Πέμπτη 31 Ιανουαρίου 2013

Επικίνδυνοι "δρόμοι"

         Και η ζωή συνεχίζεται, έγραψα στην προηγούμενη ανάρτησή μου..

Η ζωή όμως συνεχίζεται και για ανθρώπους που θεωρώ πως δεν τους αξίζει να ζούν ανάμεσά μας, και ας ακούγεται σκληρό αυτό που λέω, διότι πολύ απλά το μόνο που έχουν στο μυαλό τους είναι το πως θα καταστρέψουν την όμορφη ζωή των συνανθρώπων τους. Όχι αυτός ο κόσμος που ζούμε δεν είναι αγγελικά πλασμένος, με ρόζ συννεφάκια και ουράνια τόξα, ζαχαρωτά και καραμελίτσες. Τριγύρω μας υπάρχει πολύ μαυρίλα και σαπίλα, σε τέτοιο σημείο που πλέον και εγώ η ίδια τρομάζω. Και λέω πλέον και εγώ η ίδια τρομάζω όχι γιατί με θεωρώ σκληρή γυναίκα και αναίσθητη, καμία σχέση με αυτή την προσέγγιση. Ίσα ίσα θεωρώ οτι είμαι ευαίσθητη, ονειροπόλα και αδύναμη σε αρκετά μεγάλο βαθμό. Τρομάζω για εμένα, για τους δικούς μου ανθρώπους, για τα παιδιά που θα μεγαλώσω και θα φέρω να ζήσουν σε αυτόν τον κόσμο.

Θυμάμαι τον εαυτό μου πριν αρκέτα χρόνια, που περπατούσα στους δρόμους και δεν ένιωθα κανέναν απολύτως φόβο, καμία ανησυχία, κανέναν κίνδυνο να καραδοκεί. Δεν ξέρω αν ήμουν εγώ τόσο στην κοσμάρα μου ή όχι, αλλά πάντα ένιωθα ότι όλα είναι υπό έλεγχο, τον δικό μου έλεγχο. Και ίσως έτσι να ήταν διότι ποτέ δεν υπήρξαν περιστατικά να με κάνουν να νιώσω το αντίθετο. Ίσως όμως και να ήμουν απλά τυχερή σε αυτό, τι να πώ!Διότι κρούσματα υπήρχαν και τότε, απλά όχι στον ίδιο βαθμό με σήμερα.

Γυρνούσα τα βράδυα απο την πλατεία της περιοχής μου, εκεί βρισκόταν η διασκέδασή μου κατα κύριο λόγο, και περπατούσα σαν να μην συμβαίνει τίποτα. Επέλεγα πάντα δρόμους σχετικά φωτεινούς και με μία ελάχιστη κίνηση απο αμάξια (ποτέ απο στενάκια). Όταν άρχισα να εργάζομαι στα 19 μου, επέστρεφα στις 10.00 το βράδυ απο δρόμους που σήμερα ούτε θα σκεφτόμουν να περάσω ακόμα και μέρα. Και όμως ένιωθα ασφαλής κατα κάποιο τρόπο. Σήμερα απο τους ίδιους δρόμους επιλέγω να περάσω με αμάξι.  

Στην ουσία άρχισα να φοβάμαι να κυκλοφορήσω τα τελευταία 2-3 χρόνια. Σας πληροφορώ πως όταν συνειδητοποίησα αυτή την φοβία και το μέγεθός της που ήρθε έτσι ξαφνικά να με στοιχειώσει έσπευσα αμέσως να το συζητήσω με φίλους και γνωστούς γιατί μου είχε κάνει τρομερή εντύπωση!Δεν μπορούσα να φανταστώ , πώς δρόμοι που χιλιοπερπάτησα μικρούλα και τους ήξερα απέξω και ανακατωτά θα με κάνανε σήμερα να μην μπορώ να τους διασχίσω με άνεση και χωρίς παρέα.  Μου ήταν αδιανόητο.

