φόρα ότι γνώση και εμπειρία έχεις για να κρατηθείς με νύχια και με δόντια σε αυτό και ας σε κλωτσάνε κάθε μέρα, διότι στην τελική αυτό ήταν και το όνειρό σου!! Έτσι ναι, να πώ οτι αξίζει!!
Αλλα κύριε τάδε απο τον χώρο τάδε που ούτε καν σε γνωρίζω και ουτε καν γνωρίζω τι ακριβώς τελικά περιμένεις απο εμένα, που μου φέρεσαι έτσι πούστικα πριν καν με βάλεις στον χώρο σου, δώσε μου έναν καλό λόγο γιατί πρέπει να σκιστώ για την πάρτη σου, γιατί πρέπει να εμπλουτίσω το μυαλό μου με γνώσεις και αντικείμενο που ίσως δεν θα μου χρειαστούν και ποτέ ξανα για να θεωρούμε παραγωγική κατα εσέ και σωστή επιλογή σου?. Για τα 600 ευρώ που μου μόστραρες και μου είπες οτι δεν είναι και αρκετά? Δώσε μου ΕΝΑΝ καλό λόγο και πίστεψέ με τότε ναι, θα κάνω τα πάντα για να επιτύχω. Και μάθε στην τελική πως όταν ένας υποψήφιος εργαζόμενος περνάει απο interview ταυτόχρονα περνάς και εσύ και η εταιρεία σου. Και αν εκείνος πρέπει να δείξει σωστά δείγματα ότι αξίζει να τον προσλάβετε, τότε πρέπει να δείξεις και εσύ σωστά δείγματα οτι αξίζει να εργαστεί για εσένα. Γιατί αν δεν το έχεις καταλάβει, όταν δεν είσαι σωστός εσύ μία φορά τότε δεν θα είναι και υπάλληλοί σου. Και αν εσύ του περνάς το τρυπάκι πως θα πρέπει να τρέξει επειδή είναι άνεργος και χρειάζεται λεφτά, τοτε στο τέλος αυτός θα ασχοληθεί μόνο με τον μισθό και τίποτα παραπέρα, διότι πολύ απλά δεν θα σε γουστάρει, ούτε εσένα και τα ξινισμένα σου μούτρα, ούτε το αντικείμενο που του έδωσες, ούτε τον χώρο που κυκλοφορείς και αναπνέεις, ούτε τον μισθό που ίσως και να του καθυστερείς διότι είσαι άνθρωπος απαίδευτος. Και αν για εσένα το οτι δεν εμφανίστηκα στο δύωρο που μου έδωσες διορία για το interview σημαίνει οτι απλά δεν δείχνω μεγάλο ενδιαφέρον για την θέση αυτή, τότε ας μην κανόνιζες καν τα interview, ας ανακοίνωνες αγώνα δρόμου στο γραφείο σου με έπαθλο το να προσλάβεις αυτόν που θα φτάσει πρώτος και καταιδρωμένος, καταματωμένος στον τερματισμό. Απλά τα πράγματα.
Σας πληροφορώ οτι το κωλοemail θα το στείλω, αλλά θα το στείλω οταν θελήσω εγω και όταν το νιώσω εγώ. Και αυτό μόνο για να ρωτήσω αν καλύφθηκε η θέση και όχι να αναφέρω για το δεύτερο interview που υποσχέθηκαν. Και επειδή έχω φορτώσει πολύ αποφάσισα να το στείλω Παρασκευή απογευματάκι για να μην μπορεί ο κύριος εξυπνάκιας να μου πεί "αφου το θέλετε τόσο ελάτε σε μια ώρα να σας δούμε" λες και μου κάνουν και χάρη. Στην τελική, οτι είναι να γίνει θα γίνει και όταν ζορίζουμε και πολύ τα πράγματα συνήθως δεν γίνεται τίποτα, αυτό ξέρω εγώ. Άντε μου και στο διάολο λοιπόν με το κωλοσύστημά σας. Σας βαρέθηκα. Αν είναι έτσι χίλιες φορές άνεργη!!
