Παρασκευή 18 Ιανουαρίου 2013

Βρέχει..καρέκλες!

Ω ναι! Ακόμα ένα όμορφο ξύπνημα απο τον ήχο της λυσσασμένης βροχής που έπεφτε με μανία επάνω στην ταρατσούλα μας, στις τέντες μας, και σε οτιδήποτε άλλο προκαλώντας έναν θόρυβο ρυθμικό αλλά άκρως ενοχλητικό για τα ευαίσθητα αυτάκια μου. "Πάλι καρέκλες ρίχνει" μουρμούρισα και γύρισα πλευρό. "Κάτι τέτοιες στιγμές ευχαριστώ τον θεούλη που είμαι άνεργη" σκέφτηκα χωρίς τύψεις αναλογιζόμενη πόσος κοσμάκης, μαζί και οι δικοί μου άνθρωποι παλεύουν με τις ομπρέλες τους και τα λασπόνερα την ίδια ώρα που εγώ χωνόμουν ακόμα περισσότερο στο παπλωματάκι μου.

-Ού να μου χαθείς μουλάρα! Σα δεν ντρέπεσαι!
-Και τί θες να κάνω?να ξεχυθώ στους δρόμους με χαρά λες και έχουμε άνοιξη, να πλατσουρίσω και εγώ στις λάσπες με την αναποδογυρισμένη ομπρέλα μου και να φωνάξω "είμαι μαζί σας!!" ??
-Ε δεν τρώγεσαι εσύ με τίποτα παιδί μου!!

Αυτή η φωνούλα ήταν η αδερφούλα μου που έτρεξε να πάρει τηλέφωνο να με ξυπνήσει, λες και κυρήχτηκε πόλεμος ένα πράγμα και έπρεπε να είμαι σε εγρήγορση. Όπως ήταν επόμενο αναγκάστηκα να αφήσω τον αιώνιο εραστή μου (δεν θέλω παρεξηγήσεις..το κρεβατάκι μου εννοώ) και να κάτσω φαρδιά πλατιά στην γνωστή θεσούλα μου, αφού φυσικά ετοίμασα πρώτα ένα ωραιότατο αφέψημα με μπόλικο μελάκι (μπας και αποχαιρετήσω επιτέλους αυτό το βήχα που εχω εδώ και 2 εβδομάδες).

Ανοίγω τον υπολογιστή και αρχίζω να ξεχύνομαι σε γνωστές σελίδες.. Όπου και να διαβάσω, οτι και να ακούσω όλοι αναφέρουν οτι σήμερα βρέχει καρέκλες. Ο γάτος μου πρόλαβε και ανακοίνωσε οτι "δεν βρέχει μόνο καρέκλες αλλά το ΙΚΕΑ ολόκληρο". Γέλασα με την ψυχή μου. Με αυτά και με αυτά και ενώ χαζολογούσα σε χίλιες δυό σελίδες, έπεσα σε κάτι έρευνες περί βροχής (μην με ρωτάτε πως έφτασα εκεί και εγώ απορώ), στις οποίες αναφερόταν οτι έχουν καταγραφεί άπειρα περιστατικά ανα τον κόσμο για βροχές απο τις οποίες δεν έπεφταν καρέκλες, αλλα οτιδήποτε άλλο χωράει ο νούς σας!! (πλάκα μου κάνεις!!) Αυτό ήταν..αποσβολώθηκα. Είναι να μην πέσω σε τέτοια θέματα, με έχεις χάσει.. και εννοείται μετά τρέχω να τα αναφέρω και να τα συζητήσω γιατί είμαι σίγουρη πως και άλλοι έχουν άγνοια σαν εμένα. Αφού λοιπόν ενημερώθηκα πρώτη ήρθε τώρα η σειρά σας..
 
Μην το γελάμε τελικά καθόλου όταν λέμε οτι βρέχει καρέκλες, γιατί δεν αποκλείεται να συμβεί και αυτό και τότε να σας δώ όλους σας που θα μείνετε με ανοιχτό το στόμα (εγώ πλέον είμαι ενημερωμένη και όλα να τα περιμένω απο μια βροχή). Αναρωτιέστε τι άλλο μπορεί να πέσει εκτός απο χιόνι και χαλάζι? Σας έχω την απάντηση έτοιμη βρε! Έχουμε λοιπόν τις εξής καταγεγραμμένες αναφορές: βατράχια, ψάρια, κομμάτια κρέας και αίμα, καλαμάρια, αλιγάτορες, περικοκλάδες, καλαμπόκια καθώς και φλούδια καλαμποκιού και χίλια άλλα δύο μικροαντικείμενα. Ξέρω κάποιοι θα πείτε οτι μπορεί να ήταν και αστικοί μύθοι όλα αυτά, απο αυτά που βγάζουν σε διάφορες περιοχές για να προκαλούν ντόρο. Μπορεί ναί, μπορεί και όχι, αυτό σίγουρα είναι στην κρίση του καθενός για να πιστέψει αν είναι αλήθεια.