Πέρα όμως απο το όλο θέμα του να κυκλοφορήσω έξω, έχω αρχίσει να φοβάμαι και έναν "χώρο" που στην ουσία πάντα θεωρούσα "του χεριού μου", τον κυβερνοχώρο (ναι το ίντερνετ εννοώ και συγκεκριμένα τα τσάτ και τις γνωριμίες μέσω ίντερνετ). Η πρώτη μου επαφή με υπολογιστή ήταν στην πρώτη μου εργασία όπου εκεί αναγκάστηκα να μάθω όχι μόνο πως το χρησιμοποιούν αλλά και πως θα σχεδιάσω για την δουλειά μου, ακόμα και πώς θα τον επισκευάσω όταν πάθαινε μπλακ αουτ και έπρεπε πάση θυσία να τον επαναφέρω και να εργαστώ. Οι ώρες εκεί ατελείωτες και να μην σας τα πολυλογώ, κατέληξα μέσω άλλων υπαλλήλων να "μπώ" στον χώρο των τσατ και των γνωριμιών. Όχι τότε δεν υπήρχαν τα φεισμπουκ και τα χίλια άλλα δυό που μπορείς να δείς και μια φωτογραφία του άλλου. Τότε ήταν το mirc, ένας χώρος που έμπαινες απλά με ενα ψευδώνυμο και μιλούσες με τους υπόλοιπους χρήστες, άγνωστους φυσικά προς εσένα. Μέχρι να γίνουν "γνωστοί" σου.

Δεν έχω παράπονα απο εκείνα τα χρόνια, με το mirc όντως έκανες γνωριμίες, που άλλες κατέληγαν διαρκείας άλλες όχι και πάει λέγοντας.Περιμέναμε πως και πως κάθε φορά τα meeting της παρέας, έτσι τα ονομάζαμε. Αυτό που θέλω όμως να τονίσω είναι την άνεση που είχα εκείνα τα χρόνια στο όλο θέμα γνωριμιών. Ποτέ δεν φοβήθηκα για ένα ραντεβού, αν και πάντα ημουν υποψιασμένη, και ίσως και πάλι να στάθηκα τυχερή που μέσα απο όλες τις γνωριμίες μου δεν έπεσα σε ανώμαλους. Πλέον όμως ακόμα και εγώ έχω μαζευτεί. Εγώ που πριν μερικά χρόνια γνώρισα την Δέσποινα μέσω ιντερνετ, μιλούσα μαζί της επί καθημερινής βάσης και την κατέκρινα που ήταν επιφυλακτική να κάνει γνωριμίες εκτός ιντερνετ, ακόμα και μαζί μου. Περάσανε αν θυμάμαι καλά 2 χρόνια για να την καταφέρω να πάμε για εναν καφέ και μου έκανε τόσο μεγάλη εντύπωση όλο αυτό που ακόμα το θυμάμαι και χαμογελάω. (Δεσποινάκι μου αν με διαβάζεις να ξέρεις μου έλειψες, και εσύ και εκείνα τα χρόνια).

Βλέπω και ακούω δίαφορα για το ιντερνετ, για το φεισμπουκ και άλλους ιστότοπους γνωριμιών και ειλικρινά σηκώνεται η τρίχα μου. Τα πράγματα έχουν ξεφύγει απο τον έλεγχο και πλέον δεν ξέρεις απο πού πρέπει να φυλάγεσαι. Ναι, μέχρι πριν λίγο καιρό έδινα το προσωπικό μου προφίλ άνετα και δεν με απασχολούσε τόσο ποιός θα δεί την φωτογραφία μου και ποιός θα διαβάσει κάτι για την ζωή μου. Εν μέρει, το δεύτερο κομμάτι ακόμα δεν με νοιάζει, μιάς και μέσα απο το μπλόγκ μου μιλάω για την ζωή μου, σε ανθρώπους που επίσης δεν γνωρίζω προσωπικά και ίσως να μην γνωρίσω και ποτέ. Όμως αυτό με τις φωτογραφίες με έχει τρομάξει. Ίσως δεν έχετε διανοηθεί το πόσο εύκολα μπορεί ο άλλος, ο χι ψι ανώμαλος εννοώ, να εντοπίσει φωτογραφία σου, να την αποθηκεύσει και να την χρησιμοποιήσει όπως εκείνος γουστάρει προς όφελός του (ακόμα και να σε κάνει αφίσσα και να την πάιζει για πάρτη σου νυχθημερόν και αυτό πίστεψέ με είναι το λιγότερο σε σχέση με άλλα που μπορεί να κάνει).Δεν θα ξεχάσω το γεγονός πως μία φίλη μου ανακάλυψε μέσω κάποιας φωτογραφίας που έκανε ο γνωστός του γνωστού του παραγνωστού Like οτι ο άνθρωπός της ήταν παντρεμένος και μάλιστα με παιδάκι. Σκεφτείτε κάθε φορά που σας κάνουν Like σε μια δημόσια φωτογραφία, πόσο μακριά μπορεί να ταξιδέψει αυτή και σε πόσα μάτια που ούτε τα γνωρίζετε και θα τα γνωρίσετε ποτέ.

