Τετάρτη 16 Ιανουαρίου 2013

Αυτή, αυτός και ...η άλλη!!

Σήμερα που λέτε το απόγευμά μου ήταν αφιερωμένο στην γυναικοπαρέα, συγκεκριμένα στην αδερφή μου και μια συνάδελφό της (την Α.) που φυσικά κάνουμε παρέα μαζί της σε φιλικό πλέον επίπεδο. Η συγκεκριμένη συνάντηση προγραμματιζόταν καιρό τώρα, αλλα λίγο πες η μία με τις δουλειές της (η Α.), λίγο πες η άλλη (η αδερφή μου) με τον ανηψιό που δεν κάθεται και σε μιά μεριά και εγω με το τίποτά μου που απλά περίμενα τις άλλες δύο πότε θα αξιωθούν να κανονίσουν, ο καιρός περνούσε.  

Όμως αυτές τις μέρες τα μαντάτα στην εν λόγω παρέα άκρως σημαντικά, τα τηλέφωνα και τα μηνύματα πήραν φωτιά και έτσι αποφασίστηκε ομόφωνα οτι πρέπει να δράσουμε ευθέως σαν την πυροσβεστική, την άμεση δράση και όλα τα σώματα ασφαλείας μαζί. Το ραντεβού κανονίστηκε με ταχύτητες φωτός και συναντηθήκαμε όλες κάπου στην Πανόρμου, σε ενα πολύ όμορφο και χουχουλιάρικο μαγαζάκι.Αυτές οι συναντήσεις μόνο τέτοια μέρη σηκώνουν. Αφού παραγγείλαμε τα καφεδάκια μας και είπαμε τα τυπικά για το πως είμαστε, πόσο μας πάει το συνολάκι που φοράμε, πόσο κούκλες είμαστε όλες μας και φτού μας μην μας ματιάσουμε και πόσο όμορφο μαγαζάκι αυτό που επιλέξαμε και μπράβο μας, μπήκαμε επιτέλους στο προκείμενο.

Η Α. που λέτε είναι μια κοπέλα, καμιά δεκαετία μεγαλύτερή μου (υπολόγιζε κάπου στα 40 εσυ) η οποία φυσικά δείχνει αρκετά μικρότερη. Μετά απο ένα μεγάλο στραπάτσο απο τον (πρώην πλέον) γκόμενό της, ξαναερωτεύτηκε προσφάτως και μάλιστα κάποιον στην ηλικία μου, ο οποίος φυσικά μεγαλοδείχνει (λεπτομέρειες). Όλα καλά, όλα ωραία.. ώσπου η Α. συνειδητοποίησε (και εμείς με την σειρά μας μετά τα όσα μας είπε) οτι μία απο τις δήθεν και τάχα μου φιλενάδες της (κατα πολύ μικρότερη μου) τα ρίχνει πίσω απο την πλάτη της στο αίσθημα. Η υπόθεση σήκωνε τσιγάρα!!! Έπρεπε να καταστρώσουμε σχέδιο εξόντωσης της μικρούλας χωρίς να μας πάρει πρέφα το αίσθημα, ώστε να μείνει το πεδίο ελεύθερο χωρίς αίματα και παράπλευρες απώλειες. Δύσκολα τα πράγματα...παραγγείλαμε και δεύτερο καφεδάκι και το φύσημα ξεφύσημα πήγαινε και ερχόταν. Το τί κατάρες έφαγε η μικρή ούτε που λέγεται, διότι δεν σας είπα..γνώριζε εξαρχής οτι η αγαπητή Α. είναι ερωτευμένη με τον συγκεκριμένο πρωτού εκδηλωθεί εκείνη. Πρόκειται λοιπόν για οργανωμένο έγκλημα απο μεριά της, η ετυμηγορία ελήφθη..Δεν την σώζει τίποτα. Το μόνο θετικό είναι οτι η αγαπητή Α. έχει καταφέρει έως τώρα και μονοπωλεί το ενδιαφέρον του, απλά η άλλη δεν λεει να σταματήσει με τίποτα να προσπαθεί να χωθεί ανάμεσα. Όσο τους βλέπει μαζί, τόσο το παλεύει. Άσε μας κουκλίτσα μου!!