Εγώ όμως θα σας πώ το εξής που διάβασα και μάλιστα σε ξενόφερτο μπλογκ επί του θέματος. Στο συγκεκριμένο μπλογκ λοιπόν αναφερόντουσαν όλες οι περιοχές που έχουν καταγραφεί με τις χρονολογίες και το είδος βροχής/αντικειμένου.Έκπληξη!!! Μέσα σε όλες τις περιοχές υπάρχει και η Ελλαδίτσα μας.  Στο Ναύπλιο, τον Μάιο του 1981 αναφέρθηκε οτι οι κάτοικοί του έμειναν έκπληκτοι όταν ξύπνησαν το πρωί και είδαν να πέφτουν στους αγρούς μικρά πράσινα βατραχάκια απο τον ουρανό και να προσγειώνονται παντού, ακόμα και στα δέντρα. Το Ελληνικό Μετεωρολογικό Ινστιτούτο υπέθεσε οτι προήλθαν απο κάποια δυνατή ανεμοθύελλα καθώς το είδος των βατραχιών ήταν συγγενικά με αυτά της Βορείου Αφρικής. Εδώ αναρωτιέμαι λοιπόν εγώ, καλα..μόνο βατράχια σήκωσε αυτός ο άνεμος? Ταξίδεψαν τόσο μακριά απο Αφρική μέχρι το Ναύπλιο και δεν σήκωσε τίποτα άλλο στο πέρασμά του?? Δεν ξέρω.. εχω και τις απορίες μου.. Και επειδή είμαι γεννηθείς τον Μάρτιο του 1981 και ήμουν μόλις 2μηνών όταν έγινε όλο αυτό το συμβάν, ας μας πεί αν υπάρξει κάποιος μεγαλύτερος απο εμένα αν αυτό με τα βατράχια στο Ναύπλιο όντως ισχύει!! Έτσι να κάνουμε και μια διασταύρωση πληροφοριών βρε αδερφέ...

Όπως καταλαβαίνετε, οι μελέτες που έχουν γίνει επάνω σε αυτό το θέμα φυσικά δεν έχουν καταλήξει σε κάποιο συμπέρασμα με αποδεικτικά στοιχεία, οπότε όλες κλίνουν προς την λογική εξήγηση πως όλα αυτα τα αντικείμενα είναι αποτέλεσμα ανεμοθύελλας και ανεμοστρόβιλων που πλήττουν τις περιοχές και σηκώνουν οτιδήποτε στο πέρασμα τους. Εγώ επειδή εμμένω στην απορία μου, θα ήθελα πολύ να βρεθεί ένας που να το έχει μελετήσει περισσότερο και να μου εξηγήσει αν οι ανεμοστρόβιλοι είναι τοσο επιλεκτικοί στο είδος που σηκώνουν και μεταφέρουν. Γιατί δεν διάβασα πουθενά να υπήρξε μίξη αντικειμένων και αυτό όσο να'ναι μου κάνει εντύπωση.

Τελικά τί το ήθελα?Έπρεπε να είχα κάτσει στο κρεβατάκι μου. Τώρα έχω μείνει με τις απορίες.. Εσείς καλού κακού την επόμενη φορά που θα βρέξει "καρέκλες" να έχετε τον νού σας μην σας έρθει τίποτα άλλο στο κεφαλάκι σας, εκτός απο νερό. Να παρακαλάτε να βρέξει πετρέλαιο θέρμανσης μιας και το έχουμε τόσο ανάγκη (να έχεις πάντα στο αμάξι σου ένα μπετονάκι, ποτέ δεν ξέρεις). Και για να σας τρομάξω λίγο, φανταστείτε τώρα να βρέχει και να προσγειωθεί μπροστά σας ο πάντα αθάνατος και γκαντέμης Μητσοτάκης και να σας χαμογελάσει κιόλας! Ή ο ΓΑΠ μαζί και με το ποδήλατό του! Μετά απο αυτό θα σας πώ να πάτε να κάνετε πρώτα εναν εξορκισμό να φύγουν τα κακά πνεύματα και μετά να παίξετε κανά τζόκερ!

Σας φιλώ γλυκά!!