Και πάλι συγνώμη αν σας σόκαρα με όσα είπα, ναι δεν είμαι κυρία όλες τις ώρες και ούτε περνάω τον χρόνο μου κάθε μέρα σε έναν ονειρικά πλασμένο κόσμο. Έχω και τις στιγμές που θα σπάσω και θα ξεσπάσω. Διότι πολύ απλά αρκετά ανέχτηκα και για αρκετά κουράστηκα. Έχω μια καλή ψυχή που αξίζει όσο όλο το χρυσάφι του κόσμου, αλλά αυτή η ψυχή συνοδεύεται και απο μια φωνή. Όχι δεν ειμαι ψώνιο και ούτε θα γίνω ποτέ. Απλά έχω αυτογνωσία και όσο ζώ με μαθαίνω και περισσότερο. Αυτή την ψυχή δυστυχώς τελευταία έχω επιτρέψει να μου την μαυρίζουν. Αυτό κάπου πρέπει να σταματήσει.
Σας φιλώ γλυκά, όσο πιο γλυκά γίνεται μετά απο όλα οσα νιώθω. Ένας γάτος χρειάζεται τώρα να μου τριφτεί λιγάκι, να γουργουρίσει και να χαμογελάσω και πάλι..


Παρων!!!Με φωναξες???
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγω προτεινω απο δω και περα ή τηλιο ή καφε το πρωι,βλεπεις εμενα τι ηρεμος ειμαι ε?
Ξερεις την αποψη μου δεν χρειαζεται να σχολιασω για το ιντερβιου και αυτους!
Οσο για τη μελωδικη σου φωνη θα πω οτι ειναι ωραιοτατη και δεν την αλλαζω με τιποτα οσα ντεσιμπελ και αν εχει εν ωρα κρισης!
Ακόμα εκεί είσαι? Άντε σε περιμένω!!!!! :P Σμούτς
Διαγραφή(Υπάρχεις σε απόσταγμα λες?κάνεις καλύτερη δουλειά απο οποιοδήποτε αφέψημα)
Δεν μας σόκαρες κοριτσάκι μου γλυκό, καταλαβαίνω προσωπικά πως νιώθεις και είναι λογικό να ξεσπάς τόσο έντονα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΙσχύει αυτό με το φασκόμηλο ή είναι ανάλογο με την βαλεριάνα; Γιατί εμένα η βαλεριάνα δεν μου κάνει τίποτα. Δεν φταίω όμως εγώ, το ζώδιο μου φταίει σε συνδυασμό με το ωροσκόπιο μου που συμβάλλουν σε μια φλογερή προσωπικότητα.
Για να σοβαρευτώ όλη αυτή η αναμονή, η αμφιβολία που συνοδεύει τα εργασιακά σου είναι πολύ άσχημη και είναι λογικό να σε φθείρει στον αντίποδα όμως έχεις ανθρώπους που σε αγαπούν και έναν γατούλη που θα κάνει τα πάντα για το χαμόγελο σου. Και έχεις και εμάς που όταν χρειάζεται θα μας τα λες και θα ξεσπάς. Όσο για τις φωνές μην σκάς, εκτός και αν τα φωτιστικά είναι από κρύσταλλο!!
Φιλάκια πολλά :)
Δεν ξέρω αν ισχύει..εγω ξεκίνησα να το πίνω σε καθημερινή βάση εδώ και μια εβδομάδα περίπου λόγω έντονου βήχα που είχα. Διάβασα σήμερα όμως όλες τις ιδιότητες και έμεινα έκπληκτη σε πόσα λένε οτι βοηθάει. Μπορείς να διαβάσεις και εσύ εδώ..
ΔιαγραφήΜάλλον για να πιάσει στα νεύρα θα πρέπει να πιώ ένα γερό κοκτειλ απο όλα μαζί!!
Πάλι καλά που σας έχω όλους..απο την ωρα που τα μοιράστηκα..ξεφούσκωσα ένα πράγμα!!
Τα φωτιστικά είναι κρύσταλλα αλλα ακόμα αντέχουν! :P
Φιλάκια!
Ξέχασα το λινκ για το φασκόμηλο..