Και αφού απορρίψαμε σχέδια τύπου να της στήσουμε καρτέρι όλες μαζί να την ξεμαλλιάσουμε και να της βγάλουμε ένα ένα το ψεύτικο νύχι και το εξτε που μοστράρει, καταλήξαμε και πάλι ομόφωνα οτι η αγαπητή Α. πρέπει να μπεί κατευθείαν στο ψητό και να τον βάλει κάτω να του αλλάξει τα φώτα και ότι άλλο έχει και δεν έχει και να τον κάνει να χάσει τον μπούσουλα. Στην τελική αν χρειαστεί να τον βιάσει κιόλας, αφού σίγουρα μετά απο έναν βιασμό αυτός θα χάσει τα αυγά και τα πασχάλια και δεν θα ξέρει που του πάνε τα τέσσερα για αρκετό καιρό. Μέχρι τότε, πάρθηκε απόφαση οτι η μικρούλα πρέπει με κάθε τρόπο να μπλοκαριστεί απο κάθε πρόσβαση σε πληροφορίες ώστε να μην γνωρίζει το πότε μιλάνε, πότε βρίσκονται και άλλες λεπτομέριες. Ελπίζω να προλάβουμε πρώτες διότι είμαστε και καλύτερες και εξυπνότερες και στην τελική αν μας αθροίσεις της ρίχνουμε κατα πολύ σε χρόνια και εμπειρία!!

Αφού πληρώσαμε τον λογαριασμό στο "ένοχο" στέκι που στάθηκε μάρτυρας των όσων ειπώθηκαν, προχωρήσαμε προς το σημείο αποχωρισμού με χαμόγελα μέχρι τα αυτιά και με την αίσθηση του Σούπερμαν (διότι μετά απο όλα αυτά όσο να ναι μια μαλάκυνση ότι είσαι ο σούπερμαν και οτι δεν σε σταματάνε ούτε οι σφαίρες σε πιάνει, αυτό να λέγεται). Φιληθήκαμε, αγκαλιαστήκαμε, ματαφιληθήκαμε, διότι κάτι θυμηθήκαμε να πούμε και κάτσαμε κανα μισάωρο επιπλέον, και όταν το πήραμε απόφαση επιστρέψαμε επιτέλους η καθεμιά στην βάση της. Εννοείται πως μετά απο όσα είπαμε (που μου σηκώθηκε η τρίχα κάγκελο, ναι σαν τις αφηνιασμένες γάτες) και τους δύο καφέδες που κατέβασα λες και ήμουν στην έρημο και αυτό ηταν το νεράκι που θα με ξεδιψάσει, πως να κλείσω μάτι μου λέτε? Και δεν είμαι και φαν του καφέ, αυτό να σημειωθεί. Καλά έλεγα τελικά οτι έπρεπε να είχα παραγγείλει τίποτα άλλο, έστω μια βάφλα με μπόλικη σοκολάτα και παγωτό. Καλύτερα θα μου καθόταν, διότι για εμένα πάντα η σοκολάτα και το παγωτό στις δύσκολες στιγμές μια ευχαρίστηση απέραντη μου την έδιναν.

Στο θέμα μας...πόσο λοιπόν μου την βιδώνουν γυναίκες τύπου μικρούλας που θέλουν σώνει και καλά να χωθούν ανάμεσα σε ζεύγος!! (φυσικά όλο αυτό δεν έχει να κάνει με την ηλικία, αν και πάντα ή μια πολύ μικρούλα θα κάνει την ζημιά ή μια πολύ μεγαλύτερη..αυτό πάει πακέτο σε αναλογία με την ηλικία του άντρα που στοχεύουν).Αφού το βλέπεις κοριτσάκι μου οτι δεν υπάρχει θέση για εσένα, τι το παλεύεις?? Γιατί δηλαδή καλά και ντε πρέπει να το παλέψεις? τόσοι άντρες κυκλοφορούν εκεί έξω, της αλληνής βρήκες να ασχοληθείς? Λες και χάθηκε το είδος!!! Μην ανησυχείς και πίστεψέ με υπάρχουν μπόλικοι όμοιοι εκεί έξω!!  Στην τελική σου είπε κανείς πως λαμβάνεις μέρος σε αγώνες δρόμου και πρέπει να κερδίσεις το βραβείο μεγαλύτερου πήδου??Άσε μας μπουκλίτσα μου!!