 Ακόμα χειρότερο είναι να βλέπω μικρά παιδιά να χρησιμοποιούν το ίντερνετ και όλα αυτα τα μέσα γνωριμιών  με την ίδια άνεση και ευκολία που τα χρησιμοποιώ και εγώ, και τρελαίνομαι. Τις προάλλες είδα το ανηψάκι μου απο την επαρχία να γίνεται μέλος σε ενα γκρουπάκι στο φεισμπουκ που αφορά φωτογραφίες απο γυναίκες μεγαλύτερης ηλικίας και σαφώς ακατάλληλες. Βάζω στοίχημα ούτε το όνομα του γκρούπ δεν ξέρει τί σημαίνει (MILFS and COUGARS). Απο την μία θέλησα να πάρω την ξαδέρφη μου να της χτυπήσω ένα καμπανάκι αλλά απο την άλλη θυμήθηκα μια παλιά συζήτησή μας που μου είχε πεί "Να μαθαίνει το παιδί!" . Από τότε το είχα βουλώσει αλλά εξακολουθώ να φρίττω με όσα βλέπουν τα ματάκια μου.

Ο κόσμος μας έχει ασχημύνει πολύ, πάρα πολύ.. και ακόμα και εγώ που κάποτε με λέγανε "πολύ μπροστά" με όλες τις γνωριμίες μου, που δεν μασούσα σε τίποτα, πλέον ναι το ομολογώ πως έχω μασήσει. Είμαι πιο υποψιασμένη απο ποτέ και όχι αυτή την φορά δεν νιώθω να έχω κανέναν έλεγχο. Διότι ξέρω πως όσο έλεγχο και να έχω στην ουσία άλλοι θα βρίσκουν τρόπους να τρυπώνουν. Όσο πιο πολύ εκτίθεμαι τόσο πιο ευάλωτη νιώθω. Το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να προσπαθώ να μην αφήνω τις πόρτες και τα παράθυρα ορθάνοιχτα.  Εννοείται πως σε αυτό το μπλογκ θα συνεχίσω να γράφω με τον ίδιο τρόπο που έγραφα, έχοντας τον ίδιο στόχο, να εκφραστώ δηλαδή για να μην τα κρατάω μέσα μου και μπλοκάρω, αλλά σε όλους τους υπόλοιπους τομείς, είτε αφορά ίντερνετ είτε όχι προτιμώ να πηγαίνω σαν χεσμένη κότα παρά σαν περήφανο παγώνι.


Το νού σας λοιπόν!



38 σχόλια:

  1. Όλα έχουνε γίνει πολύπλοκα και επικίνδυνα και ύποπτα.
    Κι έτσι κλεινόμαστε περισσότερο μέσα στις οθόνες μας, στα σπίτια μας, πίσω από αμπαρωμένες πόρτες και ψευδώνυμα. Αλλά όλο και βρίσκουμε τρόπους να εκδηλώσουμε την τρυφερότητά μας -ακόμα κι έτσι.

    Πολλά φιλιά σε όλες τις ευαίσθητες ψυχές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι πιγκουινάκι μου, πάντα τρόπους θα βρίσκουμε να επιβιώσουμε, απλά μου έχει λείψει η ανεμελιά που είχαμε. Μιάς και ταξιδεύεις και δεν το έθιξα στην ανάρτηση, όλα τα χρόνια που ταξίδευα ποτέ δεν ένιωσα φόβο για τους άγνωστους που με προσέγγιζαν. Πρόσφατα είδα μια ταινία με το πόσο εύκολα μπορούν να σε στοχοποιήσουν στο εξωτερικό και να μην μάθει και ποτέ κανείς κάτι και σοκαρίστηκα! Θα μου πείς ταινία, σενάριο.. αλλά οταν ένα μυαλό φτάνει στο σημείο να σκεφτεί αυτο το σενάριο γιατί να μην υπάρξουν άλλα τόσα μυαλά να το εφαρμόσουν?