Διαγραφήhttp://www.iama.gr/ethno/faskomilo/Papakonstantinou.pdf
Bγάλε τα απο μέσα σου παιδι μου να ηρεμησεις!
ΑπάντησηΔιαγραφήΒασικα θα συμφωνησω με αυτο που λες!Εισαι ανεργη αλλα δεν ειναι και το ονειρο σου να σε προσλαβουν σ'αυτή τη δουλειά!
Αν ηταν να ασχοληθεις στο χωρο της μοδας που σε ενδιαφερει τρομερα να φιλαγες και κατουρημενες ποδιες!
Και εγω ειχα μια συζητηση με τον πατερα μου και μου λεει γιατι δεν γινοσουν το ταδε τελοσπαντων που σου εχουμε και ετοιμη δουλεια;
Γιατι δεν μ'αρεσει του λεω!
Απλα δεν μπορουν να καταλαβουν οτι καποιοι ανθρωποι θελουν να κανουν κατι ξεχωριστο που το αγαπουν και τους αρεσει!
Ωστοσο τα 600 ευρω σε τετοιους χαλεπους καιρους δεν νομιζω οτι κακοπεφτουν σε κανενα μας!
Φιλακιαα! :)
Δεν αρνήθηκα να ασχοληθώ με οτιδήποτε πέραν του επαγγέλματός μου και αυτού που έχω μέσα μου. Απλά δεν μπορώ αυτό το όλο στύλ εργοδότη που σου λεει οτι θα με κρίνει μόνο αν πέσω στο πάτωμα να παρακαλέσω ακριβώς επειδή είμαι άνεργη και έχω ανάγκη. Τα 600 εννοείται οτι τα λιγουρεύομαι, άσχετα αν απόρησαν που τα θεώρησα αρκετά. Δεν ξέρω σε ποια πραγματικότητα ζουν, μαλλον με δουλεύουν. Αλλά δεν θα με κάνουν να δεχτώ μόνο για τα 600. Σαν προφίλ εταιρείας με έχουν ξενερώσει απίστευτα, πριν καν πατήσω το πόδι μου εκει μέσα. Πόσο μάλλον να τους τρώω στην μαπα καθημερινά!
ΔιαγραφήΣε φιλώ!!
Να το στείλεις το ημέιλ, κοριτσάκι μου, μόνο ΑΝ και ΟΤΑΝ το θέλεις εσύ. Κι αν τυχόν σου απαντήσουν πως η θέση καλύφτηκε, τότε πάρ'τους τηλέφωνο στο καπάκι κι άρχισε να τους τα λες, όπως ακριβώς τα έγραψες εδώ, με την σεντόρεια φωνή σου !!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι αγκαλιές και τα χάδια με τις γάτες είναι απολύτως ευεργετικές πάντως και κατεβάζουν την πίεση. Να, κοίτα: http://www.ehow.com/about_6062567_cats-lowering-blood-pressure-humans.html
;-)
Θα το στείλω και εδώ θα είμαστε να τα ξαναπούμε!!
ΔιαγραφήΠολύ όμορφο το λινκ που μου έδωσες! Τώρα εξηγούντε όλα!!
Σε φιλώ γλυκά!
δυσκολη εποχη για γερα νευρα γιαυτο γραφε οσο μπορεις εδω να βρισκεις την ισορροπία σου
ΑπάντησηΔιαγραφήομολογώ οτι λειτουργεί..απο την ώρα που τα έγραψα ξέδωσα αρκετα!! καλημέρα!!
ΔιαγραφήΜμμμχμμφφφφγκργκ
ΑπάντησηΔιαγραφήΚωλοαφεντικά...
Τα βλέπεις τι τραβάω ε??? οχι να τα βλέπεις.. εύχομαι να μην σου τύχει! Σμουτς
ΔιαγραφήΤι γελοίοι... τι να πω!!! Καλά κάνεις και ξεσπάς, αν δεν ξεσπάς, σπας... Υπομονή και καλή δύναμη κ συνέχεια στο ψάξιμό σου!