 Όλα και όλα όμως..Εννοείται πως υπάρχουν και άντρες που τα θέλουν και αυτοί (ο κώλος τους δηλαδή, για να μην πω πιο εύστοχα η μάνικά τους) και δίνουν και τα περιθώρια σχέσης και με δεύτερη γυναίκα, και με τρίτη και γιατί όχι και με ολόκληρο χαρέμι (μαγκιά του αν το κατέχει τόσο το θέμα και δεν καταφέρνει να φάει ξύλο απο όλες). Σε αυτή την περίπτωση όμως μανίτσα μου ευθύνεσαι και εσύ!!Ναι, εσύ!! Που δεν ανοίγεις τα στραβά σου να δείς τι γκομενιάρη άντρα έχεις δίπλα σου. Οπότε μην κλαίγεσαι οτι φταίνε οι άλλες, το πρόβλημα ξεκινάει απο εσένα και μόνο που φοράς παρωπίδες και κάνεις και τα στραβά μάτια δίνοντας και τις ευλογίες σου, τρομάρα σου!! (του δίνεις καθαρό σώβρακο, του ετοιμάζεις το πουκαμισάκι και το παντελονάκι του και στην πόρτα τον ευλογάς κιόλας για να γυρίσει σώος.. λες και θα πάει στα κάτεργα ο Μητσάρας σου!!Αφού ξέρεις που πάει, μην μας τρελαίνεις!!!!). Άσε δε που εν γνώσει σου πας και παντρεύεσαι τέτοιους τύπους νομίζοντας οτι ο γάμος και τα παιδιά θα τον επαναφέρουν. Δεν λέω..πάντα εξαιρέσεις στον κανόνα υπάρχουν, αλλα στην ουσία..αλλάζει ο άνθρωπος??? Αμ δε.. Η μόνη αλλαγή είναι όταν εσύ μετα την κουλούρα δένεις τον γαιδαράκο σου και αφήνεσαι εξ'ολοκλήρου.. τι να κάνει και ο πάντα επιρρεπής Μητσάρας?κάποια στιγμή θα ξενοκάνει το κατιτίς του. Ας πρόσεχες λοιπόν...

**Να σημειώσω πως αυτή η παράγραφος που μόλις διαβάσατε, διαβάζεται και με αντεστραμένα τα φύλα και τους ρόλους, για να τα λέμε τα σύκα σύκα και την σκάφη σκάφη!!

Εγω προσωπικά τέτοια τρανταχτά συμβάντα δεν έζησα στην ζωή μου έως τώρα (ευτυχώς παναγίτσα μου-φτύνω ευθύς και μια και δυο φορές τον κόρφο μου).Πάντα έβλεπα διάφορες να περιτριγυρίζουν τον κάθε άντρα που είχα δίπλα μου (ραντάρ λέμε) αλλά σαν γάτα που ήμουν έπαιρνα τα μέτρα μου και έκανα αισθητή την παρουσία μου με τρόπο κατανοητό, αισθητό και ενίοτε απειλητικό προς την άλλη.Ήμουν πάντα ετοιμοπόλεμη μέχρι και να ξεμαλλιαστώ αν χρειαζόταν. Απλά δεν συνέβη ποτέ (ας κάνω μια προσευχή ακόμα). Νομίζω οτι απλά τις έκανα πέρα με τον τρόπο μου πριν καν προλάβει ο άλλος να πάρει χαμπάρι οτι τον περιτριγυρίζουν. Εντάξει, το παραδέχομαι, μαλακίες λέω. Στην ουσία τον μεγαλύτερο ρόλο τον έπαιξε το οτι πάντα απέφευγα να μπλέξω με άντρες γκομενιάριδες που πριν απο εμένα έπαιζαν ασύστολα με οτι θηλυκό περνούσε απο δίπλα τους. Πάντα έκανα background check πριν μπλέξω.(εντάξει, ήμουν ίσως και κωλόφαρδη..ωωχουυυ). Εκείνους που κάνουν μπαμ με την μία εννοώ, που έχουν ταμπέλα φωτιζόμενη σαν την κεφάλα τους που φωνάζει απο χιλιόμετρο οτι το κέρατο δεν το γλυτώνεις, ότι και να κάνεις. Όχι δεν τους μπορώ αυτούς με τίποτα.. και όταν τους μπόρεσα φυσικά η σχέση δεν ήταν καθόλου σοβαρού επιπέδου και μάλιστα εξαρχής ξεκαθαρισμένο αυτό μέσα μου και προς εκείνον για να μην έχουμε στο τέλος δράματα.