      Καλημέρα και καλό μήνα!

      Διαγραφή
  2. Αυτή η αναρτηση είναι πραγματικά ενα μαθημα για τους νεοτερους!
    Νομιζω οτι παλιοτερα απλα δεν φοβοσουν γιατι κουβαλαγες ισως περισσοτερη τρελα!
    Τωρα εχεις ωριμασει συναισθηματικα,σκεφτεσαι σε τι κοσμο θα φερεις τα παιδια σου και φοβασαι και για σενα και γι'αυτα!

    Εγω προσωπικα με τοσα που ακούω τιποτα δεν μου φαινεται παραξενο.Δεν εχω γνωρισει πολλα ατομα μεσω ιντερνετ αλλα μια κοπελα με την οποια γνωριστηκαμε απο κοντα ήταν πραγματικα λαχείο,τρομερος ανθρωπος!

    Ειναι και θεμα τυχης,αλλα οπως και να'χει το ιντερνετ χρειαζεται πολυ προσοχη!

    Φιλουθιααα γλυκουλα μου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι θέμα τύχης πλέον σε όλους τους τομείς, ακόμα και στον άνθρωπο που θα επιλέξεις να έχεις δίπλα σου. Μπορεί να είμασταν πιο ανέμελοι λόγω ηλικίας αλλα σίγουρα δεν ακούγαμε και για τόσα κρούσματα. Εγώ νιώθω περικυκλωμένη απο κινδύνους πλέον.. Τους δρόμους, τα ταξί, το σπίτι σου, τους φίλους, τους συναδέλφους..με όλα είμαι υποψιασμένη, πέρα απο το ίντερνετ φυσικά που ναι, είναι η μικρογραφία του κόσμου μας.

      Καλημέρα και καλό μας μήνα!!

      Διαγραφή
  3. Το μοτο μου ξέρεις ποιο είναι?
    Vivere pericolosamente και κινδύνευε φρονίμως... ;)
    Αν εχεις οξύνει τόσα χρόνια τις αισθήσεις σου δεν έχεις να φοβηθείς τίποτα... άλλωστε και στο facebook υπάρχουν δικλείδες ασφαλείας όπως το να μη σε βρίσκουν (να είναι αόρατο δηλαδή στις μηχανές αναζήτησης το nickname σου) ή το να μη μπορεί να σου στείλει κανείς πρόσκληση ή μεηλ...
    Αν όλες αυτές οι δικλίδες ασφαλείας χρησιμοποιούνται δεν υπάρχει θέμα ακόμη και για τα παιδιά.
    Γενικώς προσέχουμε για να έχουμε! :)
    φιλάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δικλείδες υπάρχουν σίγουρα, και εννοείται πως έχω αυξημένες τις αισθήσεις μου. Σκέφτομαι δικούς μου ανθρώπους που δεν τις έχουν.. Στο ίντερνετ μπορείς στην τελική να αλλάξεις τρόπο χρήσης..στους δρόμους?στις γνωριμίες? στον έξω κόσμο που έχει αγριέψει τότε πόσες δικλείδες ασφαλείας να έχεις? Εδω κοιμάσαι και μπουκάρουν και σε σκοτώνουν, περπατάς στο δρόμο σε πέρνουν απο πίσω και σε κάνουν παρανάλωμα.. τι να πω.. ειλικρινά έχουμε ξεφύγει.

      Καλημέρα λιακαδίτσα μου (και σήμερα ζεσταίνεις το μπαλκόνι μου) και καλό μήνα να έχουμε!

      Διαγραφή
  4. Εξαρτάται πως,που και με ποιους!Έχω γνωριστεί με κάποια άτομα από κοντά και μια χαρά περάσαμε!!Κατά τα άλλα συμφωνώ με τα λεγόμενα σου!