ΑπάντησηΔιαγραφήΥΓ είμαι καινούριο μέλος του blog σου και μ'αρέσει πολύ! ;) Και το όνομά σου μ'αρέσει επίσης! Κανέλλα & Μέλι καρδουλίτσες καρδουλίτσες!
Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Μαρία μου! Καλωσήρθες!! Μου φαίνεται θα καταναλώσω ότι αφέψημα χαλαρωτικό υπάρχει για να έρθω σε κατάσταση αρνταν!! Καλημέρα!!
Διαγραφήδε θα ήταν παράλογο να αισθάνεσαι διαφορετικά;
ΑπάντησηΔιαγραφήνα πω το καλό πράμα αργεί να γίνει ή θα μου τάξεις πάραυτα ένα αντικείμενο; -όχι την τσαγιέρα, αυτή χρειάζεται!!
Να το πεις, αλλα να πείς επίσης να ξεκουνάει να τελειώνουμε γιατί βαρέθηκα να περιμένω!! αχααχαχαχα
ΔιαγραφήΑς έρθει πρωτα και τα βρίσκουμε μετά! :P
Έλα, μωρέ, είπα κι εγώ θ' αρχίσει να χώνει άσχημα τούτη σήμερα...;)
ΑπάντησηΔιαγραφή(ζούμε την ανεργία στο πετσί μας 3+ χρόνια τώρα...κάτι παρόμοιο με σένα περνάμε τώρα...το βλογ κι ο γάτος είναι σώσιμο :) )
Δεν μου φτάνανε όλα αυτά είχα και το ερωτηματολόγιό σου!! Ελπίζω να καλύφθηκες διότι σπατάλησα πολύ ενέργεια για να έρθω σε κατάσταση νιρβάνας και να απαντήσω!! Καλημέρα!!
ΔιαγραφήΝα σου πω, διάβασα το τοστάκι σου μετά που ανέβασα το ερωτηματολόγιο και σκέφτηκα ότι θ' αργήσω να λάβω απάντησή σου. Εξεπλάγην που μου έγραψες πάντως και το κατάλαβα ότι χρειάστηκαν όοοοοοολα τα αφεψήματα που είχες στην διάθεσή σου για να τα καταφέρεις...:)
ΔιαγραφήΔεν θα πω πάντως ναι, χαχαχαχαχαχα αλλά όπως σου έγραψα, σε δικαιολογώ :Ρ
Αγαπητοί μου μην εξάπτεσαι!Πέρνα από το βλόγι μου που έχω δώσει τις λύσεις για το πρόβλημα σου!Ανεργία τέλος!:Ρ:Ρ:Ρ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν είναι να εργάζομαι και να μου βγαίνει η ψυχή και οτι έχω και δεν έχω καλύτερα άνεργη και να πεινάω! Σκατά στα μούτρα τους..με το συμπάθειο! Ορίστε συγχίστηκα πάλι!
ΔιαγραφήΕρχομαι σε λίγο στο τσαρδί σου..ελπίζω να μην βγάλω ατμούς πάλι!
Καλημέρα!
Λοιπόν έβγαλες ατμούς;:Ρ
ΔιαγραφήΜελοκανελλίτσα μου,
ΑπάντησηΔιαγραφήΣήμερα διάβασα και τη σχετική ανάρτησή σου με το interview (κι έφριξα!!!)
Κάτω από κανονικές συνθήκες και, σύμφωνα με τους συμβούλους καριέρας:
α) ένα τηλεφώνημα (κατά προτίμησιν) λειτουργεί ως υπενθύμιση προς τους πιθανούς εργοδότες και τονίζει το ενδιαφέρον για τη θέση,
αλλά και
β) μέσα από όλη τη διαδικασία (από την ανταπόκριση στο βιογραφικό μέχρι το τέλος της συνέντευξης), ο υποψήφιος θα πρέπει να αξιολογεί τους εργοδότες!
(Διαβάζοντας το "χρονικό ενός (ακόμα) interview" σου, εντόπισα κάποια "φάουλ" τους...)