Φιλενάδα...κουράγιο!!!Αν χρειαστεί θα στείλουμε τον Βαγγέλα να καθαρίσει για την βρωμοδουλειά. Έφαγα όλο το βράδυ για να τον ανακαλύψω.. τα τηλέφωνα δεν τα δημοσιεύω για να μην τον εκθέσω τον άνθρωπο και όχι τίποτα άλλο, μπορεί να μας βάλει και σε λίστα αναμονής για να κλείσουμε την δουλειά.


Γνωρίζοντας πλέον οτι κάπου εκεί έξω παραμονεύει ο Βαγγέλας, μπορώ να ξαπλώσω και να κοιμηθώ ήσυχη.


21 σχόλια:

  1. Γυναίκες!Το νου τους στο να φάνε το γκόμενο της φίλης τους και να ξεμαλλιαστούν!ΓΙΑΤΙ ΣΚΟΤΩΝΕΤΕ ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΤΗΣ ΦΙΛΙΑΣ ΕΤΣΙ;;;;
    Τι να πω!!

    Άντε νυχτα και καλή επιτυχια!:Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν καθόταν στα αυγά της δεν θα οργανώναμε σχέδιο εξόντωσης!! Αυτή δεν είναι φίλη αλλά φίδι!!

      Το νού σου στο διάβασμα εσύ!! Μπάς και περάσεις κανα μάθημα! Καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  2. Φτυσε τον κορφο σου τωρα που ξυπνησες μια και δυο μην πω και τρεις φορες και αναψε μια λαμπαδα ισαμε το μποι μου!
    Στην φιλη σου ειπα πες της να μαρκαρει την "περιοχη" της!
    Τωρα στα σοβαρα θεματα,με εκανες και γελασα και ηταν δυσκολη νυχτα και συνεχιζει να ειναι!
    Σευχαριστω και καλημερα αγαπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. οσο και να φτυσουμε στον κορφο μας αν ο ενας απο τους δυο θελει να αραξει σε αλλο λιμανι τοτε τιποτα δεν μας σωζει(θα κανω χαμο κανονισου)
      αντε ξυπνα...μεσημεριασε!!!χιχιχι σμουτς

      Διαγραφή
  3. Εγώ είμαι της άποψης πως εαν αυτός δε θέλει να στην κάνει δε πα να κωλοτρύβεται η μικρή πάνω του δεν πρόκειται να στην κάνει.

    Εαν πάλι θέλει. Θα κωλοτρυφτεί αυτός στη μικρή και ας τον είχε πριν κλεισμένο στο δωμάτιο για μαραθώνιο σεξ.

    Οπότε πες στη φίλη σου να φερθεί όπως θέλει και ας διαλέξει αυτός την καλύτερη. Στην τελική με τεχνάσματα δεν κέρδισε ποτέ κανείς κανέναν αιώνια. Μόνο για μια βραδιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χριστινακι μου το θεμα ειναι στο ψησιμο ακομα και δεν ειμαστε και εντελως σιγουρες αν καψουρευτηκε την φιλεναδα μας.οποτε πρεπει να δρασει ευθεως να του δειξει πως νιωθει...εννοειται πως οσα τεχνασματα ειπαμε ηταν σε επιπεδο πλακας.απλα πρεπει να μην δινει αναφορες στην αλλη και να δρασει αμεσα μονη της. πολλα φιλακια!!!!

      Διαγραφή
  4. Τι μου βαλες φωτο με το Βαγγέλη πρωί πρωί και με αναστάτωσες; και βρέχει και δεν μπορώ να πάρω το ποδήλατο να λιώσω τέτοιο φούντωμα.