    Άρα αν κάνουμε καμιά μπλογκοσυνάντηση μελοκάννελο να μη σε υπολογίζουμε,έ;:Ρ:Ρ:Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχα κάντε την μπλογκοσυνάντηση εσείς και θα την μελετήσω προσεχτικά και θα σου πω. Το πρόβλημα θεωρώ δεν είναι στις συναντήσεις πολλών ατόμων αλλά στις τετ α τετ συναντήσεις..εκεί είναι πιο επίφοβα τα πράγματα!!

      Καλημέρα και καλό μήνα!!

      Διαγραφή
    2. Να ειναι μέρα εγω δεν κυκλοφορω νυχτα!
      Γιατι οποιος τη νυχτα περπατει...

      Διαγραφή
    3. Α Οκ τότε να σε καλέσουμε ακατάδεκτη ιδιοκτήρια ζαχαροπλαστείου!!:Ρ

      Μπα ούτε αυτές είναι αν γίνουν σε κεντρικά σημεία!
      Μηναα!!

      @Λοβ αντικτ
      Γιατί όποιος νυχτα περπατεί τον Ρασκόλνικωφ συναντεί!:Ρ

      Διαγραφή
    4. @Ρας δεν στα εχουν μαθει καλα!

      Διαγραφή
    5. Συμφωνώ δε μου τα έχουν μάθει καλά!όταν συναντάς τον Ρασκόλνικωφ πεθαίνεις μετά!:Ρ

      Διαγραφή
  5. Ασχοληθηκα εν μερη κατα ποσο φταινε οι γονεις σε σχεση με το ιντερνετ -παιδια και ξερεις την αποψη μου παρα πολυ καλα,ολα με μετρο και αυτο στην καταλληλη ηλικια δεν γινεται να μην τρελενομαι οταν βλεπω αυτο που λεει η ξαδελφη σου να μαθαινει τι το παιδι?Αυτα ειναι μυαλα χαζα και μου θυμιζουν κατι παππουδες στα χωρια.τεσπα
    Εγω οπως ξερεις δεν ξερω που παν τα τεσσερα στο θεμα αυτο αλλα απτην αλλη αρχιζω και προσπαθω να ειμαι πιο υποψιασμενος και ψαγμενος για το μελλον,οχι το δικο μου.
    Το νου μας ολοι λοιπον γιατι εχουν ξεφυγει πολυ τα πραγματα!
    Παρα πολυ ωραια αναρτηση μπραβο καρδια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι μόνο το ίντερνετ γατάκι μου, αλλά τα είπαμε εμείς και προσωπικά! Ελπίζω τα γατάκια μας να μεγαλώσουν όπως πρέπει!

      Καλημέρα και καλό μας μήνα!! Σε φιλώ γλυκά! Σμούτς

      Διαγραφή
  6. Όπως είπε και το γατόνι,όταν όλα γίνονται με μέτρο είναι οκ.Και φυσικά,να μη ξεχνάμε ότι στον διαδυκτιακό κόσμο πρέπει να είμαστε χίλιες φορές πιο προσεκτικοί από ότι στη ζωή...τόσα έχουν δει τα μάτια μας και για αυτό,καλό είναι η χρήση του να γίνεται με μέτρο και με προσοχή!!
    Μου άρεσε που έθιξες αυτό το θέμα...φιλάκια μελοκανελλάκι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βλέπω όλοι σταθήκατε στο διαδίκτυο, μάλλον επειδή τα κρούσματα είναι πιο έντονα!! Εμενα περισσότερο με ανησυχεί και με τρομάζει ο έξω κόσμος ματινάκι μου, το διαδίκτυο στην τελική ενα κουμπάκι είναι του υπολογιστή, το πατάς και το εξαφανίζεις απο την ζωή σου!!

      Καλημέρα και καλό μας μήνα Ματινάκι μου!!

      Διαγραφή
  7. που το θυμηθηκες το μιρκ? η εποχη μας εχει αλλάξει χωρις επιστροφή δυστυχώς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πως να μην το θυμάμαι άσωτέ μου!! Τότε ήταν όμορφες εποχές στο διαδίκτυο!! Δεν υπάρχει επιστροφή και κάθε μέρα και χειρότερα..