28 σχόλια:

  1. Κουκλίτσα μου, αν είναι να βρέχει καρέκλες ας βρέξει και τραπέζι να τα κάνουμε σετ να φτιάξω και την προίκα μου :P (καλά η ατάκα του γάτου σου ήταν όλα τα λεφτά)
    Έχω τύχει σε πολύ δυνατή βροχή λίγο έξω απ' την Τρίπολη αλλά μόνο χαλάζι έριξε. Ούτε αλιγάτορες, ούτε ψάρια, ούτε αίμα (ευτυχώς γιατί άντε να το βγάλεις απ' τα ρούχα), τίποτα δηλαδή που να με κάνει περιζήτητη για να πω την εμπειρία μου.
    Σε αφήνω λοιπόν με ένα φιλί γλυκό και πολλές ευχές για ένα υπέροχο απόγευμα και που ξέρεις ίσως δούμε και αυτό στην Ελλάδα (ανάμεσα στα τόσα που έχουμε δει!!)
    Σμουτς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρώτα κάθομαι και περιμένω ένα τέλος του κόσμου που ποτέ δεν ήρθε και τώρα θα κάθομαι να περιμένω ποτε θα βρέξει την προίκα μου!!Για τα υπόλοιπα αντικείμενα δεν ενδιαφέρομαι, είναι και μια σκέτη αηδία.. Που να σηκώσει λοιπόν ένας ανεμοστρόβιλος την ΙΚΕΑ και να προσγειώσει σπίτι μου εκείνον τον ωραιότατο μωβ καναπέ μαζί και με τα υπόλοιπα επιπλάκια που είχε σετ! :P

      Καλό Σκ να έχουμε!!

      Διαγραφή
  2. Εγω λοιπόν θέλω να βρέξει κεφτέδες!!!
    Να χορτάσει και ο τελευταίος,βρε παιδί μου!!χααχααα*
    καλό μεσημέρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι καλα!!!Μου θύμισες και το καρτούν τωρα που πάντα έλεγα να δώ! Μου φαίνεται θα το κατεβάσω να το δώ το σκ!! Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  3. Τώρα που ανέφερες τον Απέθαντο, καλά να πάθεις!!!

    Τώρα θα σου πέσουν τα Ιμαλάια, να δω τι θα τα κάνεις!!!

    Μπουάχαχαχαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχχαα και σκεψου να πεσει μπροστα της και μαζι να εχει τον αξιοθαυμαστο με το αγελαδινο βλεμμα υιο του εκει να δεις τρομαρα!

      Διαγραφή
    2. προσεξτε μην πεσουν σε εσας που γελατε κιολας!!!χιχιχιχι καλημερουδια

      Διαγραφή
    3. Σε μένα αποκλείεται να πέσει και να πάθω τίποτα! Έχω ανοσία!

      Είμαι...............

      Είμαι...............

      Είμαι...............











      Αίμα του!!!!!


      ΜΠΟΥΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
      (υπόκοσμο, βαθύ, ανατριχιαστικό γέλιο)

      Διαγραφή
    4. Θα παω να κάνω ευχέλαιο ευθύς αμέσως στο μπλόγκ μου!!!

      :P

      Διαγραφή
    5. Τι να σου κάνει το ευχέλαιο? ούτε ο εξορκισμός δεν τον πιάνει αυτόν!!! χαχαχαχα

      Διαγραφή
  4. Δεν μου ειπες να διαβασω τον καταλογο του ικεα να δω ποιον λες!Ευκαιρια ηταν πφφφ!
    Το μονο που εχω φαει στη μαπα απο βροχη ειναι κοκκινοχωμα και αυτο οπως ειπαν προερχομενο απο αφρικη!Λασπη ο γατουλης σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. θα σου δωσω λιστα για να ξερεις τι ψωνια χρειαζομαστε!!ποτε δεν ξερεις!!λασπη εχω φαει και εγω...παντος ειδους...ξερεις εσυ!!!σμουτς

      Διαγραφή
    2. Αααα, θα λες για τότε που καθάριζα την καλύβα μου, χοχοχοχο

      Διαγραφή
  5. Αν και δεν πιστευω οτι τα λεφτα φερνουν την ευτυχια αυτη την περιοδο παρακαλαω να βρεξει λεφτα γιατι ξεμεινα .Η φοιτητικη ζωη εχει εξοδα καταλαβαινεις!Οσο για την βροχη την λατρευω!
    Φιλακια πολλα! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραια θα ηταν να βρεξει λεφτα!!θα ηταν οτι πρεπει για τους ανεργους και απορους!!!καλημερα!!

      Διαγραφή
  6. Ααα ναι κι εγώ το είχα διαβάσει αυτό για τα βατράχια.
    Δε θυμόμουν όμως που είχαν πέσει.
    Πω πωωω φαντάζεσαι να ξυπνήσουμε ένα πρωί και να βρέχει άντρες :P όπως λέει και το τραγούδι;; http://youtu.be/qg77knSQ2Go χαχαχα

    Φιλάκια πολλά γλυκιά μου:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλε αυτο θα ηταν το ιδανικο με τους αντρες!!πως δεν το σκεφτηκα!!αχαχαχαχαχαχα ευγε!!!λες τα βατραχια να ειναι.πριγκιπες που θελουν φιλια?? καλημερα!!!