    Όσο για τη φίλη σου ας του την πέσει σύντομα να δει χαϊρι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ματι δεν εκλεισα τελικα και ισως δεν εφταιγε ο καφες οσο πιστευα αλλα ο βαγγελας!!!ζαχαρη αγορι σου λεω...αλλα το τατου τα λεει ολα..δικος σου τρεμενακο μου και υποσχομαι δεν θα προσπαθησω να μπω αναμεσα.αχαχαχα σμουτς!!!

      Διαγραφή
  5. Αν δεν είναι μαζί ας παίξουν κι οι δύο τα χαρτιά τους και ας αφήσουν το παιδί να αποφασίσει!
    Πόλεμος είναι ο έρωτας (πως τα λέω έτσι)!

    Αν πάλι είναι μαζί και η μικρή πάει να μπει ανάμεσα τους όπως λες κι εσύ αν τα καταφέρει δε φταίει μόνο η μικρή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ειναι νωρις ακομα...μικρα δειγματα ενδειξης οτι γουσταρει την δικια.μας.η δικια μας πρεπει να δρασει αμεσα να προλαβει.απλα τα πραγματα!!!καλημερουδια!!

      Διαγραφή
  6. Κοίτα.....
    Οι άντρες ως γνωστόν είναι γουρούνια(γκουχ γκουχ οι παρόντες εξαιρούνται!)
    Αλλά όταν η σχέση πάει καλά γιατί να ξενοκοιτάξουν;
    Εκτός απ' τους παλιοχαρακτήρες.
    Φταίει η τρίτη όταν ξέρει και μπαίνει στη μέση.
    Οταν όμως δεν ξέρει;
    Γιατί πολλοί(άντρες) δε λένε την αλήθεια.
    Παντρεμένοι με παιδιά και το παίζουν εργένηδες!!!
    Πόσο μάλλον όσοι είναι σε σχέση.
    Πολύ δύσκολο θέμα οι ανθρώπινες σχέσεις.......
    Και μεταξύ φίλων.

    Αυτάαααα
    Φιλάκια πολλά:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις απόλυτο δίκιο και συμφωνώ. Απλά το όλο θέμα είναι οταν πάει να ξεκινήσει μια σχέση!! Εκεί τί κάνεις?ειδικά αν στην κάνει φίλη/φίλος σου.. εκεί θεωρώ ανοίγεις χαρτιά και ότι γίνει.. την καλημέρα μου!! φιλάκια!!

      Διαγραφή
  7. ναι οι αντρες ειναι γουρουνια αλλα κι οι γυναικες ειναι τσουλαρες γιατι εχει συμβει σε κολητη μου το ιδιο πραγμα!
    βεβαια της δωσαμε ενα μαθημα αυτηνης και ακομη το θυμαται
    αλλα δε μπορω να σου πω χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ!! όπως είδες σε κάποιο σημείο είπα οτι ισχύουν και με αντεστραμμένους ρόλους και φύλα!! θα πρέπει να μου αποκαλύψεις το σχέδιο εξόντωσης!!! αχαααχχα ίσως επανέλθω στο θέμα οταν θα έχουμε πετύχει τον στόχο μας!! :P

      Διαγραφή
    2. Ασωτούλη μου δεν είναι το ίδιο.
      Οι (παντρεμένοι)άντρες κατεβάζουν τα παντελόνια χωρίς δεύτερη σκέψη και γυρίζουν σπίτι σαν να μην έγινε τίποτα!
      Αν κάνει το ίδιο μια παντρεμένη γυναίκα σημαίνει και το τέλος του γάμου.
      Από την άλλη κάθε άνθρωπος είναι διαφορετικός, ας μην κολλάμε ετικέτες 'άντρας' 'γυναίκα'.
      Και συ Meli Kanella συμφωνείς με όλους, πως γίνεται;......:P