Οι καιροί είναι δύσκολοι, ναι, συμφωνώ, το βιώνουμε και, το νοιώθουμε καθημερινά στο πετσί μας. Από την άλλη όμως, σκέψου αν αξίζει (έστω και για 600 ευρώ) να είσαι διαρκώς στην τσίτα, να μην έχεις ωράριο, να φθείρεις το μυαλό, το σώμα και την ψυχή σου (σου το λέω εκ πείρας, κάποια στιγμή αυτά ξεσπούν, βγαίνουν μπροστά σου) για κάτι που, τελικά, δεν είναι αυτό που πραγματικά γνωρίζεις και θέλεις να κάνεις.
Όπως λες, "ναι, τα λιγουρεύεσαι τα 600"... αλλά επίσης γράφεις ότι "ήδη σε έχουν ξενερώσει".
Για να είναι εποικοδομητική η όποια συνεργασία, είναι σημαντικό να σε "πείθει", μέσα από την/τις πρώτη/ες επαφή/ες ο (πιθανός) εργοδότης σου για κάτι τέτοιο.
Νομίζω, δεν σε έπεισε...
Καλή δύναμη να 'χεις!
Καλημέρα και φιλάκια! ❀
Σε ευχαριστώ πολύ που μπήκες στον κόπο και διάβασες τις αναρτήσεις τις σχετικές. Τα φάουλ ηταν πολλά για τα δεδομένα, δηλαδή το οτι δεν είναι καν μια εταιρεία του αντικειμένου μου. Πληροφορώ λοιπόν τις εξελίξεις, μεσω του σχόλιου που έκανες. Εχθές ήρθε η αδερφή μου απο το σπίτι, και με τα πολλά πολλά έστειλα το κωλοemail που επέμενε να στείλω γιατί είχε εκτεθεί λεει. Η απάντησή τους άμεση οτι η θέση δεν καλύφθηκε και οτι θα ενημερώσουν τις επόμενες μέρες για να παω απο εκεί. Το θέμα είναι ένα όμως..εγώ έχω ήδη ξενερώσει και παρακαλάω στην τελική να μην τους κάνω! Την ψυχική μου ηρεμία θέλω όσο γίνεται και ας είναι και χωρίς εισόδημα. Αρκετά αναλώθηκα τόσα χρόνια σε τρελά αφεντικά, τρελά ωράρια και ότι άλλο μπορείς να φανταστείς. Σε φιλώ γλυκά! Καλημέρα!
ΔιαγραφήΣ κ α τ α ! Συγνώμη κιόλας, σε καταλαβαίνω... Πώς μας έκαναν έτσι; Η δουλειά έγινε δουλεία κι εμείς καταντήσαμε μαριονέτες
ΑπάντησηΔιαγραφήΕκφράσου ελεύθερα! Εδώ τόσα είπα εγω!! Το θέμα ξέρεις ποιο είναι?Οτι ενώ θέλω πάρα πολύ να εργαστώ και τα παρακαλάω νύχτα μέρα καταλήγω πάντα σε τέτοιες καταστάσεις με αποτέλεσμα στα πολλά πολλά να θέλω να πάρω δρόμο και να παραμείνω στην ανεργία μου.
ΔιαγραφήΚαλημέρα!!
Αχ βρε κοριτσάκι μου!!!Σε νιώθω και σε καταννοώ!Μη χάνεις την ελπίδα σου...μπορεί να αργεί λίγο,αλλά είμαι σίγουρη ότι στο τέλος θα βρείς κάτι!!!Στο εύχομαι ολόψυχα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΣμούτς!
Πως σε ξέχασα εσένα μου λες?? Χίλια συγνώμη για την καθυστερημένη απάντηση!!
ΔιαγραφήΕγώ άλλα πράγματα περιμένω να έρθουν, εκείνα με αγχωνουν περισσότερο. Η δουλειά ας έρθει όποτε θέλει!!
Σε φιλώ γλυκά!!
Άσε το mail γιατί δεν πρόκειται να απαντήσουν ποτέ και προχώρα παραπέρα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαθαίνω την πλάκα μου με την κόλαση που περνάνε οι σημερινοί νέοι.
Το μόνο καλό είναι ότι έχουν τα νιάτα τους και αυτή απο μόνη της είναι μια καλή είδηση.