      Καλημέρα και καλό μας μήνα!!

      Διαγραφή
  8. Πολύ καλή, χρήσιμη και εύστοχη η ανάρτησή σου, Μελοκάνελλο, τώρα που πλησιάζει και η 7η/2 (ημέρα ασφαλούς διαδικτύου).

    Για τους δρόμους της πόλης συμφωνώ με τους προβληματισμούς σου -αισθάνομαι δε, τυχερή, που έχω εγκαταλείψει τα... εγκόσμια εδώ και μια εικοσαετία κι έχω πάρει... τα βουνά! Το πιστεύεις ότι εδώ, στην (σχεδόν) ερημιά, αισθάνομαι περισσότερο ασφαλής;

    Την "εποχή του mirc", λιγότερο ή περισσότερο τη ζήσαμε οι περισσότεροι. Είχα γνωρίσει καταπληκτικούς ανθρώπους -μια φοβερή συντροφιά που διαλύθηκε λόγω συνθηκών, κυρίως διαφορετικά ωράρια και υποχρεώσεις. Όταν γνωρίζεσαι από κοντά, μετά προσπαθείς να βελτιώσεις την ποιότητα της πιο άμεσης επικοινωνίας (τηλεφωνήματα, συναντήσεις) παρά της διαδικτυακής... Ε, κάπου εκεί το χάσαμε και χαθήκαμε.

    Αργότερα, χάρη στα social media, μπορεί όλα να έγιναν ευκολότερα, η (προσωπική μου) διαπίστωση όμως είναι ότι υπάρχει πολύ fake... "υλικό": άνθρωποι που παριστάνουν / υποκρίνονται κάτι διαφορετικό απ' αυτό που στην πραγματικότητα είναι, χωρίς να υπάρχει λόγος... Λες και περνούν εξετάσεις...

    Μεγάλο κεφάλαιο η ασφάλεια των παιδιών... και δυστυχώς, αδαείς οι περισσόεροι γονείς. (Γνωρίζω άτομα που σχεδόν... κυνηγούν τα παιδιά τους να μην μπαίνουν -αορίστως- στο διαδίκτυο, την ίδια στιγμή που τα παιδιά έχουν προφίλ στο fb κι ανεβάζουν φωτογραφίες τους... και μάλιστα, όχι πάντα "αθώες"...)

    Μάλλον καταχράστηκα το χώρο των σχολίων... γι' αυτό σε καληνυχτώ και σε φιλώ! ❀~✿


    ΥΓ. Εε... με την ευκαιρία να πω ότι εχθές έφτιαξα το καινούριο μου προφίλ στο Facebook, με το ψευδώνυμό μου ως blogger... και σύντομα θα βάλω το σχετικό badge.
    Για τους ίδιους λόγους που αναφέρεις, Μελοκάνελλο, προτίμησα αυτό, από το να βγάλω δημόσια το προφίλ με το όνομά μου και την οικογένειά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ιωαννα μου δεν το γνώριζα για την διεθνής ημέρα ασφαλούς διαδικτύου!! Σε ευχαριστώ για την πληροφορία.

      Και εγώ την επαρχία θα πάρω μου φαίνεται, που εκεί τουλάχιστον είναι μικρότερες οι κοινωνίες και λίγο πολύ όλοι γνωρίζονται μεταξύ τους. Κρούσματα υπάρχουν και εκεί, αλλα τουλάχιστον όχι σε αυτό το βαθμό. Η αθήνα με κούρασε και με τρομάζει πλέον.
      Στα υπόλοιπα που είπες συμφωνώ και τα έθεσες και με πολύ όμορφο τρόπο. Δεν καταχράστηκες κανένα χώρο, εδώ είμαστε για να τα συζητάμε και να ανταλάσσουμε απόψεις. Ίσα ίσα χαίρομαι που είχες και τόσα να πεις.
      Εννοείται σε πρόσθεσα στο προφίλ μου, θα το έχεις ήδη δεί. Νομίζω έκανες καλή επιλογή.

      Καλημέρα και καλό μας μήνα!!