      Διαγραφή
    3. αν πρόσεξες καλα στο τί είπε ο καθένας εγώ απλά συμφώνησα με όλους στα εξής λίγο πολύ: οτι με τεχνάσματα δεν πετυχαίνεις τίποτα και οτι πολύ απλά οπως συμβαίνει γυναίκες να μπαίνουν ανάμεσα σε ζευγάρια, έτσι συμβαίνει και άντρες να κάνουν το ίδιο.εγω δεν είδα κάποιον να διαφωνεί έντονα με όσα είπα για να πω οτι δεν συμφωνώ. απλά ο καθένας σας αναλύει και κάτι συγκεκριμένο. για εμένα είτε είσαι σε γάμο ειτε οχι, οταν μπαίνει το τρίτο άτομο στην μέση σίγουρα δεν μπαίνει απο μόνο του αποκλειστικά. κάποιος αφήνει το παράθυρο και τρυπώνει. οπως βλέπεις να και κάτι που διαφώνησα μαζί σου, χωρίς παρεξήγηση ελπίζω (στο οτι πως μπορώ και συμφωνω με όλους). τα φιλιά μου

      Διαγραφή
    4. επίσης δεν θεωρώ οτι οι απόψεις διαφέρουν..τωρα που σας ξαναδιάβασα να δω μην μου διέφυγε κάτι. απλά ο άσωτος σαν άντρας στάθηκε στο οτι οι υπάρχουν και γυναίκες που φταίνε, εσύ στάθηκες στους άντρες. εγω πολύ απλά στην άναρτηση είπα οτι όλα οσα είπα ισχύουν και για τις δύο περιπτώσεις,ανεξαρτήτως φύλου..

      Διαγραφή
  8. Εγώ θα σου πω την γνώμη μου και αν θέλεις βρίσε με.
    Δεν ξέρω, εγώ ποτέ δεν ήμουν υποστηρικτής της λογικής της διεκδίκησης γιατί ο άλλος δεν είναι χωράφι είναι άνθρωπος με αισθήματα και μονάχα εκείνος ξέρει ποια τον καλύπτει και ποια τον κάνει ευτυχισμένο, γιατί μόνο αν είναι εκείνος ευτυχισμένος θα μπορεί να δώσει ευτυχία και στο έτερον ήμισυ. Παιχνίδια εγωισμού και λοιπές τεχνικές ίσως να βοηθήσουν να κερδηθεί την μάχη απέναντι στην "άλλη" μα αν δεν κερδηθεί ουσιαστικά ο πόλεμος στην καρδιά του, ποιο το νόημα;
    Για μένα αυτό που έχει να κάνει η φίλη σου είναι αισθητή την παρουσία της και να είναι ο εαυτός της, άλλωστε ο άνθρωπος φαίνεται πως έχει γούστο και γέρνει προς τα εκείνη.
    Τώρα στα θέματα σχέσεων δεν θέλω να επεκταθώ, ίσως κάποια φορά από κοντά με μακαρονάδα, γιατί με έχει πιάσει και τενοντίτιδα και δεν μπορώ να γράψω το κατεβατό που θέλω.
    Φιλί γλυκό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κουκλίτσα μου δεν θα σε έβριζα όποια άποψη και να είχες και το γνωρίζεις αυτό! Εδώ είμαστε για να ανταλάσσουμε απόψεις! Εννοείται πως η όλη ανάρτηση γράφτηκε κατα κάποιο τρόπο χιουμοριστικό, διότι στην τελική είναι αστείο να γίνεται όλο αυτό το θέμα διεκδίκησης για έναν άνθρωπο. Πέρα απο το αστείο όμως, είναι κατι που συμβαίνει συχνά. Αυτό είναι που με ενοχλεί. Φυσικά με τεχνάσματα κανείς δεν καταφέρνει τίποτα, τίποτα με διάρκεια και ουσία εννοώ. Το μόνο που της είπαμε είναι να κάνει αισθητή την παρουσία της και τα αισθήματά της και απο εκεί και πέρα ότι γίνει. Όσο για την δήθεν φίλη και σίγουρα φίδι απλά να την κρατήσει σε απόσταση. Θα περιμένω την μακαρονάδα και το κους κους!! Πολλά φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  9. Τί κούκλος!!!Να πέσεις στον έρωτά του και να μη σε θέλει,ένα πράγμα...χαχαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι μορφή ο τύπος απίστευτη!! Ακόμα κλαίω με αυτή την φωτό!! Φιλάκια πολλα!!

      Διαγραφή