      Διαγραφή
  7. Τελικά μελάκι μου, με την απορία θα μείνουμε πως γίνεται να πετάνε στον αέρα μόνο τα βατράχια ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα ναι... Anyway, θέλω κι εγώ ένα σετ καρεκλοτράπεζο, γιατί μια έλλειψη σε έπιπλα την έχω στο σπίτι!

      Φιλάκι μελένια μου!

      Διαγραφή
  8. @ lyriel b που την δινει να μενω με την απορια.ισως το ψαξω περισσοτερο το θεμα.φιλακια πολλα κουκλιτσα μου!!!

    @eva saga το ειπαμε.θα περιμενουμε να φτιαξουμε την προικα μας.κοριτσι για παντρεια ειμαι...χιχιχιχι πολλα φιλακια για μια ομορφη μερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Έχω να... καταγγείλω ότι κατά τη διάρκεια της πρόσφατης νεροποντής, απογειώθηκαν από την μία μεριά της βεράντας μου α) ένα παιδικό καρεκλάκι β) ένα φαράσι και γ) ένα ποτιστήρι... και προσγειώθηκαν στην άλλη! (Το πιο μακρύ ταξίδι τους, αυτό!)

    Βατραχάκια δεν παρατηρήθηκαν, ευτυχώς ούτε κι ο επίτιμος!

    Φιλάκια και καλό Σ/Κ ! ツ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχχαχαχ ευτυχώς που δεν προσγειώθηκαν σε κανενός το κεφάλι!! θα έτρεχες να τον πληρώσεις τον άνθρωπο!

      Πολλά φιλάκια και καλο σαββατοκύριακο σου έυχομαι!

      Διαγραφή
  10. Σαν τον ήλιο δεν έχει.
    Αυτή η βροχή με καταθλίβει μόνο συη σκέψη.
    Απαπαπα.
    Φιλιά πολλά κορίτσι:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγω μια απο τα ίδια παθαίνω, ειδικά οταν έχω μοναξιές. Γιατί όταν είσαι με παρέα και κέφι και κους κους τότε απλά είναι υπέροχο!! Φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  11. Πές με τρελλή,πες με παράξενη,αλλά το πόσο λατρεύω τη βροχή δεν περιγράφεται!!!Ίσως επειδή εδώ δεν την έχουμε πολύ καιρό,λόγω του ότι τον περισσότερο χρόνο έχουμε ήλιο...ίσως επειδή είμαι γενικά παιδί του χειμώνα...δεν ξέρω...Πάντως την αγαπώ πολύ τη βροχή...ακόμα και αυτή τη μικρή μελαγχολία που βγάζει!!!
    Φιλάκια πολλά κοριτσάκι μου και περαστικούλια με το βηχαλάκι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν θα σε πω καθόλου τρελή!! συνήθως λατρεύουμε αυτό που μας λείπει περισσότερο και βαριόμαστε αυτό που έχουμε συνέχεια!! Σε ευχαριστώ πολύ!! καλό ξημέρωμα να έχουμε!!

      Διαγραφή
  12. Ούτε εγώ έχω τύχει ποτέ σε κάποιον ιδιαίτερο ... κατακλυσμό. Το μόνο μυστήριο που μας έτυχε πέρυσι το καλοκαίρι ήταν όπως ήμασταν στην Εγνατία, πηγαίνοντας από Γιάννενα για Θεσσαλονίκη. Είχε ήλιο ντάλα, θερμοκρασία 40+ υπό σκιά και μπαινοβγαίναμε στα τούνελ της Πίνδου. Μπαίνουμε σ' ένα από τα μεγάλα τούνελ και με το που βγαίνουμε, πέφτουμε σε μια χαλαζόπτωση ... γάμησε τα !!! Ήταν λες και πέφτανε κοτρώνες στο αυτοκίνητο !!! Μετά από καναδυό τούνελ ξαναβγήκαμε στον ήλιο και στον καύσωνα ! Πολύ σουρρεάλ φάση !!!

    Θενκς που έφτιαξες τις ρυθμίσεις και μπορώ ν' αφήνω σχόλια τώρα, μικρή μου ! :-) xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιας και εχω καταγωγή απο Γιάννενα και τους δρόμους αυτούς τους έχω φάει με το κουτάλι, ακριβώς το ίδιο σε εκείνα τα τούνελ το έχουμε πάθει και εμείς! Όντως απίστευτη κατάσταση!! Το μόνο που δεν έχει τύχει είναι να βρέξει αρκούδες, κανονικές, εκεί που είναι η Αρκτούρος και έχουν πέρασμα στην Εγνατία τα αρκουδάκια!! αχαχαχα

      Χαίρομαι που επιτέλους μπορείς να σχολιάσεις! Σε ευχαριστώ πολυ!

      Διαγραφή