      Διαγραφή
    2. Σ' ευχαριστώ για την αποδοχή! Θα τα λέμε και από εκεί, λοιπόν!!! ❀

      Διαγραφή
  9. Το internet είναι πάρα πολύ χρήσιμο αλλά όλα θέλουν μέτρο. Θέλει προσοχή και σύνεση και σαφώς όχι αλόγιστη χρήση. Το internet όμως είναι μια μικρογραφία της κοινωνίας μας, πρέπει λοιπόν σιγά σιγά να προσαρμοζόμαστε γιατί δυστυχώς τα πράγματα δεν είναι όπως παλιά.
    Πολύ μου άρεσε η ανάρτηση σου, είναι επίκαιρη και χρήσιμα πολύ τα λόγια σου.
    Καλό βραδάκι με όνειρα ταξιδιάρικα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως τα λές Μαρινάκι μου σχετικά με το ίντερνετ. Όπως απάντησα ήδη στα παιδιά, ένα κουμπάκι ειναι στην τελική, το πατάς και το βγάζεις τελείως απο την ζωή σου αν βλέπεις πως δεν τα καταφέρνεις. Όμως για την ζωή εκεί έξω, που έχει αγριέψει, μου λές ποιό κουμπάκι να πατήσεις? Αυτό είναι το τρομαχτικό της υπόθεσης..

      Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Καλημέρα και καλό μας μήνα!!

      Διαγραφή
  10. Καλησπέρα!Χαίρομαι πολύ που βρέθηκα εδώ γιατί πολλά από αυτά που διάβασα είναι και στους δικούς μου προβληματισμούς..
    Όσον αφορά το ίντερνετ,μου έχουν συμβεί και αρνητικά περιστατικά αλλά και πολύ πολύ όμορφα.Θεωρώ πως αν προσέχουμε και έχουμε τα μάτια μας ανοιχτά δεν θα κινδυνέψουμε.Και αν γίνει,να το αντιμετωπίσουμε με ψυχραιμία..Καλή συνέχεια με δύναμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα και καλωσήρθες Κατερίνα! Χαίρομαι που βρήκες την ανάρτηση αυτή χρήσιμη. Έχεις απόλυτο δίκιο σχετικά με το ίντερνετ. Όπως είπα ήδη και στα παιδιά, το θέμα μας είναι να βρούμε δικλείδες ασφαλείας για τον έξω κόσμο, που εκεί είναι πολύ πιο επίφοβα τα πράγματα.

      Να έχουμε εναν όμορφο μήνα!! Σε φιλώ

      Διαγραφή
  11. Καλησπέρα!
    Πολύ ωραίο κείμενο και δεν μπορώ να μην συμφωνήσω.Όλα θέλουν μέτρο.Ναι στη χρήση,οχι στην κατάχρηση.Και ειδικά να προσέχουμε τα παιδιά μας.Όχι στην αλόγιστη χρήση για να έχουμε εμείς ελεύθερο χρόνο.Ας ξοδέψουμε λίγη απο τη μέρα μας για να ασχολούμαστε με την ενημέρωση και την προσοχή που πρέπει να δείχνουμε κάθε φορά που ενεργοποιούμε εμείς ή εκείνα τον υπολογιστή.
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις απόλυτο δίκιο και σε σχέση με τα παιδιά αυτό ανέλυσε και ο γάτος στην εξής ανάρτηση
      http://gatoseoistro.blogspot.gr/2013/01/blog-post_30.html

      Το πιο τρομαχτικό απο όλα όμως είναι ο έξω κόσμος. Αν η μικρογραφία του κόσμου είναι το ίντερνετ, τότε αναλογίσου τί συμβαίνει εκτός ίντερνετ.. τρομάζω και μόνο στην ιδέα.

      Καλημέρα και καλό μας μήνα!!

      Διαγραφή
  12. Όπως όλα τα πράγματα έχει κι αυτό τα υπερ και τα κατά του. Το θέμα είναι ΠΩΣ θα το χειριστείς. Όσο για τους δρόμους κι εγώ έχω αρχίσει να φοβάμαι να κυκλοφορώ νύχτα στους δρόμους μπρρρ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεωργία μου, αυτό με τους δρόμους και γενικά το να κυκλοφορήσεις και να συναναστραφείς με κόσμο έχει καταντήσει θρίλερ..
      Όλα με μέτρο συμφωνώ απόλυτα!!