καλώς σε βρήκα.
Καλωσήρθες xristin! Το μαιλ το εστειλα δυστυχως (μην ρωτας τι και πως, αλλος ενας τσακωμος) και απάντησαν οτι η θέση ειναι κενη και θα ενημερώσουν σχετικά μέχρι αύριο.. για να δούμε..αν και ήδη εχω ξενερώσει απίστευτα με όλα.
ΔιαγραφήΠροσπαθω πλεον να μην ζορίζομαι τόσο γιατι βλέπω οτι δεν αλλάζει κάτι, όσο και αν τρελαίνομαι!
Σε ευχαριστώ για το σχόλιο! Καλό βράδυ
παρα πολυ ωραιο!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι ωραιο blog
Καλως σε βρηκα!!!
Σε ευχαριστώ πολύ! Καλωσήρθες
ΔιαγραφήΑχ, είναι μία άσκηση νεύρων, υπομονής και αυτοεκτίμησης, η προσπάθεια για ανεύρεση δουλειάς!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜη χάνεις όμως μήτε την ψυχραιμία σου, μήτε την καλή σου διάθεση!
Σε φιλώ γλυκά!!
Καλώς σε βρήκα..ήρθα και σε πέτυχα με νεύρα, αλλά έχεις τα δίκια σου..σου εύχομαι το καλύτερα πάντως..
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν μπορώ να γίνω μέλος σου (πουθενά δεν μπορώ να γίνω, αν δε σβήσω άλλα μπλογκς και δεν ξέρω πως γίνεται) και προς το παρόν σημειώνω ποια θέλω να ακολουθώ...καλό Σαββατοκύριακο!
Σε ευχαριστώ πάρα πολύ και καλωσήρθες!! Με πέτυχες σε ανάρτηση με νεύρα- ειμαι πολύ καλύτερα απο εκείνη την μέρα- και ήδη ετοιμάζω ανάρτηση χωρίς νεύρα αυτή την φορά. Είμαι λίγο μπάχαλο αυτό τον καιρό, μια ξεσπάω, μια γελάω, μια φιλοσοφώ.. εναν χαμό κάνω!! Σε φιλώ γλυκά! Να έχεις ένα όμορφο βράδυ!
ΔιαγραφήΚαλημέρα και από μένα!!!!! Υπομονή θα πω, και μην το βάζεις κάτω!! Τώρα όσο για το μειλ , στείλτο μόνο αν το θέλεις ΕΣΥ.. ! Φιλιά κι από μένα
ΑπάντησηΔιαγραφήΣ' ευχαριστώ που με παρέπεμψες εδώ, σε καταλαβαίνω απόλυτα. Οι εταιρείες οστόσο, έχουν μια έτοιμη μια ευγενική απάντηση "άρνησης" που την στέλνουν σε όλους τους ενδιαφερόμενους που στέλνουν ένα e-mail σαν αυτό που σε προέτρεψαν να στείλεις. Εγώ στη θέση σου θα έκανα κάτι άλλο. Θα πήγαινα ο ίδιος να ζητήσω να δω τον "αξιολογητή" μου και να τον ρωτήσω κατάμουτρα τον λόγο της απόρριψης μου. Έτσι, για την πλάκα μου θα το έκανα. Πίστεψε με, αυτό θα μέτραγε περισσότερο από ένα απλο e-mail. Βέβαια, αυτό χρειάζεται μεγάλη ψυχολογική αυτοκυριαρχία. Την έχεις;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΜετά απο τόσο καιρό και ενώ έστειλα το email και απάντησαν ευθύς αμέσως οτι τις επόμενες ημέρες θα με ενημερώσουν, φυσικά και δεν έδωσαν σημείο ζωής. Σχεδόν ένας μήνας απο τότε. Εννοείται πως δεν πρόκειται να ασχοληθώ περαιτέρω! Όταν λείπει η στοιχειώδης παιδεία δεν αξίζει και να προσφέρεις έργο.
ΔιαγραφήΚαλημέρα και σε ευχαριστώ για το σχόλιο!