      Καλημέρα και καλό μας μήνα!!

      Διαγραφή
  13. Ποσο δικιο εχεις σε ολα οσα λες!Εγω σου γραφω απο πολη της περιφέρειας, μπορει να μην ειναι εδω τοσο τργικα τα πραγματα αλλα ειναι σαφως δυσκολαΌσον αφορα το ιντερνετ ειχα δια βασει προσφτα ενα αρθρο όπου ενα πετυχημενο μεντιουμ αποκαλυψε τους υπολογιστες μεσω των οποιων εβρισκε ολα τα προσωπικα δεδομενα των πελατων του!Σοκαριστικο και τρομακτικο!!Ο θεος να μας φυλαει!!Καλη συνεχεια σου ευχομαι στο blog σου και γενικα! Θα τα λεμε!!Φιλια πολλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φαντάσου λοιπόν αγαπητή μου και πόσα άλλα μπορούν να εντοπιστούν με τρόπους που ούτε γνωρίζουμε! Ο θεός να μας φυλάει, πολύ σωστά το λές, αλλα τι να πρωτοκάνει και αυτός!! Σε ευχαριστώ πολυ για τις ευχές! Καλωσήρθες και καλό μήνα να έχουμε!!

      Διαγραφή
  14. Δεν είναι τιμητικό αυτό για μένα- αφού περνώ αρκετές ώρες στο νετ. Δεν είναι καν δική μου η ατάκα.
    "Η κατάσταση στο νετ, μοιάζει ιδρυματική."
    Τα τελευταία χρόνια, τείνω να συμφωνήσω- με ελάχιστες εξαιρέσεις...
    Την καλημέρα μου
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλοι μας περνάμε αρκετό έως ελάχιστο χρόνο στο ίντερνετ. Θεωρώ πως ελάχιστοι απέχουν απο αυτό. Αυτό δεν θα έπρεπε να μας κάνει να νιώθουμε "ένοχοι" επειδή ορισμένοι είναι για τα ιδρύματα. Θα συμφωνήσω με την ατάκα που είπες λοιπόν, αλλά θα τολμήσω να την αλλάξω
      "ο κόσμος μας, μοιάζει ιδρυματικός"
      Και αυτό γιατί το νετ αντικατοπτρίζει τον πραγματικό μας κόσμο.

      Καλημέρα! Σε φιλώ γλυκά

      Διαγραφή
  15. Να έχουμε τα μάτια μας δεκατέσσερα πρέπει.
    Και να φροντίζουμε να μην εκτειθόναστε πολύ!
    Φιλιά και μην ανησυχείς:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Το internet είναι σπουδαία ανακάλυψη,θεωρώ...Στις αρχές,προοριζόταν μόνο για στρατιωτικούς σκοπούς.Από τη στιγμή που έγινε προσιτό σε όλους,έχουν αλλάξει πολλά πράγματα προς το καλύτερο.Τα νομίσματα,όμως,έχουν δύο όψεις.Πρέπει να είμαστε υποψιασμένοι κι ιδιαίτερα προσεκτικοί.Ναι,το παιδί να μαθαίνει,αλλά ο γονιός να ελέγχει,όχι να 'ναι στην κοσμάρα του!Αυτό το λάθος κάνουν οι περισσότεροι.Στην προσπάθειά τους να το παίξουν φουλ απελευθερωμένοι,φτάνουν σε σημείο να «σπρώχνουν» οι ίδιοι -κατά κάποιον τρόπο- τα παιδιά τους στον κίνδυνο.
    Φιλάκια,Μέλι μου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από τις σπουδαιότερες ανακαλύψεις, θα συμφωνήσω. Όπως είπες όμως το νόμισμα πάντα έχει δύο όψεις. Τρόποι υπάρχουν να προφυλαχτείς, στην τελική αλλάζεις τον τρόπο χρήσης. Μακάρι τέτοιοι τρόποι να υπήρχαν και εκτός ίντερνετ, εκεί που καραδοκεί ο πραγματικός φόβος.

      Πολλά φιλάκια!!!

      Διαγραφή